Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Impresii despre Dacia Duster
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Discutii generale - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
catalinux*
L-am testat ieri si sincer ca nu m-a convins! M-a deranjat in primul rand faptul ca la dealerul la care am ajuns eu aveau o singura masina de test si am asteptatmai mult de o ora pana am reusit sa il testez. In al doilea rand mi se pare penibil sa lansezi un SUV 4x4 si sa ai la test doar varianta 4x2. O nota proasta la organizare pt Dacia din acest pct. de vedere.

Per ansamblu masina nu este una rea. Va fi cu siguranta fiabila deoarece mecanica este aceeasi ca la Logan si pana la urma, la o masina 4x4 fiabilitatea este deosebit de importanta. Pe langa acest aspect am apreciat urmatoarele plusuri sau minusuri:

+ Designul exterior: masina place estetic si pot spune ca este o reusita din acest pct de vedere.
+ Confort: pozitia la volan este mai buna ca la Logan/Sandero si asta deoarece masina este mai inalta, iar scaunul se poate cobora mai jos(nu stiu daca scaunele sunt altele, dar se sta mai bine). Acest lucru nu iti mai da senzatia aia ca stai cocotat artificial.
+ Au inbunatatit unele detalii la interior: usile spate au difuzoare (desi au disparut cele de la luneta) si manere de prindere la fel ca in fata, manerele usilor sunt mai de calitate/mai inchegate ca la Logan, ceasurile de bord sunt mai frumoase, exista filtru de praf din fabrica. Volanul imbracat in piele este superb.
+ Greutatea redusa: Ajuta foarte mult motorul de 85 cp.
+ Suspensia spate independenta si suspensia in general: filtreaza foarte bine denivelarile.
+ Pare bine antifonata, dar na... era noua (parca asa mi s-a parut si Loganul meu la inceput).

- Materialele din interior: din pacate plasticul este la fel de tare ca si la Logan. In max. 2 ani de la drumurile noastre vor aparea cu siguranta greieri.
- Finisarea interiorului: am observat cateva lufturi atat la nivelul bordului, cat si in portbagaj. Din unele pct. de vedere este mai prost finisat ca Loganul.
- Am mai observat un fenomen care la Logan lipseste, atunci cand se ruleaza pe drumuri pietruit,e rotile arunca pietre sub masina si totul se transforma intr-o grindina pe tabla. Probabil datorita inaltimii, nu-mi explic.
- Portbagajul si hayonul sunt prost antifonate: pt pasagerii din spate este mai nsaol deoarece pe drumuri mai urate hayonul si probabil cricul care este prins direct pe tabla produc zgomote. Din fata nu se aude.
- Cutia de viteze de la diesel, desi este mai scurta, este oarecum imprecisa si intra greu in R.

Concluzii: Masina are un pret corect pt ce ofera, cu toate ca se putea si mai bine, si este imbatabila la raportul calitate/pret pt cine are cu adevarat nevoie de un SUV 4x4 cu caracteristici bune Off-Road. In rest pot spune ca este putin supraapreciata si nu vad de ce ai da 18.000E pe o astfel de masina daca nu ai neaparata nevoie de un SUV si la banii astia exista Megane, Astra, Focus, Golf etc. Motorul de 85 cp il recomand doar pt variantele inferioare de echipare - mai usoare. Pe Laureatul testat, desi avea zvac si era ok in oras, la drum intins in depasiri isi arata limitele (doar un pic mai bine ca 1.4 de 75 pe Logan Laureate).

Adaug si cateva poze deoarece imaginile fac cat o mie de cuvinte.
nicku01
QUOTE(maddan @ 18 Apr 2010, 21:05)
Bon. Am scris pe larg impresiile mele de dupa drive-test cu Duster.

Lucrez acum la ce am filmat, poate vedeti si alte unghiuri ale masinii in afara celor deja aratate de colegii mei  din presa pana acum.

Special pentru voi, 4 wallpapere smile.gif

ps. adaugate si in format .zip pentru a le putea da jos curate. Schimbati pur si simplu extensia .zip in .jpg (NU sunt arhivate).
[attachmentid=1627614271]
[attachmentid=1627614272]
[attachmentid=1627614273]
[attachmentid=1627614274]
*



placut articolul..... tongue.gif

Tot nu inteleg de ce nu au folosit in maroc si varianta 4x4 benzina??
De ce se fereste dacia sa scoata in drivetest aceasta varianta?
nelu_1985
...am facut si "drive test", ma rog drive test inseamna altceva decat ce am facut ieri la reprezentanta din Alba, 3 km de mers drept pe o strada cu limita de viteza 50km/h, asfalt in buna stare si viteza a 3-a. Pana la urma au fost mai mult decat suficienti cei 3 km, ca sa-mi fac o parere despre rabla - 1,5 dci de 85 cp, 4x2
impresii bune cam putine, imi plac scaunele desi nu au reglaj pe inaltime, cel putin asta cu care m-am dat, m-am putut aseza confortabil (1.85 si putin peste 90 de kile), portbagaj destul de mare, motorul il stim, consumul aratat pe bord 6,2 blush.gif, dar dupa cum spuneam mai mult de a 3-a n-am mers, suspensia m-a incantat neasteptat e mult peste loganele plimbate pana acum, si are frane decente - imi plac.
impresii proaste...multe, la exterior - cele mai urate jante ce le puteau pune, apoi, la un exemplat expus in showroom nu se inchideau usile corect (n-avea bandouri pe usi la baza si ramanea deschisa usa din fata fata de cea din spate);
interior: amplasarea comenzilor pentru geamuri electrice spate e la dracu in portbagaj ca si la logan, o persoana mai mica de statura care are scaunul mai in fata isi rupe mana printre scaune cand deschide geamurile din spate; daca scaunele fata's confortabile nu pot spune acelasi lucru despre bancheta, pe care stai ca pe trotuar; nu-mi place ca inca nu s-a renuntat la forma aeratoarelor de pe bord si a celorlalte butoane care au forma de buton de aragaz si is facute din plastic de pahar de inghetata.
Apoi ce m-a dat pe spate rau a fost cutia, ma rog eu cred ca e din cauza timoneriei, cutia fiind buna, se manevreaza in viteza mai rau ca o berlina, cel putin fata de a mea e in urma cu mult, se aude in masina cum cupleaza treptele, agata arcurile alea care-s foarte tari, schimbatorul e rigid peste masura.
Cam atat ca mi-e lene sa mai scriu, dar per ansamblu de banii aia masina e ok, mai mult, personal mi-s cumpara un exemplar 4x4 de 110 cp, dar nu pentru intrebuintare zilnica, ci strict pentru iesiri la gratar, la munte...
CristiA.
daca exteriorul am vazut ca place la multa lume,la interior se mai putea lucra....e facut cam in graba...obligatoriu pt geamurile spate trebuia comanda pe usa soferului...macar pt versiunea cea mai scumpa era necesara climatizarea...si,nota 10 pt spatiu pasageri
OldMan
un aspect interesant care cred ca trebuie retinut...masa unui Logan 1,5DCI 85cp=cu masa Duster 1,5DCI 85cp 4x2....
smcsa
Vazut la reprezentanta. Singurul minus (pentru mine) e scaunul soferului. Lasat jos, fata de lasat jos in Logan, e mai sus. Si la 2 m ai mei se simte. Si tot de la cei 2 m ai mei, manerul usii (care e drept, arata mult mai bine si nici nu-ti ia vantul usa din mana) ma incurca la piciorul stang.
Cu scaunul dat in spate in aceeasi pozitie de condus ca in Logan, am masurat cu ruleta distanta pana la spatarul spate si este identica cu cea de la Logan (ca zicea cineva mai sus ca e mai mic).
Nasol la rotile otel stilizate: la cum se parcheaza in orasele aglomerate ai avea ce rupe - capacul de plastic - in bordura, dar asa o sa zgarii roata.

Astept sa-l testeze altii un an (poate intre timp apare var. 2) si il iau atunci.
TAW
QUOTE(asgard1955 @ 18 Apr 2010, 19:20)
-Treapta 1 la 4x4 chiar ca e foarte scurta, am pornit de pe loc si in cativa metri a
trebuit sa schimb deja, cred ca e de mare ajutor pe teren accidentat, la pornirea
de pe loc din panta si nu numai, la remorcari sau tractari
.......
Oradea din fericire a avut tot timpul la drive test varianta 4x4 dCi si asta pentru ca au cumparat-o ei pentru firma.
*


Treapta 1. e chiar foarte utila in teren accidentat. De aceea a si fost conceputa atat de scurta - urcari fara pierderi semnificative de putere, coborari fara a fi necesara utilizarea franei.
Oradea a primit 4x4 pentru ca are o pondere semnificativa din obiectivul total de vanzari in 2010, iar pe anul trecut volumul masinilor livrate a fost suficient pentru a se "califica"...
b76bgaarh
facut drive test in mini offroad cu 4x4 1,5dci full...

masina merge f bine in teren accidentat, suspensia moale filtreaza f bine, garda la sol trece cam peste tot, caroseria nu se torsioneaza f mult, motorul trage bine (era 5 persoanetoate peste 75 de kile)

minusuri... masina este f mica cam cat un frelander generatie I... masina este ideala pt sate sa mergi pe ulite asfaltate sau nu, sa urci pe dealuri cand te duci la livada....eu stau in bucuresti...
caphonne
[quote=b76bgaarh,19 Apr 2010, 11:03]
facut drive test in mini offroad cu 4x4 1,5dci full...

salut unde facusi testul?
b76bgaarh
tulcea
nicku01
din cate am inteles de la dealerul dacia din Timisoara masinile de drive test au fost cumparate de dealer de la uzina (cele 4x4).
Steel Tormentor
QUOTE(asgard1955 @ 18 Apr 2010, 18:20)
-Treapta 1 la 4x4 chiar ca e foarte scurta, am pornit de pe loc si in cativa metri a
trebuit sa schimb deja, cred ca e de mare ajutor pe teren accidentat, la pornirea
de pe loc din panta si nu numai, la remorcari sau tractari
*



Insotitorul de la drive test chiar mi-a recomandat sa plec numai cu a 2-a de pe loc.
caphonne
QUOTE(Steel Tormentor @ 19 Apr 2010, 12:09)
Insotitorul de la drive test chiar mi-a recomandat sa plec numai cu a 2-a de pe loc.
*



Da ? Sa fie el sanatos nici la o masina de offroad nu pleci cu a-2-a.S-a specificat clar de ce se foloseste treapta 1 la varianta 4x4 pentru ca motorul dezvolta forta necesara la turatii mici lucru care face usor abordarea terenului accidentat atat la urcare cat si la coborare si mai ales la coborare unde o lasi usor din frana de motor fara sa mai folosesti frana de picior.
Steel Tormentor
era vorba de plecarea normala, pe sosea, nu pe off-road. am testat si coborarea si urcarea in treapta 1
kork
Ai incercat-o si cu motorul pe benzina ? Daca da, cum e ?
IRONICK
Sa scriu si eu. In afara de faptul ca se manevreaza mai bine decat un Logan, altceva nu vad nimic care sa imi placa. Directie mai precisa, tinuta de drum mai buna, suspensile absorb destul de bine denivelarile. Pe romaneste, la Logan tragi de volan si astepti sa vireze masina, la Duster nu mai astepti. Scaunele? Buretele din ele este mai moale si te cufunzi mai bine in ele, nimic altceva. Nu mai este sistemul cu rozeta care se deregleaza in timp, este cu maneta. Joc la spatar au si astea. Si inca cum. Pedala de ambreiaj "pulsa", parca cineva batea constant cu ciocanul in ea. Am mai intalnit fenomenul si la o Laguna3. Un bug de ambreiaj hidraulic marca Renault.
Steel Tormentor
Eu am avut senzatia ca pozitia la volan este mai buna decat la logan. Mai joasa un pic.
IRONICK
Pai nu l-ai reglat pe inaltime?
Steel Tormentor
Ba da. La maxim jos.
l_stoian79
QUOTE(catalinux* @ 19 Apr 2010, 07:55)
......

- Am mai observat un fenomen care la Logan lipseste, atunci cand se ruleaza pe drumuri pietruit,e rotile arunca pietre sub masina si totul se transforma intr-o grindina pe tabla. Probabil datorita inaltimii, nu-mi explic.
.........


pe Logan ai cauciucuri cu alt profil. Gumele de pe Duster sunt "Cross Contact" deci gume teoretic ptr Crosover/SUV, deci probabil cu un profil mai agresiv/adanc, ceea ce se inseamna ca intra mai usor pietre intre crampoane -> mai multe pietre aruncate pe dedesubt. E normal biggrin.gif
caphonne
Cross contact sau M+S Mud&Snow o combinatie buna intre asfalt-noroi -zapada.
bobo77
Cei care ati testat duster 1,5 dci 85 4x2 intreb si eu ce parere aveti despre zgomotul esapamentului ? despre trepta 2 de viteza, oare exista aceasta biggrin.gif ?
AMDO
Nu am facut inca nici un test drive, dar pot spune ca in continuare nu inteleg de ce grupul Renault e sadic in ceea ce priveste generozitatea in a oferi mai multe culori. In fond le platim. Lipseste din start culoarea verde, o culoare des intalnita la masinile de teren. Nu ar strica si un indigo metalizat. Personal as fi dispus sa platesc si 400 Euro pentru o culoare indigo metalizat. Mustar metalizat este de asemenea o culoare care vien numai bine pe masinile de teren. Sper ca fabricantul sa se mai gandeasca, deoarece pentru multi clienti culoarea este foarte importanta.
iulian'71
QUOTE(AMDO @ 19 Apr 2010, 21:51)
Nu am facut inca nici un test drive, dar pot spune ca in continuare nu inteleg de ce grupul Renault e sadic in ceea ce priveste generozitatea in a oferi mai multe culori. In fond le platim. Lipseste din start culoarea verde, o culoare des intalnita la masinile de teren. Nu ar strica si un indigo metalizat. Personal as fi dispus sa platesc si 400 Euro pentru o culoare indigo metalizat. Mustar metalizat este de asemenea o culoare care vien numai bine pe masinile de teren. Sper ca fabricantul sa se mai gandeasca, deoarece pentru multi clienti culoarea este foarte importanta.
*


Ai vazut pe alt 4x4 culori mai calde( fa configurari la celelalte marci mai putin Renault). Il felicit pe Presedinte si-l invidiez ca al lui este rosu met.

19 Apr 2010, 22:47:
Oricum in Romania 90% din ce se importa indiferent de marca este gri, negru, bleumarin si rar bej. A mea este rosu dina ca sa o ingrijesc des.
mdaniel2x
Am fost duminica la test drive si am fost placut impresionat de Duster, astfel




Pozitia la volan:

(+) vizibilitate buna fata si lateral
(+) vizibilitatea in oglinzile laterale foarte buna
(+) vizibilitate in oglinda centrala este suficienta

(+) pozitia la volan nu ofera o senzatie de "conduc un tractor"
(+) volan piele placut la atingere
(+) plasticul de bord (bordul) este ok (inca nu avea greieri)
(+) scaunele ofera un comfort decent, parca sunt ceva mai profilate fata de logan si mai moi
(+) un plus de comfort a fost adus si de existenta cotierei
(+) comenzi audio - satelit comanda

(-) consola centrala care e de culoare maro nu imi place, e mai reusita cea pe gri.
(-) butoanele de reglare aer, directionare etc (care sunt de la logan / sandero) sunt prea evidente, nu se potrivesc cu linia consolei
(-) cd player - eh, urat e adevarat insa ala se poate schimba in secunda 2

Senzatia de la volan:

(+) suspensia filtreaza / amortizeaza excelent denivelarile si gropitele
(+) trec un plus la stabilitate, am facut un S cu masina si nu avut tendinte de inclinare / ruliu - viteza 40-50km/h

(+) directia este ferma, pot sa zic precisa - da o senzatie de agilitate masinii
(+) dimensiunile masinii - din primii 10 metrii deja ai senzatia ca esti stapan pe ea
(+) cutia de viteze - schimba bine fara sa agate

(+) treptele 1 / 2 optimizate pt "putere" nu pt sprint- asta e normal zic eu pt masina asta, in treapta a 3-a masina se trezeste la viata - cum ar veni - din aceasta treapta deja esti pe asfalt

(+) pedala de ambreiaj are o cursa medie pana sa "prinda" - pt mine inseamna bine


(-) motorul este suficient insa cu siguranta il voi cumpara pe cel de 110Cp tot diesel

Am uitat sa vad care era media de consum insa cred ca nu e foarte relevant.


Senzatie de pasager:
(+) loc in spate suficient, am stat 3 persoane fara sa tinem genunchii lipiti unul de altul si nici cu ei in gura nu am stat

(+) dupa cum spuneam si ca pasager suspensia isi face treaba bine, nu te zdruncina
(+) nu dai cu capul in plafoniera (am 1.87cm)
(+) acces la locurile din spate mai mult decat acceptabil
(+) zgomot - atenuat foarte bine, izolare fonica buna





Look exterior:

(+) masina arata mult mai bine decat in poze
(+) pachetul LOOK face toti banii!
(+) vopsea - nici pe negru nu da rau
(-) capacul de la rezervorul de carburant e hidos cand il deschizi- e prea mare fratilor!


Look interior:
(+) bordul arata bine cu exceptia consolei pe maro
(+) spatiu sofer si pasager fata - mai mult decat decent
(+) spatiu pasageri spate - mai mult decat decent chiar cu scaunul fata dat in spate la max
(-) niste capacele pe manerele de la usi - ce o fi cu ele - vom avea butoanele de la geamurile electrice pe manerele de la usi sau pe acolo demontezi manerul?





Portbagaj
(+) spatiul e mai mult decat suficient, acces bun la portbagaj
(-) cu siguranta te vei murdari cand o sa incerci sa inchizi haionul si tocmai ai iesit din offroad!
(-) ruloul din portbagaj se plieaza nu se ruleaza


In concluzie: pe mine cred ca m-a convins, insa voi opta pt varianta 4x4 dci 110cp.
kork
Era un 85 dci ?
mdaniel2x
da, 1.5 dci 85cp echipare Laureate 4x2
dydycom
Salut,
Am testat si eu sambata masina... mai exact varianta 4x4

(+)placut impresionat atat vizual cat si la performate.

(-)foarte urata combinatia cu consola aceea vopsita, dar in rest interiorul desi pare acelasi cu lognul iti lasa o alta impresie.
(+) Mai comod si cu siguranta mai putin obositor pentru drumurile lungi decat Loganul.
(+)la varianta testata suspensia independenta face toti banii desi prima impresie a fost ca va intra in balans dar masina s-a asezat imediat pe traiectorie.
(-)
(-)pacat ca varianta 4x4 are un pret un pic prohibitiv
(-) Etajarea cutiei cu acea treapta 1 cu functie de reductor cel putin ciudata
Daca ar fi sa adauge ceva la ea cu siguranta mi-as dori ESP si cruise control...
membru_DC
QUOTE(mdaniel2x @ 20 Apr 2010, 13:56)
[...]
*


te gasisi unde se-ti faci reclama.... radmasa.gif
mdaniel2x
Prietene numai la noi e asa. Din moment ce eu am facut pozele mi se pare corect sa imi pun watermarkul meu. Toate lumea vede reclama....

BTW pe forumul din FR nu vede nimeni asa ceva, ba mai mult facem schimb de materiale dar asta e. Vb lu' Badea traim in Romania....
IRONICK
Am uitat sa spun de maneta de semnalizare. Se misca altfel, ori era prea noua ori este mecanismul usor diferit. Adica avea o miscare usoara si constanta pana sa faca click si sa ramana in pozitie. Click-ul era in schimb ferm, nu ca la noi, de parca troznesti un plastic. Pentru o functie de confort era mult mai potrivita decat asta actuala.

21 Apr 2010, 14:35:
QUOTE(mdaniel2x @ 21 Apr 2010, 08:50)
Vb lu' Badea traim in Romania....
Nu vrei tu sa te iei cu idolul tau de mana si sa va duceti in Franta? Ca acolo nu va comenteaza nimeni, faceti schimb de materiale, va imprieteniti si pe facebook ...
Ygi_17
am facut drive-test cu 4x4 dci 110 cp la Constanta pe sosea.
nu am inteles mare lucru din Duster:
- pozitia de condus = ok
- ambreajul si schimbatorul de viteze =ok
- interior ceva mai interesant ca la Sandero sau Logan

Deci una peste alta o dacia mai reusita, dar masina nu impresioneaza cu nimic deosebit, pare ca-si face treaba si atat.

eu ma intreb cat de rezistente vor fi daca o tavalesti pe drumuri forestiere, la drive-test am remarcat suspensiile comode.
mdaniel2x
@ironick - raspuns : pt curiozitatea ta NU
caphonne
[quote=Ygi_17,21 Apr 2010, 16:38]


Deci una peste alta o dacia mai reusita, dar masina nu impresioneaza cu nimic deosebit, pare ca-si face treaba si atat.

waau nu te-a impresionat cu nimiiiic?Dar oare ce ai fi vrut la banii astia?Vrei impresii senzatii tari mai pune inca atat peste si ia-ti altceva.Impresiile (materiale bune in interior,butoane mici si multe scaune comode si moi etc toate astea costa si costa al naibii de mult).Ar putea sa iti faca Dusterul lejer la 30 mii de euroi dar nu asta e scopul.Au frantuzii ce sa vanda la banii aia.
fritzih
pana la urma a reusit cineva sa intre in posesia vreunui Duster ??????
Squirrel
Dealer-ii auto smile.gif) Unii chiar și 4Ś4.
driverx
Am vazut-o acum o ora. Nu m-a convins. Chiar daca nu ma asteptam sa aiba plastic dupa aripa fata, sau chiar telescoape la capota. Unele plastice is mai cheappo decat ce am eu pe Logan. Plasticul din spate de la portbagaj e fain ca e acolo, dar numai ala cred ca o sa fie sursa faina de zgomot...in timp...
IS-04-WFK
QUOTE(IRONICK @ 15 Apr 2010, 16:45)
Alti producatori se chinuie sa puna destule materiale si sa blocheze propagarea sunetelor in habitaclu si dintr-o data Dusterul este silentios doar cu doua plastice suplimentare. Faptul ca s-a trecut la comenzi de schimbator pe cabluri, ambreiaj hidraulic si acc pe potentiometru, a fost cel mai de ajutor. Dar sa nu exageram.
*


NU. probabil e mai sinlentios datorita izolatiei in plus fata de logan.mi se pare si logic.plasticele nu retin zgomotul.
IRONICK
Hai da si exemple de materiale suplimentare.
asgard1955
Cateva poze de la lansarea din Oradea.
Pozele cu sasiul sunt de la 4x4 de drivetest si de la cel 4x2 expus pe rampa.
Dusterul argintiu a fost dci-ul de 85 cp de drivetest.
bog2587
mi se pare mie sau e rugina pe sub el?in primele 2 poze?
calin81
Calitatea pozelor nu este prea buna, as zice ca e doar mizerie. Sa mergem pe prezumptia de nevinovatie.
Squirrel
Cât avânt!
Testul „Adevărului“: Dacia Duster i-a facut KO!
Patriciu, nu mai vinzi produse petroliere! De ce se agită subalternii?

Mi s-a părut un agregat normal din punct de vedere tehnologic pentru așteptările personale. M-a cam debusolat prețul, cu 1.200€ peste așteptări și termenul de livrare, specific perioadei pre-decembriste…Ce mai încolo-încoace: Senzații tari, dinainte de '89!
DigitalScribe
Am facut test drive cu 1.5 110CP 4x2. In IASI faci o tura pe drum neasfaltat cu ceva santuri in cam 5 minute si gata.

Am facut acelasi tur si cu Loganul din dotare ca sa pot face diferente:

1. Dusterul s-a comportat mult mai putin leganat, cu ceva mai mult suflu decat 1.6 90CP de pe Logan si mult mai confortabil pe drumul de tara.
2. Dusterul e semnificativ mai antifonat, nu auzeam scrasnetul pietrelor de pneuri ca in Logan deloc, doar un vuiet placut ca intr-o masina mai cu pretentii.
3. Plasticele pe portiere fix aceleasi de pe Logan/Sandero, nimic special. Scaunele fix la fel ca la Logan, nimic special (recent am tras de bara de la scaunul pasager un pic si am ramas cu ea in mana... asa ca... dupa 5 ani ce-i drept... dar totusi!).
4. Bordul oarecum acelasi de pe Sandero, ma seaca enorm luciul ala maroniu de pe plansa centrala, inel decoratiune centrala volan, etc. Loc de lasat amprente de culoare oribila!
5. 1.5 110CP e vioi tare! Foarte placuta motorizarea, mai putin placut ambreiajul foarte scurt si care imediat cupleaza, banuiesc insa ca e o chestiune de obisnuinta.
6. Exteriorul la Duster imi place, n-am ce comenta, are propria personalitate, arata a SUV, e OK!

La ~ 14 400 euro cat costa echiparea asta cred ca m-ar tenta. E o masina relativ solida, am vazut ce poate Loganul timp de 5 ani si nu-i asa de rau... masina asta pare mai solida iar la ce drumuri avem noi cred ca rezolva problema confortului.
Iszy
Legat de husa ( acoperis ) portbagaj. Nici mie nu-mi place. Dupa ce am mesterit cel de la MCV ( vezi poza ) la care se rupe partea de care tragi la derulare spun ca poate este o solutie mai fericita. Bineinteles e din cauza calitatii materialulu ( musamalei ), dar ...
virgiliu
Test Drive in Maroc de Promotor smile.gif

Duster Maroc 24.04.2010 Promotor

Da bine si pe bleu mineral.
dorelus
Prieteni, am condus și eu Dusterul 4x4 și săpt. urmatoare hyundai i35.
Două lucruri nu îmi plac la Duster: 1.cutia de viteze- primele patru viteze sunt foarte în scurt, dacă vrei un demaraj mai lung sari de 4000 de ture. Mai ales în treapta 1, cănd ai nevoie de un zvâc, să ieși dintr-o intersecție sau altceva, îl obții greu, după 4000 de ture și e foarte scurt...
2. spatele masinii mi se pare urât, fara gust și parcă neterminat...
În concluzie, Dacia nu mă mai avea de client, prefer la aceeași bani SUV second.
P.S. Parcă nu m-aș mai duce la drive hyundai i35 că o să mă îmbolnăvesc... arată bine de tot mașina asta.
axx
Gata, m-am tras si eu cu Dusterul 4x4 110 dci biggrin.gif la Iasi. Ca si colegul DigitalScribe, am avut parte de 15 minute pe un "fel" de teren accidentat. Marele meu noroc a fost ca a plouat inainte, asa ca era destul de mult noroi. Mentionez de la inceput ca nu am mai avut parte de experiente 4x4, deci poate o sa par neexperimentat la anumite aspecte. Mi-au placut silentiozitatea motorului, puterea si cuplul disponibile, dar si elasticitatea lui, adica mi s-a parut ca urca destul de usor in ture, cel putin pe sosea. La intrarea in "poligon", reprezentantul Dacia a avut inspiratia sa imi spuna sa incep urcarea unui deal cu 4x2, si apoi sa trec in 4x4. Astfel am putut sa vad clar diferenta. Am vazut la unele clipuri mai sus comentarii de genul "Pai acolo urcam si eu cu Loganul meu...". Probabil ca da, dar Dusterul iti da senzatia ca urci in siguranta, stabilitatea si tinuta de drum fiind mult imbunatatite, mai ales ca la un moment dat urcam printr-un coridor de 3 metri latime, adica intre doua garduri, si daca eram pe 4x2, sigur as fi dansat un pic. Suspensia mi-a placut si ea, destul de silentioasa, cel putin cat e noua, si faptul ca absoarbe usor socurile. Am uitat de jmecheria cu treapta intai, si la un moment dat, in timpul unei urcari cu treapta intai, imi spune cel din dreapta "acuma luati piciorul de pe ambreiaj si de pe acceleratie". Nu stiu cat de eficienta e treapta asta in teren accidentat, repet, nu am mai avut experiente, dar e de efect ca sa zic asa, sa vad cum masina urca practic singura. Pe unele drumuri inguste, cand aveam masina de pe contrasens, reprezentantul imi spunea cu satisfactie "noi putem sa iesim pe margine putin, sa-i facem loc blush.gif "
Acum aspectele negative; evident interiorul, inclusiv "pielea" de pe scaune care avea chiar si un miros ciudat, ruloul care acopera portbagajul, care de fapt nu e rulou, scaunele cam fara suport lateral, care ar fi necesar macar in teren accidentat. Deasemeni, capacitatea portbagajului la 4x4, dar asta e cam subiectiv(asta e caroseria, are sistem 4x4, asa a rezultat portbagajul). Toate astea le-am mentionat si in fisa de test, si sunt convins ca Dacia le va citi si le va lua in considerare cat de curand tongue.gif . Mi-am mai amintit ceva: mi se pare neergonomic butonul de deschidere a hayonului, trebuie apasat mai tare.
Concluzia ? Inca nu mi-as lua Duster, dar cred ca e util pentru un cuplu de doua persoane, poate chiar si cu un copil, amatori de iesiri in weekend. Pentru doi si jumatate, e luc suficient atat in masina cat si in portbagaj. Pretul ? Mi-e nu mi se pare mult. E loc si de mai bine, dar pentru ce ofera masina e ok.

Cu stima...
membru_DC
QUOTE(virgiliu @ 24 Apr 2010, 17:37)
Test Drive in Maroc de Promotor  smile.gif
*


cam multe pupaturi in dos.... in rest ciudata componenta echipei blink.gif
Markos
Am testat si eu un 4x4 110 dci, echipare (cred eu) full. Foarte pe scurt:

QUOTE(i96nds @ 16 Apr 2010, 20:57)
e o masina decenta la un pret foarte decent.


Plusuri pentru motor+transmisie si pentru aspectul exterior (cel putin cu LookPack-ul asta sau cum i-o zice). Minus pentru interior (aspect+calitate materiale+spatiu).

Daca pun si plusul pentru pret, ar fi 3-1 pentru Duster icon_mrgreen.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.