Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mazda 3
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47
AndreiMR
Sarbatori fericite si tie! Motorul e cel de 210 cai, din 2007 s-a facut in varianta asta. Stiu ca distributia are intervalul asta in strainatate, dar dintr-un motiv sau altul la noi intervalul e atat de mic. Cum au fost o gramada de cazuri cu Alfe cu distributia rupta ( e drept, majoritatea din gama 147/156/GT), n-am de gand sa risc nimic. La 2 ani zice, la 2 ani o fac...chiar daca nu e chiar ieftin.

Cu manualul nu mai e nevoie, m-am descurcat. Doar manualul pentru Blue&Me era in italiana, si am invatat prin incercari cum sa il folosesc. Aseara am implinit si o cifra rotunda smile.gif
Lex Luthor
Poti sa descarci orice manual de la masinile din grupul Fiat de aici:

FIAT Aftersales

Alegi limba, introduci VIN-ul sau alegi tipul masinii. Aici gasesti si manuale de utilizare si manuale suplimentare.
AndreiMR
Super biggrin.gif multumesc frumos!
yomarius
Tot n-ai spus (sau n-am vazut eu) cat a costat frumusetea smile.gif
AndreiMR
10.000 de euro
AndreiMR
Am dus masina la service pentru revizia programata...si n-a fost fara peripetii. Cand am ajuns aproape de service, am simtit un miros ingrozitor de cauciuc incins in masina, s-a aprins in bord martorul de baterie si am ramas fara servo. Am mers asa 200 de metri pana in curtea service-ului. Problema? Fulia de la vibrochen rupta...problema arhicunoscuta de care nu scapa niciun 2.4 daca nu se schimba periodic dracia aia. Din fericire, se pare ca nu a afectat distributia, plus norocul ca s-a intamplat langa service si nu pe altundeva...S-a dat comanda de piesa, ar trebui sa soseasca maine, si sper ca tot maine sa pot lua masina. Nasol fara servo, pe loc e aproape imposibil de urnit volanul sad.gif
Raduchu
Eu n-am servo, dar niciodata nu rotesc volanul pe loc. Tot timpul misc putin masina cand rotesc volanul si e mai usor.

Cat te-a costat intamplarea asta?
AndreiMR
Am mai condus Dacie, la aia poti totusi sa misti volanul pe loc, si banuiesc ca si la alte masini gandite din start fara servo se poate. La asta iti trebuie muschi nu gluma smile.gif Fulia costa 850 de lei. Oricum, am avut mare noroc ca s-a intamplat aproape de service, daca crapa ieri pe autostrada ar fi fost al dracu de urat, si ca senzatie si pentru ca ar fi fost nevoie de platforma.
cdadan
Spuneai ca-i la fel de fiabila ca alte surate nemtesti, eu nu te-am contrazis sa nu-ti stric karma. Sa speram ca asta e prima si ultima problema. mellow.gif
AndreiMR
Pai, cam este. Cum au existat problemele cu motoarele diesel, N47 daca nu ma insel, de la BMW, cu injectoare sau distributii la VW...cam asa e cu fulia asta la 2.4. E o chestie cunoscuta, care se poate evita daca se schimba fulia o data la 2 distributii. La mine se pare ca nu a fost schimbata. Ar mai fi probleme cu colmatarea cu funingine a galeriei de admisie, dar si aia se previne prin curatare periodica. Si eu sper sa nu mai fie evenimente de-astea smile.gif
hitman1234
Adica odata cu uleiul schimbi si fulia huh.gif huh.gif
Reno e mic copil la faza asta..
Si mie mi s-a parut ciudatica alegerea cu alfa asta dar stiu ca nu se cumpara cu capul asa ca am stat in banca mea..
AndreiMR
O schimbi cam o data la 4 ani, daca vrei sa nu risti sa patesti ce am patit eu azi. Exact cum ai spus, alegerea nu s-a facut cu capul, mai ales ca e vorba de o masina sh, unde oricum sunt riscuri...dar nici nu am luat-o fara sa ma informez temeinic ce presupune o astfel de masina. La cat de mult imi place masina, probleme din astea minore nu ma sperie, cel putin deocamdata smile.gif
C a t a l i n
Deci, când te lasă în drum, e o problemă minoră. rolleyes.gif

Cum ar arăta o problemă majoră? unsure.gif
b76bgaarh
la tine cureaua de distributie antreneaza si servo? sau vrei sa zici cureaua de accesorii?
andri1940
QUOTE(C a t a l i n @ 29 Dec 2014, 17:41)
Deci, când te lasă în drum, e o problemă minoră. rolleyes.gif

Cum ar arăta o problemă majoră? unsure.gif
*



Daca i se rupea cureaua de accesorii patea la fel... Deci nu o consider o problema majora si nici una care sa te imobilizeze, daca masina putea merge in continuare o perioada pe baterie.
centurion
Face parte din riscul de a lua un sh.

Oricum, ideea generala este :
- daca se intampla unei 'italience' sau 'frantuzoaice' atunci 'este normal, sunt proaste, deci era de asteptat ca sa se intample asa ceva';
- daca se intampla unei 'nemtoaice' sau 'japoneze' atunci 'este normal, sunt masini, se mai strica si ele din cand in cand'.

In ambele cazuri 'este normal', doar ca difera 'normalitatea'.
In final, clientul plateste.


Cata dreptate avea Jeremy Clarkson atunci cand vorbea despre Toyota.....



Sper sa nu mai ai parte si de alte surprize neplacute din cauza intretinerii defectuoase dinaintea ta.
Merced
Ce chestie sa se rupa atat de aproape de service. Parca a stiut ca acolo merge. 04.gif
Si eu sper ca asta sa fi fost marea ei problema si ca altele mai mari nu vei intalni. Ca a si costat destul de mult, pana la urma. De banii aia ai fi avut multe din care sa alegi, dar inteleg de ce ai luat-o p-asta. Azi mai mult ca oricand:
[attachmentid=1627975426]
wub.gif
AndreiMR

Fulia asta am inteles ca e pe cureaua de accesorii, care antreneaza si pompa de servo. Distributia e separat. Masina are 3 curele, nu stiu exact care pe unde se duce, baiatul de la service mi-a explicat ce si cum dar nu am retinut toata explicatia. Lasand deoparte lipsa de servo, se putea merge asa dar cu riscul major ca acel cauciuc din fulie, care a si cedat, sa sara in distributie si sa rupa cureaua.

QUOTE(C a t a l i n @ 29 Dec 2014, 17:41)
Deci, când te lasă în drum, e o problemă minoră. rolleyes.gif

Cum ar arăta o problemă majoră? unsure.gif
*



O problema majora ar fi una care sa necesite sume foarte mari pentru reparatii. Nu stiu, o cutie de viteze prapadita, ansamblul de injectie...chestii de-astea la care discuti de mii de euro pentru a le repara. O fulie care trebuia oricum schimbata...parca nu e un capat de tara.

QUOTE(centurion @ 29 Dec 2014, 18:40)
Face parte din riscul de a lua un sh.

Oricum, ideea generala este :
- daca se intampla unei 'italience' sau 'frantuzoaice' atunci 'este normal, sunt proaste, deci era de asteptat ca sa se intample asa ceva';
- daca se intampla unei 'nemtoaice' sau 'japoneze' atunci 'este normal, sunt masini, se mai strica si ele din cand in cand'. 

In ambele cazuri 'este normal', doar ca difera 'normalitatea'.
In final, clientul plateste.
Cata dreptate avea Jeremy Clarkson atunci cand vorbea despre Toyota.....
Sper sa nu mai ai parte si de alte surprize neplacute din cauza intretinerii defectuoase dinaintea ta.
*



Clarkson zicea intr-un editorial o treaba foarte desteapta. Spre deosebire de alte domenii, in industria auto felul in care sunt percepute marcile a ramas oarecum la nivelul de acum 30 de ani. In folcor, VW inca produce masini fiabile, desi au avut probleme serioase cu motoare precum TDI-urile PD din ultimele generatii produse sau TSI-urile, Mercedes a avut probleme cu injectoarele la motoarele CDI sau cu rugina, insa masinile frantuzesti sau italienesti sunt in continuare percepute ca niste rapandule, desi nu prea mai e cazul. Clio 3, Laguna 3 si Megane 3 sunt masini foarte fiabile, de exemplu...La fel, nici masinile japoneze nu mai au superioritatea aia in materie de fiabilitate, chestie experimentata si de mine cu o Toyota, cu care chiar am ramas in dum de 2 ori sleep.gif Nu mai pot fi diferente majore de fiabilitate cat timp furnizorii sunt globali. Un exemplu bun sunt injectoarele Delphi puse pe Reno, Mercedes si Ford, printre altele smile.gif

Din ce motiv e atat de greu de schimbat imaginea unei companii auto, e greu de inteles, in conditiile in care in alte domenii gigantii de ieri sunt nimenii de azi (Nokia). Iar Romania e oricum o piata unde cultura auto e spre 0, unde parerea vecinului conteaza mai mult decat survey-uri independente facute la nivel international etc.

Cat despre Alfa asta a mea, n-as spune ca a fost vorba de intretinere neglijenta. Omul a schimbat chestii la ea, i-a facut revizii la timp, si masina nu se simte ca una neingrijita. Cel mai probabil, cand a schimbat ultima data distributia fulia asta arata bine si de-aia a lasat-o acolo.

In momentul in care am luat o masina sh mi-am asumat si riscurile sa iau teapa, de-aia am si lasat o rezerva in buget pentru reparatii. Nu spun ca asta e teapa, in niciun caz, insa se poate intampla. Daca mai intervine ceva, incerc pe cat posibil sa repar si sa merg mai departe.

O Alfa noua pe gustul meu nu gaseam in banii pe care ii puteam da pe o masina, Mito nu imi place si Giulietta nu as fi luat decat de la 170 cp in sus, ceea ce imi depasea bugetul. Asa ca am luat o masina SH cu un singur proprietar, cu km relativ putini, cu un istoric beton, chiar daca la un pret mai mare decat media pietei...in materie de masina sh nu prea poti face mai multe cand vine vorba de a cumpara.

QUOTE(Merced @ 29 Dec 2014, 19:14)
Ce chestie sa se rupa atat de aproape de service. Parca a stiut ca acolo merge. 04.gif
Si eu sper ca asta sa fi fost marea ei problema si ca altele mai mari nu vei intalni. Ca a si costat destul de mult, pana la urma. De banii aia ai fi avut multe din care sa alegi, dar inteleg de ce ai luat-o p-asta. Azi mai mult ca oricand:
[attachmentid=1627975426]
wub.gif
*



A fost o chestie de "feeling" cand am luat masina asta. Pur si simplu mi s-a parut ca e ceea ce vreau eu, desi nu indeplinea conditiile pe care le pusesem eu initial pe hartie. Puteam, la aceiasi bani, sa aleg o Brera a unui tip de pe forumul Alfa, masina care arata bine, si totusi asta m-a atras mai mult. Cum am spus si mai devreme, ratiunea nu a avut prea mult de-a face. Ratiunea a intervenit doar cand am selectat o lista de masini pe care sa le si vad. Glumind putin, se pare ca si masina a simtit atractia asta si de-asta a cedat chiar langa service biggrin.gif

Sa inteleg din poza aia ca te dai si tu cu o Alfa? smile.gif
Merced
Vom trai si vom vedea cand ma voi da cu ea, momentan din anumite motive care tin si de partea tehnica(totusi nimic major, la prima vedere), dar si de taxa de inmatriculare a lu' peste, nu ma dau. Oricum nu-ti imagina ca s-ar apropia macar de asta a ta, e ceva din alta epoca si cu alte pretentii dar m-a tras ata spre ea. Alte masini de aproximativ aceeasi varsta si care ar fi costat tot cam asa, nu m-au convins ca asta! wub.gif
AndreiMR
147, 156? smile.gif Alea sunt mult mai "driver's car" decat asta a mea, dar necesita si mai multa atentie. Eu mi-as dori, ca masina de ocazii speciale, un 156 GTA. Preturile sunt de ras la ele, dar e nenorocire cu impozitul, si necesita si mult mai multa atentie decat o masina normala. Ma batea gandul serios acum vreo 2 ani, era una SW la vanzare, fusese a fratelui lui Huidu, masina alergata dar intretinuta...dar impozitul si consumul m-au facut sa renunt la idee sad.gif Sper sa se mai schimbe si la noi legislatia, si veniturile sa imi permita asa ceva in viitor.
zanzie
Si cheia de la ferrari 458 tot rosie este. wub.gif
[attachmentid=1627975438]
Merced
O fi, dar nu o am eu, asa ca nu prea-mi pasa.

@Synyster, none of the above, e pe acolo ca an cu un 156, de fapt cred ca s-a mai produs cateva luni si in paralel cu 147. E mai rara decat astea oricum. Ti-am zis, nu e ceva iesit din comun, nici ca motorizare, nici ca model. Cu motorul care are doar 1370cmc intr-un fel e mai bine, ca nu ma scutura de foarte multi bani cand va veni momentul sa platesc taxa, iar cei 103 cai pe care-i are(sau avea cand era noua) pentru mine-s suficienti. Ca bonus are si A/C functional, si ca sa te urci in spate nu trebuie sa rabatezi scaunul din fata. Hai ca ti-am dat destule indicii. tongue.gif
Imi placea masinuta de cand eram copil si vedeam pe RAI reclame cu ea. Cred ca vazand una in carne si oase in stare buna mi-a luat mintile. Nu-mi trebuia musai masina, d-aia nici nu ma grabesc s-o pun pe drum pana nu-i rezolv micile defecte pe care stiu ca le are(si sper sa nu am si alte surprize pe parcurs, desi e Alfa si eu nu-s prea norocos, deci probabil voi avea laugh.gif ), de altfel eu cateodata sunt plecat si 6 luni la rand din tara, dar nu m-am putut abtine. wub.gif
AndreiMR
Deci una de-asta biggrin.gif

[attachmentid=1627975443]

Motorul ala e foarte ok, performantele sunt foarte bune pentru cilindreea respectiva, masina e usoara, in mod cert e o placere de condus. Daca are caroseria ok, cu partea tehnica nu e problema. Orice se rezolva, mai nasol e sa ai o caroserie mancata de rugina decat articulatii duse sau alte chestii de genul asta
Merced
Caroseria e beton, vreo doua-trei locuri minore retusate, nici pic de rugina, din punctul asta de vedere m-a incantat cel mai mult. In plus, ca si Pejo-ul din trecut, e galvanizata si n-ar trebui sa o vad ruginita decat daca o voi lovi. Fabricatie 01.2000, printre ultimele care s-au facut, m-am gandit ca mai bine una d-asta la care probabil au mai rezolvat din probleme cu trecerea anilor decat un 147 foarte alergat din primul an de fabricatie, care ar fi fost si mai scump pe deasupra, ca tot incerca cineva sa-mi arate ca sunt unele.
O sa deschid un topic odata ce ma apuc sa pun la punct problemele pe care le are, debitmetru si sonda lambda, de inceput, singurele lucruri semnalizate pe diagnoza, sa vad daca mai am cum sa-i repar toba sau ii pun una noua cu totul(e si o toba dubioasa, practic dupa catalizator vin si intermediara si finala pe aceeasi teava) si ce acareturi mai trebuie inainte s-o duc la RAR si sa o inmatriculez. Cand e in circulatie iti dau un semn ca sa facem o intalnire Alfa Romeo Daciaclub. tongue.gif
AndreiMR
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de multi km cu ea! Din ce spui nu sunt probleme majore, si fiind din anii de final ai fabricatiei, se presupune ca italienilor le-o fi intrat in reflex cum sa o faca cum trebuie biggrin.gif
andri1940
Merced, sa o stapanesti sanatos! Sunt destul de multe prin Pitesti, le vad mai mereu prin trafic.

Eu m-am dat cu un 145 JTD, masina era zdravana si se infingea bine de tot, mai greu cu accesul in spate pentru pasageri. In schimb are un design spectaculos chiar si pentru zilele noastre.
Lex Luthor
@ Synyster

La ce service ai dus Alfa?
AndreiMR
La Cuore Sportivo, service-ul unui tip de pe forumul Alfa, la care a mers si fostul proprietar cu masina pentru diverse chestii. El a fost foarte multumit, de-asta mi l-a recomandat. In afara de asta, omul cunoaste masina, ceea ce e un avantaj, zic eu. Pana acum, in ceea ce priveste pretul si promptitudinea cu care mi s-a promis ca se rezolva treburile, sunt foarte multumit. Astept si rezultatul operatiunilor pentru care am lasat masina si apoi pot sa fac o evaluare completa.
ajaccio83
Ce naiba atata tam tam pentru o 'problema' de 850RON. De fostul meu Audi A4 din 2008 ce sa mai zic ?! La 185.000 km volanta era praf si costa un kit complet cu ambreaj numai 4000RON. Altceva? intre 120-160 km/h avea vibratie in podea multumita bratelor inferioare fata prost proiectate la primele modele de A4 din 2008.Cost 3200RON !! Ar mai fi multe de zis...cel mai important este ca am vandut masina si acum rulez fericit intr-o compacta 'corecta' (aka. Focus) care mi se pare mult mai fun.
Din punctul meu de vedere modele noi premium mai sunt premiun doar la costurile de intretinere si la costul pieselor in rest m-am convins pe pielea mea.De Alfa ce sa zic? Eu zic ca totusi se exagereaza prea mult la partea de fiabilitate. Daca se intampla asta la o masina din grupul VAG nu era nici o problema.Daca e Alfa deja toata lumea iti aduce aminte cat de proaste sunt.
AndreiMR
Adevarat smile.gif Nu am nimic cu marcile VAG, sau cu masinile germane in general, sunt masini foarte ok...dar parerea mea e sunt mult supraevaluate in Romania, dpdv al calitatii si al fiabilitatii. Adica au si ele probleme ca si restul marcilor, numai ca atunci cand se intampla ceva, in majoritatea cazurilor "e ghinion domle", sau "da, s-a defectat piesa X, dar e masina, domle". Cand tuseste un Renault, sau un Fiat..."e un cazan, trebuia sa iti iei Skoda, aia masina". Accept orice argument al posesorilor de astfel de masini, inteleg daca le place felul cum merg, cum arata, ce dotari au...dar argumentele de genul "am luat asa ceva pentru ca e mai masina" sau "astea n-are moarte", pe-astea nu le pot accepta neam. Si rationamentul asta se poate aplica si la BMW, Mercedes, Toyota sau oricare alta marca.

Singurele masini care inca mai tin steagul sus in materie de fiabilitate sunt japonezele care au motoare pe benzina aspirate, clasice, si care inca nu au atatea gadgeturi precum masinile europene. Si aici ma refer mai degraba la Mazda si Honda, nu neaparat la Toyota, care in goana pentru locul 1 mondial a facut compromisuri. Dar si astea sunt pe cale de disparitie, vor fi si ei fortati sa se alinieze trendului in momentul in care si restul lumii va adopta solutiile "moderne" de downsizig. In SUA deja incepe sa se intample asta. Pe partea de diesel, si la japonezi sunt probleme, asa ca fiabilitatea a devenit ceva relativ in ziua de azi. Mai important e cum gestioneaza constructorul problemele, daca e serios, face recall-uri sau suporta reparatiile pentru piesele care cad din vina lui, daca e Renault vinde 15 ani acelasi reper care duce la probleme fara nicio greata smile.gif
Merced
Sunt cazuri si cazuri. Cred ca spaima de Alfe cu distributiile a pornit si din inlocuirea neconforma care probabil se facea prin service-urile noastre, inclusiv la "reprezentante". Multi se cred mai destepti decat trebuie. Chiar azi ma contraziceam cu un amic, care are magazin de piese auto. Imi sugera ca distributia mi-o face lejer un prieten de-al lui, mecanic mai de cartier asa, care a avut vreo trei Alfe, din care la doua le-a busit motorul. Ii explic ca e nevoie de niste chestii pe care el nu le are ca sa o faca corect. Se tot contrazice cu mine, pana intra el intr-un soft, Auto Data parca(sa nu zic vreo prostie), care-i arata cum se face. In soft, evident ca arata pe diagramele alea ca ai nevoie de niste cale pentru motor. Asta o tine una si buna ca are niste marcaje, ca daca nu are le face mecanicu' si asa mai departe). La asta de am luat-o chiar in dracia aia zicea ca se schimba la 120.000 sau 5 ani. La noi te pun tampiteii sa o faci la 2 ani, 20.000km si alte rulaje d-astea bizare.
Pe partea de nemtoaice deja se stie placa de mult. Masini bune. Nu zic ca nu. Am in familia extinsa, ca sa zic asa, posesori de multe feluri de masini. Un unchi are Octavia 1 din 2001, 1.9 TDI de 90 de cai, masina cu peste 300.000km la bord, la care a schimbat doar consumabilele. Are ambreiajul ei, are turbina ei, are cam tot al ei. Si daca vezi masina, ai zice ca sunt dati kilometri inainte. O matusa merge cu un Fiat Albea din prima generatie, care a mers si merge foarte ok. In alta parte a familiei am doua rude cu cate un Peugeot 407 de caciula, ambele 1.6 HDI. Unul a avut diverse probleme electrice, i-a picat ceva pe la clima, alalalt a fost lovit destul de rau intr-o iarna. Nu pot sa zic ca au fost alegeri inspirate, dar nici n-au stat doar prin service si astea n-au fost deloc tinute in puf.
Am prieteni cu tot felu de masini, unul are un E46 din 1998 la care a crapat motorul la vreo 20 de kilometri dupa ce a intrat cu ea in tara, dinspre Germania. De asta ce sa zici, ca nu-s bune masinile nemtesti?
Din punctul meu de vedere, partea buna cu nemtoaicele este ca-s populare. Si ca la noi, sunt dezmembrarile pline de ele. Te duci si gasesti la Astra G elemente de caroserie pe culoare. Sau la Golf 4. Si nu numai. Deci pentru cine ia o masina de 2-3000 de euro, persoana care evident nu intentioneaza sa cumpere doar piese noi, e mai indicata o nemtoaica.
Insa cand alegi cu alte criterii masina, poti ajunge sa iei o Alfa. Si sa nici nu-ti para rau.
Totul e sa stii ce cumperi dinainte. Daca un X care cumpara in loc de un Golf 4 pe benzina o Alfa 156 1.6 TS se duce si ii face distributia in spatele blocului cu vreun nea Caisa, si dupaia tipa pe forumuri ca s-a stricat, e clar ca ala habar n-avea ce cumpara.
Markos
QUOTE(Merced @ 29 Dec 2014, 23:54)
Am prieteni cu tot felu de masini
*


up.gif
C a t a l i n
QUOTE(ajaccio83 @ 29 Dec 2014, 23:07)
Ce naiba atata tam tam pentru o 'problema' de 850RON.
*




Nu e vorba de cât costă, e vorba de lăsat în drum.

argon
QUOTE(Raduchu @ 29 Dec 2014, 13:26)
Eu n-am servo, dar niciodata nu rotesc volanul pe loc. Tot timpul misc putin masina cand rotesc volanul si e mai usor.

Cat te-a costat intamplarea asta?
*



La o masina cu servo la care nu merge servo merge mult mai greu decat la o masina fara servo deloc.
C a t a l i n
E foarte logic, raportul de demultiplicare al casetei de direcție e altul, sunt mai puține ture de volan de la roțile bracate complet stânga până la full dreapta.
mars
Nu cred ca e numai de acolo. O caseta servoasistata merge foarte greu daca nu intervine sistemul hidraulic (sau cel electric, dupa caz). Pe cand la un Matiz, de exemplu, sau chiar Logan fara servo, se misca totusi decent volanul.
C a t a l i n
Ce greutate are acel Matiz, si cat de late sunt anvelopele?
mars
Ce conteaza? Atunci de ce am servo pe Twingo? Mergea si fara, nu? Ei bine, nu. Are numai 900 kg si anvelope de 175, dar volanul se misca la fel de greu ca pe Laguna cu 1,5 tone si anvelope de 205.

Hai sa luam Loganul, ca ala se fabrica si fara servo. Nu se compara rezistenta la rotire a volanului intre cele doua casete, cea fara servo si cea cu servo, le-am testat pe amandoua.
C a t a l i n
N-ai priceput. Trecem peste.

Loganul cu si fara servo: zici că demultiplicarea casetei e aceeasi?
mars
Eu zic ca nu. Dar un sfert sau jumatate de tura in plus nu justifica diferenta intre un volan care se misca cat de cat, fata de unul care e aproape complet intepenit. Trebuie sa mai fie ceva pe acolo.
argon
Demultiplicarea la Logan e aceasi cu si fara servo sau difera infim, problema e ca la cel cu servo, atunci cand nu e antrenata pompa, se opune lichidul ca il pui in miscare in circuit rotind de volan, asta ar fi o explicatie de ce merge asa greu fata de cel fara servo cu caseta simpla.

La fel cum sunt cele nehidraulice gen Megane 2, cand nu merge servo, trebuie sa invarti din volan si servomotorul electric unsure.gif
Merced
Da' ar fi culmea sa nu mearga servo-ul la Megane 2.
argon
Pe la 3-400.000 in special daca e mult in oras, se duc carbunii si nu mai merge servo la Megane 2.
AndreiMR
Azi m-am plimbat cu Mazdoiul. Saraca masina era nemiscata de vreo 3 saptamani, bineinteles ca frana de mana inghetase, dar in rest alte manifestari de protest dupa atata neglijare n-a avut. Merge perfect, si imi place maxim senzatia de masina usoara care raspunde instant la comenzi. Daca ar fi avut si un motor de vreo 130 cp, ar fi fost de-a dreptul perfecta biggrin.gif Trebuie sa ii schimb unul din stergatoare, adica s-a pus in vara unul Alca, dar e o mizerie ordinara. Ingheata si nu mai sterge cum trebuie, plus ca face un zgomot infernal. Celalalt este luat de la Mazda, sterge impecabil si nu face galagie. Diferenta de bani chiar se vede in cazul asta.

Pe seara am recuperat si Alfa de la service. S-au inlocuit uleiul, filtrele, uleiul de CV, kit de distributie+pompa de apa si antigel, kit accesorii, fulia de vibrochen si toate cele 5 bujii. Urmeaza, dupa revelion, si releul bujiilor, care e mort, si din cauza caruia eroarea persista. S-a probat cu unul functional si acolo e buba, dar bujiile oricum nu mai erau toate in viata smile.gif Tot atunci o sa schimb toti braduletii de prindere ai fetelor de usi, am aflat ca s-au inlocuit boxele sistemului audio pe garantie si zgomotele care apareau ocazional pe drumuri mai proaste de acolo ar proveni. Mai mult ca sigur ca la Auto Italia nu si-a batut nimeni capul sa ii schimbe si i-au pus tot pe cei vechi, care nu mai stau chiar cum trebuie.

Costul total la tot ce s-a facut a fost: 500 de lei manopera, 300 de lei bujiile si 850 lei fulia vietii, plus restul de consumabile pe care le aveam deja comandate, adica undeva la 4200 de lei. Aceeasi poveste ca si la Mazdoi, pe langa pretul masinii a mai fost nevoie de un 10% pentru a face tot ce e necesar cand iei o masina sh, ca sa fii sigur ca e in ordine. Foarte multumit de service, pret bun la manopera, s-au miscat repede si pare ca s-a facut treaba buna. Cel putin deocamdata, m-au castigat de client smile.gif

In rest masina e ok, pe partea de tren de rulare e totul in regula, cu rezerva ca bieleta antiruliu de pe dreapta e putin obosita, dar nu e de schimbat acum (pe dreapta am dat eu in groapa care mi-a facut galme in cauciucuri deci nu pot da vina pe masina). O sa le schimb pe ambele la primavara, cand voi trece la roti pe 18" sper eu, si posibil si la o suspensie de TI, si atunci voi face si o geometrie. Tot la primavara ii voi schimba si lichidul de frana, care va face 2 ani, precum si lichidul de servo. Cam asta ar mai fi de investit in partea tehnica, bineinteles daca nu imi mai face suprize precum cea de ieri tongue.gif

Ca bonus, cand am venit acasa am reusit sa gasesc un loc de parcare unde sa nu las restul de spoiler biggrin.gif
corbex
Imi vine sa-mi deschid service. Ma descurajeaza meganarii, carora nu li se strica nimic.
pishky
1. cei din dreapta imaginii mai circula?
2. asa naspa e in pitesti / bucuresti? - in constanta este uscat.
Markos
QUOTE(corbex @ 30 Dec 2014, 20:01)
Ma descurajeaza meganarii,  carora nu li se strica nimic.
*


Noi avem grijă să aruncăm zăpada-n stradă, locul de parcare e bec, deci ce să se strice?
AndreiMR
QUOTE(pishky @ 30 Dec 2014, 20:03)
1.  cei din dreapta imaginii mai circula?
2.  asa naspa e in pitesti / bucuresti? - in constanta este uscat.
*



1. cel din dreapta poate circula, e parcat pe linia de tramvai, trebuie doar sa dea cu spatele ca sa iasa biggrin.gif

2. cam asa e in Bucuresti. Sincer, la cat tamtam s-a facut cu codurile lui peste, parca n-a fost chiar atat de rau. Da, a nins, si s-a pus ceva zapada. Totusi se circula, chiar si pe stradute, deci n-a venit apocalipsa. Sigur, daca ii mai da un episod din asta peste 2-3 zile chiar o sa se imputa treaba, dar deocamdata e ok
MuciX
QUOTE(Markos @ 30 Dec 2014, 20:03)
ce să se strice?
*


Becul? unsure.gif
pishky
QUOTE(Synyster @ 30 Dec 2014, 20:08)
e parcat pe linia de tramvai,
*



superb, cum de nu mi-a trecut si mie prin cap una ca asta?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.