probleme instalatie racire, se ridica temp la apa
![]() ![]() ![]() |
probleme instalatie racire, se ridica temp la apa
Minel |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|||
Andyno |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
minele..eu zic sa incerci sa schimbi motorul
![]() |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
Minel,
1. Nu este indicat ca speli instalatia de racire cu detartrant sau alte solutii ce se folosesc in mediu casnic, majoritatea solutiilor de curatare contin clor ( chiar si unele auto) ceea ce este contraindicat...este o solutie la WURTH care face minuni, dupa 3-5 ani in vasul de expansiune nu vezi nimic altceva decat lichidul curat. 2. Am inteles ca ai inlocuit capac/pompa de apa, este posibil ca cea noua sa aiba palele mai mici si debitul pe racire sa nu faca fata in turatie. 3. Este normal sa cresca temperatura cand motorul funtioneaza numai cu apa, in amestec cu antigel, punctul de fierbere ( antigel/apa) este mult mai ridicat, posibil si sonda sa-ti indice eronat atat timp cat becul nu se aprinde. Poze cu solutia, cum arata lichidul in borcan dupa 100-150 km parcursi si dupa clatirea motorului si inlocuirea lichidului de racire, asa arata si in ziua de azi. Mult succes. ![]() |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
Minel |
![]()
Post
#94
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Cred ca , nu s-a citit de la inceputul postarilor mele , .
-detartrantul s-a folosit doar pt spalarea radiatorului mare de Cu -capac pompa apa Metteli NOU ( care a fost comparat si masurat cu cel de scornicesti si "sa zic asa pusca masuratorile " - nu am adaugat antigel tocmai in ideea de a nu il contamina cu mizerie , care ma gandeam eu , la mom respectiv ca , mia poate aparea si dupa spalarea sist de racire -sondele de temperatura ( ca am 2 ) cat si doua indicatoare , bineinteles .. ambele indica la fel .. Becul in schimb , nu se aprinde ....deloc , posibil sa caut alta termocontact si sa il inlocuiesc pt a observa daca ii de la el sau nu ... Solutia WURTH de nu anume s-a achizitionat .. si indicatiile de folosire, mi-ar fi de mare ajutor .. Mersi anticipat !!! This post has been edited by Minel: 6 Aug 2013, 11:07 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
pais_valenciano |
![]()
Post
#95
|
Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 24 April 09 ![]() |
QUOTE(danut 69-71 @ 6 Aug 2013, 11:25) Minel, 1. Nu este indicat ca speli instalatia de racire cu detartrant sau alte solutii ce se folosesc in mediu casnic, majoritatea solutiilor de curatare contin clor ( chiar si unele auto) ceea ce este contraindicat...este o solutie la WURTH care face minuni, dupa 3-5 ani in vasul de expansiune nu vezi nimic altceva decat lichidul curat. 2. Am inteles ca ai inlocuit capac/pompa de apa, este posibil ca cea noua sa aiba palele mai mici si debitul pe racire sa nu faca fata in turatie. 3. Este normal sa cresca temperatura cand motorul funtioneaza numai cu apa, in amestec cu antigel, punctul de fierbere ( antigel/apa) este mult mai ridicat, posibil si sonda sa-ti indice eronat atat timp cat becul nu se aprinde. Poze cu solutia, cum arata lichidul in borcan dupa 100-150 km parcursi si dupa clatirea motorului si inlocuirea lichidului de racire, asa arata si in ziua de azi. Mult succes. ![]() Unde tii masina, in vitrina de e asa curata? ![]() |
--------------------
DACIA
1310 BREAK
1997
- B77CHG
|
|
Minel |
![]()
Post
#96
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Este masina de zi cu zi , daar , am o oarecare inclinatie spre curatenie, special la compartimentul motor ..... an '95 ...
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#97
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
@Minel, cazul tau deja devine ciudat. Am citit tot topicul si mi se pare foarte ciudata problema ta. Stiu ca GPL-ul arde la o temperatura mai inalta dar deja mi se pare aberant ( am citit in posturile anterioare ca se manifesta problema si pe benzina, contrazice-ma daca gresesc). Si eu am GPL pe masina si nu am probleme. Insa dupa ce mi-a reglat un nene cum trebuie GPL-ul, (adica pe aparat, nu dupa ureche) am observat ca mi-a mai crescut temperatura la apa cu cateva grade pentru ca inainte de a o regla nu depasea 80 nici batuta, acum se apropie de 90.
Daca tot nu ii dai de cap nu iti mai ramane altceva decat sa desfaci motorul, o fi vreun canal infundat. This post has been edited by DJ-55-AMC: 6 Aug 2013, 13:35 |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Minel |
![]()
Post
#98
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Iti dai seama ca, ma astept si la asta ..din pacate sa zic asa ........
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Totusi, nu este nici o diferenta de pe GPL pe benzina? Detoneaza pe benzina? Ma gandesc sa nu fie motorul prea comprimat. Te intreb pentru ca vreau sa fac si eu motorul (defapt sa fac trecerea la 1.6) si as vrea sa iau 1-1.5 mm din chiuloasa.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Andyno |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
minele ! stiu ! ai o roata infranata
![]() am fost astazi pana in militiari din pantelimon la ora 12.30 ...erau cam 38 grade afara. Am prins si ceva trafic... Acul nu a trecut de jumatate...dar am oprit sa iau un cico 5 minute...si la punerea contactului aveam apa sus de tot...dar dupa ce am pornit motorul a coborat instant la jumate. This post has been edited by Andyno: 6 Aug 2013, 14:10 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
Minel |
![]()
Post
#101
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Pe benzina , cre ca pot sa spun ca functioneaza la fel de bine ca pe GPL , daca nu chiar mai bine ..... zici ca este injectie , ..toarce perfect ,fara nici un pic de modestie ....
Sigur , am 5 roti infranate Andyno ... .. ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Acum vreo 5 ani am luat un motor 1,4 din targ , il pun sus schimb ulei antigel etc , presiunea super ok , cum dadeam de un deal , temperatura ape urca la 110 115 circuitu nu era sub presiune , si incepea sa fiarba , schimbat garnitura de chiulasa termostate radiatoare , pus vas cu supapa , nu mai fierbea , da cand fortam statea apa la 110 115 , si pana la urma am descoperit cauza , o fisura in blocul motor , prindea aer , dar de curs nu curgea .
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
Andyno |
![]()
Post
#103
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
fara capota ai incercat sa vezi daca mai urca apa?
pune o sticla de platic la capota sa stea intre deschisa...asta e man...e dacie ![]() This post has been edited by Andyno: 6 Aug 2013, 15:54 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
val2011 |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 484 Joined: 17 September 11 From: Buzau ![]() |
Minele imi spui si mie ce ai pana la urma in motoru ala apa distilata sau apa de la robinet?
|
--------------------
dacie
1310
1999
- bz..
|
|
Minel |
![]()
Post
#105
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Apa distilata ......doar , este in probe ....
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
@Minel, nu cumva clapeta de la filtrul de aer este data pe "iarna"?
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Minel |
![]()
Post
#107
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Nuuu ,nuuuuu ....linistit ...iti dai seama ca , ar fi fost perfect sa fie o asemenea rezolvare .....
Nu stiu de ce , dar presimt ca o sa se lase cel putin cu o demontare de chiulasa intr-un viitor apropiat ..... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#108
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
Deja incep sa raman fara idei. M-am gandit toata ziua si nu reusesc sa imi dau seama ce ar putea avea.
Incep sa o iau personal! |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Minel |
![]()
Post
#109
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Nu pot decat sa scriu ca , ma bucur .....glumesc ..... ( iti dai seama ca , daca tu o iei personal eu ce sa mai zic ......
![]() This post has been edited by Minel: 6 Aug 2013, 21:19 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
danut 69-71 |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.933 Joined: 26 January 07 From: SUCEAVA ![]() |
QUOTE(Minel @ 6 Aug 2013, 13:02) Solutia WURTH de nu anume s-a achizitionat .. si indicatiile de folosire, mi-ar fi de mare ajutor .. Mersi anticipat !!! De la un distribuitor Wurth sau magazinele de specialitate. QUOTE(pais_valenciano @ 6 Aug 2013, 13:57) Masina nu-mi apartine... e drept ca merita tinuta in sufragerie, asa i s-a recomandat proprietarului. Este un Renault 12 din 1971 din Anglia, daca esti atent in pozele anterioare se vede pozitionarea inversa a vasului de expansiune, lipsa coloanei de directie, frana, etc. Poti vedea aici intregul proces de restaurare care cuprinde si curatarea sistemului de racire. http://renaultccc.proboards.com/thread/1608 |
--------------------
Colectionar
Dacia
1300
- 0744/555816
|
|
pcostica |
![]()
Post
#111
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Minel |
![]()
Post
#112
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Tensiunea de incarcare .. as putea spune "perfecta " .....alternator de 70 Ah Bosch ...de Opel ..
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#113
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
@Minel de pe ce masina au luat gura de admisie pe care ai pus-o la filtrul de aer ca vreau sa imi pun si eu
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Minel |
![]()
Post
#114
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
De pe un Mercedes , dar sa nu crezi ca a fost plug and play .. s-a taiat , adaptat , probat , iar taiat si la urma o iesit ce se vede ...
![]() Acu sa fiu la subiect , ca o sa fiu blamat sau nu ...... am bagat in instalatia de racire 1,5 l de otet alimentar .. termostat scos si vreo 2 zile asa se circula ..... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
dacia_geo |
![]()
Post
#115
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 23 December 10 ![]() |
Nu cred ca te-ai gandit la urmatoarea cauza. Un amestec sarac face ca motorul sa mearga mai cald. Ia arunca un ochi la bujii si vezi dc dupa ce ai mers afara la drum intins bujiile sunt caramizii sau nu. Ca fapt divers amestecul bogat face ca motorul sa mearga mai rece (erau unii care trageau un pic socul cand urcau la deal cu masina ca sa nu se mai incalzeasca motorul asa de mult).
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Minel |
![]()
Post
#116
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Crede-ma ca , aspectul aceasta a fost aproape primul luat in considerare ........dar atat timp cat bujiile sunt caramizii ....atat pe benzina cat si pe GPL ( 95 % circul pe GPL ) fie ca este in afara orasului sau in oras , culoarea se pastreaza ... !
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
QUOTE(vladut88 @ 6 Aug 2013, 14:50) Acum vreo 5 ani am luat un motor 1,4 din targ , il pun sus schimb ulei antigel etc , presiunea super ok , cum dadeam de un deal , temperatura ape urca la 110 115 circuitu nu era sub presiune , si incepea sa fiarba , schimbat garnitura de chiulasa termostate radiatoare , pus vas cu supapa , nu mai fierbea , da cand fortam statea apa la 110 115 , si pana la urma am descoperit cauza , o fisura in blocul motor , prindea aer , dar de curs nu curgea . bingo, ar putea fi cauza asta si la Minel @vladut88, unde anume aveai fisurat blocul? |
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
DJ-55-AMC |
![]()
Post
#118
|
Membru autentic Group: Members Posts: 542 Joined: 22 December 12 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 L
1997
- DJ-55-AMC
|
|
Cristi1980 |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 26 August 07 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
- B54erf
|
|
Minel |
![]()
Post
#120
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Iti imaginezi ca , nu am de gand sa fac motorul bucatele din perspectiva unei banuieli ...
Atat timpul , cat mai ales ca , masina este una de zi de zi .... nu imi permit cel putin , nu inca sa ajung la concluzia ca , am probleme cu blocul Intr-un viitor apropiat sigur o sa dau chiulasa jos ... sa observ si de ce nu studiez sper sa nu uit de poze ....ce anume ar putea avea .... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 05:12 |