A mea mai are un an si ceva ITP, euro 4 2006.
Am vazut ca 2 SM au plecat cu logan ca al nostru pana in Siberia pt 30 000 km, masina lor are 130 000 km deja... cand se intorc are deja rodajul facut.
O pot vinde pe mobile.de
La a mea distributia are 2 ai si putin, dar putini km fiind folosita doar la anumite drumuri de oras in ultimul an si jumatate, ca a doua masina. Mai 3 ani sper sa o tin daca nu ne ard la taxe din ianuarie.
marksman
12 Oct 2018, 18:40
Daca baga taxe suplimentare pe E3 si E4 m-am ars. Loganul e E3, Passatul si Fordul sunt E4.
Toate troacele merg bine, trec ITP-ul fara probleme, nu-s ruginite, nu-s peticite si zau daca as arunca banii pe o troaca noua, indiferent de marca.
kossak
13 Oct 2018, 20:35
Bun venit in hora euro 3
Eu luna trecuta am făcut ITP-ul, fără probleme. Ma aștept si eu la surprize cu noua taxă, chiar sunt curios ce o sa scoată. In rest, cum am scris si la mine pe topic, sunt in continuare mulțumit de utilaj.
b06fcn
13 Oct 2018, 21:55
Avane in vedere ca 2019 este an electoral, nu cred ca vor veni cu ceva drastic, va fi probabil o taxa suportabila, ca nu-si dau ei singuri foc la valiza...
marksman
18 Oct 2018, 11:49
E pe firma, deci cred ca taxele alea se deduc. Saptamana asta se si intoarce in "parc".
Sincer, in orasele cu poluare mare, probabil orasele mari sunt cele mai afectate, as restrictiona dur accesul euro 4. Problema in Timisoara este ca nu are o centura completa sa ocoleasca orasul.
Restrictionat accesul pentru sub euro 5 in prima faza si imbunatatit major transportul urban si conexiunile cu comunele conectate din jur, care sunt dormitoarele municipiilor, zone rezidentiale extinse. Niste parcari in zonele de conectare in afara orasului de unde poti lua autobuz orasenesc pana in centru sau diverse zone.
Clujul a scumpit parcarea in zona centrala si a imbunatatit major transportul de calatori.
Eram zilele trecute pe o artera de acces a Timisoarei, Calea Sagului, nu se putea respira de noxe si praful din aer.
Loganul e euro 4 dar daca s-ar schimba legea, as cauta calea prin care as avea inca o masina euro 6, noua sau sh, fie prin cumpararea unui logan nou cu AC la oferta de finantare cu 36 luni si avans 50% fara dobanda. Chiar daca merge foarte bine, uneori ma gandesc ca la un drum mai lung ar trebui sa fiu mai atent la ea.
p.s. Outlanderul ui euro 4 din semnatura i am facut vant pt ca va urma o ieftinire a masinilor diesel euro 4 sau chiar 5.
einstein1984
2 Apr 2019, 07:28
QUOTE(rue @ 19 Oct 2018, 09:44)
Sincer, in orasele cu poluare mare, probabil orasele mari sunt cele mai afectate, as restrictiona dur accesul euro 4. Problema in Timisoara este ca nu are o centura completa sa ocoleasca orasul.
Restrictionat accesul pentru sub euro 5 in prima faza si imbunatatit major transportul urban si conexiunile cu comunele conectate din jur, care sunt dormitoarele municipiilor, zone rezidentiale extinse. Niste parcari in zonele de conectare in afara orasului de unde poti lua autobuz orasenesc pana in centru sau diverse zone.
Clujul a scumpit parcarea in zona centrala si a imbunatatit major transportul de calatori.
Eram zilele trecute pe o artera de acces a Timisoarei, Calea Sagului, nu se putea respira de noxe si praful din aer.
Loganul e euro 4 dar daca s-ar schimba legea, as cauta calea prin care as avea inca o masina euro 6, noua sau sh, fie prin cumpararea unui logan nou cu AC la oferta de finantare cu 36 luni si avans 50% fara dobanda. Chiar daca merge foarte bine, uneori ma gandesc ca la un drum mai lung ar trebui sa fiu mai atent la ea.
p.s. Outlanderul ui euro 4 din semnatura i am facut vant pt ca va urma o ieftinire a masinilor diesel euro 4 sau chiar 5.
habar nu ai, loganul euro 3 benzina polueaza muult mai putin ca un diesel euro 4... si nu departe de un euro diesel, mai ales fata de alea fara FAP.
Da, sunt constient de asta dar euro 3 benzina era suprataxat de stat pana in 2017.
Suprataxat doar la vanzare, si daca ala pe benzina ti se parea suprataxat, ala diesel deja era taxat mai mult decat valora masina.
Cat despre poluare si comparatii, sunt diverse elemente pe acolo, care difera de la o motorizare la alta, depinde si despre ce vorbim exact.
Eu sincer prefer sa stau in spatele unui non-euro pe benzina care sa fie in mintile lui(fara fum albastru) si sa "respir" mirosul ala de iese pe teava de esapament, decat in spatele oricarui diesel care nu are filtru de particule.
ursul_bipolar
2 Apr 2019, 11:57
Ce s-a intamplat cu jurnalul polizorului?
Marksman edit: E la deparazitare. O sa apara cand am timp de el.
Borbeturi sh pt gumele de vaea!
121 200 km.
Totul pare ok! Ce te ar convinge sa iei un logan nou cand ai 1.4?! Tempomatul, esp ul si airbagurile?!
sobolan
2 Apr 2019, 21:07
QUOTE(rue @ 2 Apr 2019, 20:29)
Ce te ar convinge sa iei un logan nou cand ai 1.4?!
nu neaparat nou dar un logan 1.6mpi oricand da,acelasi consum,mai de baza in depasiri/demaraje....
ala nou e cu mult peste asta vechi chiar si fara tempomat si ce ai mai enumerat tu
vorbesc din experienta,dar s-o stapanesti sanatos,e o masina reusita in felul ei
marksman
12 Jul 2019, 07:26
Să mai scriu și p-aci, de vreme ce mașina e la mine din nou. Cum a căzut în dizgrație oarecum, mă și mir cât de bine arată, totuși. A început rugina pe la aripi, are și un punct de rugină la portbagaj și pe portiera stânga spate.
De mers, merge. Nu știu când a avut ultima revizie, dar cum e programată la "Rabla" în septembrie, nu cred că mai merită cheltuiala. Am zis că arunc o privire și sub capotă, dar am avut agenda plină și oricum în prezent e din nou în standby. Se pare că va face loc unui Hyundai Kona, preferabil 1.6 benzina automat (oferta actuală e cu 1.0T 3 cilindri manuală), dar cum va fi mașina alor mei, banii lor, opțiunea lor.
kossak
12 Jul 2019, 09:06
Oare nu ar merita salvata? Ma refer sa o vinzi cuiva? Sau tii neaparat s-o transformi in tichet?
marksman
12 Jul 2019, 09:09
E a firmei. Nu cred ca vor lua pe ea prea mult, macar aproape de un tichet.
tatabobu
12 Jul 2019, 09:25
Ti-am zis si cand ai dat Fordul, puteai gasi pe cineva care sa dea pe ea un tichet plus ceva.
marksman
12 Jul 2019, 09:28
O sa le propun alor mei. Depinde de ce hartogaraie au de facut ca s-o vanda, pe firma fiind.
LE: cu Fordul era mai complicat, avea si niste probleme destul de greu de rezolvat, nu mai retin daca ti-am zis.
kossak
12 Jul 2019, 11:11
De acord cu ce-o zis tatabobu. Daca partea de hartogarie se poate rezolva ar merita salvata masina chiar daca zici ca estetic are ceva probleme.
Printr-o miscare similara am reusit sa le "rezolv" alor mei un Renault Symbol luna trecuta. Un amic care voia sa-si cumpere masina noua voia sa-l rematizeze ( desi masina era f ok, 2006, aer conditionat, 119k km). Pt 1600 de euro l-am scapat de "rabla".
La fel as vrea sa procedez si eu cu loganul meu la anul. Ma gandesc ca decat sa-l dau la rabla mai bine il dau cuiva care s-ar mai putea folosit de el.
Scuze pt offtopic.
marksman
12 Jul 2019, 12:54
E chiar on topic. Masina, in afara de problemele estetice si de cele specifice unei masini care ruleaza rar si cu scopuri utilitare, e in stare buna.
Estetic, Fordul statea mai bine, dar avea:
- defectiune la sistemul airbag. Prin eliminare, a ramas calculatorul airbag de vina. Solutie: gasirea altuia identic din dezmembrari (mda), investigat si reparat cel existent (cel putin 4-500 de lei, sanse slabe de reusita) sau unul nou (3000+ lei)
- scapari de gaze in habitaclu, desi schimbasem garnitura capac culbutori si flexibil evacuare. Posibil defect: galerie evacuare fisurata sau/si garnituri injectoare imbatranite.
- zgomot aleator de tacheti, partial rezolvat prin benzina cu CO 99
- uneori ramanea vitezometrul blocat la peste 100 km/h. Aici sunt eu vinovat, am scapat din mana placa de baza cand am curatat traseele de pe cablaj cand imi indica LCD-ul fragmente in loc de cifre.
- consum peste 10 in oras.
Plus ca doamna mea se saturase de coborat ca sa lase acces celor din spate.
einstein1984
12 Jul 2019, 13:39
vezi sub mochetele din portbagaj pe pasajele de aripi spate... acolo rugina
mircea_aq
12 Jul 2019, 13:49
Pot sa intreb si eu la ce tratament s-au zgarcit la logan-urile din perioada respectiva ?
Majoritatea au portierele mancate de rugina, ori asta nu am vazut de exemplu la symbolurile din aceeasi perioada, care tot niste low-costuri made by reno au fost.
Ori mie treaba asta imi spune ca s-au zgarcit la ceva ieftin, ca doar nu au aplicat cine stie ce tratamente pe tabla de symbol.
Loganul meu nu are astfel de rugina la 123 500 pe ceas dar poate cu 4000 mai mult cat a mers intermitent vechiul senzor de viteza, nu pare o masina de dat la rabla, desi face 13 ani cu noroc in noiembrie. Pt asta as avea un matiz disponibil, daca strang de o masina noua.
Clar ca ar trebui sa devina curand o a doua optiune in familie, pt un uz major local.
Imi doream ca a doua masina totusi sa fie un outlander pe care sa l folosesc prin tara, la munte, la diverse trasee - estimat ar fi cam 4500 eur acum sa aduc unul sh din 2007.
Totusi, e o masina veche si outlanderul de model 2007-2009 sa l consider reliabil pt concedii lungi in afara tarii. Nu sunt asa de bogat incat sa zic simplu ca mai bine zburam 4 persoane si inchiriez masina la destinatie, costurile sunt foarte mari.
Optiunea este pt nou pana in 9-10 000 eur cu rabla pe viitor:
- Logan 90 cp aproape full: nu stiu cata siguranta e in plus fata de loganul actual, doar ca are ceva optiuni in plus, CP mai multi, climatronic, navigatie etc, sau unul tot de 90 cu mai putine dotari dar cu LPG din fabrica. Ar avea spatiu suficient in masina si portbagaj dar cu pierderi la siguranta.
- Citronel C Elysee - au fost candva oferte cu tva ul discount si erau cu 7600 cu rabla. Doar ca la oferta curenta nu e sub 8600 cu rabla si nu are ceva in plus, chiar la banii aia sunt mai putine ca la logan, spatiul mai mare, nu stiu sigur la confort si nici la frumusete: sunt 2 masini cu tonuri diferite.
La siguranta nu stiu daca sta mult peste logan si la 1.2 are 82 cp aspirati. Cureaua de distributie este pe 10 ani si 160 000 km, deci suficient cat sa o vand dupa 10 ani.
- reno clio IV, pt ca inca nu se vinde 5 si probabil va fi mai scump. Clio IV era pe la 8000 eur, mai mic, poate mai de oras. Stiu care il folosesc in concedii cu succes punand cutie deasupra si in rest e o masina suficienta la cumparaturi etc. poate uneori resimti nevoie de mai mult loc in spate, mai mult loc la bagaje. e cu TCE de 75 cp si nu stiu daca ofera mai multa siguranta ca un logan actual.
kossak
12 Jul 2019, 14:43
QUOTE(mircea_aq @ 12 Jul 2019, 13:49)
Pot sa intreb si eu la ce tratament s-au zgarcit la logan-urile din perioada respectiva ?
Majoritatea au portierele mancate de rugina, ori asta nu am vazut de exemplu la symbolurile din aceeasi perioada, care tot niste low-costuri made by reno au fost.
Ori mie treaba asta imi spune ca s-au zgarcit la ceva ieftin, ca doar nu au aplicat cine stie ce tratamente pe tabla de symbol.
Comparate cu loganurile din aceeasi perioada parca sunt din alt film symbolurile alea ( strict legat de tabla). Symbolul de care ziceam mai sus nu are niciun fel de rugina pe la usi, aripi. Are vopseaua sarita intr-un loc, deasupra rotii dreapta spate, de o gramada de ani, dar e doar o rugina de suprafata acolo.
Din ce s-a vorbit acum ceva ani, ar fi vorba de lipsa unui tratament aplicat pe tabla loganurilor. Culmea, pe dedesupt nici astea nu ruginesc, doar in locurile astea care tin de "estetica"
marksman
12 Jul 2019, 15:00
QUOTE(einstein1984 @ 12 Jul 2019, 14:39)
vezi sub mochetele din portbagaj pe pasajele de aripi spate... acolo rugina
Acolo am rezolvat pe garantie in 2006. De atunci Dacia intai vopseste si apoi pune dopurile. Pacat ca nu mai am pozele cu zona aia, unde se vedea un pic de tabla goala, unde fusese marginea dopului, scapata neruginita, si in rest numai rugina. In 2016 inca era curat, de atunci n-am mai verificat-o.
einstein1984
12 Jul 2019, 15:01
la zincu de pe tabla s-au zgarcit.
rue, sincer ma indoiesc ca logan pre 2009 sa fie 100% fara rugina, poate ai avut vreo revopsire in tineretea masinii.
marksman
12 Jul 2019, 15:03
Daca masina ar fi ramas sub "aripa" mea, pun pariu ca n-ar fi avut problemele actuale cu rugina (mai putin unde a fost lovita si reparata).
dantes
12 Jul 2019, 15:30
QUOTE(marksman @ 12 Jul 2019, 10:28)
O sa le propun alor mei. Depinde de ce hartogaraie au de facut ca s-o vanda, pe firma fiind.
Sa vezi hartogaraie de rabla pe firma! Din cauza ei am renuntat si mi-am asumat suma si aia e.
Are vopsite aripa si usa stanga fata prin 2007 si pasajul dr spate fiind putin frecat in 2008.
Din 2012 sta in garaj cand e acasa.
A fost lyata de noua din Ungaria.
QUOTE(einstein1984 @ 12 Jul 2019, 15:01)
la zincu de pe tabla s-au zgarcit.
rue, sincer ma indoiesc ca logan pre 2009 sa fie 100% fara rugina, poate ai avut vreo revopsire in tineretea masinii.
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details...._medium=androidI found this offer at mobile.de:
Mitsubishi Outlander 2.0 PHEV Instyle 4WD 2014
First Registration: 05/2014
Mileage: 165.110 km
Fuel: Hybrid (petrol/electric)
Power: 89 kW (121 Hp)
Price: €9,899
marksman
8 Aug 2019, 16:46
QUOTE(tatabobu @ 12 Jul 2019, 10:25)
Ti-am zis si cand ai dat Fordul, puteai gasi pe cineva care sa dea pe ea un tichet plus ceva.
Se pare ca acel cineva a aparut. Sa vedem cum fac ai mei vanzarea de pe firma.
marksman
22 Oct 2019, 15:18
Si cum a aparut a si disparut. Masina ramane pe post de masina de carat diverse si de substituit altele din parohie cand sunt indisponibile.
dandobre
22 Oct 2019, 15:22
O faci istorica......
Bicicleta galbena
22 Oct 2019, 17:17
Mai tine-o, la voi inca nu pare sa apara nici o lege de interzicere in oras.
Inca
E ca slz mea: MPV.
Mi-e mila de ea cand o vad cum zace in strda si se degradeaza. Tot imi propun sa o scot iarasi la munca dar ...
Bicicleta galbena
22 Oct 2019, 19:19
Nea Bioane eu zic da-o acum, cat mai merge, cuiva care are nevoie: student, tanar angajat, cineva din familie cu carnet nou etc. Pacat de ea.
tatabobu
23 Oct 2019, 09:05
Ma, io am dus deja doua masini tinute "de rezerva" la remat. Nu merita, chiar daca banii pe care-i iei pe ea sunt aproape nimic, tot e mai bine decat sa ii duci grija, s-o vezi ca se degradeaza, sa mai puna si primaria bulina in parbriz, eventual sa bagi bani destui in reparatii pentru ITP, ca s-o misti 30 de km pana la ITP-ul urmator.
Merita in schimb daca ai unde s-o parchezi in siguranta, acoperita si uscata, daca vrei musai s-o ai si peste 5-10 ani.
axabrt
23 Oct 2019, 09:13
Pai tu vorbești serios ? Care ar fi motivul că sa tii o Solenza încă 10 ani ??
Te pomenești că devine vreo mașină clasica așa că ferarri sa i crească valoarea în timp ?
Îți dai seama că în 10 ani nu o sa mai ai voie sa circuli cu ea ?
tatabobu
23 Oct 2019, 09:37
Eu vorbesc foarte serios. Are sens daca e o masina pe care ai avut-o de noua, si cu care ai o garla de amintiri. Daca reprezinta ceva pentru tine masina aia, sigur are sens. Daca in general masina e doar un obiect de care te folosesti cum te folosesti de o pereche de ciorapi,un tricou sau o bricheta de 3 lei, tot ce am scris mai sus n-ar fi avut rost pentru ca ar fi fost deja vanduta/ donata/ dusa la remat.
Culmea e ca la itp trece cu brio. Marean stie.Roti noi de vara si iarna, baterie de un an, blustut parrot, oglinzi incalzite. S-a footoot displayu de la senzorii de parcare.Interioru arata ca din fabrica.As da masina cuiva sa o foloseasca dar sa aiba grija de ea. Intre neamuri nu am cui, au toti conserve.
tatabobu
23 Oct 2019, 11:34
Treci acum. Dupa un an de tinut de rezerva nu mai treci cu brio.
De doi ani e in rezerva.Dar io tampit o duc la service etc.
tatabobu
23 Oct 2019, 13:04
Accentul tinut prima data 7 luni, s-a blocat un tambur, cand sa plec cu ea la destepenit si reglat una-alta (urma ITP-ul in vreo luna) am plecat cu roata stanga spate taras. In 3-4 sute de metri nu s-a deblocat, apelat la ciocan si a mers. A trebuit sa schimb motorul ventilatorului radiatorului, iesise fumul din el si nu mai functiona. Reparat, schimbat anvelope, ITP luat, mers vreo luna - doua si lasat iarasi pe bara pentru mai mult de un an de data asta. Tot parcat pe asfalt. La revenirea la masina usile spate nu se mai descuiau, asa ca aveam intr-adevar un coupe cu 4 usi. Ma rog, 5, ca era hatch.
Ce voiam sa zic e ca ori o folosesti macar 10-20 de kilometri la doua-trei saptamani odata, ori te pregatesti sufleteste sa nu mai vrea sa se miste din loc la un moment dat.
b76bgaarh
23 Oct 2019, 13:21
Bioane cat vrei sa o casezi pt mine?
Nu vreau sa o casez.E tanara. Are decat 16 ani si 3 luni.
KM doar 340k.
Eu tin de rezerva si de carat chestii un matiz cu 146 kkm. Sta sub acoperis dar cu praf. O mai scot in oras sau prin sat la Profi.
As putea sa o dau la rabla dar e aiurea sa iau alt Logan pe langa cel care face 13 ani peste 2 saptamani si care merge la ap 130 kkm in modul zilnic si vara asta a participat iar la concedii dupa ce am dat Outlander ul. Dusterul nou imi pare extrem de scump. Rata e cat chiria la 3 camere in Timisoara. Dobanda la credit auto e enirma! Daca am putea cumoara cu finantari firect de afara!
marksman
27 Oct 2019, 17:45
Pentru că a rămas mașină de cărat în grija mea, trebuie să fac o minimă întreținere.
Before:
[attachmentid=1628110779]
After:
[attachmentid=1628110780]
sorin1983
27 Oct 2019, 22:27
parca si poza a iesit mai clara... ai dat polish si la telefon?
marksman
28 Oct 2019, 07:13
Diferenta de ore. Prima poza facuta in amurg, a doua dupa amiaza.
Dă cu virgulă curgerea timpului la Cimișoarara.
AR-18-MOS
28 Oct 2019, 08:22
Ce știți voi, moldovenilor? Moldovenilor!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.