daculmircea
3 Apr 2013, 09:55
Am vazut bijuteriile Unirii ...
M-am si plimbat cu una din ele.
BTL gordini
3 Apr 2013, 20:33
reconditionare carburator weber 40 dcoe
turbodxman
3 Apr 2013, 22:51
Ai un
de la mine si o invitatie pentru reconditionarea unui Solex-Cisac.
de pe acesta
popasan
4 Apr 2013, 09:32
Nu va suparati, motoare turbo faceti?
BTL gordini
5 Apr 2013, 17:25
daca imi cumperi o guma Turbo fac si moatoare cu turbo
cateva alternatoare reconditionate...
popasan
5 Apr 2013, 18:51
Carcasa aia e sablata, de arata asa bine?
roby_1300_rap
9 Apr 2013, 20:15
am nevoie de un sfat , doresc sa vopsesc blocu motor , si nu stiu ce vopsea sa folosesc ( stiu ca trebuie sa fie mata) obligatoriu trebuie vopsea termorezistenta sau se poate folosi si normala ???
si inca o intrebare , cum as putea sa scot placuta cu seria fara sa o rup pana vopsesc blocul ( daca se poate ) ????
Placuta las-o in pace. Izoleaz-o bine si vopseste pe langa ea. Cu vopseaua ti-am raspuns dincolo
cata_unu1
9 Apr 2013, 21:55
De ce vopsea mata? Care e faza?
Tot acel principiu prin care, motorul nu "respira" ?
))
vopseaua mata e mai putin sensibila la temperatura
tunderbird
9 Apr 2013, 22:05
QUOTE(Ov @ 9 Apr 2013, 22:00)
vopseaua mata e mai putin sensibila la temperatura
La care temperatura?
Scazuta sau ridicata?
Vorbeam de motor. Evident ca ridicata. Am impresia ca o vopsea lucioasa daca este expusa la temperatura ridicata se matuieste. Prin urmare mai bine folosesti de la inceput vopsea mata
cata_unu1
9 Apr 2013, 22:12
http://www.casameasaratoga.ro/cumpara/vops...d-400ml-1865807Deci? Ramane principiul prin care cu o vopsea lucioasa nu respira motorul? Sau cum era..
tunderbird
9 Apr 2013, 23:25
Asta cu respiratul este o aberatie.
Nu ma credeti, veniti sa va arat motoare industriale de puteri inzecite, care functioneaza la regimuri termice extrem de dure (static, in desert sau in sala masinilor la vapoare sau platforme marine), vopsite cu vopsea lucioasa, vopsea care nu se matuieste din cauza caldurii.
BTL gordini
10 Apr 2013, 06:55
Se pare ca au raspuns colegii mei si le multumesc.
Eu mai vin cu mici adaugari :
- daca ai posibilitatea sableaza blocul motor si ai mult de castigat,iti pun eu poze cu motorul care il reconditionez acuma si vezi cum arata un bloc motor sablat.
Referitor la tablita cu seria poti sa faci in felul urmator : iei un burghiu de 2 sau de 3 si dai gaura exact in mijlocul nitulul (aluminiu) lasand din inertie ca masina de gaurit sa merga ca sa iti dai seama cand ajungi la blocul motor( sa nu-l gauresti)apoi cu un burgiu mai mare frezezi si capatul nitului,operatiune care dureaza max.5 min.
10 Apr 2013, 07:57:poze..
10 Apr 2013, 08:00:s,d
10 Apr 2013, 08:02:ult..
eu nu am zis ca nu "respira"
Am zis ca-i mai rezistenta vopseaua mata decat aia lucioasa si ca aia lucioasa la temperatura inalta se poate matui.
tunderbird
10 Apr 2013, 10:20
QUOTE(BTL gordini @ 10 Apr 2013, 06:55)
Referitor la tablita cu seria poti sa faci in felul urmator : iei un burghiu de 2 sau de 3 si dai gaura exact in mijlocul nitulul (aluminiu) lasand din inertie ca masina de gaurit sa merga ca sa iti dai seama cand ajungi la blocul motor( sa nu-l gauresti)apoi cu un burgiu mai mare frezezi si capatul nitului,operatiune care dureaza max.5 min.
Si ca sa pui placuta inapoi de unde iei alte nituri la fel? Ce fel de capuitor folosesti ca sa nu deteriorezi capul nitului?
De desfacut ii lesne, dar cu facutul la loc ii problema...
QUOTE(Ov @ 10 Apr 2013, 08:53)
eu nu am zis ca nu "respira"
Am zis ca-i mai rezistenta vopseaua mata decat aia lucioasa si ca aia lucioasa la temperatura inalta se poate matui.
Ov, un alt coleg a zis-o...
Pe de alta parte nici afirmatia cu matuirea vopselei la temperaturi inalte nu este general valabila.
Gandeste-te ca temperatura blocului motor nu poate atinge decat accidental, temperatura de 100 grd C. Cate motoare fierbinti in conditii normale pe al caror bloc motor sa sfaraie apa, ai vazut pana acum? O vopsea de calorifer de calitate, poate face fata cu brio la temperaturi pana in 100 grd.C... matuirea si patarea vopselei este cauzata de vaporii de ulei, benzina si/sau motorina care afecteaza in timp aspectul vopselei.
roby_1300_rap
10 Apr 2013, 22:45
QUOTE(BTL gordini @ 10 Apr 2013, 07:55)
Se pare ca au raspuns colegii mei si le multumesc.
Eu mai vin cu mici adaugari :
- daca ai posibilitatea sableaza blocul motor si ai mult de castigat,iti pun eu poze cu motorul care il reconditionez acuma si vezi cum arata un bloc motor sablat.
Referitor la tablita cu seria poti sa faci in felul urmator : iei un burghiu de 2 sau de 3 si dai gaura exact in mijlocul nitulul (aluminiu) lasand din inertie ca masina de gaurit sa merga ca sa iti dai seama cand ajungi la blocul motor( sa nu-l gauresti)apoi cu un burgiu mai mare frezezi si capatul nitului,operatiune care dureaza max.5 min.
<span class='edit'>10 Apr 2013, 07:57:</span>
poze..
<span class='edit'>10 Apr 2013, 08:00:</span>
s,d
<span class='edit'>10 Apr 2013, 08:02:</span>
ult..
multumesc tuturor ca m-ati ajutat , posibilitate de sablat nu am din pacate numai peria de sarma si panza abraziva , astazi am spalat blocul cu benzina si am curatat semicuzinetii lagarului palier ( dupa ce mi-am strambat T de la tubulara sa desfac suruburile) , de vopsit il vopsesc mai incolo acum important este sa scot o data masina din service
mai am o intrebare , suruburile de la biele , volanta , si de la lagarele paliere trebuie stranse cu cheie dinamometrica sau merge si fara ?????
R19/16v
10 Apr 2013, 22:55
Musai cu cheia dinamometrica!
BTL gordini
19 Apr 2013, 05:49
Reconditionare delcou Ducellier..
BTL gordini
23 Apr 2013, 11:25
Reconditionari stema UAP...
23 Apr 2013, 12:37:
poze...
23 Apr 2013, 12:44:
...
UNHLeaSHD
23 Apr 2013, 19:43
Tu ori te plictisesti in casa ori n-ai serviciu. Au iesit incredibil!
Ce vopsea ai turnat pe fundal?
23 Apr 2013, 19:43:
Tu ori te plictisesti in casa ori n-ai serviciu. Au iesit incredibil!
Ce vopsea ai turnat pe fundal?
BTL gordini
24 Apr 2013, 06:28
Nu sunt pers. care sa stea in casa, acesta e felul meu iar varianta cu serviciul depinde de situatii ,dar si cu sau fara servici nu schimba cu nimic datele problemei.
Vopsea pe baza de diluant, uscare rapida.
razvan_89
25 Apr 2013, 20:47
Ce super au iesit si astea
BTL gordini
21 May 2013, 07:28
Inca un motor reconditionat .....
daseky30
21 May 2013, 07:35
omule, esti tare, ai depus ceva munca presupun, dar a iesit super
alin_bmx
21 May 2013, 13:52
BTL gordini-felicitari pentru lucrari,vroiam sa te intreb de unde fac si eu rost de un capac de culbutori ca in ultimul tau post?
BTL gordini
23 May 2013, 06:25
Multumesc.
sorin105
24 May 2013, 12:14
QUOTE(BTL gordini @ 19 Apr 2013, 06:49)
Reconditionare delcou Ducellier..
acest delcou este de renault 12/dacia 1300? ca am si unul asemanator si vreau sa il schimb pe ala de 1100 care este pus pe 1300...
BTL gordini
24 May 2013, 14:53
Delcoul este de R12 respectiv dacia 1300, spune-mi exact ce scrie pe el cap-coada si atunci iti spun de care este exact.
Tommi.
26 May 2013, 20:06
Vad ca ai depus ceva munca la moatoarele astea. Am si eu o intrebare , ce faci cu motoarele aste , le vinzi sa le pui la pstrat?
Iulikk
26 May 2013, 20:14
Cam cat costa o reconditionare d-asta?
BTL gordini
27 May 2013, 06:51
Doar ultimul motor postat este a unui prieten , iar celelalte sunt la mine(in garaj,pe 2 masini puse,etc.)Referitor la manopera incepe de la 500 lei restaurare complecta si in functie de piese anexe putem discuta.
Iulikk
27 May 2013, 11:54
Hmmm... ma gandeam la mai mult de 500 de lei (sincer, m-as fi gandit la +1000 de lei)
. Oricum, ce faci tu, nu cred ca face multa lume! Spor in continuare!
turbodxman
27 May 2013, 13:01
500 lei manopera + materiale (gen vopsea, suruburi, piulite, papuci electrici...)?
BTL gordini
27 May 2013, 17:59
Multumesc de aprecieri, referitor la materiale (gen vopsea, suruburi, piulite, papuci electrici...) valoarea este mica in jur de cativa zeci de lei referitor la toate materialele pe care le folosesc ca motorul sa fie echipat complect, vopsit,cosmetizat,etc.La toate aceste lucruri reconditioneaza inclusiv toate filetele din blocul motor ,chiuloasa,etc. , nu pun suruburi noi doar de aspect.
Va mai prezint cateva piese de Dacia 1100 pe care le-am reconditionat acuma.
tunderbird
27 May 2013, 18:11
Colegu',
Te rog sa nu "indoctrinezi lumea cu nepriceperea ta"
Acolo mai ai piese de R8 prima varianta si de R10. Si-un concubinaj intre Stop Transpar si UAMT...
Nu toate sunt de sutica, dar se potrivesc la ea!
roby_1300_rap
30 May 2013, 21:21
imi poti spune si mie daca te rog cuplurile de strangere la motor de 1.3 la urmatoarele : la palier( lagarele paliere) , la volanta ,la chiulasa ,si la biele ( la capacele de la biele )
???
BTL gordini
1 Jun 2013, 16:50
Cuplu de strangere cheie dinamometrica:
- chiuloasa - la rece 55-65 Nm
-la cald 65 Nm
-capace palier - 55-65 Nm
- capace biela - 40-45 Nm
-volanta -50 Nm
Daciotul_98
3 Sep 2013, 11:54
dacia_gpg
3 Sep 2013, 12:09
Frate da ce lucesc acele lame de stergatoare!Cate ore prestezi la ele?
BTL gordini
4 Sep 2013, 11:21
Nu stiu ce inseamna acel VL dar poate te pot ajuta colegii.
Munca se presteaza in functie de cat de rau arata piesa respectiva sau cat de bine.Oricum munca e destula
Una alta intre timp...
Buna treaba, se vede ca nu le "rasolesti"
Daciotul_98
4 Sep 2013, 16:28
QUOTE
Una alta intre timp
Ce tare de unde ai facut rost de ea?A participat la raliuri?Mai multe poze ai cu ea,inclusiv motorul....care cred ca este inegalabil de aspectuos
Deci toate blocurile care au rombul ala si ce o mai fi de sub sonda de ulei+inscriptiile de sub pompa de alimnetare si scrisul VL sunt france?
da-ne si tu mai multe detalii despre masina. Ai putea incepe cu e 1100s sau replica?
Rob3rto
5 Sep 2013, 12:43
E replica si e prezentata pe forumul 1100
BTL gordini
6 Sep 2013, 07:14
Ovidiu masina se doreste a fi o replica a daciei 1100s , prin prisma faptului ca 1100s nu se mai gaseste si nu putem sa o cumparam.Aceasta masina va fi reconditionata cap-coada de un prieten , masina se afla in Germania, si nu mai este foarte mult de lucru la ea pt. a putea fi gata.Toate piesele au fost reconditionate sau cumparate noi in functie de starea lor iar in curand speram sa o vedem pe strazi.
6 Sep 2013, 08:18:
poze..
6 Sep 2013, 08:24:
altele...
6 Sep 2013, 08:27:
j.
6 Sep 2013, 08:29:
l.
6 Sep 2013, 08:33:
u.
Ce sunt capacele alea negre din penultima poza?
Hormonelul
6 Sep 2013, 10:50
Oalele de la faruri.
BTL dupa ce lustruiesti piesele spune-mi te rog daca dai cu ceva?
Am observant ca lacul obisnuit (spray) matuieste lustruirea si nu l-am folosit. Problema e ca in timp se matuiesc la loc.
turbodxman
6 Sep 2013, 22:10
Unde se mai gasesc anvelope NOI "Ca pe vremuri" - cele din ultimul tau post - Michelin ZXZ spre exemplu?
Caut de ceva anisori 5 Michelin MXV pt 25, NOI, dar nu am gasit
Daca ai putea
dezvalui si "scorul" pentru gumele din fotografie ar fi bine.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.