Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan - Impresii si pareri ale posesorilor
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
gorjeanul
Logan 1.4 LAUREATE (proaspat 24 de ore)

Dupa 100 km - impresii:
- pozitie destul de inalta la volan;
- stergatoarele mi se pare ca freaca prea tare parbrizul...
- a venit cu anvelope Kormoran - ma asteptam la Montana, asa ca pare OK
- frane destul de slabe
- consum de 10% in oras (zic ca-i bine, avand in vedere ca motorul mai trebuie rodat);
- volanul prea subtire...imi aluneca in mana, desi nu e dat cu silicon...se invarte mai greu decat la Clio;
- daca pliez oglinzile, se vad firele electrice...nu am chef sa-mi faca pustii de la bloc surprize, asa ca prefer sa nu pliez oglinzile;
- ambreiajul f.f.f. moale - pedala e de plastic si se balangane in sus - nu pot sa-i montez blocaj volan/pedala.
- i-am luat covorase originale - modelul / culoare similare cu cele de la reno - au striatii adanci pe spate si nu iti aluneca sub pedale - beton
- dupa fiecare oprire a motorului, calculatorul de bord revine la afisarea orei + kilometraj total, indiferent de afisa inainte.
- face cam ca un dizel, da' toate reno-urile de la firma fac chestia asta si nici unul nu are probleme.
- terminatia de la toba de la esapament pare un arac de rosii, asa ca i-am luat un ornament ca sa markez clar locul unde se termina (cromat, 95.000, montaj in 1 min).
- dupa atat mers pe reno-uri, imi vine greu sa ma obisnuiesc cu claxonul pe batul de faruri;
- aerul conditionat merge, nu vad nici o diferenta fata de cel de la clio;
- comenzile legate de circulatie\a aerul sunt destul de prost dispuse...cam jos;
vsebas
Logan Ambition din 5 octombrie a.c.

prima impresie foarte buna

a doua impresie putin neplacuta la contactul cu schimbatorul de viteze(intra greu,agata in Ia), frana(apasata numai putin te arunca in parbriz) si comenzile pentru ventilatie(prea jos)

dupa ~400Km m-am obisnuit si incepe sa imi placa masina tot mai mult

foarte multe rautati la adresa masinii mi se par gratuite, sper sa nu am probleme cu vopseaua(gri perla)

masina parein general bine finisata si reglata singurul stres al meu este ca nea' Vasile poate a uitat pe undeva un surub nestrans cum trebuie si dupa ceva Km se va destrange si o sa am probleme aiurea

CONCLUZIE: Foarte MULTUMIT deocamdata. smile.gif
powerx
700 km, il am de pe 4 oct. Ambition.
Pana acum, numai de bine.
Mai greu cu acomodarea la inceput, dar de acum, totul e ok.
Sper ca fara probleme prea curand.
Nici un zgomot deocamdata.
Impresia: bine, spre foarte bine.
ovidiusoft
Iuhuuuu.... dupa un drum scurt azi Bucuresti-Craiova-Bucuresti am trecut si eu de mia de km de rodaj si ce pot sa constat:
- consumul se pastreaza in limite mai mult decat decente. Cu aer conditionat (ventilatorul pe viteza 1, sa nu racesc smile.gif )
- zgomote parca n-ar fi, desi la un moment dat parca mi s-a parut mie... o sa mai studiez problema, oricum la relanti nu bazaie nimic in continuare
- masina devine zgomotoasa la peste 100km/h
- amortizoarele par sa reziste la craterele de pe pseudo-autostrada noastra minunata.
- masina are rezerve de putere chiar si in viteza a 5-a (urcat pante, depasiri, fara nici o problema). Simt destul de bine diferenta fata de 1.4 prietenei (mai lenes, dar si consum mai mic, e adevarat).

Pot sa afirm ca este o masina reusita la banii ei, nu regret banii pe care ii dau. Nu e zkr, sunt multe lucruri de imbunatatit, dar Dacia e pe drumul cel bun. Si daca francezii baga bani in chestia asta, s-ar putea ca in 5-10 ani sa se bata de la egal la egal cu Skoda & friends.
FLORO
Logan Laureate 1.6
Cumparata in 25.03.2005
Am cu ea 9800 km
Probleme aparute pana acum:
1.Compresor clima zgomotos - de 3 luni astept acest compresor sa mi se schimbe pe garantie. Este comandat insa e foarte lung drumul de la Pitesti la Cluj.... no comment....
2.Zgomot roata stanga aparut pe la 5000 km.....rezolvat in service... au fost destranse suruburile de la bara stabilizatoare fata... zgomotul a disparut si nu am mai avut probleme
3.Motorul trepideaza puternic la ralanti.....mi s-a explicat ca este kestie de rodaj.... abia astept sa fac revizia de 15k sa-i schimb uleiul sa vad daca se imbunatatesc performantele motorului. Trage bine insa nu se prea simt cu adevarat cei 90 caluti declarati. Oricum voi merge pe un ulei mai bun la prima revizie, sunt dispus sa platesc mai mult pentru asta.
4. Am un zgomot in toba de esapament (la pornirea motorului si la accelerari bruste), voi indica aceasta problema la prima revizie
5. A aparut de curand zgomote in usa dreapta si zgomote(scartait) la centura de siguranta(mecanismul de prindere)
6.Am avut si eu probleme cu usa torpedoului dar am rezolvat singur defectiunea
7. Consumul: sunt foarte multumit (neasteptat de multumit)
8. Spatiu: ok
9.Nu mi-as lua sub nici o forma 1.4 (fara suparare pt cine are), se simte diferenta clara comparativ cu 1.6
10. per total sunt multumit de masina, imi ofera multe dotari pe care le-as fi putut avea si la alta masina dar cu un pret platit mult mai mare(daca nu dublu, si aici ma refer la masina noua).
Sa aveti noroc de golanuri si atentie la condus !!!
Sa auzim de bine!
P.S. 11. Preturi piese exagerate. Ex. 1 proiector (fisurat la masina mea) 300 RON
andreic
Masina din 14 sept 2004.
Fara probleme majore.Masina onesta la banii pe care ii dai.
Parere proprie- suspensie deficitara, adica prea moale ceea ce dauneaza stabilitatii.
G.R.
Mi-am amintit un mare neajuns, care mă deranjează f. mult la Logan. Unghiul mort f. mare la ieșirea cu spatele din parcări. Când te întorci în spate cu 45 grade pentru a te asigura, vezi numai tabla laterală dintre lunetă și ușa spate. Era bun un gemuleț triunghiular acolo, ca la Cielo de ex. În multe cazuri îmi închide 100% vizibilitatea, fiind nevoit să ies încet-încet până mă pot asigura că nu vine nimic din stânga.
Duke
Logan Ambition 1.6
Cumparata in 11.07.2005
Am cu ea 6200 km
Probleme aparute pana acum:
1.Compresor clima zgomotos. Cred ca o sa-l schimb pana la urma dupa ce am fost mai fost o data cu problema asta si mi s-a zis ca "asa face toate"
2. Schimbat tot bordul din cauza oscilatilor acului de la kilometraj
3.Motorul trepideaza puternic la ralanti, iar cei 90 de cai se simt foarte greu - dupa ceva insistente pe pedala de acceleratie.
4. Am un zgomot in partea stalpului stanga fata.
5. Zgomote in usa dreapta si scartait la centura de siguranta(mecanismul de prindere)
6. Consumul multumitor la viteze mici de pana in 100 km pe ora. Dupa aceasta viteza, se face vartej in rezervor (intre 140-160).
7. Zgomot puternic la viteza de peste 100 de km pe ora
8. Spatiu de nota 10
9. Am ridicat-o de la dealer fara o aparatoare de plastic la scaun pasager si cu urme de vopsea rosie si alba in doua locuri pe capota si la oglinda. Aviz amatorilor.
10. per total nu sunt foarte multumit de masina, insa apreciez foarte mult ABS-ul si pretul destul de competitiv. wink.gif

PS: Daca as mai fi avut vreo 2000-3000 de euroi, categoric nu as mai fi luat Logan. E totusi o mare diferenta fata de una straina. In rest, multa bafta va doresc.

tarzy
nu stiu daca nu cumva a mai fost spusa pba oglinzii din dreapta care ... in care nu se vede o portiune de aproximativ 10%, habar nu am cum ar putea fi rezolvata, probabil o relocare pe usa
DigitalScribe
Ok, am trecut si eu de rodaj si mi-am permis sa o testez pana la viteza maxima specificata de producator (fix acolo s-a oprit indicatorul de pe vitezometru), am turat-o pana pe la 5000 - 5500 RPM sa vad si eu cu ce se mananca si pot zice ca sunt foarte multumit.

Nu-mi trancane nimic prin masina (exceptie cateva zumzaieli pe la plasticele alea din afara de la baza parbrizului care apar cand drumul e de proasta calitate), motorul daca-l turezi devine protagonistul numarul unu (imi place la nebunie sunetul care-l scoate! de la 4000 RPM in sus), de accelerat accelereaza cand ai nevoie la depasiri iar consumul deja la putin peste 1500 Km e cel declarat de producator.

Aerul conditionat + incalzirea sunt mai mult decat eficiente. Compresorul de la AC e complet silentios ca am vazut ca unii se mai plang. Trenul de rulare se comporta foarte bine peste denivelari. Singurul lucru care e neplacut e lipsa unei antifonari sanatoase a trenului de rulare si de asemenea absenta unei capitonari cu ceva plastic pe dedesupt pe unde pot pietrele sari de la roti in vopsea.

Am pus si eu mana pe spoilere si le-am flexat putin sa vad cat de rezistente sunt... cam flexibile... sper sa nu aflu cat de bune in vreun impact.
JohnyBe
Am facut prima revizie.
Pana acuma am doar trei probleme:
1. Scartaie cand bagi in viteza 1,2 sau 5,R (plastic pe ceva) atunci cand este frig + si tot atunci scartaia mecanismul de prindere al centurii de siguranta, chestie rezolvata cu un spray.
2. Bate parasolarul daca este intr-o anumita pozitie.
3. Usa de la torpedou nu se inchide bine si se vede lumina seara (trebuie sa apesi putin pe usa sau sa pui un distantor la microintrerupatorul ala de la usa)

Am mai observat ca a crescut umpic consumul dupa schimbul de ulei. Chestie normala ma gandesc eu.

In rest toate bune si frumoase.
DFA
QUOTE(RamboX @ 13 Oct 2005, 21:03)
Daca mergi mai mult in oras ia ceva pe benzina,Dieselul   e de utilitare+ca  iarna te cam rogi de el sa porneasca sau umbli cu aditivi de motorina sa nu se faca smantana motorina.
   Parerea mea
*



Mi se par așa de amuzate prejudecățile despre motoarele Diesel...

Ia să vedem:

- sunt bune doar la drum lung, nu suportă bine opriri și porniri dese = adică ar trebui să le lăsăm să fie montate doar pe vapoare, locomotive și TIR-uri...

- nu pornesc repede iarna = probabil v-ați uitat prea mult la tractoare în diminețile de iarnă... Sistemele de injecție moderne introduc combustibilul în cilindru mai târziu în timpul ciclului de funcționare/pornire, de asemenea bujiile incandescente au fost îmbunătățite și s-au introdus sisteme de preîncălzire a aerului și/sau a combustibilului înainte de a pătrunde în cilindru. De asemenea, folosirea uleiului sintetic ajută la scăderea temperaturii de pornire, care de obicei este similară cu a unui motor pe benzină.

- pentru că sunt mai scumpe, trebuie să mergi mai mulți Km cu el = nu a auzit nimeni de economie de combustibil și că de obicei un produs economic este mai scump decât unul ieftin inițial dar mare consumator după?

- nu sunt suficient de puternice la viteze mari = de motoare diesel turbo nu s-a auzit, și mai ales de cele cu turbină cu pas variabil?

- sunt zgomotoase = 2 cuvinte: Common Rail

- scot mult fum, nu sunt ecologice = un motor diesel modern nu mai scoate fum așa de mult din cauza injecției electronice care controlează cantitatea de combustibil, aceasta nemai putând fi depășită, rezultând ardere incompletă și fum. Culmea, motoarele diesele au emisii de CO2 cu 30-35% mai puțin decât un motor pe benzină de standard echivalent (Euro x)!

În concluzie: oameni buni, înainte de a emite (pre)judecăți, mai gândiți-vă că tehnologia evoluează și odată cu ea și motoarele diesel, care nu numai că sunt aproape la fel de performante ca și cele cu benzină, dar sunt mult mai economice și mai ecologice decât ele!

Părerea mea este că toată ideea asta că îți recuperezi diferența dintre o mașină pe benzină și una diesel în nu știu câți ani și că cu banii ăia mergi nu știu câți Km cumpărând benzină este complet greșită din start.

Oamenii își cumpărăr mașini diesel pentru că vor să facă economie de combustibil ACUM, imediat după ce au cumpărat-o, cu banii din buzunar pe care îi au în PREZENT.

Dacă vreți, este oarecum aceiași logică pe care o faci când îți cumperi o imprimantă laser (mașini diesel), care este mai scumpă, dar cu un cartuș de toner faci mii de copii. Toner-ul, cartușul, cilindrul și lamela de ștergere (piesele de schimb și consumabilele) sunt mai scumpe decât echivalentele lor cu cerneală (mașini pe benzină), dar pe termen lung o imprimantă laser se va dovedi mai fiabilă, mai rapidă, mai economică decât una cu cerneală, deși costă mai mult la început, și aparent are costuri mai mari în timpul folosirii. Asta doar aparent, pentru că dacă ai utiliza o imprimantă cu cerneală în modul în care o utilizezi pe cea laser NU AI FACE ECONOMIA PE CARE O FACI CU UN LASER.

(Vorbim de imprimante laser și cu cerneală echivalente ca clasă, format și viteză de tipărire - și limitând comparația doar la utilizarea alb/negru.)

O altă comparație cu o situație des întâlnită în viața de zi cu zi este cu spațiul de locuit. Oamenii preferă un apartament ceva mai mare, cu 2 băi, cu o bucătărie mai spațioasă, balcon mai mare, deși suprafața mai mare duce la plata unui impozit mai mare cât și a unei întrețineri mai mari. Dar confortul pe termen lung se pare că este mai important decât aceste cheltuieli suplimentare.

Chiar și atunci când îți dotezi un apartament cu o centrală termică, deși investiția inițială este destul de mare, confortul mărit și economia pe termen lung realizată față de sistemul de încălzire și apă caldă centralizat este mai importantă.

Întotdeauna oamenii au preferat să achiziționeze produse sau servicii de mai bună calitate, mai confortabile, sau mai economice, chiar dacă au plătit la început mai mult pe ele.

Așa că încercați să gândiți și din această perspectivă, nu doar "că costă mai mult"! Nu întotdeauna un produs mai ieftin este mai bun sau mai economic!
AL
STOP discutiilor offtopic.... !!!.. doar pareri despre masina din dotare va rog!
luck
Sa- mi dau si eu cu parerea acum ca mi-a sosit masina am luat-o joia trecuta 13.10.2005 . ( putin timp , huh ? )
Am 700 de km. ce sa zic foarte multumit .
Ca plusuri nu pot sa insir acum sa zic ce si cum sunt chestii subiective fiecare vede altceva bun ...

Minusuri : - la curbe stanga stranse nu prea se vede bine de stalp ...
- iar cand dai cu spatele nu prea vezi asa bine ...
Cam atat pt. acum sper sa nu fie altele sa fie numai de bine si sa nu am parte de nimic din ce am citit pe aici pe forum ... blink.gif
Ps. Despre dealer numa' de bine Am primit si covorase si suporturile de numere fara a plati nimic in plus fata de pretul masini , doar numerele provizorii 650.000 rol.
stef_bn
Am numai 1500 km cu Ambitionu'. Prea multe in plus fata de ce s-a spus deja nu am asa ca o sa repet ce au spus ceilalti.
- Masina OK pt banii platiti, chiar sunt destul de incantat de ea.
- Zgomotoasa putin cam mult la peste 2500 rpm, s-a atenuat cat de cat cu chederul de sub capota (pont luat de pe topicul de imbunatatiri, multe multumiri). Acum e destul de placut la viteze de 100km/h si un pic, daca merge si muzica putin mai tare chiar nu se prea aude.
- RCD-ul cu cele 4 boxe e bunisor dar fara prea mari pretentii la multi decibeli. Imi plac functiile de AF si SPEED (nu mai trebuie sa tot caut postul de radio cand trec in alt judet rolleyes.gif ). Mi-ar place daca as putea cumva sa-mi conectez MP3 player-ul la sistemul audio existent dar din pacate se pare ca nu am aceasta posibilitate la acest sistem, cand voi schimba player-ul in viitor voi tine cont neaparat de acest fapt.
- Mi s-a parut initial ca pozitia de condus este un pic cam inalta (desi scaunul era lasat jos de tot), dar m-am acomodat destul de repede iar acum mi se pare numai buna.
- Franele cu ABS sunt traznet, n-am mai avut o masina cu ABS pana acum.
- Sistem de climatizare OK (AC si incalzire), nu am constatat vreun zgomot de la compresor...deocamdata.
- Motorul de 1,6 este potrivit pt masina, nu am mers cu varianta de 1,4 asa ca nu pot formula comparatii.
- Tren de rulare facut pt drumurile noastre, la un drum Bistrita-Cluj cu vechea masina imi sareau dintii din gura, (deh, drum facut din placi de beton), cu asta aproape ca n-am simtit ce fel de drum este.
- Inca nu o pot manevra "relaxat" la mersul inapoi (spatele inalt isi cere drepturile), cred ca pe viitor voi instala senzori de parcare.
Cam atat deocamdata, dupa cum am mai spus sunt destul de incantat de masinuta (mai ales de spatiul interior).
ghc
Am ridicat masina luni, am doar 200 de kilometri, dar deja am niste impresii:
- pozitia de condus este incomoda: eu in nici o masina nu am stat destul de comod la volan. La Logan am incercat mai multe variante dar in toate pozitiile mainile imi stau prea intinse iar unghiul format de laba piciorului si picior este destul de mic ceea ce-mi cauzeaza disconfort mai ales in oras.
- manetele sunt prea sus pentru gustul meu (mai ales semnalizarea), un reglaj al volanului ar fi fost super.
- vizibilitate in fata foarte buna, laterala stanga ingreunata de stalp. Asta am simtit-o la multe masini noi printre care Nissan Almera si Golf 5.
- portbagaj imens, poate gura de acces e cam mica.
- oglinzile laterale mi se par ciudate (cam inaltate pe extremitati) dar reglajul electric e superb mai ales la parcari cu spatele.
- oglinda centrala ofera o vizibilitate destul de buna pentru cei ca mine care folosesc mai mult cele laterale. Inca nu am scos tetiera centrala, ma mai gandesc.
- comenzile de ventilatie sunt greu accesibile, mai ales parghia de recirculare.
- incalzirea, aerul conditionat, dezaburirea lunetei & degivrarea oglinzilor functioneaza excelent (deja am gasit-o cu geamuri inghetate sad.gif ).
- calculatorul de bord e o scula foarte utila.
- consumul mi se pare OK
- sistemul audio original (RC + 4 difuzoare) suficient pentru nevoile mele.
- calitatea finisajelor interioare este corecta la pretul masinii. Doar "manerele" de la usi ma enerveaza, niciodata nu reusesc sa le prind cand inchid usa.
- comportamentul rutier este excelent, testat pe un drum judetean cu multe curbe. Masina este stabila si trece usor peste denivelari marunte si dese.
- am avut ocazia sa pun si o frana brusca din cauza de pieton care traversa o strada cu sens unic si se asigura din partea stanga. NU s-au blocat rotile (pneuri Kormoran). Pe cei care se plang de frane & cauciucuri ii sfatuiesc sa faca niste teste sa se invete cu masina.

Primele chestii care o sa le remediez: stergatoarele si contactul de la pedala de frana (se aprinde dupa o cursa de ~1.5 cm, pot sa opresc masina fara sa aprind stopurile blink.gif )

In concluzie multe din chestiile care ma deranjeaza tin si de obisnuinta, deci sunt super-multumit de masina. Nu imi pare rau de alegerea facuta.

Aaa, era sa uit: motorul este de 1.4 l, suficient pentru nevoile mele.
pegas
preference 1.4, de pe 6 octombrie.

merge bine, diferenta imensa fata de ce am mai condus eu (dacia 1300), spatioasa, confortabila. dar... dar pare un pic cam lenevioara.

e drept, fiind inca in rodaj (am aproape 900km) nu am depasit 300rpm.

poate de asta, poate din cauza sondei lambda si din aval...

per ansamblu e o masina grozava pentru mine si pentru posibilitatile/necesitatile mele
curente.
MDN
1.4 Laureate din 2 sept. 2005.
Masina s-a comportat impecabil pana in prezent,am 2700 km.Nu am nici o reclamatie de facut.
Tot respectul pt. Dacia Renault , mult mai putin respect pt. dealerul din Constanta.
(mincinosi notorii)
quoitus
Ieri (19oct) am ridicat masina, comandata pe 27sept. E un preferance rosu passion. Am facut de ieri pana astazi 650km cu ea. Sunt foarte multumit de ea momentan din toate punctele de vedere. Singura problema a fost cea clasica referitoare la aprinderea tardiva a stopurilor pe frana. Deocamdata sunt foarte multumit si entuziasmat de masina, sper sa nu ma dezamageasca.
DRAGOSAKEAVI
Mașina din iunie 2005, 4000 de km. Impresii:
- spațioasă, motorul de 1.6 în concordanță cu dimensiunile și destinația mașinii, cam zgomotos din cauza antifonării orientate către buget;
- consum corect, chiar cu puțin sub specificațiile producătorului;
- ușă torpedou deformată din cauza arcului prea tare de la întrerupător - rezolvat pe cont propriu;
- bloc de lumini defect, nu era pe stoc și încă nu a fost adus la Dacia Feleac după 3 săptămâni de așteptare (tipul de la recepție m-a sfătuit să stau liniștit că are comenzi făcute din iulie și care nu au fost încă onorate de uzină);
- lipsă un obturator la pasajul roții stânga-spate. Problema rezolvată după ce m-au scos din pepeni cu nepăsarea cei de la service și am urlat nițel la ei. Că doar nu veneau ei să-mi scoată apa și praful din portbagaj.022.gif
- zgomote în bord și suportul centurii pasagerului din dreapta-față ;
- lipsa filtrului pentru aerul care intră în habitaclu, deci praf în mașină. Am văzut pe forum cum se poate rezolva și voi aplica metoda în cel mai scurt timp.
quoitus
QUOTE(DFA @ 21 Oct 2005, 08:44)
@Quoitus, cu ce anvelope te-au "încălțat"? Kormoran, Barum?

Ai mai mers înainte cu mașini diesel? Cum ți se pare cutia de viteze, cere schimbarea rapidă a vitezelor, sau e mai elastică?
*



Anvelopele sun Barum, desi dealerul mi-a spus initial ca vor fi Kormoran. Nu stiu daca sunt mai bune sau mai proaste ca nu prea stiu mare lucru despre ele. In schimb ieri, am pus o frana brusca si s-a comportat impecabil masina. Cutia de viteza nu cere schimbarea rapida a vitezelor, cu exceptia treptei 1, pe care o poti folosi doar la plecarea de pe loc. In rest super sprintena masina. Am condus pana acum (in afara de batrana mea berlina) Renault-ul Clio Symbol diesel al parintilor mei, care e echipat cu exact acelasi motor, iar performantele sunt absolut similare (orice ar spune unii). Am pus masinile una langa alta, iar la relanti loganul e mai putin zgomotos decat Clio, dar tata zice ca atunci cand era nou nivelul de zgomot era "cam la fel, daca nu cumva mai mic". Deocamdata eu nu am depasit 2800rpm si nici 120Km/h cu Loganul, pentru ca e in rodaj, dar nivelul zgomotului mi s-a parut absolut decent.
laji
In sfarsit mi-a venit si mie ZKR-ul saptamana trecuta. Logan Laureate 1.6, comandat in August...

Dupa aproape 300km, primele impresii:
Pozitive:
- nu scartaie nimic in ea
- zgomot acceptabil, a venit cu cauciucuri Kormoran (asta nu stiu daca e pozitiv)

Negative:
- filtrul de polen...
- vizibilitate redusa la mersul cu spatele

deocamdata atat....
oldcipi
Am 4500 Km parcursi (in 3 luni) si impresiile de pina acum sint :

- consumul este in regula , se incadreaza in specificatiile producatorului , si , daca conduci "calm" consuma sub specificatii
- masina este mare , comoda , pentru familie este ideala
- motorul functioneaza bine , demaraj bun pentru clasa masinii
- transmisia si cutia de viteza fara probleme
- lipsa filtru praf (aspect deranjant , un filtru nu cred ca ar influenta semnificativ pretul de vinzare)
- antifonare motor deficitara sesizabila mai ales la turatii mari
- parcare un pic mai greoaie cu spatele , dar , te obisnuiesti in timp
- ar fi foarte utila deschiderea portbagajului din telecomanda
- in acest interval nu am avut probleme mecanice sau tehnice
- nu sint zgomote deranjante in timpul deplasarii

Sint foarte multumit de masina pina acum (avind in vedere raportul calitate/pret).
Ionut_r2100
Salutare, revin si io cu pareri la 10.200km :
- am un zdranganit la centura din stanga
- un scartait la geamul din stanga cand se inchide ( sus la cheder,cred ca de la el e)
- trage bine de la 4000rpm in sus
- in rest nu au fost probleme toate bune si frumoase

Ps: trebuie sa-i vina soramii loganu diesel si o sa-l calaresc un pic si va spun pareri
Numai bine .
AL
Si eu va rog pentru doua si ultima data sa INCETATI CU DISCUTIILE SI MESAJELE OFFTOPIC... ADICA SA NU COMENTATI CE SCRIU ALTII, lansandu-v in discutii punctuale... incep sanctiunile! mad.gif
sebybv
Imi permit sa-mi exprim si eu parerea, pe probate. Adica am condus si Logan 1.4, respectiv 1.6MPI, si Logan 1.5dCi.
Am avut DSN vreo 2 ani si acum conduc o SLZ din 2003.

Imi place Loganul daca-l privesc prin prisma pasului inainte facut de Dacia, care e clar pe drumul cel bun, in opinia mea.

Nasii nostri au Logan de 1.6 si in general sunt multumiti de el. L-am condus si pe asta si pe cele de la "Drive Test"-uri si imaginea pe care mi-au lasat-o e de masini de familie, cu care te deplasezi in conditii decente (la banii dati) unde ai nevoie. Nu ai nici o sansa la depasiri "din scurt". Masina nu are "zvac", are etajarea cutiei de viteze foarte ciudata, cea mai flexibila treapta mi se pare a 4-a, fata de SLZ unde cu a 3-a ai plaja cea mai larga. Trebuie sa o turezi foarte mult ca sa o "trezesti".

Discutiile ca are interiorul saracacios ma amuza. Parca toti forumistii s-au nascut in Maybach. Asta e, la banii astia nu poti avea Mercedes. Asta obtii cand faci "Design to Cost" si ai un anumit public tinta. E greu sa-ti faci un nume ca firma, si e si mai greu sa-ti speli numele dupa ce l-ai tinut zeci de ani in noroi. Iar Dacia ar trebui sa lucreze in primul rand la Relatiile cu Clientii, pentru ca aici isi face clientul prima impresie..

Cat despre Logan Diesel, asta e masina care imbina spatiul generos su o atitudine mai sportiva (nu radeti, am comparat cu benzinarul). Zgomot acceptabil, turatii mici la viteze normale (120Km/h sub 3000rot/min). Asa ca 80% urmatoarea noastra masina va fi Logan Diesel Break. Asta pt ca nevestii nu-i place deschiderea portbagajului de la berlina. Si ii dau dreptate: degeaba ai burta cat o balena, daca nu poti inghiti decat hamsii.

Parerea mea...
Salutari si drum(uri) bun(e)!
testike
Mie mi se pare ca peste 3500rpm nu prea mai accelereaza asa repede..
In general, ma duc relativ incet cu masina, dar de cateva ori in depasiri am calcat acceleratia la podea, si peste 3500 rpm mi se parea ca nu mai trage asa tare..
Mai am o impresie (sant curios daca o au si altii, de aceea mentionez) , ca la accelerare brusca ( pedala la podea), nu trage mai bine decat la o acceleratie "moderata" sa zic, cand pedala este 2/3 din cursa pana la podea...
Mai are cineva impresia asta?
luck
Nu stiu daca s-a mai scris , la categoria minusuri : busonul la benzina se deschide cu mai orice cheie de Logan . Din 5 chei 3-4 deschid ...
mih95
1,6 Laureate din 25 otombrie
Pana acum, numai de bine, 600 Km parcursi.
Dupa o scurta acomodare totul e aproape ok.
Nici un zgomot deocamdata.
Impresia: ma asteptam la mai rau (putin cam rigida)
Raport pret / calitate: corect
Eagles
valuri.gif HIP! HIP! URA!!! valuri.gif
Ieri mi-am ridicat si eu Golan-ul
Laureate 1.6 Albastru Marin
Am dat o fuga pana la Urziceni la socra-miu dupa ce m-am plimbat prin Bucale vre-o doua orea sa iasa nevasta-mea de la serviciu! M-am intor azi dimineata! In total vreo 150 km parcursi si masina se comporta perfect! Inca nu am descoperit nici un minus si sper sa nici nu descopar vreodata!
sebybv

@ovidiusoft:
Nu cred ca in viata mea am depasit de multe ori (cu orice masina pe care am condus-o) 4000 de ture. Si analiza pe care mi-am permis-o a fost de impresie dpdv al unei masini de familie folosita in stilul in care conduc eu.
Si anume o viteza maxima de 120 - 140 KM/h - la drum intins si consum minim - ce rost are sa scoti dracii din ea ca sa ajungi cu 20 min mai devreme si sa consumi o data si jumate mai mult? Prefer sa fac mai multi Km cu mai putini bani - deh, familist scrie pe mine smile.gif

Aaaa, ca si soferul de la firma m-a adus de la Bucuresti la Bv cu 160 la ora "batuti pe muchie", e alta poveste - insa 4500 turatia si consumul instantaneu 15,5 - 16 l/100 (E vorba de un Logan 1.6MPI). Dar eu nu i-as face asa ceva ca n-am bani de benzina. Asta zice si el - "daca n-ar consuma asa mult, ar fi super masina. Asa e doar f buna"

Cand m-am referit la depasirile "din scurt" - ziceam de acele camioane, etc, care merg cu cca 90 -100 km/h, stai vreo 2 - 3 curbe in fundu' lor si dupa-aia prinzi liber si-i dai dupa ele sa le iei pana vine coloana din fata. Faptul ca la Diesel am gasit resurse plecand de la aceasta viteza in depasire, pe cand la benzina te plictisesti pana iti creste viteza sa poti depasi...si deja se maresc si masinile care vin...smile.gif Asa patesc si cu SLZ acum...nu ma bag decat daca sunt sigur ca am timp...am familie si nu vreau sa apar la stiri sad.gif.
DigitalScribe
Eu am observat ca in general consumul instantaneu devine impresionant atunci cand masina accelereaza. Cand viteza e pastrata constanta consumul e mai mult sau mai putin acelasi indiferent de ce treapta de viteza folosesti. Totul e sa pui frana cat mai putin si sa mergi cu o viteza la care fortele de frecare sa nu fie exagerate. Timpul costa bani. Ajungi mai repede... platesti mai mult. Motorul consuma implicit un minimum ca sa-si pastreze un regim de lucru (caldura, randament redus la viteza mica) si daca mergi prea incet iarasi, consumul mediu e mai mare. Vezi traficul urban unde mergi cu 20 - 30 Km / H in medie si unde mai esti nevoit sa folosesti si frana mai des (frana = caldura in discuri = energie cinetica = benzina arsa = bani). Un stil de condus cat mai armonios in oras (minimum de frana) si unul cat mai constant (90 - 110 in afara pe unde se poate) in afara garanteaza un consum redus de carburant din cate am observat pe propria piele.

La depasiri e important sa ai deja un 3000 - 3500 RPM ca motorul sa dezvolte cuplu maxim pentru a depasi mai rapid acele camioane/tir-uri mai lungi iar daca in treapta in care esti ai sub 3000 ... evident... ori dai o treapta in jos ori iti pregatesti din timp depasirea si accelerezi pana te apropii de vehiculul care vrei sa-l depasesti si ajungi la 3000 - 3500 RPM. Motorul nu e la fel de vioi la orice turatie si e bine sa constientizezi ca sofer lucrul asta mai ales in astfel de momente.

Pentru cei care se simt mai putin emotionati de turatii probabil Diesel-ul care scoate niste sunete mai grave si mai putin amenintatoare este mai potrivit pentru ca obtii cuplu mai puternic la turatii mai scazute si ai mai rapid senzatia ca masina raspunde la vointa ta. Daca insa emotiile nu te infraneaza si iti dau chiar placere cu un benzinar poti tura mai tare si poti obtine mai mult decat cu un Diesel pentru ca exact aici e diferenta dintre Diesel si benzina.

Motoarele au limitatoare de turatie unde combustibilul este automat taiat pentru a nu depasi niste limite de siguranta deci nu vad de ce ar fi o problema in a depasi macar 50% - 70% RPM din limita impusa prin design si constructie.
MARCI
Salutari tuturor.
Din 9 feb.05 am un logan rosu pasion dupa care am asteptat 9 saptamani mad.gif
Binenteles in primele saptamani am fost entuziasmat de noul membru al familiei , dupa care am inceput sa analizez la rece noua achizitie si am constatat urmatoarele:
minusuri:-caucioace Montana -mediocre
-stalpul fata stanga impiedica vizibilitatea in viraje
-vopseaua -oribila(calitatea ei)
-stergatoare parbriz- idem
-inchizatoarea portbagaj
-nerabatarea banchetei
-zgomote ciudate in portiera,stalpul cu centura,la schimbarea vit.de cand
s-a racit afara
Ar mai fi si altele dar astea ma deranjeaza mai mult,si oricum la acesti bani nu poti sa ai pretentii exagerate.
plusuri:-spatiu -mai mult decat suficient
-consum-rezonabil
-incalzire f.buna
-design-acceptabil (sunt si mai urate si mai scumpe)
Cred ca loganul reprezinta o evolutie,in pricipiu sunt multumit de masinuta ,sper sa se continue acest trend. Cu toate minusurile pe care le are tot isi merita banii.(inca)
Va doresc tuturor multi km fara probleme smile.gif biggrin.gif

DFA
Făcut drive test la un Preferance 1.5dCi:
- zgomotul motorului la relanti este un pic mai mare decât la benzinare, dar nu deranjant.
- schimbătorul de viteze vibrează mai tare decât la benzinare.
- în mers, până în 100Km/h zgomotul este parcă mai mic decât cel de la relanti și e chiar plăcut.Turbina dCi-ului își face simțită prezența cu fâșâitul ei specific.
- cuplul mare se simte foarte bine și mașina se comportă excelent în oraș, la viteze medii.
- după 100-110Km/h zgomotul e ceva mai mare și îl "simți". Benzinarele se aud și ele la viteza asta, dar "altfel". - după 110Km cuplul scade și din "vioi" motorul devine "leneș". Dacă dai drumul la muzică zgomotul motorului abia se mai "simte".
- frâna este foarte sensibilă și trebuie să fii foarte atent să nu o "piști" prea tare - chestie de obișnuință
- accelerația este și ea sensibilă, dar pe măsură ce crești viteza crește și viteza de răspuns (latență) a motorului (scade cuplul).

Având în vedere că la noi în țară viteza maximă este de 130Km/h și asta doar pe o autostradă și jumătate..., faptul că pierde din accelerație la peste 100Km/h nu este un minus prea mare. Abia te forțează să rulezi mai liniștit și mai în siguranță, știind că nu poți efectua o depășire "din scurt" la peste 100Km/h fără a avea o distanță mai mare față de autovehiculele din sensul opus.

Față de ce prostii se scriu în revistele de specialitate, zgomotul mi s-a părut absolut normal, oricum mai mic decât la TDI-urile de la VW/Audi/Skoda/Seat.

În rest, așa cum o știți, interior decent, spațioasă, o mașină normală, și în primul rând ieftină.

Mie mi-a plăcut per general!
shaka zulu
laureate 1.4 300 km, impresii impresionante... e foarte tare frate! minusurile cunoscute cu ajutorul acestui forum...vizibilitate proasta in spate, stergatoare cam proaste, dealer stupid...dar merge struna! Sa o conduc bine!
13nov
Logan laureate 1.4- il am de o saptamana, am facut 1.400 km cu el. Impresii: imi place faptul ca, fata de supernova, nu scartaie din toate incheieturile, e mai spatios, si servodirectia e foarte buna in traficul din bucuresti.
Ce nu-mi place la el e ca e un pic cam puturos in depasiri (fata de DSN).
Concluzia generala e ca imi place foarte mult si nu-mi pare rau ca l-am luat.
STI
Am un golan 1.5dci si am cu el 6500km si il am de la lansare. Am avut cateva masini ( cielo,audi A4,Nissan Patrol, Subaru Impreza STI,BMW X3,X5 si toate tipurile de Dacia ) ....dupa parerea mea ma cam pricep la masini. In legatura cu Loganul Diesel pentru mine e OK la cat costa ofera tot ce se poate oferi la valoarea lui.Viteza maxima la care am ajuns a fost in jur de 180 ( pe ceas...mai avea un milimetru) la aproximativ 4100 ro/min , farnele sunt violente si trebuie sa fi atent....dar dupa cativa km te obisnuiesti si e ok, acceleratia de la 0-100 este cea mai puturoasa dintre toate Loganurile, dar Cuplul bate motorul de 1.4 in treapta a 2-a iar pe cel de 1.6 in treapta a3-a . Franarea pe uscat cu alte cauciucuri bate ABS-ul. Dupa parere mea este o masina perfecta pentru treaba, ai de carat, ai de umblat multi km,traiesti stresat de pretul carburantuli.........ti-au iesit fitele din cap si nu te intereseaza imaginea ( adica......."imi sta bine la volan" " o poza...")
dulaul
Dupa 700km pot considera ca fiind un mare minus pedala de acceleratie, faptul ca aceasta e prea moale si stai tot timpul cu piciorul incordat. Cel putin la drum lung este ingrozitor. Stergatoarele sint slabe calitativ si scarțâie pe parbriz in momentul in care nu mai au ce sterge.
M-au impresionat oglinzile electrice si spatiul imens din masina. Consumul este decent iar incalzirea-racirea destul de bune.
In rest, sint mandru de masina mea si consider ca face toti banii.
RZV
Salutari,
Am primiti si eu intr-un final Laureate-ul 1.4 Mpi pe care l-am comandat la sfarsitul lui August blink.gif
Impresii dupa doar 4 zile si doar 300 de Km (total subiective):
- Comenzile pentru incalzire, aer conditionat si dirijarea fluxului de aer (inclusiv recirculare) incomod de ajustat in mers.
- Zgomot in habitaclu destul de pronuntat in jurul turatiei de 3000 rpm.
- Reglajul lombar si pe inaltime al scaunului soferului face toti banii in cazul meu...evident un volan reglabil ar fi facut si mai mult happy.gif
- Comportament dinamic decent in cazul utilizarii "domoale" si a unui stil de condus mai "batranesc"...consum normal pentru un Mpi de generatie E3.
- As fi preferat comanda claxonului direct pe volan...dar de'...merge si asa... tongue.gif
Cam atat de semnalat...dar "I'll be back" ph34r.gif de indata ce imi voi forma o parere mai amanuntita.
Respect


shimpu
Sunt fericitul (deocamdata) posesor al unui laureate 1.4 de 5 luni si consider ca pentru banii dati nu exista masina mai buna (noua). Am un stil de condus foarte lejer
in concluzie masina e excelenta si pt 7350 EUR...si te ajuta din cand in cand si la o liniuta.


PS: "liniutele" nu fac parte din impresii, sunt offtopic
gonty
Ieri am fost la Pitesti, la Flamicom, si mi-am ridicat masina (sau "dulapul", daca unora le place sa-i spuna asa). Am venit cu el pe roti pana la Iasi (asa am vrut eu, sa-i fac un rodaj bun). Ce pot sa spun, am luat-o cu oarece strangeri de inima dupa toate comentariile de pe forum. Dupa 550 km, drum Pitesti - Iasi, pot sa afirm:

- este cea mai comoda masina pe care am condus-o pana acum wacko.gif . Justificare: este singura masina din care, dupa 300 km de condus non-stop, m-am dat jos fara senzatia de blocare si dureri ale genunchiului drept (comparatii in acest sens am facut cu Berlina, Oltcit, Tico, Ford Escort, Mitsubishi Eclipse, SuperNova - pe care le-am avut in dotare)
- Consum super, tinand cont ca este in rodaj. Amanunte in topicul dedicat tongue.gif
- Parerea mea, si sper ca nu o sa mi-o schimb, este ca "Arcticul" (ca tot am trecut prin Gaesti) merita fiecare banut dat pe el.
- micii soricei in habitaclu nu ma vor deranja ca nu-s "atehnic" sa ma plang de orice prostioara - pun mana pe surubelnita si rezolv. Acesti soricei nu apar de capul lor ci de capul "drumarilor" nostri care nu-s in stare sa repare drumurile. Iar cei spun ca la alte masini nu apar, fiti pe pace, fie mint cu nerusinare fie merg cu ea suspendata radmasa.gif


Voi mai reveni dupa ce voi mai face Km
juristul2000
Salutare la toti forumistii. In sfarsit am ajuns si eu ziua in care a venit si loganul meu un laureat de 1,6 alb si as vrea sa pun niste impresii. Sunt placut impresionat de masina in general dar prin niste chestii marunte cei de la dacia lasa sa se vada ca se adreseaza unei paturi sociale mai putin instarite. 2 ciudatenii pe care le vad eu la logan ar fi Pedala de acceleratie care e nasoala rau de tot pt ca dupa 2oo km faci febra la picior si oglinzile care prin pozitia lor te fac sa crezi ca esti in enterprize, in rest for the moment totul merge brici.Ahh uitam prin galagia interioara se cam reduce comfortul.Respecte
IRONICK
Si pe mine ma deranjeaza un pic pedala de acceleratie. Nu este vorba de prea moale sau prea tare. Este vorba de pozitia ei, prea ridicata.
rapture
Am testat toate variantele de motorizare Logan si pot afirma:

-1.4 mpi relativ lent pe acceleratii scurte in rest ok cu o tinuta buna pentru pretentiile motorului de doar 75cp la drum intins;
-1.5 dci pana la 100 km/h se misca bine pentru un diesel, iar dupa lipsa de putere se simte dramatic si iti inmoaie genunchii la depasiri; raspuns cu intirziere la acceleratie probabil din vina turbinei nu foarte performante si a setarii calculatorului pt. cons. redus; la relanti zgomotul motorului este chiar deranjant in haritaclu; viteza maxima atinsa pe pista din Baneasa 125 km/h cu acceleratia la 'podea' si 3 pers. in masina (mult sub asteptari !); consum indoielnic; frane violente care in situatii limita de genul ploaie,polei, zapada iti pot fi fatale;
- 1.6 mpi atins Vmax 165km/h la test pe Bucuresti-Pitesti si inca mai crestea dar devenise instabila; la relanti zgomotul produs de motor este insesizabil; are rezerva de putere in toate treptele pt un mers decent in oras si pe autostrada; consum mai mult decat decent oras/afara; ABS- ul face diferenta.

Concluzie:

1) Daca 1.5 dci se vrea masina de oras blink.gif nu se merita! (de ce? simplu: gabarit relativ mare pentru un oras aglomerat ca Bucurestiul, consumul in oras este f apropiat de al unei masini pe benzina din clasa mica din import cu dotari la care Loganul doar viseaza prin 2007; si in definitiv cine si-ar lua o masina de oras cu un portbagj de 500l wacko.gif ca doar nu cari porcul, sacii de cartofi si bacsu' de apa in fiecare zi prin oras)
2) mpi-urile nu exceleaza la vreun capitol dar ca putere sunt mult mai realiste pt gabaritul masinii decat 65cp dci euro3 indiferent de cuplu (putea sa aiba si 250 Nm ca in depasiri tot nu te ajuta prea mult)
3) Comandat 1.6 ambition ( met+garantie) pt drumuri lungi cu multe bagaje biggrin.gif
Ciprian I
Am masinadin iunie

Impresii:
- urasc pozitia in care stai la volan - prea sus si incomod - dupa 3-400 km sunt rupt
- pe scaunele din fata se sta incomod
- pe scaunele din spate se sta fff confortabil, nemaipomenite la drumuri lungi
- materiale folosite - la banii care a costat masina am fost un pic suprins de calitatea "buna a materialelor", in sensul ca sunt acceptabile, nederanjante
- fetele de usa seamana cu nuste ligheane intoarse , putea sa faca si ei macar doua bucati (manerul prins dupa...).
- suspensia - imi place cum amortizeaza, s-a mers in mare pe ideea "mai moale". Mi se pare ca are de suferi din cauza greutatii relativ mici, la denivelari din stanga in dreapta masina topaie.Dupa ce am si vazut cum arata elementele suspensia mi-a dat impresia de fragilitate (aviz amatorilor). -apropo ce naiba e asa intortocheata bieleta de directie? ce naiba or fi avut in cap?
- motorul - foarte reusit -nu atat din punct de vedere al performantelor care sunt evident depasite - dar din punct de vedere al zgomotului, consum si fiabilitate. Ar fi trebuit pupat cu o cutie de viteze mai bine calculata pentru el pentru a-l putea exploata mai bine, dar de costurile.... wacko.gif
- cutia de viteze - probabil angrenajele sunt de buna calitate dar timoneria e "varza", as fi happy.gif cool.gif preferat ceva pe cabluri, parghia aceea lunga da mari cool.gif jocuri in levierul schimbator de viteze. De intrat in viteze ar intra frumos (mai putin mrasarier-ul care din cate se stie trebuie gadilat)
- tablaria - pe unde gasesti tabla smile.gif pare bine facuta sa speram si bine tratata la coroziune
- la capitolul tren de rulare nu prea ma bag, nici nu am prea mers la limita sa vad ce tendinte ar avea, evident nu ma astept sa fie un porsche, smile.gif wub.gif dry.gif
b1adi
Logan 1.4 Laureate de aproape 1 luna , 800 de km parcursi.
Din punctul meu de vedere este o masina reusita calitate- pret.
Cei care spun ca Logan este o masina proasta(indiferent ca sunt sau nu posesori de Logan), ma intai sa conduca alte masini , nu conteaza firma si apoi sa se urce imediat pe logan si o sa constate ca diferenta nu e atat de mare.
Pe ce ma bazez cand spun asta:
socrul meu - skoda fabia 1.2 MPI - 14.000 euro
tatal meu - skoda octavia 1.9 TDI - 17.000 euro
nasul meu - mazda 3 sedan (nu stiu pretul )
conduse destul de multi km astfel incat sa fac o comparatie.
Toti mi-au zis ca sa-mi iau ba SH, ba sa mai astept sa imi iau altceva. Insa in momentul cand au condus Loganul si-au schimnat radical parearea si chiar s-au uimit ca la 7380 de euro am atatea facilitati si confort.
Parea lor era inaite ca Loganu e o Dacie cu alta caroserie si nici macar nu acceptau o asemena achizitie.
Insa adevaratele plusuri si minisuri ale Loganului vor aparea dupa 3-4 ani si peste 100.000 de km , atunci vom putea spunde cu adevarat daca Logan este cu adevarat masina.

P.S. Asa ca posesori de Logan bucurativa de masina, ca aveti dece
Crisplant
Ieri am devenit proprietar de ZKR.
De ieri pana astazi, am facut aproximativ 400 km, (urban si extraurban) si pot spune ca sunt foarte multumit de masinuta.
Mai vb peste cateva mii de km, cand sper sa nu pot spune altceva despre ZKR decat de bine.
DigitalScribe
Ok, prima mare dezamagire de la masina. Se zice ca plasticele sunt ieftine si arata si se simt aiurea la pipaire insa problema plasticelor nu-i asta. Se zgarie relativ usor daca nu esti atent si sincer sa fiu n-am nici o idee de remediere decat inlocuirea intreaga a mastii portierei.

Azi am patit-o. Nu degeaba se zice ca facerea de bine e f****e de mama... Am ajutat pe cineva la carat niste obiecte mai voluminoase si omul mi-a zgariat plasticul de la portiera spate dreapta si e zgariat bine in 3 locuri pe adancime. Numai ca n-a taiat plasticul. Obiectul ce-i drept era de fier si destul de ascutit care a facut minunea. Masina noua de 2 luni de zile si 1900 Km... #@$@!!!! Off!

Singurul lucru cu care ma consolez e ca daca era o masina mai scumpa probabil mi-as fi smuls deja parul din cap si l-as fi bagat in canalizare pe amicul meu.

P.S.: Daca va mai amintiti vreunul pe unde se discuta astfel de remedieri la plasticul mastilor de pe portiere rog sa-mi trimiteti un mesaj privat cu link-ul de pe forum ca eu inca scormonesc cu search-ul. Sau eventual daca stiti cat costa o masca spate dreapta... Multiumesc anticipat.

[daca mai comenteaza careva ceva despre colegul nostru si patania lui va lua avertisment!
pentru remedieri oferiti sfaturile vostre fie in cadrul topicurilor in care se dezbate deja o problema, fie prin mesaj privat, daca va referiti la un caz particular]
tavy_01
parerea mea despre logan:
o masina buna
defecte
1 stergatoarele galagioase
2 zgomotul de la 120 km/h in sus
3 demaraj mai slab decit vechea mea SN sau acceptabil la turatii mai mari si am AMBITION
avantaje
1 raportul dotari / calitate / pret
asta spune totul up.gif up.gif up.gif
timmy
pe 30 noiembrie mi-am ridicat loganul comandat pe data de 7 octombrie. este vorba de un model laureate 1,5 dci. din cate am mai citit pe forum, cred ca este printre primele laureate fabricate. in timpul de asteptare am citit anumite temeri legate de faptul ca nu se pot onora comenzi de laureate si nici in teste nu a fost disponibil acest model deoarece exista probleme de fabricatie (ceva de genul ca nu ar incapea sub capota si aerul conditionat si servodirectia). primirea masinii a fost o surpriza placuta, mai ales ca a venit mult mai devreme decat ma asteptam. are si aer conditionat si servo si computer de bord. nu am apucat inca sa o coduc prea mult (am facut abia 100 km) insa ma declar multumit de cum arata si cum functioneaza si mai ales de consumul indicat de computerul de bord . am sesizat pana acum aceeasi problema care am mai vazut-o pe forum si la alte masini: problema de la luminile de frana care se aprind foarte tarziu (pedala e pe undeva pe la jumatatea cursei, iar masina franeaza de mult; m-am uitat in spate, la stopul din masina si am observat ca oprirea masini incet, fara a brusca frana, se face fara aprinderea stopului, abia la semafor sau in panta, daca pedala se apasa mai mult stopul se aprinde). mi-am facut deja programare in service si maine sper sa rezolv problema. de incalzit se incalzeste foarte rapid, desi vazusem temeri legate si de acest aspect (fac o comparatie cu fosta masina, un golf 3 pe benzina, de 1,4, rezultatul fiind ca ambele incep sa dea caldura cam in acelasi punct al traseului, pe drumul spre servici). stergatoarele vad ca functioneaza bine deocamdata (sterg bine si nu scartaie pe geam). pornirea dimineata este foarte usoara. zgomotul in masina este destul de mic, iar pedalele si schimbatorul nu tremura intr-un mod care sa deranjeze (nu am depasit inca 100 km la ora, am mers doar in oras). cam astea sunt primele impresii. sper sa functioneze bine in continuare.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.