Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: RECONDITIONARE 3 MOTOARE DACIA 1300 SI UNUL R 12 TS
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3
BTL gordini
Acuma depinde de metalul din care e confectionata piesa, daca e din aluminiu,inox ramane stralucitor multa vreme ,apoi se oxideaza treptat, iar la restul metalelor se aplica lac dar nu si pe variante gen crom, nichel.Sunt multe chestii care doar incercate iti dai seama cum trebuie facute si apoi vezi evolutia lor in timp.
Referitor la anvelope, sunt cumparate din Germania, pretul lor nu este unul mic, 400-500 euro setul.Intra pe site-uri din Germania,etc. si vei gasii cate vrei de vanzare dar sa nu te astepti la bani putini.
turbodxman
OK.
Ms de info.

400-500 euro setul e un pret acceptabil.

Gasisem la un momend dat pe un site din Elvetia Michelin MXV la echivalentul a 1000 lei anvelopa ph34r.gif
BTL gordini
Motorul gata.........de ture rpm smile.gif

SorinCT
Arta frate.. !
BTL gordini
una ,alta....

<span class='edit'>10 Oct 2013, 20:02:</span>
si...

<span class='edit'>10 Oct 2013, 20:06:</span>
ultimele.
BTL gordini
Carfilul la putere biggrin.gif

RaduWra
Salut, am si eu o intrebare pentru tine, si anume cu ce ai reglat distana la plutitor la carburatorul carfil ?
STORMTROOPER
Nu fii zgarcit la poze, pe cele cu delcourile de ce nu le-ai postat??
cezarmad
Carfilache ala este al tau ?

Arata bestial ca de altfel tot ce restaureaza maestrul.

Felicitari !
STORMTROOPER
Da, carfilacheul este al meu si in curind va lua drumul Bucurestiului pentru a fi montat pe masina, impreuna cu un delcou frantuzesc reconditionat si el.Nici nu iti imaginezi cit de mult astept sa le pun pe masina si sa-i dau o cheie!!! bababa_rock.gif bababa_rock.gif bababa_rock.gif bababa_rock.gif
BTL gordini
Reglarea plutitorului pt. a avea un nivel bun de benzina in camera si sa nu fie nici prea mic dar nici prea mare, se face foarte simplu.Daca ai o surubelnita masoara cu sublerul si vezi sa aiba grosimea de 7mm, iar apoi asezi capacul carburatorului in pozitie verticala si masori cu surubelnita dist. ditre plutitor si capac(capacul cu garnitura pusa).
Multumesc, o sa pun si celelate poze.
RaduWra
Mersi frumos BTL. Continua in continuare ce faci, pentru ca iti iese de minune.
Multa sanatate !
johnybic
salut in primul rand tin sa te felicit pentru munca depusa in al doilea rand vreau sa iti pun cateva intrebari daca nu te superi dupa cum urmeaza dupa ce reconstruiesti motorul de la zero ce trebuie sa ii pui pentru conservare sau il lasi gol doar cu uleiul care lai pus pe cuzineti si alte piese mobile,chiuloasa am inteles ca se pot rectifica supapele si scaunele lor este un lucru bun sau trebuiesc schimbate si motorul meu este pe o dacie din 1981 si nu are scris pe tablita de indentificare tipul motor ci doar seria iar in carte este trecut 810-99 ce este cu acest motor din cate sunt spuse in diferite legende ca ar fi pentru export sau ce?

acest motor tin sa precizez ca as dori sa il fac si sa il conserv nu sunt mare priceput in ale mecanicii dar am ceva ceva habar si un prieten care este dispus sa ma ajute(mecanic)de meserie ,in speranta ca nu te-am plictisit sau deranjat as dori sa iti mai cer sfaturi pe viitor cand am sa ma apuc de treaba asta prin vara cand vin acasa, multumesc
BTL gordini
Chiuloasa se poate rectifica planeitatea, sau scaunele de supape sau chiar supapele, sau poti cumpara chiuloasa nou ca e la pret bun.Dupa ce am reconditionat un motor ,pun 3 litri de ulei in el cu filtru cu tot si din cand in cand il mai invart manual.
johnybic
De curând m-am apucat de motorul meu acum știu ca totul este nou dar întrebarea este cu setul motor nou și cu semicuzineti și cuzineți noi fără chiuloasa montata cum ar trebui sa se învârta mă refer cât de greu sau cât de ușor ?Acum după ce am montat bilele în pistoane la unul se mișca cam greu biela în piston iar per total tot motorul la mana mi se pare ca se învârte greu am senzația ca se învârte ca un motor care deja este pe mașină cu tot cu chiuloasa și bujii montate
BTL gordini
Am mai reconditionat de ceva vreme si motorul de Dacia 1100 S ,un motor rar pe la noi prin Romania avand in vedere ca Dacia 1100 S a disparut de mult din peisaj.
Sa ruleze pozele.... biggrin.gif

Adrian Frigo
Perfecțiunea dusă la superlativ,FELICITĂRI!!! hiptnotizat.gif iubire.gif
sobolan
tabla aia "antival" pusa in baia de ulei e o prostie,nu asa ar fi trebuit sa arate .....post #105
BTL gordini
Antivalul care se vede este perfect identic cu cel de pe motorul Renault 5 alpine facut de fabrica, cine are ocazia sa desfaca o sa vada.Oricum asa a dorit clientul sa fie pus.
alte poze...





sobolan
QUOTE(BTL gordini @ 1 Jan 2017, 13:20)
Antivalul care se vede este perfect identic cu cel de pe motorul Renault 5 alpine facut de fabrica,
*



lucrezi foarte corect si curat,e ok smile.gif .....antivalul ala are un rol dar daca e numai el neinsotit de nimic nu prea are valoare......macar finisai cu un biax rugozitatea din turnare a blocului pe interior,in felul asta se scurgea mai repede uleiul jos la baie,blocurile de dacie is practic "sparte" pe interior la distributie(orificiul ala mare) si sub tacheti,se pot "prelucra" si acolo,o sa pun o poza cu un bloc de dacie pe interior.....se poate da gaura in lateral pe tachet iar....astea-s modificari pentru masinile care alearga,daca castiga o cupa-doua e deajuns,pui alt motor dup-aia....
Fii amabil si da-mi un cod de garnitura de chiuloasa de 1300 si 1400 pe ce producator vrei tu,ceva care sa se gaseasca in comert inca....
BTL gordini

In momentul de fata mai lucrez la un motor de dacia 1100.
Am pus poze cu masina in cauza a carui motor este de 1100 S.
Adrian Frigo
QUOTE(sobolan @ 1 Jan 2017, 14:28)
Fii amabil si da-mi un cod de garnitura de chiuloasa de 1300 si 1400 pe ce producator vrei tu,ceva care sa se gaseasca in comert inca....

Aici te ajut eu cu cea de 1.4(aveam și de 1.3,trebuie să o caut).E de Victor Reinz.[attachmentid=1628051153] De asemenea am și codul pentru garniturile de plută de la baie+semilunele de cauciuc[attachmentid=1628051154] (e și codul de Unix în poză)! biggrin.gif
BTL gordini
Daca te uiti mai in spate la pag.o sa vezi coduri de garnitura de chiuloasa
Adrian Frigo
QUOTE(BTL gordini @ 1 Jan 2017, 18:30)
....o sa vezi coduri...

Doar unul,la aia de 1.3 de V.R,la cea de Glaser nu se vede... sad.gif
Muttley
Nu vad decat un motor desfacut, curatat, vopsit in bataie de joc pe alocuri si montat PROST la loc. Nicio noutate pentru personajul de fata.
Simeringul de distributie presat in capac inainte de centrare?
Supape uzate terci, cu prag pe suprafata de etansare, montate intr-un motor?????
Unde-s aparatele de masura, unde-s bucsele de ax de la pompa de ulei, cum s-au evaluat jocuri, tolerante, uzuri?

Parerea mea - cauta o masa de inapoiati mintal si canta la aia. Aici nu-i locul potrivit.

PS: suruburi de gard din targ. Bai nene, tu ai gram de decenta in tine? Ti-ai batut joc la propriu de motorul omului, cum poti sa te lauzi cu isprava pe internet???
Adrian Frigo
QUOTE(Muttley @ 1 Jan 2017, 19:24)
Parerea mea - cauta o masa de inapoiati mintal si canta la aia. Aici nu-i locul potrivit.....Bai nene, tu ai gram de decenta in tine? Ti-ai batut joc la propriu de motorul omului, cum poti sa te lauzi cu isprava pe internet???

Da' supărat mai ești.... blink.gif
Muttley
Foarte.
El ia bani pe bataia aia de joc, au mai fost unii pe aici carora le-a facut motoare. Daca majoritatea se excita cand vad tinichele lustruite la polizor iar asta e definitoriu pentru nivelul de calitate pe care-l inspira lucrarea, vreau sa afle ca se inseala!

Si e valabil la orice prestator de servicii din tara asta, fie el vulcanizator, mecanic, tinichigiu, zugrav, instalator, electrician, bucatar, MEDIC! Si da, ma supara. De fapt ma revolta.
sobolan
@AdiFrigo : stai calm.....

@Multei : te accelerezi prea tare,sincer....n-a zis nimeni ca omu' nu lucreaza corect sau ca nu e meticulos......da' eu-s tampit si prost si nu vad ce rol are tabla aia aruncata prin baie la un motor nemodificat pentru o masina care circula normal ? explica-mi tu daca esti amabil.......

@BTL : am dat si eu de un motor 810-05,nu cunosc provenienta,am dat de el prin remat,l-am pus deoparte inainte de sarbatori,vroiam sa-l refac complet......
Poti sa-mi spui dinainte daca e cu palier marit sau nu ???

Blocul de dacie pe interior,se vede ce fel e rupta crusta din turnare,acolo si in alte locuri se poate face arta.....
Adrian Frigo
biggrin.gif
BTL gordini
Fiecare zice ce vrea si este liber sa isi exprime parerile,eu nu o sa comentez si vreau doar sa precizez ca de 2-3 luni am fost din Germania in Franta intr-o zi 1000km cu dacia 1100 avand acest motor criticat si mai ales ca masina aceast ruleaza zilnic in Germania,si ma bucur ca i-am luat omului "banii "pe manopera care a fost gratis excl.gif .O sa iti trimit un cod de Glaser si multumesc de aprecieri.

3 Jan 2017, 08:11:
cod garniture chiuloasa Glaser H05938-00
Rob3rto
Ca tot veni vorba de tepe&shit.. Carburator care a costat 100 de euro. Boltul plutitoarelor constituit dintr-o sarma ordinara de cupru, mecanism de choke cu pintenii tociti iar parghia pusa la maxim misto una de dacie care nu ar putea functiona niciodata, mai sunt cateva dar nu dezvolt... Stiam ca esti vanzator serios si am avut incredere maxima mellow.gif
Pana acum nu am avut timp sa-l studiez, zilele astea a ajuns la mine in vederea construirii unei galerii de admisie

O singura chestie as vrea sa stiu, capacul de la pompa de spritz e lipit cu ceva acolo? Am insistat putin pe el si nu vrea sa se desfaca nicicum
Muttley
blink.gif blink.gif blink.gif

Nicio clipa nu mi-am pus problema relelor intentii. Puneam calitatea lucrarilor pe seama unei ingenue si nevinovate incompetente. Dar surprizele pot aparea de oriunde sleep.gif
Rob3rto
Prietenul care l-a cumparat s-a bucurat ca e de la un om de incredcere, a facut niste eforturi, s-a imprumutat de bani..

Boltul il construim noi, gasim material, mecanismul de choke il vrem si nu cred ca cerem prea mult sleep.gif
sobolan
QUOTE(Muttley @ 1 Jan 2017, 20:29)
Daca majoritatea se excita cand vad tinichele lustruite la polizor iar asta e definitoriu pentru nivelul de calitate pe care-l inspira lucrarea, supara.
*



Eu am scris doar,iertare sa-mi fie......faptul ca garantezi orbeste,eu nici pe mine nu garantez.....toti putem da cate o "buleala" la un moment dat poate fara sa stim dar important e s-o rezolvam amiabil,parca te doare inima sa iei un sac de bani de la un amarat dar care e pasionat si face un "efort" pentru al sau hobby si apoi sa stii ca poate n-ai fost ok.....
Aminteste-ti ca prin anii 2005 parca lucrai chinuit la dacia aia bleu printr-o dugheana de papuc,nimic de ras,din contra ca e de admirat......acum oarecum dai cu paru' in altii ,eu nu ma simt dar stiu cam pe unde bati,nu e frumos ! sleep.gif
Inca o data scuze daca am gresit......n-am nimic cu nimeni si de acum nici nu mai intreb nimic pe unde vad ceva mai deocheat(cum a fost cu antivalul la baie).....


Rob3rto : Cautai pe ebay si-l luai de-acolo de la unul cu multe calificative,eu am mai luat anumite chestii de pe ebay si am fost multumit-si noi si second (nu neaparat la masina,le am si cu automodelismul iar la noi e piate slaba/inexistenta pe asa ceva,is nevoit sa comand de pe unde apuc piese)....
La bursa reperele is scumpe rau(la pret de aur) mai ales pe 1100,se profita de faptul ca n-ai unde sa le mai gasesti....
JUR CA-MI FAC STOC DE PIESE DE 1100 SI LE DAU LA SFERT FATA DE CAT SE CERE ACUM,DOAR CA SA STRIC PIATA.....AM DOUA DACII 1100 IN REMAT,NU SE ATINGE NICI NAIBA DE ELE,VORBA E FACUTA.
Ov
realizezi ca tot unui samsar i le vei vinde smile.gif
si ca le vei gasi mai tarziu pe net la alte preturi smile.gif)
johnybic
OV,le poate vinde unui posesor de dacia 1100 dacă chiar vrea sa elimine samsarii, un exemplu sa vinzi unui posesor de dacia și nu unui samsar este ca cumpărătorul sa facă dovada ca deține cu acte un autoturism dacia 1100 sau 1300.Am întâlnit în italia cazuri când un vânzător de piese de lancia specifica în anunț ca vinde piese la preț bun doar dacă cumpărătorul face dovada ca este posesor de lancia de peste 5 ani, și de curiozitate chiar am căutat și avea preturi la jumătate față de samsari biggrin.gif deci se poate dacă se vrea ca din păcate au ajuns piesele la preturi așa de mari ca dacă vrei sa te apuci de recondiționat o dacia și sondei piața ajungi la concluzia ca mai bine o dai la fier vechi, de și salariile noastre ne permit sa ne apucam de proiecte
iustin_uap
Gresit! Mai bine-ti faci timp sa cauti piese prin magazine/targuri de vechituri/rematuri/dezmembrari.
Adrian Frigo
Ehe Iustin,au făcut alții curat demult... sad.gif
iustin_uap
Prin unele locuri poate, dar pana n-ai fost peste tot nu poti spune asta. Daca ne resemnam asa de pe-acum, cand inca nu e cazul, nu-i de bine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.