Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: RECONDITIONARE 3 MOTOARE DACIA 1300 SI UNUL R 12 TS
DaciaClub - Forum Dacia > Oldtimers > Oldtimers
Pages: 1, 2, 3
daculmircea
Am vazut bijuteriile Unirii ... biggrin.gif M-am si plimbat cu una din ele.
BTL gordini
reconditionare carburator weber 40 dcoe

turbodxman
Ai un up.gif de la mine si o invitatie pentru reconditionarea unui Solex-Cisac. biggrin.gif de pe acesta
popasan
Nu va suparati, motoare turbo faceti? naughty1.gif
BTL gordini
daca imi cumperi o guma Turbo fac si moatoare cu turbo radmasa.gif
cateva alternatoare reconditionate...

popasan
Carcasa aia e sablata, de arata asa bine? blink.gif
roby_1300_rap
am nevoie de un sfat , doresc sa vopsesc blocu motor , si nu stiu ce vopsea sa folosesc ( stiu ca trebuie sa fie mata) obligatoriu trebuie vopsea termorezistenta sau se poate folosi si normala ???

si inca o intrebare , cum as putea sa scot placuta cu seria fara sa o rup pana vopsesc blocul ( daca se poate ) ????
Ov
Placuta las-o in pace. Izoleaz-o bine si vopseste pe langa ea. Cu vopseaua ti-am raspuns dincolo tongue.gif
cata_unu1
De ce vopsea mata? Care e faza?
Tot acel principiu prin care, motorul nu "respira" ? smile.gif))
Ov
vopseaua mata e mai putin sensibila la temperatura smile.gif
tunderbird
QUOTE(Ov @ 9 Apr 2013, 22:00)
vopseaua mata e mai putin sensibila la temperatura smile.gif
*



La care temperatura?

Scazuta sau ridicata? wacko.gif
Ov
Vorbeam de motor. Evident ca ridicata. Am impresia ca o vopsea lucioasa daca este expusa la temperatura ridicata se matuieste. Prin urmare mai bine folosesti de la inceput vopsea mata smile.gif
cata_unu1
http://www.casameasaratoga.ro/cumpara/vops...d-400ml-1865807

Deci? Ramane principiul prin care cu o vopsea lucioasa nu respira motorul? Sau cum era..
tunderbird
Asta cu respiratul este o aberatie.

Nu ma credeti, veniti sa va arat motoare industriale de puteri inzecite, care functioneaza la regimuri termice extrem de dure (static, in desert sau in sala masinilor la vapoare sau platforme marine), vopsite cu vopsea lucioasa, vopsea care nu se matuieste din cauza caldurii.
BTL gordini
Se pare ca au raspuns colegii mei si le multumesc. biggrin.gif
Eu mai vin cu mici adaugari :
- daca ai posibilitatea sableaza blocul motor si ai mult de castigat,iti pun eu poze cu motorul care il reconditionez acuma si vezi cum arata un bloc motor sablat.
Referitor la tablita cu seria poti sa faci in felul urmator : iei un burghiu de 2 sau de 3 si dai gaura exact in mijlocul nitulul (aluminiu) lasand din inertie ca masina de gaurit sa merga ca sa iti dai seama cand ajungi la blocul motor( sa nu-l gauresti)apoi cu un burgiu mai mare frezezi si capatul nitului,operatiune care dureaza max.5 min.

10 Apr 2013, 07:57:
poze..

10 Apr 2013, 08:00:
s,d

10 Apr 2013, 08:02:
ult..
Ov
eu nu am zis ca nu "respira" smile.gif
Am zis ca-i mai rezistenta vopseaua mata decat aia lucioasa si ca aia lucioasa la temperatura inalta se poate matui.
tunderbird
QUOTE(BTL gordini @ 10 Apr 2013, 06:55)
Referitor la tablita cu seria poti sa faci in felul urmator : iei un burghiu de 2 sau de 3 si dai gaura exact in mijlocul nitulul (aluminiu) lasand din inertie ca masina de gaurit sa merga ca sa iti dai seama cand ajungi la blocul motor( sa nu-l gauresti)apoi cu un burgiu mai mare frezezi si capatul nitului,operatiune care dureaza max.5 min.


Si ca sa pui placuta inapoi de unde iei alte nituri la fel? Ce fel de capuitor folosesti ca sa nu deteriorezi capul nitului?
De desfacut ii lesne, dar cu facutul la loc ii problema... biggrin.gif


QUOTE(Ov @ 10 Apr 2013, 08:53)
eu nu am zis ca nu "respira" smile.gif
Am zis ca-i mai rezistenta vopseaua mata decat aia lucioasa si ca aia lucioasa la temperatura inalta se poate matui.


Ov, un alt coleg a zis-o...
Pe de alta parte nici afirmatia cu matuirea vopselei la temperaturi inalte nu este general valabila.
Gandeste-te ca temperatura blocului motor nu poate atinge decat accidental, temperatura de 100 grd C. Cate motoare fierbinti in conditii normale pe al caror bloc motor sa sfaraie apa, ai vazut pana acum? O vopsea de calorifer de calitate, poate face fata cu brio la temperaturi pana in 100 grd.C... matuirea si patarea vopselei este cauzata de vaporii de ulei, benzina si/sau motorina care afecteaza in timp aspectul vopselei.
roby_1300_rap
QUOTE(BTL gordini @ 10 Apr 2013, 07:55)
Se pare ca au raspuns colegii mei si le multumesc. biggrin.gif
Eu mai vin cu mici adaugari :
- daca ai posibilitatea sableaza blocul motor si ai mult de castigat,iti pun eu poze cu motorul care il reconditionez acuma si vezi cum arata un bloc motor sablat.
Referitor la tablita cu seria poti sa faci in felul urmator : iei un burghiu de 2 sau de 3 si dai gaura exact in mijlocul nitulul (aluminiu) lasand din inertie ca masina de gaurit sa merga ca sa iti dai seama cand ajungi la blocul motor( sa nu-l gauresti)apoi cu un burgiu mai mare frezezi si capatul nitului,operatiune care dureaza max.5 min.

<span class='edit'>10 Apr 2013, 07:57:</span>
poze..

<span class='edit'>10 Apr 2013, 08:00:</span>
s,d

<span class='edit'>10 Apr 2013, 08:02:</span>
ult..
*


multumesc tuturor ca m-ati ajutat , posibilitate de sablat nu am din pacate numai peria de sarma si panza abraziva , astazi am spalat blocul cu benzina si am curatat semicuzinetii lagarului palier ( dupa ce mi-am strambat T de la tubulara sa desfac suruburile) , de vopsit il vopsesc mai incolo acum important este sa scot o data masina din service smile.gifsmile.gif
mai am o intrebare , suruburile de la biele , volanta , si de la lagarele paliere trebuie stranse cu cheie dinamometrica sau merge si fara ?????
smile.gif
R19/16v
Musai cu cheia dinamometrica!
BTL gordini
Reconditionare delcou Ducellier..

BTL gordini
Reconditionari stema UAP...

23 Apr 2013, 12:37:
poze...

23 Apr 2013, 12:44:
...
UNHLeaSHD
Tu ori te plictisesti in casa ori n-ai serviciu. Au iesit incredibil!

Ce vopsea ai turnat pe fundal?

23 Apr 2013, 19:43:
Tu ori te plictisesti in casa ori n-ai serviciu. Au iesit incredibil!

Ce vopsea ai turnat pe fundal?
BTL gordini
Nu sunt pers. care sa stea in casa, acesta e felul meu iar varianta cu serviciul depinde de situatii ,dar si cu sau fara servici nu schimba cu nimic datele problemei.
Vopsea pe baza de diluant, uscare rapida.
razvan_89
Ce super au iesit si astea aplauze.gif
BTL gordini
Inca un motor reconditionat .....
daseky30
omule, esti tare, ai depus ceva munca presupun, dar a iesit super aplauze.gif
alin_bmx
BTL gordini-felicitari pentru lucrari,vroiam sa te intreb de unde fac si eu rost de un capac de culbutori ca in ultimul tau post?
BTL gordini
Multumesc.
sorin105
QUOTE(BTL gordini @ 19 Apr 2013, 06:49)
Reconditionare delcou Ducellier..
*




acest delcou este de renault 12/dacia 1300? ca am si unul asemanator si vreau sa il schimb pe ala de 1100 care este pus pe 1300...
BTL gordini
Delcoul este de R12 respectiv dacia 1300, spune-mi exact ce scrie pe el cap-coada si atunci iti spun de care este exact.
Tommi.
Vad ca ai depus ceva munca la moatoarele astea. Am si eu o intrebare , ce faci cu motoarele aste , le vinzi sa le pui la pstrat?
Iulikk
Cam cat costa o reconditionare d-asta?
BTL gordini
Doar ultimul motor postat este a unui prieten , iar celelalte sunt la mine(in garaj,pe 2 masini puse,etc.)Referitor la manopera incepe de la 500 lei restaurare complecta si in functie de piese anexe putem discuta.
Iulikk
Hmmm... ma gandeam la mai mult de 500 de lei (sincer, m-as fi gandit la +1000 de lei) biggrin.gif . Oricum, ce faci tu, nu cred ca face multa lume! Spor in continuare!
turbodxman
500 lei manopera + materiale (gen vopsea, suruburi, piulite, papuci electrici...)?
BTL gordini
Multumesc de aprecieri, referitor la materiale (gen vopsea, suruburi, piulite, papuci electrici...) valoarea este mica in jur de cativa zeci de lei referitor la toate materialele pe care le folosesc ca motorul sa fie echipat complect, vopsit,cosmetizat,etc.La toate aceste lucruri reconditioneaza inclusiv toate filetele din blocul motor ,chiuloasa,etc. , nu pun suruburi noi doar de aspect.
Va mai prezint cateva piese de Dacia 1100 pe care le-am reconditionat acuma.

tunderbird
Colegu',

Te rog sa nu "indoctrinezi lumea cu nepriceperea ta" radmasa.gif

Acolo mai ai piese de R8 prima varianta si de R10. Si-un concubinaj intre Stop Transpar si UAMT...

Nu toate sunt de sutica, dar se potrivesc la ea!
roby_1300_rap
imi poti spune si mie daca te rog cuplurile de strangere la motor de 1.3 la urmatoarele : la palier( lagarele paliere) , la volanta ,la chiulasa ,si la biele ( la capacele de la biele ) smile.gif???
icon_mrgreen.gif
BTL gordini
Cuplu de strangere cheie dinamometrica:

- chiuloasa - la rece 55-65 Nm
-la cald 65 Nm

-capace palier - 55-65 Nm
- capace biela - 40-45 Nm
-volanta -50 Nm
Daciotul_98
Am si eu o mica intrebare:din fericire,si totodata din pacate mi-a trecut prin mana un motor reconditionat de mult,avea rombul pe bloc,si alte "inscriptii' sub pompa de alimentare,dar pe dreapta am gasit VL ce inseamna ?dar nu am gasit anul care de obicei era scris pe dreapta...Oricum nu ati dori sa stiti ce face motorul... mad.gif sad.gif saracu mere fara ulei si are parte de un sofer mai vitezoman si tantalau sad.gif dry.gif mad.gif
dacia_gpg
Frate da ce lucesc acele lame de stergatoare!Cate ore prestezi la ele?
BTL gordini
Nu stiu ce inseamna acel VL dar poate te pot ajuta colegii.
Munca se presteaza in functie de cat de rau arata piesa respectiva sau cat de bine.Oricum munca e destula biggrin.gif
Una alta intre timp...
maho
Buna treaba, se vede ca nu le "rasolesti" up.gif
Daciotul_98
QUOTE
Una alta intre timp


Ce tare de unde ai facut rost de ea?A participat la raliuri?Mai multe poze ai cu ea,inclusiv motorul....care cred ca este inegalabil de aspectuos happy.gif rolleyes.gif blush.gif wub.gif
Deci toate blocurile care au rombul ala si ce o mai fi de sub sonda de ulei+inscriptiile de sub pompa de alimnetare si scrisul VL sunt france?
Ov
da-ne si tu mai multe detalii despre masina. Ai putea incepe cu e 1100s sau replica?
Rob3rto
E replica si e prezentata pe forumul 1100 smile.gif
BTL gordini
Ovidiu masina se doreste a fi o replica a daciei 1100s , prin prisma faptului ca 1100s nu se mai gaseste si nu putem sa o cumparam.Aceasta masina va fi reconditionata cap-coada de un prieten , masina se afla in Germania, si nu mai este foarte mult de lucru la ea pt. a putea fi gata.Toate piesele au fost reconditionate sau cumparate noi in functie de starea lor iar in curand speram sa o vedem pe strazi.

6 Sep 2013, 08:18:
poze..

6 Sep 2013, 08:24:
altele...

6 Sep 2013, 08:27:
j.

6 Sep 2013, 08:29:
l.

6 Sep 2013, 08:33:
u.
Tommi.
Ce sunt capacele alea negre din penultima poza?
Hormonelul
Oalele de la faruri.

BTL dupa ce lustruiesti piesele spune-mi te rog daca dai cu ceva?

Am observant ca lacul obisnuit (spray) matuieste lustruirea si nu l-am folosit. Problema e ca in timp se matuiesc la loc.
turbodxman
Unde se mai gasesc anvelope NOI "Ca pe vremuri" - cele din ultimul tau post - Michelin ZXZ spre exemplu?

Caut de ceva anisori 5 Michelin MXV pt 25, NOI, dar nu am gasit blush.gif

Daca ai putea dezvalui si "scorul" pentru gumele din fotografie ar fi bine. tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.