Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: cursa selector aer interior blocata
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Duster > Probleme tehnice - Dacia Duster
Pages: 1, 2, 3
arson
nu o viata, dar macar o luna wink.gif
Dsign
taticu', n-ai inteles nimic din experienta asta... Nimic nimic. Si nici din viata in general nu-ti place sa inveti...

Mare smecherie, s-a stricat un rahat de clapeta montata gresit intr-o aeroterma de Dacie. Se inlocuieste aeroterma sau clapeta buclucasa, se pune la loc si gata, ai putea avea o masina de care sa te bucuri cel putin 6 ani de-aici incolo.

Nu eu m-am apucat de comparatii cu nemtesti, eu doar ti-am oferit cateva exemple concrete de probleme mult mai grave care pot aparea la masinile mult iubite nemtesti.

Sunt chestiuni inerente, care apar la absolut orice model de masina, mai ales la un model nou. Ce-i drept, aeroterma de Duster nu este un ansamblu nou, dar...


Sincer, iti doresc sa-ti iei o nemteasca 4x4 sh de banii pe care-i vei lua pe Duster, o troaca de cateva sute de mii de km, in care s-au bashit toti membrii familiei neamtului gras, care a mers cu ea "numai la piata, duminica"


Intelege ca problema ta este minora, o problema majora ti-am detaliat eu mai sus, o problema majora ar putea fi pe la diferential, pe la cutie, pe la sistemele de cuplare 4x4, etc.

Te-ai suparat pe saraca masinuta si pe noi exact ca magarul pe sat. Te vedem noi cum dai din colt in colt la revizii si la reparatii cand o sa-ti iei nemteasca. Promit ca o sa rad cu toate gurile pe care le am la dispozitie smile.gif


Chill, my friend, du-te linistit in service, lasa acolo loc de buna ziua, nu te duce cu scandal. Incearca sa fii relaxat, lasa-i pe cei competenti sa o repare si apoi vei uita, garantez.
Ciorapel
QUOTE(george_slz @ 5 Dec 2010, 00:41)
Dupa primele sute de km, am remarcat ca se aburea la greu interiorul masinii. M-am mirat, ca la Solenza, nu facea asa decat daca dadeam pe recirculare. Si am investigat si am descoperit ca la comanda recircularii trosnea ceva in bord. Asa am descoperit  o clapeta de recirculare sparta.
*



Nu imi imaginam ca o sa primesc raspunsul problemei aburirii Opelului pe DaciaClub, fara sa intreb e acest lucru radmasa.gif . Ms biggrin.gif. Aveam un greieras in bord la recirculare, am fost la un nene, mi-a .... facut ceva pe acolo, nu mai aveam greierasul (nici recircularea nu mai mergea) dar se aburesc geamurile grav. Cred ca e blocat pe recirculare blink.gif .

P.s. Este valabil si Astra G (2007).

[ontopic]

Topicul asta e ca si vorba aia "spalam copilul, sau facem altul ?". Cred ca o varianta mai inteligenta este repararea masinii gratuit, decat vanzarea ei si intrarea in datorii. .... parerea mea.
george_slz
Eu cred ca o sa pierzi vanzand masina aia. Orice cumparator e "tigan" cand vine vorba de motive ca sa te faca sa scazi la pret.
Eu am incercat sa iti spun ca si nemtii dau kix cu masini care aveau deja ani buni de productie. Prafosul e o masina noua si e normal sa aiba cateva bubite vindecabile.

Daca vrei iti mai dau exemple, tot de la Opel. Noua Astra, sau numita Astra J, e masina cu probleme la etrierii spate care fac zgomot pe piatra cubica, are un plastic-rama la gemuletul triunghiular fata, care inca din showroom se dezlipeste si face zgomot la mers. Sunt chemate masini in service ca sa le schimbe furtune. Probleme la intrerupatorul stopurilor de frana, care fac ca un pom de craciun.....ehe, daca e asa, Duster-ul e o masina buna in comparatie cu Astra J.
Singura diferenta intre tine si un utilizator de Astra J , e ca posesorul de Astra isi iubeste masina si ii "scuza" defectele, tu in schimb, te enervezi.
arson
parca expresia era: ca vacarul pe sat 090.gif
in fine, vom avea ocazia sa vedem cat mai valoreaza supermasina de la dacia dupa cca 1 luna de la achizitie. problema este ca conditiile de pe piata sunt irelevante pentru devalorizarea reala (liste de asteptare de 3-4 luni etc). oricum, pe site-uri de vanzari sh vad preturi cu 10-15% mai mari decat pretul de catalog blink.gif
poate o cumpara vreun angajat de la dacia sa se bucure de "fiabilitatea" propriilor produse. m-as simti cu adevarat razbunat.
IRONICK
Eu sunt tare curios cum problemele altor masini rezolva clapetele lui arson. Primeste pe gratis o masina noua?
Dsign
Nu, dar el este cel care sustine ca celelalte troace n-au probleme... Rezolvare exista, cum bine stii, numai ca dumnealui refuza reparatia. Ok, acum are alta problema : devalorizarea. Daca se devalorizeaza prea mult, tot injeniorii de la Dacia sunt de vina biggrin.gif
arson
nu o refuz, mai, dar sa faca bine inginerii aia de la dacia care au proeictat-o prost sa isi deplaseze fundurile pana aici si sa o faca dintr-o bucata, nu sa ii dea bordul jos de mii de ori ca au fost ei incompetenti.
legat de devalorizare, asta ar fi cea mai mica problema. chestiunea care ma intriga este ca azi am primit doar 2 telefoane pentru vanzarea masinii. oare au aflat oamenii asa de repede cat de "fiabile" sunt dusterele?
poate am noroc mai mult pe mobile sa o cumpere vreun francez, ca oricum sunt de ale lor. sa se spele cu ea pe cap.
bion
Cine vede un anunt cu o masina vanduta dupa doua luni e mai circumspect. Banuieste un defect grav de fabricatie care nu poate fi remediat sau un accident sau defect naspa cu reparatie de fatada.
Io m-as gandi par egzamplu la bloc spart neschimbat de garantie si sudat in curte sau ca ai dat cu ea in sant si ai strambat-o ca povestea cu plasticurile mi s-ar parea o abureala
arson
asa e. daca spui ca sunt proaste se pare ca nu te crede nimeni.
bion
Nu crede ca pentru aia renunti la masina biggrin.gif
arson
da, exista un halou legat de duster incat toata lumea pare convinsa ca e masina secolului. au facut treaba buna cu marketingul. pacat ca tehnicul nici nu se vede in spatele departamentului cu promovarea. vorba e: cum sa cumperi dacie?!?
bobo77
QUOTE(arson @ 6 Dec 2010, 18:18)
nu o refuz, mai, dar sa faca bine inginerii aia de la dacia care au proeictat-o prost sa isi deplaseze fundurile pana aici si sa o faca dintr-o bucata, nu sa ii dea bordul jos de mii de ori ca au fost ei incompetenti.

*


Bordul il vor da jos de mai multe ori din cauza ta, ca nu vrei sa lasi masina in service si ma rog de unde reiese ca masina a fost proiectata prost?
Tu chiar nu intelegi ca in afara de tine nu s-a mai plans nimeni de problema asta...
arson
pai inseamna ca daca nu s-a mai plans nimeni, problema nu exista iar eu spun basme. crezi ca toti posesorii de duster sunt membrii pe daciaclub? sau daca ne facem ca nu vedem problema, ea nu exista?
asgard1955
QUOTE(arson @ 6 Dec 2010, 19:20)
da, exista un halou legat de duster incat toata lumea pare convinsa ca e masina secolului. au facut treaba buna cu marketingul. pacat ca tehnicul nici nu se vede in spatele departamentului cu promovarea. vorba e: cum sa cumperi dacie?!?
*



Niste pareri mai avizate despre duster:

http://daciagroup.com/ultima-ora/dacia-dus...-year-2011.html

http://www.automarket.ro/stiri/analiza-cum...acia-34876.html.
arson
impresionant! primul din coada. asta puteam sa prezic si eu fara sa mai citesc articolele alea.
intr-alta ordine de idei, am primit mesajul de confirmare de a receptionarii mesajului transmis catre VC inca de vineri. probabil ca mailul a prins vreo bariera pe undeva pe la tara de mi-au raspuns tocmai acum.
pe scurt, mi se multumeste din nou pentru increderea acordata firmei dacia. astia cred ca nici nu citesc ce scrie prin mailuri; mi se comunica ca voi fi contactat ulterior. sper sa ma sune inainte sa iasa masina din garantie.
Dsign
Amice, esti chiar penal. Esti absurd.

Am inteles cu totii ca ti-a aprut o problema, la un c.acat de masina de 15 000e. O problema minora, ce se poate rezolva relativ simplu, numai ca tu esti atat de incuiat incat nu vrei sa vezi in stanga si in dreapta, o tii pe-a ta...

Acum ce vrei sa faca inginerii de la Dacia, sa vina si sa-si ceara scuze ca ti-au montat o aeroterma naspa in masina? Cine crezi tu ca sta sa-ti testeze tie in fabrica daca la cald se misca niste clapete? Ca daca e s-o luam asa, ar trebui facut test de anduranta cu fiecare masina iesita pe poarta fabricii... Dupa care vine clientul si o cumpara cu cateva sute de km la bord... Ti-ar fi convenit asa?


Imi pare rau ca iti vorbesc pe tonul asta, pentru ca nu te cunosc, dar devii absurd cu ideile tale si umplii forumul cu chestiuni inutile.

Bun, nu vrei s-o repari, te-ai suparat asa tare, du-te nene cu ea in targ si fa-i ce i-oi face, numai nu te mai scalambaia pe aici, ca nu sade bine.

O problema singulara de genul asta NU inseamna ca un model de masina a fost prost proiectat. Pur si simplu s-a intamplat la tine. Aceeasi aeroterma se gaseste si la Logan PH2, si la Sandero si nu am mai auzit pana acum de intamplarea asta. Deci este clar o greseala, care se va rezolva.

Galagiosule!
pedrovl
cenzurat sau pisat scris fara punct este limbaj vulgar? iar cenzurat cu punct Nu este vulgar?
nu de alta dar eu am fost penalizat cand am indraznit ceva mult mai dulce.
succesuri ....
Dsign
`Nu s-a vrut a fi atac la persoana, s-a dorit doar o extrapolare prin vorbe, o nuantare, pentru ca al nostru coleg sa inteleaga faptul ca problema dumnealui nu este una generala si nici grava.

Pentru cine se considera jignit, imi cer scuze.
marksman
@arson: amice, esti prea carcotas. Iti fac o lista de probleme de la Loganul pe care-l conduc de 6 ani, in primul an de garantie:

- la vreo 2000 km s-au inlocuit clantele interioare de pe fata
- inlocuit amortizor spate la vreo 6000 km
- zgomot centuri spate la 8000 km
- zgomot in bord la peste 8000 km (dat bordul jos in service, "omorat" greiere)
- scurgere ulei in zona distributiei (surub etansat in doru' lelii, rezolvat in service)

Astea-s chestiuni MINORE, ca de altfel si a ta, cu selectorul de aer, care se va rezolva. De acord ca sunt enervante, asa cum au fost si cele de mai sus pentru mine. Masina mea functioneaza foarte bine si in ziua de azi.
pedrovl
marksman, pot spune ca ai avut putin ghinion pt ca ai enumerat cateva probleme dar ai dreptate nu sunt probleme grave. eu sunt la al 6 lea logan si cu cele 2 dustere = 8 . cea mai mare problema am avut-o intradevar la loganul de 1,2 16v ajuns acum la 60.000 . Pe la 15.000 a picat pompa de servo directie datorita unui defect de fabricatie al pompei. cretinii de la flamicom valcea mi-au spus sa merg cu ea asa. am ramas pe autostrada. mi-au inlocuit-o in 3 saptamani. la 2 ore a picat din nou pt ca pilitura creata datorita mersului initial fara ulei ( la indicatia lor las-o ca merge asa....) a intrat si in caseta de directie. schimbat a doua pompa + caseta directie dupa alte 3 saptamani. dupa 3 luni a sosit si o rola de la alternator. de atunci masina merge perfect. are 60.000 . consuma 5. nu am cuvinte.

cu celelalte loganuri nu am avut si nu am nici un fel de probleme. rar cate un bec de faza scurta.
arson
salut din nou.
revin cu update-uri. m-au sunat in sfarsit de la vocea clientului si mi-au oferit ca solutie demontarea bordului, constatarea defectiunii, remontarea si apoi solutionarea prin redemontare, implementare si re-remontare. sincer sa fiu, ii inteleg. cum sa iti bati capul cu atata lucru, ca doar e dacie!?
drept urmare, la vizionarea de catre clienti a masinii continuu tactica distragerii atentiei de la comutatorul cu pricina (ex: ia uitati-va ce de airbaguri are!). deocamdata am sorti slabi de izbanda, dar sunt increzator. o sa va fac cunoscut pretul de revanzare imediat ce dau peste o victima, ca sa putem intelege fenomenul devalorizarii in cazul dusterului.
cu bine tuturor!
marksman
@arson: si tu cum vroiai sa se rezolve? Probabil vroiai o alta masina sau banii inapoi. E normal sa dea bordul jos daca nu au localizat problema la nivelul comutatorului. E normal sa ti-l monteze la loc pana gasesc solutia, daca nu e posibila implementarea ei pe loc, sau daca nu sunt piese (corespunzatoare) pe stoc. Sau vrei sa stea masina in service cu bordul demontat?

Te-ai gandit ca o fi un defect care a aparut pentru prima data? La masina mea au strans clantele interioare in dusmanie pe linia de productie si in timp au crapat. Am fost primul care a semnalat asa ceva, s-a discutat cu Pitestiul, s-a lamurit problema, s-au inlocuit clantele.

Mi se pare ca nu stii ce se intampla totusi cand apare o problema de genul asta, cu care nu s-au mai confruntat. Si mi se pare ca se fac eforturi pentru a ti se rezolva problema: nu esti ignorat, nu ti s-a spus "asa face toate", ti s-a oferit asistenta. Tu crezi ca daca era vorba de alta marca lucrurile se petreceau diferit? Eventual chemau unul sau mai multi specialisti in subsistemul de climatizare si se puneau aia pe studiat masina ta, ceea ce nu e exclus sa se intample si acum, daca mecanicii din service nu reusesc sa-i dea de cap. Deplasarea unui om sau a mai multora pe teren costa. Tu esti, inca o data spun, cam carcotas. Sfatul meu este sa nu vinzi masina, pentru ca vei iesi in pierdere.
bobo77
El traieste cu impresia ca numai la dacia se pot intampla astfel de lucruri la o masina noua.
@arson stai linistit ca nici la alte marci nu umbla ciinii cu covringii in coada, bine nici situatia ta nu-i prea placuta dar tu prea dramatizezi ...daca-ti povestesc ce am patit eu cu chevrolet, tu esti pantaloni scurti.
arson
cunosc povestile cu superioritatea daciei vs alti producatori, deci nu mai comentez.
insa atat timp cat masina asta nu a putut sa se ridice la minime asteptari pe termen scurt, nu vad rostul sa o pastrez. pur si simplu nu am incredere in ea. sunt atat de dezamagit incat m-am impacat cu gandul ca e posibil sa pierd la revanzare. nu cred insa ca o sa fie o suma mare.
oricum, va promit ca voi pune un atasament cu contractul de vanzare-cumparare, ca sa nu mai fiu acuzat ca sunt clona. sunt doar un client nemultumit de dacia.
Dsign
Adica pentru tine un plastic cu bavurile inegale, de la clapeta de dirijare a aerului inseamna neincredere in... planetare, sa zicem?

Weekend-ul asta am dat clasa SUV-urilor cu pretentii la Predeal. Am patruns in zapezi atinse doar de ATV-uri, fara sa am vreodata senzatia de teama ca raman intepenit pe acolo. Si da, se manifesta si la mine treaba cu clapetele de dirijare la cald, cel putin se misca un pic ciudat in capat de cursa, la dirijarea catre parbriz. Insa functioneaza dirijarea conform pozitiei comutatorului. Pe mine nu ma ingrijoreaza
valioglu
QUOTE(arson @ 11 Dec 2010, 17:06)
atat timp cat masina asta nu a putut sa se ridice la minime asteptari pe termen scurt, nu vad rostul sa o pastrez. pur si simplu nu am incredere in ea.
*



Cred ca daca ai fi avut Dacia Nova din primele modele le puneai bomba la fabrica. radmasa.gif Ia-o si tu in mare, e o gramada de piese, daca a avut o problemuta la un rahat de climatizare lasa-i sa o faca, nu iti bate capul....
Personale sau de serviciu am avut / condus o gramada de masini, nici una nu e perfecta.
arson
salut tuturor si la multi ani!
vin cu vesti bune (pentru mine) la inceput de an: am vandut masina!
total paguba: vreo 200 lei, ceva nervi si accesoriile alea - huse, presuri, cotiera etc[attachmentid=1627688463].
pentru carcotasi si firi indoielnice, iata dovada, asa cum am promis:
numai bine!
cielo99
La Dacia nu masinile sunt proaste ci partea de Service si remedierea defectiunilor aparute in garantie e de doata jena.Daca nu sunt in stare sa repare masina intr-o zi nu e nici o problema dar sa-i dea clientului o masina de schimb pe perioada reparatiei, ca omul a luat masina sa o foloseasca nu s-o tina la Dacia Service in curte.
Am fost anul trecut la ei la revizie si cand imi predau masia imi spun ca e gata dar sa nu circul cu ea ca trebuie schimbate placutele de frana si ei nu au decat peste o saptamana.Asta este respectul fata de client.Este inadmisibil la un service de marca sa nu ai pe stoc consumabile pentru marca pe care o vinzi.
pedrovl
subscriu si eu la ce au scris colegii mai sus:

1. orice masina are probleme , poate daca arson isi ia un ferrari va fi mai fericit
2. Nu masinile sunt problema ci SERVICE-urile INFECTE din tara asta unde ORICE marca si ORICE masina am cumpara tot MIZERABIL se poarta hotii proprietari de service la intelegere cu OPC-ul si cu ANPC-ul...etc.
Imparatul
Nu a vandut nici o masina. Asa se pozeaza un contract de vanzare-cumparare. E anume pozat asa, ca sa nu vedem ce fel de contract este. Si este si neclar. S-a dat mare ca o vinde imediat in aceeasi suma.
Nu a vandut nimic. E o contrafacere. Chiar credeti ca a vandut ceva. Eu daca ma bateam cu pumnii in piept ca am vandut-o si etc. puneam o poza de contract clara, completa, cu date si cifre exacte.
Nu vedeti ce ingramadit e pozat. Anume e facuta asa. Si scrisul neclar. Iar cerneala aia albastra e ciudat de clara fata de restul. E o facatura, iar el inca se chinuie cu masina.

Calmi ca n-a vandut nimic.

Si poza e din 2005.
arson
contractul ala mai contine si numele vanzatorului si al cumparatorului, adrese, vin-ul si alte chestii care nu va intereseaza pe voi. si totusi, se poate vinde repede fara sa iesi in pierdere daca sunt implinite conditiile pe care le-am arata in posturi mai inainte. calitatea pozei e proasta, asta e, iar data a ramas setata in camera in parametrii prestabiliti dupa ce am reincarcat acumulatorii si nu am mai reintrodus-o. luati lucrurile ca atare, necredinciosilor!
vlaicu_big
Felicitari pentru ca ai avut curajul sa faci pasul asta. Dacia va fi mereu masina celor cu posibilitati modeste pentru care economia de bani e importanta si nu se mai uita la calitate. La banii aia poti sa cumperi o Octavia care e peste Dacia oricand.
asgard1955
Dacia duster numai pentru cei cu venituri modeste nu este.
Imparatul
QUOTE(arson @ 19 Jan 2011, 09:12)
contractul ala mai contine si numele vanzatorului si al cumparatorului, adrese, vin-ul si alte chestii care nu va intereseaza pe voi. si totusi, se poate vinde repede fara sa iesi in pierdere daca sunt implinite conditiile pe care le-am arata in posturi mai inainte. calitatea pozei e proasta, asta e, iar data a ramas setata in camera in parametrii prestabiliti  dupa ce am reincarcat acumulatorii si nu am mai reintrodus-o. luati lucrurile ca atare, necredinciosilor!
*



Dar macar acopereai numele vanzatorului - cumparatorului. Nici macar titlul contractului nu se vede.

Dar de faptul ca poza e din 2005 nu ai nimic de spus?

Ce se vede, ar fi "obiectul contractului" si apare la un inceput de coala alba. Deci incepe cu "obiectul". Nici un contract nu incepe cu obiectul, ci cu partile.

Nu ai vandut-o. Mai bine spuneai adevarul, nu ai ascunde anumite frustrari intr-o idee aruncata catre noi, cei de pe forum.
PaulT
Despre data a spus deja de cateva ori... Nu a mai setat data corecta in meniul aparatului foto dupa ce a schimbat acumulatorii.
evisceratum
Eu zic sa vinzi si aparatul foto. Nici in 2005 nu cred ca se vindeau aparate foto la care sa se reseteze data de fiecare data cind scoti bateriile din el. Eventual daca l-ai tinut 3 luni fara baterii. Mai ales la ceva asa de gurmand de energie cum e un aparat foto cu 100-200 poze pe set de baterii.
Lasind off-topicu la o parte nu pot sa spun ca te condamn pentru miscarea facuta. Daca eram asa de incrincenat ca tine si traiam intr-o asa de mare necunoastere a propriei persoane ca si tine faceam la fel. Si ei m-as fi incrincenat sa scap de obiectul care mi-ar fi adus aminte de investitia asa de proasta pe care am facut-o.
In schimb eu ma stiu pe mine si asa cum sunt, imi iau duster doar pentru ca nu am bani acuma de ceva mai bun, chiar daca traiesc cu visul ca o sa imi permit un tuareg sau A6. Asa ca fugi si ia-ti o masina de la vag si data viitoare nu iti lua nimic de la care sa ceri mai mult decit face ca vei ajunge sa fii mai tot timpul dezamagit si face rau la inima.

PS: mi-am facut poarta la garaj de 2.35m inaltime sa stiu sigur ca ies cu tuaregu din el. Dar acuma nu am bani nici de acces auto/rampa, ce sa spun de porti de garaj, si iarna asta tot in fata casei mi-am tinut masina.
klaus
arson, ca din imagine nu se vede foarte clar, care e pretul de acolo, 13.300, 13.500 sau 15.500?


QUOTE(vlaicu_big @ 19 Jan 2011, 11:17)
La banii aia poti sa cumperi o Octavia care e peste Dacia oricand.
*


Sa-mi arati si mie la banii aia o skoda octavia noua cu 4x4 diesel, si o cumpar pe loc...
Mai da-te jos din copac, ca ti se vad rasinile...


pedrovl
bine punctat klaus.

si pana la urma ce ne tot freaca cu vandutul masinii? ce conteaza o aiureala la 350.000 de bucati mai putin aiurite? acum trebuie sa dramatizam toti? eu ce sa zic ca am schimba prima planetara pe stanga si peste o saptamana o schimb si pe cealalta? sa vand o masina care nu cere un ban si care suporta zilnic sute de km in orice conditii? ca nu troncane dupa atatea zeci de mii? ca nu are o problema la directie, frane, articulatii? asta este. nu sunt cu nimic mai nemultumit. regret ca am apelat la mizeria aia de service flamicom. ca am crezut in ei. ca am cumparat de acolo. etc. in rest nu pot decat sa ma bucur ca la autoeuropa mi-au schimbat pe loc prima planetara si acum la a doua au fost la fel de prompti. a fost o neglijenta. nu s-a rupt. nu s-a intamplat nimic. pur si simplu o cota gresita de cei de la uzina. o fi un lot de cateva sute. nu stiu.se schimba. am 47.000 fara probleme. am mai scris. cand am LUAT masina cap de serie mi-am asumat TOT ce va urma. pe banii mei. si colegu care vrei sa vinzi....pune-o pe un site in germania ca o ia un "fraier" de neamt sa se "chinuie" cu ea.

Eu am 2: una dci si una benzina si nu le-as vinde pe nici una pe vreo octavia din aia cu 13 mii 4x4.......
arson
ca sa fiti multumiti:[attachmentid=1627689605]. astept alte observatii, presupuneri si neclaritati de lamurit.
klaus
Deci 13.500.
Pe o masina pe care ai dat cam 17.000 (ca ziceai ca avea si ESP).
Deci o pierdere de 3.500 euro (20%) dupa 1.500 km.
arson
gresesti.
duster diesel 4x2 laureate plus optinale: ESP, culoare metalizata si Cd cu Mp3 player = 15396 euro - vezi site-ul daciei. din care scadem cele 3 vouchere (2661 euro) = 12735 euro pret cu TVA prin rabla. la suma asta am adaugat contravaloarea voucherelor cumparate din ziar cu cate 1000 lei fiecare, adica vreo 700 de euro. total masina + batai de cap: 13435 euro.
masina a fost inmatriculata in noiembrie, deci nu am platit taxa de prima inmatriculare, fiind diesel euro 5.
nu am pus la socoteala cele cateva accesorii - husele, covorasele, tavita portbagaj, cotiera si ornamentul esapament (nu mai stiu exact valoarea lor, cred ca vreo cateva sute de lei bune). pe astea am spus ca oricum le fac cadou smile.gif

vad ca sunteti refractari si banuitori pana la cel mai mic amanunt, ba chiar malitiosi, fara sa va documentati inainte sa scrieti ceva. de unde ai scos pretul de 17000 euro?

Squirrel
Dacă acum ești mulțumit…asta este tot ceea ce contează…
klaus
scuzele mele, ramasesem cu impresia ca era 4x4.
harry
lol
daca nu ne arati si fisa fiscala cum ca e radiata de pe numele tau, cu tot cu stampila vizibila, nu te credem pe cuvant!
cate contracte/documente dinalea vrei sa-ti postez aici pe forum? zi-mi si le fac! smile.gif
ps. contractele se incheie direct intre cumparator si vanzator, nu prin intermediari deci.... cate exemplare vrei ?
of da` rautaciosi mai suntem....
arson
certificatul fiscal in original l-am am trimis deja noului posesor.
acestea fiind zise, si pierzandu-mi calitatea de posesor de duster, ma despart de voi cu un sentiment de dezamagire, tristete si sperantele inselate de dacia. va salut pe toti si va doresc sa aveti numai amintiri frumoase in jipurile romanesti - monument de fiabilitate si succes de un rasunator esec.
pedrovl
sa fii sanatos si fericit cu orice "jip" vrei tu !

eu inteleg ca omul a avut ceva ghinion (eu agreez principiul ca omul si le mai si face sau si le mai si cauta cateodata ) si a fost nemultumit. dar mai cred si altceva: ori exista oarece interese undeva si atunci noi de dam cu parerea ca fraierii sau suntem pur si simpu luati de fraieri ori are nevoie de consiliere psihologica. rog fara suparare nu vreau sa jignesc pe nimeni.

Dau si eu un mic exemplu:

un amic si-a luat un A 6 full option (prin 2008 cred) pe care a dat 50.000 de euro.
l-a tinut (TOTUSI) 6 luni din care vreo 4 a stat prin service-uri (portbagaj, electronica, cutie viteze, etc mai multe chestiuni). S-a jurat si pana acum s-a tinut de cuvant ca nu-si va mai lua AUDI . Are acum un ML (printre altele) care la 40.000 de km a avut nevoie de schiimbarea casetei de directie (cateva zeci de milioane probabil). Nu i-au reglat directia si dupa un drum Romania - Franta si Retur a schimbat 4 gume in valoare de 50 si ceva de milioane pe care le-a platit el.....

Concluzia: astea mi se par exemple pt care merita sa vinzi masina si sa te apuce pandaliile. Poate gresesc dar tare a mai cusut colegul cu ata alba istorioara Dusterului vandut pentru cursa selectorului de aer...ca tot suntem la topicul dedicat.
Imparatul
petrovl exemple din astea am si eu o multime. Ideea e si de noroc. Dar cand dai 50.000 euro pe o masina, si se strica ceva important in foarte scurt timp, ai lesinat.
Cand dai 8000 pe un logan si cat dai pe un Duster, care sincer nu prea se strica asa de des, nu e o mare problema.
Sunt masini facute simplu, cu componente putine, multe mecanice si nu prea are ce se strica. Strainile sunt pline de motorase electrice, electricele si etc, si alea pica sigur din ele. Nu sunt infailibile oricine le-ar fabrica.

Ma uit la mine in oras, si am discutat cu baietii care si-au luat BMW penultima serie 5. Doamne ce probleme au: caseta directie cazuta, cutie viteze probleme, placute frana rupta, sistem injectie. Sunt vreo 4 BMW-uri. Vor sa le vanda ca painea calda.

Unul "saruta pamantul" ca a scapat de el. Si exemplele pot continua. De o parte si de alta, dar diferenta e majora si de optica si de feeling.

Eu am 57.000km cu Loganul meu 1.4 MPI KissFm.

Nu am avut nici o problema de nici un fel. Nu am bagat bani nici macar intr-un surub sa schimb sau sa inlocuiesc.
Numai reviziile, care sunt ieftine, atata am bagat bani in masina.
Bujiile le am originale.
Revizii ieftine, consum modest, AC vara, cuptor iarna.
vlaicu_big
QUOTE(klaus @ 19 Jan 2011, 20:03)
arson, ca din imagine nu se vede foarte clar, care e pretul de acolo, 13.300, 13.500 sau 15.500?
Sa-mi arati si mie la banii aia o skoda octavia noua cu 4x4 diesel, si o cumpar pe loc...
Mai da-te jos din copac, ca ti se vad rasinile...
*



Eu nu ia-m propus sa ia skoda 4x4 diesel noua la banii aia dar daca ia una din aia second hand are masina serioasadar octavia 4x4 diesel cam rar de gasit secon hand pentru ca e o masina buna pe care putini o vand si pretul de revanzare e mare. Deci masina aia secon hand e peste orice dacie noua cu cateva clase. Logan era ieftin si atat dar acum nici ieftin nu mai e, in banii aia iei un passat sau octavia sh si ai confort performante si intretinerea e tot la aceiasi bani. cei care zice-ti ca dacia e mai buna decat vw, skoda, audi, bmw ori nu aveti bani sa cumparati masinile astea si va ofticati ori nu vedeti ca francezi de la renault-dacia isi bat joc de voi. Loganul cel mai dotat ar trebui sa fie maxim 8mii de euro si duster cel mai dotat nu merita mai mult de 12mii.

klaus
Omu si-a vandut masina si gata, asa a considerat el.
A recuperat banii pe care i-a dat efectiv din mana, a pierdut niste acareturi, niste timp, a ramas cu un gust amar ca se astepta de la o masina care costa cu 30-40% mai putin decat concurenta sa fie la acelasi nivel cu concurenta si asta e.
Isi va lua acuma masina care si-o permite din veniturile de bugetar, care sa-i satisfaca nevoile REALE pe care le are.

vlaicu_big, fii relaxat ca am inteles ca vrei sa spui: astia care nu au bani de passat nou isi iau la second, ca oricum secondul care e la acelasi pret cu una noua e peste aia noua...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.