DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 61 62 63 64 65 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

burtosu
post 24 Apr 2009, 07:14
Post #1861


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Stie cineva cat este diametrul tijei care merge de la schimbator la cutia de viteze?
Cam ce grutate(grame) sa pun pe tija,vreu sa fac ceva artizanal la servici si nu stiu?

This post has been edited by burtosu: 24 Apr 2009, 07:21


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 24 Apr 2009, 07:19
Post #1862


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Ironick știe! laugh.gif
Prietenii știu de ce! radmasa.gif

This post has been edited by Lostboy: 24 Apr 2009, 07:19


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickvio
post 24 Apr 2009, 18:59
Post #1863


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 30 January 06
From: Timisoara




Stie cineva de "chitul de reparatii evacuare pentru Dacia Logan" care s-ar gasi la dileri la pretul de aproximativ 80 ron, care contine coliere speciale de montaj, pentru cazurile de inlocuire a vreunei tobe, fara sa se foloseasca sudura? Ma gandesc la aceasta, avand in intentie achizitionarea unui racord flexibil si montarea lui, fara sudura, inaintea catalizatorului. Nu sunt foarte pretentios in legatura cu zgomotul, dar rulez foarte des pe autostrada si asta se face in jurul valorii de 130....140 km/h la care turatia motorului este undeva la 3600....3700 rot/min si zgomotul de esapament, devine obositor la drumuri lungi. Este adevarat ca atingand pragul de 4000 rot/min, acest zgomot dispare, dar la acea viteza, deja esti peste limita legala. Colegii coforumisti, mi-au dat o speranta in posibilitatea de a diminua acea rezonanta ( sau cel putin partial), montant acel element elastic, care acuma se gaseste la diametrul esapamentului de Logan


--------------------
dacia logan ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 24 Apr 2009, 19:20
Post #1864


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Parca spunea klaus ca a testat si nu e chiar mare fasaiala avand in vedere costurile. Vezi mai in urma...


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 24 Apr 2009, 19:28
Post #1865


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Parerea mea personala si verificata este ca cea mai la indemana ,ieftina si eficienta solutie ptr eliminarea zgomotelor provocate de esapament este batatorul acustic.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Apr 2009, 19:50
Post #1866


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Asta in cazul in care nu-l ai


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 27 Apr 2009, 08:48
Post #1867


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Aplicarea foliilor bituminoase pentru damping:

Kia Ceed:
Kia_Ceed_deadner.jpg ( Size: 185.02k ) Number of downloads: 1393


Chevrolet Lacetti:
Lacetti_deadner.jpg ( Size: 157.08k ) Number of downloads: 1489


Bmw320d:
Bmw_320d_1.jpg ( Size: 459.14k ) Number of downloads: 1524


Mercedes S-Class:
Mercedes_S_Class_1.jpg ( Size: 163.12k ) Number of downloads: 1537


Ford Focus:
Ford_Focus.jpg ( Size: 233.67k ) Number of downloads: 1541


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasii m
post 27 Apr 2009, 13:02
Post #1868


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 6 April 09




pot sa zic din exeperienta proprie ( am testat un logan cu aceste materiale lipite, sunt dintr-un fel de material asemanator cu cel de pus pe case bitum/carton ,vb la logan ,) testele le-am facut cu aparatura de inregistrat sunetele microfoane profesionale ( inregistreaza frecventa pana la 20 000 Hz) B&K Brunnell si Kernell(daca am scris corect)


1 frecvente joase pana in 200 Hz nici o diferenta intre logan cu aceste chestii lipite si fara ELE
2 INTRE 200Hz si 2000Hz frecvente medii ,diferente neglijabile inte 1,5 si 3 dB (DECIBELI )
3 LA FRECVENTE MARI ADICA PESTRE 4000 Hz diferentele la fel ca la frecvente medii
concluzia nu e nici o diferenta la nivelul de zgomot cu si fara ele


cat priveste vibratiile , batoarele prezentate mai sus au o mare influenta in nivelul de vibratiii (ms2), sistemul de prindere la fel are o mare influenta de accea la modelele renault mai scumpe se vad diferite sisteme de prindere mai complexe si normal mai scumpe, in timp ce la logan ieftine si de asemenea cu o mai mica influenta in diminuarea vibratiilor
DECI daca doriti vibratii mai mici punetiva sistemele de la renault de la modelele mai scumpe cool.gif



--------------------
dacia logan laureat 2007 - b-10-bic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 27 Apr 2009, 13:20
Post #1869


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




B&K - Bruel Kjaer
Poti sa ne spui, in primul rand, care au fost conditiile in care ai masurat (relanti, mers constant, etc), apoi modul de aplicare al acestor materiale bituminoase (pe toata suprafata podelei, 1-2-3 straturi, etc), pentru ca, nu in ultimul rand, sa prezinti graficele care te-au condus la o asemenea concluzie, pentru ca, sincer, ma indoiesc ca ai facut aceste masuratori in mod profesional si cu scule profesionale, asa cum sustii.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Apr 2009, 13:43
Post #1870


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 14:02)
diferente neglijabile inte 1,5 si 3 dB (DECIBELI )
Pentru cei care utilizeaza dB si nu stiu cu ce se mananca, le recomand macar sa se uite aici: http://www.sengpielaudio.com/calculator-db.htm si sa introduca 3dB ...

Eu cred ca nici macar nu are idee despre ce vorbeste. De experienta nu mai zic.

This post has been edited by IRONICK: 27 Apr 2009, 13:51


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 27 Apr 2009, 14:01
Post #1871


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




Am si eu o intrebare am un Logan 1.6 2005 si am cumparat un atifon perete antifoc biggrin.gif, imi poate spune cineva cum se monteaza ?


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasii m
post 27 Apr 2009, 17:37
Post #1872


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 6 April 09




dupa cum a m spus conditiile sunt urmatoarele
3++ ,2++, 0++, la relanti e irelevant,


acum ii las pe cei care sunt expertii sa zica daca testele au fost corecte sau nu, sa explice ce inseamna 2++,3++ etc

o sa postez si graficele dar intai sa la scot in format word, sunt formas LMSTEST LAB, CINE A AUZIT DE ACEST PROGRAM SA ZICA

repet conditiile de masurare sunt doua

1--origine(adica cum vine masina echipata din fabrica
2- fara aceste materiale

motivul pentru care le-am facut pentru ca si pe mine ma deranjeaza zgomotul si pentru o teza de doctorat in legatura cu zgomotul si vibratiile la automobile,
nu vreau sa ma dau mare ,dar o sa postez si aceste grafice POZE CU TIPURILE DE MICROFOANE SI APARATURA FOLOSITA ca sa nu mai fie nici o urma de indoiala,

eu am zis ca configuratia in care vine LOganul din fabrica am testato ,REPET in nici un caz o varianta mai inbunatatita decat cea din fabrica

daca pui materiale absorbante pe ea ca la audi sau mercedes normal ca se vede diferenta dar in lipsa altei masini de testat LOGANU a ramas ultima optiune,pnetru ca nimeni nu iti da masina sa faci testele pe ea


II LAS PE EXPERTI ( IRONICK) SA ZICA DACA AM EXPERIENTA SAU NU ( TINAD CONT CA MA OCUP CU ASA CEVA DE DOI ANI

INCA UN SET DE POZE


aaa si inca ceva ,cei care au izolat motorul pentru diminuarea zgomotului ii sfatuiesc sa desfaca si sa lase motorul liber ca se supraincalzeste ,de ce credeti ca Lognul are capota izolata numai la anumite motoarepentru ca se supraincalzeste la restul
doar o opinie .....

This post has been edited by vasii m: 28 Apr 2009, 06:54

Attached thumbnail(s)
11111.gif ( Size: 12.18k ) Number of downloads: 253
22222.gif ( Size: 12.67k ) Number of downloads: 157
3333.gif ( Size: 11.35k ) Number of downloads: 193
MICROFON.jpg ( Size: 106.35k ) Number of downloads: 233
SCADAS.jpg ( Size: 111.64k ) Number of downloads: 506


--------------------
dacia logan laureat 2007 - b-10-bic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickvio
post 27 Apr 2009, 19:20
Post #1873


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 30 January 06
From: Timisoara




.......referitor la "blana de motor" cred ca ai serioase lacune, daca spui ca se supraincalzeste motorul. Spun asta in cunostinta de cauza si ma simt obligat sa-ti specific, ca racirea motorului se face prin intermediul lichidului de racire, dar asta este alta problema. Lipsa izolatorului la unele versiuni, este pur si simplu din motive financiare. Pot sa spun ca cei de la Renault, n-au pus nici macar o saiba in plus pe masina asta


--------------------
dacia logan ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 27 Apr 2009, 19:22
Post #1874


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 17:37)
aaa si inca ceva ,cei care au izolat motorul pentru diminuarea zgomotului ii sfatuiesc sa desfaca si sa lase motorul liber ca se supraincalzeste ,de ce credeti ca Lognul are capota izolata numai la anumite motoarepentru ca se supraincalzeste la restul
*


Si dupa parerea ta, care sunt acele anumite motoare? rolleyes.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasii m
post 27 Apr 2009, 19:46
Post #1875


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 6 April 09




nu zic acum ca fierbe apa ,dar daca izolezi motorul din toate partile e normal sa creasca putin temperatura in special vara,o zic din experienta si am vb cu niste specialisti renault care mi-au zis,

da e adevarat e de economie dar si temperatura apei e o cauza,
uitate la cele care nu au si vezi cele care au
uitate unde e amplsat filtru de aer( ex 1,6 16 v),unde e izolatia, in termeni francezi ''feotra''si ''mushh'' ( imi pare rau dar nu stiu franceza ,denumiri tehnice de la renault) pe urma zimi de ce?

poate ai dreptate nu te contrazic ,eu zic doar ce am auzit de l apersoane specializate nu la coltul strazii vorbe spuse de ''specialisti''

dar gata , nu ne mai contrazicem degeaba, ai dreptate daca asta de face multumit


pentru ar-18-mos

renault-ul are anumite motoare care sutn mai bine racite dar nu pentru romania pentru africa brazilia etc

adica instalatia de racire de care pomeneste nickvio e mult mai eficienta decat in cazul motoarelor pentru romania( da un telefon la dacia si intreaba)


acelasi caz pentru rusia si tarile cu clima rece numai ca acolo e invers


--------------------
dacia logan laureat 2007 - b-10-bic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Apr 2009, 21:11
Post #1876


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 18:37)
daca pui materiale absorbante pe ea ca la audi sau mercedes normal ca se vede diferenta dar in lipsa altei masini de testat LOGANU  a ramas ultima optiune,pnetru ca nimeni nu iti da masina sa faci testele pe ea
*

Care ar fi aceste materiale absorbante deosebite de la audi sau mercedes?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Apr 2009, 22:30
Post #1877


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




Burete si pasla mai ... culmea, intr-un A5 sau un A6 !!!

Apropo de frantuzisme ... as incerca cu insonorisants fusibles en feuille, inserts gonflants, flexible ou rotule, bruits rayonnes, bourdonnement, bruit de cesures, roucoulement, graillonnement, crissement de frein ...

This post has been edited by IRONICK: 27 Apr 2009, 22:59


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasii m
post 28 Apr 2009, 06:43
Post #1878


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 6 April 09




materialele sunt cam aceleasi ca la toti constructorii de automobile,ceea ce difera e cantiatea si calitatea, straturile si marimea suprafetei acoperite

la logan sunt acoperite suprafete mici , la BMW, SUPRAFATA E TOTALA ,NU MAI RAMANE UN PIC DE SPATIU NEACOPERIT


--------------------
dacia logan laureat 2007 - b-10-bic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 28 Apr 2009, 08:04
Post #1879


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 17:37)
... sa explice ce inseamna 2++,3++  etc
*



Dra.u' stie in ce conditii ai masurat tu acolo, dar poate ne explici chiar tu;

QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 17:37)
Lognul are capota izolata numai la anumite motoarepentru ca se supraincalzeste la restul
doar o opinie .....
*



Mai bine tineai pentru tine.

QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 17:37)
motivul pentru care le-am facut pentru ca si pe mine ma deranjeaza zgomotul si pentru o teza de doctorat in legatura cu zgomotul si vibratiile la automobile,
nu vreau sa ma dau mare ,dar o sa postez si aceste grafice POZE CU TIPURILE DE MICROFOANE SI APARATURA FOLOSITA ca sa nu mai fie nici o urma de indoiala,
*



Teza de doctorat? Spune-mi ca te grabeai cand ai scris cum ai scris...
Si pune poze reale, nu preluate ( http://www.lmsintl.com/ ), ca altfel nu te crede nici dra.u'

Uite, in ce ma priveste, eu nu sunt specialist NVH si nu am nici "scule" pentru asa ceva; poza de mai jos reprezinta o zi de lucru obisnuita, intr-un domeniu conex celui discutat aici.

a.jpg ( Size: 173.06k ) Number of downloads: 442


This post has been edited by dia_ph2: 28 Apr 2009, 08:29


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasii m
post 28 Apr 2009, 08:27
Post #1880


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 6 April 09




in primu rand testele de care vb se adreseaza cunoscatorilor 2++,3++,( inseamna in viteza a doua de la relanti pana la turatia maxima care o suporta masina,idem pentru 3++ numai ca e viteza a treia), in nici un caz amatorilor,

repet ca poate nu pricepi deloc ,testele pe care le-am facut sunt reale , nu credeam ca asa de geu intelegi, am pus si grfice sa le vezi

de scris da ma grabesc cand scriu ca de am timp limitat de uitat pe net ,pentru ca am si alte lucruri de facut

conditiile ti le-am zis dar se pare ca nu stii sa intelegi ce citesti deci mai repet o data
conditii
1 origine masina echipata ca in fabrica
2 masina fara echiparea de materiale absorbante gen bitum /carton etc..

in aceeasi zi la aceeasi temperatura umiditate, cu rezervorul plin ,cu aceeasi greutate, ca de poate nu stii dar greutatea influenteaza mult zgomotele si vibratiile ( vezi o masina twingo ce are pe sub capota)ca de am pretentia sa fie reale si nu amatorisme ca reactiile tale

pozele sutn reale facute de mine si daca te intereseaza da-mi adresa dee mail si iti trimit cate vrei si chiar cu mine tanand in brate tot echipamentul pe care il vezi acolo,
ca sa nu mai faci pe persoane interesanta si sa critici tot ca habar n-ai ce vb, habar n-ai ce sutn alea teste, habar n-ai ce semnifica graficele care le-am postat ,habar n-ai de vibratii si zgomote,

dute documenteazate si pe urma cand ai un nivel de cunostiinte poti venii si comenta , pana atunci taci si invata despre zgomote si vibratii despre decibeli si pascali despre acceleratie si ms2

o zi buna dia_ph2



--------------------
dacia logan laureat 2007 - b-10-bic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 28 Apr 2009, 08:40
Post #1881


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.081
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 09:27)
dute documenteazate ...
*


Matale sustii teza de doctorat ?


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Apr 2009, 09:08
Post #1882


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 09:27)
in primu rand testele de care vb se adreseaza cunoscatorilor 2++,3++,( inseamna in viteza a doua de la relanti pana la turatia maxima care o suporta masina,idem pentru 3++ numai ca e viteza a treia), in nici un caz amatorilor,
*

Ca amator intreb, nu ca specialist, testele s-au facut cu motorul in sarcina sau accelerat pe loc pe role "libere"? Nu de alta, dar mi e mi se pare ca motorul suna altfel in sarcina decat accelerat pe loc.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Apr 2009, 09:09
Post #1883


-


Group: Members
Posts: 22.634
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 07:43)
materialele sunt cam aceleasi ca la toti constructorii de automobile,ceea ce difera e cantiatea si calitatea, straturile si marimea suprafetei acoperite
PUR, FPA, PUR-E, PE-EVA-PUR, PP, GF/PE/PF/AL ?
Sa nu mai zic ca un specialist care este, remarca imediat ca buretele pomenit de mine mai sus este cel mai prost material absorbant. Asa ca specialistul ala care este, avea ceva de comentat la calitatea materialului folosit in Audi.

This post has been edited by IRONICK: 28 Apr 2009, 09:43


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 28 Apr 2009, 09:10
Post #1884


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 08:27)
.. nu credeam ca asa de geu  intelegi, am pus si grfice sa le vezi
...
conditiile ti le-am zis dar se pare ca nu stii sa  intelegi ce citesti deci mai repet o data
conditii
1 origine masina echipata ca in fabrica
2 masina fara echiparea de materiale absorbante gen bitum /carton etc..
*



Uite, eu sunt mai greu de cap, dar nu vrei, te rog sa repeti inca o data conditiile? Asa ca pentru mine, ca tot nu intelesei ce vrusesi sa spui cu punctele 1 si 2...

QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 08:27)
pozele sutn reale facute de mine si daca te intereseaza da-mi adresa dee mail si iti trimit cate vrei si chiar cu mine tanand in brate tot echipamentul pe care il vezi acolo,
*



Poti sa le postezi pe forum, nimeni nu o sa se supere sa te vada cu scula (pardon, echipamentul) in mana... ups - brate..

QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 08:27)
ca sa nu mai faci pe persoane interesanta si sa critici tot ca habar n-ai ce vb, habar n-ai ce sutn alea teste, habar n-ai ce semnifica graficele care le-am postat ,habar n-ai de vibratii si zgomote,

dute documenteazate si pe urma cand ai un nivel de cunostiinte  poti venii si comenta , pana atunci taci si invata despre zgomote si vibratii  despre decibeli si pascali despre acceleratie si ms2

o zi buna dia_ph2
*



ok


Pana una alta, suportul motor de la SuperNova NU se potriveste pe Logan - verificat de mine.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasii m
post 28 Apr 2009, 10:25
Post #1885


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 6 April 09




QUOTE(klaus @ 28 Apr 2009, 10:08)
Ca amator intreb, nu ca specialist, testele s-au facut cu motorul in sarcina sau accelerat pe loc pe role "libere"? Nu de alta, dar mi e mi se pare ca motorul suna altfel in sarcina decat accelerat pe loc.
*



s-au facut pe o pista de la Merisani aproape de Pitesti pe pista Dacia de testari

28 Apr 2009, 11:28:
QUOTE(YRX @ 28 Apr 2009, 09:40)
Matale sustii teza de doctorat ?
*




IN INGINERIE NU IN GRAMATICA LIMBII ROMANE CARE SE VEDE CLAR CA NU O STAPANESC

This post has been edited by vasii m: 28 Apr 2009, 10:28


--------------------
dacia logan laureat 2007 - b-10-bic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 28 Apr 2009, 10:29
Post #1886


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Poate nu ai vazut intrebarea mea:

QUOTE(dia_ph2 @ 28 Apr 2009, 09:10)
Uite, eu sunt mai greu de cap, dar nu vrei, te rog sa repeti inca o data conditiile? Asa ca pentru mine, ca tot nu intelesei ce vrusesi sa spui cu punctele 1 si 2...
*




--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Apr 2009, 10:42
Post #1887


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 14:02)
pot sa zic din exeperienta proprie ( am testat un logan cu aceste materiale lipite, sunt dintr-un fel de material  asemanator cu cel de pus pe case bitum/carton ,vb la logan ,)
:
concluzia nu e nici o diferenta la nivelul de zgomot cu si fara ele 
*

QUOTE(vasii m @ 27 Apr 2009, 18:37)
repet  conditiile de masurare sunt doua

1--origine(adica cum vine masina echipata din fabrica
2- fara aceste materiale
*
QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 09:27)
conditiile ti le-am zis dar se pare ca nu stii sa  intelegi ce citesti deci mai repet o data
conditii
1 origine masina echipata ca in fabrica
2 masina fara echiparea de materiale absorbante gen bitum /carton etc..
*

doh.gif
Adica de fapt nu ai masurat eficienta materialelor alea pe logan puse suplimentar, ci ai masurat eficienta materialelor care sunt montate pe logan DIN FABRICA.
Pai lumea pe aici tocmai asta spune: ca sunt insuficiente. Si-ti dai seama, daca vrajelile alea de insonorizari din fabrica reduc zgomotele cu de 1,5 ori, ce se intampla daca faci insonorizari adevarate. Pai daca mai faci o reducere de zgomote cu inca 3 db (de inca 1,5 ori) pai esti deja boier bibescu.
Asa ca de fapt formularea ta corecta e ca materialele MONTATE DIN FABRICA sunt insuficiente. Simplu si in fraze scurte cu continut ridicat de informatie, nu pagini intregi care sa spuna fix aceasta constatare a oricarui posesor de logan.
Excelenta informatie (nu ca nu s-ar fi stiut...), lumea pe aici vrea sa imbunatateasca acest lucru.

Si acum sa trecem la etapa urmatoare: ce se poate face pentru a imbunatati insonorizarea din fabrica?


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 28 Apr 2009, 11:02
Post #1888


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(klaus @ 28 Apr 2009, 10:42)
doh.gif
Adica de fapt nu ai masurat eficienta materialelor alea pe logan puse suplimentar, ci ai masurat eficienta materialelor care sunt montate pe logan DIN FABRICA.
*




Adica domnul specialist care-si sustine teza de doctorat in domeniul NVH, a dezechipat Loganul, i-a jupuit materialele bituminoase aplicate din fabrica, a facut masuratorile pe pista de incercari Dacia cu scule si programe care costa de te-ndoaie si a concluzionat: materialele default nu au eficienta doh.gif . Probabil a lasat Loganul jupuit ca nu l-am auzit de masuratori facute si dupa aplicarea ca la carte a materialelor bituminoase, sau macar cum au unele masini mai cu pretentii (vezi unul din posturile mele anterioare).



This post has been edited by dia_ph2: 28 Apr 2009, 11:37


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Apr 2009, 11:32
Post #1889


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Off topic: Eu nu am vazut sa fi scris ca el isi da doctoratul. A spus "pentru o teza de doctorat". Aia poate fi a altcuiva.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasii m
post 28 Apr 2009, 11:34
Post #1890


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 6 April 09




QUOTE(klaus @ 28 Apr 2009, 11:42)
doh.gif
Adica de fapt nu ai masurat eficienta materialelor alea pe logan puse suplimentar, ci ai masurat eficienta materialelor care sunt montate pe logan DIN FABRICA.
Pai lumea pe aici tocmai asta spune: ca sunt insuficiente. Si-ti dai seama, daca vrajelile alea de insonorizari din fabrica reduc zgomotele cu de 1,5 ori, ce se intampla daca faci insonorizari adevarate. Pai daca mai faci o reducere de zgomote cu inca 3 db (de inca 1,5 ori) pai esti deja boier bibescu.
Asa ca de fapt formularea ta corecta e ca materialele MONTATE DIN FABRICA sunt insuficiente. Simplu si in fraze scurte cu continut ridicat de informatie, nu pagini intregi care sa spuna fix aceasta constatare a oricarui posesor de logan.
Excelenta informatie (nu ca nu s-ar fi stiut...), lumea pe aici vrea sa imbunatateasca acest lucru.

Si acum sa trecem la etapa urmatoare: ce se poate face pentru a imbunatatii insonorizarea din fabrica?
*




pentru dia_ph2 eu chiar la LMS Romania lucrez daca vrei sa stii , filiala din Brasov,
deci ti-ai dat seama si singur unde lucrez
destept baiat, incepe sa imi placa de tine

am zis ca reducerea e intre 1,5 db si 3 db, in nici un caz de 1,5 ori,adica de la 80 db scade la 77 db

sunt niste materiale tot cam in genul bitumului dar cu un strat de aluminiu pe ele ,o folie subtire,
de testat le-am testat dar eficienta nu e mare in rapot cu costul de fabricatie deci sunt ineficiente
ce e bine sa faci ( nu sunt expert deci e doar un o opinie)
1 toata partea de sub picioare tablieru plus plafonu acoperit cu smoala ca pe casa
2 lipit aceste bucati de bitum pe smoala fierbinte, pe toata suprafata nu ca la Logan pe ici pe colo ( nu o sa iasa ca in fabrica),
3 peste ele pus acest material care seamana cu foitele de aluminiiu pe podea , pe plafon nu e nevoie
3.1 poliestiren ( nu e chiar poliestiren e ceva mai dur,special facut pentru podele de automobil)
3.2peste el pus un strat gros de feotra( franceza ma omoara)
4 peste el un strat gros de mushh ( franceza ma omoara)
5 o mocheta groasa
si o sa vezi diferenta

repet e doar o opinie
inca ceva
structura trebuie testata sa nu intre in rezonanta cu motorul ( programe speciale de mii de euro, GEN LMSTEST LAB, VIRTUAL LAB)www. lmsintl.com

podeaua si plafonul sa nu aiba suparafete mari fara riduri sau santuri
etc
intre motor si habitaclu o izolatie la fel de mare
chedere de la usi mai solide
suporturile motor sa fie mai bine izolate de caroserie
interiorul usilor izolat

aceste lucruri le stiu toti nu trebuie sa le zic eu


<span class='edit'>28 Apr 2009, 12:37:</span>
QUOTE(dia_ph2 @ 28 Apr 2009, 12:02)
Adica domnul specialist care-si sustine teza de doctorat in domeniul NVH, a dezechipat Loganul, i-a jupuit materialele bituminoase aplicate din fabrica, a facut masuratorile pe pista de incercari Dacia cu scule si programe care costa de te-ndoaie si a concluzionat: materialele default nu au eficienta  doh.gif . Probabil a lasat Loganul jupuit ca eu nu l-am auzit de masuratori facute si dupa aplicarea ca la carte a materialelor bituminoase, sau macar cum au unele masini mai cu pretentii (vezi unul din posturile mele anterioare).
*




da asa am facut am jupuit loganul si pe urma m-am chinuit cu 3 persoane sa il facem la loc( nu a iesit ca la inceput, si am cumparat alte bucati de bitum ca alee nu le mai puteam folosi, de la fabrica )

da ai dreptate programul costa ,achipamente si mai si, dar eu lucrez cu ele zi de zi deci am acces la ele
inca o data
cand zic conditii de masurare ma refer la starea masinii adica la nivelul de echipare, nu la altceva ,nivelul de echipare ramane la fel(adica daca are aer conditionat ,full rezervor,temperatura caroserie la fel,umiditate in aer,temperatura afara,nivelul de presiune din roti ,locul de amplasare al microfanelor,etc la ambele teste minus partiel bituminoase

This post has been edited by vasii m: 28 Apr 2009, 11:48


--------------------
dacia logan laureat 2007 - b-10-bic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 61 62 63 64 65 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th June 2025 - 20:14
Forum Renault