Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
ursachemihai |
![]()
Post
#1981
|
||
dasda Group: Members Posts: 245 Joined: 23 September 07 From: aici ![]() |
|
||
--------------------
Logan
berlina
2008
- bb33ddd
|
|||
burtosu |
![]()
Post
#1982
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 3 April 08 ![]() |
Daca nu ai niciun suport de prindere sudat pe traseul de evacuare intre catalizator si intermediara(la benzinare) atunci n-ai avut niciodata,ca multi altii care au loganele(nici eu n-am avut din fabrica) dar se poate monta de catre tine.
|
--------------------
dacia logan
logan
2008/kiss fm,1.6
- BZ-
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1983
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Revin cu noi masuratori (sper sa intereseze pe careva) pentru un Symbol 1.4/16v fara imbunatatiri ulterioare. Conditiile sunt aceleasi ca si mai inainte, adica in mers, cu viteza a 4-a, turatii 2000/2500/3000/3500/4000. Am ales aceasta treapta pentru ca asa permite drumul. As fi vrut sa fac un set de masuratori si pe treapta a 3-a, unde zgomotul motorului ar fi primat fata de celelalte zgomote (aerodinamic, rulare), dar nu puteam sa incomodez pe ceilalti participanti la trafic. In cadrul masuratorii am ales cate 5 secunde pentru fiecare turatie, unde nu se auzeau si alte zgomote (masini pe contrasens). Dupa cate se pare insa, 2000rpm au fost defapt 1700.
4th_symbol.jpg ( Size: 103.32k ) Number of downloads: 1314 Si o comparatie intre Logan 1.4 "modificat" si acest Symbol 1.4/16v (nota: pentru 2000rpm, comparatia nu este chiar corecta): logan_symbol_dif.jpg ( Size: 130.11k ) Number of downloads: 1348 Tot ce este pozitiv inseamna zgomot in plus la Logan. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1984
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Tot eu...
Am "tratat" ieri montantul C, si, daca tot eram prin zona, am adaugat si in restul portbagajului. Se scot mochetele si se adauga dupa gust aluband sau folie bituminoasa la sul (aceasta din urma incalzita neaparat bine pentru aderenta). Rezultatul? Conform asteptarilor; am de parcurs zilnic 2km de drum gen A2 portiunea de beton si nu mai suna a pestera. PS. Accesul este destul de dificil, dar merita. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#1985
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
Ceva poze cu lucrarea de la "C"?
![]() |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1986
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Știu că poate mulți ați făcut asta, însă eu de-abia am găsit timp și, recunosc, din întâmplare, materialul pentru a pune material tip profil D pe muchia portierei din spate care ”se întâlnește” cu portiera față, cât și pe muchia exterioară a montantului C.
Sunetul de închidere a portierei sună mai mult a ”plin”, nu se mai aude vâjâitul la vitezele mari. Pare (evident o părere subiectivă) mai ”legată”. Vreau să repet ceea ce au spus mulți, sunt o serie de mici modificări care pt. unii par nesemnificative dar care, per total, fac diferența. |
--------------------
.
.
.
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1987
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(loganmpi16 @ 10 Jun 2009, 21:16) Poze nu am apucat sa fac, pentru ca era prea intuneric si telefonul nu ma ajuta prea mult in asemenea situatii. Dar ca sa se inteleaga mai bine despre ce vorbesc, pentru cei care nu stiau, montantul C este aripa de spate. Accesul se face inlaturand mochetele din portbagaj (asa cum am spus intr-un post anterior), nu neaparat in totalitate, ci macar in partea cea mai din spate, rezultand o gaura de acces pentru maini mai mici. Zgomotul de rulare se diminueaza foarte mult (Atentie: pe suprafete cu iregularitati uniforme si marunte, gen drumuri cu beton, piatra cubica) si asta datorita dampingului suprafetei mari de tabla care intra in rezonanta. Chiar imi pare rau ca nu am apucat sa fac niste masuratori inainte. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1988
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Ca sa fie mai clar, am atasat 2 poze. In prima se vede interiorul montantului C, unde se afla aplicate de fabrica 2 bucati de material bituminos (insuficient insa pentru dampingul unei suprafete asa de mari), iar in cea de-a doua poza se vede, in mare, folia aplicata in portbagaj.
1.jpg ( Size: 33.24k ) Number of downloads: 1454 2.jpg ( Size: 138.35k ) Number of downloads: 1585 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
Ciochy |
![]()
Post
#1989
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 15 February 08 ![]() |
aia e folie bituminoasa pura
![]() |
--------------------
Oltcit
Club
1993
|
|
GBi |
![]() ![]()
Post
#1990
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 12 August 06 ![]() |
dia_ph2 eu vreau sa dau pe ambi montanti C si in compartimentul roti de rezerva cu antifon la pistol, ce zici voi obtine ceva +++ la confortul acustic
![]() This post has been edited by GBi: 12 Jun 2009, 10:57 |
--------------------
Daciaaa
Golan :))
KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04 Tot ce e bun tre' sa dispara !
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1991
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
@Ciochy
Este folie la sul de 10mp dublu adeziva, grosime 2mm. Este foarte aderenta odata ce e incalzita bine-bine cu un pistol cu aer cald. @GBi Daca mergi pe asfalt neted, ma indoiesc sa simti mare diferenta, dar odata ce-ai intrat pe o portiune de drum betonata, o sa vezi de ce merita efortul. Eu am pus prin tot portbagajul, desi nu era strict necesar dpdv al zgomotelor. Ce sa-i faci, daca cu aprox 100lei iei 10mp si nu stii unde sa-i mai pui? Referitor la montantul C, acesta suna a gol odata ce e ciocanit cu degetul, chiar rezoneaza pe o frecventa joasa, care se transmite in toata caroseria. Odata aplicate materiale pentru damping, suna mult mai plin, aproape inert. Nu stiu antifonul la pistol cum e, dar folia bituminoasa prezentata este cea mai indicata dpdv cost/performante. Totul e sa ai un pistol bun de aer cald. This post has been edited by dia_ph2: 12 Jun 2009, 11:15 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#1992
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Daca tai fasii si le lasi la soare nu se lipesc bine?
|
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#1993
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
@dia_ph2 De unde ai luat folia? Presupun ca e mai ieftina decat Alubandul. Din punct de vedere al eficacitatii e vreo diferenta fata de acesta? Klaus spunea undeva ca a testat multe tipuri de folie si ca a ramas la Aluband, unul din factorii importanti fiind faptul ca nu se dezlipeste pe suprafete verticale, se aplica bine si cand e mai frig, etc. Ma intreb daca n-ar fi mai economic sa punem (cei ce n-am facut inca insonorizarea) pe podea Arco si pe usi Aluband.
Stie cineva unde se gaseste fonomin sau ceva similar in Iasi? This post has been edited by LuluMOB: 12 Jun 2009, 12:17 |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1994
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Este mult mai ieftina si cel putin la fel de aderenta, numai ca nu se poate aplica incalzita numai la soare sau cu feonul. Trebuie caldura serioasa sa topeasca stratul superficial, numai asa adera foarte bine. Eu am deja si pe suprafetele verticale, din toamna trecuta si nu da semne ca s-ar dezlipi. Este mai anevoios insa de aplicat.
|
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#1995
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Ce a spus klaus despre Aluband este adevarat. Se lipeste foarte bine daca ai o temperatura de minim 15 grade si nu ai nevoie de foehn. Daca este soare afara e si mai bine. O rola de vreo 20 cm latime si 10 metri lungime este aproximativ 100 lei.
Rola de mai sus a costat 100 lei si are 10 mp, dar trebuie incalzita. Pasla se gaseste la Praktiker. Are denumirea de "pasla pentru lac". Dar nu are grosimea acelei pasle de culoare verde care vine din fabrica. Se poate pune in mai multe straturi. Daca vrei exact ca cea care este pe masina, vezi la anunturi topicul despre mochete pentru portbagajul Solenzei. This post has been edited by cristio_79: 12 Jun 2009, 13:00 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
valerica1 |
![]()
Post
#1996
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 5 June 09 ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 6 Jun 2009, 10:03) Masuratorile au fost facute cu microfonul amplasat pe locul pasagerului fata, la nivelul capului, viteza 4-a, cate 5 secunde "curate" pentru fiecare regim de turatie astfel: 2000 - caramiziu, 2500 - albastru, 3000 - verde, 3500 - violet, 4000 - galben. Pentru a usura citirea graficului, am translatat cu 10db masuratorile corespunzatoare 2500 si 3000rpm, si cu 20db pe cea de la 2000. [attachmentid=1627529255] Frecventa de functionare a motorului se calculeaza cu relatia f=rpm/60. Fiind un motor in 4 cilindri, rezulta frecventa aprinderii rpm/30, aceasta numindu-se armonica de ordin 2. Din relatiile prezentate, rezulta frecventa fundamentala 33/42/50/58/67hz pentru 2000/2500/3000/3500/4000rpm, si armonica a doua 66/84/100/116/134hz. Din cate se observa pe grafic, frecventele sunt destul de bine corelate si cu o abatere destul de mica. Ce trebuie vazut este nivelul armonicii a doua, care numai la 3500rpm depaseste nivelul fundamentalei. Pentru viteza 5-a am efectuat masuratori numai la 2000rpm (caramiziu) si 2500rpm (albastru). [attachmentid=1627529256] se poate vedea clar armonica de ordin doi de unde se poate calcula turatia se vede o accelerare brusca pana la turatia maxima apoi o decelerare lina functia de transfer se poate calcula simplu de aici cu unm program de convertire din turatie intrun grafic Db Hz ACEST E UN CALCUL SPECTRAL ( CACULATE SPECTRAL MAP) de obicei se calculeaza la 3000 rpm acesta fiind un etalon pentru turatia masinii benzina , adica un prag psihologic , un nivel de referinta sa zic asa, frecventa f =turatia/timp deoarece turatia=3000rmp timpl 60 sec dar deoarece o rotatie completa a axului se face cu doua miscari de piston dar in aceste 60 sec piston face 2 miscari timpul devine 30 sec atunci f=rmp/timp=3000rmp/30sec=100Hz aceasta se cheama armonica de ordin 2 armonica de ordin 4 inseamna ca in timpul a dou a rotatii ale axului se executa 4 miscari a cilindrului asa mai departe cu 6 8 10 .. cea mai importanta e cea de ordin 2 nu sunt la curent cu asa ceva dar parac asa era nu? This post has been edited by valerica1: 12 Jun 2009, 20:42 |
--------------------
sandero
2009
diverse
|
|
loganmpi16 |
![]()
Post
#1997
|
Membru autentic Group: Members Posts: 227 Joined: 31 March 09 From: Alexandria, ![]() |
Pt LuluMOB si ceilalti interesati: cateva posturi inainte Victorine a dat o adresa de net cu o firma din Bistrita care produce si vinde fonomin de culoare verde ce se gaseste in porbagaj la Sandero sub denumirea de vata polimerizata. Am comandat acum o luna 13 placi de dimensiune 1050x950 cu greutatea de 600 g. Coletul a costat 74 ron iat taxele de curier 34 ron. S-au miscat foarte repede si au raspuns promt. Comanda poti sa faci la SC NETEX SA - BISTRITA Tel/fax: 0263 234338
Mobil: 0756 151770. This post has been edited by loganmpi16: 12 Jun 2009, 21:18 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp
2011 Bussines
|
|
valerica1 |
![]()
Post
#1998
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 5 June 09 ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 11 Jun 2009, 06:21) Poze nu am apucat sa fac, pentru ca era prea intuneric si telefonul nu ma ajuta prea mult in asemenea situatii. Dar ca sa se inteleaga mai bine despre ce vorbesc, pentru cei care nu stiau, montantul C este aripa de spate. Accesul se face inlaturand mochetele din portbagaj (asa cum am spus intr-un post anterior), nu neaparat in totalitate, ci macar in partea cea mai din spate, rezultand o gaura de acces pentru maini mai mici. Zgomotul de rulare se diminueaza foarte mult (Atentie: pe suprafete cu iregularitati uniforme si marunte, gen drumuri cu beton, piatra cubica) si asta datorita dampingului suprafetei mari de tabla care intra in rezonanta. Chiar imi pare rau ca nu am apucat sa fac niste masuratori inainte. QUOTE(loganmpi16 @ 12 Jun 2009, 21:16) Pt LuluMOB si ceilalti interesati: cateva posturi inainte Victorine a dat o adresa de net cu o firma din Bistrita care produce si vinde fonomin de culoare verde ce se gaseste in porbagaj la Sandero sub denumirea de vata polimerizata. Am comandat acum o luna 13 placi de dimensiune 1050x950 cu greutatea de 600 g. Coletul a costat 74 ron iat taxele de curier 34 ron. S-au miscat foarte repede si au raspuns promt. Comanda poti sa faci la SC NETEX SA - BISTRITA Tel/fax: 0263 234338 Mobil: 0756 151770. daca ai timp sa faci masuratori intre ce ai pus tu ce ce a pus loganmpi16 diferentele sunt aceste foli si fonomim este in jur de de 5 Db intre fonomim si masina fara nimic este in jur de 10 Db poate ma insel cu cifrele dar un lucru e clar fonomimul e multl mai eficient This post has been edited by valerica1: 15 Jun 2009, 09:32 |
--------------------
sandero
2009
diverse
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#1999
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 10:31) Din care masuratori ai tras concluzia asta? Pentru ca fonominul singur nu este mai eficient decat folia bituminoasa. Doar in combinatie cu un material cu o densitate mare si asta numai la greutati comparabile pe aceeasi suprafata. Si daca citeai posturile mele, ai fi observat ca am pus folie pe montantii C cu scop de damping, nu de bariera acustica. PS c-l-o-n-a? |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
valerica1 |
![]()
Post
#2000
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 5 June 09 ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 15 Jun 2009, 11:43) Din care masuratori ai tras concluzia asta? Pentru ca fonominul singur nu este mai eficient decat folia bituminoasa. Doar in combinatie cu un material cu o densitate mare si asta numai la greutati comparabile pe aceeasi suprafata. Si daca citeai posturile mele, ai fi observat ca am pus folie pe montantii C cu scop de damping, nu de bariera acustica. PS c-l-o-n-a? poate nu m-am uitat atent eu ma refeream la testul tau facut cu microfonul la nivelul urechii(daca am inteles bine) dar repet si daca vrei sa ma contrazici fa niste teste si pe urma mai vb repet 1 fonominul ( simplu fara altceva pe el)intre 1000 Hz si 5000 Hz adica frecvente inalte are in jur de 10 Db mai silentios decat o masina fara nimic(fara folie sau altceva) 2 pune folie si fa iar testul cu microfonul si compara rezultatele intre fonomin si masina goala folie si fonomin pe urma zimi rezultatele daca sub fonomin aplici o parte cauciucata rezultatele scad si mai mult ca cat nu stiu dar scad sigur dar repet si sustin ce am zis fonominul la frecvente inalte la testul cu microfonul e mai absorbant ca folia ta fa testele si mai vb |
--------------------
sandero
2009
diverse
|
|
klaus |
![]()
Post
#2001
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Poate pe el nu frecventele medii il deranjau, ci poate alea joase.
Zic si eu, nu dau cu paru'. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2002
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
Cand am spus fonomin in combinatie cu altceva, m-am referit la "altceva" deasupra, nu dedesubt. E plin internetul (si oricand Gogu' poate fi prietenul oricui) de informatii despre damping, absorbtie, reflexie, bariere acustice, etc. Fonominul singur e aproape frectie pentru: tabla subtire si rezonanta (insuficient rigidizata cu nervuri, etc.), armonicile motorului si ale evacuarii, etc. E bun probabil pentru frecvente de peste 1khz, dar poate o sa observi ponderea unor astfel de zgomote in totalul zgomotelor transmise in habitaclu.
Fa un test simplu-simplu, chiar daca nu ai acces la ceva de masurat (poate nu lucrezi chiar la LMS sau B&K...): ia o bucata de fonomin, una de aluband, una de burete, etc, pozitioneaza-ti urechea spre o sursa de zgomot (poate fi ventilatorul mai zgomotos al unei surse pentru a aprecia zgomotul intre 1-5khz, etc) si acopera pe rand urechea cu aceste materiale. Spune-mi pe urma ce ai constatat. LE: QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 13:18) ... pune folie si fa iar testul cu microfonul si compara rezultatele intre fonomin si masina goala folie si fonomin pe urma zimi rezultatele ...fa testele si mai vb Daca te oferi voluntar cu masina ta, pot sa ti-o golesc. Daca nu, coeficientul de absorbtie sau atenuare se poate determina si prin alte metode, nu numai prin dezasamblarea masinii. Am mai auzit pe cineva mai inainte (care scria cu destule greseli) si care se lauda ca a facut astfel de teste. Daca tot tu esti acela, nu are rost sa continuam. This post has been edited by dia_ph2: 15 Jun 2009, 12:42 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
valerica1 |
![]()
Post
#2003
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 5 June 09 ![]() |
QUOTE(dia_ph2 @ 15 Jun 2009, 12:33) Cand am spus fonomin in combinatie cu altceva, m-am referit la "altceva" deasupra, nu dedesubt. E plin internetul (si oricand Gogu' poate fi prietenul oricui) de informatii despre damping, absorbtie, reflexie, bariere acustice, etc. Fonominul singur e aproape frectie pentru: tabla subtire si rezonanta (insuficient rigidizata cu nervuri, etc.), armonicile motorului si ale evacuarii, etc. E bun probabil pentru frecvente de peste 1khz, dar poate o sa observi ponderea unor astfel de zgomote in totalul zgomotelor transmise in habitaclu. Fa un test simplu-simplu, chiar daca nu ai acces la ceva de masurat (poate nu lucrezi chiar la LMS sau B&K...): ia o bucata de fonomin, una de aluband, una de burete, etc, pozitioneaza-ti urechea spre o sursa de zgomot (poate fi ventilatorul mai zgomotos al unei surse pentru a aprecia zgomotul intre 1-5khz, etc) si acopera pe rand urechea cu aceste materiale. Spune-mi pe urma ce ai constatat. sub am zis adica folie ca la logan peste care aplici fonominul eu nu ma mai contrazic cu tine pana nu faci testtele de care am zis si pe urma compara rezultatul una e cu o sursa de zgomot unidirectionata si alta e masina unde zgomotele se si reflecta ,se mai absorb(fonomin) .... in timpul mersului ai trei surse de zgomot motorul.aerul,roulement-ul ( ansamblu rotilor pe asfalt) nivelul zgomotului 1 la 50 km/ 10% rotile 90% motorul 2 la 90 Km /h 30% aerul, 40%rotile,30% motorul 3 peste 120Km/h , 50% aerul ,40% rotile,10% motorul cel mai bun material este cel care absoarbe nu cel care respinge folia iti respinge zgomotele dar fonominul ti le absoarbe de aia se pune folie si peste folie fonomin , amandoua sunt mai bune izolatoare decat una singura( fie ca e folie sau fonomin) dar daca le iei pe fiecare in parte o sa vezi ca fonominul e mai bun ca absorbant decat folia tu fa testele si pe urma vb tu lucrezi l adacia? ca cei de acolo se ocupa de asa ceva in romania nu sunt acea persona care oricum are dreptate in ce zice dar nu stie sa se exprime cei de la lms din ce am vazut pe site-ul lor cu asa ceva se ocupa deci daca spunea ca asta face nu mintea asta daca chiar lucra la Lms This post has been edited by valerica1: 15 Jun 2009, 14:20 |
--------------------
sandero
2009
diverse
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2004
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
deleted
PS. Nici clona ta nu stia sa se exprime. This post has been edited by dia_ph2: 15 Jun 2009, 14:41 |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
valerica1 |
![]()
Post
#2005
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 5 June 09 ![]() |
[quote=dia_ph2,15 Jun 2009, 12:33]
Cand am spus fonomin in combinatie cu altceva, m-am referit la "altceva" deasupra, nu dedesubt. citeste poate mai inveti ceva atotstiutorule, pune tu folie peste fonomin ![]() <span class='edit'>15 Jun 2009, 14:52:</span> [quote=dia_ph2,15 Jun 2009, 12:33]Cand am spus fonomin in combinatie cu altceva, m-am referit la "altceva" deasupra, nu dedesubt. E plin internetul (si oricand Gogu' poate fi prietenul oricui) de informatii despre damping, absorbtie, reflexie, bariere acustice, etc. Fonominul singur e aproape frectie pentru: tabla subtire si rezonanta (insuficient rigidizata cu nervuri, etc.), armonicile motorului si ale evacuarii, etc. E bun probabil pentru frecvente de peste 1khz, dar poate o sa observi ponderea unor astfel de zgomote in totalul zgomotelor transmise in habitaclu. [/quote] citeste poate mai inveti ceva atotstiutorule, eu nu stiu nici programul ala de care vb tu nu stiu sa il folosec dar daca e gratis nu e prea bun , programu bun costa mii de euro voi la dacia acolo il folositi si stii despre ce vb pune tu folie peste fonomin ![]() This post has been edited by valerica1: 15 Jun 2009, 14:55 |
--------------------
sandero
2009
diverse
|
|
klaus |
![]()
Post
#2006
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 15:14) folia iti respinge zgomotele dar fonominul ti le absoarbe de aia se pune folie si peste folie fonomin , Asa deci, folia respinge zgomoteleQUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 15:14) amandoua sunt mai bune izolatoare decat una singura( fie ca e folie sau fonomin) dar daca le iei pe fiecare in parte o sa vezi ca fonominul e mai bun ca absorbant decat folia Pai nu ziceai fix mai sus ca folia respinge zgomotele si fonominul le absoarbe? Ce naiba cauta comparatie de absorbtie intre cele doua produse, daca ele sunt destinate unor scopuri diferite? Pai e relevant atunci gradul de absorbtie a foliei bituminoase daca ea nu are acest rol?QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 15:14) nu sunt acea persona care oricum are dreptate in ce zice dar nu stie sa se exprime ![]() Iesi si tu un pic prin curte, ca poate-l (aproape sigur) intalnesti, mai schimbati o parere, o opinie, o idee. Evident, competente. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
valerica1 |
![]()
Post
#2007
|
![]() Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 5 June 09 ![]() |
QUOTE(klaus @ 15 Jun 2009, 14:57) Asa deci, folia respinge zgomotele Pai nu ziceai fix mai sus ca folia respinge zgomotele si fonominul le absoarbe? Ce naiba cauta comparatie de absorbtie intre cele doua produse, daca ele sunt destinate unor scopuri diferite? Pai e relevant atunci gradul de absorbtie a foliei bituminoase daca ea nu are acest rol? ![]() Iesi si tu un pic prin curte, ca poate-l (aproape sigur) intalnesti, mai schimbati o parere, o opinie, o idee. Evident, competente. da iti zic si tie la fel fa testele ce am zis mai sus si pe urma date mare vorbesti in necunostiinta de cauza folia repet respinge dar asta inseamna ca il reflecta in alta parte , in timp ce foniminul il absoarbe, dupa ce ai facut testele o sa vezi ca am dreptate pana atuncii... ![]() daca ar respinge in totalitate nu ar mai fi nevoie de nimic nu? deci faceti testele si vedeti realitatea ,daca dovediti cu teste ca NU AM DREPTATE IMI cer scuze va incapatanati sa spuneti aa esti prost nu stii ce vb,dar ai testat ceva? ai facut ceva de genul asta? atunci nu poti spune ca stii cand veniti cu date concrete va cred pana atunci vb din auzite sunt egal cu zero, |
--------------------
sandero
2009
diverse
|
|
klaus |
![]()
Post
#2008
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Si totusi insonorizantii fuzibili in foi absorb sau nu sunetul? Ca eu tot nu inteleg comparatia de absorbtie a undelor sonore.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dia_ph2 |
![]()
Post
#2009
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 333 Joined: 29 September 08 From: Targoviste ![]() |
QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 17:20) da iti zic si tie la fel fa testele ce am zis mai sus si pe urma date mare vorbesti in necunostiinta de cauza dupa ce ai facut testele o sa vezi ca am dreptate pana atuncii... ![]() deci faceti testele si vedeti realitatea ,daca dovediti cu teste ca NU AM DREPTATE IMI cer scuze va incapatanati sa spuneti aa esti prost nu stii ce vb,dar ai testat ceva? ai facut ceva de genul asta? atunci nu poti spune ca stii cand veniti cu date concrete va cred pana atunci vb din auzite sunt egal cu zero, Domnul valerica1 - aka vasii m, aveti nevoie de date pentru lucrarea de licenta de tot repetati obsesiv chestia cu testele? Sau parca dvs lucrati deja la LMS, pardon - scuzele mele. In alta ordine de idei, unii dintre noi am facut ceva teste, nu la fel de elaborate precum cele descrise de B&K sau LMS. Mai "subtirele", caci atat ne permitem. Apoi am citit si ceva teorie, pe care dumneata o cam incurci insa. Zice-se asa: suprafetele mari de tabla goala se ranforseaza pentru a le spori rigiditatea, se aplica materiale visco-elastice pentru dampingul suprafetei (mutarea frecventei proprii de rezonanta), se aplica materiale cu rol de absorbtie (burete cu celule deschise, pasla, etc), peste care se aseaza o folie cu rol reflexiv (vinil, plumb, etc - ceva cu densitate mare), dupa care urmeaza obisnuita mocheta a masinii. Absorbtia si reflexia in cele 2 straturi formeaza asa-numita bariera acustica (impropriu spus bariera, caci eficienta nu este de tip totul sau nimic). Mocheta impreuna cu tapiteria, plafonul si alte materiale textile de prin masina au rolul de a absorbi sunetele reflectate in habitaclu (din ce ai spus pana acum, pare ca te referi exact la aceasta utilizare a materialelor pentru absorbtie). In atata off-topic cu d-l valerica1, sper ca am adus si ceva util pentru cei care nu stiau deja aceste lucruri. |
--------------------
Dacia
Logan ph2, 1.4mpi
2008, Laureate, Abs
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2010
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Chiar nu inteleg ce dracu pierdeti timpul cu personajul asta. Voi ii explicati, el se duce la sefi cu lectia facuta si gata ...
This post has been edited by IRONICK: 16 Jun 2009, 08:41 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 07:37 |