Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Lagunengrün A.K.A. Brânză
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76
ursul_bipolar
Excelent zis!
dr_mKe
@ Silos: Recunosc că-s mai periculos smile.gif Prestij sau Pemfe, dacă nu merg în mod deliberat super frumos, adică 80-100+ peste tot, 160-180 sunt viteze la ordinea zilei, dacă văd suficient de mult cât să pot opri de la viteza respectivă și nu există factori de risc la vedere. Lui Dan i s-a părut că merg mult prea tare când mie mi se părea că-s în limitele normale (pentru mine) atunci când am fost să fac testul final la Bufnițoi.

Depinde însă mult și dispoziția celui aflat la volan.
b76bgaarh
mai exact, de nebunia celui de la volan.
MuciX
Doctore, poti spune orice, dar vitezele alea nu sunt sanatoase pe drumuri publice. Limitele de viteza sunt puse si in numele preventiei; e doar statistica, e foarte posibil ca la un moment dat sa ti se infunde. Daca ai noroc, iei un radar, daca nu, iei un stalp.
dr_mKe
Depinde Mucixe, ai văzut nivelul de atenție la drum și cât de calculat sunt în tot ce fac.

Oricum acum am motive să mă schimb, mai ales după ce miercuri seara târziu am adormit pe autostradă în drum spre casă și mi-am luat o săpuneală sănătoasă sad.gif
MuciX
Tu poti fi cat de atent vrei, si Bula parea sigur pe el cand a zis liber dreapta in banc.
Muttley
QUOTE(dr_mKe @ 8 Apr 2016, 12:49)
ai văzut nivelul de atenție la drum și cât de calculat sunt în tot ce fac.
*


O data ne-am intersectat in trafic in Fundeni si ai facut stanga la Penis Market de pe banda 1. Si erau 3 benzi!!!

Cal-culatule laugh.gif
MuciX
A determinat ca asa putea lua apex-ul perfect.
tatabobu
Ce nu-ti e clar, calculat nu inseamna ca nu poate sa taie fata altora. Poate sa taie fata altora dar aia sa nu-l atinga. Si probabil considera ca "n-a incurcat pe nimeni".
dr_mKe
Aveam numere de provincie și am semnalizat mad.gif
bmwh548
Pai totul e calculat. Condusul sub influenta medicamentelor, viteza excesiva, santurile, microbuzul ala cu pasageri acrosat... Toate astea sunt calculate. Ramane speranta ca ulciorul se va sparge in mainile lui si nu-i va afecta si pe altii.
tatabobu
QUOTE(dr_mKe @ 8 Apr 2016, 12:11)
Aveam numere de provincie și am semnalizat  mad.gif
*



Inainte sau dupa inceperea manevrei? Ai fost claxonat? S-au auzit scartaieturi de frana?
dr_mKe
Microbuzul era vinovat pentru ca era pe banda mea, jumatate din el. Nu avea RCA asa ca am luat eu practic vina, ca o belea soferul, asta la rugamintile primarului si sefului de post. Amu a trecut destula vreme de atunci, asa ca pot spune pe șleau. Plus ca am si milfarea cu pricina inca prin comp.

Unii conduc sub influenta prostiei si increderii excesive in lipsa abilitatilor, barem eu imi calculez riscul wink.gif mai mult decat onorabil.
Muttley
QUOTE(tatabobu @ 8 Apr 2016, 13:15)
Inainte sau dupa inceperea manevrei? Ai fost claxonat? S-au auzit scartaieturi de frana?
*


Eram doar eu in spate, ca era nuapte si liber. Si da, am franat. Claxon nu, ca mi-e simpatic netrebnicu'.
bmwh548
QUOTE(dr_mKe @ 8 Apr 2016, 12:16)
Microbuzul era vinovat pentru ca era pe banda mea, jumatate din el. Nu avea RCA asa ca am luat eu practic vina, ca o belea soferul, asta la rugamintile primarului si sefului de post. Amu a trecut destula vreme de atunci, asa ca pot spune pe șleau. Plus ca am si milfarea cu pricina inca prin comp.

Unii conduc sub influenta prostiei si increderii excesive in lipsa abilitatilor, barem eu imi calculez riscul  wink.gif mai mult decat onorabil.
*



Daca erai atat de calculat vedeai ca nu este loc si evitai accidentul. Dar pentru asta iti trebuie ochi deschisi si dupa automedicatie mai greu. Tu conduci cu increderea ca ala in fata caruia te bagi aiurea va frana pentru ca nu vrea sa-si strice masina, asta te aduce cam la nivelul lui 16 care conduce cu diferentiale sudate si cu tractiune doar pe o roata.
dr_mKe
Pe jos era ghiață lucie, iar eu aveam maxim 30 la oră, ala avea dublu și venea pe mijloc. Mai pe dreapta era doar șanțul și totuși n-am tras să intru-n chiar în șanț

Lămurit ? sleep.gif

Le fin cool.gif
Muttley
QUOTE(dr_mKe @ 8 Apr 2016, 12:24)
160-180 sunt viteze la ordinea zilei
*



Faza-i ca-s scoase dintr-un bimar relativ greu cu 1.8 (parca) aspirat.
Zcurios ce viteze la ordinea zilei o sa ai cu R26 sau ce voiai tu icon_mrgreen.gif
MuciX
Isi pune anvelopele noi (DOT 4315). biggrin.gif
[attachmentid=1628029737]
cdadan
QUOTE(dr_mKe @ 8 Apr 2016, 11:24)
Lui Dan i s-a părut că merg mult prea tare când mie mi se părea că-s în limitele normale
*


Decat in giratorii. dry.gif
dr_mKe
Decât 1995 cmc sleep.gif
MuciX
Am învârtit anvelopele noi pana la cța si mi-a plăcut cum s-au comportat.
Directia e usoara, ferma, precisă. Încă nu le-am scartait, deci nu stiu cum sunt la limita. Clar iau la fel si pentru urs.
pishky
mai esti prin zona?
MuciX
Dai o apa? tongue.gif
sobolan
nu mai lasa gascanii sa suspende masina de burta...cand o sa te uiti sub ea o sa intelegi de ce wink.gif
MuciX
Mda, stiu ce zici.
Apropos, e plina de noroi pe dedesubt, a intrat popestiul prin toate cotloanele. As duce-o la perii ca stiu ca au si duze pentru sasiu. Ma tem ca noroiul ala tine multa umezeala si da rugina pe acolo.
MuciX
Am luat si barele antiruliu. Din pacate nu sunt perfecte, sa vedem dupa sablare daca mai ramane ceva din ele.
[attachmentid=1628029890]
sobolan
ce sablare ? da cu ciocanu' de 500gr bine acolo si vezi direct,apoi le iei la smirghel de 40....uite ce fel a ramas un arc de dacie sub plasticul ala dupa ce am dat jos rugina.....
Muttley
Daca arata rau dupa ce dai jos putregaiul, as spune sa le schimbi. O bara antiruliu care cedeaza in curba luata-n forta ma gandesc ca se lasa urat.
MuciX
Poti fi sigur ca nu va ramane aia, daca e compromisa.
Nu gasesc decat OEM - 630 lei fata si 500 lei spate. Sper sa nu ajung la asta. biggrin.gif
Muttley
Ia aftermarket, 2-3mm mai groase. Scuza perfecta.

Si sa nu spui ca-ti ia din confort, ca nu se simte nimic schimbat la capitolul asta, doar la celalalt.
MuciX
Eu nu am gasit inca, dar nici nu am cautat intensiv. blush.gif
Vedem.
bgdrenault
Parerea mea e , ca la cum arata acea bara nici nu mai merita curatata. rezistenta ei e departea de cea ceruta.
4x4
Parerea mea e daca iei ceva aftermarket, sa fie reglabile fata-spate. Unele firme ofera reglabile doar pe spate (whiteline).
Pe fata ai de 20/21mm, iar pe spate trebuie sa fie 13.4/14.5 in functie de suspensie.

Ai cea mai groasa bara oem, nu cred ca poti pune de pe alt model bmw, deci:

Whiteline 24mm front 16mm rear
AC Schnitzer: Front: 20mm Rear: 16mm
Eibach: Front: 20mm Rear: 16mm
Suspension Techniques: Front: 22mm Rear: 19mm
Ireland Engineering (adjustable): Front: 25mm Rear: 22mm
H&R (adjustable): Front: 22mm Rear: 18mm
Racing Dynamics Early Style (adjustable): Front: 22mm Rear: 16mm
Racing Dynamics Late Style (adjustable): Front: 22mm Rear: 19mm
M-Technik: Front: 20mm Rear: 14.5mm
Addco front swaybar, solid, 25.4mm
Addco rear swaybar, solid, 19mm
Muttley
Iti ajunge reglabila doar pe spate, si d-acolo-i setezi tendintele. Si cum exista reglabila, eu d-aia as lua.
MuciX
Le-am dus ambele bare, le-au luat, le-au mirosit si au zis ca sunt ok si merg folosite in siguranta.
Vor merge si ele la sablat + powder coat.
Muttley
Zona de maxima torsiune a barelor antiruliu e mijlocul. Normal ca merg daca rugina aia nu-i adanca. Da' whiteline reglabil, cu gaurile apropiate legate de bielete... Face oversteer si cand parchezi icon_mrgreen.gif
MuciX
Va conduce si consoarta masina asta, de ce as vrea oversteer mai mult decat are o masina care deja e cunoscuta ca fiind "tail happy"? smile.gif
AmunDei
Cum de ce? Pentru ca automobile biggrin.gif
SiloS
Nici nu m-as mai uita la bare antiruliu stock sh daca as fi in locul tau. Probabil tu le vrei in continuare pe cele oem noi, dar sigur merita sa pui bare antiruliu aftermarket.
MuciX
Momentan vor ramane cele stock sehas, sablate si vopsite negru in camp electrostatic.
SiloS
Cred ca te costa jumatate din cat ar costa unele aftermarket.
MuciX
Link?
SiloS
http://www.customtuning.ro/produs/Bara-ant...a-3-E30-Eibach/

Asta e fixa eibach la 1400 ron.


Daca vrei ceva mai sportiv, gasesti h&r reglabil la 400 de dolari.
https://www.ecstuning.com/News/BMW_E30_Hand...1989_1990_1991/
b76bgaarh
http://www.autobild.de/klassik/artikel/tec...kt-8871617.html

cand participi?
MuciX
Nu cred ca s-ar califica, nici ca varsta, nici ca nivel de detalii.

@SiloS: par interesante de upgrade, dar momentan incerc sa tin cheltuielile mari sub control. biggrin.gif
In decurs de o luna, daca merge totul bine, trebuie sa decartez 2500 euro (sablat, antifonat, vopsit). biggrin.gif
b76bgaarh
delasatoru-le, ma refer la partea cu detaliile.
SiloS
Ma tot intreb ce naiba au lucrat aia pana acum... se pare ca nu au facut decat sa iti ia banii...
MuciX
La care te referi?

barfi, au englezii o vorba, ca "dracu se gaseste in detalii". Masina ma astept sa iasa bine, dar nu va fi "noua". Diferenta dintre ce sper eu sa obtin si una "noua" tradusa in bani, este una pe care nu vreau sa mi-o asum, probabil ca nu mi-o permit si mai mult ca sigur nu merita facut la masina asta.
Iti exemplific o lista pe care a pus-o cineva pe net astazi. Sunt piese pe care acum le vinde, pentru ca vrea sa faca altceva cu banii, deci le vine sub pretul de achizitie. Nu mi se aplica mie neaparat, desi sunt cateva repere care mi-ar conveni de acolo. Dar am zis ca vreau sa vad caroseria gata vopsita, inainte sa ma apuc de restul.
QUOTE
1 bandou bara fata stanga 51111945907 253.1
1 bandou bara fata dreapta 51111945908 253.1
1 capac bara fata carlig remorcare 51111953644 25.33
1 clema capac bara fata carlig remorc. 51111973721 2.69
4 washer surub prindere bara fata `07119931699 0.8
10 clema buza bara fata 51711945568 3.88
1 bandou bara spate stanga 51121945927 132.11
1 bandou bara spate dreapta 51121945928 189.64
1 bandou bara spate central 51121945926 385.2
2 surub prinderere bara spate 51118103009 19.01
4 saiba surub prindere bara spate `07119931699 0.8
1 suport nr inm spate 51131961241 369.51
2 grommet 51131840154 2.89
2 surub `07119907808 0.72
2 Adhesive tape 51131925582 19.01
2 PLUG-IN NUT 51131961243 2.49
2 Fillister head self-tapping screw `07143448498 1.66
100 Covering cap SCHWARZ 51181823474 1.14
1 prag mare stanga 51711947063 274.11
10 clema prag mic verde 51711932996 1.09
2 clema prag mare/mic 51711959929 2.77
1 grila stergator stanga 51131904571 62.22
1 grila stergator dreapta 51131904572 62.22
1 grila far stanga 51131876091 296.03
1 grila far dreapta 51131876092 296.03
4 surub grila far `07147202502 1.53
8 cleme grila far 51131872146 2
1 grila centrala 51131945877 238.33
8 clema fixare 51131904575 18.26
1 canal aer stanga 51711979323 90.15
1 canal aer dreapta 51711979324 90.15
2 Adhesive tape 51131916525 79.32
25 clema bandou lateral 51131876128 4.56
6 clema bandou lateral 51131829904 3.74
4 clema bandou mama 51121867907 1.45
1 shaddow line 1 stanga 51131953065 614.59
1 shaddow line 2 stanga 51131953067 45.94
1 shaddow line 2 dreapta 51131953068 45.94
1 shaddow line 3 stanga 51131953063 177.83
1 shaddow line 3 dreapta 51131953064 162.35
1 element usa stalp plastic stanga 51321888173 143.5
1 element usa stalp plastic dreapta 51321888174 143.5
1 garnitura stanga 51721922471 7.29
1 garnitura dreapta 51721922472 7.29
1 element stalp plastic stanga 51131922743 177.83
1 element stalp plastic dreapta 51131922744 177.83
1 suport stanga 51131922747 62.14
1 suport dreapta 51131922748 62.14
1 garnitura 51131906872 5.76
10 piulita 63259128043 1.56
25 Clamp 51131863499 2
20 clamp 51321874017 3.17
8 clamp 51131884467 1.83
1 filling rubber 51131906969 21.75
22 insert 51131870459 12.36
6 Grommet 51141902279 4.95
20 garnitura 51131904479 13.14
2 washer 17401354523 4.79
2 bumper 51318236877 7.14
4 Base 51361922724 13.73
1 emblema BMW capota motor 51148132375 140
50 pt emblema BMW capota motor 51141807495 1.45
1 emblema BMW capota portbagaj 51141872969 167.21
4 Grommet 51141902279 4.95
1 ornament prag interior stanga 51471906723 85.2
1 ornament prag interior dreapta 51471906724 85.2
2 ornamentr prag exterior 51471888427 96.38
20 clema ornament prag 51471840960 1.14
20 clema ornament prag interior 51471840961 1.58
1 ornament stalp interior stanga 51431904793 466.99
1 ornament stalp interior dreapta 51431904794 466.99
1 ornament stalp fata stanga 51431884373 61.21
1 ornament stalp fata dreapta 51431884374 61.21
1 cheder trapa 1 54128106928 185.84
1 cheder trapa 2 54121906999 258.07
1 garnitura aeroterma 1 64111370936 85.29
1 garnitura aeroterma 2 64111370937 92.28
20 surub far 63121352070 2.85
1 kit reparatie butuc 1 51219061343 93.02
1 kit reparatie butuc 2 51219556313 93.02
4 mufe far 1 61131378417 8.57
5 mufe far 2 61131378418 5.76
4 mufe far 3 61131378419 8.57
10 clema suport 34341163565 2.98
1 bandou aripa dreapta fata 51131953928 153.03
1 bandou aripa stanga spate 51131965105 110.03
1 bandou aripa dreapta spate 51131965106 110.03
25 Grommet 51131916449 1.58
25 Cap nut M4 41335480120 0.6
6 Clip 51131876128 4.56
20 Clamp 51131829904 3.74
6 Grommet 51121867907 1.45
10 Hex nut with plate M5-8-ZNNIV SI - pt eleron `07129904381 1.92
20 Cap nut M5 - pt eleron 51711934930 1.03
6 Washer-gasket - pt eleron 51711916637 2.52
2 Holder - pt eleron 51712239718 68.98
3 Foil - pt eleron 51712239839 47.83
1 Stick-on label M TECHNIC - pt eleron 51111919154 26.81
1 plastic portbagaj 51471904968 94.33
20 clema plastic bucata plastic portbagaj 51481905599 1.19
2 lampa nr inm spate 63261372763 30.94
2 garnitura lampa nr inm spate 63261354034 28.09
25 Body nut ST3,9-4 lampa nr inm spate `07129925707 0.98
4 Expanding nut lampa nr inm spate 63261378067 0.69
10 surub lampa nr inm spate `07119907720 5.55
1 arc portbagaj stanga 41622238835 39.09
1 arc portbagaj dreapta 41622238836 39.95
1 far stanga galben 63121386717 1492.28
1 far dreapta galben 63121386718 1492.28
Bicicleta galbena
QUOTE(b76bgaarh @ 1 Apr 2016, 13:52)
ce mijto e renoul
*



uite unul intretinut.

scuze de off, mucix.


MuciX
Aseara Brânză s-a urcat pe platforma si a plecat spre sablat. Sper sa nu mai apara surprize.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.