Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: VW Polo Visiniu - 2007
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18
M.C.
Bacteria a decedat.Trebuie schimbata.
Iulikk
O sa incerc.

Cineva mi-a mai zis de "cablul de masa". Banuiesc ca acest cablu pleaca de la borna minus a bateriei si se duce undeva pe caroserie.
b76bgaarh
Ăsta cu ruginit ul masei fu problema generală.

Bateria a crăpat, trebuie sa vezi motivul.
Iulikk
Poate a crapat ea de la vreme, nu stiu ce sa zic. Pe parte electrica, nu a umblat nimeni la nimic, niciodata. Am schimbat eu o data siguranta de la plafoniera. Totul este original, neumblat.

Am multimetru acasa, cum verific alternatorul daca incarca cum terbuie?
M.C.
Trebuie pornit motorul,apoi masurata tensiunea la bornele bateriei.Trebuie sa fie in zona 13,8 - 14,4 V,cu toti marii consumatorii in functie(faruri,ventilator,dezaburire ).
b76bgaarh
alternatoru de reno, nu stiu ce e pe solnita, baga mai putin.
Iulikk
Multumesc de raspunsuri. O sa incerc diseara.
M.C.
QUOTE(b76bgaarh @ 13 Oct 2015, 11:59)
alternatoru de reno, nu stiu ce e pe solnita, baga mai putin.
*


Cam alea sunt valorile standard.....
b76bgaarh
e uite ca la megan nu sunt.

http://www.reno.ro/Alternator-Megan-3-t287888.html

ps si la duoi tot pe acolo se situeste.
M.C.
Ma,pina la urma ai montat lustra aia? tongue.gif
b76bgaarh
pentru corectitudinea conversatiei, erau dooo.
M.C.
Iecschiuzmi săr....
Iulikk
Am schimbat bateria... am luat ce am gasit prin oras. Ceva Carnada sau o treaba de genu asta. 220 de lei, 55Ah, 540A curent de pornire (o fi bine, o fi rau... dracu stie, valorile sunt mai mari decat la bateria veche - Rombat Premier).

Astea sunt valorile masurate:

14.55V cu motorul pornit
13.67V cu motorul pornit, AC pornit, ventilatorul pe maxim (treapta 4), farurile faza lunga, proiectoarele si lampa de ceata aprinse.
E ok? unsure.gif
C a t a l i n
QUOTE(Iulikk @ 13 Oct 2015, 20:53)
55Ah, 540V curent de pornire
*



Inginere, sunt 540 amperi, nu volti.
Iulikk
Sorry worship.gif worship.gif
M.C.
QUOTE(Iulikk @ 13 Oct 2015, 21:53)
Am schimbat bateria... am luat ce am gasit prin oras. Ceva Carnada sau o treaba de genu asta. 220 de lei, 55Ah, 540A curent de pornire (o fi bine, o fi rau... dracu stie, valorile sunt mai mari decat la bateria veche - Rombat Premier).

Astea sunt valorile masurate:

14.55V cu motorul pornit
13.67V cu motorul pornit, AC pornit, ventilatorul pe maxim (treapta 4), farurile faza lunga, proiectoarele si lampa de ceata aprinse.
E ok? unsure.gif
*


E bine.
Dar trebuie sa te duci si la ei sa-ti faca o verificare,altfel mi se pare ca nu ai garantia.
Daca curentul de pornire este mai mare,nu este nici o problema.Va invirti mai usor motorul,mai ales iarna.

Iulikk
Din seria: "sa mai mentinem rablamentu' in stare de functionare", am cumparat azi:

Discuri Frana FERODO DDF1521 - 210 lei / set
Placute Frana FERODO FDB114 - 120 lei / set
Lichid Frana DOT 4 Castrol - 30 lei

Montajul - Un six-pack de bere.
La service Dacia mi-au cerut 130 de lei manopera pt schimbul tuturor de mai sus.
Bicicleta galbena
Placutele vad ca-s de alea cu senzor, iar la solnitza nema martor in bord. Ai vrut tu de-astea?

claudiucondrea
si ca sa vezi:imi spune adilau din partea cealalta a tarii ca iulica isi cauta si el placute de frana fsl 114. si ma gandesc: poate e o coincidenta, poate mai sunt si alti iulici in tara radmasa.gif si eu dau banii pe fermit care scartaie si el da banii pe fdb 114 wacko.gif in concluzie daca mai gasesti pe undeva fsl 114 anunta-ma si pe mine macar sa le am de rezerva sa dorm linistit sad.gif
Iulikk
Cica nu se mai fabrica FSL sad.gif .

@ Bicicleta: nu au senzor. Au un mic "nit" care se pune pe placuta si care atunci cand acestea se uzeaza, atinge pe disc si scartaie, dar nu au senzon "electric".
EDIT: chestia aia mica din imagine se baga in gaura libera de pe marginea placutei.
Marti ma duc sa le montez.
anecula_08
Se fabrica si acum, dar sunt sub brandul Wagner, varianta mai ieftina de la Ferodo smile.gif
claudiucondrea
Babaeti incredibil. M-am dus la toate magazinele de pe poporului si la casa de cultura si am intrebat: placute ferodo fsl 114 aveti? Nu avem pe stoc dar aducem la comanda. Ia aduceti. Intrau pe calculator: nu gasesc. Urmatorul magazin aceeasi poveste. Faza mai nasoala ca inainte sunasem la mai multe magazine d-astea mai mari care fac distributie si la fel nu m-au putut ajuta. Si intrebarea mea: daca din 40 de oameni cu cati am vorbit eu nu stia niciunul chestia de mai sus de ce nu vand ei vin varsat? Daca pe astia de au si ei un magazin de 2 metri patrati parca i-as mai intelege (mananca si ei o paine) aia cu firmele de distributie ar trebui sa fie mai informati daca tot sunt in domeniu. Dar asa e in tenis, ajungi la 45 ani si te intrebi de ce nu te angajeaza nimeni dar nu te uiti ca de 20 ani nu ai mai evoluat deloc, nu te-ai uitat nici in stanga nici in dreapta ca "asa se facea odata, asa e bine". Un cunoscut, instalator, trecut de 50 ani, era ofticat acum cativa ani cand aparuse ppr ca nu stie sa lucreze in ppr. Pai ce mare problema, ca la serviciu nu aveti? Pai vrea omul acasa, a aparut acum si vrea si el ppr si eu nu pot sa ii fac. Dupa o luna stransese bani, isi luase plita ppr, facuse prima lucrare: nu e mare lucru cu ppr-ul asta. Asta in timp ce colegi de-ai lui care la fel se apropiau de pensie se rezumau la scbimbat garnituri, carat calorifere, desfundat canalizari ca o instalatie de incalzire nu stiau sa faca decat din pexal. Si ca sa fac o gluma puneti mana si invatati ca altfel o sa carati geanta cu scule toata viata.
Iulikk
QUOTE(anecula_08 @ 24 Oct 2015, 20:32)
Se fabrica si acum, dar sunt sub brandul Wagner, varianta mai ieftina de la Ferodo smile.gif
*



Nu stiu. Nu imi pasa. La 110 lei setu, imi permit sa dau o data la 2-3 ani. laugh.gif
Iulikk
Am schimbat discurile + placutele si lichidul de frana.
Manopera 120 de lei la Dacia.
Am schimbat si uleiul. Am pus Total 9000 plm + filtru ulei Mahle.
ursul_bipolar
Sa le faci rodaju' asa cum a zis doctoru' biggrin.gif
Iulikk

Inca merge rablamentu.

1560 de km Mangalia -> Bucuresti - Trasfagarasan -> Sibiu -> Pitesti -> Rm. Valcea -> Bucuresti -> Mangalia.

Consum de 6.7. Am bagat cam 95 de litri de benzina, OMV maxx motion 100 (ca sa imi iau gentile alea de la promotie tongue.gif ). La intoarcere, de la Pitesti pana la Mangalia am mers cat de tare s-a putut.
Iulikk
Va salut din nou, Craciun fericit tuturor!

Deci... masina "pierde putere", viteza maxima este undeva la 130 de km/h... iar daca o scot din viteza si apas acceleratia la podea, se intampla ca in videoul de mai jos: adica nu urca pana in limitare si usor - usor turatia scade... mult. In videoclip, acceleratia este "la podea".
In mers viteza nu fluctueaza, doar ca nu "merge tare".

Eu suspectez clapeta de acceleratie... as dori si niste pareri d-ale voastre. Va multumesc!

https://www.youtube.com/watch?v=malMErwkYc4&feature=youtu.be
C a t a l i n
Pompa de benzina.
Iulikk
E de c@cat daca e pompa de benzina... are doar 35 000 de km, a fost schimbata la 101 000 de km, am verificat acum factura sad.gif .

Cand s-a dus pompa de benzina, in fara lu' 2013, masina pur si simplu se oprea in mers... nu s-a intamplat ca sa nu accelereze.

In viteza a4a, merge blană, cred (i-am dat 140 pe ceas).... in viteza a 5a nu sare de 130.
l@u
Pompa, filtru, clapeta.

Videoclipul este privat, vrei sa il vizionezi singur?
Iulikk
UPDATE: Am fost la masina, din nou. Cred ca e sparta ceramica din catalizator. Am dat 2 picioare in gaura de evacuare, aia prin care ies gazele, de la bara de protectie... si se aude ca si cum ar fi nisip in toba finala. Cred ca sunt bucatele de ceramica din catalizator.

Gata, am modificat. Nu stiu sa uploadez pe iutub sad.gif .
Laurentziu83
Catalizatorul.

Am patit ceva asemanator la Symbol cu ani in urma.
Incepuse sa nu mai aiba vlaga, in sensul ca de la 100 incolo mancai o paine pana la 120, crescuse si consumul.
Pe loc, o turam pana in 4-5 mii de ture, statea ok, o turam la 6000 de ture, scadea apoi pana la 3500 si acolo ramanea, cu pedala la podea; luam piciorul de pe acceleratie, scade la relanti, o puteam tura din nou pana la 4-5-6000 de ture; cum saream de 5000, cum se obtura evacuarea cu bucati de ceramica si scadea iar turatia. In depasiri aveam grija sa nu accelerez prea tare ca sa nu mor in depasire.

Am dat jos catalizatorul, am bagat flexul in el, am scos ceramica din el cu un ciocan, am sudat la loc, am montat la loc si am pornit. Masina a plecat ca din pusca si am ajuns imediat cu a doua pana la 80 la ora, era cu totul altceva. Tu n-ai sonda lambda in aval de catalizator, asa ca poti sa mergi linistit cu masina pana la ITP (chiar si dupa, daca nu se prinde inspectorul), nu se aprinde nimic in bord.
Atentie insa la sudura, in zona catalizatorului trebuie sudat cu simt de raspundere, altfel va incepe sa rasufle pe acolo.

Dupa un an si 25000 de km am pus altul. Din pacate insa pentru mine, fiind euro 4 si avand a doua sonda lambda, dupa 80 de km se aprindea check-ul in bord iar performantele scadeau. La vremea respectiva (2007), nu se gaseau pe nicaieri emulatoare de sonda lambda ca sa vada catalizatorul ca fiind in buna stare si sa ma bucur de un esapament nerestrictiv.
Iulikk
Pai eu ma gandeam sa cumpar un catalizator SH. Nu as vrea sa risc si sa merg cu el lipsa. Nou este ~800 de lei (ceea ce este enorm), iar SH undeva la 200 de lei...
Exista vre-un risc daca merg asa cu ea inca vreo 300 de km? Mai am ceva drumuri de facut... deh revelion and shit like that....
R E M U S
N-are nici un rost sa mergi asa cu ea, scoate ceramica sparta din CAT si pe unde a mai ajuns prin evacuare, ca ai timp pentru operatiunea asta simpla in zilele pana-n revelion.
Iulikk
Marti ajunge noul CAT, sehaș... 150 de lei. Marti il si pun pe masina.

Multumesc tuturor de raspunsuri.

respekt.gif
Laurentziu83
Eu as fi incercat sa scot ceramica din cel vechi, sa-l inchid la loc si sa dau o tura, asa, de amorul artei. biggrin.gif Fuge masina de numa-numa fara catalizator pe ea.

La Symbol pe vremuri, unul nou era 2300 de lei. Noroc cu CASCO.
Iulikk
Nah, nu vreau sa fac chestii de genu. Nu am nici timp, nici bani, nici cunostinte sa fac treaba asta.

Oricum catalizatorul il voi schimba la service, dupa aia trag o tura sa se incinga bine, iar la final fac un test de noxe.
thundercar
QUOTE(Laurentziu83 @ 26 Dec 2015, 20:51)
Eu as fi incercat sa scot ceramica din cel vechi, sa-l inchid la loc si sa dau o tura, asa, de amorul artei. biggrin.gif Fuge masina de numa-numa fara catalizator
*


Nici eu la A4 nu m-am indurat sa dau 1200 lei pe el si am apelat la domnul ciocan ,dupa ce il scoti e ca si cum ai transforma tancul in avion. excl.gif cool.gif
Iulikk
Da? Si la ITP ce fac? Sau la vre-un control ad-hoc al RAR ce fac?
Spaga nu dau si nu primesc din principiu...
Dau ca prostu 1000 de lei pe amenda + drumuri pe la RAR + cost catalizator si manopera pt a merge la RAR....
thundercar
Cam asa e excl.gif mellow.gif dar experienta conteaza radmasa.gif
Iulikk
O sa montez catalizatorul asta pt o perioada, iar dupa aia cred ca voi monta unul nou, universal.
Iulikk
Giob dan!

Am schimbat catalizatoru' cu unul SH. Masina merge brici. Nu am poza cu catalizatoru schimbat, dar am cu asta de pe masina. Cel nou are acea plasa de metal intacta.

Dauna: 100 de lei catalizatoru + 35 de lei fancourieri + 60 de lei montaju... deci vreo 200 de lei.

Tobele sunt fisurate la suduri (niste suduri foarte de cenzurat, pline de pori).
Cand voi schimba traseul, cel mai probabil voi pune de aluminiu sau inox.
Bicicleta galbena
Ai mancat recent pe la Auchan? blink.gif

Iulikk
Chiar azi smile.gif .
Laurentziu83
Ai schimbat si garnitura metalica de la imbinarea cu galeria de admisie?
Iulikk
Nu, dar nu pare sa aibe scapari de gaze. Adica nu se aud sunete ciudate sincer....
Cica garnitura aia costa ~100 de lei :ph34er:
Iulikk
Inca o zi, inca o problema. Aseara am scos masina la o mica plimbare, pana la Constanta, la mall icon_mrgreen.gif . Azi a trebuit sa ma fâțâi prin oras un pic...

A dracu, incepe sa pice bucata cu bucata smile.gif
Deci... la ralanti (relanti, cum s-o scrie), motorul "tremura", mai mult decat de obicei.... in mers nu se observa nimic, dar la ralanti tremura, se simte in interior. Am crezut ca este MPP, asa ca l-am curatat. Niciun rezultat. Daca scot fisele pe rand de la bujii, motorul se simte ca ar merge in 3 pistoane...
Bobina si fisele sunt cele originale. Bujiile sunt cu 2 electrozi, din cutie reno, au maxim 12 000 de km.
Problema a aparut "din senin", adica de azi dimineata. Aseara masina a mers perfect.

Pareri?
MuciX
Ceva senzor pe admisie, calitate benzina, bujii, clapeta acceleratie.
Nu neaparat in ordinea asta.
Iulikk
Unii spun ca ar putea fi garnitura de la chiulasa.... Oare? Care ar fi simptomele unei garnituri arse?

Apa nu a trecut niciodata "in zona rosie"....

9 Jan 2016, 22:08:
Inca ceva: cand m-am uiat de dimi la nivelul lichidului de racire am vazut ca era undeva pe la minim. Asa ca m-am dus la piese auto si am luat antigel + apa. Cand am desfacut busonul s-a auzit ca un fâsâit si apa a revenit in borcan cam 3 degete sub maxim. Apoi am completat pana la maxim. Dupa aia cand am ajuns acasa m-am uitat la borcan si era undeva la jumatate iar din zona vasului de expansiune se auzea iar acel fâsâit... e normal fâsâitu ala?
Bicicleta galbena
Ai benzina proasta in rezervor.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.