DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 59 60 61 62 63 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

klaus
post 14 Apr 2009, 08:51
Post #1801


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Incet dar sigur, dupa multe teste si cautari, vad ca lumea ajunge sa exprime in povesti lungi si pline de detalii ceea ce unii mai "lacunari" au exprimat mai concis cu mult timp inainte...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 14 Apr 2009, 08:51
Post #1802


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Tot așa am și eu (aluband de le lunetă până la pedalierul spate, peste care o bucată întreagă de fonomin) dar nu am apucat în portbagaj să pun pe mochetă. Cu ce ai lipit fonominul de mochetă?

This post has been edited by Lostboy: 14 Apr 2009, 08:52


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 14 Apr 2009, 09:08
Post #1803


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(dia_ph2 @ 14 Apr 2009, 06:53)
o intermediara de 1.6/16v va face o diferenta mai mare
La exterior intermediara de Logan 1.6 16v seamana cu aia de pe Megane 3 1.6 16v. Dar este dotata si cu batator ...

This post has been edited by IRONICK: 14 Apr 2009, 09:37


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 14 Apr 2009, 09:23
Post #1804


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




fonominul se lipeste cu prenandez


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 14 Apr 2009, 10:09
Post #1805


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(dia_ph2 @ 27 Jan 2009, 10:48)
... O intrebare pentru Klaus si Ironick, care au experimentat diverse pozitii ale acestuia, precum si dispunerea altor batatoare mai multe si/sau mai grele: ati incercat si fara batator acustic? Sunt curios daca merita sa facem o vizita la dezmembrari, astia cu ph2.
*




QUOTE(dia_ph2 @ 6 Feb 2009, 13:57)
...

PS Nu ne spui si noua, Klaus, daca merita sa punem batator acustic pe esapament la Logan ph2? Pentru ca nu are. Si am vazut ca tu ai facut mai demult niste incercari cu pozitia acestuia, poate iti amintesti in ce masura reducea rezonantele.
*




QUOTE(klaus @ 14 Apr 2009, 08:51)
Incet dar sigur, dupa multe teste si cautari, vad ca lumea ajunge sa exprime in povesti lungi si pline de detalii ceea ce unii mai "lacunari" au exprimat mai concis cu mult timp inainte...
*




E motiv de suparare ca am expus pe forum informatii precise asupra eficientei si/sau rolului batatorului acustic? Caci eu am intrebat de vreo doua ori despre acest batator, dar nu mi s-a raspuns.
Incarc prea mult forumul cu informatiile pe care le dau?


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Apr 2009, 10:14
Post #1806


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Cand dadeam raspunsuri sau descriam rezultatele experimentelor proprii eram laconic.
Cand nu am mai dat raspunsuri deja vad ca am devenit un pardalnic.
Si tot eu sunt de vina, evident...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 14 Apr 2009, 10:17
Post #1807


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Eu unul urmaresc topicul asta cu interes.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 15 Apr 2009, 08:54
Post #1808


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(dia_ph2 @ 14 Apr 2009, 06:53)
Cum era proverbul acela? Cine nu are batator acustic sa-si cumpere? ... Parca asa ceva... nu-mi amintesc sigur...
...
Concluzii preliminare: chiar daca nu pare acordat optim, trebuie neaparat montat de catre cine nu-l are.

*




Ce am uitat sa spun, este ca rezonanta la 2000 rpm este foarte mult diminuata (chiar as putea spune ca nu se mai simte deloc) de prezenta batatorului in pozitia "de fabrica". Deci, posesori de Sandero si Logan phase 2, montati-l neaparat si nu o sa vi se mai infunde urechile. Spun si Sandero, pentru ca-mi amintesc ca, la drive-test cu Sandero 1.6/8v, sotia aflata pe locul din spate cam asa ceva a spus... eu ruland cu 55km/h intr-a 4-a...

In alta ordine de idei, am desfacut din nou cablul de ambreiaj, i-am pus vaselina, atat pe bucsa de cauciuc care se preseaza de tablier, cat si pe cablul propriu-zis, pe unde aluneca in manta, dar zgomotul e tot acolo. As avea nevoie de o confirmare, daca "asa e la toate" sau nu. Am explicat cum se manifesta fenomenul pe pagina anterioara.


LE Referitor la suportul hidro-elastic pentru motor, se pare ca mult mai multe sanse aveam daca gaseam un suport de Solenza. Asa ca mi-e nefolositor suportul pe care l-am cumparat de la un Logan 16v dezmembrat. Cui ii trebuie, sa se uite pe bursa.

log.jpg ( Size: 206.77k ) Number of downloads: 1956
sol.jpg ( Size: 190.14k ) Number of downloads: 2123


This post has been edited by dia_ph2: 15 Apr 2009, 11:53


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickvio
post 16 Apr 2009, 06:58
Post #1809


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 30 January 06
From: Timisoara




Urmaresc cu mare interes informatiile prezentate de colegi. Am condus mai multe tipuri de Logan pe benzina si pot sa va spun cu certitudine, ca in jurul turatiei de 3000r/min (adica, undeva pe la 110km/h in viteza a 5-a ) coloana de evacuare intra intr-o rezonanta ciudata, foarte suparatoare si destul de zgomotoasa. Aceasta dispare complet cand se atinge plaja de 3800rot/min, sau peste aceasta valoare. Anterior, colegii forumisti, au tratat problema, dar solutii practice inca nu s-au gasit. Parerea mea este ca introducand in circuitul de evacuare a unui element elastic, care sa limiteze transmiterea vibratiilor motorului, impreuna cu solutiile verificate aici pe forum, adica cu batator acustic, bine calibrat, ar putea diminua mult din zgomotul produs de evacuare. Nu stiu, in ce masura, un tub flexibil intercalat intre motor si catalizator (ceva similar cu ce este la Solenta ) ar rezolva problema.


--------------------
dacia logan ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 16 Apr 2009, 07:35
Post #1810


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Dupa cate am inteles, unii dintre colegi au incercat introducerea unui racord flexibil pe traseul de evacuare, chiar si schimbarea intregii galerii, fara insa a obtine rezultatele dorite. Nu-mi este clar insa daca flexibilul a fost montat inainte sau dupa catalizator, fiindca ultima varianta (desi mai putin posibila), ar fi implicat transmiterea in continuare a vibratiilor prin intermediul primului punct de prindere la caroserie.
O alta mare sursa de zgomot, dupa evacuare si suportul motorului, ar fi admisia de aer, mai exact lipsa unui rezonator. Daca si la SuperNova si Solenza se manifesta aceeasi rezonanta intre 3000-3800 rpm, atunci banuielile mele sunt confirmate, intrucat constructia admisiei de aer este identica cu cea existenta pe Logan. Esapamentul si suportul motorului sunt insa diferite, lucru care le-ar scoate din ecuatie.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 16 Apr 2009, 07:56
Post #1811


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Din câte îmi amintesc de la Klaus și de la cel care a făcut chestia asta (nu i-am reținut user-ul), acel racord flexibil a fost montat înaintea catalizatorului și a obținut rezultate, însă nu PERCEPTIBILE, în sensul că rezultatele nu au justificat investiția.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 16 Apr 2009, 08:07
Post #1812


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(dia_ph2 @ 16 Apr 2009, 07:35)
... fara insa a obtine rezultatele dorite.
*




QUOTE(Lostboy @ 16 Apr 2009, 07:56)
... a obținut rezultate, însă nu PERCEPTIBILE, în sensul că rezultatele nu au justificat investiția.
*




Mai bine spus, a obtinut rezultate perceptibile, dar nu erau cele dorite, care sa justifice investitia.

@LostBoy: ai incercat treaba cu ambreiajul?


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 16 Apr 2009, 08:09
Post #1813


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




blush.gif blush.gif
Promit că în weekend-ul ăsta o să verific. Nici nu am mai umblat cu mașina în ultimele zile.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Apr 2009, 08:58
Post #1814


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Nu stiu cum este la voi, dar la mine rezonanta aia se aude foarte slab.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 16 Apr 2009, 14:26
Post #1815


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Astazi mi-am achizitionat batator acustic de diesel de la dezmembrari cu 5 lei ,maine il voi monta si revin cu impresii.Mi s-a parut micut,nu stiu cel de benzinar cat este de mic sau mare.Cine are montat imi poate da distanta exacta fata de un punct(catalizator,toba etc) unde se poate monta "ca si cel de fabrica"?


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 16 Apr 2009, 14:43
Post #1816


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Cele 2 batatoare achizitionate de mine, au 300 grame fiecare, unul a fost sigur de pe 1.6/16v. Eu am montat unul intre sonda si toba intermediara, cam pe la jumatatea distantei, dar nu am avut timp sa experimentez fin pozitia acestuia.
De curiozitate, cate grame are cel de diesel achizitionat de tine?


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 16 Apr 2009, 15:00
Post #1817


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Are fix 400 grame si atasez si foto,am vazut ca cele de 1.6 sunt cu 2 suruburi,asta cu unu.

Attached thumbnail(s)
IMG_8170.JPG ( Size: 313.16k ) Number of downloads: 2017
IMG_8171.JPG ( Size: 311.84k ) Number of downloads: 1722
IMG_8172.JPG ( Size: 191.66k ) Number of downloads: 1617


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 16 Apr 2009, 18:13
Post #1818


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Niste posturi de acu vreo 4 ani:
QUOTE(rdesign @ 12 Jan 2005, 14:07)
Asa cum am promis anteror in topic, am revenit asupra vibratiei.
              Am montat elementul flexibil pe esapament, anterior catalizatorului. Pot spune ca acum urc fara retineri in 4000 rot/min. si "nu mai vine motorul peste mine"
              Disconfortul Loganului vis a vis de conducerea in regim mai sportiv a disparut in proportie de 70%. Dupa montaj pot circula lejer cu viteza pe care eu o consideram critica adica 130 km/h si la care personal simteam o vibratie a intregului habitaclu si care ma obliga ori sa scad la 120, ori sa sar de 140 cand se reducea.
              Este adevarat ca mai exista loc de mai bine, sub aspectul zgomotului interior, mult diminuat acum in regimuri de turatie ridicata (fapt pentru care am si acordat procentul de 70 %) dar asta intra in alt capitiol de care ma voi ocupa, respectiv insonorizarea.
              Daca aveti curajul, montati un asemena element, pe care eu am cautat ceva sa-l gasesc suficient de "flexibil"si sa se si potriveasca.
*


QUOTE(klaus @ 24 Jan 2005, 18:35)
Cred ca de la multi nu ai de unde sa iei informatii ca suntem doar vreo 2...
Am montat eu elementul flexibil (cumparat de la heba, dar se gasesc si la cei ce monteaza tobe pe colentina, in special cei din apropiere de intersectia cu Fundeni, pe partea dreapta cum vii dinspre europa).
Exista, de principiu, mai multe tipuri de elemnte flexibile, cele mai prospere fiind cu plasa pe interior si exterior iar la mijloc cu tub gofrat, gen cel de aragaz (cel din inox).
La heba elementii nu au si plasa pe interior, ci doar cea de protectie pe exterior, dar au avantajul ca sunt... la juma de pret, noi.
Montaju s-a facut inainte de catalizator (e o portiune mai lunga, imediat dupa scut, pana in catalizator si suportul de prindere de sasiu)
Teava de esapament logan are 45-45,3 mm diametru, deci trebuie un elem flexibil cu diametru interior de cca 45,5 mm.
Modalitati de prindere: cu coliere (realizata de rdesign) sau cu sudura (realizata de mine)
Costuri: elemnt flexibil cca. 1,2 mil + manopera (cca 400 k lei) = 1,6 mil
Rezultate:
- dpv vibratie pedala: o reduce cu cca 30-40%. Ea subzista inca (problema de transmisie vibratie motor prin cablu de accelerare, la frane de motor)
- dpv zgomot: mutarea turatiei de inceput de zgomot de la 3000 rot/min pe la 3500-3700 rot/min. Dupa parerea mea in rest nu are mare influenta asupra zgomotelor.
Concluziile mele:
1. Preferabil de montat numai pentru cetatenii mai "pretentiosi" cu masina, caci rezultatele nu sunt spectaculoase
2. Costa cam mult
3. Se pierde garantia pe esapament (nu stiu cum sta treaba pe catalizator...)
*


QUOTE(klaus @ 16 Jul 2006, 21:20)
Loganul nu are racord flexibil pe teava de esapament pentru ca are o imbinare tip "bila" (ball joint), flexibila, intre coloana de esapament si galeria de evacuare.
Solutia este preluata de la nissan (de fapt de la masinile japoneze, ca si toyota o foloseste), si este o solutie mai ieftina pentru amortizarea si oarecum separarea coloanei de esapament de vibratiile motorului.

Nu zic ca nu ii ajuta si un element flexibil pe esapament, insa nu foarte mult, tocmai din cauza acelei imbinari tip bila.
[attachmentid=31258][attachmentid=31419]
*





--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Apr 2009, 00:51
Post #1819


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ca sa nu ma laud singur, l-am dat o tura pe klaus in seara asta. Sa ne spuna el cum se simte la mine insonorizarea si rezonanta. Si la ce nivel se situeaza fata de o masina mai rasarita sau fata de un Logan fara insonorizare.

This post has been edited by IRONICK: 17 Apr 2009, 01:20


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 17 Apr 2009, 06:09
Post #1820


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Asteptam cu interes laudele dar si insiruirea tuturor solutiilor aplicate pe masina. E mai greu de urmarit de la inceputul topicului, iar un rezumat ar fi excelent.

Spre exemplu, masina mea a beneficiat de urmatoarele:
-ambele blanite in compartimentul motor, preluate de la dezmebrari de pe un Logan diesel
-folie bituminoasa pentru hidroizolatii aplicata cu un pistol cu aer cald pe toata podeaua pana mai sus putin de nivelul pedalierului, pe tunelul central in 2-3 straturi, sub bancheta spate, in portbagaj, pe interiorul capacului de portbagaj, in compartimentul motor sub blanita dinspre habitaclu, pe interiorul usilor fata
-batator acustic

Urmeaza, sa vedem cand (...): intermediara de 16v, racord flexibil, suport motor hidroelastic. Pe urma as mai incerca captusirea peretelui de foc partea din habitaclu cu inca o izolatie pasla+cauciuc, peste cea existenta, eventual ceva folie bituminoasa aplicata pe tabla.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 17 Apr 2009, 08:09
Post #1821


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Revin cu impresii dupa montarea batatorului acustic la vreo 10 cm de sonda de la catalizator(o sa revin si cu poze) si pot spune ca se cunoaste din plin,nu mai urla in jurul a 3000 de ture,sunt super multumit,deja am mai dat in aceasta dimineata comanda de inca unu pe care vreau sa-l montez dupa intermediara.
Eu am montat pe ea:
-blanita perete antifoc si capota de diesel(30 lei dezmembrari)
-batator acustic diesel(5 lei dezmembrari)
-in viitorul apropiat o insonorizare totala cu fonomin,tunel median,panou antifoc,usi,portbagaj.podea etc sa nu se auda decat musca.

PS ieri cand am luat batatorul acustic am vazut si un suport motor de solenta dar nu m-a dus capul sa vad cat e,dar o s-o fac in curand(s-o potrivi perfect).
In concluzie cine n-are batator acustic sa-si puna mai ales daca este mai pretentios in privinta zgomotelor.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 17 Apr 2009, 08:22
Post #1822


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Momentan "am" pe mașină:
- insonorizant capotă motor;
- insonorizant perete antifoc;
- aluban pe porțiunea de la lunetă până la pedalierul scaunelor spate+o bucată continuă de fonomin pe aceeași lungime;
- fonomin doar în portierele față+izolier band pe agrafele de prindere;
- fonomin în tot portbagajul (fără aluband deocamdată sad.gif );
- folie PEE ( nu râdeți, este acolo de la "începuturi") în montanți.

Urmează toată podeaua în aluband+fonomin, 2-3 straturi de aluband pe tunelul central, completare cu aluband în tot portbagajul+portiere, bătător acustic.

This post has been edited by Lostboy: 17 Apr 2009, 08:23


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 17 Apr 2009, 09:21
Post #1823


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(burtosu @ 17 Apr 2009, 08:09)
Revin cu impresii dupa montarea batatorului acustic ...
*



Dar tu nu aveai batator pe KissFm 1.6 2008? Inseamna ca sunt vizati mai multi posesori de Logan, nu numai cei cu phase 2 si Sandero...
Sa ne spui si rezultatele de la schimbarea suportului motor, dupa ce o vei face, caci vad ca o sa fii mai rapid decat mine, eu inca mai caut dar nu prea gasesc.
Parerea mea este ca va reduce doar vibratiile la ralanti nu si alte rezonante. Suficient oricum pentru condusul prin oras.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBi
post 17 Apr 2009, 11:13
Post #1824


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 12 August 06




dar absorbanul acustic de pedalier, nu il montati? vine standard pe echiparea Prestige[B]

Attached thumbnail(s)
pedalier.JPG ( Size: 387.52k ) Number of downloads: 902


--------------------
Daciaaa Golan :)) KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04
Tot ce e bun tre' sa dispara !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 17 Apr 2009, 11:21
Post #1825


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Si pe Logan ph2, cel putin la varianta pe care o detin


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 17 Apr 2009, 12:00
Post #1826


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Kiss fm dar fara batator @dia_ph2,asta este altfel daca avea cred ca era pretul de 8710E in loc de 8700E si n-o mai luam.Cand montez (daca) tamponul revin cu impresii.

@GBi mie imi pare ca-l am montat din fabrica,am vazut asa ceva cand mi-au dat bordul jos ptr "dezinsectie",dar ma uit mai bine si spun ce o sa gasesc.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 17 Apr 2009, 14:54
Post #1827


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




@GBi - și eu îl am din fabrică (2006).


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBi
post 17 Apr 2009, 20:55
Post #1828


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 12 August 06




QUOTE(Lostboy @ 17 Apr 2009, 15:54)
@GBi - și eu îl am din fabrică (2006).
*




La mine Laureate inceputul lui 2005, nu se purta, a trebuit sa il cumpar post-336-1110552439.gif


--------------------
Daciaaa Golan :)) KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04
Tot ce e bun tre' sa dispara !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Apr 2009, 23:37
Post #1829


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(dia_ph2 @ 16 Apr 2009, 08:35)
O alta mare sursa de zgomot, dupa evacuare si suportul motorului, ar fi admisia de aer, mai exact lipsa unui rezonator. Daca si la SuperNova si Solenza se manifesta aceeasi rezonanta intre 3000-3800 rpm, atunci banuielile mele sunt confirmate, intrucat constructia admisiei de aer este identica cu cea existenta pe Logan.
*

E, chiar lipsa de rezonator nu e, ca nu are carcasa de filtru forma aia pe interior degeaba. Daca ai sa pui un filtru sport sau ai sa scoti carcasa aia de tot ai sa vezi ce inseamna de fapt lipsa unui rezonator.

Recomand din partea celor interesati si o recitire a intregulu topic. Are si informatie fara utilitate, dar o sa observati ca aia utila care e nu e asa de "laconica", e chiar foarte practica. Daca va apucati sa reinventati roata o sa pierdeti timp si energie cu niste lucruri care deja si-au gasit niste raspunsuri. Ca eu momnentan nu vad nici o idee noua sau vreo aplicare noua a ideilor vechi, in afara de aia cu suportul motor (care in opinia mea va avea rezultate minore, ca ala e important la relanti, nu la turatia de rezonanta)
Deviza mea e: maximum de confort cu minimum de efort.
De aceea eu mi-as indrepta eforturile intai spre actiunile cu efect evident si imediat, gen insonorizarea pedalierului si tunelului central ca la carte (bituminoasa, burete cu cauciuc de la un megane de la dezmembrari sau in lipsa pasla insonorizanta) + insonorizare podea in spate si sub bancheta spate, dupa care peretele antifoc COMPLET (inclusiv peste zona pompei de frana, din oala-n oala), capota.
Pe urma as trece la cela mai scumpute dar care au un efect cat de cat (flexibilul, ca acu sunt si o gramada de modele), poate o alta intermediara, poate si un insonorizant intre esapament si tunelul central (pe sub masina, cu niste deflectoare de aluminiu de la dezmembrari pe el).
Si abia apoi la chestii de fineturi cu efecte minime (suport motor, insonorizare oale fata, acoperiri gauri ce dau zgomote aerodinamice, bureti prin gaurile de trecere din stalpi, inchideri de borduri (unde e cazul) atat la sofer (cu insonorizantul sub bord de la dacia daca nu e) cat si la pasager etc)
Si as mai avea niste fineturi de detaliu, dar alea deja ar fi prea de tot la logan.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 18 Apr 2009, 13:12
Post #1830


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




In mare ...

1. Se monteaza absorbanti in compartimentul motor. Pe capota si pe peretele de foc. Se dubleaza cu un strat de pasla (de genul aleia verde, nu fonomic deoarece nu este tratat ignifug). Pentru partea din stanga se foloseste unul de la Clio2 deoarece ala acopera si oala de la servofrana.
2. Se acopera tot spatiul intre aripa fata si montant cu orice material. Eu am folosit ceva gros cu bule de aer inchise.
3. Pe tunel central/podea se pune trei straturi de material. Aluband, pasla (sau burete insonorizant) si strat de cauciuc.

Este cea mai ieftina reteta si cu rezultatele cele mai mari. Restul sunt fineturi.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 59 60 61 62 63 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 03:10
Forum Renault