Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
klaus |
![]()
Post
#1801
|
||
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|||
Lostboy |
![]()
Post
#1802
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Tot așa am și eu (aluband de le lunetă până la pedalierul spate, peste care o bucată întreagă de fonomin) dar nu am apucat în portbagaj să pun pe mochetă. Cu ce ai lipit fonominul de mochetă?
This post has been edited by Lostboy: 14 Apr 2009, 08:52 |
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1803
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 14 Apr 2009, 06:53) o intermediara de 1.6/16v va face o diferenta mai mare La exterior intermediara de Logan 1.6 16v seamana cu aia de pe Megane 3 1.6 16v. Dar este dotata si cu batator ...This post has been edited by IRONICK: 14 Apr 2009, 09:37 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Dsign |
![]()
Post
#1804
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
fonominul se lipeste cu prenandez
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1805
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 27 Jan 2009, 10:48) ... O intrebare pentru Klaus si Ironick, care au experimentat diverse pozitii ale acestuia, precum si dispunerea altor batatoare mai multe si/sau mai grele: ati incercat si fara batator acustic? Sunt curios daca merita sa facem o vizita la dezmembrari, astia cu ph2. QUOTE(dia_ph2 @ 6 Feb 2009, 13:57) ... PS Nu ne spui si noua, Klaus, daca merita sa punem batator acustic pe esapament la Logan ph2? Pentru ca nu are. Si am vazut ca tu ai facut mai demult niste incercari cu pozitia acestuia, poate iti amintesti in ce masura reducea rezonantele. QUOTE(klaus @ 14 Apr 2009, 08:51) Incet dar sigur, dupa multe teste si cautari, vad ca lumea ajunge sa exprime in povesti lungi si pline de detalii ceea ce unii mai "lacunari" au exprimat mai concis cu mult timp inainte... E motiv de suparare ca am expus pe forum informatii precise asupra eficientei si/sau rolului batatorului acustic? Caci eu am intrebat de vreo doua ori despre acest batator, dar nu mi s-a raspuns. Incarc prea mult forumul cu informatiile pe care le dau? |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
klaus |
![]()
Post
#1806
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cand dadeam raspunsuri sau descriam rezultatele experimentelor proprii eram laconic.
Cand nu am mai dat raspunsuri deja vad ca am devenit un pardalnic. Si tot eu sunt de vina, evident... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#1807
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Eu unul urmaresc topicul asta cu interes.
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1808
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 14 Apr 2009, 06:53) Cum era proverbul acela? Cine nu are batator acustic sa-si cumpere? ... Parca asa ceva... nu-mi amintesc sigur... ... Concluzii preliminare: chiar daca nu pare acordat optim, trebuie neaparat montat de catre cine nu-l are. Ce am uitat sa spun, este ca rezonanta la 2000 rpm este foarte mult diminuata (chiar as putea spune ca nu se mai simte deloc) de prezenta batatorului in pozitia "de fabrica". Deci, posesori de Sandero si Logan phase 2, montati-l neaparat si nu o sa vi se mai infunde urechile. Spun si Sandero, pentru ca-mi amintesc ca, la drive-test cu Sandero 1.6/8v, sotia aflata pe locul din spate cam asa ceva a spus... eu ruland cu 55km/h intr-a 4-a... In alta ordine de idei, am desfacut din nou cablul de ambreiaj, i-am pus vaselina, atat pe bucsa de cauciuc care se preseaza de tablier, cat si pe cablul propriu-zis, pe unde aluneca in manta, dar zgomotul e tot acolo. As avea nevoie de o confirmare, daca "asa e la toate" sau nu. Am explicat cum se manifesta fenomenul pe pagina anterioara. LE Referitor la suportul hidro-elastic pentru motor, se pare ca mult mai multe sanse aveam daca gaseam un suport de Solenza. Asa ca mi-e nefolositor suportul pe care l-am cumparat de la un Logan 16v dezmembrat. Cui ii trebuie, sa se uite pe bursa. log.jpg ( Size: 206.77k ) Number of downloads: 1956 sol.jpg ( Size: 190.14k ) Number of downloads: 2123 This post has been edited by dia_ph2: 15 Apr 2009, 11:53 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
nickvio |
![]()
Post
#1809
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 30 January 06 From: Timisoara ![]() |
Urmaresc cu mare interes informatiile prezentate de colegi. Am condus mai multe tipuri de Logan pe benzina si pot sa va spun cu certitudine, ca in jurul turatiei de 3000r/min (adica, undeva pe la 110km/h in viteza a 5-a ) coloana de evacuare intra intr-o rezonanta ciudata, foarte suparatoare si destul de zgomotoasa. Aceasta dispare complet cand se atinge plaja de 3800rot/min, sau peste aceasta valoare. Anterior, colegii forumisti, au tratat problema, dar solutii practice inca nu s-au gasit. Parerea mea este ca introducand in circuitul de evacuare a unui element elastic, care sa limiteze transmiterea vibratiilor motorului, impreuna cu solutiile verificate aici pe forum, adica cu batator acustic, bine calibrat, ar putea diminua mult din zgomotul produs de evacuare. Nu stiu, in ce masura, un tub flexibil intercalat intre motor si catalizator (ceva similar cu ce este la Solenta ) ar rezolva problema.
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1810
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Dupa cate am inteles, unii dintre colegi au incercat introducerea unui racord flexibil pe traseul de evacuare, chiar si schimbarea intregii galerii, fara insa a obtine rezultatele dorite. Nu-mi este clar insa daca flexibilul a fost montat inainte sau dupa catalizator, fiindca ultima varianta (desi mai putin posibila), ar fi implicat transmiterea in continuare a vibratiilor prin intermediul primului punct de prindere la caroserie.
O alta mare sursa de zgomot, dupa evacuare si suportul motorului, ar fi admisia de aer, mai exact lipsa unui rezonator. Daca si la SuperNova si Solenza se manifesta aceeasi rezonanta intre 3000-3800 rpm, atunci banuielile mele sunt confirmate, intrucat constructia admisiei de aer este identica cu cea existenta pe Logan. Esapamentul si suportul motorului sunt insa diferite, lucru care le-ar scoate din ecuatie. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1811
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Din câte îmi amintesc de la Klaus și de la cel care a făcut chestia asta (nu i-am reținut user-ul), acel racord flexibil a fost montat înaintea catalizatorului și a obținut rezultate, însă nu PERCEPTIBILE, în sensul că rezultatele nu au justificat investiția.
|
--------------------
.
.
.
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1812
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 16 Apr 2009, 07:35) QUOTE(Lostboy @ 16 Apr 2009, 07:56) ... a obținut rezultate, însă nu PERCEPTIBILE, în sensul că rezultatele nu au justificat investiția. Mai bine spus, a obtinut rezultate perceptibile, dar nu erau cele dorite, care sa justifice investitia. @LostBoy: ai incercat treaba cu ambreiajul? |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1813
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
![]() ![]() Promit că în weekend-ul ăsta o să verific. Nici nu am mai umblat cu mașina în ultimele zile. |
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1814
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu stiu cum este la voi, dar la mine rezonanta aia se aude foarte slab.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
burtosu |
![]()
Post
#1815
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Astazi mi-am achizitionat batator acustic de diesel de la dezmembrari cu 5 lei ,maine il voi monta si revin cu impresii.Mi s-a parut micut,nu stiu cel de benzinar cat este de mic sau mare.Cine are montat imi poate da distanta exacta fata de un punct(catalizator,toba etc) unde se poate monta "ca si cel de fabrica"?
|
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1816
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Cele 2 batatoare achizitionate de mine, au 300 grame fiecare, unul a fost sigur de pe 1.6/16v. Eu am montat unul intre sonda si toba intermediara, cam pe la jumatatea distantei, dar nu am avut timp sa experimentez fin pozitia acestuia.
De curiozitate, cate grame are cel de diesel achizitionat de tine? |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
burtosu |
![]()
Post
#1817
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Are fix 400 grame si atasez si foto,am vazut ca cele de 1.6 sunt cu 2 suruburi,asta cu unu.
Attached thumbnail(s) IMG_8170.JPG ( Size: 313.16k ) Number of downloads: 2017 IMG_8171.JPG ( Size: 311.84k ) Number of downloads: 1722 IMG_8172.JPG ( Size: 191.66k ) Number of downloads: 1617 |
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
klaus |
![]()
Post
#1818
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Niste posturi de acu vreo 4 ani:
QUOTE(rdesign @ 12 Jan 2005, 14:07) Asa cum am promis anteror in topic, am revenit asupra vibratiei. Am montat elementul flexibil pe esapament, anterior catalizatorului. Pot spune ca acum urc fara retineri in 4000 rot/min. si "nu mai vine motorul peste mine" Disconfortul Loganului vis a vis de conducerea in regim mai sportiv a disparut in proportie de 70%. Dupa montaj pot circula lejer cu viteza pe care eu o consideram critica adica 130 km/h si la care personal simteam o vibratie a intregului habitaclu si care ma obliga ori sa scad la 120, ori sa sar de 140 cand se reducea. Este adevarat ca mai exista loc de mai bine, sub aspectul zgomotului interior, mult diminuat acum in regimuri de turatie ridicata (fapt pentru care am si acordat procentul de 70 %) dar asta intra in alt capitiol de care ma voi ocupa, respectiv insonorizarea. Daca aveti curajul, montati un asemena element, pe care eu am cautat ceva sa-l gasesc suficient de "flexibil"si sa se si potriveasca. QUOTE(klaus @ 24 Jan 2005, 18:35) Cred ca de la multi nu ai de unde sa iei informatii ca suntem doar vreo 2... Am montat eu elementul flexibil (cumparat de la heba, dar se gasesc si la cei ce monteaza tobe pe colentina, in special cei din apropiere de intersectia cu Fundeni, pe partea dreapta cum vii dinspre europa). Exista, de principiu, mai multe tipuri de elemnte flexibile, cele mai prospere fiind cu plasa pe interior si exterior iar la mijloc cu tub gofrat, gen cel de aragaz (cel din inox). La heba elementii nu au si plasa pe interior, ci doar cea de protectie pe exterior, dar au avantajul ca sunt... la juma de pret, noi. Montaju s-a facut inainte de catalizator (e o portiune mai lunga, imediat dupa scut, pana in catalizator si suportul de prindere de sasiu) Teava de esapament logan are 45-45,3 mm diametru, deci trebuie un elem flexibil cu diametru interior de cca 45,5 mm. Modalitati de prindere: cu coliere (realizata de rdesign) sau cu sudura (realizata de mine) Costuri: elemnt flexibil cca. 1,2 mil + manopera (cca 400 k lei) = 1,6 mil Rezultate: - dpv vibratie pedala: o reduce cu cca 30-40%. Ea subzista inca (problema de transmisie vibratie motor prin cablu de accelerare, la frane de motor) - dpv zgomot: mutarea turatiei de inceput de zgomot de la 3000 rot/min pe la 3500-3700 rot/min. Dupa parerea mea in rest nu are mare influenta asupra zgomotelor. Concluziile mele: 1. Preferabil de montat numai pentru cetatenii mai "pretentiosi" cu masina, caci rezultatele nu sunt spectaculoase 2. Costa cam mult 3. Se pierde garantia pe esapament (nu stiu cum sta treaba pe catalizator...) QUOTE(klaus @ 16 Jul 2006, 21:20) Loganul nu are racord flexibil pe teava de esapament pentru ca are o imbinare tip "bila" (ball joint), flexibila, intre coloana de esapament si galeria de evacuare. Solutia este preluata de la nissan (de fapt de la masinile japoneze, ca si toyota o foloseste), si este o solutie mai ieftina pentru amortizarea si oarecum separarea coloanei de esapament de vibratiile motorului. Nu zic ca nu ii ajuta si un element flexibil pe esapament, insa nu foarte mult, tocmai din cauza acelei imbinari tip bila. [attachmentid=31258][attachmentid=31419] |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1819
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ca sa nu ma laud singur, l-am dat o tura pe klaus in seara asta. Sa ne spuna el cum se simte la mine insonorizarea si rezonanta. Si la ce nivel se situeaza fata de o masina mai rasarita sau fata de un Logan fara insonorizare.
This post has been edited by IRONICK: 17 Apr 2009, 01:20 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1820
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Asteptam cu interes laudele dar si insiruirea tuturor solutiilor aplicate pe masina. E mai greu de urmarit de la inceputul topicului, iar un rezumat ar fi excelent.
Spre exemplu, masina mea a beneficiat de urmatoarele: -ambele blanite in compartimentul motor, preluate de la dezmebrari de pe un Logan diesel -folie bituminoasa pentru hidroizolatii aplicata cu un pistol cu aer cald pe toata podeaua pana mai sus putin de nivelul pedalierului, pe tunelul central in 2-3 straturi, sub bancheta spate, in portbagaj, pe interiorul capacului de portbagaj, in compartimentul motor sub blanita dinspre habitaclu, pe interiorul usilor fata -batator acustic Urmeaza, sa vedem cand (...): intermediara de 16v, racord flexibil, suport motor hidroelastic. Pe urma as mai incerca captusirea peretelui de foc partea din habitaclu cu inca o izolatie pasla+cauciuc, peste cea existenta, eventual ceva folie bituminoasa aplicata pe tabla. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
burtosu |
![]()
Post
#1821
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Revin cu impresii dupa montarea batatorului acustic la vreo 10 cm de sonda de la catalizator(o sa revin si cu poze) si pot spune ca se cunoaste din plin,nu mai urla in jurul a 3000 de ture,sunt super multumit,deja am mai dat in aceasta dimineata comanda de inca unu pe care vreau sa-l montez dupa intermediara.
Eu am montat pe ea: -blanita perete antifoc si capota de diesel(30 lei dezmembrari) -batator acustic diesel(5 lei dezmembrari) -in viitorul apropiat o insonorizare totala cu fonomin,tunel median,panou antifoc,usi,portbagaj.podea etc sa nu se auda decat musca. PS ieri cand am luat batatorul acustic am vazut si un suport motor de solenta dar nu m-a dus capul sa vad cat e,dar o s-o fac in curand(s-o potrivi perfect). In concluzie cine n-are batator acustic sa-si puna mai ales daca este mai pretentios in privinta zgomotelor. |
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1822
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Momentan "am" pe mașină:
- insonorizant capotă motor; - insonorizant perete antifoc; - aluban pe porțiunea de la lunetă până la pedalierul scaunelor spate+o bucată continuă de fonomin pe aceeași lungime; - fonomin doar în portierele față+izolier band pe agrafele de prindere; - fonomin în tot portbagajul (fără aluband deocamdată ![]() - folie PEE ( nu râdeți, este acolo de la "începuturi") în montanți. Urmează toată podeaua în aluband+fonomin, 2-3 straturi de aluband pe tunelul central, completare cu aluband în tot portbagajul+portiere, bătător acustic. This post has been edited by Lostboy: 17 Apr 2009, 08:23 |
--------------------
.
.
.
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1823
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(burtosu @ 17 Apr 2009, 08:09) Dar tu nu aveai batator pe KissFm 1.6 2008? Inseamna ca sunt vizati mai multi posesori de Logan, nu numai cei cu phase 2 si Sandero... Sa ne spui si rezultatele de la schimbarea suportului motor, dupa ce o vei face, caci vad ca o sa fii mai rapid decat mine, eu inca mai caut dar nu prea gasesc. Parerea mea este ca va reduce doar vibratiile la ralanti nu si alte rezonante. Suficient oricum pentru condusul prin oras. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
GBi |
![]()
Post
#1824
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
dar absorbanul acustic de pedalier, nu il montati? vine standard pe echiparea Prestige[B]
Attached thumbnail(s) pedalier.JPG ( Size: 387.52k ) Number of downloads: 902 |
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1825
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Si pe Logan ph2, cel putin la varianta pe care o detin
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
burtosu |
![]()
Post
#1826
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Kiss fm dar fara batator @dia_ph2,asta este altfel daca avea cred ca era pretul de 8710E in loc de 8700E si n-o mai luam.Cand montez (daca) tamponul revin cu impresii.
@GBi mie imi pare ca-l am montat din fabrica,am vazut asa ceva cand mi-au dat bordul jos ptr "dezinsectie",dar ma uit mai bine si spun ce o sa gasesc. |
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1827
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
@GBi - și eu îl am din fabrică (2006).
|
--------------------
.
.
.
|
|
GBi |
![]() ![]()
Post
#1828
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
|
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
klaus |
![]()
Post
#1829
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 16 Apr 2009, 08:35) O alta mare sursa de zgomot, dupa evacuare si suportul motorului, ar fi admisia de aer, mai exact lipsa unui rezonator. Daca si la SuperNova si Solenza se manifesta aceeasi rezonanta intre 3000-3800 rpm, atunci banuielile mele sunt confirmate, intrucat constructia admisiei de aer este identica cu cea existenta pe Logan. E, chiar lipsa de rezonator nu e, ca nu are carcasa de filtru forma aia pe interior degeaba. Daca ai sa pui un filtru sport sau ai sa scoti carcasa aia de tot ai sa vezi ce inseamna de fapt lipsa unui rezonator. Recomand din partea celor interesati si o recitire a intregulu topic. Are si informatie fara utilitate, dar o sa observati ca aia utila care e nu e asa de "laconica", e chiar foarte practica. Daca va apucati sa reinventati roata o sa pierdeti timp si energie cu niste lucruri care deja si-au gasit niste raspunsuri. Ca eu momnentan nu vad nici o idee noua sau vreo aplicare noua a ideilor vechi, in afara de aia cu suportul motor (care in opinia mea va avea rezultate minore, ca ala e important la relanti, nu la turatia de rezonanta) Deviza mea e: maximum de confort cu minimum de efort. De aceea eu mi-as indrepta eforturile intai spre actiunile cu efect evident si imediat, gen insonorizarea pedalierului si tunelului central ca la carte (bituminoasa, burete cu cauciuc de la un megane de la dezmembrari sau in lipsa pasla insonorizanta) + insonorizare podea in spate si sub bancheta spate, dupa care peretele antifoc COMPLET (inclusiv peste zona pompei de frana, din oala-n oala), capota. Pe urma as trece la cela mai scumpute dar care au un efect cat de cat (flexibilul, ca acu sunt si o gramada de modele), poate o alta intermediara, poate si un insonorizant intre esapament si tunelul central (pe sub masina, cu niste deflectoare de aluminiu de la dezmembrari pe el). Si abia apoi la chestii de fineturi cu efecte minime (suport motor, insonorizare oale fata, acoperiri gauri ce dau zgomote aerodinamice, bureti prin gaurile de trecere din stalpi, inchideri de borduri (unde e cazul) atat la sofer (cu insonorizantul sub bord de la dacia daca nu e) cat si la pasager etc) Si as mai avea niste fineturi de detaliu, dar alea deja ar fi prea de tot la logan. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1830
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
In mare ...
1. Se monteaza absorbanti in compartimentul motor. Pe capota si pe peretele de foc. Se dubleaza cu un strat de pasla (de genul aleia verde, nu fonomic deoarece nu este tratat ignifug). Pentru partea din stanga se foloseste unul de la Clio2 deoarece ala acopera si oala de la servofrana. 2. Se acopera tot spatiul intre aripa fata si montant cu orice material. Eu am folosit ceva gros cu bule de aer inchise. 3. Pe tunel central/podea se pune trei straturi de material. Aluband, pasla (sau burete insonorizant) si strat de cauciuc. Este cea mai ieftina reteta si cu rezultatele cele mai mari. Restul sunt fineturi. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:10 |