Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Restaurare Renault 12 UK, 1971
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers > Restaurari
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
remusro
@Bor:

Iti multumesc din suflet pentru cuvintele calde. Mi-au mers la inima, sincer. fleur.gif


@b44dvl:

Motoarele clasice se protejeaza mai bine cu un ulei mai grosut. Daca ai motor de R16, deci clasic, si ai in el ulei 15w40, acel ulei in opinia mea este prea subtire pentru un asemenea motor.

Dar desigur sunt pareri si pareri.

Motul Classic 20W50 e unul destinat motorelor clasice in special.

user posted image
Markos
Masina asta e precum un concert de vioara si orchestra, în si bemol major, de Mozart.
b44dvl
QUOTE(remusro @ 1 Nov 2011, 23:31)
Motoarele clasice se protejeaza mai bine cu un ulei mai grosut. Daca ai motor de R16, deci clasic, si ai in el ulei 15w40, acel ulei in opinia mea este prea subtire pentru un asemenea motor.

Dar desigur sunt pareri si pareri.

Motul Classic 20W50 e unul destinat motorelor clasice in special.
*


Am avut si un ulei o idee mai gros, 20w40 dar nu mia placut cum mergea, oricum era primul ulei pus in motor, asa ca a fost unu Romanesc, ca sa nu-mi para rau daca il pierde pe undeva.... Acum am pus special un Elf, am facut legatura Renault-Elf,

Am mai avut intrun motor de Dacie 20w50 de la Aral dar nu mi-a placut cum sa comportat motor, daia am si mici dubii in legatura cu un astfel de ulei

Mersi de raspuns, o sa ma mai documentez si poate o sa trec pe un astfel de ulei, dar din pacate nu gasesc ceva specificati despre el in Romania, pret ceva....

Cat a costat uleiul?

remusro
QUOTE(Markos @ 1 Nov 2011, 23:49)
Masina asta e precum un concert de vioara si orchestra, în si bemol major, de Mozart.
*



Ha, frumoasa comparatie. Insa ala in Si bemol major de Mozart este pur si simplu Paradisul. Totusi saracutzului asta de R12 al meu, cat o fi el de incredibil si de aranjat, ii trebuie putzintel mai mult ca sa se califice la acelasi nivel... Dar nu e prea departe! radmasa.gif
danut 69-71
QUOTE(BoR @ 1 Nov 2011, 22:39)
Sincere felicitari domnului Danut pentru aceasta realizare, precum si posesorului acestei bijuterii! Obiectul pasiunii acestor oameni este la nivel de arta! Orice cuvinte as folosi,sunt nesemnificative pentru a-mi exprima admiratia pentru aceasta lucrare splendida!
*


Multumesc frumos si sincer m-am simtit miscat de cuvintele tale . Cand citesc complimente din astea, dintr-o data uit de toate chinurile traite ca sa aduc masina la asemenea nivel.

QUOTE(b44dvl @ 1 Nov 2011, 23:59)
Felicitari pentru restaurare, vorba unui coleg de mai sus, nici din fabrica nu iesea asa bine

Am si eu o intrebare, pe forumul din Anglia ai postat o poza cu un ulei Motul 20w50 clasic oil, este un ulei special pentru motoare de generatie veche? Am citit pe net ca un astfel de ulei se pune la motoare care urmeaza o reparatie generala, este adevarat?

Pe Dacia mea am un motor de Renault 16 tx, momentan in el se afla un Elf sporti TX 15w40, dar la primavara vreau sa pun ceva mai bun, sa protejez mai mult motorul, ca sa investit ceva in el si e pacat sa-mi bat joc de el....

Astept un raspuns de la tine
*


Chiar daca asteptai un raspuns din partea lui Remus , am considerat ca pot completa , atasez si 2 poze cu specificatia uleiului care este recomandat in mod special la motoarele vechi .
andri1940
Felicitari remus pentru masina, arata intr-adevar exceptional, sper sa fie la fel de apreciata si la competitiile dintre "clasice"!

In plus, multumesc pentru fotografiile postate cu danut la treaba, omul asta e un meserias grozav, nu am avut ocazia sa il vad "in actiune" pe alte topicuri smile.gif
Marty
Toata vara am ciocanit la un Peugeot 205 al unui coleg. Schimbat vreo 2 motoare cu tot cu ctiile de viteze, punti, timonerii, esapamente, casete de directie, etc. Vineri a luat omologarea artizanala cu felicitari, asa ca ne-am simtit al dracu' de mindri de munca noastra si, mai ales, de rezultatele ei. Acum ai aparut tu sa ne strici toata distractia! greata.gif


QUOTE(b44dvl @ 2 Nov 2011, 00:01)
Am avut si un ulei o idee mai gros, 20w40 dar nu mia placut cum mergea, oricum era primul ulei pus in motor, asa ca a fost unu Romanesc, ca sa nu-mi para rau daca il pierde pe undeva.... Acum am pus special un Elf, am facut legatura Renault-Elf,
*

Esti absolut in plus, crede-ma!
1. 20W 40 e pentru motociclete, pentru turatii mari. Nimeni in Romania nu fabrica asa ceva, deci cinta la alta masa!
2. 15W 40 este un ulei folosit in general pentru motoare diesel si turbo-diesel de generatie veche, tu foloseste-l in continuare, ca ai refacut legatura dintre Renault si Elf! Chiar ma-ntreb cum dracului ai ajuns la 15W-ul ala, ala fiind indicele de viscozitate la pornirea la rece, iarna.
3. Toata lumea pune-n dacie 20W-50, tie nu-ti place cum merge motoru'. No comment!
b44dvl
QUOTE(Marty @ 2 Nov 2011, 07:40)
Esti absolut in plus, crede-ma!
1. 20W 40 e pentru motociclete, pentru turatii mari. Nimeni in Romania nu fabrica asa ceva, deci cinta la alta masa!
2. 15W 40 este un ulei folosit in general pentru motoare diesel si turbo-diesel de generatie veche, tu foloseste-l in continuare, ca ai refacut legatura dintre Renault si Elf! Chiar ma-ntreb cum dracului ai ajuns la 15W-ul ala, ala fiind indicele de viscozitate la pornirea la rece, iarna.
3. Toata lumea pune-n dacie 20W-50, tie nu-ti place cum merge motoru'. No comment!
*


Cred ca esti putin frustrat... iar postul tau este destul de rautacios, cam nasol daca la 7:40 incepi ziua asa, eu doar am pus o intrebare si asteptam un raspuns in legatura cu uleiul de sus

Nu toata lumea pune in dacie 20w50, majoritatea pun uleiul romanesc 20w40, care a fost si in motorul meu.... Nu toata lumea are o dacie reconditionata de care ii pasa, si parca la motoare de performanta si turatii mari se folosea 0w30, deci faza cu masa nu prea tine biggrin.gif

Bafta
danut 69-71
@ Marty , eu folosesc ulei 20W40 si in ziua de azi la Dacii si crede-ma tu ca nu este numai pentru motociclete . Daciile au mers de cand ma stiu cu 20W40 sau cu ulei de locomotiva pe vremea lui Ceausescu .
remusro
Poze noi pe Renault UK:

http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=2

biggrin.gif

Insonorizant final, vizita Suceava, dezaburire geam spate, furtune instalatie racire, panouri usi, etc.
danut 69-71
QUOTE(remusro @ 3 Nov 2011, 03:46)
Poze noi pe Renault UK:

http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=2

biggrin.gif

Insonorizant final, vizita Suceava, dezaburire geam spate, furtune instalatie racire, panouri usi, etc.
*


Vai cat ai muncit la luneta aia, parca te vad si acum. Problema cu dezaburirea este ca mergea numai o rezistenta ( linie ) pe toata luneta aia si a trebuit sa faci tot geamul de sus pana jos... Pana la urma solutia aia e numai de retusat o intrerupere-doua... Dar la noi a fost industrial... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
bmwh548
1. A ajuns o sticluta pentru tot geamul?
2. Nu era mai simplu sa dati jos motorul pentru vopsirea diverselor elemente?
danut 69-71
A mai trebuit o sticluta , contine doar 3 grame . wacko.gif
Chestia cu dat jos motorul , este discutabila .
Dadeam jos motorul de pe masina daca trebuia facut cap coada si era evident ca se lucreaza mult mai bine pe banc decat pe masina .
remusro
Adevarul e ca am muncit la geamul ala spate, ceva de groaza. Nu doresc nici la dusmanii mei. Solutia aia conductoare electrica vine in sticlute de numai 3 grame (si e scumpa de pici), dar e gandita numai sa repare locuri singulare de-a lungul unei linii de dezaburitor, ca sa restabileasca continuitatea curentului electric. La mine pe tot geamul nu mergea decat linia de jos, asa ca a trebuit sa refac geamul complet, au intrat deci 2 sticlute. Aoleoo, si acuma ma doare spatele de cat am stat aplecat pe el!! wacko.gif

In alta ordinde de idei, Danut nu a stiut ca vin, pur si simplu m-am suit in avion si m-am dus peste el la Suceava, am intrat in garaj unde mesterea el la ceva, si l-am luat cu "ce faci, ba, cum merge treaba?". L-am dat pe spate....

Ca sa nu mai zic ca de la Bucuresti am facut conjunctia si cu tipul cu platforma care ne transporta Gordiniul spre SV. M-a preluat ala de la Bucuresti de la aeroport, si ne-am dus glontz la Suceava, cu Gordiniul pe platforma in spate.

Sarbatoare, ce mai:

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

smile.gif
danut 69-71
Ce mi-ai facut , Marlete . asteapta nervos.gif coolspeak.gif imbratisare.gif
cristio_79
QUOTE(remusro @ 3 Nov 2011, 01:46)
Poze noi pe Renault UK:

http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=2

biggrin.gif

Insonorizant final, vizita Suceava, dezaburire geam spate, furtune instalatie racire, panouri usi, etc.
*


Folia aceea nu este cumva Aluband ?
Am achizitionat si eu asa ceva.
danut 69-71
Este un insonorizant si cu folie de aluminiu .
vallyyy
QUOTE(danut 69-71 @ 3 Nov 2011, 01:57)
Vai cat ai muncit la luneta aia, parca te vad si acum. Problema cu dezaburirea este ca mergea numai o rezistenta ( linie ) pe toata luneta aia  si a trebuit sa faci tot geamul de sus pana jos... Pana la urma solutia aia e numai de retusat o intrerupere-doua... Dar la noi a fost industrial... radmasa.gif  radmasa.gif  radmasa.gif
*




Daca esti amabil sa-mi spui si mie cum se numeste solutia pentru reparatia lunetei ?
danut 69-71
Uite aici .
M.C.
Fantastica Babusca frantuzoaica! iubire.gif
Si felicitari domnului Danut pentru profesionalismul restaurarii!
Cu rabdare si mult,mult tutun icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif ,a iesit ceva de vis ! wub.gif
Dom'Remus,toata stima pentru prezentare extraordinara pe care o faci Romaniei ! up.gif RO_flag.gif
danut 69-71
@ M.C.

Multumesc frumos . Trebuia sa-mi omor timpul cu ceva , nu ? TUTUN radmasa.gif
Remus aduce faima nu numai prin prezentarea restaurarii sale dar si pe scenele pe unde canta . wub.gif wub.gif wub.gif
remusro
Poze noi cu restaurarea pe Renault UK:

http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=2

smile.gif
turbodxman
Din ultimele fotografii postate pe Renault U.K. pare sa fi ajuns la final restaurarea (fetei) tongue.gif wink.gif
danut 69-71
@ turbodxman

Nu este la final fatza . era doar o centrare de proba , daca esti atent , nici holsuruburile nu sunt pe masca si ochelari si interior e goala .
turbodxman
Am observat.
Era o gluma avand in vedere cat de bine s-a lucrat la ea wink.gif
danut 69-71
Din acest punct , mai este destul de mult de munca .
remusro
Poze noi pe Renault UK! Acum 5 minute le-am bagat, sunt calde!

http://renaultccc.proboards.com/index.cgi?...ead=1608&page=2

Enjoy.

smile.gif wacko.gif smile.gif smile.gif
Executron
La vara cand voi incepe o mini-restaurare a daciutei mele... Pozele acestea ma vor ajuta enorm fiindca sunt un novice in ale daciilor... Dar f. dispus sa invat smile.gif Multumesc danut si remus pentru disponibilitatea de a ne ajuta!

De asemenea mi-a fost clarificata importanta solutiilor ce trebuie folosite pentru curatarea pieselor. Nu ma voi zgarci la acestea.
cristio_79
O nelamurire am si eu in legatura cu: "A brand new Borla exhaust system will be fitted on my car! And it is stainless steel too - that should last me a few years! It had been imported from Germany, and it hurt the pocket..."
remusro
QUOTE(cristio_79 @ 6 Nov 2011, 14:48)
O nelamurire am si eu in legatura cu: "A brand new Borla exhaust system will be fitted on my car! And it is stainless steel too - that should last me a few years! It had been imported from Germany, and it hurt the pocket..."
*



Deci am gasit tobe de inox Borla in Germania, s-au cumparat si au fost transportate la Suceava sa se puna pe masina. Danut stie mai multe detalii.

Ah, "it hurt the pocket" inseamna ca tobele m-au curentat la lovele. wink.gif radmasa.gif
cristio_79
Am intrebat pentru ca, din cate stiam eu, Romcat-Borla este firma romaneasca, din Curtea de Arges. Au si diversi parteneri prin tara care confectioneaza traseele de evacuare din inox. Am ramas putin mirat cand ai spus ca le-ai luat din Germania cu o gramada de bani, iar pe ele este stantat "Romcat Borla".
danut 69-71
Asa este Romcat Borla se fabrica in Romania dar exista si o piata externa de unde se pot achizitiona .
Tot ce se refuza la export se vinde pe piata interna din Romania .
Daca cei de la Borla ar produce doar pentru intern , ar muri de foame desi din cate am inteles eu , au dat faliment ( posibil sa fiu prost informat ).

6 Nov 2011, 22:05:
O linie completa de tobe ( cap -coada )de inox era la un pret de care nu prea te puteai apropia .
Targotul + toba intermediara + teava de legatura + toba finala , erau undeva la 12 milioane de lei vechi , cele cu catalizator la 20 milioane .
Sa pui numai una sau 2 nu aveau nici un efect .
aditza579
Dar avantajul acesteia de Inox este altul inafara ca nu mai rugineste si ca gazele curg mai usor?
STORMTROOPER
Se modifica un pic si suneztul masinii, devine un pic ma silentioasa, se aude mai infundat.
danut 69-71
Este o diferenta ca de la cer la Pamant , si sunet si evacuarea mai rapida .
remusro
Toba de inox imi place mai ales la plecarea de pe loc, e foarte silentioasa. Nici nu se aude motorul.
aditza579
Si mai este avantajul ca nu rugineste. Acesta este principalul motiv pentru care au fost facute din inox, altfel le lasau din fier ordinar.
danut 69-71
Cand spui toba de inox , ai impresia ca suna cum suntem noi invatati cu cele artizanale , sunet metalic si foarte zgomotos .
Aceste tobe uzinale , au filtre si au un sunet deosebit de agreabil .
AmunDei
Sunt si eu curios, ce pneuri are gordina? smile.gif
classicfan
Super, felicitari!!!!!!
remusro
Merci mult, classicfan! cheers.gif

8 Nov 2011, 10:25:
Hai ca sa va tin ocupati putin pana la urmatorul episod cu restaurarea. Deci, nebunia R12 la mine este grea de tot. Iata o parte din colectia mea de machete R12/Dacia 1300:

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image




8 Nov 2011, 11:12:
user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
aditza579
M-am uitat la ele cu gura cascata si n-am putut sa ma opresc din minunat. Sunt splendide, si se vede adevarata pasine pentru R12/Dacia. Direct proportionala cu pasiunea pentru adevarata masina.
Catalinmodena
blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif



Frumos!!!!!!!!!!
danut 69-71

Bai frate , da-s multe rau .
Mai ai loc pe unde sa le pui ? wacko.gif wacko.gif wacko.gif
4x4
remusro

user posted image

British Museum tocmai s-a inchis radmasa.gif
remusro
Some more biggrin.gif

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
Raduchu
173.gif 173.gif 173.gif
Shush
Cum te descurci cu praful/scamele care se aseaza pe machete ? smile.gif
bucatzel
Io-s mai curios cum reuseste sa convinga o menajera sa nu fuga mancand pamantul cand vede asa ceva tongue.gif
remusro
E grele rau, fratilor... Nevasta-mea crede ca trebuie sa ma tratez de urgenta. Inclin sa cred ca are dreptate. blink.gif


user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image

user posted image
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.