Va multumesc din suflet, prieteni!
In ceea ce priveste masina mea, am sa incerc sa explic cum se face selectia si imi cer scuze daca o sa ma lungesc putin, ca sa ma fac inteles. Practic, fiecare marca de masina (Renault, Mercedes, Roll Royce, Ferrari) propune anual cea mai reprezentativa masina pe care o considera ei in acel moment comitetului director al NEC, care apoi decide care sa intre in Finala. De exemplu, in UK sunt vreo 10 cluburi Mercedes (mai mult sau mai putin prietene intre ele) insumand un parc de aprox. 2500 auotmobile clasice Mercedes. Sefii acestor cluburi se aseaza la discutii si decid asupra unei singure masini care sa reprezinte marca Mercedes la NEC, pe acest podium. La fel cu Renault, de unde vin eu. Sunt 4 cluburi Renault in UK (Renault Classic Car Club, Renault Alpine Club, Renault Owners Club, Alpine Owners Club), insumand vreo 800 de masini clasice Renault, inlcusiv Alpine.
Sefii cluburilor Renault au ales masina mea sa se duca mai departe, ca cea mai reprezentativa masina Renault in acest moment (NIMENI NU A SPUS CA R12 E MAI TARE CA ALPINE!! E vorba de 1000 de alte elemente care se considera. In afara de conditia masinii, functionalitate, istorie a modelului, longevitatea productiei, simplitate a constructiei, conexiune generala cu publicul, sunt muuuuulte alte aspecte care intra in balanta). Faptul ca masina mea vine din partea oricarui din aceste 4 cluburi nu are nici o importanta. Eu sunt inscris la Renault Classic Car Club, chestia cu Alpine e facultativa, am vorbit deja cu organizatorii sa o schimbe pe Classic. Oricum nu conteaza.
In orice caz, ca sa incerc sa scurtez lectura, in acest mod fiecare marca de masina (TVR, BMW, Rolls Royce, Ferrari, Volvo, Saab, Renault, Bentley, etc, etc), au ales o singura masina care sa reprezinte brand-ul respectiv pe 2012. Directorii de la NEC au primit astfel probabil 150 de propuneri de masini, fiecare reprezentand o marca distincta, si au taiat in carne vie, alegand numai 16 masini, deci 16 marci pentru Finala. S-au ales deja 10 marci finaliste si Renault este printre ele!! Eu zic ca a avut mare noroc. 16 marci din vreo 150, poate 200... Nu e rau. Probabil masina in sine a decis aceasta accedere in Finala.
Este fara doar si poate o realizare extraordinara. Si s-ar putea sa aveti surpriza ca Renault-ul meu sa bata Cooper-ul ala si alte masini rupere din Finala. Si nu pentru ca e mai buna ca masina (cred ca suntem de acord ca de pe podiumul ala R12 ca masina este depaaaaaarte de celialti finalisti in termeni de calitate) Insa judecatorii iau in calcul 10000 de alte aspecte, nu numai relationate cu conditia fizica a masinii sau cati km are, ci si de istorie a brandului, succes mondial (si nu neaparat in motorsport!!), poate R12 are un aer mai exotic decat un Cooper pentru un juriu auto englez, cine stie ce alte principii de evaluare au.
Oricum, sunt extrem de onorat deja! De acum, ce o fi o fi pentru Finala.
Va salut pe toti si daca se intampla sa vina careva prin UK, dati-mi de stire, imi va face o placere imensa sa intalnesc alti pasionati. Plus, se poate vizita colectia mea de machete, o priveliste de neuitat, va asigur!
Plus, pot sa dau si eu berile alea cu care tot va amenint pe aici!