Iulikk
15 Jan 2015, 21:21
Long time, no see. Ce mai faceti?
Masina inca merge bine... ma rog, nu prea am mai condus-o pentru ca am masina de la munca, un Matiz.
Solenza are ~ 130 000 km. In primavara ii fac distributia.
Totusi, mi se pare ca la Solenza ambreiajul "prinde" foarte sus. Se poate regla cursa ambreiajului, astfel incat acesta sa "prinda" mai jos sau trebuie sa schimb cablul?
Unde prinde nu se poate modofica, dar se poate modifica cursa pedalei, daca slabesti cablul, va sta mai jos pe liber, deci 'va prinde' mai jos.
bmwh548
15 Jan 2015, 21:30
Poate s-o fi uzat discul si de asta prinde mai sus.
Iulikk
15 Jan 2015, 21:36
Multumesc de raspunsuri.
@argon: mersi. Este ceea ce vroiam sa stiu
.
@bmwh548: sunt sigur ca si discul este cam dus, totusi are 13 ani
.
Sa pui bani deoparte, asa am patit la Loganul de firma 1.4 cu ambreiaj pe cablu, prinde tot mai sus, am slabit cablul sa prinda mai jos, iar in maxim 5000 km a inceput sa patineze.
Iulikk
15 Jan 2015, 21:39
Banii nu ar fi chiar o problema (ii am stransi deja, astept sa pice ambreiaju de tot). Problema majora acum este... timpul
.
Aaa si am facut si ITP, pe 24 decembrie
.
andri1940
15 Jan 2015, 22:07
Se poate regla cablul, este foarte usor si va prinde la jumatatea cursei pedalei sau cum vrei tu. ATENTIE dupa reglaj, cand apesi pedala la fund sa se debreieze complet, sa nu "agate"!
Dar ambreiajul nu mai are viata in el, o sa inceapa sa patineze. Iei un kit ieftin, il schimbi si gata, ca ma gandesc ca nu mai vrei sa tii Solenza inca 10 ani.
Daca mai tine ambreiajul, o mai tine-o...
QUOTE(andri1940 @ 15 Jan 2015, 23:07)
Se poate regla cablul, este foarte usor si va prinde la jumatatea cursei pedalei sau cum vrei tu.
Aiurea, o sa prindă tot la capăt de cursa, dar pedala va sta mai jos.
Iulikk
16 Jan 2015, 19:42
QUOTE(andri1940 @ 15 Jan 2015, 23:07)
Se poate regla cablul, este foarte usor si va prinde la jumatatea cursei pedalei sau cum vrei tu. ATENTIE dupa reglaj, cand apesi pedala la fund sa se debreieze complet, sa nu "agate"!
Dar ambreiajul nu mai are viata in el, o sa inceapa sa patineze. Iei un kit ieftin, il schimbi si gata, ca ma gandesc ca nu mai vrei sa tii Solenza inca 10 ani.
Solenza va mai sta fix 2 ani, pana expira ITP si pana invata si prietena mea sa conduca asa cum trebuie.
Argon are dreptate. Ambreiajul tot la capat de cursa va tine, doar ca acea cursa va fi mai scurta. Dupa mici cautari (un magazin de piese auto la parterul blocului de vis-a-vis), am gasit kit Luk la 370 de lei. 250 de lei ma costa montajul la un service (nu este service al unei anumite marci, dar este un service mare, imi da garantie la lucrare si factura).
Daca mai tine pana prin mai-iunie e perfect.
Cu Solenza asta am facut 500 de km in 4 luni
, de cand m-am angajat... si aia facuti de prietena mea
.
espacern
16 Jan 2015, 19:46
QUOTE(Iulikk @ 16 Jan 2015, 19:42)
Dupa mici cautari (un magazin de piese auto la parterul blocului de vis-a-vis), am gasit kit Luk la 370 de lei
Mai cauta si la alte magazine ca e scump....nici la M2 cu 1.5 nu am dat atat tot pe LUK.
Iulikk
16 Jan 2015, 19:56
Aaa da? Mie mi se parea chiar ieftin
. Mersi!
Vezi ca de obicei service-ul nu iti da garantie decat daca iei piesa de la ei. Nu au de unde sa stie ce ai tu in plasa si de unde e luat.
espacern
16 Jan 2015, 20:53
Pai garantia de piese este data de fabricant...via magazin piese auto cu conditia sa faci montajul in service.
La service se da garantie pentru manopera....dupa lege.
Iulikk
16 Jan 2015, 20:57
Exact.
Iulikk
16 Mar 2015, 18:31
Kitul de distributie contine curea Gates sau Contitech (la alegere) si rola Koyo (rola folosita de Renault in kiturile originale) +pompa apa Dolz+curea alternator Hutchinson+curea striata accesorii pentru Dacia Solenza 1.4 mpi cu servo si aer conditionat.
Sunt ok piese astea?
290 de lei la bonmarc... mie mi se pare cam ieftin...
zi de unde il iei ca ti-l vand eu mai scump.
Iulikk
16 Mar 2015, 21:01
Bicicleta galbena
16 Mar 2015, 21:04
Chitu' asta l-am cumparat eu acu f'o doi ani, totul e perfect. Da' vezi cine ti-l monteaza.
Iulikk
16 Mar 2015, 21:10
Montajul la reprezentanta.
Iti dau garantie daca vii cu piesele in traista? Daca da, da-i bice!
Bicicleta galbena
16 Mar 2015, 21:14
Daca ai factura+certificat, iti dau (in principiu) garantie si la lucrare.
Iulikk
16 Mar 2015, 21:14
Am vorbit cu cei de la reprezentanta azi. Au zic ca primesc garantie pe manopera, iar garantia de piese tre sa fie data de vanzator. Am vbit si cu aia de pe bonmarc si mi-au zis acelasi lucru; adica ei imi dau garantie pe piese doar daca sunt montate intr-un service autorizat. Le-am zis ca vreau sa le duc la reprezentanta... si au zis ca este ok.
Ai grija sa iei si factura de la fiecare dintre firme. Restul, nu e problema ta.
Iulikk
16 Mar 2015, 21:35
Pai toate piesele le iau de la aceeasi firma.
Firma de piese si service.
Iulikk
16 Mar 2015, 22:44
Asta e clar. Oricum, o sa sun si la Dacia Tulcea. Data trecuta acolo am schimbat-o si am fost multumit.
Aici tu stii.
Oricum, la unele repere mi se pare o tampenie treaba cu motat in service autorizat pentru garantia pieselor. Pot intelege la o distributie, dar la alte repere... Oricum, de obicei anunta din capul locului, iar regulile sunt reguli.
Multi kmp!
Da, e o frustrare pe discurile mele de frana.
Iulikk
18 Mar 2015, 21:22
Pana la urma ma duc la Dacia Tulcea. 2000 de lei distributie + kit accesorii + pompa de apa + kit ambreiaj + cablu ambreiaj + bielete + pivoti + bucsi(e) bara stabilizatoare. Toate in cutie reno / dacia
2104 lei, mai exact.
O fi mult, o fi putin, nu ma intereseaza.
Marti dimineata ma duc acolo.
Iulikk
29 Jun 2015, 17:55
~125 000 de km.
AR-18-MOS
29 Jun 2015, 18:03
Taxi?
Iulikk
29 Jun 2015, 18:24
Taxi fara calatori
Aha!Asteptati la Uber!Ilegalisti-lor!
Iulikk
29 Jun 2015, 19:07
Nici macar. E prea veche rabla asta (deh, e vintigi)...
Destul de funny discutiile intre camionagii, mai ales cand treci pe langa "fetele" din port
Credeam ca pe acolo aveti sirene nu fete
Iulikk
29 Jun 2015, 20:08
E si o Sirenă, cam bătrâna, dar isi face treaba.
Am calibrat antena. Am asa:
Canal 1 - SWR 1.2
Canal 40 - SWR 1.1
Canal 22 - SWR ~1.1 (abia se ridica acul de la reflectometru).
Din mangalia am reusit sa vorbesc cu un tip din 2 mai si altul din Limanu, deci ~7-8 km departare... ceea ce e rezonabil pt oras
.
Dreamer
3 Jul 2015, 08:03
QUOTE(Iulikk @ 29 Jun 2015, 20:08)
E si o Sirenă, cam bătrâna, dar isi face treaba.
Ai luat-o la pila si a iesit barca?
Pentru oras 7-8km e destul de bine, in camp deschis o sa bata si 20km lejer.
Facem si bărci
Iulikk
29 Sep 2015, 08:55
130000km. Inca merge rablamentu. Trebuie sa schimb bucsele de la bara stabilizatoare (troncane la denivelari).
Aaaa da, am dat-o cu ceara.
Iulikk
29 Sep 2015, 16:15
Da da, as vrea eu.
Mai am un pitic pe creier: parbrizul are pe el niste chestii asa... ca un fel de nisip care s-a lipit super tare pe sticla. Chestia lipita de geam este material care se foloseste la sablat pt ca masina asta a stat in zone unde se sableaza tabla pt bampoarele de le fac astia la 2 Mai.
Pot sa curat cu ceva sticla sau mai bine schimb parbrizul? Ideea este ca este super deranjant, mai ales noaptea sau pe ploaie.
Ar trebui sa mearga slefuit. Sunt meseriasi care repara parbrize. Stiu pe cineva, dar in bucuresti.
b06fcn
29 Sep 2015, 17:06
Mi-e teama ca daca reusesti sa elimini respectivul nisip sau ce particule sunt alea, geamul va ramane cu semne, cred ca mai bine il lasi asa daca nu deranjeaza sau il schimbi daca nu mai vezi bine prin el.
dandobre
29 Sep 2015, 21:19
QUOTE(MuciX @ 29 Sep 2015, 16:19)
Ar trebui sa mearga slefuit. Sunt meseriasi care repara parbrize. Stiu pe cineva, dar in bucuresti.
Pe cine?
Am si eu un parbriz zgariat de fostul proprietar cu racleta, de fapt cam toate geamurile ca respectivul era un pensionar care nu mergea cu masina, dar o dezgheta in fiecare dimineata.
dandobre
2 Oct 2015, 20:17
primit. merci
Iulikk
13 Oct 2015, 06:04
Big problem, i think!
De vreo 4 zile incoace, cand dadeam de cheie sa porneasca masina, electromotorul invartea mai greu, nu foarte de greu, dar destul de mult cat sa sesizez eu. De asemenea, daca porneam motorul cu plafoniera aprinsa, intensitatea ei scadea.
Azi dimineata, cand sa plec spre scarbici, am dat sa pronesc masina, electromotorul s-a invartait cam 2 secunde, apoi a inceput sa se invarta foarte, foarte greu, becurile din bord s-au stins, ceasul s-a resetat... Am mai dat eu de cheie de cateva ori pana electromotorul nu a mai invartit deloc si apoi apoi se auzea ca un "clancanit" asa... clanc, clanc destul de rapid.
Am pus multimetrul pe baterie si imi arata 12.5V cu motorul oprit.
Sa fie de vina bateria? (sper sa fie ceva simplu ca bateria) Are cam 3 ani de cand am luat-o...
EDIT: Ce dimensiuni are bateria de la Solenza?
http://www.emag.ro/baterie-auto-tudor-high...0/pd/DYN4RBBBM/sau
http://www.emag.ro/baterie-auto-tudor-tech...1/pd/DPN4RBBBM/
Poate fi, dar eu m-as intreba cum e incarcarea. E ciudat sa o omori in timp asa scurt.
Ia curent de la cineva, du-o undeva la caldura, bea si tu o cafia la mol si vezi dupa.
Dupa ce o pornesti, masoara tensiunea cu niste consumatori mari porniti (faza lunga, a\c, etc). Creca tre sa sara de 14.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.