Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Dacia Logan Laureate 1.4 MPI
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6
MuciX
Nu doar febra are 39!
bucatzel
QUOTE(MuciX @ 28 Oct 2019, 07:40)
Dă cu virgulă curgerea timpului la Cimișoarara.
*



Gogule, probleme?
bion
Pozele lu marks is "lucrate" biggrin.gif
dandobre
Din pozele astea două mașina arată chiar bine.... Eu zic că mai duce 20 de ani..... smile.gif
marksman
Din pacate, cum situatia ei e incerta, fiind masina de carat, e cam neglijata. De cate ori le zic alor mei sa repare rugina sau sa schimbe diverse, replica e "nu mai merita banii, o casam in curand", dar nu se indura sa care cu alta, motiv pentru care se prelungeste agonia.
LE: nefiind pe numele meu, sunt reticent in a baga bani in ea ca sa aud dupa o saptamana ca merge la casat sau ca au gasit cui sa i-o vanda (desi nu cred ca ar vrea cineva sa se incurce cu un Logan Euro3 vechi de 15 ani)
rue
QUOTE(marksman @ 28 Oct 2019, 13:57)
(desi nu cred ca ar vrea cineva sa se incurce cu un Logan Euro3 vechi de 15 ani)
*



Bine punctat! E un motiv pentru care poate e bine sa dau la anu' loganul 1.4 euro 4, atata timp cat inca il mai cumpara cineva si inca nu face figuri sa poti pretinde si bani / euro pe el.
Cred ca ulterior si 1000 eur o sa fie o suma greu de luat daca le mai tinem. Cineva tot se va mai bucura de ele pe la sat cu un rulaj redus, daca la orasele mari vor fi interzise.
In Cimisoara, dupa ce nu va mai fi vopsitul primar, o sa fie probabil un curent antipoluare.
einstein1984
can l'am vandut pe al meu am primit multe oferte la 1000 de euro... si repede. Da 1.6 cu abs...
culmea ca era si un imbecil care ma stresa ca se inetrzic euro 3 in oras dar e merge cu el la tara si ma scapa de el pe 1000 de euro. radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
rue
Si eu speram ca dupa 1 ianuarie 2019 cand au inceput sa fie interzise euro 4 diesel in 20 de orase din germania si creste lista, pretul la modele ca outlander 2007+ 2.0 did sa scada abrupt. Lucru nu s-a intamplat sa duca la aparitia multor masini sub 4000 eur, dar totusi, probabil sub 5000 eur apar masini mai multe si mai intretinute. Cine le va mai cumpara, va trebui sa constientizeze ca vor scapa greu de masinile ce au un trend de a fi suprataxate.
einstein1984
au scazut preturile la golf 4 1.9 TDI totusi
madhorsefuzzy
QUOTE(einstein1984 @ 29 Oct 2019, 11:38)
era si un imbecil care ma stresa ca se inetrzic euro 3 in oras dar e merge cu el la tara si ma scapa de el pe 1000 de euro.  radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif

De ce era imbecil? Din 2024 EURO 3 va fi interzis in Bucuresti.

Eu zic ca era vizionar la vremea aia.
einstein1984
in vreo 5 ani fara ceva bani investiti in ea.... nu stiu ce mai faci cu loganu. Vizionar sa fie pe banii lui, nu pe ai mei smile.gif
marksman
Banii bagati in masina sunt cheltuiala, nicidecum investitie. Eventual daca vorbim de o masina istorica sau rara, da, poti zice ca bagi bani pe care-i poti recupera dupa un timp, cand o vinzi.

Revenind la subiectul topicului, trebuie sa-i fac ITP, pen' ca-i expirat de mai bine de doua saptamani apoi o revizie, ca nici asta nu mai e facuta de mai bine de un an. E drept, masina mai mult a stat.
bion
Vin sa te vad si sa te filmez cum o duci pe platforma in Freidorf. icon_mrgreen.gif
marksman
Cine zice ca merge pe platforma? Sau in Freidorf smile.gif
bion
Pai e voie sa circuli fara itp?
In Freidorf te temi ca nu trece biggrin.gif biggrin.gif
rue
Deja e topic de Timisoara Sud Vest... ati vazut ca SDM ul asfalteaza accesul in panta la pasajul din Freidorf? Greu a fost... de 7 ani cel putin nu s-a facut astfel de interventie acolo.
Ar mai trebui Ovidiu Cotrus refacut, ca sa putem duce rablele la GAL / Freidorf cum zic unii. Sau va referiti la vreun ITP din zona?
Am spalat pe 1.4 mpi, nu am observat rugina... motorul merge bine... grea decizie sa iti alta noua. Totusi, la 3000 eur se aduc acum octavia 2 1.9 tdi de varsta egala, infinit mai confortabile si chiar mai sigure decat loganul 2006.
bion
Se pare ca asfalteaza tot pasajul. Io ma plimb zilnic p`acolo.Era vorba de un anume itp din Freidorf cool.gif
rue
In afara de serviceurile de pe Ardealu, la fostul Kia, unde nu stiu sa fie iTP, nu mi dau seama de alta zona unde sa fie, poate pe la liceul auto in zona, sau sa nu zici de RATT.
Eu mai fac la Utvin ITP, mai ales ca am si motocicleana.
MuciX
QUOTE(rue @ 30 Oct 2019, 12:24)
sa nu zici de RATT.
*


Bingo rolleyes.gif
marksman
Am trecut si ITP-ul asta. Din pacate se vad urmarile faptului ca masina sta foarte mult si circula doar in oras.

Urmeaza o revizie.
marksman
Revizie deci: filtru oloi, filtru aer, 4l Dacia Oil 5W30. 175 de lei.

Nu stiu insa cand a avut ultimul schimb de bujii si cand a fost schimbata ultima data distributia. Cred ca si ambreiajul e pe duca, prinde foarte sus si se aude un tic-tic-tic care dispare la apasarea pedalei.
rue
uleiul dacia oil de max 80 lei, f aer este 30 lei si filtru ulei 25 lei. 175 lei totul? sau ai fost boier smile.gif
bujiile daca nu esti in graba se pot schimba cand masina da semne de pornire greoaie etc sau scoti una si verifici cum se prezinta.
Ambreajul asa face la toate din acea generatie... e obisnuinta deja. Nu trebuie sa te concentrezi pe el daca nu se exprima si el mai evident! Sotia mea il cam polizeaza la fiecare plecare de pe loc: nu elibereaza complet ambreajul si tureaza destul de mult in acelasi timp.
dandobre
Fiind mașină de cărat și posibil candidat la rabla, nu trebuie ținută din scurt...
In afară de distribuție, care se poate rupe și da daună totală restul le poți lăsa până se manifestă mai zgomotos....
marksman
@rue:

[attachmentid=1628111123]

Uleiul e 99 lei.

LE: m-au sunat astia sa-mi spuna ca filtrul de polen nu e compatibil. Cica trebuie de 225mm nu de 185mm. M-am dus la masina sa ma uit: nu e decupat pentru filtru, desi stiu ca masina a beneficiat la un moment dat de o NT prin care se decupa locasul pentru filtru si se instala contra a o suta si ceva de lei. Tipic pentru masini pe PJ duse la reprezentanta...
marksman
Si iata ca Loganul a devenit masina de iarna asta. Am asa un feeling ca nu va ajunge vreodata la "Rabla". Are nevoie de putina ingrijire si e ca noua.
rue
Idem! De fapt, eu cred ca al meu va mai prinde inca 2 ani la mine. +13...=15..
Mai ales ca aterizeaza un alt imparat: Outlander si loganul va fi pt naveta zilnica de oras, deci cam 5-6000 km pe an
Merced
Masinile de genu' asta, de la un punct, nu mai merita vandute, iar pentru rabla se gasesc solutii si mai ieftine, bon achizitionat cu mai putin de 2000 lei. Mai ales ca-s masini pe care le cunosti, le-ai avut de mult pe mana si stii problemele lor.
Am avut o tentativa sa-mi vand Alfa pe 2500 de lei tinand cont ca am o Skoda Rapid de la munca care sta la mine in permanenta si pot sa o folosesc in timpul liber fara sa platesc nimic in plus in afarad de motorina. Taxa mi-am recuperat-o, pe ea dadusem cam 2800 lei prin 2015, am bagat initial sa o pun la punct vreo 1400 lei si am parcurs cam 35.000km, in conditiile in care masina a fost pusa in circulatie prin vara lui 2016 iar eu am plecat in acea toamna pe vapor pana prin mai 2017, timp in care masina a stat, din nou, in parcare.
Deci daca o dadeam cu 2500 lei acum, nu era chiar o teapa, nu m-a costat prea mult masina in sine. Dar m-am gandit ca poate jobu' azi e, maine nu e. Sigur, de o masina de 2500 de lei poti sa dai relativ usor ar spune unii. Imediat iti iei alta. Dar cine stie ce dracu' masina iei de ajungi sa mai bagi in ea inca pe atat... Asa ca mai bine "the devil you know".
S-a nimerit bine si pentru un amic pe care l-a lasat cutia automata de pe o Skoda Octavia 2. Merge cu Alfa de vreo doua saptamani, in felul asta ma bucur ca se misca si masina cat de cat si nu zace in parcare. Am incercat sa o conving pe maica-mea sa renunte la Cielo-ul din 95 pentru ea dar n-am reusit. A reusit ea in schimb, sa convinga garnitura de chiulasa de la Cielo sa se arda. 800 lei mai tarziu are garnitura, distributie si radiator, toate noi. Dar am niste dubii ca o sa tina prea mult pentru ca "meseriasii" au decis ca nu trebuie sa mai rectifice chiulasa, ca n-are nimic, ca era doar din garnitura. Ramane de vazut daca aveau sau nu dreptate.
kossak
Ma tot gandesc de ceva timp ce sa fac cu loganul actual. Face 15 ani la vara si in afara de tabla care iar incepe sa se coace ( btw, in martie se fac 5 ani de cand l-am revopsit) e absolut brici masina. Am ingrijit-o cat am putut de bine in astia 8 ani de cand e la mine. Cat as putea lua pe ea? 1000 de euro? Da, e veche, e euro 3, depasita pe partea de siguranta dar ca masina de oras e excelenta.
marksman
Tabla la mine are urmatoarele probleme:
- dreapta spate, unde a fost lovita: rugina sub vopsea
- buson: rugina in partea de jos
- portbagaj: punct de rugina
- portiera sofer: puncte de rugina
- portiera spate stanga: punct de rugina.

A existat din ce imi amintesc o rechemare in urma careia a beneficiat de ceara bagata prin praguri si lonjeroane. Cat a fost la mine a fost spalata la timp si ceruita. Dupa ce a trecut la carat au spalat-o cand si-au amintit si se vede.

LE: de dat am primit oferte de 500E, schimburi cu telefoane, si asta fara sa o pun de vanzare, doar fiind parcata in fata casei.
LLE: parca acum mai mult ca niciodata nu vreau sa o dau, ci sa o refac. La tinichigerie e mai nasol, in rest toate se rezolva usor. Piese sunt pe toate gardurile.
b06fcn
@ kossak - Ideea e ca nu are rost sa dai pe nimica toata o masina cu care iti poti face treaba in oras si pentru a carei intretinere curenta nu trebuie sa-ti iei de la gura...ca se uita fraierii cu scarba cand cobori din ea, e problema lor...
einstein1984
cu 1300 am dat 1.6 cu abs din 2005... deci un 1.4 fara abs ar fi cam 1000 de euro, dar fii pregatit d emulte oferte de 500-800
kossak
Si a mea a fost la rechemarea aia, tin mintea ca dupa ce am cumparat-o am gasit urme de ceara prin portbagaj, deci banuiesc ca fusese ceruita inainte.
La mine treaba sta in felul urmator:
- rugina pe coltul usii dreapta fata
- rugina sub pragul dreapta fata ( pe buza aia unde prinde cricul)
- rugina langa buson ( la unul dintre suruburi)
- se umfla iar vopseaua in locul unde se prinde bara spate de aripa pe ambele parti.

@b06fcn Sincer sa fiu, strict pentru oras nu am niciun motiv sa iau alta masina. Masina asta efectiv o intretii din bani de sandwish. Ma gandeam ca si daca ar fi s-o mai revopsesc o data anul asta si apoi s-o mai tin inca cativa tot as ies mai ieftin decat sa cumpar alta.
rue
A mea din toamna lui 2006 a stat pana in toamna 2012 in strada si apoi a avut garaj.
Nu are rugina observata pana acum. A avut un pasaj indreptat acum 10 ani si vopsit in reprezentanta pe casco.
Ce pot zice e faptul ca o sterg dupa fiecare spalat si dupa ce vin cu ea pe ploaie, dupa ce o bag in garaj (pe usi la zona chederelor, de jur inprejur si la fel la portbagaj). In principiu ma straduiesc sa sterg toata masina dupa ce o bag in garaj uda din ploaie, sa reduc cantitatea de apa care se evapora apoi in garaj.
Un unchi a avut una din 2005 in Bucuresti si era coapta de rugina (vopsea alba). In ultimii ei ani a avut si el garaj, dar cred ca era tabla din start expusa.
marksman
Azi am spalat-o. Am descoperit rugina la aripa stanga spate, unde se prinde bara
einstein1984
ridica mocheta spate si vezi contraaripile
marksman
Da, ar trebui, ca n-am mai facut asta de prin 2016. Intre timp m-am inscris la un drivetest cu Duster. dCi, 4x4.

LE: aseara am ajuns la benzinarie cu autonomie zero ( - - - - km). Au intrat 48l. Mers exclusiv in oras: 532 km cu un plin, consum pe CB 8.9l/100km, conform pompei 9.022l/100 km.
bion
QUOTE(marksman @ 22 Jan 2020, 11:30)
. Intre timp m-am inscris la un drivetest cu Duster. dCi, 4x4..
*


[attachmentid=1628113277]
E util si la popel biggrin.gif
cj98czh
lasa ca nu toata lumea este la varsta a treia ... mai suntem destui care se pot salta destul de usor smile.gif
bion
Nu e de varsta biggrin.gif . De varsta e la Juanita ca e prea joasa tre sa te scobori cand intri si sa te cateri cand iesi. Un cunoscut si-a luat stepway pe considerentul ca masurat cu ruleta i se potrivea perfect accesul.. Nevasta-mea lauda si acum slz pe motiv de urcat ,coborat si perini moi. biggrin.gif
PS Prima pb la wagin. Ceva bate la roata spate si lieri la prima frana facea ca fer/fer.Placutele au freo 30k litri patrati.Incerc azi sa o duc la dentist.
Referitor la precizia litrometrelor dijitale. Ieri am facut 15 km cu bordul aratand autonomie 0 km. Cand am facut plinul au intrat 54 l fata de capacitate declarata 55. kakaia technika.
einstein1984
are cineva impresia carezervoarele nu au tolerante de fabricatie? se deformeaza si dupa fabricare nu e bai, aia 50 de litri sunt un minim asumat; apoi nu mai zic de oprirea pompei la "plin"
rue
Relativ la Duster, daca iei cash sa te uiti si in Ungaria. In September un duster laureate 4wd dci era 15000 iar la noi 17200... Cu rabla
Nu pot sa dau 15-17 k pe o masina noua la care sa nu fiu convins ca imi place, relativ la interior si chiar mackavaisul ala dat pe sub aripi la pensula maiastra.
Nici nu e o asa proritate sa dau 300 eur lunar pt ratele ei.
Peste o saptamana merg dupa un alt Outie ca sa fie satisfacute cerintele de siguranta si placere la un pret fara credite.
einstein1984
cu 200 d elei iti mai da un strat de mastic cu pistolul peste ala... ca asa e la Dacia, daca vrei moturi platesti
ajaccio83
A noastra face 15 ani acum in aprilie. E tot un Laureate de 1.4 EURO3 cu AC functional. Are undeva la 250.000km reali si multe pe la ea au fost schimbate : rulmenti, bielete , pivoti, repartitor frana, ceva senzori, alternator, toba esapament si mai sunt dar nu le mai stiu pe toate. Cel mai important in 2018 a primit o revopsire integrala care a costat mult (4000 lei) din cauza ruginei care aproape a distrus portierele, partea din spate si pragurile. Acum arata si merge aproape impecabil pentru o masina de 15 ani. Problema e ca nu prea se merita sa mai fie vanduta chiar daca e depasita moral si tehnic. Avand in vedere ca e masina secundara si face pe an undeva la 3000-4000km cred ca o sa mai stea probabil 3-4 ani in familie.
dandobre
Arată f bine......
marksman
Arata ca noua. Si a mea tot numere de HD are smile.gif
marksman
Pe 14 martie ar fi trebuit sa ma duc la ai mei si sa fac schimbul cu tata: sa-i las Loganul si sa-mi iau Passatul inapoi. Covidul si-a bagat coada, asa ca Passatul meu e arestat intr-o curte din judetul HD, iar eu am ramas cu Loganul, si cu mai mult timp liber decat de obicei. M-am hotarat sa-i fac o curatare detaliata in/out. Farurile le-am rezolvat mai demult, mai am interiorul, motorul si pe cat posibil la exterior sa rezolv rugina in regim de amator. Nici anul asta n-am reusit sa il facem voucher, asa ca ramane de project car si de carat.
marksman
Sambata am reusit. Din pacate am constatat ca rugina vine puternic din urma.
rue
Poti detalia? pe unde sa verifici atent sa previn navala?
marksman
Sub chederul de la portbagaj, la usi (partea de jos), la busonul rezervorului si la oalele amortizoarelor din fata.
rue
alles gutes!
Am un obicei prost, dupa ce spal masina (de multi ai nu mai vede spalatoria), sau dupa o ploaie la introducerea in garaj, am grija sa sterg cu carpa locurile unde raman stropi de apa (la capota porbagajului in zona de pe care se scurge pe luneta, pe langa cheder, la usi de jur imprejur pe zona adiacenta chederului dar si pe praguri, stalpi - rama usii in intregime.
La capacul rezervorului nu prea... o sa fiu atent.
Oalele telescopului arata bine. de ce ar fi rugina acolo sub capota?
Am inteles ca primele serii, primii 2 ani au avut probleme. A mea e toamna lui 2006...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.