Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: vaucer rabla contra bmw rechin 81
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22
magelan_explorer
un coleg de-al meu a anuntat oficial ca da un bmw 520 1981 (arata bine) cu motor schimbat(trecut in carte ) de 1,8 injectie de la generatie mai noua, pe un vaucer rabla (isi ia nevasta i10 )

cat e un cazan de bemve...?
sunt unii care zic ca deja e "clasic" rechinu....
un vaucer e 15 mil...
un rechin pe 15 mil..?
Marty
Si cam care ar fi motivu' pentru care n-ajunge rechinu' la rabla?
C a t a l i n
Pai cum sa ajunga la rabla, daca-l trage pomu...
Filip
Mi-as da dacia 1300 ruginita la remat pt. tichet, pentru BMW-ul asta, pe bune, numai sa porneasca, da mai bine la mine in curte un E12 decat dacia, zic vecinii ca m-am capatuit! radmasa.gif Pe bune, chiar o sa-i zic si tatei, chiar, poze cu masina nu ai? Ia ITP-u? biggrin.gif
C a t a l i n
Ce dracu o conta asa mult ce zic vecinii? Nu-i oare mai bine sa nu zica nimic vecinii?
DMP
Filipe, vezi ca la BMW nu mai merge nene cu placaje la roti.
Filip
QUOTE(C a t a l i n @ 25 Mar 2010, 20:50)
Ce dracu o conta asa mult ce zic vecinii? Nu-i oare mai bine sa nu zica nimic vecinii?
*


Glumeam, n-am bani sa intretin asa ceva. Si motorul depaseste 1,6 litri, deci e impozitat cu 18 lei la fiecare 200cmc... Dar masina in sine imi place. smile.gif
magelan_explorer
masina o sa mearga la rabla daca nu o vrea nimeni !
bemveu e de fapt al lui socrasu....
masina merge,,,e functionala...are itp valabil..tot....
motorul toarce frumos,,,a fost vopsita anul trecut...
mie imi pare buna..
Filip
Eu ii zic lu` tata. E in Bucuresti BMW-u? Ma gandesc... macar pentru un an... poate imi revin cu banii, oricum... nu stiu, am luat-o razna, chiar imi place ideea. Chit ca as conserva-o un an doi... e pacat... sa dai un BMW la remat.
DMP
Daca il iei, nu o sa iti mai revii cu banii.
bmwh548
Sa te tii distractie cand pui un motoras de 1800 sa miste ditamai rechinu'... Fa-ti de pe acuma abonament la benzinarii.
Filip
Bat campii si eu... dar pare tentant. Daca e cum se spune acolo. Oricum, eu si cu dacia mea... am facut intr-un an ~1300 km. Cu ala as merge la ocazii speciale. Oricum e o afacere buna, mie la 1300 nu imi mai pot da itp-ul fiindca are un semilonjeron fisurat, pedalierul e vai de el, praguri la fel, si a fost facuta in spate acordeon in 1998, reparata... chiar nu se merita bagati bani in ea, asa as da-o la schimb pe ceva semnificativ imbunatatit, daca nu merg cu ea, nu consuma, singura chestie e impozitul.
DMP
Iesi mai ieftin cu taxiul.
Markos
QUOTE(Filip @ 25 Mar 2010, 21:15)
Cu ala as merge la ocazii speciale.

discoteci, cluburi, baruri... stim.. sleep.gif
nWo
E modelul asta?

Daca da, mai stiu eu unul pe care il paste rematul. Este exact ca si cel din link. Problema e ca nu mai porneste....si nu merita investitia.
magelan_explorer
Distractie era cu motorul original de 2 litri carburatie...
adica 17% extra si 25 % in oras....
smile.gif
acum se jura ca ia 10 %in oras...
ceea-ce e credibil....totusi e 1,8...injectie...luat de pe ursulet din 1990...
nu o potyi compara cu o dacie,,,,dacia e masina de anii 60-70...
bemveu in anii 80si faceau masini cu dotari ce noi le-am vazuyt doar de la logan in sus (oglinzi electrice,servo,geamuri electrice,climatronic,esp,abs)..
in bucuresti e,,,colentina circa 7....omul chiar o duce la rabla...de-aia vrea sa o dea la cineva,,e pacat de ea...
nWo
Si asta de care iti zic eu are motorul de 2 litri care a fost functional pana anul trecut cand a cazut, iar proprietarul si-a luat un logan 1.6 16v. De atunci masina sta si asteapta sa mearga pe ultimul drum.

Are masina aia o tabla cum dacia nu a vazut niciodata, cat despre rugina nici nu poate fi vorba.....chiar si asa tot la remat ajunge.
C a t a l i n
QUOTE(magelan_explorer @ 25 Mar 2010, 22:00)
....omul chiar o duce la rabla...
*



Foarte bine face. Doar e o rabla...
Andy_ACS
Daca nu imi luam biciclta o cumparam eu smile.gif
Macar asa for fun, de mic imi placeau BMW-urile smile.gif

Bafta!
magelan_explorer
nu,nu e modelul "ala"
e E12,rechinul
seria 5,model 520,fabricatie 1981 (ultimul an de fabricatie)
masina e functionala,are itp valabil pana in septembrie
nu-i merge kilometrajul (de cand a schimbat motorul)
motorul e de pe 318i(de pe modelele ursuletz 318 fab 88-95,m40b16 injectie,101cp
e omologat,trecut in carte(asa a cumparat masina0
vechiul motor consuma enorm,se deregla repede,pornea greu iarna,carburatie,,ps)
maine seara ma duc sa dau o tura cu ea....
smile.gif
Andy_ACS
De ce nu o iei tu?

Bafta!
cosmin_2300
Asta merge s-o iei sa te distrezi cu ea .... si cand "pica" detot s-o duci la fiare vechi laugh.gif
magelan_explorer
e posibil sa o iau !
am o sotie (fara permis)
am un nepot (face 18 ani in 2011)
dar n-am un vaucer !
am gasit la 15 mil pe okazii
maine ma duc s ao vad personal si s adau o tura cu ea
fac si poze si le pun aici
si eu mor de curiozitate...
ArtVandelay
sunt si mai ieftine tickete, mai cauta
dar vezi sa nu mai bagi in ea cateva tickete in 2-3 luni .. tongue.gif are aproape 30 de ani masina
C@talin
paia nu merge so inscrii la automobile de epoca si sa nu mai platesti itp ?
ArtVandelay
trebuie sa fie 30 de ani (parca) de cand s-a scos modelul din fabricatie
nu cred ca se incadreaza
sorin1983
QUOTE(Markos @ 25 Mar 2010, 21:45)
discoteci, cluburi, baruri... stim..  sleep.gif
*


sapa, prasit, cultivat etc
Filip
Hai ca nu e chiar asa, de cand am dacia, n-am carat decat un sac de ciment cu ea (pus in portbagaj). radmasa.gif Cum sa ma duc pe camp cu masina. Oricum, asteptam cu interes poze si impresii dupa tura cu E12. smile.gif
Maskatu
1. Impozitul la ea ar fi cam 160 ron/an, rca-ul ar fi cam 495 de ron pe an (cel mai ieftin).
2. Ma indoiesc ca are un consum de 10%. Sa ne fie cu iertare, dar cam atat consuma super nova in oras, cand este mai aglomerat. Daca mai zice ca si afara ia 5,5-6....
3. Este o masina veche, care va necesita schimbarea multor piese vechi/uzate.
4. Daca o cumperi, o sa ramai tu cu ea si nu o sa ti-o mai ia nimeni, pentru ca nu se mai risca nimeni la asemenea masini, chiar daca au un "cazier" curat.
5. Nu cred ca se merita nici macar ca si "masina de weekend", ce rost are sa dai 500-600 de ron pe an numai pe taxe, si sa risti ca daca pleci undeva mai departe de casa, sa ramai cu ea in drum.
bmwh548
QUOTE(ArtVandelay @ 26 Mar 2010, 14:31)
trebuie sa fie 30 de ani (parca) de cand s-a scos modelul din fabricatie
nu cred ca se incadreaza
*



Si sa fie originala; asta are deja motorul schimbat.
Filip
Si trebuie sa platesti oricum cotizatie la asociatia care inregistreaza "automobile de epoca" + RCA care ramane obligatoriu, durerea e la RCA, nu la impozit, RCA care e marisor si la 1310.
Merced
Ia baga niste poze cu ea ca poate ma duc repede sa-mi iau bon pe rabla din semnatura. radmasa.gif
Filip
PAi diseara s-ar putea sa avem poze, dupa test-drive. biggrin.gif Eu stiu ca nu-i de mine, dar urmaresc topicul cu interes... n-are omu voie sa aiba fantezii? laugh.gif
Merced
Pana la urma e E12 sau E28?
Chiar as fi curios cum se prezinta, tinand cont ca a fost vopsit mai recent ca rabla mea, probabil nu-ti ies picioarele prin ea ca prin a mea, pana la urma polueaza sigur mai putin si fiind si pe injectie se mai reduc din bataile de cap. Si consumul poate fi de 10% in oras, da' ma indoiesc ca in Bucuresti, daca motorul e in mintile lui.
Pana la urma serios vorbind eu nu cred ca am sanse sa ma iau o masina urmatorii doi ani, chiar ma gandeam sa ma apuc iar de carpit la rabla din semnatura, in "regim propriu" ca s-o fac cat de cat ok, macar vizual cat sa imi mai dea aia ITP iar la vara.
Dar daca BMW-ul e ok si oferta inca valabila, sunt foarte tentat s-o fac bon pe a mea si sa-l iau. Impedimentul consumului nu ma deranjeaza neaparat, si Dacia de la o vreme cred ca nu ia sub 10%, da' si merg porcos cu ea, pana la urma ce mi-e 10, ce mi-e 11-12%(repet daca e ok motorul). Avantaje ar trebui sa fie garla, probabil are caldura, nu ingheata geamurile pe dinauntru, numai cand ma gandesc la asta ma doare la basca de un milion jumate in plus la asigurare si un litru, doi in plus la suta de kilometri.
Filip
Din ce a spus colegul nostru de forum, masina e un 520 fabricata in 1981, ultimul an in care s-a fabricat seria ei, de unde deducem ca e un E12. De fapt si a scris ca e E12.
Jack Daniel's
Daca e in stare buna, merita. smile.gif
Steel Tormentor
http://e12.assertion.de/primary/01001l20.htm
Merced
Unele dintre masinile de pe site-ul asta arata exceptional. Nu se asteapta nimeni sa arate asa de bine, da' cat de cat acolo. Eu chiar am devenit curios si interesat la modul cel mai serios.
Desi am vazut la un amic de doua ori ce inseamna sa ai un BMW vechi, a fost la mama dracu' in Germania sa aduca un 520 din '89 parca, vai de ea masina, l-a lasat pe drum pe langa Alba Iulia, i-a pierdut uleiul, a completat cu 15W40 ordinar luat din PECO pana la Pitesti, au inceput sa-i bata tachetii si pana la urma s-a busit ceva la un piston, si n-a mai avut ce-i face. L-a dat cu cat l-a luat, da' drumul nu l-a scos, nervii facuti nici atat.
A recidivat cu un 730 din '88 daca nu ma insel, luat cu vreo 4200 de lei acum un an si ceva din Bucuresti, l-a incantat ca era inmatriculata. A bagat cel putin 4000 de lei in ea in vreo sase-sapte luni cat a mers cu ea. Bine, unii bani complet aiurea, si-a luat pentru baraca discuri de frana ATE pe spate, toate placutele ATE, si-a luat pistonasele alea hidraulice pentru capota si portbagaj noi(a dat pe ele vreo 600 de lei ohmy.gif ), da' cand a fost vorba sa ia un set de fise a zis ca nu da 700 de lei. Motoru' s-a busit la scurt timp dupa, nici nu mai stiu exact ce. Oricum a si mers un pic cu ea, vreo patru luni mergea zilnic in oras, baga benzina in ea cu nemiluita. A pus alt motor identic, nici ala nu era vreo smecherie, a inceput sa-l lase ambreiajul, iar de asta toamna n-a mai miscat-o. Acu' am auzit ca vandut-o la niste tigani pe 2000 de lei si si-a luat haine din banii respectivi.
Asa ca astept sa vad pozele, si daca merita, dau o fuga sa vad masina personal. smile.gif
magelan_explorer
QUOTE(Maskatu @ 26 Mar 2010, 14:05)
1. Impozitul la ea ar fi cam 160 ron/an, rca-ul ar fi cam 495 de ron pe an (cel mai ieftin).
2. Ma indoiesc ca are un consum de 10%. Sa ne fie cu iertare, dar cam atat consuma super nova in oras, cand este mai aglomerat. Daca mai zice ca si afara ia 5,5-6....
3. Este o masina veche, care va necesita schimbarea multor piese vechi/uzate.
4. Daca o cumperi, o sa ramai tu cu ea si nu o sa ti-o mai ia nimeni, pentru ca nu se mai risca nimeni la asemenea masini, chiar daca au un "cazier" curat.
5. Nu cred ca se merita nici macar ca si "masina de weekend", ce rost are sa dai 500-600 de ron pe an numai pe taxe, si sa risti ca daca pleci undeva mai departe de casa, sa ramai cu ea in drum.
*



1. am bani
2. nu a zis nimic de consum extra,motorul e euro2injectie
3. capitonaj interior (nu e rupt,dar e uzat),kilometraj,un bandou usa,consumabile
4. nici nu ma gandesc sa o mai vand decat ca fier vechi,eventual pt piese
5. am deja doua masini,ma gandesc sa o fac cadou nepotului

primele impresii :masina arata bine...pt anii ei...motorul e murdar,are un bandou lipsa,bara spate e putin indoita,capitonajul plafonului e alb vinilin,deci urat

partile bune :a pornit la prima cheie (de fapt buton),toarce frumos,e spatioasa,
cu exceptia kilometrajului merg toate sist electrice pe ea

ce i-as face : spoiler fata,bandou usa,grile argintii reconditionate,faruri galbene,
capitonaj si tapiterie noi,jantele reconditionate,eventual aliaj

astept impresii...am pus si poze..
[attachmentid=1627606819]
[attachmentid=1627606820]
[attachmentid=1627606821]
[attachmentid=1627606822]
Garett
Daca te pricepi la mecanica, ai timp si bani ia-o macar ca hobby.
15 milioane nu-i mare branza, dar o sa mai bagi vreo 2-3k euro in piese daca te prinde microbul! wink.gif
Filip
Deci e clara treaba pana la urma, o cumparati dumneavoastra, nu?
Merced
Ma bag eu daca nu se baga magelan_explorer.
SiloS
Motorul este de tip M10.
magelan_explorer
QUOTE(SiloS @ 26 Mar 2010, 20:11)
Motorul este de tip M10.
*



nu cumva e M40B16 ?!

nu stiu sigur daca o iau...mai ma gandesc..
daca nu o iau,va anunt si o ia cine vrea...e pacat de ea sa ajunga la remat

nu sunt pasionat de masini,nu suport bemveistii (aia cocalari)
deci mari investitii in masina asta n-as face....doar la aspect si siguranta
[attachmentid=1627606905]
[attachmentid=1627606906]
Filip
Interesant e ca M40B16 corespunde unei cillindree de 1596 cmc - ADICA PICA LA PRIMA TREAPTA DE IMPOZITARE, o sa vina impozit ceva gen 60 ron pe an, iar RCA va fi un pic mai mult decat la Dacie. smile.gif
M40 B18 are 1796 cmc si 111 cp. In talon ati vazut ce scrie? Deja e tot mai atractiva masina asta. laugh.gif Asteptam lamuriri.

Models
Engine Displacement Power Torque Redline Year
M40B16 1.6 L (1596 cc/97 in³) 75 kW (101 hp) @ 5500 143 N·m (105 ft·lbf) @ 4250 6200 1988
73 kW (98 hp) @ 5500 141 N·m (104 ft·lbf) @ 4250 6200 1988
M40B18 1.8 L (1796 cc/109 in³) 85 kW (114 hp) @ 5500 165 N·m (122 ft·lbf) @ 4250 6200 1987
83 kW (111 hp) @ 5500 162 N·m (119 ft·lbf) @ 4250 6200 1987
Merced
Problema cu motoarele astea e ca consuma cam cat ala de 2000cmc din cate auzisem eu in "legende", da'-s simtitor mai puturoase. In fine, mie chiar mi se pare ok masina, daca n-o ia facem tombola. Da' decat sa o ia Filip si s-o "conserve" cu cartoane, mai bine o iau eu s-o alerg zilnic, nu? radmasa.gif
C@talin
de acord tongue.gif da promiti cal faci o tura pe filip cu ea biggrin.gif
Merced
Ii dau Dacia mea s-o conserve, ca decat sa ma cac pe mine sa o duc la Remat mai repede cumpar un bon pentru treaba asta. rolleyes.gif
C a t a l i n
Sa inteleg ca va bateti care sa conduceti rabla aia la remat? tongue.gif
Merced
Fara suparare C a t a l i n e, da' rabla mea e de 10000 de ori mai cazuta decat "rechinu'". Mi-e si rusine sa-i fac poze.
Si am zis si mai sus, iarna singura multumire pe care o am e ca a pornit la maxim a doua cheie chiar si pe gerurile care au fost, da' cand stai si racai geamurile de gheata pe interior parca iti vine sa-ti bagi ceva in el de condus.

Inca o intrebare legata de poze, intr-una se vede masina din profil, capota e neinchisa, dar intreb daca usa de la sofer era tot crapata, sau asa se inchide ea, ca pare o linie destul de dubioasa.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.