Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
dia_ph2 |
![]()
Post
#1891
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|||
vasii m |
![]()
Post
#1892
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 6 April 09 ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 28 Apr 2009, 11:29) QUOTE(dia_ph2 @ 28 Apr 2009, 12:47) Era o vorba cu o piatra aruncata in lac, dar mai bine nu o spun... Te contrazici cu fiecare fraza pe care o scrii (daca se poate numi fraza). Insist pe partea cu fotografiile. lucrez de doi ani in domeniu vibratiilor deci asta ma face expert? sunt persoane care lucreaza in domeniu de 10 ani si tot nu stiu tot ce fel de fotografii vrei ca iti postez This post has been edited by vasii m: 28 Apr 2009, 11:55 |
--------------------
dacia logan
laureat
2007
- b-10-bic
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1893
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Poze reale ale echipamentului folosit.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
nickvio |
![]()
Post
#1894
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 30 January 06 From: Timisoara ![]() |
........ vai de viata nostra
![]() |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
|
|
GBi |
![]()
Post
#1895
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
QUOTE 1 toata partea de sub picioare tablieru plus plafonu acoperit cu smoala ca pe casa 2 lipit aceste bucati de bitum pe smoala fierbinte, pe toata suprafata nu ca la Logan pe ici pe colo ( nu o sa iasa ca in fabrica), 3 peste ele pus acest material care seamana cu foitele de aluminiiu pe podea , pe plafon nu e nevoie 3.1 poliestiren ( nu e chiar poliestiren e ceva mai dur,special facut pentru podele de automobil) 3.2peste el pus un strat gros de feotra( franceza ma omoara) 4 peste el un strat gros de mushh ( franceza ma omoara) 5 o mocheta groasa si o sa vezi diferenta repet e doar o opinie inca ceva structura trebuie testata sa nu intre in rezonanta cu motorul ( programe speciale de mii de euro, GEN LMSTEST LAB, VIRTUAL LAB)www. lmsintl.com podeaua si plafonul sa nu aiba suparafete mari fara riduri sau santuri etc poate te ajuta ce a mai facut lumea pe aici ![]() http://www.dragosmanea.ro/insono/ |
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1896
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Inapoi la oile noastre: am masurat ieri suportul motor pe o SuperNova - nu merge, azi pe o Solenza - la fel. Numai cu adaptari de genul talpa suplimentara. Pare sa fie mai putin inalt cu vreo 2 cm si cu distanta mai mica intre suruburile de prindere pe caroserie (cu aprox 4cm).
De la Corsa D 1.2/16v - suport motor: suport_motor_Corsa_D.jpg ( Size: 192.75k ) Number of downloads: 2146 admisie cu rezonator "side-branch": rezonator_admisie__Corsa_D.jpg ( Size: 279.09k ) Number of downloads: 2403 Esapamentul nu contine camera detenta (toba intermediara) si nici batator acustic. This post has been edited by dia_ph2: 28 Apr 2009, 13:20 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
klaus |
![]()
Post
#1897
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 12:34) am zis ca reducerea e intre 1,5 db si 3 db, in nici un caz de 1,5 ori,adica de la 80 db scade la 77 db A, bun asa, m-am linistit, era vorba de 3 db, nu de intensitatea sunetului. Domnul expert NVH, cu 3 db mai mult e cu de 1,41 ori mai mare intensitatea sunetului...Ptiu drace, ce scot din mine, si eu sunt economist, nu expsrt acustic. Cred ca daca ma mai contractez oleaca devin expert caustic, ca as avea si de ce. QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 12:34) ce e bine sa faci ( nu sunt expert deci e doar un o opinie) Gata maestre, ti-ai dovedit gradul de (in)competenta. Daca dacia are astfel de experti (desi eu cred ca mai degraba portari sau personal curatenie) in viata mea nu o sa mai cumpar vreo dacie, ca s-ar putea sa fie o masina periculoasa. Noroc cu francezii. Si aia nu sunt un monument de desteptaciune. Dar decat altfel...1 toata partea de sub picioare tablieru plus plafonu acoperit cu smoala ca pe casa 2 lipit aceste bucati de bitum pe smoala fierbinte, pe toata suprafata nu ca la Logan pe ici pe colo ( nu o sa iasa ca in fabrica), 3 peste ele pus acest material care seamana cu foitele de aluminiiu pe podea , pe plafon nu e nevoie 3.1 poliestiren ( nu e chiar poliestiren e ceva mai dur,special facut pentru podele de automobil) 3.2peste el pus un strat gros de feotra( franceza ma omoara) 4 peste el un strat gros de mushh ( franceza ma omoara) 5 o mocheta groasa si o sa vezi diferenta Unde naiba ai vazut tu vreodata la viata matale smoala in masina? Smoala care nu e aderenta suficient pe casa, unde e suprafata rugoasa, dreapta, fara elasticitate? Smoala e dura, crapa, se topeste la temperaturi relativ joase (pe tunelul central de ex). Si as vrea sa vad cum pui tu smoala pe plafon ![]() QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 12:34) structura trebuie testata sa nu intre in rezonanta cu motorul ( programe speciale de mii de euro, GEN LMSTEST LAB, VIRTUAL LAB)www. lmsintl.com Zi zau asa. Care rezonanta a motorului, de care grad? QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 12:34) chedere de la usi mai solide Ete chedere buci-buci. Poate 2-3 randuri de chedere, ca doar nu pui chedere de usa de autobuz. suporturile motor sa fie mai bine izolate de caroserie interiorul usilor izolat Suporti motor mai bine izolati de caroserie? Haidi na, multi suporti motor ai vazut matale pe bucsi? Mestere, suporti sunt prinsi direct pe caroserie, motorul vine apoi pe ei si in functie de cat de buni sunt se mai rupe lantul vibratiilor. Dar suportii sunt fix tabla pe tabla de caroserie. Chiar si la BMW. Iar interiorul usilor izolat e frectie pentru zgomotul esapamentului QUOTE(vasii m @ 28 Apr 2009, 12:34) aceste lucruri le stiu toti nu trebuie sa le zic eu Gresesti, tampeniile nu le stiu toti pe aici. Multi pe aici stiu ce trebuie.Gata nea vasii, e clar ce dracu. Ai tu legatura cu NVH-ul cum am eu cu biserica mormona din Salt Lake City. Vezi ca au aia de la matale de la intreprindere niste lucruri interesante pe intranet despre chestiunile in discutie. Insa e adevarat, trebuie sa ai o anumita pozitie profesionala ca sa poti sa le accesezi, nu poate orice lucrator la saiba. Parerea mea: schimba-ti meseria, ca nu te pricepi deloc. Esti pe principiul lui peter: ti-ai atins gradul de incompetenta. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
burtosu |
![]()
Post
#1898
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Frati forumisti vreau o lamurire si anume, batatorul acustic trebuie montat cat mai aproape de teava de esapament sau la oarece distanta ca vreau sa mai fac niscai teste si nu stiu incotro s-o iau?Al meu sete la vreo 5-6 cm de teava.
|
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
klaus |
![]()
Post
#1899
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
cat mai aproape de teava. Cam la cca. 2 cm
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1900
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Cu toate că unii au obținut ceva liniște în mașină schimbând cuiele de ph1 cu cele de ph2, la mine a fost invers. De ceva vreme aveam niște zgomote destul de înșelătoare,zgomote care m-au purtat pe piste eronate. Când, de fapt, totul era de la cuiele de ph2. Le-am schimbat cu cele originale și totul a redevenit la normal. Adică liniște.
Concluzie: lăsați cuiele de ph1 la locul lor. ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1901
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Poti masura diametrul exterior al cuielor de ph1 comparativ cu ph2?
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1902
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
După servici.
Momentan văd că a dispărut zgomotul ăla care îl percepeam ca venind din dreptul coloanei de direcție. |
--------------------
.
.
.
|
|
burtosu |
![]()
Post
#1903
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Nu mai puneti cuie de ph2 pe ph1 ca dauneaza grav sanatatii si anume difera broastele,cele de ph2 au plastic mai mult.
|
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
nickvio |
![]()
Post
#1904
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 30 January 06 From: Timisoara ![]() |
A montat totusi cineva 2 batatoare acustice ??? Poate cineva sa ne spuna ce efect are? Si daca imbunatateste situatia, care este locul de montaj optim pentru cel de-al doilea? Multumesc !!!
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
|
|
dany_av |
![]()
Post
#1905
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 895 Joined: 25 March 07 From: pitesti ![]() |
poate sunt ,,putin" off topic, dar am facut si eu ce a facut IRONICK in postul 1604 zilele astea (cu pasla putin mai groasa). intreb si eu pe cei cu mai multa experinta decat mine, nu cumva pasla aceea se poate uda? si apoi va tine umezeala in usi, iar lucrul acesta nu stiu cum as putea eu si ceilalti care au facut asa-zisa antifonare sa-l vedem , decat sa dam panourile jos , lucru ce nu e foarte usor sa il faci periodic. astept si eu niste sfaturi ( sa o tin in continuare, sau sa o scot). multumesc anticipat
|
--------------------
dacia
logan
2006 / ambition
- XXX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1906
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 14 Apr 2009, 06:53) Cum era proverbul acela? Cine nu are batator acustic sa-si cumpere? Concluzii preliminare: chiar daca nu pare acordat optim, trebuie neaparat montat de catre cine nu-l are. Nu stiu inca daca efectul de reducere al vibratiilor este cumulabil pentru 2 batatoare acustice (gen unul pe pozitia din fabrica, intre catalizator si intermediara, altul langa prinderea nr2, cea de dupa intermediara). Revin cu o noua formulare: cine are batator acustic, sa-si mai cumpere unul. Am experimentat pozitia celui de-al doilea batator acustic (pozitiile 1,2,3 si 4; pe pozitia 0 este amplasat primul batator). evacuare_logan.jpg ( Size: 10.33k ) Number of downloads: 2685 Singura pozitie care aduce beneficii substantiale este 2, cea care se gaseste aproximativ la jumatatea distantei intre cele doua tobe; pozitiile 1,3 si 4 sunt contra-indicate, intrucat aduc cresterea nivelului de zgomot. Prin analogie se observa ca, pozitia 0, cea a batatorului amplasat de fabrica, se gaseste la aprox jumatatea distantei intre catalizator si camera detenta. Am facut masuratori, dar le am stocate pe un alt calculator, care nu mi-este la indemana momentan; pentru cei interesati, o sa le atasez in curand; concluzia ramane insa aceeasi: cumparati-va batator acustic. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
nickvio |
![]()
Post
#1907
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 30 January 06 From: Timisoara ![]() |
Multumesc de informatie. O sa-mi montez cel de-al doilea batator acustic in pozitia indicata de tine, cat de curand posibil. Ma gandesc sa folosesc idea lui Klaus, de prindere cu colier, pentru ca este simpla si cred eu, eficace.
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
|
|
klaus |
![]()
Post
#1908
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dany_av @ 29 Apr 2009, 22:34) poate sunt ,,putin" off topic, dar am facut si eu ce a facut IRONICK in postul 1604 zilele astea (cu pasla putin mai groasa). intreb si eu pe cei cu mai multa experinta decat mine, nu cumva pasla aceea se poate uda? si apoi va tine umezeala in usi, iar lucrul acesta nu stiu cum as putea eu si ceilalti care au facut asa-zisa antifonare sa-l vedem , decat sa dam panourile jos , lucru ce nu e foarte usor sa il faci periodic. astept si eu niste sfaturi ( sa o tin in continuare, sau sa o scot). multumesc anticipat Daca se pune pasla pe fetele de usa (cele de plastic) este obligatorie montarea unei folii anticondens (antiumezeala) pe fata interioara de tabla a usii, pentru a impiedica umezeala sa ajunga la fata de plastic. Se lipeste o folie de plastic care sa acopere toate gaurile din fata interioara de tabla. Fie cu mastic (greu de gasit un mastic atat de aderent pentru folia de plastic) fie cu un silicon, preferabil cel de parbrize in cheder care ramane moale mai mult timp. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
nickvio |
![]()
Post
#1909
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 30 January 06 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 30 Apr 2009, 06:27) Revin cu o noua formulare: cine are batator acustic, sa-si mai cumpere unul. Am experimentat pozitia celui de-al doilea batator acustic (pozitiile 1,2,3 si 4; pe pozitia 0 este amplasat primul batator). evacuare_logan.jpg ( Size: 10.33k ) Number of downloads: 2685 Singura pozitie care aduce beneficii substantiale este 2, cea care se gaseste aproximativ la jumatatea distantei intre cele doua tobe; pozitiile 1,3 si 4 sunt contra-indicate, intrucat aduc cresterea nivelului de zgomot. Prin analogie se observa ca, pozitia 0, cea a batatorului amplasat de fabrica, se gaseste la aprox jumatatea distantei intre catalizator si camera detenta. Am facut masuratori, dar le am stocate pe un alt calculator, care nu mi-este la indemana momentan; pentru cei interesati, o sa le atasez in curand; concluzia ramane insa aceeasi: cumparati-va batator acustic. intrebarea mea ...se monteaza pe aceasi parte ca si cel din fabrica? ( adica pe stanga sau pe dreapta, in directia de esapare a gazelor?) |
--------------------
dacia logan
ambition
2005
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1910
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Nu conteaza. This post has been edited by dia_ph2: 30 Apr 2009, 11:02 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
dany_av |
![]()
Post
#1911
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 895 Joined: 25 March 07 From: pitesti ![]() |
multumesc klaus
|
--------------------
dacia
logan
2006 / ambition
- XXX
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#1912
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
deci poate cineva sa-mi zica cum sa pun antifonu antifoc, pe un logan 2005 care nu are cuiele acelea?
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
burtosu |
![]()
Post
#1913
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Dupa parerea mea as incerca sa-l prind cu coliere din plastic(acelea cu autoblocare) de diferite zone apropiate gaurilor din izolantul fonic,este imposibil sa nu ai de unde sa-l prinzi.
|
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1914
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
O imagine de asnamblu are insonorizantelor disponibile pe Logan. Daca a mai fost poza, imi cer scuze.
insonorizante.JPG ( Size: 109.02k ) Number of downloads: 1862 daca sunt coduri de piesa nementionate pe aici, le pot oferi (desi cred ca le stie ironik) |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1915
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
A "disecat" cineva tobele la Logan?
1.4/8v - Renault 397/8200 887821 1.6/16v(mcv) - Renault 396/8200 482904 Dimensiunile exterioare sunt aceleasi, 430mm lungime, 190mm diametru, difera doar lungimea tevii care iese (mai scurta la mcv). As fi curios cu ce fel de toba finala vine motorul 1.6/16v de pe berlina. This post has been edited by dia_ph2: 5 May 2009, 12:54 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1916
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
8200906499, e versiunea cu teava scurta si groasa conform cu dialogis. La cea cu teava mai lunga nu da referinta de piesa.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1917
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Ne poti arata un screenshot cu esapamentul la 1.6/16v (daca ai)? Am cerut eu mai demult sprijinul colegilor "dotati" cu acest motor (nu mcv), de a face o poza, dar nu a "percutat" nimeni.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1918
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu am dat referinta tobei de sus din poza aia, numarul2. Cu un VIN de 1.6 16V berlina as putea afla mai precis. Poze cu masina nu am.
echap1.JPG ( Size: 76.04k ) Number of downloads: 791 echap2.JPG ( Size: 76.97k ) Number of downloads: 569 echap3.JPG ( Size: 83.5k ) Number of downloads: 429 echap4.JPG ( Size: 85.68k ) Number of downloads: 394 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1919
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.391 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am gasit un VIN de Logan faza 1 asa ca referinta pentru toba finala sedan 1,6 16V 6001548670 (cea cu teava lunga din poza de mai sus), iar detenta e 6001549295. Nu am vazut referinta de batator acustic.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
burtosu |
![]()
Post
#1920
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Vreau sa cer o parere daca am montat bine cele doua bataotoare acustice,in foto de mai jos.Si daca NU astept sfaturi.
This post has been edited by burtosu: 9 May 2009, 16:17 Attached thumbnail(s) IMG_8583.JPG ( Size: 478.2k ) Number of downloads: 731 IMG_8584.JPG ( Size: 610.2k ) Number of downloads: 852 IMG_8585.JPG ( Size: 632.86k ) Number of downloads: 731 IMG_8586.JPG ( Size: 568.9k ) Number of downloads: 679 IMG_8588.JPG ( Size: 637.1k ) Number of downloads: 711 IMG_8589.JPG ( Size: 504.83k ) Number of downloads: 655 IMG_8591.JPG ( Size: 456.61k ) Number of downloads: 624 |
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 18:15 |