imi cer scuze .Nu am vazut ca Tince1290 a postat in posturile anterioare filmuletul.
Tince1290
16 Sep 2010, 10:01
un stalp...
&feature=player_embedded#!
UXE
16 Sep 2010, 10:32
un norocos
G I M
16 Sep 2010, 11:31
&feature=related
T.rac3Er
16 Sep 2010, 11:34
omul respectiv a fost cu "dumnezeu inainte". a fost in milisecunda potrivita la locul potrivit.
Tince1290
16 Sep 2010, 13:43
Saint666
16 Sep 2010, 18:49
asa trebuie sa sune un BMW. I6 ftw!
St
17 Sep 2010, 02:17
QUOTE(Tince1290 @ 15 Sep 2010, 23:00)
foarte frumos...ce kmikaze stau oamenii aia pe acolo )
kamikaze zici?
Din pacate si asta a adus finalul grupei B
Tince1290
17 Sep 2010, 09:47
foarte frumos...alea erau curse...in adevaratul sens al cuvantului...si niste piloti adevarati....pacat ca nu se ocupau cum trebuie organizatorii de siguranta spectatorilor....cat despre siguranta pilotilor....e clar ca doar cei ce isi doreau din suflet ajungeau acolo...si cred ca pentru ei nu era asa importanta siguranta...dadeau totul pentru un rezultat bun..constienti fiind de riscuri....nu trebuia sa le opreasca....chiar daca pana in ziua de azi ar fi disparut coplet...dar macar cativa ani sa mai fi mers cursele nebune din group b
St
17 Sep 2010, 11:08
Masinile ajunsesera niste monstrii. In 85-86 Lancia S4 avea 900 kg, 1.8L si 550 Cp(0-100 in 2.3 sec pe macadam). Audi Quattro avea in perioada 85-86 600Cp, fiind cea mai puternica masina de rally a tuturor timpurilor. GAndeste-te ca in '84 Audi si Lancia aveau 350Cp. Nu vrea sa ma gandesc ce s-ar fi intamplat in 2 ani, daca nu ar fi renuntat la grupa B.
Tince1290
17 Sep 2010, 12:11
da...dar asta era si frumusetea...faptul ca echipele isi doreau foarte mult sa invinga si mereu impingeau stacheta putin mai sus...chiar si cand se credea ca s-a atins limita...au creat niste monstrii de masini.,..dar faptul ca existau oameni care le puteau controla si care nu se temeau sa o faca demonstreaza cat de mult isi doreau sa invinga....in ziua de azi nu mai exista acest spirit competitional...uita-te la raliuri...cand pierde cate unu un stagiu zice....am avut ghinion...n-am ales bine cauciucurile...sau...masina nu a mers bine...dar speram ase ne descurcam mai bine si sa recuperam mai tarziu...asta nu-mi place....atunci nu existau scuze..care forta mai tare castiga...pilotii din ziua de azi au prea multi bani si nu le prea pasa...nu mai pun atata suflet....atunci exista o relatie perfecta intre masina si pilot....da'..ok..puteau pune niste limite sa zicem....dar chiar sa se termine asa subit...e aiurea....sai totul din cauza organizatorilor....oamenii aia erau un accident ce astepta sa se intample