Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Iar ne pacalesc cu armata?
DaciaClub - Forum Dacia > Alte discutii > Cafenea
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
dantes
Da...proiectul a plecat de la guvern, da..alea sunt prevederile...
Nu...inca nu e in vigoare, se discuta...

La codul rutier dicuta de 1 an, asa ca la asta de ce nu ar fi la fel...
J o h n n y
QUOTE(dantes @ 30 Jun 2005, 10:57)
..Iar incorporari nu se prea mai fac...
*



Se pare ca se mai fac... mie mi'a venit ordinul de incorporare marti blink.gif si a doau zi am dat fuga la facultate sa imi iau adeverinta. Totul era la limita, urma sa am sustinearea lucrarii de dizertatie a 2-a zi, a trebuit sa ma rog de secretara sa imi pot lua adeverinta. Panala urma mi'a dat'o. Faza ceva mai tare a fost la Centru Militar cand tipul de acolo (plutonier parca) s'a apucat sa imi citeasa regulamentul, cu indatoririre recrutului... i'am explicat ca nu e cazul meu, io sunt student inca, am adeverinta asta. Fara rezultat, ala o tinea pe a lui. La un momenta dat m'am enervat si i'am smuls din mama regulamentul si i'am citi in ce conditii se poate amana armata. Era si cazul studentilor. I'am spus: "pe adevernta nu scrie ca sunt student inca?" "ba da" zice el, "dar trebuia sa vii la inceputul anului univeristar, nu acum" wacko.gif Aseara mi'a venit ordinul de incorporare, trebuia sa stau pana in toamna asa? huh.gif Apoi nu a vrut sa imi dea inapoi actele ca sa ma duc la Registratura sa imi depun cererea de amanare, adeverinta de la fac si ordinul de incoroprare, pana la urma le'am luat cumva.... offff.. ce nervi am avut toata ziua aia! mad.gif

In fine, sper sa nu dati peste indivizii de genul asta pe la centrele militare... rolleyes.gif
lecar
Articol de azi... Desi pana nu apare legea, nu te poti baza pe nimic...

http://www.jurnalul.ro/articol.php?id=1267


Textul din articol (in caz ca nu va mai merge linkul):

Proiect 2007 - Nu se mai face armata
# de Monica Andrei