Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: [VAND] BUCSE CADRU MOTOR, RENAULT, OPEL, NISSAN.
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Anunturi - Oferte Permanente
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
autonicu
Sorin2 ai pm.
Amita
Salut, am si eu o intrebare, un suport motor , cel hidraulic, pentru renault laguna 1 an 1999, faza 2, pret piesa si montaj ,te rog. multumesc
danyos
buna ziua ,un pret pentru un kit complet (placa, disc , rulment ) pentru un scenic 2 ,1.5 dci , 82 cp , 2005..... multumesc smile.gif
autonicu
Salut si scuze de raspunsu cu intarziere Amita. montajul la tamponul hidroelastec este de 50 ron, tamponul trebuie identificat, trebuie masina la fata locului.

danyos kit ambreiaj pe valeo, placa presiune, disc, rulment, ulei cutie viteze 0,5l lichid frana si manopera, este in jur de 1300 ron.
soryn_soryn
bucsi cadru motor laguna 1 ph2 1,6 16 v an 1999 aveti?pret cu si fara montaj
autonicu
Salut Vsoryn_soryn.
Montez si bucsi cadru Laguna 1, sunt 4 bucsi pe cadru motor,doua bucati pe partea din fata si doua pe partea din spate a cadrului, pretul este pentru aceasta masina in jur de 650 ron cu montaj.
papa_mulo
Am fost la autonicu cu Traficul din semnatura sa ii schimbe bucsele de la cadrul motor. Multumit de interventie, intentionez sa revin si cu Megane-ul care sufera de aceeasi boala.

@ autonicu: Acum ca in Trafic s-a facut liniste pe fata, pot sa aud mai bine si ce se intampla la puntea spate...si parca si acolo se aude ceva. Ziceai tu ca si la puntea spate mai pica bucsele... zi-mi un scor si la alea ca in lista ta de preturi nu reusesc sa le gasesc.
autonicu
Salut papa_mulo
La puntea spate trafic sunt mai multe tipuri de bucse in functie de anu de fabricatie si caroserie, trebuie identificate, pretul este in jur de 500 ron
gabiradu
buna ziua,
bucsa cadru motor laguna 2 grandtour 2004, stanga sus, cea de la care vibreaza bordul/motorul gasesc?
pret cu montat?
multumesc!
autonicu
Este bucsa suport motor laguna 2, ceea care din cauza ei apar vibrati pretul este de 100 ron sau cu montaj 150 ron.
postasu
Va salut,

O intrebare legat de bucsa suport motor (laguna 2, 1.9 dci).
Daca trag stanga-dreapta de partea metalica am un joc de aproximativ jumatate de centimetru. Este ok sa am jocul asta? (eu zic ca nu).

Multumesc
autonicu
Salut postasu
Aceasta bucsa vine bagata in suportul de aluminiu cel din imagine, daca bucsa este uzata, apar vibratii in bord in caroserie.
postasu
Salut,

Stiu rolul bucsei... intrebarea mea era daca e ok jocul respectiv sau e prea mare ?
Am vazut ca se inlocuieste usor si ca nu e rocket science ...

mersi
horace1971
Salutare,

Cat costa setul de bucsi berceau pentru L II si Tiida,fara montaj.

Multumesc
autonicu
Salut postasu, bucsa trebuie sa intre fortat in suportul de aluminiu, daca intra usor sau are joc nu este in regula.

Salut horace1971, Bucsi cadru motor Nissan Tiida 250 ron fara montaj sau 400 cu montaj, Pentru Laguna 2 imi trebuie seria de caroserie sau sa vad bucsile pe masina la fata locului, pretul este intre 250 fara montaj sau 350 cu montaj, sau mai poate sa fie intre 350 fara montaj sau 550 cu montaj.

ady_vasiloiu
Salut,
cat ma costa urmatoarea operatie pentru o laguna 2 ph2:
-ma intereseaza manopera pentru schimbarea un pinion in care intra tripoda de la planetara stanga (se da planetara jos, se scurge uleiul,se desface o clema si se scoate acea piesa din diferential –cutie viteza, dupa care se pune cea pe care o am eu, siguranta la loc, se pune planetara la loc si se umple cutia cu ulei)Nu este o operatiune de mare angajament si nici f migaloasa dar vreau sa fie facuta cum trebuie.
autonicu
Piese cu montaj Renault, Nissan, Opel si alte marci.

-Constatare partea mecanica, pivoti, bucsi, amortizoare, flanse, directie etc. 50 ron. daca la masina se executa lucrari de reparatie la partea de articulatie in acel moment nu se mai ia in considerare constatarea.
-Constatarea defectelor elecrtonice si electrice, Tester pe calculatorul masini 50 ron, schimbul de piese nu intra in pretul constatari.

-Trimet bucsi si in tara prin fan curier cu plata rambus

-Bucsi cadru motor Renault Megane 2, Scenic 2, Clio 3, Modus, Twyngo. 250 ron. sau cu montaj 350 ron
-Bucsi cadru motor Nissan Tiida, Note. 250 ron. sau cu montaj 400 ron.
-Bucsi cadru motor Renault Laguna 2. 350 ron. sau cu montaj 550 ron
-Bucsi cadru motor Renault Trafic. 350 ron. sau cu montaj 550 ron, pentru modelu lung 600 ron
-Bucsi cadru motor Opel Vivaro 350 ron. sau cu montaj 550 ron, pentru modelu lung 600 ron
-Bucsi cadru motor Nissan Primestar. 350 ron sau cu montaj 550 ron, pentru modelu lung 600 ron
-Bucsi punte spate Renault Megane 2, Scenic 250 ron sau cu montaj 400 ron.
-Bucsi Punte spate Laguna 2. 250 ron sau cu montaj 400 ron.
-Bucsi bascule Renault Megane 2, Scenic. 250 ron cu montaj stinga, dreapta duar bucsele mari
-Bucsi bara stabilizatoare, Renault Megane 1, 2, Scenic, Laguna 2,Trafic, Opel Vivaro, Nissan Primestar 200 ron cu montaj.
-Bucsa caseta directie originala Renault Megane 2, Scenic 2, 150 ron. sau cu montaj 200 ron.
-Bucsa caseta directie originala Renault Clio 3, Nissan Tiida, Note. 150 ron sau cu montaj 250 ron.
-Bucsa suport motor Renault Laguna 2. 100 ron sau cu montaj 150 ron.
-Tampon antibalans Renault Megane 2, Scenic 2. 150 ron cu montaj
-Caseta directie TRW Renault Megane 2 si Scenic 2. 900 ron. sau cu montaj 1000 ron.
-Pivotii TRW Megan 2, Scenic 250 ron cu montaj.
-Bielete antiroliu, Renault Megane, Scenic 2, 150 ron perechia cu montaj.
-Bielete directie, Renault Megane, Scenic 2, 260 ron perechia cu montaj.
-Cap bara, Renault Megane, Scenic 2, 260 ron perechia cu montaj.
-Flanse amortizoare, kayaba Renault Megane, Scenic 2, 400 ron perechia sau 500 ron cu montaj.
-Amortizoare fata kayaba Renault Megane, Scenic 2, 550 ron perechia sau 650 ron cu montaj pentru drumuri grele 600 perechia cu montaj 700.
-Amortizoare spate kayaba Renault Megane 2, Scenic 2. 500 ron perechia sa cu montaj 550 ron
Manopere;
- Distributie pentru orice tip auto incepe de la 250 ron.
- Ambreiaj pentru orice tip auto incepe de la 350 ron.
- De curatat EGR si tubulatura gaze la motoarele de 1,5, 1,9 dci. Megan, Scenic, Laguna 2,Trafic, Opel Vivaro Si alte marci cu accesori de curatat incepe de la 130 ron. se demonteaza cu motorul rece.
- De curatat clapeta acceleratie la motoarele pe benzina. pentru orice marca incepe de la 50 ron.
Atentie; Preturile la piese si manopera sunt informative pot suferi modificarii in timpul lucrari daca apar complicatii si dupa o anumita perioada de timp, va rog cititi si ultimele anunturi de la ultima pagina.

Va rog pe totii care ma-ti gasit pe acest forum si veniti la service pentru diferite lucrari sa postati in acest topic parerile voastre dupa un anumit timp si kilometri. Va multumesc.

Locatia este in Bucuresti Sector 3, Blv. Theodor Pallady Nr.287 in incinta IOR. 2 vizavi de reprezentanta Opel GTT. La iesirea spre autostrada soarelui.
Tel. 0723007249 Nicu.


https://www.google.com/maps/preview#!q=...#33;4d26.186888
rmg
Salutare,

cum stai cu timpul? As vrea sa sa fac cateva chestii la o Laguna 2 si as vrea sa stiu daca trebuie sa fac o programare ceva, sa nu stea masina blocata: distributie, curarare traseu admisie(intercooler, EGR, garnitura Damper), schimb termostat apa si lichid racire, schimb filtre si ulei, poate schimb de discuri+placute daca mai raman bani.
Daca gasesc preturi bune, le pot lua direct de la voi sau vin cu ele de acasa.

Spor!
autonicu
Salutare si tie rmg.
Astept un telefon de la tine, luni ma pot ocupa de masina ta dupa ora 11.30.
Preturile la piese sunt dupa cum iti alegi producatorl, tu hotaresti la fata locului, piesele vin in maxim doua ore, intre timp ma pot ocupa de demontarea pieselor uzate de pe masina, EGR se demonteaza ultima oara cu motorul rece.
Tel. 0723007249 Nicu.
rmg
Recomand service-ul cu caldura.
Am facut la ei revizia, distributia, schimb turbina, schimb discuri si placute, termostat, pompa apa plus maruntisuri(o bucsa pe la motor, un rulment, diagnoza). Avantajul e ca se misca foarte repede, nu blochezi masina acolo cu saptamanile si lucreaza curat.
autonicu
Sa avetii cu totii un an bun in 2014.
LA MULTI ANI!!!!
Alexul
Salutare. Un an nou fericit !

Laguna an 99, 1.6 16 valve. Am o vibratie ciudata la motor dimineata la prima cheie pana cand se incalzeste motorul. Nu stiu daca ''asa face toate la rece'' ptr ca masina o am de 2 luni.
Si inca o problema. Cand dau drumul la abreaj usor fara accelerare, scartie ceva pe sub masina...si se mai intampla si cand merg usor cu a 2 a si ii dau sprituri...cred ca scartie suportii de la motor.
Suntem vecini pe Pallady.
autonicu
Salut Alexul, de luni 06-01-2014 astept telefonul tau, treci cu masina pe la atelier vedem ce este de facut.
Diac
Salut! M-ar interesa si pe mine o oferta de discuri fata + spate(cu rulment) si placute tot fata + spate. Eventual cat ar costa si manopera. Mersi! Ca discuri m-ar interesa Ferodo, TRW, ATE eventual.
autonicu
Salut Diac.
Tocmai saptamana viitoare iti pot da un pret corect pentru discuri si placute fata spate, sunt plecat din tara.
Din cate imi amntesc la ultimile meganuri placute cu discuri;
-Discuri fata TRW si placute tot pe TRW pretul cu montaj a fost in jur de 600,620 ron.
-Discuri spate pe TRW fara rulmenti si fara senzorii ABS si placute pe TRW Pretul cu montaj a fost 600 ron, am recuperat dupa discurile vechi rulmenti si senzori ABS;
- Manopera montaj discuri fata si placute este 100 ron, Pentru discuri spate care sunt echipate cu rulment si senzor ABS, montaj si placute 150 ron.
vladone1
Am schimbat la atelier la baieti urmatoarele :

- Distributia, pompa apa, curea accesorii, rola intinzator accesorii,antigel
- bucsele cadru motor,
- bucsele bascule st.+dr.
- bucsa din caseta de directie
- bielete directie dreapta si stanga;
- cap bara stanga,
- pivotii st+dr.
- tamponul antibalans;

masina se comporta acum mult mai bine; nu mai apar trepidatii la denivelari;
baietii au fost profesionisti ca de obicei: intrat in service conform programarii, diagnoza completa si serioasa, rapiditate in montaj, pret comunicat din start si acceptabil. Recomand cu incredere
autonicu
-Bucse cadru motor Renault Laguna 1. 280 ron sunt 4 bucse la cadru doua bucati in partea din spate si doua bucati in partea din fata.
stefan85
Un pret pentru urmatoarele se poate, te rog?

- distributie: role curele pompa apa antigel + manopera (nu stiu daca e necesara si rola + cureaua accesorii)

- revizie: ulei filtru ulei filtru aer filtru combustibil + manopera

Masina: 1.5 dci 106 cp 2008 euro 4 Nissan Qashqai si de asemenea cat dureaza ca timp?

P.s. Am si niste trepidatii la relanti deci banuiesc ca se trag de la busele astea as vrea sa le verific. Programul atelierului care este?

Multumesc smile.gif
Stefan
autonicu
Salut stefan85 ai pm.
autonicu
Locatia cu atelierul o gasiti in link-ul de jos; pe telefon cu android sau ios.

Look at my pin on MapsWithMe map. Open the link: ge0://0y65J1OtjT or http://ge0.me/0y65J1OtjT


Google maps
https://www.google.com/maps/preview/place/%...1!1s0x0:0x0

44° 24.566', 26° 11.026'
Alexul
salut ! ai tamponul motor de la distributie ?
autonicu
Salut tamponu nu-l am dar il pot aduce Este in jur de 400 ron cu montaj tampon bun.
De calitate slabuta 200 ron cu montaj.
Alexul
valeu...atat costa..poti sa mi dai te rog un link cu el ? ca nici macar nu stiu cum arata. Eu stau la 5 minute de tine.
autonicu
Piese cu montaj Renault, Nissan, Opel si alte marci.

-Constatare partea mecanica, pivoti, bucsi, amortizoare, flanse, directie etc. 50 ron. daca la masina se executa lucrari de reparatie la partea de articulatie in acel moment nu se mai ia in considerare constatarea.
-Constatarea defectelor elecrtonice si electrice, Tester pe calculatorul masini 50 ron, schimbul de piese nu intra in pretul constatari.

-Trimet bucsi si in tara prin fan curier cu plata rambus

-Bucsi cadru motor Renault Megane 2, Scenic 2, Clio 3, Modus, Twyngo. 250 ron. sau cu montaj 350 ron
-Bucsi cadru motor Nissan Tiida, Note. 250 ron. sau cu montaj 400 ron.
-Bucsi cadru motor Renault Laguna 2. 350 ron. sau cu montaj 550 ron
-Bucsi cadru motor Renault Trafic. 350 ron. sau cu montaj 550 ron, pentru modelu lung 600 ron
-Bucsi cadru motor Opel Vivaro 350 ron. sau cu montaj 550 ron, pentru modelu lung 600 ron
-Bucsi cadru motor Nissan Primestar. 350 ron sau cu montaj 550 ron, pentru modelu lung 600 ron
-Bucsi punte spate Renault Megane 2, Scenic 250 ron sau cu montaj 400 ron.
-Bucsi Punte spate Laguna 2. 250 ron sau cu montaj 400 ron.
-Bucsi bascule Renault Megane 2, Scenic. 250 ron cu montaj stinga, dreapta duar bucsele mari
-Bucsi bara stabilizatoare, Renault Megane 1, 2, Scenic, Laguna 2,Trafic, Opel Vivaro, Nissan Primestar 200 ron cu montaj.
-Bucsa caseta directie originala Renault Megane 2, Scenic 2, 150 ron. sau cu montaj 200 ron.
-Bucsa caseta directie originala Renault Clio 3, Nissan Tiida, Note. 150 ron sau cu montaj 250 ron.
-Bucsa suport motor Renault Laguna 2. 100 ron sau cu montaj 150 ron.
-Tampon antibalans Renault Megane 2, Scenic 2. 150 ron cu montaj
-Caseta directie TRW Renault Megane 2 si Scenic 2. 900 ron. sau cu montaj 1000 ron.
-Pivotii TRW Megan 2, Scenic 250 ron cu montaj.
-Bielete antiroliu, Renault Megane, Scenic 2, 150 ron perechia cu montaj.
-Bielete directie, Renault Megane, Scenic 2, 260 ron perechia cu montaj.
-Cap bara, Renault Megane, Scenic 2, 260 ron perechia cu montaj.
-Flanse amortizoare, kayaba Renault Megane, Scenic 2, 400 ron perechia sau 500 ron cu montaj.
-Amortizoare fata kayaba Renault Megane, Scenic 2, 550 ron perechia sau 650 ron cu montaj pentru drumuri grele 600 perechia cu montaj 700.
-Amortizoare spate kayaba Renault Megane 2, Scenic 2. 500 ron perechia sa cu montaj 550 ron
Manopere;
- Distributie pentru orice tip auto incepe de la 250 ron.
- Ambreiaj pentru orice tip auto incepe de la 350 ron.
- De curatat EGR si tubulatura gaze la motoarele de 1,5, 1,9 dci. Megan, Scenic, Laguna 2,Trafic, Opel Vivaro Si alte marci cu accesori de curatat incepe de la 130 ron. se demonteaza cu motorul rece.
- De curatat clapeta acceleratie la motoarele pe benzina. pentru orice marca incepe de la 50 ron.
Atentie; Preturile la piese si manopera sunt informative pot suferi modificarii in timpul lucrari daca apar complicatii si dupa o anumita perioada de timp, va rog cititi si ultimele anunturi de la ultima pagina.

Va rog pe totii care ma-ti gasit pe acest forum si veniti la service pentru diferite lucrari sa postati in acest topic parerile voastre dupa un anumit timp si kilometri. Va multumesc.

Locatia este in Bucuresti Sector 3, Blv. Theodor Pallady Nr.287 in incinta IOR. 2 vizavi de reprezentanta Opel GTT. La iesirea spre autostrada soarelui.
Tel. 0723007249 Nicu.
stephancv
Am fost astazi la domnul Nicu pentru un schimb de bucsi, flanse si altele. Totul a mers foarte repede. Persoana de incredere
groul
Din cauza miscarii schimbatorului la accelerare /franare as vrea sa schimb bieleta antiruliu. Ce marca imi recomandati si cat face cu tot cu manopera? Va multumesc
autonicu
Salut este vorba de tamponul antieasturnare care vine prins pe cadru motor si cutie, pretul cu montaj este de 150 ron pe aftemarket este de calitate buna, daca doresti alt producator pot sa aduc la comanda in maxim doua ore.
Aduc orice piesa la comanda pentru orice marca la pret avantajos cu montaj.
Tel.0723007249 Nicu.
groul
Chestia e ca nici nu stiu ce sa pun. Parerrile sunt cam impartite si pe forum. Lucrati de mult si stiti despre ce-i vorba. Ce recomandati dumneavoastra? Unii spun ca swag si febi nu duc mult. Am auzit si de rouville sau ceva de genul dar nu gasesc decat tamponul din fata la producatorul asta. Astept un raspuns. Multumesc mult
autonicu
Dupa cate vad ai un megan 1 din 1999, trebuie sa vii la atelier sa vedem preturi pt. diferiti producatori si iti alegi ceeia ce vrei!!!
cotoi_motorizat
DECI............NU VA RECOMAND SA MERGETI LA AUTONICU!!!
De ce ?Pai sa vedem.........
Manat de intentii bune si atras de comentariile de pe forum il sun pe d-l Nicu..si stabilim ca ne vedem la el la atelier pentru inlocuirea bucsilor cadru motor/bascula pe dreapta si bucsa teflon in caseta de directie.
Bascula si bucsa le aveam deja.
Intamplarea face ca ieri sa-mi pice injectorul de pe cilindrul 2.Asa ca am fost nevoit sa il inlocuiesc....urgent.Acest lucru a dus la reducerea bugetului alocat pentru articulatii.
DAR...........cu tot acest necaz tot m-am dus sa inlocuiesc bascula si bucsa de telefon ,renuntand la bucsile cadru motor.....bugetul meu fiind drastic afectat.
CE s-a intamplat la service....lu' nicu :
- au demontat masina.....pentru montarea basculei si a bucsei de teflon...
- printre picaturi d-l Nicu si-a facut de lucru pe partea stanga la cealalta bascula si mi-a crestat cu o ranga bucsa trapez ( cea rortunda).Bucsa este compromisa....Am aflat la "constatarea gratuita" ca trebuie sa schimd bascula de pe stanga ca " se simte ceva".
Ba mai mult decat atat.....mi-a slabit si un surub la capatul de bara de pe stanga(prins pe fuzeta)......sa-l vada d-l costica....(colegu' lu nea nicu)....iar nea nicu sa-l stranga.
NU AM DESFACUT NIMIC DE PE MASINA INAINTE DE ACESTA INTAMPLARE .NU AM FACUT GEOMETRIA ROTILOR.
Bascula de pe stanga am schimbat-o anul trecut in vara.... si este de origine.Montaj la Serus.
Mai mult decat atat......inainte sa ajung la treaba cu autonicu....stiam clar care sunt problemele pe partea de articulatii.

Fac un apel la moderatorii acestui site si ii rog sa ii inchida acestui om dreptul de a mai posta aici...de a-si face reclama si de a atrage oamenii creduli si prosti , ca mine, acolo.

LA ACEASTA ORA TOCMAI M-A SUNTAT SI MI-A DAT DREPTATE PENTRU SURUB.PRINTRE ALTELE A INTREBAT DE CE MA SUPAR PENTRU O BUCSA DE 50 DE LEI.

Multumesc,
si ....NU VA RECOMAND AUTONICU DECAT DACA DORITI SA RAMANETI CLINTI FIDELI ACOLO.

Completare :
Bucsa " descoperita " de nicu arata ,sau mai bine spus cauciul pe acea zona arata ca proaspat taiat cu lama.Curat,negru fara pic de praf sau mizerie...lucru care mi-a atras atentia imediat Trebuia sa-i fac o poza dar mi-a fost teama.Nu sunt un tip solid....
Cat despre oameni rai si nemultumiti....nu este cazul.
Orice om devine nemultumit atunci cand este furat /pacalit /tras pe sfoara.

autonicu
UPS a aparut Antireclama, nu este nimic adevarat, nu ma apuc de scriu povestii aici, nu am cum sa rup o bucsa cu levierul la cateva kg. forta, pe masina acea bucsa este solicitata la peste o tona, este vorba de o bucsa de 50 ron.


Piese cu montaj Renault, Nissan, Opel si alte marci.

-Constatare partea mecanica, pivoti, bucsi, amortizoare, flanse, directie etc. 50 ron. daca la masina se executa lucrari de reparatie la partea de articulatie in acel moment nu se mai ia in considerare constatarea.
-Constatarea defectelor elecrtonice si electrice, Tester pe calculatorul masini 50 ron, schimbul de piese nu intra in pretul constatari.

-Trimet bucsi si in tara prin fan curier cu plata rambus

-Bucsi cadru motor Renault Megane 2, Scenic 2, Clio 3, Modus, Twyngo. 250 ron. sau cu montaj 350 ron
-Bucsi cadru motor Nissan Tiida, Note. 250 ron. sau cu montaj 400 ron.
-Bucsi cadru motor Renault Laguna 2. 350 ron. sau cu montaj 550 ron
-Bucsi cadru motor Renault Trafic. 350 ron. sau cu montaj 550 ron, pentru modelu lung 600 ron
-Bucsi cadru motor Opel Vivaro 350 ron. sau cu montaj 550 ron, pentru modelu lung 600 ron
-Bucsi cadru motor Nissan Primestar. 350 ron sau cu montaj 550 ron, pentru modelu lung 600 ron
-Bucsi punte spate Renault Megane 2, Scenic 250 ron sau cu montaj 400 ron.
-Bucsi Punte spate Laguna 2. 250 ron sau cu montaj 400 ron.
-Bucsi bascule Renault Megane 2, Scenic. 250 ron cu montaj stinga, dreapta duar bucsele mari
-Bucsi bara stabilizatoare, Renault Megane 1, 2, Scenic, Laguna 2,Trafic, Opel Vivaro, Nissan Primestar 200 ron cu montaj.
-Bucsa caseta directie originala Renault Megane 2, Scenic 2, 150 ron. sau cu montaj 200 ron.
-Bucsa caseta directie originala Renault Clio 3, Nissan Tiida, Note. 150 ron sau cu montaj 250 ron.
-Bucsa suport motor Renault Laguna 2. 100 ron sau cu montaj 150 ron.
-Tampon antibalans Renault Megane 2, Scenic 2. 150 ron cu montaj
-Caseta directie TRW Renault Megane 2 si Scenic 2. 900 ron. sau cu montaj 1000 ron.
-Pivotii TRW Megan 2, Scenic 250 ron cu montaj.
-Bielete antiroliu, Renault Megane, Scenic 2, 150 ron perechia cu montaj.
-Bielete directie, Renault Megane, Scenic 2, 260 ron perechia cu montaj.
-Cap bara, Renault Megane, Scenic 2, 260 ron perechia cu montaj.
-Flanse amortizoare, kayaba Renault Megane, Scenic 2, 400 ron perechia sau 500 ron cu montaj.
-Amortizoare fata kayaba Renault Megane, Scenic 2, 550 ron perechia sau 650 ron cu montaj pentru drumuri grele 600 perechia cu montaj 700.
-Amortizoare spate kayaba Renault Megane 2, Scenic 2. 500 ron perechia sa cu montaj 550 ron
Manopere;
- Distributie pentru orice tip auto incepe de la 250 ron.
- Ambreiaj pentru orice tip auto incepe de la 350 ron.
- De curatat EGR si tubulatura gaze la motoarele de 1,5, 1,9 dci. Megan, Scenic, Laguna 2,Trafic, Opel Vivaro Si alte marci cu accesori de curatat incepe de la 130 ron. se demonteaza cu motorul rece.
- De curatat clapeta acceleratie la motoarele pe benzina. pentru orice marca incepe de la 50 ron.
Atentie; Preturile la piese si manopera sunt informative pot suferi modificarii in timpul lucrari daca apar complicatii si dupa o anumita perioada de timp, va rog cititi si ultimele anunturi de la ultima pagina.

Va rog pe totii care ma-ti gasit pe acest forum si veniti la service pentru diferite lucrari sa postati in acest topic parerile voastre dupa un anumit timp si kilometri. Va multumesc.

Locatia este in Bucuresti Sector 3, Blv. Theodor Pallady Nr.287 in incinta IOR. 2 vizavi de reprezentanta Opel GTT. La iesirea spre autostrada soarelui.
Tel. 0723007249 Nicu.

Multumesc de Reclama, nu este nimic adevarat, nu ma apuc de scris poezi aici, nu am cum sa rup o bucsa cu levierul la cateva kg. forta, pe masina acea bucsa este solicitata la peste o tona, este vorba de o bucsa de 50 ron.
cotoi_motorizat
kum.....nu te inseli.Iar autonicu chiar incearca sa astupe un rahat.Din pacate cand faci ...langa casa...dupa un timp incepe sa miroasa.Si miroase nu gluma.
Nu am facut poza pentru ca mi-a fost frica ca nu mai plec intreg cu masina de acolo.
Ce ar fi trebuit sa fac?sa fac scandal si sa tip cu masina demontata pe elevator?Am ales varianta cu cel mai destept cedeaza....
La bucsa trapez de pe bascula m-am uitat imediat ce si-a facut de lucru acolo.Treaba era proaspata...si se vedea clar ce se intamplase.
Daca treaba cu schimbatu' era pe dreapta si deja lucra d-l costica ,se demontase tot ce trebuia...ce treaba puteai sa faci la partea stanga?
De aici si suspiciunile.
Oricum la "constatarea lu' autonicu "am aflat ca am o conserva de masina care este numai buna de dus la Remat.
Bascula de ieri ,cea montata este Lemforder.Este singura piesa care nu este de origine pe masina.Tot ce am pus pana acum au fost numai piese de origine.A ...si am mai pus discurile fata ...ATE.
Sper ca din chestia asta sa invatati toti cate ceva.Asta este scopul acestui forum.
Nu am service...nu vand piese....nu ii fac concurenta nimanui pe piata auto.
Iar cu autonicu.....este clara treaba.Ieftin......vrei...si ajungi sa repari scump.....si des.
R19/16v
Toate postările rămân.
Feedback-ul contează.
fanmegane
Ai perfecta dreptate R19/16v, e bine sa stim de cine sa ne ferim sau la cine sa mergem cu masinile noastre.
Personal, asa cum am scris la momentul respectiv, am apelat la Autonicu pt reparatii la masina mea si n-am vazut nimic dubios. Nu vreau sa contrazic pe nimeni dar pt. bucsa aia tampita de la bascula, cea din spate daca despre ea e vorba, chiar am o simpatie deosebita mad.gif si nu pot sa ma abtin..
Aveam mai demult ceva batai pe dreapta si am verificat de nenumarate ori articulatia pe o rampa si a dreq daca se vedea ceva sad.gif Intamplarea a facut ca, odata cu schimbul anvelopelor de vara, la vulcanizare, sa vad ca blestematia de bucsa era crapata, masina fiind cu rotile suspendate de data asta....
Ceea ce vreau sa spun este ca ruptura parea proaspata, exact asa cum a spus colegul mai sus, niciun pic de praf sau alte mizerii acolo si cred ca asa este normal, pt ca atunci cand masina sta pe roata, ruptura se inchide...ma rog..
Nu vreau sa apar/supar pe nimeni dar cred ca mai bine sa asteptam si alte pareri apoi sa ne apucam sa aruncam cu noroi in oameni. Personal, ma inscriu in randul clientilor multumiti ai acestui service auto si nu cred ca mergand la acesti domni, mi-a fost pusa in pericol integritatea fizica, a mea sau a masinii mele.
autonicu

Colegule de forum cotoi_motorizat Cristi pt. ca asa te-ai prezentat, este cuvantul tau in potriva cuvantului meu la tot ceea ce spui sau spun, nu ai nici o proba.
Atelierul meu este supraveghiat video, dar din pacate nu s-a filmat bucsa ta cu pricina. Supraveghierea video este in ansamblu pe masini.
Zilele urmatoare am sa fac cateva filmulete, poze si am sa le pun aici pe forum cum se verifica bucsele, bascule si puntea spate. Cu siguranta o sa fie bucsi bune, crapate ca la tine si rupte de tot. O sa se vada unde sunt rupte, ca „nou”.
Trebuia prima data sa-mi spui nemultumirea ta, sa ma asculti ce spun, apoi sa te documentezi si la alti si apoi sa incepi sa scri ceea ce vrei tu. Tu ai sunat, ai amenintat si ai inchis telefonul, fara sa ma lasi sa spun nimic.
La mine la atelier vin oamenii de nevoie, nu de placere, interesul meu este sa vb. frumos sa fac treaba buna. Clientul meu stapanul meu, eu nu sunt sperietoare de oameni. Fiecare om isi alege sa mearga unde vrea cu masina, Bucurestiul este plin de mecanici.
O hotie, inselatorie, pacaleala, teapa cum spui tu, este cand te duci cu masina la mecanic si te minte ca a schimbat o piesa si descoperi ca nu a fost schimbata si ti-a luat bani pe ea.
Asa ca colegule nu ai fost un prost ca ai venit la mine cum ai spus tu in mesajul tau de nemultumire. Lucrarea cu bascula si bucsa de caseta s-a facut ca la carte, esti singurul care ai scris de rau pt. ca esti in necunostinta de cauza si te-ai cam grabit.
Imi pare rau de nemultumirea ta.
O bucsa crapata de uzura cu masina pe roti nu se vede. Cand masina este suspendata, bascula se forteaza la maxim in jos ajutat putin de un levier intre cadru motor si bascula se vede uzura daca este cazul cum a fost la tine. Nu se vede ruptura cu masina pe roti. Bucsa unde este crapata, rupta sta stransa si freaca cauciuc pe cauciuc pana se rupe de tot cum este in cazul tau, praful mizeria nu are cum sa stea in crapatura (se vede ca „nou” in crapatura) de la frecare.
Nu te mira de ce s-a rupt bucsa la bascula schimbata cu un an in urma. Ai 170 mii de km. cu bucsele de cadru motor rupte neschimbate nici o data. Aceste bucsi de cadru trebuia schimbate la cca 70 de mii de km. ai masinii prima data, nu bascula sau alceva. Pe cadru motor sunt prinse basculele, caseta de directi. La tine joaca cadru sub masina ca o masea stricata, trageam de roata in scurt stanga dreapta se misca cadru. Ti-a aratat colegul.
Ce cautam pe partea stanga masini!!! Sa- ti raspund
1-Roata demontata pe stanga
2-Aparatoarea de noroi, partea din fata stanga data jos.
3-Tabla care este prinsa pe lonjeron si semi cadru data jos.
4-Semi cadru care sustine radiatoarele si este prins si pe stanga si pe dreapta dat jos.
5-Semi cadru s-a demontat, pentru a se putea desface bascula pe partea dreapta.
6-Am tinut fuzeta cu levierul pe partea stanga virata spre dreapta pt.ca axul casetei de directie sa se traga la maxim in caseta sa poata colegul meu de servici sa extraga bucsa uzata din caseta de directie si apoi sa introduca bucsa adusa de tine.

De ce umblasem la piulita de la capul de bara stanga.
1-Ma anuntasei din timp ca schimbi si bucsele cadru motor, ai avut problemele tale si ai renuntat.
2-Eu eram pornit sa desfac cadru motor sa schimb bucsele si bascula dreapta, sa desfac caseta de pe cadru motor si capetele de bara din fuzete stanga- dreapta, nu ai mai vrut bucse cadru, colegul a ales varianta mai usoara si rapida sa demontam semi cadru pt. a schimba bascula dreapta.
3-Nu a slabit nimeni o piulita de drag, nu a coborat masina jos dupa elevator cu piulita slabita, nu ai vazut-o tu, chiar daca o vedeai nu era o tragedie, principalul este ca nu ai plecat cu masina cu piulita slaba de la atelier.
4-Dupa o reparatie la masina se face constatarea la lucrare si alte defectiuni la partea de articulatie, masina tot este suspendata pe elevator, dureaza cateva minute.

Ai o masina curata, bine intretinuta fata de altele, poate sa mai mearga inca 170 mii km. daca schimbi la timp ce trebuie, nu mi-am facut o parere proasta de masina ta.

la constatarea mea, ai urmatoarele defectiuni.
-Ambreiaj de schimbat, pedala este foarte tare, risti sa ramai in drum cu masina, se poate rupe, sparge, rulmentul de presiune hidraulic sau pompa de ambreiaj de la pedala, mai rau de atata, poti sa ai ghinionul sa ai placa de presiune sparta se poate intampla multe.
-Bucsele cadru motor de care sti si tu sunt praf.
-Bieleta de directie stanga are joc in nuca.
-Bucsa bascula crapata pe stanga ceea cu suspiciunea ta, nu ti-a rupt-o nimeni intentionat, nici nu are cum.
-Bucsele punte spat, chiar daca le-ai schimbat tu acum un an, ai vazut ca sunt rupte si montate incorect nici nu au fost stranse la cuplu, de aceea sau rupt.
Va rog pe toti care a-ti venit la mine cu masinile si v-am aratat acele bucsi cum aratau in crapatura sa scrieti.
autonicu
Asa cum am promis am revenit cu poze si video pe bucsi bascula si punte spate.
1- In videoclipul din link-ul de mai jos o sa vedeti o bucsa de bascula dreapta dezlipita dupa camasa de metal, bucsa este verificata cu masina ridicata pe elevator si fortata cu levierul se vede cum a frecat cauciuc pe cauciuc, se vede ca nou aceasta situatie apare la bucsele defecte cu masina pe roti in pozitia ei de lucru.
2- Tot in acest videoclip vedeti bucsa Bascula stanga in perfecta stare fara nici o crapatura, se vede o frecatura pe cauciuc unde se vede ca nou.
3- tot in acest videoclip se vad bucsele punte spate rupte, unde sunt rupte se vede frecatura ca nou.

http://youtu.be/laaxKnSKTtg

In videoclipul de mai jos vedeti un joc in casta de directie la Renault Megane 2.

http://youtu.be/aADE8lEHb2Q

In videoclipul de mai jos vedeti o bucsa de caseta schimbata, fara nici un joc.

http://youtu.be/8kiy_ibTzco

Revin cu poze si cu alte bucsi de bascula crapate sau rupte, cu prima ocazie care se iveste, am sa revin si cu filmare cum se verifica bucsele cadru motor Renault Megane 2, Laguna 2 si alte tipuri de renault.
cotoi_motorizat
autonicu....te-ai facut de cacao....bre.Pentru ce....?a meritat......?
Oricum ...din cum lucrati....nu am putut sa nu remarc stilul ciobanesc.....trage... impinge ...tine ...dai.
Suportul de plastic,de pe bascula, care tine firul de la senzorul ABS ai uitat sa-l pui.Da-l dreq.....l-au pus de prosti ....aia acolo.L-am pus eu azi,ca-mi statea firul ala flendura.
Sa stii ca nu am absolut nimic cu tine in nici o privinta.Si mai lasa-ma cu surubul ala.Stiu ca am dreptate in ceea ce te priveste.Ti-am spus inainte sa ajung la tine ca nu mai schimb bucsile alea de cadru si inca o data cand ne-am vazut.De ce sa desfaci caseta?
Recunoaste ca ti-ai dat de lucru.TU NU PRICEPI CA TE-AM VAZUT CU OCHII MEI CAND IMI TAIAI BUCSA TRAPEZ CU ASCUTISUL RANGII CU CARE ''VERIFICI''?CA DUPA AIA SA-MI SPUI...."PARCA SE SIMTE CEVA".M-am uitat de mai multe ori acolo dupa ce ai facut "lucrarea".....te-ai oferit sa faci constatarea.....initial am refuzat....dupa care vazand ca insisti...te-am lasat...numai sa plec mai repede de acolo.
Cum iti spuneam....nu am nimic cu tine....
Am un defect genetic major: nu pot sa sufar j i g o d i i l e .

Si nu sunt colegul tau de forum.Si nici nu am fost vreodata.
Florinm21
Recomand pe Nicu si fratele lui Costel lucreaza curat, cu mult simt de raspundere, stiu ce au de facut explica ceia ce fac, la randul meu am cunostinte de mecanica si teoretice si practice. Il cunosc pe Nicu de mai bine de 1 an la recomandarea unui prieten, toate masinile de la firma mea doua Meganuri 2 si un Kangoo sunt pe mana lor, la randul meu toti prietenii si cunostintele le-am trimis la Nicu si toti multumiti.
Meganul pe care il conduc eu este un Megan 2.2. din 2007 1,5 dci 106 c.p. Prima lucrare pe care am facut-o la Nicu au fost celebrele Bucse negre de cadru motor in urma cu 1 an si ceva, sunt in perfecta stare. In Bucuresti nimeni nu le avea, pe unde am intrebat eu, la Reprezentanta Renault cereau pe cadru motor cu montaj 2500 Lei. A urmat distributie, in timp bucsa caseta, bucse punte spate, o bucsa bascula, bascula pe dreapta, amortizoarele cu flansele in urma cu o luna si un cap bara, placute discuri sau mai schimbat. Toate lucrarile la masina mea s-au facut cu mine de fata, multe dintre piese le-am schimbat pentru ca am vrut eu, la recomandarea lui Nicu mai mergeau.
Kangoo, masina cu probleme la injectie are aproape 200k. In urma cu 50k reparata in alta parte, trei injectoare in toamna anului trecut nu mai pornea nici cu spray de pornire, dusa la Nicu pus testerul pe masina, defectiunea era la regulatorul de presiune dupa pompa de injectie, s-a inlocuit piesa a pornit si a mers pana in urma cu o luna, probleme iar cu pornirea, am dus masina la Reprezentanta Renault ce spun cei de acolo!!! sa inlocuim pompa de injectie, rezervorul curatat filtrul de motorina si toate injectoarele cost total 9500 Lei. Am luat masina frumusel de acolo, am dus-o la Nicu, am lasat-o acolo s-a ocupat baieti de masina, pe tester nu dadea nici o defectiune, au schimbat baieti doar filtrul de motorina avea deja 10k, au reparat injectorul 3 cel care nu fusese reparat, a schimbat duza din el pentru ca scotea multa motorina pe retur, masina porneste la sfert de cheie la rece, merge motorul rotund, s-a mai schimbat la kangoo bucsa la caseta si o bieleta la Nicu, se mai aude o bataie pe dreapta, pe elevator nu se vede nici o bucsa rupta nu se simte nici un joc in pivoti, e posibil sa fie amortizorul vagabont
Meganul 2 al asociatului este sora cu a mea, le-am luat amandoi odata. Nu prea a schimbat asociatul meu piese la ea.
Am dus-o la Nicu la o constatare pentru prima data, dupa ce au reparat kangoo, a pus testerul pe ea trei buji de la motor arse, masina vara pornea bine iarna foarte greu si totusi pornea. Au inlocuit baieti bujile, porneste la sfert, aeroterma de caldura din interiorul masinii pornea doar la o lovitura cu pumnul in bord, am inlocuit-o cu una noua. Au ridicat baieti masina pe elevator, mi-au aratat piesele uzate si au si schimbat bucsile cadru motor care erau praf, bucsile punte erau rupte se vedeau, ambi pivoti aveau joc, amortizoarele fata scurse, flansele de la amortizoare crapate, bieletele anti roliu aveau si joc in nuca, bucsa la caseta, bieleta de directie din dreapta si capul de bara, asociatul stia de toate problemele astea, a facut si el o constatare la o cunostinta de a lui cu service la care iesea mai scump si nu putea sa inlocuiasca toate piesele. Asociatul meu mai are de schimbat amortizoare spate sunt scurse si tamponul de la motor antirasturnare de sus cel din dreapta care se prinde de suportul de aluminiu si caroserie, urmeaza si la el discurile de frana si placutele fata si spate cam au uzura si nu mai lucreaza pe toata suprafata discului, apoi cand se incalzeste o curatare de EGR la amandoi, nu au fost curatate nici o data.
Deci recomand cu incredere AUTONICU.
dany75
RECOMAND cu incredere, prieteni si colegi mei de servici de asemenea se duc la Nicu si fratele lui toata lumea multumita, vedeti ce scriam cu mai bine de un an in urma, masina se comporta ca nou, de atunci Nicu este Doctorul masini mele, mai am de facut una alta dar nu sunt urgente.
Masina mea deja a depasit 200.000 k abia ce i-am facut ITP. A iesit fara nici o problema, incantati si oameni de acolo de articulatie.




QUOTE(dany75 @ 29 Nov 2012, 09:06)
Recomand cu incredere pe Nicu si fratele lui, baietii de treaba.
Au rezolvat problema cu pornirea la masina, nu erau injectoarele defecte cum au zis astia de la renault, pompa de injectie defecta, au schimbat jumatate de pompa, partea din spate.
Am schimbat la baieti  bucsi cadru motor, bucsi bascule, bielete antiroliu, pe dreapta cap de bara, bieleta directie, bucsa caseta si ambreiajul ma durea piciorul de greu ce mergea si tinea sus.
MASINA MEA ESTE MASINA. radmasa.gif
Va multumesc.
*




<span class='edit'>12 Mar 2014, 10:38:</span>
QUOTE(dany75 @ 3 Dec 2012, 21:02)
Salut.
Comform programari telefonice, azi am schimbat si bucsile la puntea spate la colegu autonicu si fratele lui la meganu meu masina are 183000 km. si este din 2007.
Ramane sa vad cum se comporta masina, bucsile erau rupte.
Masina nu era stabila pe spate, eu tot aveam impresia ca sunt amortizoarele de vina, ma apasam pe masina dar nu balansa de mai multe ori cand ii dadeam drumu.
Asa k sa-mi bag picioarele in ea de masina m-am bucurat ca am dat 3500 euro pe ea ca arata bine la exterior si interior dar a fost cu probleme, am mai bagat inca o miuta in ea.
*

lico
Florin, tot ce ai schimbat la masinile tale....ai schimbat degeaba. Toate, dar absolut toate piesele, au fost taiate intentionat cu ascutisul rangii de Nicu ca sa.ti ia banii radmasa.gif
Acum pe bune, cotoi_motorizat, sincer imi pare rau de ce ai patit sau de ce crezi ca ai patit tu acolo dar tot la fel de sincer iti spun ca.... citesc si ma minunez. N.am fost acolo sa te pot contrazice dar pare cam SF ce povestesti tu si asta doar daca ne gandim ca pana acum n.au avut reclamatii oamenii pe acest forum. Stiu ca n.ai nevoie de parerea mea dar oamenii aia au o afacere acolo si nu cred ca.si permit sa dea cu piciorul clientilor...
Cred ca, eu personal, o sa raman clientul lor dar o sa am grija sa le verific toate levierele inainte sa le las masina pe mana wink.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.