Cica ATE ar fi za best. Si eu eram in dilema, cand cautam discuri fata pt R 21.
Pana la urma am ales ATE.
argon
8 Dec 2013, 17:11
Ai avut scut de plastic, si l-ai schimbat cu metalic? Nu ti se pare aiurea spatiul gol ramas neacoperit sub masina?
Inca ceva, daca ai umblat pe sub masina, ai retinut ce fel de bieleta antirasturnare ai, cu schelet metalic, sau plina imbracata in guma?
Diac
8 Dec 2013, 18:56
Am lasat si scutul de plastic. Am descoperit ca era chiar plesnit in spate. Singura problema, am pus alte suruburi in fata, pentru ca cele originale s-au dovedit prea scurte pentru noua combinatie, scut plastic + scut tabla. Deja am probat scutul in parcarea de la Universitate
Bieleta anti-rasturnare am originala Renault de cand am facut distributia in 2011. Cred ca e tot imbracata in guma. La vremea aia parca a costat 190 RON. Cea veche era rupta.
Diac
30 Jan 2014, 21:56
[attachmentid=1627930058]
Eroina mea e pe baricade, iar pneurile Tigar sunt surprinzator de bune.
R E M U S
31 Jan 2014, 09:28
Cred ca nu spun un secret ca multe gume no name sau low budget sapa mai bine in zapada decat unele high class, doar ca primele mentionate stau f prost la capitolul aderenta pe mazga and shit.
madhorsefuzzy
31 Jan 2014, 10:09
Pentru ca pe zapada mare nu conteaza compozitia ci mai mult crampoanele si marimea lor.
Diac
31 Jan 2014, 12:39
Primul set de pneuri de iarna au fost Dunlop wintersport M3 pe 16. Au fost bune, dar de vreo doua ierni se simtea ca imbatrānisera. Aveau DOT 2005 - 2006 dar au fost puse pe masina mai tārziu parca. Bineinteles ca estetic aratau "fioroase" rau. Ca profil erau ok. La al doilea set nu mi-am mai permis premium si am mers pe ceva low-cost. Pot spune ca ma descurc acum mai bine cu ele decāt cu fostele, anu trecut. O fi contribuind si dilmensiunea pe 15 cu balon mai mare, nu stiu.
dandobre
31 Jan 2014, 13:53
Nu balonul mai inalt, cat latimea mai mica, presupunand ca astea sunt 195/65 fata de cele vechi 205/55. 195/65 mi se pare dimensiunea ideala pentru Romania si pentru suspensia Meganelului.
Diac
31 Jan 2014, 14:10
Asa e! Insa cu roti pe 16 masina e mai "fioroasa".
corbex
31 Jan 2014, 14:44
Se ingrozeste zapada cind o vede.
Diac
2 Feb 2014, 01:06
Dupa indelungi perioade de gandire si de rasgandire, mi-am facut un cadou de ziua mea : discuri si placute ATE. Recunosc ca am ales dupa ce am auzit si pe aici pe forum: [attachmentid=1627930382]
Cred ca cele vechi ar mai fi mers, insa o roata spate era infranata. Plus ca aveau bavuri mari pe margine.
Ce nu am priceput niciodata : de ce mecanicii refuza constant sa schimbe si suruburile + tablitele de la placute. Dom-le e mai bine cu astea inale din fabrica!
[attachmentid=1627930386]
In fine discuri fata + spate + placute fata + spate + 1l lichid de frana (pe care il voi schimba zilele urmatoare) :1350
argon
2 Feb 2014, 08:33
Cat au costat doar discurile spate? Sunt cu rulmentul inclus?
Diac
2 Feb 2014, 11:18
Sunt cu rulment si inel ABS inclus. Au costat ceva gen 650 - 700 RON. Tre' sa caut bonul prin portbagaj.
PS. Uitasem sa adaug ca saptamana trecuta am mai schimbat o bieleta 90 RON TRW. Studiind topicul asta, am constatat ca cea veche avea un an si cam 10.000 km. Parca Starline pusesem. Initial m-am ofticat, insa mi-am amintit ca aproximativ atatia km mi-a spus si mecanicul ca o sa tina.
Printre pagubele facute iarna asta , mentionez o oglinda sparta si o aripioara de sub spoiler sarita. Am recuperat-o si o voi remonta la primavara.
In fine acuma masina are 110.000 km. Sper sa nu mai am investitii majore in mecanica prea curand. Sa ramana bani pentru upgrade-uri
Diac
9 Feb 2014, 22:31
Facui rodajul la frane cu un drum pana in judetul lui Argon Ocazie cu care am trecut de 110.000 km.
Masina a mers impecabil. Incarcata extra full + forje la greu pe autostrada si pe Dealu Negru. Doua incidente : am pierdut un capac la roata si mi s-a ars un bec de far. Becul l-am schimbat, pentru capac o sa iau un alt set din targ.
Din pacate voiajul in Hunedoara nu a dus la un consum mai mic. La o viteza medie de 60 km/h in cei 700 km, dus-intors a avut un consum mediu de 8,3%. Ma rog in formula urmatoare :
[attachmentid=1627931624]
Oricum a meritat, se citeste bucuria pe fata mea [attachmentid=1627931625]
Diac
12 Feb 2014, 09:55
Miroase a AMBREIAAAAAAAAAJ Cum il patinez un pic sa intru in locuri de parcare cu zapada, cum patineaza un pic rotile, ma loveste mirosul de ambreiaj. 'gami-as. In rest merge ok, desi pedala e destul de tare.
l@u
12 Feb 2014, 09:57
greculeeee !
b76bgaarh
12 Feb 2014, 09:58
unde ai schiat?
Diac
12 Feb 2014, 09:59
Straja, jud Hunedoara !
argon
12 Feb 2014, 10:37
QUOTE(Diac @ 12 Feb 2014, 10:55)
Miroase a AMBREIAAAAAAAAAJ Cum il patinez un pic sa intru in locuri de parcare cu zapada, cum patineaza un pic rotile, ma loveste mirosul de ambreiaj. 'gami-as. In rest merge ok, desi pedala e destul de tare.
Daca nu-ti patineaza cu pedala ridicata e normal sa mai miroasa din cand in cand daca-l fortezi.
Laurentziu83
12 Feb 2014, 11:51
Daca e pedala tare, pregateste-te de un ambreiaj nou (placa decalita), eventual pastreaza de back-up bani si de rulment de presiune, in cazul in care si el e pe duca, sa nu dai de 2 ori cutia jos. La un moment dat nu va mai intra in viteze. Ai noroc ca la Megane 2 nu trebuie facuta geometria dupa ce schimbi ambreiajul, cum era la Clio.
Markos
12 Feb 2014, 11:58
QUOTE(Diac @ 12 Feb 2014, 09:55)
Miroase a AMBREIAAAAAAAAAJ
QUOTE(l@u @ 12 Feb 2014, 09:57)
greculeeee !
Recomand un odorizant cat mai puternic
Diac
12 Feb 2014, 12:06
Pai daca e sa schimb, schimb cu totul. Placa + disc + rulment + lichid frāna + ulei cutie. Cam 1200 - 1300 Ron a costat asta vara la masina lui taica-miu. (kit Valeo + rulment Sachs). Acuma cu pedala : mie mi se pare tare la apasat in comparatie cu cealalta masina, a carei ambreiaj are cam 5000 km de la inlocuire. La a mea nu patineaza in mers, doar tremura un pic daca nu o turez la plecare cānd e rece.
Mai studiez problema, oricum n-am apucat sa schimb lichidul de frāna, asa ca il las pentru mai tārziu. Termenul limita ar fi luna septembrie, cānd plecam la Kusadasi si nu as vrea sa ma lase masina in drum prin Bg sau Tr.
As vrea sa schimb totusi pneurile de vara, si ma gandeam la Kleber Dynaxer
Ma pune pe gānduri doar chestia cu "proiectate pentru autovehicule urbane"
Laurentziu83
12 Feb 2014, 12:40
La cum se manifesta problema, raportat la rulajul tau, daca nu il schimbi acum, prognozez ca va ceda pe autostrada intre Schumen si Varna.
corbex
12 Feb 2014, 13:19
Exclus! Nimeni nu mai merge pe drumul ala cu ghinioane.
Diac
12 Feb 2014, 13:42
Pai la valoarea mea, ma mai uit la Varna? Mergem la Kusadasi pt ca Antalya e prea departe.
corbex
12 Feb 2014, 13:43
Nu-i vorba de valoare, ala cu Varna e drumul ambreiajelor.
Diac
12 Feb 2014, 13:46
Inseamna ca anu' trecut si acu' doi ani am scapat la mustata. M-am gandit bine sa schimb destinatia.
b76bgaarh
12 Feb 2014, 14:03
atunci o sa gasesti ambreiaj la super pret. ia legatura cu rambox(99aim) ca stie el un magazin cu piese de megan.
decat preventiv.
argon
12 Feb 2014, 14:53
Am zis ca daca-mi pica si mie ambreiajul, pun si cutie de dci, ca vine perfect fara modificari, ca sa am si motiv de desfacut. Nu ma impac deloc cu kktul pus din fabrica pe benzinar, pentru ca circul mult pe autostrada.
corbex
12 Feb 2014, 14:55
Nu e suficient sa-i schimbi pinioanele de a 5-a?
Diac
12 Feb 2014, 14:58
QUOTE(argon @ 12 Feb 2014, 14:53)
Am zis ca daca-mi pica si mie ambreiajul, pun si cutie de dci, ca vine perfect fara modificari,
Cumva cutie in 6 trepte
R19/16v
12 Feb 2014, 15:05
5
argon
12 Feb 2014, 15:07
QUOTE(Diac @ 12 Feb 2014, 15:58)
Cumva cutie in 6 trepte
Nu, in 5, de megane dci merge fara mofificari, de Logan dci tot la fel. De pinioane nu stiu...posibil si asta, daca nu gasesc cutie buna la pret de dumping. Stiu ca se leneveste in a cincea, fiind mai lunga, dar pe autostrada ma intereseaza strict sa nu stea asa turat la 138 pe cruise control, acum are vreo ~4500 rpm.
Diac
12 Feb 2014, 15:12
Ai pus cruise la limuzina? Ma gandesc si eu la upgrade-ul asta, dar nu prea ma impac cu ideea de a cumpara alt airbag.
Hack
12 Feb 2014, 15:19
Se poate si fara sa schimbi airbag-ul, vezi topicul dedicat.
argon
12 Feb 2014, 15:19
Airbagul tau poate ramane acolo linistit, pui controalele pe satelitul de comanda radio
Diac
12 Feb 2014, 15:23
Pai sper asa sa fac. La drumuri lungi, daca nu am scaunul dat la maxim in spate, si spatarul lasat in jos, de stau la volan gen "cocalar pe sezlong", ma doare genunchiul stāng.
corbex
12 Feb 2014, 15:32
Poti sa si atipesti. Te scoala cruzul.
Squirrel
12 Feb 2014, 15:34
Ezapt! Cruz, Chevrolet Cruz…
R E M U S
12 Feb 2014, 15:44
In cel mai fericit caz te scoala smurdu.
Diac
12 Feb 2014, 16:06
Apare si treaba cu scaunul pe undeva pe acolo
Diac
7 Mar 2014, 23:40
Probleme, probleme si iar probleme.
Mai ales cu sedanul. Se plange taica-miu ca nu prea mai baga caldura masina. Apoi mentioneaza ca parca clipoceste apa in bord dimineata cand pleaca de acasa. Verificam vasul de expansiune si era gol. Ce-i drept nu mai verificasem de vreo doi ani. Umplem cu vreo doi litri de antigel si apa. Vasul e murdar pe interior : http://www.reno.ro/https://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=187...dpost&p=4021965
Deci masina e suspecta de garnitura de chiulasa. Asta la nici 90.000 km Sa urmarim ce si cum. Oricum a expirat termenul pentru distributie (care s-a facut in decembrie 2009 la 45.000 km) deci ar cam trebui facuta conform Renault Romania.
Apoi asta toamna s-au ars becurile de pozitie de pe fata. Frig, zapada, nu le-am inlocuit. Rezultat ? s-au topit soclurile de la stopuri si avea joc de lumini pe spate. Am rezolvat cu Menic. Foarte de treaba omu. Am luat alte socluri. Sa vad cum schimb si mufele ca si alea erau un pic topite. S-a rupt si burduful prin care trec firele de la portbagaj. Se gaseste doar la Serus. 31,11 RON. L-am luat si p-ala si astept sa stea ploaia si sa-l schimb.
In schimb breakul merge ok. Ma rog, ma tot chinuie diverse zgomote prin gropi. Am schimbat o oglinda ca s-a spart si mi-am pus suport de ochelari.
As schimba pneurile de vara, iar aici optiunile mele se limiteaza la gama Michelin. Deci nu stiu ca sa bag Kleber, BF Goodrich sau poate chiar ceva Michelin. M-ar tenta un Energy saver. Sa vad ce oferta primesc.
argon
9 Mar 2014, 11:40
Ti-ai facut-o cu mana ta, apa nu se verifica la doi ani, de obicei, daca intra ulei in vas e o garnituta de cinspe lei de la corpul termostatului - problema comuna la megane 2. Dar daca deschizi capota in anii bisecti, si mergi fara apa, se poate duce si garnitura de chiulasa.
Diac
9 Mar 2014, 18:38
Nu am acces zilnic la masina asta cu porbleme. Dezvolta un pic cu un link treaba cu garnitura de la corpul termostatului. Poate cine stie. Diagnosticul de garnitura de chiulasa eu l-am dat citind topicul aferent. Deci n-a vazut-o un mecanic specializat pe Megane.
Ne-am luat si cipici de vara ! Ma rog la cum arata mai degraba adidasi de munte Deci Good Year au fot inlocuite cu Good....rich , BF Goodrich G-grip Go. Ceva mai de buget
[attachmentid=1627939266] Da stiu is C cu E dar asta e!
[attachmentid=1627939267] [attachmentid=1627939268] Flacari, flacari si iar flacari, zic ca se asorteaza cu culoarea masinii: "Rouge de feu" [attachmentid=1627939269] Cum am zis, pneurile is fioroase rau. Unidirectionale, nu ma asteptam la asta la pneuri de vara.
[attachmentid=1627939270]
In fine, sper sa n-am probleme cu ele.
b76bgaarh
26 Mar 2014, 13:42
made in?
Diac
26 Mar 2014, 13:44
...Poland.
R E M U S
26 Mar 2014, 13:47
Bre, da ce-i acolo in ultima poza, puscarie?
Diac
26 Mar 2014, 13:49
Casa lui bunica-miu. S-a baricadat asa dupa ce i-au spart casa prin anii '90 si i-au furat Goldstaru'.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.