b76bgaarh
26 Mar 2014, 13:58
unde in campina?
ntz, ceilalti bunici. In Bucuresti, Aparatori.
26 Mar 2014, 17:56:
PS. uitai, pneurile au DOT 0914. Deci is "calde".
b76bgaarh
26 Mar 2014, 17:59
najpa, daca nu sunt anvelope super uber sport nu sunt bune.
Pneurile merg bine, sunt silentioase, eficiente, in fine is noi. In schimb am probleme cu haionul, mai exact cu deschiderea lui. Firele au fost prelungite acu aproape doi ani, insa de curând haionul a inceput sa se deschida din ce in ce mai greu, iar acuma deloc. Mai mult, si lampile de la numar nu mai merg. Deci e clar am iarasi unul sau mai multre fire intrerupte.
Trebuie sa o duc la un electrician, ca eu mi-am prins urechile in balamucul din haion.
Asta luni, ca atunci o recuperez de la vopsitor, unde revopsesc o aripa spate + prag, din motiv de zgârieturi mai vechi + un bolovan luat in timpul unei parcari laterale.
Si apoi as face o geometrie
, dar parca as schimba si bieleta pe stânga ca am pus anu' trecut Starline si pe aia din dreapta deja am schimbat-o.
Si capetele de bara au cam 40.000 km...
Si as schimba si lichidul de frâna, mai ales ca l-am cumparat, dar poate il mai las ca sa-l schimb odata cu ambreiajul, ca parca s-a cam "intarit"
pedala. Si nu vreau sa ma lase troaca in drum la vara prin Bg. sau Tr.
3 Apr 2014, 12:14:Intre timp tata si-a rezolvat problema cu uleiul in antigel la service-ul de cartier. Oamenii s-au dus direct la termostat, l-au desfacut, au inlocuit garnitura aia si au schimbat antigelul. Cica era plin de antigel in zona. Au curatat sistemul de racire si vasul de expansiune. Sper sa nu mai curga.
Uleiul era curat, dar oricum il va schimba ca de obicei la inceput de vara.
Ai avut noroc ca ai dat de oameni cu capul pe umeri, altii ti-ar fi desfacut degeaba chiulasa, cu manopera aferenta, din prostie sau numai d'a dracu' sa manance si gura lor ceva.
Aceiasi mecanici care mi-au curatat discurile ATE de vopseaua aia minune.
Wolfman
3 Apr 2014, 12:48
QUOTE(Diac @ 2 Apr 2014, 18:02)
... dar oricum il va schimba ca de obicei la inceput de vara.
Uleiul e bine de schimbat la inceputul iernii, in noiembrie. Astfel ai garantia ca la temperaturi negative ai un
Pour Point cat mai coborat... Un ulei spre capatul duratei de folosire pierde si 20 de grade din acesta.
Ok, de tinut minte. Oricum anu' trecut a fost o exceptie ca l-a schimbat in septembrie, masina stând pe bara aproape toata luna august.
andreig1982
3 Apr 2014, 14:05
anvelopele alese sunt f bune
eu am din oct 2010 pe logan din oct 2010 acelasi model si cred ca doar ceva din gama premium ar fi mai bun, subiectiv vorbind
Am recuperat taraba de la vopsitor. Deci straluceste... aripa si pragul adica, restul e matuita ca naiba. Dar ... asta este, merge si asa. Maine o duc la electrician sa-i fac haionul, ca asta chiar "nu merge si asa". Nu de alta, dar eu nu ma pot strecura asa de usor in portbagaj ca sa-l deschid pe dinauntru.
Oricum, sunt foarte multumit de vopsitor, userul Axel. Am fost cu mai multe masini la el si in timp vopseaua a rezistat foarte bine.
Un vopsitor bun ti-o scotea gata matuia.
cj98czh
9 Apr 2014, 13:58
Duci masina la un polish si o sa fie toata la fel.
Am recuperat masina si de la electrician.
A refacut legaturile, le-a bandajat. Merge. Probabil ca peste doi ani iar il vizitez.
In principiu mai am de schimbat lichidul de frâna si sa fac o geometrie si cam gata cu investitiile in masina pe anu' asta. Sa vad daca îi mai fac CASCO si mai ales unde, ca anul trecut am avut la Astra
P.S. Intre timp sedanul merge ok. Nu mai pierde antigel, pare ok. E curat si roz
Nu mai face capuccino in vasul de expansiune.
Am schimbat si a treia bobina la sedan. 125 RON bobina BERU. Ma enerveaza la sedan faptul ca nu gasesc bec pentru al treilea stop. Am vazut ca trebuie sa fie W16W. Am gasit ceva in CORA, Bottari,insa nu merge. Daca pun bec de plafoniera W5W merge, dar lumineaza slab. O sa caut prin Vitan.
Intre timp, breakul e pe cale sa beneficieze de un nou contract CASCO. 4350 Euro suma asigurata, 280 Euro prima de asigurare pe an, in 4 rate. Fara fransiza, dar cu reparatie in service "recomandat" cu piese aftermarket. Având in vedere vârsta masinii, aveam de ales intre asa ceva si nimic.
b76bgaarh
29 Apr 2014, 09:52
eu am luat de la o firma din metav, becuri philips. la reprezentanta cat costa unu?
N-am avut drum pe la reprezentanta. Ma asteptam sa gasesc la Carrefour sau macar la Norauto.
Iulikk
29 Apr 2014, 18:05
Daca ajungi la mare iti dau eu 5 becuri d-alea. Le luasem pt un proiect care "a picat".
espacern
29 Apr 2014, 18:19
Gasesti bec W16W la magazin de piese auto....nu altundeva.
@+
Ce-i ala magazin de piese auto? Acum totu se ia din carfur.
Deh, ce sa-i faci.... obisnuinta.
[attachmentid=1627944195] Acuma stiu ca e normal sa rugineasca, dar parca e prea repede. Si pe butucul discului n-au dat aia cu diluant
Primavara asta nu m-am ocupat de masini ca am avut alte treburi. A mea ajuns sa fie un tomberon ambulant.
Pentru câteva zile ma dau cu taraba lui taica-miu. Careia a trebuit iarasi sa-i bag freon, ca daca era sa las problema pe seama lui, îi baga prin septembrie
Aproape de când am luat-o are problema asta, respectiv pierde freon de la un an la altul. Rar face doua veri cu acelasi freon. La testul "sub presiune" apare OK, nu pare ca rasufla pe nicaieri dar peste iarna îl pierde. La reumplere se recupereaza negresit 150 - 160 de gr de freon. In fine, îi da eu de cap eventually.
Oricum trebuie sa iau la amândoua filtru de habitaclu. De data asta nu ma mai grabesc si caut Valeo.
La Sedane am mai schimbat si a 3a bobina acu o luna, iar la break am cumparat o janta de aliaj Nervastella de rezerva ca mergeam cu o roata de iarna.
De asemenea la break s-a busit butonul de la geamul electric pe dreapta. A facut exact ca la sedane. La inceput deschidea dar nu mai inchidea si inchideam de la butonul de la pasager. Apoi butoanele mergeau aleatoriu cand unul cand altul iar pâna la urma nu mai merge nici unul. Deci geamul pasager nu mai e functional. Il rezolv eu...bine ca nu-i scump butonul.
R E M U S
13 Jun 2014, 10:00
Nimicuri. Reno rullz.
Pai astea daca nu-s gâdilate de mecanici de trei patru ori pe an, nu se simt bine
corbex
13 Jun 2014, 10:04
Incearca un tuingo. E inextricabil.
Ar fi util in oras, plus ca seara il bag in portbagajul de la break. Economisesc un loc de parcare. Ma rog, juma de loc.
tribunul
13 Jun 2014, 10:06
QUOTE(Diac @ 13 Jun 2014, 10:46)
De asemenea la break s-a busit butonul de la geamul electric pe dreapta. A facut exact ca la sedane. La inceput deschidea dar nu mai inchidea si inchideam de la butonul de la pasager. Apoi butoanele mergeau aleatoriu cand unul cand altul iar pâna la urma nu mai merge nici unul. Deci geamul pasager nu mai e functional. Il rezolv eu...bine ca nu-i scump butonul.
... s-a footoot butonul, o fi avut si Esca megan.
Apropo, ce salariu are?
b76bgaarh
13 Jun 2014, 10:11
a avut, megan 1.
corbex
13 Jun 2014, 10:21
QUOTE(tribunul @ 13 Jun 2014, 11:06)
... s-a footoot butonul, o fi avut si Esca megan.
Apropo, ce salariu are?
300 de lei pe ora.
[attachmentid=1627951670]
Taraba merge bine. A avut si ceva curent in plus de dat la un S.
pishky
26 Jun 2014, 19:53
a aparut fereastra "install megane?"
Salutare din nou la jurnal.
De aseara masina e kaput.
L-am luat pe fi-miu de la ai mei din Vitan. La plecare simt un pic miros de cauciuc incins. "Cine stie ce rabla a trecut pe aici", imi zic.
Pe la pasajul Vacaresti iar ma trasneste mirosul de incins-ars. "O fi de la santierul astora", imi zic eu iarasi. Clar eram in denial.
Nu are ce sa fie de la mine.
In sfarsit trec de Piata Sudului indreptându-ma spre Metalurgiei ca sa opresc la un bancomat pe acolo. Mirosul devine din ce in ce mai pregnant. Trag pe dreapta si FUUUUUUUM de sub capota. O ridic ca sa identific sursa fumului si aud un mic POC.
Privelistea arata cam asa :
[attachmentid=1627954763]
Deci la prima vedere, fulia de la alternator s-a blocat si cureaua s-a incalzit de aproape ca a luat foc si ulterior cand am oprit taraba, s-a rupt.
Am extras cureaua, am pornit masina si am ajuns cu bine acasa. Oricum eram in cartier. Bine ca a crapat acuma aproape de casa si nu in concediu. Sper sa fie doar astea si nu altceva. Alta fulie sau chiar alternatorul.
b76bgaarh
22 Jul 2014, 10:18
Cum se blocheaza decat fulia?
Fulia e un fel de ambreiaj. Adica din doua parti metalice si la mijloc e cauciuc. Partea metalica interioara se misca. Ei bine, in cazul meu, cel putin asa sper eu, partea interioara s-a deplasat si s-a intepenit in corpul alternatorului.
La fel s-a intamplat si la masina lui taica-miu doar ca la el facea zgomot tare de tot cand freca.
R E M U S
22 Jul 2014, 10:24
Din foto Nu pare a fi fulie cu ambreiaj, poate ma înșel.
Din experienta proprie iti spun ca asa e. Asa scria pe cutie cel putin. "embrayage alternateur". Swag e cam 180 RON.
R E M U S
22 Jul 2014, 10:39
Am postat o data cu tine și nu văzusem ca e cu ambreiaj. Btw, mai bine o fulie decât un alternator prăjit.
dr_mKe
22 Jul 2014, 10:42
Nu toate 16v au asa. La mine-i d-aia ordinara, fixa.
b76bgaarh
22 Jul 2014, 10:47
Tu nu ai nici fulie defazoare.
<span class='edit'>22 Jul 2014, 10:52:</span>
QUOTE(dr_mKe @ 22 Jul 2014, 10:42)
Nu toate 16v au asa. La mine-i d-aia ordinara, fixa.
Tu n-ai 113 cai
Te face break-ul meu "anytime"
corbex
22 Jul 2014, 10:54
Mai bine lasau 112. Treispele ala din coada te face sa te gindesti ca mai bine-ti iei Logan.
C a t a l i n
22 Jul 2014, 10:59
Cu fulia blocată, n-aveai martor aprins în bord? Ar fi trebuit să fie semnalizată lipsa încărcării pe partea electrică...
dr_mKe
22 Jul 2014, 11:01
Te fac pe franare la intrarea in curbele stranse
Pune-i fixa, nu mai pune prostie din aia cu guma.
QUOTE(C a t a l i n @ 22 Jul 2014, 10:59)
Cu fulia blocată, n-aveai martor aprins în bord? Ar fi trebuit să fie semnalizată lipsa încărcării pe partea electrică...
S-a intamplat relativ repede. N-am observat. S-a aprins de cum am scos cureaua.
Argon, nu ma bag la fixa, bag tot ce a avut. Tin minte sa o schimb peste 3 - 4 ani.
sorin1983
22 Jul 2014, 11:18
pune asa... e mai fiabila cica
[attachmentid=1627954765]
Laurentziu83
22 Jul 2014, 11:49
Modelul prezentat de Sorin n-are probleme. Renault nici nu mai comercializeaza kkt-ul ala de fulie (616), ci vinde direct inlocuitorul, 689 daca nu ma insel.
Iar Dorel ala care a inventat fulia aia careia ii iese miezul ar merita spanzurat de scula in centru si lasat acolo, ca invatatura de minte, e cea mai cretina inventie DPDV ingineresc.
Mie mi-a picat fulia aia la Symbol la doar 40 de mii de km. Am pus una identica, cu care am vandut apoi masina dupa inca 35 de mii de km. Pe Megane acum am fulie 689.
Adica spui ca 689 e plina, n-are guma la mijloc?
Ti-o trebuit sa dai curent la S-uri...
Nu cumva ti s-a blocat alternatorul, si de acolo problema?
Alydor
22 Jul 2014, 15:59
QUOTE(b76bgaarh @ 22 Jul 2014, 11:18)
Cum se blocheaza decat fulia?
decat...
QUOTE(argon @ 22 Jul 2014, 16:48)
Ti-o trebuit sa dai curent la S-uri...
Nu cumva ti s-a blocat alternatorul, si de acolo problema?
Suma respectelor, Alydor
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.