Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Le Captur v2.0
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Jurnal de Bord
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16
wolfin
imi sta pe limba ..si nu ma pot abtine


reno 1 ..toyota o.

biggrin.gif
bgdrenault
Te mananca.......

Myke, ai leduri, ca nu mai retin?
MuciX
Mda, un lucru de laudat la Mazda aia sunt farurile cu matrice LED si faza lunga auto.
Nu am probat pe alte marci, poate altii de descurca mai bine, dar pentru mine e misto de tot noaptea.
einstein1984
cred ca tot valeo le face si pe astea si pe alea de toyota.
bgdrenault
Diferenta mare de reglaj nu o fi de la faptul ca i mai inalta ca o berlina?
MyKe89
QUOTE(bgdrenault @ 5 Aug 2021, 15:27)
Te mananca.......

Myke, ai leduri, ca nu mai retin?
*


Da, led basic, cu reglaj manual pe înălțime și senzori de lumină. Fără fază lungă automată, aia parcă e pe Intens.
bgdrenault
pure vision ce le am pe megane sunt super.
Mers si pe ceata, ploaie, ok,
Proiectoarele sunt degeaba, in fata ledurilor, nu aduc mare imbunatatire pe nici o vreme.
Si faza lunga automata merge ok, combinata cu senzorul de lumina, efectiv nu mai umbli la blocul de lumini.
silvanu96
...vedem noaptea cand o ploua...
MuciX
Am prins noaptea furtuna aia care a inundat germania acum 2-3 saptamani. Te ajut cu orice raspuns ai nevoie.
bgdrenault
QUOTE(silvanu96 @ 5 Aug 2021, 14:35)
...vedem noaptea cand o ploua...
*


Pai am mers noaptea la 2, prin Noiembrie, pe pacla din aceea ce nu vedeai la 50 metri si chiciura din aceea marunta ce cadea continuu. Si nu au fost probleme, chiar multumit.
Repet, pe vremea aceea proiectoarele sunt degeaba, nu aduc nimic nou, oric cu ele ori fara ele.
Muttley
"faza lunga automata"... doh.gif

Sa va zic un secret: daca duceti shaorma in gura cu mana sau v-o duce un brat robotic, tot aia e. Bratul ala de Terminator nu va aduce un beneficiu mare.
Beneficii mari ale umanitatii, urmare a unor inventii marete: apa calda, ceasul desteptator, lama de ras. Sau daca vreti ceva din domeniul auto, socul automat la carburator. Ori fie, injectia.
Faza lunga automata nu se incadreaza, va promit. Puteti sa comutati si singuri faza lunga.
wolfin
asa poti tine si telefonul in mana..

exagerezi...in folosire..vei observa ca e chiar utile...si explic...fiind manuala..rar treci pe lunga...asa auto..imediat cum nu vede lumini se aprinde ai vizibilitate mai mare ...pe o durata de timp mai lunga...
bgdrenault
multe putem face singuri
YRX
Cum mai Muttley, te opui progresului? Din ce discuta stimatii forumisti care-si iau (sau si-au luat) masini noi in ultimul timp am asistat numai la discutii despre Android auto, navigatii, beculete, tot felul de automatizari de genul faza lunga automata, informatii ridicole despre masina date de infotainment, cat de automata e climatizarea etc. Nu cred ca mai intereseaza pe nimeni ce punte spate are sau daca are bara antiruluiu pe fata, sau daca are ceara de cavitati data. Sau daca esapamentul ajunge pana in spate... biggrin.gif


Mie maxim mi se pare senzorul de ploaie care-ti da drumul la stergatoare. Ba, cat de prost sa fii sa nu vezi ca ploua afara?
bion
DA DE AIA TI-AI LUAT SCHROTT CE LEDURI SI SENZORI laugh.gif
wolfin
Am o colega care a mers 1 an cu faza lunga aprinsa ca nu stia cum dece..de unde. Si m a carat cu masina (seat ibiza nou nout) si am inttrbat o de ce merge cu martor faza lunga aprins...

Ziua..ca seara nu conducea.

Am inghitit expicatia...si i am spus sa invarta busonul din stanga.
MuciX
QUOTE(YRX @ 5 Aug 2021, 17:37)
Nu cred ca mai intereseaza pe nimeni ce punte spate are sau daca are bara antiruluiu pe fata, sau daca are ceara de cavitati data. Sau daca esapamentul ajunge pana in spate... biggrin.gif
*


Are chinezoplanul de toate sub maieu, scoate fum pe 2 tevi, bare de toate felurile. Inclusiv torque vectoring stie sa faca.

Dar masina o conduc dinauntru si mai des conduc pe caldura decat iau viraje cu mai mult decat ar trebui.

Iar daca am dat (ceea ce eu simt ca este) o poala de bani pe o masina care sa aiba SI android auto/carplay SI infotainment SI faza lunga automata, atunci as vrea sa functioneze corect, daca se poate, multumesc foarte mult.
Andy_ACS
Deja faza lunga automata e ceva demodat. Noile faruri tip Matrix Led stiu sa “decupeze” masina din fata, lasand zone luminate in lateral.
Am condus Vw Id3 al unui prieten cu asa ceva si e foarte interesant.
wolfin
Faine matrix urile. Initial am ca s au stricat laugh.gif
MuciX
QUOTE(Andy_ACS @ 5 Aug 2021, 17:48)
Matrix Led stiu sa “decupeze” masina din fata, lasand zone luminate in lateral.
*


ezac, e chiar misto, idem cand vine trafic din fata (adica se aplica si cu cei de pe contrasens, dar si cei din fata ta pe acelasi sens), taie lumina de pe ei, dar te lasa sa vezi la fel de mult "in copacii" de pe lateral.

Bine, adevaratele masini au trecut la tehnologie laser. Mai putin consum de energie.
IRONICK
eu folosesc si senzorul de pluaie si ala de felinare
merci, irics
bion
AU PUS SI PE DUBE?
YRX
QUOTE(wolfin @ 5 Aug 2021, 18:44)
Am o colega care a mers 1 an cu faza lunga aprinsa ca nu stia cum dece..de unde.


Aia n-are ce sa caute la volan.
Muttley
QUOTE(YRX @ 5 Aug 2021, 19:29)
Aia n-are ce sa caute la volan.
*


I-am mai zis si eu, da' se supara.

Pe de alta parte, da, d-aia trebe faza lunga automata sleep.gif
MuciX
Tre sa o pornești și pe aia. sleep.gif
wolfin
Daca ar conduce toti ca amica...am prinde toti semafoare verzi...accidente can reclama cu bere fara alcool...0.00....fara nervi...fara cascheten cap la trotinetisti.

Soferilor (misoginolor) ce sunteti laugh.gif
MyKe89
QUOTE(Muttley @ 5 Aug 2021, 16:40)
apa calda, ceasul desteptator, lama de ras
*


Mühle. wub.gif
wolfin
Voi inca va radeti?

Gggg.....am 15 ani de cand n am pus mana pe gilet
tatabobu
Da. Cu de-ala cu o singura lama, cu pamatuf, cu sapun de barbierit.
EDIT: bine, la o saptamana - o luna odata, nu zilnic.
MuciX
QUOTE(wolfin @ 5 Aug 2021, 19:42)
Voi inca va radeti?
*


Depinde ce citim. La unele ne radem, la altele ne plangem. tongue.gif
wolfin
Asa....ti ai revenit.....
einstein1984
QUOTE(YRX @ 5 Aug 2021, 18:37)
Cum mai Muttley, te opui progresului? Din ce discuta stimatii forumisti care-si iau (sau si-au luat) masini noi in ultimul timp am asistat numai la discutii despre Android auto, navigatii, beculete, tot felul de automatizari de genul faza lunga automata,  informatii ridicole despre masina date de infotainment, cat de automata e climatizarea etc. Nu cred ca mai intereseaza pe nimeni ce punte spate are sau daca are bara antiruluiu pe fata, sau daca are ceara de cavitati data. Sau daca esapamentul ajunge pana in spate... biggrin.gif
Mie maxim mi se pare senzorul de ploaie care-ti da drumul la stergatoare. Ba, cat de prost sa fii sa nu vezi ca ploua afara?
*


ideea e ca ajusteaza automat viteza stergatoarelor la cantitatea de apa.... Iar discutiile sunt din cauza ca nu au nimic de reparat la ele, nu vezi ca unii ne arata la jurnal cum spala masina, din lipsa de alte subiecte?
tatimeu
QUOTE(YRX @ 5 Aug 2021, 17:37)
Cum mai Muttley, te opui progresului? Din ce discuta stimatii forumisti care-si iau (sau si-au luat) masini noi in ultimul timp am asistat numai la discutii despre Android auto, navigatii, beculete, tot felul de automatizari de genul faza lunga automata,  informatii ridicole despre masina date de infotainment, cat de automata e climatizarea etc. Nu cred ca mai intereseaza pe nimeni ce punte spate are sau daca are bara antiruluiu pe fata, sau daca are ceara de cavitati data. Sau daca esapamentul ajunge pana in spate... biggrin.gif
Mie maxim mi se pare senzorul de ploaie care-ti da drumul la stergatoare. Ba, cat de prost sa fii sa nu vezi ca ploua afara?
*




anul de gratie 2006.
masina parcata sub felinar...bun felinar...pornit plecat sosea de cartier bine luminata...politie acte (posibil suspendat permis)...intrebat da de ce m-ati oprit. Raspuns masina are faruri stiti? da stiu si ce?...ma uit la masina ca prostu....farurile stinse.
Mi-am jurat atunci in barba nu nu cumpar masina noua fara senzor lumini/ploaie. Dupa o luna am vandut tigaia si am luat alta cratita (Clio III......cu senzori)
einstein1984
se vede in bord ca e intunecat.... dar am patit si eu pe autostrada, ca parcarea era luminata.
YRX
Asa e Ensteine, sunt greu al dracu' de potrivit stergatoarele, trebuie sa faci integrala din diametrul picaturii, cu frcventa si coeficientul de frecare al stergatorului de parbriz... blink.gif
Faceam aluzie la discutiile despre Logan 3, din tot topicul ala n-am aflat decat de prostiile alea, nici macar ce culori sunt disponibile.

Mai oameni buni, voi cand va urcati in masina ii dati cheie direct si ati plecat? Daca e bagata in viteza, rupeti gardu' din fata? Nu verificati niciodata nimic, stiti voi - frana de mana, faruri, oglinzi? Cum naibii sa pleci noaptea fara faruri, bordul ala nu zicea nimic, cata lumina sa fie pe strada?
Eu cand merg cu DRL la Touareg niciodata nu uit sa aprind luminile cand intru in tunel, sa se lumineze pardalnicu' de vitezometru, sa nu ies cu 200 din tunel!

Am inteles, va plac chestiile astea, n-am vreo problema, mie nu, dar pana a le considera lucruri vitale, ca nu mai stim sa dam de buton, e cale lunga rau. Soferul trebuie sa fie in control asupra tuturor sistemelor si apt (adica in stare si cu manualul citit) de a le folosi, altfel n-are ce cauta.

Ma tot uit pe strada ca au aparut masini de scoala cu cutie automata, eu le-as interzice, scot jumatati de soferi.

Dar stricam topicul lui Myke, e ultima interventie pe acest subiect.
A, si japonezele sunt naspa... laugh.gif
einstein1984
doar pentru ca tu faci asta nu insemna ca altii nu prefera sa lase electronica sa se ocupe. Exista piloti de avioane mici azi care prefera sa controleze ei imbogatirea nu un FADEC.
Iar cand intri si iesi in valuri de ploaie e f relaxant sa lasi ecu sa regleze stergatoarele, urasc sa mearga pe uscat sau cand nu e nevoie.
don't hate it till you tried it.
wolfin
QUOTE(YRX @ 6 Aug 2021, 14:33)
Mai oameni buni, voi cand va urcati in masina ii dati cheie direct si ati plecat? Daca e bagata in viteza, rupeti gardu' din fata? Nu verificati niciodata nimic, stiti voi - frana de mana, faruri, oglinzi? Cum naibii sa pleci noaptea fara faruri, bordul ala nu zicea nimic, cata lumina sa fie pe strada?
Eu cand merg cu DRL la Touareg niciodata nu uit sa aprind luminile cand intru in tunel, sa se lumineze pardalnicu' de vitezometru, sa nu ies cu 200 din tunel!

*



Va rog ..pardon...la astea mai noi...daca n apesi ambreajul..nu pornrste motorul...deci s au gandit si la asta...sa nu dai in gard cu ea (desi alta o fost intentia lor)


Japonezele is odioase...apropo de faruri..sa zic ca am acelasi martor pt pozitie si intalnire. Au dat o n gard..la facelift au rezolvat o. Eu macar mergeam cu drl si pozitii aprinse. tongue.gif

Acu mi a intrat in reflex...sa invart capacul pana se opreste..si la semafor..sa verific vizual radmasa.gif
MyKe89
ODO 12500.

Deși fan păcură de 100, am început să o testez pe aia de 95. Degeaba, motorul insistă să se tureze aiurea imediat ce oprești sau în timpul vreunei manevre, deci nu e de la benzină. wacko.gif
YRX
M-am dat de ceasul mortii cu Loganul, vreun an, sa vad de la ce se tureaza scoasa din viteza. Fenomenul se manifesta numai la cald, scoteam masina din viteza si pana opream rotile pe loc statea la 1000 de ture. Am cautat aer fals, am schimbat corp clapeta, bujii, am pus si injectoarele de rezerva, MAP, bujii, fise, bobina. Parca era posedat, ma enerva la maxim. Parametrii pe diagnoza perfecti.
Pana intr-o zi cand a dat cateva rateuri sonda de viteza de pe cutie. E, cand nu stia ECU ca masina e in mers nu facea. Am mers o saptamana cu mufa scoasa si a mers impecabil. Atunci am realizat ca facea treaba asta intentionat, functie de V>0. Singura chestie care am gasit-o era legata de bilantul energetic. Am mers cu voltmetrul conectat la bricheta si pe masura ce se incalzea tensiunea scadea de la 14,2 la rece la 13 - 12,8 la cald.
Bagat alternatorul la reconditionat cu schimbat de fulie si regulator si gata, sub 13.8 nu mai scade si nici relanti-ul nu mai face porcaria aia.
La tine e putin mai complicat de atat, dar cred ca tot pe acolo e treaba.
dandobre
https://youtu.be/VgWDKfCdO1w
miki
Bre sa stii ca e posibil ca si a mea sa fi avut ceva asemenator
A incetat brambureala cu ralanti crescut aiurea la cald dupa ce a crapat fulia de alternator (s-a dus cauciucul din ea).
Fulie care la M2 e cu amortizare.
MyKe89
QUOTE(MyKe89 @ 13 Jul 2021, 12:49)
Într-un final am găsit un expert competent care a luat subiectul ca pe o provocare și cu care am avut deja o discuție preliminară cu mașina în față, plus un test de drum, urmează analizele detaliate.

Va urma.
*


Și a urmat: verificare de rampă, de caroserie, test de drum (cu măsurarea nivelului de zgomot) și diagnoză.

La cea din urmă s-au găsit 16 erori distincte... death.gif

Aștept raportul de expertiză.
MyKe89
În așteptarea mult-întârziatului raport, a sosit vremea primei revizii, azi dimineață, la 14500 km. Am zis să fiu de bună credință și să reclam problemele mai supărătoare:
- scârțâitul ambreiajului la cald;
- motorul care uneori rămâne turat la 1800 rpm;
- sacadarea motorului la rece;
- bateria slabă (lipsă stop start, plus că îmi taie curentul la scurt timp după oprirea motorului, rămân fără lumini în interior/portbagaj/cotieră);
- ușa șofer care freacă în ușa spate;
- hârșâitul roților la plecarea de pe loc cu viraj stg/dr (ieșire din parcare spre exemplu, nu capăt de cursă).

Revizia ar fi durat 2.5h, dar m-au sunat să-mi spună că vor să o mai țină pentru verificări. Am fost de acord, cât timp nu o țin peste weekend. După alte 5h, m-au chemat să o ridic.

La sosire mă înștiințează că au reparat doar chederul ușii (probabil l-au bătut cu un ciocan de cauciuc, fiindcă e cam la fel), restul nu s-au reprodus, iar bateria e OK. Bineînțeles că imediat ce am sosit acasă, am primit următoarele mesaje și am rămas iar fără curent:

[attachmentid=1628132585] [attachmentid=1628132586]

Mirobolant. smile.gif
marksman
Ăștia ori sunt incompetenți la maxim ori li se rupe. Pana mea, credeam c-am avut eu ghinion cu Opel și i-am nimerit pe unii, dar ce povestești tu e durere, îți vine să nu-ți mai iei vreodată mașină nouă.
AmunDei
Pentru bubele electrice nu m-aș mira ca masina să aiba vreun fir de masă pus aiurea (sau lipsă, cine știe, că s-a tot umblat la ea în service); ori asta ori vreun consumator parazit și de acolo să dea căderi de tensiune pe traseu ce mai departe se traduc în fel de fel de simptome dubioase, inclusiv halitul bateriei, care baterie nu primește niciodată câtă zeamă îi trebe chiar și dacă mergi mult cu mașina ori pierde prea mult în standby.
Raduchu
Frumoasa ultima poza, cea cu esapamentul...euro 6. smile.gif

Sincer, nu inteleg cum de mai ai nervi cu masina asta. Nu te-ai gandit s-o dai? Chit ca pierzi niste banuti...
Muttley
Tot referitor la ultima poza, bine ca nu-i hibrida, ca nu faceai test de noxe (facepalm)
bgdrenault
toate motoarele tsi, tce murdaresc tip sul

Sa vedeti cum e la gama vag
Nu e defectiune, asa e "normal"
cj98czh
si la Clio evacuarea este mai neagra decat la Vagon de exemplu ... chit ca este ani de zile diferenta intre ele si Vagonul are de 4.x ori mai multi km ... E6 Clio, E5 Vagonul ... dar turbodrujbele astea sunt eco si nu polueaza .. smile.gif
Victorine
Muttley, las-o așa că poate cine știe care mai citește pe-aici si schimba regulile si p'ormă să vezi ce înjurături îți iei de la hibrizi biggrin.gif
La mine din câte știu e posibil să apară niște probleme mai încolo din motiv de depuneri în EGR, in racitorul de gaze si in porturile din admisie unde sunt reintroduse. Ca să-ti faci o idee de cat de curat e motorul. Ce naiba, e tot un ICE. Poză cu esapamentul nu pun aici, daca vrei sa te zgarii pe ochi iti dau in privat, daca mă-nțelegi... biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.