Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Logan - Impresii si pareri ale posesorilor
DaciaClub - Forum Dacia > Dacia Logan > Diverse - Dacia Logan
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
LC_TM
Ambition din octombrie 2005.
La activ 9068km.

Minusuri:
- Vopseaua e intradevar proasta,se zgarie f usor sad.gif
- Calitatea plasticelor,mai ales cel de pe coloana volanului care trebuia prins in 4 suruburi si nu in 2,fiind prea lung plasticul respectiv partea de jos vibreaza la anumite turatii si gropi
- Lipsa placa de carton presat in portbagaj,mocheta se lasa peste roata de rezerva si arata ca naiba
- Vizibilitatea in spate nu prea exista prin luneta,deci trebuie sa te ghidezi cu oglinzile exterioare,dureaza un pic pana te acomodezi cu treaba asta
- Firul de la antena care se intareste iarna si loveste in torpedou(cutia ptr acte),fiind tras chiar peste aceasta...se rezolva usor lipind-ul de acea cutie
- Fixare bara fata si spate
- Lipsa filtru de polen din fabrica,dar se rezolva stim noi cum biggrin.gif
- Compu' de bord care se reseteaza uneori si mai are el un BUG,macar consumul instantaneu il pot folosi lejer ptr a obtine consumuri bune


Plusuri:
- Motorasul de 1.6 8v are moment destul de bun si te poti descurca in trafic f lejer cu el,chiar si la exterior te descurci bine daca sti cum sa-l turezi si nu iti e frica sa-l turezi cand e nevoie
- Consum bun,nu ma plang de consum ptr ca nu e mare,e conform specificatiilor,uneori chiar mai mic(asta la stilul meu de condus)
- Clima care face fata fara probleme vara,cel putin la mine a facut fata si am mers in fiecare zi la lucru pe perioada verii la peste 32 de grade,am condus si mers mult ca pasager in alta masina de 3 ori mai scumpa la care nu-i facea fata clima asa de bine
- ABS-ul isi face treaba bine
- Spatiul interior si portbagaj mare
- Garda la sol mare,chiar si asa am atins o bordura si niste pietre pe drumuri mai nasoale,dar daca eram cu vreo masina cu garda 12cm sau mai putin...eram fiul ploii pe drumurile respective(stiu ca afecteaza stabilitatea,dar nimeni nu ma pune sa alerg,e suficient sa merg in limitele legale + 10km in plus)

Ma declar multumit de masina(8900 euro cu tot cu vopsea metalizata si garantie extinsa),n-am avut nici o problema inca,am luat gropi in viteza si n-am avut nici o problema(drumurile noastre si soferi de pe contrasens binevoitori care stateau pe axul drumului ca sa nu pot ocoli....mai 10cm imi trebuiau....asta e)....suspensia e suficient de moale si amortizeaza chiar bine socurile f puternice.Masinuta se duce daca sti cum sa o exploatezi,nu e asa lenesa precum se crede si se spune.Nu e o masina cu pretentii...ok pentru unii nici nu se poate numi masina,ptr mine e o masina ok la pretul ei si imi ofera ceva comfort,ma duce si ma aduce fara probleme si fara sa bag bani in ea,doar benzina,revizii si asigurari.

Toate cele bune!
L.
kodrix
LOGAN ---aprilie 2006---1.4 MPI---21400 km---verde cameleon---Laureate
Multumit in proportie de 80%.
Minusuri:
-vopseaua--Cel mai mare minus. A mea este de o calitate execrabila. Se zgarie si se ciobeste atat de usor ca nu iti vine sa crezi. In momentul acesta arata jalnic din punctul meu de vedere si nu stiu ce sa fac cu ea. (offtopic: am sa imi postez problema pe un alt topic cu poze explicite)
-tabla--Foarte subtire, se indoaie f. usor.
-cauciucurile (deh montana)
-pozitia la volan cam neergonomica.
-tot felul de zgomote interioare de care am scapat in mare parte.
-nivelul de finisare.
-ABS-ul care lipseste (nu l-am comandat)
Plusuri:
+Surprinzator pt. mine cel mai mare plus e motorul care dupa 15000 km si-a dat drumul f. bine. Daca il turezi bine te poti descurca in trafic onorabil iar consumul a scazut si el dupa 15000 km. Am scos pe un drum extraurban (Botosani-Iasi aprox. 120km) un consum mediu bun
+spatiu interior
+fiabilitate care la mine e f.buna
Ar mai fi si alte plusuri care nu cred ca e necesar sa le mai prezint.
sintax
logan ambition dec. 2006 - 10.500 km

eu sunt extrem de multumit de logan.................................... (Moderator: au fost eliminate paragrafele fără legătură cu subiectul acestui topic) ................... sa revin la discutie cum am spus sunt f multumit de ia cu micile exceptii care deja au fost subliniate pana acum de mai multe ori si nu cred ca are rost sa le mai ating si eu.

Oricum recomand celor care dispun de acesti bani sa aleaga loganu.....MERITA SIGUR.
Ake
[..ne poate traduce cineva in romana mesajul de mai sus? desi ocupa juma de pagina, n-am inteles daca-i de bine sau de rau huh.gif ...]
Hai sa mai fac si eu un rezumat dupa 21 de luni si 36 mii km.
+ Vopseaua NU e proasta. Arata aproape ca noua.(gri perla)
+ in comparatie alte masini similare mi se pare suficient de fiabila. Practic masina a avut o singura defectiune in garantie si aceea rezolvata prompt, restul de vizite in service au fost din vina mea)
+ in continuare sunt supermultumit de climatizare

- interiorul anost m-a facut sa ma plictisesc ingrozitor de ea.
- portbagajul desi mare,adeseori se dovedeste foarte greu de incarcat daca ai chestii mai voluminoase si mai compacte.
danydan
Sunt posesorul unui Logan Laureate 1,4 MPI (din iulie 2006 si am trecut de 4500 km cu el ), rosu passion. Per total, sunt f. multumit de masina. Ca orice produs, are si el plusuri si minusuri. Insa, consider ca e o masina f reusita pt ceea ce s-a vrut: o masina ieftina si decenta. Pentru cei care au uitat, sau nu stiau, Renault a declarat ca Dacia nu va fi o masina scumpa (asadar in clipa asta nu au de gand sa scoata modele mai smechere gen octavia, superb, etc), ci un entry-level pt Renault. De fapt ei nu vor sa concureze cu modelele Renault, ci sa aduca un plus de clienti pt cei ce nu-si permiteau Renault. Asa ca nu are rost sa discutam despre tehnologii scumpe, design si materiale pretentioase, etc. Pentru a fi multumit, trebuie sa intelegi cat dai si cat face. Evident ca una e sa dai 7 600 euro pe logan si alta e sa dai 11 700 euro (cu reducere) pe Astra. Multi m-au intrebat de ce nu am ales altceva: Astra, Clio 3, etc. Simplu: am facut raportul calitate/pret. Urmatoarea varianta viabila era cu cel putin 30% mai scumpa (adica undeva la 10 000 euro). Daca fac comparatie cu promotia de la Astra atunci diferenta era de 54%! Asadar alta clasa, altceva. Ajungem acum la alt mod de a judeca lucrurile: Tinand cont de cei cel putin 30% diferenta putem sa intrebam pe multi: de ce Clio si nu Megane, de ce Megane si nu Passat, de ce Passat si nu A8, etc...Si tot asa pana cand ne plictisim...
In alta ordine de idei, mai am o Fabie de 2 ani (luata tot de noua). Asadar pot face comparatie obiectiva intre acestea. Revenind la subiect:
Plusuri: motorizare buna (e mai vechiut motorasu’ da’ n-ai ce-i reprosa pt banii astia), trage bine si cand e incarcata, pozitie confortabila de condus pt un entry-level (doar nu o sa compar cu passat...), dotari multe pt pretul ei (mai stiti gluma de acu’ cativa ani cu Dacia cu air-baguri si calculator de bord?!?), aer conditionat f. eficient (bine spus ce cineva mai sus: am mers cu masini mai scumpe si nu erau atat de eficiente), portbagaj enorm, spatiu generos pt locurile din spate, consum mic la drumuri lungi, consum rezonabil in Bucuresti (Fabia consuma mai mult...), stabilitate buna, suspensiile moi (f. bune pt gropanele din Buc!!!), garda mare la sol (super pt gropanele din Buc!!!), desi loganu e mare totusi e f. mavevrabila pe spatii mici, servodirectia ajuta f. mult in manevrabilitate, frane bune pt un entry-level, sistem de iluminare eficient (mult mai bun decat la alte masini mai scumpe si mai de pretentii), sistem de ventilare si incalzire eficient (acum cand e frig am constatat ca se si incalzeste f. repede), asigurare CASCO mult mai ieftina decat la modelele de import, etc.
Minusuri: vopsea slaba si f. sensibila (se zgarie usor; griul metalizat vechi era mult mai rezistent la socuri; dar oricum acum au schimbat nuantele de gri, asa ca nu am idee cat de rezistente sunt astea noi), neizolata fonic (zgomot cam mare in interior, deh, pretul mic...risc asumat...), manerul schimbatorului de viteze prea lung (imi place mai sport, sunt carcotas, nu?), servo cam prea sensibil (super pt manevrabilitate, dar la drum lung inca nu m-am obisnuit adica tragi f. putin si deja a actionat, ...poate sunt mai obisnuit cu un sevo mai lent. (clio 3 si megane II sunt la fel de sensibile....), lipsa air-bagurilor laterale (le luam daca avea), nedirectionare a AC-catre spate (iar sunt carcotas), oglinzile laterale nepliabile (mai bine iti ei altele noi decat sa le pliezi- e o adevarata aventura revenirea la pozitia normala), bancheta din spate nerabatabila (nici macar optional)- dar compensata de portbagajul mare, lipsa de modularitate la cumparare- rigiditate in configurare: ex. vrei AC, iei modelul X, vrei ABS, iei modelul Y, catalogarea malitioasa a celor din trafic care au diverse alte masini din alte clase (unele fiind SH-uri fara multe piese originale si cu tot felul de adaptari pt ca e prea scump sa faci o reparatie ca lumea....).

Asadar, daca doresc sa-mi iau ceva semnificativ mai bun, ar trebui sa ma uit de la 12 500 euro in sus adica de laMegane, Octavia, etc in sus.
Oricum, n-as lua un SH decat daca nu am alta alternativa. In clipa de fata, nu se mai produc bunuri cu durata mare de viata si utilizare. De ce? Datorita concurentei, preturile sunt duse in jos. Din eficienta si tehnologii nu poti sa lasi pretul mai jos de 5%. Daca vrei sa lasi pretul mai jos de atat, pui materiale mai slabe. Se aplica in toate domeniile: constructii, IT, auto, etc. De ce? Pt ca e supraproductie. Daca produc mult si acestea produse rezista bine, cu mult peste garantie, atunci o sa−mi scada vanzarile pe viitor. Cati o sa cumpere modelele nou aparute? Din motive financiare, majoritatea schimba produsul atunci cand nu mai e rentabil. Asa ca producatorul e singurul care poate controla aceasta situatie. Dpdv al fiabilitatii, modelele noi sunt mai slabe decat vechile generatii. Asa ca, revenind la SH, neamtu’, austriacu’ etc schimba masina cand nu mai e rentabil s-o tina (costa prea mult s-o repare). In plus, n-au mila de ele din acest motiv: ei stiu ca in 2, 3, 4 ani o vand asa ca nu mai sunt atat de atenti cu ele. Le alearga de nu se vad pe sosele, nu se gandesc s-o protejeze, ca oricum o schimba pe una care va fi mai ieftina decat asta cand a fost noua (vezi mai sus de ce generatiile noi sunt mai ieftine decat cele vechi). Si apropo de asta, nici in Vest nu mai e abundenta din anii 70-80 cand faceau risipa de bani. Acu' si in Vest situatia e grea si nu-si mai permit multe. Asta, vorbind la general si nu in cazuri particulare.
In concluzie, loganu isi merita banii. Asta daca nu ai pretentii de masina de lux la pret de nimica...
TheBeast
Impresii la 1800km (parcursi in 3 saptamani de la cumparare) cu un Logan Laureate 1.5 dci, albastru egee:

Deocamdata masina merge excelent, chiar nu am nimic de reprosat la partile cu adevarat importante: motor, cutie de viteze, frane... Am testat-o si pe drumuri europene, si la ses si la munte, si pe drumuri de tara, si isi face treaba impecabil. Ca fost "utilizator" de benzinara, m-a impresionat placut modul in care trage dieselache-ul la deal, uneori am fost nevoit sa franez in panta sa nu ma sui pe unele benzinare (stiu ca sunt putin rau...). Pe de alta parte, la drum drept, nici nu am avut curaj sa-i dau mai mult de 120 km, pentru ca de-abia a iesit din rodaj, dar pare ca urca mai greu de aici in sus. Ma rog, in carte scrie ca performantele se obtin dupa 6000 km, deci mai asteptam...

+ Consumul, cu 5 pasageri, portbagaj plin, si in perioada de rodaj, e ca la carte, chiar putin mai mic, deci si aici ma declar multumit.
+ Franele sunt bune, chiar prea bune pana te obisnuiesti, am scartait rotile de vreo doua ori... Pe perioada de iarna cred ca o sa fie destul de rau, asa ca incepe sa-mi para rau ca nu am mai dat ceva banuti pe varianta cu ABS sad.gif. Sper sa-si mai dea drumul in timp.
+ Cutia merge super, si nu am avut probleme nici cu marsarierul.
+ Sonorizarea Blaupunkt mi se pare buna, nu sunt genul care sa dau muzica tare pana cand zboara tablele de pe ea, dar nici nu ascult neaparat incet. La un nivel "normal" al sunetului, isi face treaba fara vibratii si distorsiuni. Poate trebuie sa spun si ca am schimbat casetofonul din dotare cu un cd/mp3 Panasonic...
+ Pozitia la volan e buna, si desi scaunul e cu reglare pe inaltime, eu il tin sus de tot. Chiar imi place, cum spuneau si altii, cum "cobor" din masina. Pe de alta parte, cred ca e singura masina cu care am mers timp indelungat fara sa ma dau jos apoi cu dureri de spate. Probabil si reglajul lombar a ajutat la treaba asta.
+ Accesoriile, iluminarea, etc. isi fac treaba asa cum trebuie, fara probleme. Normal ca nu se compara (ca numar) cu masinile din clasa superioara, dar atatea cate sunt, isi fac treaba bine. Servodirectia functioneaza bine, la viteze mici sau in parcari e nemaipomenita, dar nici la viteze mari nu am avut senzatia ca ar fi prea sensibila. Cred ca e si chestia de obisnuinta...
+ Zgomote interioare nu am observat, chiar deloc, desi dupa lecturarea acestui forum am devenit putin paranoic, ascult ca un nebun sa depistez greierasi... Singurele zgomote erau produse la hopuri de carcasele de cd-uri din torpedou care se pocneau intre ele, dar masina nu "zicea" nimic. E devreme oricum, mai e timp destul sa apara si greierasii, mai vorbim dupa 10000...

Hai ca am laudat-o prea mult, mai are si minusuri...

- vopseaua nu stiu deocamdata cum e, dar inclin sa cred, citind si ce s-a scris mai sus, ca e proasta. La doar doua zile dupa ce am luat-o, am mers pe un drum de tara, mai incet normal, ca sa o protejez, si m-a depasit un dobitoc cu un microbuz cu viteza mare. Din nefericire, a reusit sa-mi proiecteze o piatra in portiera stanga fata, si s-a lasat imediat cu o zgarietura de 1x2mm. Nu a ajuns la tabla, dar vopseaua a sarit, se vede smacolina alba de dedesubt. Teoretic ar fi trebuit sa fie mai elastica...
- designul interior cam butucanos, canapea nerabatabila, dar pe mine nu ma deranjeaza, stiam de cand l-am comandat cum o sa arate, deci asta e... Pretul si-a spus cuvantul.
- tabla destul de subtire in anumite zone, sper macar sa fie buna...
- lipsa unei protectii in fata si spate la tamponari mici. Am vazut in intersectia din fata firmei un Logan lovind din spate o berlina veche. Berlina n-a avut mai nimic, dar plasticele de la logan s-au facut praf, si ce e si mai grav, nici radiatorul n-a scapat... Nu cred ca era asa de greu sa fie si un cadru metalic pe acolo...

In concluzie, pot sa spun pana acum ca sunt multumit de Logan. Deocamdata merge foarte bine. Si din ce am vazut pe forum, pot aparea destule probleme, dar un procent destul de mic din ele sunt cu adevarat grave. Majoritatea tin de accesorii, zgomote, finisaje, dar un procent destul de mic sunt probleme la motor, cutie, directie, frane (la frane chiar nu am vazut), deci lucrurile cu adevarat importante par sa fie facute bine, si pana la urma asta conteaza... Degeaba am masina cu masaj la scaun, daca plezneste motorul dupa 20000km, sau daca nu tin franele...

Pretul e bun pentru ceea ce ofera, si cred ca si acum, daca as alege din nou, as opta tot pentru Logan, cu toatele avantajele si dezavantajele lui.

Aaaaaa, si un alt plus pe care nu l-am zis, aviz amatorilor de SH: mirosul de "nou" wink.gif

LE:

Nu vreau sa fac reclama vreunui produs, dar sunt cateva lucruri pe care le-am adaugat din start si pe care le consider absolut necesare:
- covorase din cauciuc
- protectii de noroi la aripi, produse de Dacia. Chiar daca sunt mai scumpe, se potrivesc perfect si nu mai trebuie sa faci fel de fel de ajustari sa le potrivesti, ca la cele universale
- huse, produse tot de Dacia, special pentru Logan, din aceleasi considerente ca mai sus. In plus, au exact design-ul tapiteriei originale, nici nu-ti dai seama ca sunt puse.
- compartiment protectie portbagaj (asta e denumirea din catalog), e absolut necesar pentru a evita indoirea mochetei peste roata de rezerva si, de ce nu, pentru protejarea contra mizeriei (va spun din proprie experienta)
- senzori de parcare - intr-o parcare aglomerata, la spatele mare al Loganului, sunt excelenti. Nu spun ca nu te poti descurca si fara, mai ales dupa ce te obisnuiesti cu masina, dar scutesti multe manevre cu ajutorul lor. N-ar fi rau sa existe niste senzori de genul asta si in fata biggrin.gif
tedy
QUOTE(TheBeast @ 24 Oct 2006, 10:45)
- lipsa unei protectii in fata si spate la tamponari mici. Am vazut in intersectia din fata firmei un Logan lovind din spate o berlina veche. Berlina n-a avut mai nimic, dar plasticele de la logan s-au facut praf, si ce e si mai grav, nici radiatorul n-a scapat... Nu cred ca era asa de greu sa fie si un cadru metalic pe acolo...
*



Daca ai fi vazut vreo bara de logan demontata ,ai fi vazut ce are in spate.Stai calm ca are protectie ca lumea,nu cedeaza asa usor
florinel_lva
33.000 km.partea mecanica nici o problema(motor,suspensii,transmisie,frane),dar ma cam omoara greierasii din habitaclu(stiti voi la ce ma refer),si pe zi ce trece parca se inmultesc.
asta e.
pe ansamblu multumit,dar sa stiti ca isi cam bat joc de noi astia de la dacia (in continuare)
macar in primii 2-3 ani ar fi trebiut sa discutam aici pe forum doar despre imbunatatiri si sa ne laudam ca avem masini noi,dar se pare ca sunt destule probleme si de alt gen discutate (mai putin dorite)
toate bune
TheBeast
QUOTE(tedy @ 25 Oct 2006, 00:02)
Daca ai fi vazut vreo bara de logan demontata ,ai fi vazut ce are in spate.Stai calm ca are protectie ca lumea,nu cedeaza asa usor
*



Ce-i drept, n-am vazut nici o bara demontata, dar am inteles de la un prieten care a avut-o busita in spate si a vazut-o in service ca nu are cine stie ce protectie pe acolo. Prin design da impresia de masivitate, dar in realitate nu e chiar asa... Oricum, sper sa fie cum zici tu, si mai ales, sper sa nu fie nevoie vreodata sa-i testam rezistenta. happy.gif

Scuze pentru reply si pentru vorbit "din auzite" privitor la bara din spate, dar cred ca e o discutie interesanta... Acum astep warn unsure.gif
tedy
Warn nu vad de ce,ca doar impartasim niste pareri aici.Eu am lovit cu a mea un logan in lateral.A mea fiind lovita in fata nu a suferit cine stie ce,are ditamai bara de fier sub bara de plastic.Celalalt era ciulama facut.In spate nu stiu cum e ca n-am fost inca lovit.Bafta
danmincea
Din 26 octombrie am si eu Logan Preference 1.4. Sunt tare incantat de el, imi place ca am prins model din colectia 2 care are inchidere centralizata si pe portbagaj deci nu mai sunt nevoit sa montez actuator. De asemenea capacele sunt mult mai dragute. Sper sa nu am probleme, ma gandesc si la faptul ca am beneficiat de promotia "3 ani garantie", deci probabil ca fabrica nu isi permite sa dea garantia asta si sa livreze masini care sa-i coste mai tarziu. smile.gif
undemerg
Logan Laureate 1.5DCI - feb 2006 - 27 000 Km (1/2 Bucuresti, 1/2 afara, inclusiv drumuri neasfaltate, munti, etc.)

Plusuri:
- consum ok pentru o masina asa de mare, chiar si in Bucuresti
- costuri de intretinere pe care nici macar nu le poti compara, indiferent ce alta marca ai alege
- confort incomparabil cu orice masina la banii astia, fie ea si second nemteasca cu 100 000 Km dati inapoi la bord
- comportament rutier placut, in conditii normale de exploatare, adica pana in 130 Km/h, si dupa 2-3 luni de acomodare cu masina (aici se poate sa fie de vina si faptul ca a fost primul meu diesel)
- fiabilitate relativ ok
- un singur zgomot nejustificat, usile din spate cam zdrangane la gropi mari, dar am inteles ca se pot rezolva usor. In rest cu bord, scaune si alte elemente n-am probleme

Minusuri:
- geamurile "scartietoare", dar din cate stiu eu scartaie din cauza nespalarii, o sa verific cand o sa gasesc o spalatorie ca lumea...
- sensibilitate la motorina proasta de la noi (oricum, 1 singura problema, si asta rezolvata pe service, in 27 000 Km nu mi se pare chiar asa de rau, au facut figuri masini mai cu nume)
- lipsa abs (desi n-am avut nevoie foarte mare, m-as fi simtit mai in siguranta si oricum exista varianta cu asa ceva, doar ca n-am avut eu bani mai multi)
- imi place mai mult mcv-ul, dar trebuie sa-l mai tin pe asta, ca nu ma lasa leasing-ul sa-l achit in avans decat dupa un an... wink.gif
cosmintr
Doresc sa discut cu cei care au achizitionat Logan MCV, s-a inchis topicul despre acele discutii! Stimati moderatori, lasati macar un topic pentru MCV, ca probleme nu au ca sunt prea noi. Pur si simplu doresc un loc unde sa pot schimba impresii cu cei care au cumparat sau nu aceasta masina. Va multumesc un cititor al discutiilor de pe acest forum!
Ci_co
Hai baga !!! Impresii pareri cum ti se pare ??? Topic dedicat loganului MCV nu este, exact cum nici tu nu ai probleme la el ca e nou asa nici noi nu avem topic deh ca e prea nou smile.gif
Codrin
QUOTE(AL @ 30 Oct 2006, 14:45)
deja vad ca incep sa se transforma impresiile postate aici in impresii de posesori de MCV...pentru asta exista topic dedicat... la fel si pentru achizitie si pentru accesorii... aici se inchide... multumim pentru cele scrise celor care au contribuit....
*


laurian
Salut!

Am ridicat masina- MCV Laureate cu ABS, 1.6 16v -, si am facut un drum scurt prin Bucuresti.
Inainte am avut un Logan 1.4 Laureate.
Exista niste deosebiri.
In primul rand, schimbarea vitezelor. Cursa schimbatorului e mult mai mica.
Frana e mai slaba la inceputul franarii, pedala face o cursa mai mare decat la cea veche. pentru a obtine acelasi efect. Nu am incercat inca franari bruste.
Anvelopele sunt Debica.

In privinta vizibilitatii: in spate nu prea mai vezi nimic, totul se rezolva cu oglinzile laterale, care sunt destul de mari.
O alta deosebire: pe maneta calculatorului se afla stergatorul pentru spate, precum si actionarea spritului spate. Rezervorul de apa este acelasi, deci va trebui umplut mai des.

O alta chestie: la 7500 km mi-au spus sa fac scimbul de ulei. Inainte era la 15000.

Si alta chestie: presiunea este 2.4-2.6. Se pare ca au marit presiunea standard, acum si la berlina e mai mare decat cea de pe Loganul vechi (2).


Cam atat, dupa acest prim drive test.
Mentionez ca nu condusesem un MCV inainte.


Factura inca nu am putut sa o iau, cica nu ar fi fost facuta confirmarea platii de catre Dacia.

Am asteptat 1.5 ore sa bage masina la spalat si sa o iau.
Daca exista intrebari, va stau la dispozitie.

PanDa
felicitari si s-o stapanesti sanatos

mi e nu mi-au zis nimic de 7500km. exista in carnetul de garantie niste mentiuni pentru situatii speciale... drumuri prafuite.. rulota..blabla in care se recomanda schimbarea uleiului mai des
Jack Daniel's
Cum trage MCV fata de Loganul 1.4 ?
IRONICK
QUOTE(laurian @ 31 Oct 2006, 12:53)
Si alta chestie: presiunea este 2.4-2.6. Se pare ca au marit presiunea standard, acum si la berlina e mai mare decat cea de pe Loganul vechi (2).
*
laurian, ai masurat-o tu sau asa scrie in manual si pe placuta constructorului ?
alex_r
Am un Logan 1.5 DCI Ambition cam de prin iunie. Km in bord - 43.000 - si vreau sa spun ca am avut mari emotii in lagatura cu masina in primii 10.000 km (multumim aici celor de la WV pt testul interesant cu care ne-au speriat). Din fericire pot spune ca sunt extraordinar de multumit de masina asta. Nu am avut absolut nici o problema cu ea , se comporta ffff bine la viteza si in curbe (am un stil de a conduce mai sportiv). consumul este cel dat de producator si A/C-ul a facut ca vara asta condusul sa fie o placere.


P.S "-[QUOTE] lipsa unei protectii in fata si spate la tamponari mici. Am vazut in intersectia din fata firmei un Logan lovind din spate o berlina veche. Berlina n-a avut mai nimic, dar plasticele de la logan s-au facut praf, si ce e si mai grav, nici radiatorul n-a scapat... Nu cred ca era asa de greu sa fie si un cadru metalic pe acolo..."

Sincer sa fiu nush unde ai vazut faza asta dar vreau sa-ti spun ca am avut si eu o tamponare cu o Supernova (m-a lovit din spate) si vreau sa spun (si puteti sa ma credeti pe cuvant) ca NU AM AVUT NICI O ZGARIETURA!!!! in schimb posesorul SN a avut de facut reparatii serioase inclusiv schimbat radiatorul. Deci parerea mea e ca barele de protectie isi fac bine treaba si sunt destul de trainice
laurian
@ IRONICK :laurian, ai masurat-o tu sau asa scrie in manual si pe placuta constructorului ?

E pe placuta de pe usa.



Am mai mers prin oras.
Fata de 1.4 motorul trage mai slab, daca nu urci pana la 3000. Deci de pe loc sau urcare deal la magazinul Unirea - merge mai slab.
Insa ajunge una doua la 3000, calcand acceleratia foarte usor.
Am facut cam 30 de km azi , si consumul mediu este de 14.
Am dat drumul la caldura, si s-a incalzit foarte rapid, parca mai repede decat in 1.4, cel putin pe locul soferului.

In spate nu prea vezi nimic, te chiorasti printre tetierele din spate si marginea ferestruicilor. In schimb oglinzile laterale fac toti banii.
PanDa
QUOTE(laurian @ 31 Oct 2006, 21:16)
@ IRONICK :laurian, ai masurat-o tu sau asa scrie in manual si pe placuta constructorului ?


Am facut cam 30 de km azi , si consumul mediu este de 14.
Am dat drumul la caldura, si s-a incalzit foarte rapid, parca mai repede decat in 1.4, cel putin pe locul soferului.

In spate nu prea vezi nimic, te chiorasti printre tetierele din spate si marginea ferestruicilor. In schimb oglinzile laterale fac toti banii.
*



io in primii 20 km am avut consumul cam 18 si un pic (la ora 2 in buc) cu caldura si racirea mie mi s-a parut super ok ventilatia . pe treapta 4 se aude mai tare decat motorul la 4500 biggrin.gif .pana la tr 3 e acceptabil
incearca sa mergi cu toate scaunele pliate..sa vezi senzatie de autobuz....
mishuz
Fratilor cine ma lumineaza cum e cu manerele interioare (care sunt si cotiere) de la usi. Sunt urate de-mi vine rau; Poate singurul lucru care m-a oprit la cumpararea uneia;
Daca luam un topor si ciopleam o bucata de spuma cred ca iesea mai frumos;
Pare de epoca pietrei manerul (de fapt infundatura aceea de maner )
Nu tin prea mult la detalii dar manerele astea te sidereaza.

LE: ce-i drept am eu sensibilitati la atingere si imi scapa lucrurile repede din mana dar parca puteau pune maner tip bara.
Se pot schimba manerele astea urate? Cu unele de la un s-h ?

Mersi,
Grigore
smcsa
In sfarsit, dupa doi ani, cineva ridica problema "manerelor", care dupa mine, sunt singurele elemente cu adevarat urate la Logan
mariuscond
@mishuz
ai mare dreptate (din punctul meu de vedere), despre minerele de pe usi, dar cred ca multi le-au ignorat pina la urma, cintarind mai multe lucruri cind au ales logan. E pacat ca cei care am cumparat si care vor cumpara logan fac o multime de compromisuri cind aleg masina asta. Sincer sa fiu eu as fi facut multe lucruri altfel la masina asta... si nu cred ca i-ar fi costat mai mult. Dacia se vinde mai mult din cauza pretului - fiind o masina care se adreseaza nu neaparat celor cu bani.
De ex. eu cind am ales ambition am facut-o doar pentru ABS si am trecut cu vederea ca mi-au bagat pe git tot felul de zorzoane (CD, GE pe spate, etc) pe care de altfel le platesc (in rate). Cei de la Dacia nu trebuie sa se plinga de scaderea vinzarilor, daca ar citi acest forum si daca le-ar pasa ar putea sa vinda mai bine masina asta.
rolass
Cine stie mai multe despre MCV diesel ? Cine a testat un MCV diesel ? Toate opiniile sunt in legatura cu benzinarele. La Iasi nu este decat 1.6 16v pentru drive test, ca si motor. Daca a primit cineva masina diesel poate sa ne dea detalii ...
Multumesc !
Ilie69
Salutare tuturor celor ce avut-au curajul de a-si lua Logan! Care din economie, care din curiozitate, care din mindria de a fi ROMAN!
Si io sint unul dintre ei si...
Sint multumit de masinuta, desi...
1. A cincea merge de la 50 cu 1600-1800ture. Incepind de la 100 e drept ca nu te prea auzi in interior, dar io n-am vazut turometrul sa treaca de 2400 nici la 160! Se poate?
2. AC si incalzirea zumzaie si ele nepermis de tare.
3. Fost-am cu ea in SERVICE CAREMIL, de unde am luat-o, pt. ca nu mai mergea "stropitoarea" de parbriz. Surpriza!! Electricienii au facut ce-au facut de au zis ca nu mai am nici frine pe spate (becuri) si asa am lasat 'otomobilu' la ei pt exact 10 zile (recablare). Daca ma poate lamuri cineva de ce???
Io zic ca-s aceiasi ROMANI de mai sus, voi ce ziceti? Ca masina ar mai hi cum ar mai hi. Si cind te gindesti ca vroiam s-o dau "batrinului" pe asta si sa trec la un "break". Sa mai incerc? Mai merita? Daca crapa ceva? Sau un VW de fo 3-4 ani e mai bun?
cosmintr
Salutare, scriu in legatura cu intrebarea de Logan Diesel MCV, am comandat in prima zii cand s-a dat drumu la 2 saptamani aprox dupa benzina, asta a fost pe la jumatatea lui octombrie, dar am cerut Laureate si metalizat asa ca e gata numa prin 18-23 decembrie.
Am vrut sa conduc cica in show room nu sunt ca numa cand am comandat au inceput sa fabrice diesel. Asa ca din decembrie cred ca vor fi MCV diesel de condus. Si eu am condus numa de 105CP aia cu 16Valve.
Am vorbit cu aia de la vanzari si care au condus la Bucuresti una bucata diesel, lor li s-a parut datorita cutiei de viteze schimbata de la benzina si etansarii mai bune pt zgomot, ca-i mai ok decat benzina, nu stiu nici eu daca e asa va voi zice in decembrie daca vine (pe zii ce trece nu mai am rabdare).
PanDa
Nu am condus logan berlina...so..
printre blocuri..cu gropi meseriase..voi mergeti cu a-I-a sau a II-a?

mi se pare foarte lunga prima viteza. e adevarat ca io compar cu DSN-ul. La MCV la 3000 am deja 30Km/h . Daca merg cu a 2-a sta la 1000 sau sub ...iar cand merg cu a 1-a mai mult de 2 m mi se pare aiurea.
MoneyTalks
Daca tre sa faci slalom printre gropi cu 5-15 km/h, mergi linistit cu viteza 1. Daca esti in mers, opresti mai intii si bagi in 1 si mergi lejer. Asta daca iti pasa de masina. Daca nu, poti merge si cu 60 (am vazut si viteji din astia)
PanDa
QUOTE(MoneyTalks @ 2 Nov 2006, 02:29)
Daca tre sa faci slalom printre gropi cu 5-15 km/h, mergi linistit cu viteza 1. Daca esti in mers, opresti mai intii si bagi in 1 si mergi lejer. Asta daca iti pasa de masina. Daca nu, poti merge si cu 60 (am vazut si viteji din astia)
*



cu 60 merg cu NIVA biggrin.gif
cu MCVu nu ca e in "rodaj" blush.gif
acuma serios, inteleg ca si la berlina aI-a si a II-a sunt destul de lungi. mai lungi decat la DSN de ex.
MoneyTalks
Eu pe drumuri cu gropi cu viteza maxima de 15 km/h merg cu viteza 1, chiar si cu masina din semnatua. La viteze asa mici si mai ales daca va trebui sa incetinesti, in viteza 2 ti se va opri motorul. Tu mergi cum vrei, e doar masina ta. Si apropo, nu mai cita tot postul anterior... wink.gif
jimmy2iuly
de vreo saptamana sunt posesorul unui prestige...am facut doar vreo 600km ...inca nu imi dau seama ce sa spun de masina doar atat...fara sa depasesc 3000rpm...te baga in scaun. astept sa fac 1000km sa vad ce sound are la 5000rpm biggrin.gif
Mich@el
QUOTE(PanDa @ 2 Nov 2006, 14:20)
Si apropo...sunt gropi in Austria?smile.gif
*


eu nu am gasit,desi am fost tocmai pana in Tirol,dar deja suntem offtopic.
MoneyTalks
Era vorba de gropile din Ro, cum le eviti cu Loganu, ca sa iti ramina cit mai intreg... tongue.gif

Si DA, sint si in Austria gropi. Chiar si pe autostrada. Dar MULT mai putine si mici.
laurian
Pentru posesorii de MCV si nu numai: se gaseste la Carrefour o perie (rabatabila) de zapada cu tija telescopica, care are la celalalt capat raclor de gheata.
Tija e intre 0.9 si 1.5 m, tocmai buna pentru a curata acoperisul de zapada.
Cred ca numai cei mai inalti ajung cu mana la mijlocul masinii, va fi distractiv la spalatorie cand o vor sterge de apa.
Mich@el
QUOTE(laurian @ 4 Nov 2006, 11:25)
Cred ca numai cei mai inalti ajung cu mana la mijlocul masinii, va fi distractiv la spalatorie cand o vor sterge de apa.
*


nu va fi la fel de distractiv daca cei de la spalatorie vor considera ca nu face parte din categoria masinilor mici.poate o incadreaza la utilitare.
biggrin.gif
PanDa
QUOTE(Mich@el @ 4 Nov 2006, 14:24)
nu va fi la fel de distractiv...
*



Io m-am obisnuit sa platesc la niva pret de spalat de "JEEP" desi nu-i mai mult de spalat decat la Logan. Asa ca la MCV o sa fie cat l microbuze.(Deh 7 locuri) biggrin.gif laurian thanx pentru info.
Ed_46
Dupa parcurgerea a 30.000 km pe drumurile patriei, cateva cuvinte despre Laureate 1.4.
Probleme minore ce au aparut in acest timp (20 luni): bandou lateral usa sofer rupta, aripa spate putin busita (din prostia soferului), un far de ceata spart (platit CASCO), contactor marsarier dus - schimbat in garantie. Cauciucurile fata fiind uzate, le-am schimbat recent cu roata de rezerva M801 si un K801. Vesnica problema a contactorului de la torpedo inca nerezolvata...zgomote, scartaieli pe ici pe colo, unele remediate altele au disparut de la sine...Consum bun... Per total sunt multumit de ea, dupa mine este o masina OK in categoria ei (de familie sau cum ar fi catalogata), daca as avea una mai puternica n-ati mai citi aceste randuri...Salutare pentru toti, aveti grija de voi si de ceilalti participanti...
PanDa
Am terminat rodajul la MCVeu... acu poate nu-mi mai sare nimeni in cap.. Deci 1020 km buc - olanesti in prima zi ...o sapt de bucuresti...buc-cioplea (predeal) - buc (ultima parte cu cauciucuri sava eskimo). N-au fost probleme majore (reglat stropitori, agrafa la buson, echilibrat cauciucuiri iarna + azot). Pentru pretentiile mele s-a comportat excelent, si pe asfalt cuarat si pe zapada si pe serpentine. M-am obisnuit si cu "gabaritul" smile.gif
Nu regret banii "aruncati" (zice unii invidiosi) pe Dacia.




P.S. Ca sa nu mai zic despre faptul ca roscata era vedeta toata lumea era cu ochii pe ea si dadea din maini. Chiar si o mica sedinta foto intr-o benzinarie la cererea unui Cieloist smile.gif. Autografe n-a dat ca era obosita. Multumim publicului care a fost alaturi de noi!! biggrin.gif
AL
repet si pentru noii veniti in "club", care nu au citit paginile anterioare... AICI SE POSTEAZA IMPRESII... NU SE DEZBAT IMPRESII.... nu se transmit felicitari (pentru asta exista mesagerie privata) si nu se discuta despre "de toate" referitoare la masini... sa nu uit...NU SE ADMIT comparatii aiurea cu alte marci, care de regula degenereaza in flame-uri... deci va rog aveti in vedere toate astea.. altfel va veti gasi mesajele in cosul de gunoi si va veti alege cu avertizari si sanctiuni (in caz de recidiva)

in legatura cu MCV-ul o sa admitem intrebari/raspunsuri... intrebari la obiect despre masina la care o sa raspunda punctual posesorii... dar fara a degenera in discutii interminabile si offtopic...
PanDa
Am primit in sfarsit CI si (desi am avut ceva emotii) scrie ca are 7 locuri (pe scaune binenteles) biggrin.gif si apropo de topicul despre "euro" ultimele caractere sunt E4.
ndr
posesor de preferance 1.5 dCi de aproape 3 luni

am incantat de masina, mai precis de:
-pret
-spatiozitatea ei
-consumul mic
-lumina suficient de puternica a farurilor
-design
-portbagajul mare, desi are "gura" putin cam mica (nu am reusit sa bag o cutie mai maricica, desi ea ar incapea in el)
-motorizare buna (poate subiectiv, inainte conducand o berlina din '87 wub.gif )
-garda la sol
-etc

am inteles ca din motive de economie nu au pus nici macar o lampa in torpedo sau un amarat de filtru care sa opreasca frunzulitele, ca vopseaua e asa cum e, si ar mai fi unele maruntisuri

dar ce nu pot sa inteleg e ca o masina la 3 luni de la cumparare sa scartaie si sa bata in stanga-dreapta. mi se pare inacceptabil. sper ca se intampla doar la dacia asa ceva.


in concluzie, daca ar fi sa aleg din nou, tot logan as alege, doar ca as alege laureate+ sau ambition, circumstantele nepermitandu-mi acest lucru acum 3 luni sad.gif
laurian
Am terminat si rodajul MCV-ului 1.6 16V.
Impresii la 1100 km (masina cu 2 persoane):
-nici un fel de problema
-ai putere ( in comparatie cu 1.4 mpi). ; Aici cu a 5-a de la 100 ajungi rapid la 120-140; E mai bine la depasiri, dar te si indeamna sa te bagi mai tare.
-vizibilitate OK, cu tetiere rand 3 scoase, insa oglinzile exterioare mari isi fac banii, se putea poate chiar mai mult (mai inalte).
Este ceea ce am cautat si ce am cumparat.
Inca nu am incercat tot ce poate, ca viteza.
Manevrabilitate buna, totusi trebuie antrenament pentru parcari laterale sau cu spatele, chiar cu fata, cand trebuie varata intre doua masini si nu prea e spatiu. Probabil cu timpul ori o parchez, ori mai raschetez cate un colt, ceva si o mai scurtez smile.gif .


Urmeaza sa o testez sa vad viteza maxima, precum si incarcata, cum se comporta.

Chestii care imi plac mai putin:
-nu are dezaburire si pe geamul mic;
-nu coboara geamul la sofer cu un singur impuls (cum aveam la 1.4)
-nu am consum instantaneu (cum aveam la 1.4)
-zgomotul produs de inchiderea usilor din spate este unul metalic, de zici ca dai cu ciocanul, nu seamana cu cel de la portiera, de exemplu; defiecare data cand o inchizi, te intrebi singur de ca ai trantit-o in halul ala, desi nu e trantita;
-spatiul intre usile spate si randul 3 de scaune relativ ok sa pui bagaje; insa preferabil ar fi fost sa se deschida intai usa mica, sa pui totul in spatele usii mari; asa, se deschide usa mare, si umpli spatiul din spatele usii mici ( cu sacose, fara sa cada, dupa ce ai facut cumparaturi la un hipermarket);
rolass
Pe site-ul Dacia se poate descarca catalogul Logan MCV care precizeaza ca versiunea Laureate are in pus fata de Preference printre altele citez "usa portbagajului cu eleron"... Stie cineva de aceasta diferenta ?

Uitandu-ma cu mai multa atentie prin fotografiile disponibile pe net parca s-ar observa ceva eleron in unele imagini cum este cea chiar din antetul site-ului dacia cu masina de invartit la 360 de grade.


Ce spuneti de asta ?
laurian
Am MCV Laureate, nu are eleron.
Cred ca la berline.
jimmy2iuly
am facut si eu mia de km cu prestige-ul.
deocamdata totul OK. am sarit si de 3000rpm...imi place cum toarce. e putin mai zgomotos decat 1.4 sau 1.6 dar si mult mai ...puternica. azi de ex....am facut o depasire...pe dreapta...iar in fata mea...oprit unul de-an pixu'. cand am schimbat 4-3...ziceai ca e racheta. am avut o berlina pe injectie pana de curand si e incomparabil desi si cu aia nu imi era rusine.
florinmihai_73
Laureate nov 2005,acum am 12 000 km si maine ma duc la revizie de 1 an ,pot spune ca sant multumit de masina ,nu am bagat decat benzina si lichid de parbriz pana acum insa stergatoarele cred ca trebuie sa le schimb,singura mea mare nemultumire este culoarea (bleu marin)este super naspa ,se sgarie repede si le recomand celor care vor sa-si cumpere masina sa aleaga alta culoare ,una metalizata ar fi mai bine,eu cand am cumparat masina am plecat dimineata de acasa cu candul sa-mi cumpar masina pana seara si dupa ce am vizitat mai multe marci ,am ajuns la dacoserv in militari care avea 1 masina pe stoc si asa am ajuns la culoarea asta .In perioada aia se astepta 3-4 sapt pt logan si am zis decat sa astept atat mai bine plec intr-o 1 cu masina noua.Ce mai ma deranjeaza este zgomotul dupa 130 h ,sincer imi este frica sa o calc mai mult.
laurian
Nu trebuie sa iti fie frica.
Oricare model merge cu 150 viteza de croaziera pe autostrada.
In schimb, consumul creste spectaculos.
tribunul
Acum am iesit si eu cu laureatul de 1.4 afara, are ~2000 km.
La 120 km/h, mi se pare foarte zgomotos, dar eu am cauciucuri de iarna puse pe ea, deci nu pot sa fiu obiectiv.
Am ramas foarte surprins, neplacut, ca ajunge destul de greu la 140 km/h, aveam maxim 250 kg in masina, si nu am reusit de trec de viteza asta. Am incercat de vreo trei ori si nu am reusit mai mult de ~145 km/h.
Este o masina cu care nu prea te simti confortabil la depasiri de pe loc la viteze trecute de suta, iti trebuie elan.
Referitor la consum, am avut o medie buna pe traseul Bucuresti-Tecuci, cu trafic foarte lejer.

Am resimtit la greu lipsa cotierei, am mers cu mana-n poala.
Oglinzile exterioare mici.
Sistemul audio nu te impresioneaza foarte tare.
Si ca o chestie, ce ma scoate din sarite, apa de pe masina se scurge pe parbriz prin dreptul soferului, spre oglinda de pe mijloc.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.