Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
dia_ph2 |
![]()
Post
#1951
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|||
burtosu |
![]()
Post
#1952
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Cam greu ce-mi zici tu cu laptopul,dar este o idee buna,iar legat de 1.4 o sa vad ce pot face.
|
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#1953
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Ori nu vad eu bine ori la mine e oleaca altfel:
2009_05_17_15_41_53_0001_resize.JPG ( Size: 163.19k ) Number of downloads: 2344 2009_05_17_15_42_07_0002_resize.JPG ( Size: 146.03k ) Number of downloads: 2492 2009_05_17_15_42_15_0003_resize.JPG ( Size: 170.87k ) Number of downloads: 2453 2009_05_17_15_42_34_0004_resize.JPG ( Size: 174.03k ) Number of downloads: 2426 |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1954
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
ce iti da cu virgula? rugina?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1955
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Poate LuluMOB vrea sa se laude ca are batator acustic montat de fabrica, altfel nu vad decat ca e mai ruginita...
In alta ordine de idei, pe drumurile denivelate (din belsug, de altfel), caroseria intra intr-o rezonanta joasa, independent de turatia motorului. Probabil vine din raspunsul suspensiilor, poate din ranforsarile insuficiente, poate chiar de la montantul C; am ciocanit fiecare parte a caroseriei si, cel mai a gol suna aceasta portiune. Parca nu am auzit pe nimeni sa fi luat masuri pt dampingul acestei suprafete. In acest caz, preferabil ar fi un material mai rigid decat alubandul sau folia bituminoasa la sul, ceva in genul celor aplicate de fabrica. Cunoaste cineva de unde se poate procura un astfel de material? This post has been edited by dia_ph2: 19 May 2009, 12:22 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#1956
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Prin Moldova e mai umezeala si rugineste Loganul mai repede.
![]() E o prindere acolo pe care n-o vad la voi, probabil din cauza unghiului; ma gandesc oricum ca fara aia nu puteau s-o lase asa teleleu tanase. Eu: 2009_05_17_15_42_15_0003_resize.JPG ( Size: 62.03k ) Number of downloads: 2421 vs.Ironick: IMG_3613a.jpg ( Size: 84.82k ) Number of downloads: 848 vs.Burtosu burtosu_1.jpg ( Size: 84.88k ) Number of downloads: 888 PS: Cred ca m-am prins, la Burtosu e alta toba intermediara, la Ironick nu se vede, e celalalt cot. PS2: Si eu o am tot ![]() This post has been edited by LuluMOB: 19 May 2009, 18:43 |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1957
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 19 May 2009, 13:14) Cunoaste cineva de unde se poate procura un astfel de material? Exista cod de reper, se cumpara din service. Iti dau lacrimile cand auzi pretul ...PS. Am reusit in sfarsit sa imi gasesc microfonul si castile. PS2. TrueRTA ![]() This post has been edited by IRONICK: 19 May 2009, 22:27 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#1958
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
de la alte masini pot folosi batatorul acoustic? nu gasesc de logan in zona ...
![]() This post has been edited by Ciochy: 19 May 2009, 22:37 |
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#1959
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
De pe Renault-uri.
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1960
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
O scurta descriere a procedeului de ajustare "non-urechiometric" a pozitiei batatorului acustic:
- cu un program gen Audacity (free) se fac mai multe inregistrari pentru pozitii diferite ale microfonului, turatie a motorului - recomandat bineinteles aceeasi portiune de drum, cat mai lipsita de zgomote gen trafic, vant, etc. Inregistrarile apar sub forma unor piste, recomandat un timp de 10-20sec, in care trebuie mentinuta turatia constanta si putin respiratia... Atentie la exportul fiecarei piste (fie wav, fie mp3), trebuie dat mute la celelalte piste, pentru a nu se amesteca. - cu TrueRTA (non-free) sau similar, cu mixerul din Windows pe stereo-mix, se fac setarile din screenshotul atasat, se incarca fiecare pista intr-un player, se apasa pe butonul Go si se obtine o medie pe intervalul inregistrat (10-20sec). Se salveaza fiecare grafic pe locatiile 1,2..20 si se poate face compararea la rece a rezultatelor. Numai sa nu uitati ce corespunde fiecarei pozitii... untitled.jpg ( Size: 209.39k ) Number of downloads: 750 This post has been edited by dia_ph2: 20 May 2009, 06:49 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
male |
![]()
Post
#1961
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 25 April 09 ![]() |
am vazut ca sunt persoane care au facut izolare fonica a podelei cu aluband inca de acum 4 ani.eu am descoperit recent acest forum.ma gandesc sa-mi fac si eu o izolare de genul acesta.dar a avut cineva curiozitatea sa se uite pe sub alubandul ala si sa vada daca nu cumva a favorizat aparitia ruginei?
stiu ca nu o sa dezlipeasca nimeni nici un cm de aluband doar ca sa-mi dea mie un raspuns.ma gandeam la cei care au fost nevoiti sa-l dezlipeasca dintr-o anume situatie. |
--------------------
dacia
logan 1.4
2006
|
|
klaus |
![]()
Post
#1962
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Am desfacut eu o solenza (partial). Nu era nici un fel de rugina pe dedesubt.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
male |
![]()
Post
#1963
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 289 Joined: 25 April 09 ![]() |
klaus cat timp a avut aluband pe ea solenta aia? multumesc!
|
--------------------
dacia
logan 1.4
2006
|
|
dumiDude |
![]()
Post
#1964
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 12 May 07 ![]() |
salutare tuturor,
am citit pana pe la pagina 44 ![]() sunt posesor de reno clio symbol dci si as vrea sa mi imbunatatesc pe cat se poate confortul la volan. chedere autoadezive pt lufturile de la usi cu montant central si aripa gasesc eu... pentru chederul de la motor ce ma sfatuiti sa iau care ar fii mai moale? duminica ma duc in vitan... a mea are pus cheder in partea de jos si sus iar pe laterale as vrea sa completez eventual sa l pun pe tot dintr-o bucata. s-a tot vorbit de mocheta cauciucata.. pe asta vreau sa o pun la capota cu partea de cauciuc in jos apoi sa vin cu un strat de pasla 3mm si insonorizarea originala. Pe tabla cheala as vrea sa i dao o mana de antifon cauciucat poate chiar si aluband o folie... sper sa nu fie prea gros sandwich-ul ![]() Bordul am sa l dau jos si pe partea interioara a capacului aluband 2-3 staruri cat sa nu deranjeze la remontare, pe bordul descoperit unde se poate tot aluband sau cauciuciuc lipit cu silicon ... Cam astea ar fii ideile mele pe care le voi pune in practica pe la jumatatea lui iunie (atunci am timp) insa as vrea sa strang material pana atunci. Bineinteles contra cost ma intereseaza max 2 m de pasla fonomin chiar si bucati ... ce v-a ramas! Pe asta nu stiu de unde sa o iau in cantitate asa mica! De asemenea de unde pot procura cauciuc care sa fie tot ca fonominul, subtire si maleabil. Deocamdata cu atat va stresez. Multumesc |
--------------------
renault
clio symbol 1.5 dci
2003
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#1965
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
cine este dispus sa-mi faca rost si mie de 1-2 batatoare acustice, deoarece dezmebrarile de pe ruta judetelor Cluj, Alba nu au sau care au dau niste preturi astronomice.
|
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#1966
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
de unde pot cumpara aluband la cel mai mic pret???
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#1967
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Eu am vazut la Dedeman rola de 20 sau 25 cm latime si 10 metri lungime cu aproximativ 95 lei.
Avea mai multe feluri, unele produse de Den Braven, iar altele erau italienesti. Preturile sunt in functie de latime, lungimea avand-o toate 10 metri. Eu nu am vazut role cu lungime mai mica de 10 m. This post has been edited by cristio_79: 31 May 2009, 14:31 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1968
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Zonele unde am masurat:
Pedala accelaratie acceleratie.jpg ( Size: 242.1k ) Number of downloads: 344 Pedala ambreiaj ambreiaj.jpg ( Size: 101.14k ) Number of downloads: 273 Difuzor usa difuzor.jpg ( Size: 100.95k ) Number of downloads: 201 Montant A, zona jos montant_jos.jpg ( Size: 100.28k ) Number of downloads: 159 Montant A, zona sus montant_sus.jpg ( Size: 101k ) Number of downloads: 120 Parbriz/plansa de bord plansa.jpg ( Size: 100.42k ) Number of downloads: 96 Schimbator schimbator.jpg ( Size: 102.19k ) Number of downloads: 101 Tunel central tunel.jpg ( Size: 101.24k ) Number of downloads: 103 Frana de mana frana_de_mana.jpg ( Size: 100.71k ) Number of downloads: 116 Microfonul este terminat, trebuie sa imi gasesc altul mai bun. Nu am stat sa reglez mai nimic, am facut-o in graba. Sper sa mai am timp si de altele. This post has been edited by IRONICK: 1 Jun 2009, 22:44 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1969
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.390 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
PE loc la ralanti au fost masuratorile?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1970
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Masuratorile au fost facute la distanta foarte mica (1-3cm) de zonele indicate la viteza de 90km/h in tr.5
This post has been edited by IRONICK: 2 Jun 2009, 08:25 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1971
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
La viteza de 90km/h in treapta a 5-a avem aproximativ 2500 rpm (caz particular motor 1.4, cutie viteze Jh1), de unde rezulta 2500/60=aprox. 42hz; armonica a doua la 84hz, armonica a 4-a la 168hz, armonica 8-a la 336hz. Observ din masuratorile postate de IRONICK prezenta armonicelor de ordin 2 si 8, lipsa armonicei a 4-a, precum si o usoara necorelare a acestora, in cadrul fiecarei masuratori, probabil din cauza raportului s/n scazut (microfon si/sau placa audio).
Per total insa e de bine, inca cineva dispus sa rontaie la numere si grafice... o sa mai fac si eu niste masuratori pentru a incerca depistarea rezonantei de la 3000 si ceva de rpm. Inca ceva, am mai spus-o dar o repet: pe drumurile cu denivelari uniforme (adica nu lise), caroseria intra intr-o rezonanta joasa, cel mai probabil din cauza suprafetelor de tabla de dimensiuni mari, fara rigidizari sau materiale pt damping. Am ciocanit cu degetul montantul C si acesta vibreaza cel mai mult. Mai vibreaza si aripile fata, restul sunt destul de inerte (spre exemplu, acoperisul, in portiunea din fata este "mort"/inert). Are cineva idee cum se poate aplica aluband/folie bituminoasa pe interiorul montantului C? Este chiar esential cred eu, pentru reducerea zgomotului la rulare pe suprafete mai putin ideale. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1972
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu pe microfon dau vina pentru ce a iesit, chiar am vrut sa masor altceva in jurul a 162 +/- 5Hz si nu am putut. Mai am alt microfon Sanyo (dintr-un cass, cu electret) pe care vreau sa il incerc.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1973
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Zic si eu: polarizarea cum e facuta? O schema ar fi utila. Si ar mai fi volumul setat din placa de sunet. Indiferent ca e intrare de linie sau de microfon (depinde de laptop si de placa de sunet incorporata sau nu), eu am obtinut rezultate bune in privinta raportului s/n cu volumul setat aproape de minim. Bineinteles, cu preamplificator adecvat. La inceput am folosit sistemul meu de masurare pentru incinte acustice, de aceea multe dintre determinarile facute de mine sunt la ralanti sau cu motorul turat pe loc, pentru ca (sistemul) nu era portabil. Intre timp insa am cautat cateva capsule cu electret si am construit un preamplificator alimentat de o baterie de 9v. Am comparat cu raspunsul microfonului ECM8000 (precizez, calibrat) si nu sunt diferente semnificative in raspunsul in joasa frecventa. Exceptie a facut o singura capsula de 6mm, care se taia de pe la 160hz, restul, mai ales cele de 10mm dau rezultate foarte bune. O sa incerc sa postez si schema.
Rezonanta tablariei o sa incerc (poate, de curiozitate) sa o determin prin excitarea cu frecvente joase a panourilor. Ce ma deranjeaza ramane rezonanta de la 3k si ceva rpm (nu stiu sigur deocamdata daca este determinata de evacuare, admisie sau suportii motorului), precum si rezonanta caroseriei pe drumurile gen A2 prima portiune. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1974
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Polarizare nu am facut, ma gandeam ca nu este nevoie. O sa incerc sa il ajut atunci cu un rezistor si condensator pentru decuplare. Volumul pe placa de sunet este la 75%. Nu m-am dus in rosu nici la cel mai puternic zgomot. Capsula mea era ~4mm, asta cu care vreau sa fac teste din nou are ~7mm.
Nu am mai avut timp de teste cu batatorul, dar se pare ca in tr.5 rezonanta este mai redusa decat in celelalte trepte. Nu rezista nici o masina pe A2 partea cu ciment. Toate au rezonante de nu iti vine sa crezi. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1975
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Schema interna ECM8000: http://www.awdiy.com/uploads/pdf/Behringer...c_schematic.pdf
Se observa realizarea unui potential de 6.2v, filtrare si polarizare cu rezistenta de 15k. Din punctul acesta se poate prelua cu un condensator de 10u. Poti face abstractie de condensatorul de 3.3n, intrucat acesta corecteaza o anomalie a capsulei folosite, oricum in afara domeniului de interes si unde oricum, microfonul trebuie calibrat pentru rezultate exacte. Consider ca pana la 1khz, este suficient. 2 Jun 2009, 18:28: Asa cum am promis, iata schema preamplificatorului: sch.jpg ( Size: 111.75k ) Number of downloads: 177 Realizarea sa fizica, la repezeala: preamp.jpg ( Size: 104.95k ) Number of downloads: 357 Microfonul: mic.jpg ( Size: 122.42k ) Number of downloads: 381 This post has been edited by dia_ph2: 2 Jun 2009, 17:28 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1976
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Daca nu am avut timp pentru noi masuratori, am studiat un Audi A4 1.9TDI.
Blanite: 1.jpg ( Size: 60.77k ) Number of downloads: 645 3.jpg ( Size: 132.09k ) Number of downloads: 712 8.jpg ( Size: 103.11k ) Number of downloads: 651 6.jpg ( Size: 56.39k ) Number of downloads: 647 Scut acoperit cu material fonoabsorbant: 2.jpg ( Size: 50.12k ) Number of downloads: 665 5.jpg ( Size: 52.29k ) Number of downloads: 636 Prindere elastica toba: 7.jpg ( Size: 89.37k ) Number of downloads: 659 Mecanism inchidere usa: 9.jpg ( Size: 45.48k ) Number of downloads: 649 Chedere usi si izolatie aripa: 10.jpg ( Size: 83.85k ) Number of downloads: 674 11.jpg ( Size: 126.86k ) Number of downloads: 654 12.jpg ( Size: 36.32k ) Number of downloads: 668 13.jpg ( Size: 87.49k ) Number of downloads: 660 Fante obturare radiator: 4.jpg ( Size: 171.3k ) Number of downloads: 682 Pe dedesubtul masinii nu sunt materiale absorbante gen blanita capota, ci doar un scut de plastic. Tot scutul de sub motor este acoperit de un soi de burete, pe alocuri cu forme geometrice de dispersie probabil, motorul este acoperit de un capac pe dedesubtul caruia se afla un strat de burete. Locurile prin care trec arborii de transmisie sunt mici si acoperite de un material fonoabsorbant. Practic mai toate locurile pe unde poate scapa zgomotul motorului de sub capota sunt minutios proiectate si izolate fonic. Pana si in dreptul radiatorului se afla niste fante care se deschid numai in mers de la curentul de aer. Usile se inchid foarte frumos ca si sunet, probabil datorita chederelor si tablei mai groase, dar si mecanismului de inchidere in trepte, care, mai ales pe ultima treapta trage destul de tare usa din mana. Motorul in sine, 1.9TDI este recunoscut ca fiind zgomotos pe alte masini ale grupului VAG, dar pe Audi A4 in cauza, este mult mai silent. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
burtosu |
![]()
Post
#1977
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Daca puneau toate astea pe loganel ii dublau pretul.
Cumva modelul prezentat de tine are doua randuri de panouri antifoc? |
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1978
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Nu se pun ele in totalitate nici pe Octavia sau Passat, daramite pe o masina low-cost. Spre exemplu, o masina low-cost (pentru unii) este si Opel Corsa D 1.2, unde lipseste cu desavarsire orice blanita, exceptand insonorizantul de pe injectoare. Dar se incadreaza in "normele de zgomot" specifice segmentului din care face parte. A, sa nu uit, nici macar nu are toba intermediara. Deloc...
Audi-ul pozat de mine este din 2004. This post has been edited by dia_ph2: 4 Jun 2009, 13:17 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1979
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Masuratorile au fost facute cu microfonul amplasat pe locul pasagerului fata, la nivelul capului, viteza 4-a, cate 5 secunde "curate" pentru fiecare regim de turatie astfel: 2000 - caramiziu, 2500 - albastru, 3000 - verde, 3500 - violet, 4000 - galben. Pentru a usura citirea graficului, am translatat cu 10db masuratorile corespunzatoare 2500 si 3000rpm, si cu 20db pe cea de la 2000.
4th.jpg ( Size: 128.96k ) Number of downloads: 546 Frecventa de functionare a motorului se calculeaza cu relatia f=rpm/60. Fiind un motor in 4 cilindri, rezulta frecventa aprinderii rpm/30, aceasta numindu-se armonica de ordin 2. Din relatiile prezentate, rezulta frecventa fundamentala 33/42/50/58/67hz pentru 2000/2500/3000/3500/4000rpm, si armonica a doua 66/84/100/116/134hz. Din cate se observa pe grafic, frecventele sunt destul de bine corelate si cu o abatere destul de mica. Ce trebuie vazut este nivelul armonicii a doua, care numai la 3500rpm depaseste nivelul fundamentalei. Pentru viteza 5-a am efectuat masuratori numai la 2000rpm (caramiziu) si 2500rpm (albastru). 5th.jpg ( Size: 100.53k ) Number of downloads: 146 This post has been edited by dia_ph2: 6 Jun 2009, 10:15 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#1980
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
Toyota Corolla 1.8vvti break 2004.
2009_05_13_15_55_40_0001_resize.JPG ( Size: 929.34k ) Number of downloads: 423 2009_05_13_15_55_52_0002_resize.JPG ( Size: 964.47k ) Number of downloads: 488 2009_05_13_15_56_06_0003_resize.JPG ( Size: 756.88k ) Number of downloads: 527 2009_05_13_15_56_39_0004_resize.JPG ( Size: 557.78k ) Number of downloads: 508 2009_05_13_15_57_01_0005_resize.JPG ( Size: 717.89k ) Number of downloads: 420 2009_05_13_15_57_10_0006_resize.JPG ( Size: 636.71k ) Number of downloads: 375 2009_05_13_15_57_36_0007_resize.JPG ( Size: 493.26k ) Number of downloads: 351 2009_05_13_15_57_45_0008_resize.JPG ( Size: 511.88k ) Number of downloads: 415 2009_05_13_15_58_31_0009_resize.JPG ( Size: 961.86k ) Number of downloads: 472 2009_05_13_15_59_02_0010_resize.JPG ( Size: 536.67k ) Number of downloads: 447 |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 12:38 |