DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 62 63 64 65 66 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

dia_ph2
post 28 Apr 2009, 11:47
Post #1891


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 11:34)
pentru dia_ph2  eu chiar la LMS Romania lucrez daca vrei sa stii , filiala din Brasov,
...ce e bine sa faci ( nu sunt expert deci e doar un o opinie)

structura trebuie testata sa nu intre in rezonanta cu motorul ( programe speciale de mii de euro, GEN LMSTEST LAB, VIRTUAL LAB)www. lmsintl.com

da asa am facut am jupuit loganul si pe urma m-am chinuit cu 3 persoane sa il facem la loc( nu a iesit ca la inceput, si am cumparat alte bucati de bitum ca alee nu le mai puteam folosi, de la fabrica )
*



Era o vorba cu o piatra aruncata in lac, dar mai bine nu o spun...
Te contrazici cu fiecare fraza pe care o scrii (daca se poate numi fraza). Sa trag o concluzie din posturile tale - ti-ai cumparat un Logan sh, lucrezi de 2 ani sau mai mult la reprezentanta LMS Romania, gramatica "nu fie cu tine", mecanica la fel, iar intrebarile pe care le-ai pus pe forum pana sa ne dezvalui ca esti un specialist NVH sunt de toata jena pentru un inginer.

http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Sear...sult_type=posts

Insist pe partea cu fotografiile.

This post has been edited by dia_ph2: 28 Apr 2009, 11:57


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasii m
post 28 Apr 2009, 11:53
Post #1892


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 6 April 09




QUOTE(dia_ph2 @ 28 Apr 2009, 11:29)
Poate nu ai vazut intrebarea mea:
*




QUOTE(dia_ph2 @ 28 Apr 2009, 12:47)
Era o vorba cu o piatra aruncata in lac, dar mai bine nu o spun...
Te contrazici cu fiecare fraza pe care o scrii (daca se poate numi fraza).
Insist pe partea cu fotografiile.
*



lucrez de doi ani in domeniu vibratiilor deci asta ma face expert?

sunt persoane care lucreaza in domeniu de 10 ani si tot nu stiu tot

ce fel de fotografii vrei ca iti postez


This post has been edited by vasii m: 28 Apr 2009, 11:55


--------------------
dacia logan laureat 2007 - b-10-bic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 28 Apr 2009, 12:00
Post #1893


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Poze reale ale echipamentului folosit.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickvio
post 28 Apr 2009, 12:01
Post #1894


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 30 January 06
From: Timisoara




........ vai de viata nostra blink.gif Nu suntem toti de meserie, sau specialisti in domeniu, dar avem multi de-aici o cultura generala, care ne permite sa ne dam relativ usor seama ca printre noi, mai sunt si persoane care folosesc forumul si pe post de "gazeta de perete" (vezi postarile doctorandului vassi m ) Poate pe tipi de calitatea asta se bazeaza industria auto romaneasca....... Pacat ! Scuze de oftopic, dar va rog sa ma intelegeti, ca nu m-am putut abtine ! Exista riscul ca discutia asta sa cada in ridicol !


--------------------
dacia logan ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBi
post 28 Apr 2009, 12:31
Post #1895


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 12 August 06




QUOTE
1 toata partea de sub picioare tablieru plus plafonu acoperit cu smoala ca pe casa
2 lipit aceste bucati de bitum pe smoala fierbinte, pe toata suprafata nu ca la Logan pe ici pe colo ( nu o sa iasa ca in fabrica),
3 peste ele pus acest material care seamana cu foitele de aluminiiu pe podea , pe plafon nu e nevoie
3.1 poliestiren ( nu e chiar poliestiren e ceva mai dur,special facut pentru podele de automobil)
3.2peste el pus un strat gros de feotra( franceza ma omoara)
4 peste el un strat gros de mushh ( franceza ma omoara)
5 o mocheta groasa
si o sa vezi diferenta

repet e doar o opinie
inca ceva
structura trebuie testata sa nu intre in rezonanta cu motorul ( programe speciale de mii de euro, GEN LMSTEST LAB, VIRTUAL LAB)www. lmsintl.com

podeaua si plafonul sa nu aiba suparafete mari fara riduri sau santuri
etc


poate te ajuta ce a mai facut lumea pe aici icon_mrgreen.gif

http://www.dragosmanea.ro/insono/


--------------------
Daciaaa Golan :)) KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04
Tot ce e bun tre' sa dispara !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 28 Apr 2009, 12:41
Post #1896


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Inapoi la oile noastre: am masurat ieri suportul motor pe o SuperNova - nu merge, azi pe o Solenza - la fel. Numai cu adaptari de genul talpa suplimentara. Pare sa fie mai putin inalt cu vreo 2 cm si cu distanta mai mica intre suruburile de prindere pe caroserie (cu aprox 4cm).

De la Corsa D 1.2/16v - suport motor:
suport_motor_Corsa_D.jpg ( Size: 192.75k ) Number of downloads: 2146


admisie cu rezonator "side-branch":
rezonator_admisie__Corsa_D.jpg ( Size: 279.09k ) Number of downloads: 2403


Esapamentul nu contine camera detenta (toba intermediara) si nici batator acustic.

This post has been edited by dia_ph2: 28 Apr 2009, 13:20


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Apr 2009, 14:35
Post #1897


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 12:34)
am zis ca reducerea e intre 1,5 db si 3 db, in nici un caz de 1,5 ori,adica de la 80 db scade la 77 db
A, bun asa, m-am linistit, era vorba de 3 db, nu de intensitatea sunetului. Domnul expert NVH, cu 3 db mai mult e cu de 1,41 ori mai mare intensitatea sunetului...
Ptiu drace, ce scot din mine, si eu sunt economist, nu expsrt acustic. Cred ca daca ma mai contractez oleaca devin expert caustic, ca as avea si de ce.
QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 12:34)
ce e bine sa faci ( nu sunt expert deci e doar un o opinie)
1 toata partea de sub picioare tablieru plus plafonu acoperit cu smoala ca pe casa
2 lipit aceste bucati de bitum pe smoala fierbinte, pe toata suprafata nu ca la Logan pe ici pe colo ( nu o sa iasa ca in fabrica),
3 peste ele pus acest material care seamana cu foitele de aluminiiu pe podea , pe plafon nu e nevoie
3.1 poliestiren ( nu e chiar poliestiren e ceva mai dur,special facut pentru podele de automobil)
3.2peste el pus un strat gros de feotra( franceza ma omoara)
4 peste el un strat gros de mushh ( franceza ma omoara)
5 o mocheta groasa
si o sa vezi diferenta
Gata maestre, ti-ai dovedit gradul de (in)competenta. Daca dacia are astfel de experti (desi eu cred ca mai degraba portari sau personal curatenie) in viata mea nu o sa mai cumpar vreo dacie, ca s-ar putea sa fie o masina periculoasa. Noroc cu francezii. Si aia nu sunt un monument de desteptaciune. Dar decat altfel...
Unde naiba ai vazut tu vreodata la viata matale smoala in masina? Smoala care nu e aderenta suficient pe casa, unde e suprafata rugoasa, dreapta, fara elasticitate? Smoala e dura, crapa, se topeste la temperaturi relativ joase (pe tunelul central de ex).
Si as vrea sa vad cum pui tu smoala pe plafon radmasa.gif . Asta chiar ca a fost de mare angajament. Poate pe afara, sa dai culoare la plafon

QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 12:34)
structura trebuie testata sa nu intre in rezonanta cu motorul ( programe speciale de mii de euro, GEN LMSTEST LAB, VIRTUAL LAB)www. lmsintl.com
Zi zau asa. Care rezonanta a motorului, de care grad?
QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 12:34)
chedere de la usi mai solide
suporturile motor sa fie mai bine izolate de caroserie
interiorul usilor izolat
Ete chedere buci-buci. Poate 2-3 randuri de chedere, ca doar nu pui chedere de usa de autobuz.
Suporti motor mai bine izolati de caroserie? Haidi na, multi suporti motor ai vazut matale pe bucsi? Mestere, suporti sunt prinsi direct pe caroserie, motorul vine apoi pe ei si in functie de cat de buni sunt se mai rupe lantul vibratiilor. Dar suportii sunt fix tabla pe tabla de caroserie. Chiar si la BMW.
Iar interiorul usilor izolat e frectie pentru zgomotul esapamentului
QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 12:34)
aceste lucruri le stiu toti nu trebuie sa le zic eu
Gresesti, tampeniile nu le stiu toti pe aici. Multi pe aici stiu ce trebuie.


Gata nea vasii, e clar ce dracu. Ai tu legatura cu NVH-ul cum am eu cu biserica mormona din Salt Lake City.
Vezi ca au aia de la matale de la intreprindere niste lucruri interesante pe intranet despre chestiunile in discutie.
Insa e adevarat, trebuie sa ai o anumita pozitie profesionala ca sa poti sa le accesezi, nu poate orice lucrator la saiba.

Parerea mea: schimba-ti meseria, ca nu te pricepi deloc. Esti pe principiul lui peter: ti-ai atins gradul de incompetenta.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 28 Apr 2009, 18:38
Post #1898


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Frati forumisti vreau o lamurire si anume, batatorul acustic trebuie montat cat mai aproape de teava de esapament sau la oarece distanta ca vreau sa mai fac niscai teste si nu stiu incotro s-o iau?Al meu sete la vreo 5-6 cm de teava.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Apr 2009, 22:01
Post #1899


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




cat mai aproape de teava. Cam la cca. 2 cm


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 29 Apr 2009, 07:26
Post #1900


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Cu toate că unii au obținut ceva liniște în mașină schimbând cuiele de ph1 cu cele de ph2, la mine a fost invers. De ceva vreme aveam niște zgomote destul de înșelătoare,zgomote care m-au purtat pe piste eronate. Când, de fapt, totul era de la cuiele de ph2. Le-am schimbat cu cele originale și totul a redevenit la normal. Adică liniște.
Concluzie: lăsați cuiele de ph1 la locul lor. tongue.gif Cel puțin la mine a dăunat (acustic) mai mult decât a ajutat. Le-am folosit doar 2 luni.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 29 Apr 2009, 08:31
Post #1901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Poti masura diametrul exterior al cuielor de ph1 comparativ cu ph2?


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 29 Apr 2009, 08:45
Post #1902


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




După servici.
Momentan văd că a dispărut zgomotul ăla care îl percepeam ca venind din dreptul coloanei de direcție.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 29 Apr 2009, 09:53
Post #1903


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Nu mai puneti cuie de ph2 pe ph1 ca dauneaza grav sanatatii si anume difera broastele,cele de ph2 au plastic mai mult.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickvio
post 29 Apr 2009, 10:30
Post #1904


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 30 January 06
From: Timisoara




A montat totusi cineva 2 batatoare acustice ??? Poate cineva sa ne spuna ce efect are? Si daca imbunatateste situatia, care este locul de montaj optim pentru cel de-al doilea? Multumesc !!!


--------------------
dacia logan ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_av
post 29 Apr 2009, 21:34
Post #1905


Membru autentic


Group: Members
Posts: 895
Joined: 25 March 07
From: pitesti




poate sunt ,,putin" off topic, dar am facut si eu ce a facut IRONICK in postul 1604 zilele astea (cu pasla putin mai groasa). intreb si eu pe cei cu mai multa experinta decat mine, nu cumva pasla aceea se poate uda? si apoi va tine umezeala in usi, iar lucrul acesta nu stiu cum as putea eu si ceilalti care au facut asa-zisa antifonare sa-l vedem , decat sa dam panourile jos , lucru ce nu e foarte usor sa il faci periodic. astept si eu niste sfaturi ( sa o tin in continuare, sau sa o scot). multumesc anticipat


--------------------
dacia logan 2006 / ambition - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 30 Apr 2009, 06:27
Post #1906


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(dia_ph2 @ 14 Apr 2009, 06:53)
Cum era proverbul acela? Cine nu are batator acustic sa-si cumpere?

Concluzii preliminare: chiar daca nu pare acordat optim, trebuie neaparat montat de catre cine nu-l are.

Nu stiu inca daca efectul de reducere al vibratiilor este cumulabil pentru 2 batatoare acustice (gen unul pe pozitia din fabrica, intre catalizator si intermediara, altul langa prinderea nr2, cea de dupa intermediara).
*



Revin cu o noua formulare: cine are batator acustic, sa-si mai cumpere unul.

Am experimentat pozitia celui de-al doilea batator acustic (pozitiile 1,2,3 si 4; pe pozitia 0 este amplasat primul batator).
evacuare_logan.jpg ( Size: 10.33k ) Number of downloads: 2685

Singura pozitie care aduce beneficii substantiale este 2, cea care se gaseste aproximativ la jumatatea distantei intre cele doua tobe; pozitiile 1,3 si 4 sunt contra-indicate, intrucat aduc cresterea nivelului de zgomot. Prin analogie se observa ca, pozitia 0, cea a batatorului amplasat de fabrica, se gaseste la aprox jumatatea distantei intre catalizator si camera detenta.
Am facut masuratori, dar le am stocate pe un alt calculator, care nu mi-este la indemana momentan; pentru cei interesati, o sa le atasez in curand; concluzia ramane insa aceeasi: cumparati-va batator acustic.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickvio
post 30 Apr 2009, 09:03
Post #1907


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 30 January 06
From: Timisoara




Multumesc de informatie. O sa-mi montez cel de-al doilea batator acustic in pozitia indicata de tine, cat de curand posibil. Ma gandesc sa folosesc idea lui Klaus, de prindere cu colier, pentru ca este simpla si cred eu, eficace.


--------------------
dacia logan ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 30 Apr 2009, 10:02
Post #1908


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(dany_av @ 29 Apr 2009, 22:34)
poate sunt ,,putin" off topic, dar am facut si eu ce a facut IRONICK in postul 1604 zilele astea (cu pasla putin mai groasa). intreb si eu pe cei cu mai multa experinta decat mine, nu cumva pasla aceea se poate uda? si apoi va tine umezeala in usi, iar lucrul acesta nu stiu cum as putea eu si ceilalti care au facut asa-zisa antifonare sa-l vedem , decat sa dam panourile jos , lucru ce nu e foarte usor sa il faci periodic. astept si eu niste sfaturi ( sa o tin in continuare, sau sa o scot). multumesc anticipat
*


Daca se pune pasla pe fetele de usa (cele de plastic) este obligatorie montarea unei folii anticondens (antiumezeala) pe fata interioara de tabla a usii, pentru a impiedica umezeala sa ajunga la fata de plastic.
Se lipeste o folie de plastic care sa acopere toate gaurile din fata interioara de tabla. Fie cu mastic (greu de gasit un mastic atat de aderent pentru folia de plastic) fie cu un silicon, preferabil cel de parbrize in cheder care ramane moale mai mult timp.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nickvio
post 30 Apr 2009, 10:18
Post #1909


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 30 January 06
From: Timisoara




QUOTE(dia_ph2 @ 30 Apr 2009, 06:27)
Revin cu o noua formulare: cine are batator acustic, sa-si mai cumpere unul.

Am experimentat pozitia celui de-al doilea batator acustic (pozitiile 1,2,3 si 4; pe pozitia 0 este amplasat primul batator).
evacuare_logan.jpg ( Size: 10.33k ) Number of downloads: 2685

Singura pozitie care aduce beneficii substantiale este 2, cea care se gaseste aproximativ la jumatatea distantei intre cele doua tobe; pozitiile 1,3 si 4 sunt contra-indicate, intrucat aduc cresterea nivelului de zgomot. Prin analogie se observa ca, pozitia 0, cea a batatorului amplasat de fabrica, se gaseste la aprox jumatatea distantei intre catalizator si camera detenta.
Am facut masuratori, dar le am stocate pe un alt calculator, care nu mi-este la indemana momentan; pentru cei interesati, o sa le atasez in curand; concluzia ramane insa aceeasi: cumparati-va batator acustic.
*


intrebarea mea ...se monteaza pe aceasi parte ca si cel din fabrica? ( adica pe stanga sau pe dreapta, in directia de esapare a gazelor?)


--------------------
dacia logan ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 30 Apr 2009, 11:01
Post #1910


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste





Nu conteaza.

This post has been edited by dia_ph2: 30 Apr 2009, 11:02


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_av
post 30 Apr 2009, 12:55
Post #1911


Membru autentic


Group: Members
Posts: 895
Joined: 25 March 07
From: pitesti




multumesc klaus


--------------------
dacia logan 2006 / ambition - XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 2 May 2009, 23:05
Post #1912


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




deci poate cineva sa-mi zica cum sa pun antifonu antifoc, pe un logan 2005 care nu are cuiele acelea?


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 3 May 2009, 09:15
Post #1913


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Dupa parerea mea as incerca sa-l prind cu coliere din plastic(acelea cu autoblocare) de diferite zone apropiate gaurilor din izolantul fonic,este imposibil sa nu ai de unde sa-l prinzi.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 May 2009, 08:57
Post #1914


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.391
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




O imagine de asnamblu are insonorizantelor disponibile pe Logan. Daca a mai fost poza, imi cer scuze.
insonorizante.JPG ( Size: 109.02k ) Number of downloads: 1862

daca sunt coduri de piesa nementionate pe aici, le pot oferi (desi cred ca le stie ironik)


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 5 May 2009, 11:40
Post #1915


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




A "disecat" cineva tobele la Logan?

1.4/8v - Renault 397/8200 887821
1.6/16v(mcv) - Renault 396/8200 482904

Dimensiunile exterioare sunt aceleasi, 430mm lungime, 190mm diametru, difera doar lungimea tevii care iese (mai scurta la mcv).

As fi curios cu ce fel de toba finala vine motorul 1.6/16v de pe berlina.


This post has been edited by dia_ph2: 5 May 2009, 12:54


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 May 2009, 08:17
Post #1916


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.391
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




8200906499, e versiunea cu teava scurta si groasa conform cu dialogis. La cea cu teava mai lunga nu da referinta de piesa.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 6 May 2009, 09:17
Post #1917


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Ne poti arata un screenshot cu esapamentul la 1.6/16v (daca ai)? Am cerut eu mai demult sprijinul colegilor "dotati" cu acest motor (nu mcv), de a face o poza, dar nu a "percutat" nimeni.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 6 May 2009, 10:06
Post #1918


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.391
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Eu am dat referinta tobei de sus din poza aia, numarul2. Cu un VIN de 1.6 16V berlina as putea afla mai precis. Poze cu masina nu am.

echap1.JPG ( Size: 76.04k ) Number of downloads: 791
echap2.JPG ( Size: 76.97k ) Number of downloads: 569
echap3.JPG ( Size: 83.5k ) Number of downloads: 429
echap4.JPG ( Size: 85.68k ) Number of downloads: 394


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 8 May 2009, 13:49
Post #1919


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.391
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Am gasit un VIN de Logan faza 1 asa ca referinta pentru toba finala sedan 1,6 16V 6001548670 (cea cu teava lunga din poza de mai sus), iar detenta e 6001549295. Nu am vazut referinta de batator acustic.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 9 May 2009, 16:14
Post #1920


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Vreau sa cer o parere daca am montat bine cele doua bataotoare acustice,in foto de mai jos.Si daca NU astept sfaturi.

This post has been edited by burtosu: 9 May 2009, 16:17

Attached thumbnail(s)
IMG_8583.JPG ( Size: 478.2k ) Number of downloads: 731
IMG_8584.JPG ( Size: 610.2k ) Number of downloads: 852
IMG_8585.JPG ( Size: 632.86k ) Number of downloads: 731
IMG_8586.JPG ( Size: 568.9k ) Number of downloads: 679
IMG_8588.JPG ( Size: 637.1k ) Number of downloads: 711
IMG_8589.JPG ( Size: 504.83k ) Number of downloads: 655
IMG_8591.JPG ( Size: 456.61k ) Number of downloads: 624


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 62 63 64 65 66 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 18:15
Forum Renault