Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
burtosu |
![]()
Post
#1861
|
||
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|||
Lostboy |
![]()
Post
#1862
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Ironick știe!
![]() Prietenii știu de ce! ![]() This post has been edited by Lostboy: 24 Apr 2009, 07:19 |
--------------------
.
.
.
|
|
nickvio |
![]()
Post
#1863
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 30 January 06 From: Timisoara ![]() |
Stie cineva de "chitul de reparatii evacuare pentru Dacia Logan" care s-ar gasi la dileri la pretul de aproximativ 80 ron, care contine coliere speciale de montaj, pentru cazurile de inlocuire a vreunei tobe, fara sa se foloseasca sudura? Ma gandesc la aceasta, avand in intentie achizitionarea unui racord flexibil si montarea lui, fara sudura, inaintea catalizatorului. Nu sunt foarte pretentios in legatura cu zgomotul, dar rulez foarte des pe autostrada si asta se face in jurul valorii de 130....140 km/h la care turatia motorului este undeva la 3600....3700 rot/min si zgomotul de esapament, devine obositor la drumuri lungi. Este adevarat ca atingand pragul de 4000 rot/min, acest zgomot dispare, dar la acea viteza, deja esti peste limita legala. Colegii coforumisti, mi-au dat o speranta in posibilitatea de a diminua acea rezonanta ( sau cel putin partial), montant acel element elastic, care acuma se gaseste la diametrul esapamentului de Logan
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#1864
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Parca spunea klaus ca a testat si nu e chiar mare fasaiala avand in vedere costurile. Vezi mai in urma...
|
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
burtosu |
![]()
Post
#1865
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Parerea mea personala si verificata este ca cea mai la indemana ,ieftina si eficienta solutie ptr eliminarea zgomotelor provocate de esapament este batatorul acustic.
|
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
klaus |
![]()
Post
#1866
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Asta in cazul in care nu-l ai
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1867
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Aplicarea foliilor bituminoase pentru damping:
Kia Ceed: Kia_Ceed_deadner.jpg ( Size: 185.02k ) Number of downloads: 1393 Chevrolet Lacetti: Lacetti_deadner.jpg ( Size: 157.08k ) Number of downloads: 1489 Bmw320d: Bmw_320d_1.jpg ( Size: 459.14k ) Number of downloads: 1524 Mercedes S-Class: Mercedes_S_Class_1.jpg ( Size: 163.12k ) Number of downloads: 1537 Ford Focus: Ford_Focus.jpg ( Size: 233.67k ) Number of downloads: 1541 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
vasii m |
![]()
Post
#1868
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 6 April 09 ![]() |
pot sa zic din exeperienta proprie ( am testat un logan cu aceste materiale lipite, sunt dintr-un fel de material asemanator cu cel de pus pe case bitum/carton ,vb la logan ,) testele le-am facut cu aparatura de inregistrat sunetele microfoane profesionale ( inregistreaza frecventa pana la 20 000 Hz) B&K Brunnell si Kernell(daca am scris corect)
1 frecvente joase pana in 200 Hz nici o diferenta intre logan cu aceste chestii lipite si fara ELE 2 INTRE 200Hz si 2000Hz frecvente medii ,diferente neglijabile inte 1,5 si 3 dB (DECIBELI ) 3 LA FRECVENTE MARI ADICA PESTRE 4000 Hz diferentele la fel ca la frecvente medii concluzia nu e nici o diferenta la nivelul de zgomot cu si fara ele cat priveste vibratiile , batoarele prezentate mai sus au o mare influenta in nivelul de vibratiii (ms2), sistemul de prindere la fel are o mare influenta de accea la modelele renault mai scumpe se vad diferite sisteme de prindere mai complexe si normal mai scumpe, in timp ce la logan ieftine si de asemenea cu o mai mica influenta in diminuarea vibratiilor DECI daca doriti vibratii mai mici punetiva sistemele de la renault de la modelele mai scumpe ![]() |
--------------------
dacia logan
laureat
2007
- b-10-bic
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1869
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
B&K - Bruel Kjaer
Poti sa ne spui, in primul rand, care au fost conditiile in care ai masurat (relanti, mers constant, etc), apoi modul de aplicare al acestor materiale bituminoase (pe toata suprafata podelei, 1-2-3 straturi, etc), pentru ca, nu in ultimul rand, sa prezinti graficele care te-au condus la o asemenea concluzie, pentru ca, sincer, ma indoiesc ca ai facut aceste masuratori in mod profesional si cu scule profesionale, asa cum sustii. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1870
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 14:02) diferente neglijabile inte 1,5 si 3 dB (DECIBELI ) Pentru cei care utilizeaza dB si nu stiu cu ce se mananca, le recomand macar sa se uite aici: http://www.sengpielaudio.com/calculator-db.htm si sa introduca 3dB ...Eu cred ca nici macar nu are idee despre ce vorbeste. De experienta nu mai zic. This post has been edited by IRONICK: 27 Apr 2009, 13:51 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#1871
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
Am si eu o intrebare am un Logan 1.6 2005 si am cumparat un atifon perete antifoc
![]() |
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
vasii m |
![]()
Post
#1872
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 6 April 09 ![]() |
dupa cum a m spus conditiile sunt urmatoarele
3++ ,2++, 0++, la relanti e irelevant, acum ii las pe cei care sunt expertii sa zica daca testele au fost corecte sau nu, sa explice ce inseamna 2++,3++ etc o sa postez si graficele dar intai sa la scot in format word, sunt formas LMSTEST LAB, CINE A AUZIT DE ACEST PROGRAM SA ZICA repet conditiile de masurare sunt doua 1--origine(adica cum vine masina echipata din fabrica 2- fara aceste materiale motivul pentru care le-am facut pentru ca si pe mine ma deranjeaza zgomotul si pentru o teza de doctorat in legatura cu zgomotul si vibratiile la automobile, nu vreau sa ma dau mare ,dar o sa postez si aceste grafice POZE CU TIPURILE DE MICROFOANE SI APARATURA FOLOSITA ca sa nu mai fie nici o urma de indoiala, eu am zis ca configuratia in care vine LOganul din fabrica am testato ,REPET in nici un caz o varianta mai inbunatatita decat cea din fabrica daca pui materiale absorbante pe ea ca la audi sau mercedes normal ca se vede diferenta dar in lipsa altei masini de testat LOGANU a ramas ultima optiune,pnetru ca nimeni nu iti da masina sa faci testele pe ea II LAS PE EXPERTI ( IRONICK) SA ZICA DACA AM EXPERIENTA SAU NU ( TINAD CONT CA MA OCUP CU ASA CEVA DE DOI ANI INCA UN SET DE POZE aaa si inca ceva ,cei care au izolat motorul pentru diminuarea zgomotului ii sfatuiesc sa desfaca si sa lase motorul liber ca se supraincalzeste ,de ce credeti ca Lognul are capota izolata numai la anumite motoarepentru ca se supraincalzeste la restul doar o opinie ..... This post has been edited by vasii m: 28 Apr 2009, 06:54 Attached thumbnail(s) 11111.gif ( Size: 12.18k ) Number of downloads: 253 22222.gif ( Size: 12.67k ) Number of downloads: 157 3333.gif ( Size: 11.35k ) Number of downloads: 193 MICROFON.jpg ( Size: 106.35k ) Number of downloads: 233 SCADAS.jpg ( Size: 111.64k ) Number of downloads: 506 |
--------------------
dacia logan
laureat
2007
- b-10-bic
|
|
nickvio |
![]()
Post
#1873
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 30 January 06 From: Timisoara ![]() |
.......referitor la "blana de motor" cred ca ai serioase lacune, daca spui ca se supraincalzeste motorul. Spun asta in cunostinta de cauza si ma simt obligat sa-ti specific, ca racirea motorului se face prin intermediul lichidului de racire, dar asta este alta problema. Lipsa izolatorului la unele versiuni, este pur si simplu din motive financiare. Pot sa spun ca cei de la Renault, n-au pus nici macar o saiba in plus pe masina asta
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#1874
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 17:37) aaa si inca ceva ,cei care au izolat motorul pentru diminuarea zgomotului ii sfatuiesc sa desfaca si sa lase motorul liber ca se supraincalzeste ,de ce credeti ca Lognul are capota izolata numai la anumite motoarepentru ca se supraincalzeste la restul Si dupa parerea ta, care sunt acele anumite motoare? ![]() |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
vasii m |
![]()
Post
#1875
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 6 April 09 ![]() |
nu zic acum ca fierbe apa ,dar daca izolezi motorul din toate partile e normal sa creasca putin temperatura in special vara,o zic din experienta si am vb cu niste specialisti renault care mi-au zis,
da e adevarat e de economie dar si temperatura apei e o cauza, uitate la cele care nu au si vezi cele care au uitate unde e amplsat filtru de aer( ex 1,6 16 v),unde e izolatia, in termeni francezi ''feotra''si ''mushh'' ( imi pare rau dar nu stiu franceza ,denumiri tehnice de la renault) pe urma zimi de ce? poate ai dreptate nu te contrazic ,eu zic doar ce am auzit de l apersoane specializate nu la coltul strazii vorbe spuse de ''specialisti'' dar gata , nu ne mai contrazicem degeaba, ai dreptate daca asta de face multumit pentru ar-18-mos renault-ul are anumite motoare care sutn mai bine racite dar nu pentru romania pentru africa brazilia etc adica instalatia de racire de care pomeneste nickvio e mult mai eficienta decat in cazul motoarelor pentru romania( da un telefon la dacia si intreaba) acelasi caz pentru rusia si tarile cu clima rece numai ca acolo e invers |
--------------------
dacia logan
laureat
2007
- b-10-bic
|
|
klaus |
![]()
Post
#1876
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 18:37) daca pui materiale absorbante pe ea ca la audi sau mercedes normal ca se vede diferenta dar in lipsa altei masini de testat LOGANU a ramas ultima optiune,pnetru ca nimeni nu iti da masina sa faci testele pe ea Care ar fi aceste materiale absorbante deosebite de la audi sau mercedes? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1877
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Burete si pasla mai ... culmea, intr-un A5 sau un A6 !!!
Apropo de frantuzisme ... as incerca cu insonorisants fusibles en feuille, inserts gonflants, flexible ou rotule, bruits rayonnes, bourdonnement, bruit de cesures, roucoulement, graillonnement, crissement de frein ... This post has been edited by IRONICK: 27 Apr 2009, 22:59 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
vasii m |
![]()
Post
#1878
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 6 April 09 ![]() |
materialele sunt cam aceleasi ca la toti constructorii de automobile,ceea ce difera e cantiatea si calitatea, straturile si marimea suprafetei acoperite
la logan sunt acoperite suprafete mici , la BMW, SUPRAFATA E TOTALA ,NU MAI RAMANE UN PIC DE SPATIU NEACOPERIT |
--------------------
dacia logan
laureat
2007
- b-10-bic
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1879
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 17:37) Dra.u' stie in ce conditii ai masurat tu acolo, dar poate ne explici chiar tu; QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 17:37) Lognul are capota izolata numai la anumite motoarepentru ca se supraincalzeste la restul doar o opinie ..... Mai bine tineai pentru tine. QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 17:37) motivul pentru care le-am facut pentru ca si pe mine ma deranjeaza zgomotul si pentru o teza de doctorat in legatura cu zgomotul si vibratiile la automobile, nu vreau sa ma dau mare ,dar o sa postez si aceste grafice POZE CU TIPURILE DE MICROFOANE SI APARATURA FOLOSITA ca sa nu mai fie nici o urma de indoiala, Teza de doctorat? Spune-mi ca te grabeai cand ai scris cum ai scris... Si pune poze reale, nu preluate ( http://www.lmsintl.com/ ), ca altfel nu te crede nici dra.u' Uite, in ce ma priveste, eu nu sunt specialist NVH si nu am nici "scule" pentru asa ceva; poza de mai jos reprezinta o zi de lucru obisnuita, intr-un domeniu conex celui discutat aici. a.jpg ( Size: 173.06k ) Number of downloads: 442 This post has been edited by dia_ph2: 28 Apr 2009, 08:29 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
vasii m |
![]()
Post
#1880
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 6 April 09 ![]() |
in primu rand testele de care vb se adreseaza cunoscatorilor 2++,3++,( inseamna in viteza a doua de la relanti pana la turatia maxima care o suporta masina,idem pentru 3++ numai ca e viteza a treia), in nici un caz amatorilor,
repet ca poate nu pricepi deloc ,testele pe care le-am facut sunt reale , nu credeam ca asa de geu intelegi, am pus si grfice sa le vezi de scris da ma grabesc cand scriu ca de am timp limitat de uitat pe net ,pentru ca am si alte lucruri de facut conditiile ti le-am zis dar se pare ca nu stii sa intelegi ce citesti deci mai repet o data conditii 1 origine masina echipata ca in fabrica 2 masina fara echiparea de materiale absorbante gen bitum /carton etc.. in aceeasi zi la aceeasi temperatura umiditate, cu rezervorul plin ,cu aceeasi greutate, ca de poate nu stii dar greutatea influenteaza mult zgomotele si vibratiile ( vezi o masina twingo ce are pe sub capota)ca de am pretentia sa fie reale si nu amatorisme ca reactiile tale pozele sutn reale facute de mine si daca te intereseaza da-mi adresa dee mail si iti trimit cate vrei si chiar cu mine tanand in brate tot echipamentul pe care il vezi acolo, ca sa nu mai faci pe persoane interesanta si sa critici tot ca habar n-ai ce vb, habar n-ai ce sutn alea teste, habar n-ai ce semnifica graficele care le-am postat ,habar n-ai de vibratii si zgomote, dute documenteazate si pe urma cand ai un nivel de cunostiinte poti venii si comenta , pana atunci taci si invata despre zgomote si vibratii despre decibeli si pascali despre acceleratie si ms2 o zi buna dia_ph2 |
--------------------
dacia logan
laureat
2007
- b-10-bic
|
|
YRX |
![]()
Post
#1881
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.081 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
klaus |
![]()
Post
#1882
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 09:27) in primu rand testele de care vb se adreseaza cunoscatorilor 2++,3++,( inseamna in viteza a doua de la relanti pana la turatia maxima care o suporta masina,idem pentru 3++ numai ca e viteza a treia), in nici un caz amatorilor, Ca amator intreb, nu ca specialist, testele s-au facut cu motorul in sarcina sau accelerat pe loc pe role "libere"? Nu de alta, dar mi e mi se pare ca motorul suna altfel in sarcina decat accelerat pe loc. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1883
|
![]() - Group: Members Posts: 22.634 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 07:43) materialele sunt cam aceleasi ca la toti constructorii de automobile,ceea ce difera e cantiatea si calitatea, straturile si marimea suprafetei acoperite PUR, FPA, PUR-E, PE-EVA-PUR, PP, GF/PE/PF/AL ?Sa nu mai zic ca un specialist care este, remarca imediat ca buretele pomenit de mine mai sus este cel mai prost material absorbant. Asa ca specialistul ala care este, avea ceva de comentat la calitatea materialului folosit in Audi. This post has been edited by IRONICK: 28 Apr 2009, 09:43 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1884
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 08:27) .. nu credeam ca asa de geu intelegi, am pus si grfice sa le vezi ... conditiile ti le-am zis dar se pare ca nu stii sa intelegi ce citesti deci mai repet o data conditii 1 origine masina echipata ca in fabrica 2 masina fara echiparea de materiale absorbante gen bitum /carton etc.. Uite, eu sunt mai greu de cap, dar nu vrei, te rog sa repeti inca o data conditiile? Asa ca pentru mine, ca tot nu intelesei ce vrusesi sa spui cu punctele 1 si 2... QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 08:27) pozele sutn reale facute de mine si daca te intereseaza da-mi adresa dee mail si iti trimit cate vrei si chiar cu mine tanand in brate tot echipamentul pe care il vezi acolo, Poti sa le postezi pe forum, nimeni nu o sa se supere sa te vada cu scula (pardon, echipamentul) in mana... ups - brate.. QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 08:27) ca sa nu mai faci pe persoane interesanta si sa critici tot ca habar n-ai ce vb, habar n-ai ce sutn alea teste, habar n-ai ce semnifica graficele care le-am postat ,habar n-ai de vibratii si zgomote, dute documenteazate si pe urma cand ai un nivel de cunostiinte poti venii si comenta , pana atunci taci si invata despre zgomote si vibratii despre decibeli si pascali despre acceleratie si ms2 o zi buna dia_ph2 ok Pana una alta, suportul motor de la SuperNova NU se potriveste pe Logan - verificat de mine. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
vasii m |
![]()
Post
#1885
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 6 April 09 ![]() |
QUOTE(klaus @ 28 Apr 2009, 10:08) Ca amator intreb, nu ca specialist, testele s-au facut cu motorul in sarcina sau accelerat pe loc pe role "libere"? Nu de alta, dar mi e mi se pare ca motorul suna altfel in sarcina decat accelerat pe loc. s-au facut pe o pista de la Merisani aproape de Pitesti pe pista Dacia de testari 28 Apr 2009, 11:28: QUOTE(YRX @ 28 Apr 2009, 09:40) IN INGINERIE NU IN GRAMATICA LIMBII ROMANE CARE SE VEDE CLAR CA NU O STAPANESC This post has been edited by vasii m: 28 Apr 2009, 10:28 |
--------------------
dacia logan
laureat
2007
- b-10-bic
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1886
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
klaus |
![]()
Post
#1887
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 14:02) pot sa zic din exeperienta proprie ( am testat un logan cu aceste materiale lipite, sunt dintr-un fel de material asemanator cu cel de pus pe case bitum/carton ,vb la logan ,) : concluzia nu e nici o diferenta la nivelul de zgomot cu si fara ele QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 18:37) repet conditiile de masurare sunt doua 1--origine(adica cum vine masina echipata din fabrica 2- fara aceste materiale QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 09:27) conditiile ti le-am zis dar se pare ca nu stii sa intelegi ce citesti deci mai repet o data conditii 1 origine masina echipata ca in fabrica 2 masina fara echiparea de materiale absorbante gen bitum /carton etc.. ![]() Adica de fapt nu ai masurat eficienta materialelor alea pe logan puse suplimentar, ci ai masurat eficienta materialelor care sunt montate pe logan DIN FABRICA. Pai lumea pe aici tocmai asta spune: ca sunt insuficiente. Si-ti dai seama, daca vrajelile alea de insonorizari din fabrica reduc zgomotele cu de 1,5 ori, ce se intampla daca faci insonorizari adevarate. Pai daca mai faci o reducere de zgomote cu inca 3 db (de inca 1,5 ori) pai esti deja boier bibescu. Asa ca de fapt formularea ta corecta e ca materialele MONTATE DIN FABRICA sunt insuficiente. Simplu si in fraze scurte cu continut ridicat de informatie, nu pagini intregi care sa spuna fix aceasta constatare a oricarui posesor de logan. Excelenta informatie (nu ca nu s-ar fi stiut...), lumea pe aici vrea sa imbunatateasca acest lucru. Si acum sa trecem la etapa urmatoare: ce se poate face pentru a imbunatati insonorizarea din fabrica? |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1888
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(klaus @ 28 Apr 2009, 10:42) ![]() Adica de fapt nu ai masurat eficienta materialelor alea pe logan puse suplimentar, ci ai masurat eficienta materialelor care sunt montate pe logan DIN FABRICA. Adica domnul specialist care-si sustine teza de doctorat in domeniul NVH, a dezechipat Loganul, i-a jupuit materialele bituminoase aplicate din fabrica, a facut masuratorile pe pista de incercari Dacia cu scule si programe care costa de te-ndoaie si a concluzionat: materialele default nu au eficienta ![]() This post has been edited by dia_ph2: 28 Apr 2009, 11:37 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
klaus |
![]()
Post
#1889
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Off topic: Eu nu am vazut sa fi scris ca el isi da doctoratul. A spus "pentru o teza de doctorat". Aia poate fi a altcuiva.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
vasii m |
![]()
Post
#1890
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 6 April 09 ![]() |
QUOTE(klaus @ 28 Apr 2009, 11:42) ![]() Adica de fapt nu ai masurat eficienta materialelor alea pe logan puse suplimentar, ci ai masurat eficienta materialelor care sunt montate pe logan DIN FABRICA. Pai lumea pe aici tocmai asta spune: ca sunt insuficiente. Si-ti dai seama, daca vrajelile alea de insonorizari din fabrica reduc zgomotele cu de 1,5 ori, ce se intampla daca faci insonorizari adevarate. Pai daca mai faci o reducere de zgomote cu inca 3 db (de inca 1,5 ori) pai esti deja boier bibescu. Asa ca de fapt formularea ta corecta e ca materialele MONTATE DIN FABRICA sunt insuficiente. Simplu si in fraze scurte cu continut ridicat de informatie, nu pagini intregi care sa spuna fix aceasta constatare a oricarui posesor de logan. Excelenta informatie (nu ca nu s-ar fi stiut...), lumea pe aici vrea sa imbunatateasca acest lucru. Si acum sa trecem la etapa urmatoare: ce se poate face pentru a imbunatatii insonorizarea din fabrica? pentru dia_ph2 eu chiar la LMS Romania lucrez daca vrei sa stii , filiala din Brasov, deci ti-ai dat seama si singur unde lucrez destept baiat, incepe sa imi placa de tine am zis ca reducerea e intre 1,5 db si 3 db, in nici un caz de 1,5 ori,adica de la 80 db scade la 77 db sunt niste materiale tot cam in genul bitumului dar cu un strat de aluminiu pe ele ,o folie subtire, de testat le-am testat dar eficienta nu e mare in rapot cu costul de fabricatie deci sunt ineficiente ce e bine sa faci ( nu sunt expert deci e doar un o opinie) 1 toata partea de sub picioare tablieru plus plafonu acoperit cu smoala ca pe casa 2 lipit aceste bucati de bitum pe smoala fierbinte, pe toata suprafata nu ca la Logan pe ici pe colo ( nu o sa iasa ca in fabrica), 3 peste ele pus acest material care seamana cu foitele de aluminiiu pe podea , pe plafon nu e nevoie 3.1 poliestiren ( nu e chiar poliestiren e ceva mai dur,special facut pentru podele de automobil) 3.2peste el pus un strat gros de feotra( franceza ma omoara) 4 peste el un strat gros de mushh ( franceza ma omoara) 5 o mocheta groasa si o sa vezi diferenta repet e doar o opinie inca ceva structura trebuie testata sa nu intre in rezonanta cu motorul ( programe speciale de mii de euro, GEN LMSTEST LAB, VIRTUAL LAB)www. lmsintl.com podeaua si plafonul sa nu aiba suparafete mari fara riduri sau santuri etc intre motor si habitaclu o izolatie la fel de mare chedere de la usi mai solide suporturile motor sa fie mai bine izolate de caroserie interiorul usilor izolat aceste lucruri le stiu toti nu trebuie sa le zic eu <span class='edit'>28 Apr 2009, 12:37:</span> QUOTE(dia_ph2 @ 28 Apr 2009, 12:02) Adica domnul specialist care-si sustine teza de doctorat in domeniul NVH, a dezechipat Loganul, i-a jupuit materialele bituminoase aplicate din fabrica, a facut masuratorile pe pista de incercari Dacia cu scule si programe care costa de te-ndoaie si a concluzionat: materialele default nu au eficienta ![]() da asa am facut am jupuit loganul si pe urma m-am chinuit cu 3 persoane sa il facem la loc( nu a iesit ca la inceput, si am cumparat alte bucati de bitum ca alee nu le mai puteam folosi, de la fabrica ) da ai dreptate programul costa ,achipamente si mai si, dar eu lucrez cu ele zi de zi deci am acces la ele inca o data cand zic conditii de masurare ma refer la starea masinii adica la nivelul de echipare, nu la altceva ,nivelul de echipare ramane la fel(adica daca are aer conditionat ,full rezervor,temperatura caroserie la fel,umiditate in aer,temperatura afara,nivelul de presiune din roti ,locul de amplasare al microfanelor,etc la ambele teste minus partiel bituminoase This post has been edited by vasii m: 28 Apr 2009, 11:48 |
--------------------
dacia logan
laureat
2007
- b-10-bic
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th June 2025 - 20:14 |