DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 65 66 67 68 69 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

ursachemihai
post 7 Jun 2009, 00:10
Post #1981


dasda


Group: Members
Posts: 245
Joined: 23 September 07
From: aici




detin un ambition 2008 si am observat ca nu are batator acustic la traseul de evacuare. Oare nu se mai pune asa ceva? sau m-i l-au luat baietii buni?


--------------------
Logan berlina 2008 - bb33ddd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 7 Jun 2009, 20:12
Post #1982


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Daca nu ai niciun suport de prindere sudat pe traseul de evacuare intre catalizator si intermediara(la benzinare) atunci n-ai avut niciodata,ca multi altii care au loganele(nici eu n-am avut din fabrica) dar se poate monta de catre tine.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 9 Jun 2009, 06:46
Post #1983


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Revin cu noi masuratori (sper sa intereseze pe careva) pentru un Symbol 1.4/16v fara imbunatatiri ulterioare. Conditiile sunt aceleasi ca si mai inainte, adica in mers, cu viteza a 4-a, turatii 2000/2500/3000/3500/4000. Am ales aceasta treapta pentru ca asa permite drumul. As fi vrut sa fac un set de masuratori si pe treapta a 3-a, unde zgomotul motorului ar fi primat fata de celelalte zgomote (aerodinamic, rulare), dar nu puteam sa incomodez pe ceilalti participanti la trafic. In cadrul masuratorii am ales cate 5 secunde pentru fiecare turatie, unde nu se auzeau si alte zgomote (masini pe contrasens). Dupa cate se pare insa, 2000rpm au fost defapt 1700.
4th_symbol.jpg ( Size: 103.32k ) Number of downloads: 1314


Si o comparatie intre Logan 1.4 "modificat" si acest Symbol 1.4/16v (nota: pentru 2000rpm, comparatia nu este chiar corecta):
logan_symbol_dif.jpg ( Size: 130.11k ) Number of downloads: 1348


Tot ce este pozitiv inseamna zgomot in plus la Logan.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 10 Jun 2009, 07:11
Post #1984


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Tot eu...
Am "tratat" ieri montantul C, si, daca tot eram prin zona, am adaugat si in restul portbagajului. Se scot mochetele si se adauga dupa gust aluband sau folie bituminoasa la sul (aceasta din urma incalzita neaparat bine pentru aderenta). Rezultatul? Conform asteptarilor; am de parcurs zilnic 2km de drum gen A2 portiunea de beton si nu mai suna a pestera.

PS. Accesul este destul de dificil, dar merita.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 10 Jun 2009, 20:16
Post #1985


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




Ceva poze cu lucrarea de la "C"? blink.gif Se mai aude zgomotul de rulare?


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lostboy
post 10 Jun 2009, 20:48
Post #1986


Finding my way!


Group: Members
Posts: 3.261
Joined: 17 May 06




Știu că poate mulți ați făcut asta, însă eu de-abia am găsit timp și, recunosc, din întâmplare, materialul pentru a pune material tip profil D pe muchia portierei din spate care ”se întâlnește” cu portiera față, cât și pe muchia exterioară a montantului C.
Sunetul de închidere a portierei sună mai mult a ”plin”, nu se mai aude vâjâitul la vitezele mari. Pare (evident o părere subiectivă) mai ”legată”.
Vreau să repet ceea ce au spus mulți, sunt o serie de mici modificări care pt. unii par nesemnificative dar care, per total, fac diferența.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 11 Jun 2009, 06:21
Post #1987


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(loganmpi16 @ 10 Jun 2009, 21:16)
Ceva poze cu lucrarea de la "C"? blink.gif  Se mai aude zgomotul de rulare?
*



Poze nu am apucat sa fac, pentru ca era prea intuneric si telefonul nu ma ajuta prea mult in asemenea situatii. Dar ca sa se inteleaga mai bine despre ce vorbesc, pentru cei care nu stiau, montantul C este aripa de spate. Accesul se face inlaturand mochetele din portbagaj (asa cum am spus intr-un post anterior), nu neaparat in totalitate, ci macar in partea cea mai din spate, rezultand o gaura de acces pentru maini mai mici. Zgomotul de rulare se diminueaza foarte mult (Atentie: pe suprafete cu iregularitati uniforme si marunte, gen drumuri cu beton, piatra cubica) si asta datorita dampingului suprafetei mari de tabla care intra in rezonanta. Chiar imi pare rau ca nu am apucat sa fac niste masuratori inainte.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 12 Jun 2009, 07:03
Post #1988


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Ca sa fie mai clar, am atasat 2 poze. In prima se vede interiorul montantului C, unde se afla aplicate de fabrica 2 bucati de material bituminos (insuficient insa pentru dampingul unei suprafete asa de mari), iar in cea de-a doua poza se vede, in mare, folia aplicata in portbagaj.
1.jpg ( Size: 33.24k ) Number of downloads: 1454
2.jpg ( Size: 138.35k ) Number of downloads: 1585


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 12 Jun 2009, 09:43
Post #1989


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




aia e folie bituminoasa pura biggrin.gif ? cat a trebuit sa o incalzesti ca sa se lipeasca ?


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GBi
post 12 Jun 2009, 10:53
Post #1990


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 12 August 06




dia_ph2 eu vreau sa dau pe ambi montanti C si in compartimentul roti de rezerva cu antifon la pistol, ce zici voi obtine ceva +++ la confortul acustic nedumerire.gif

This post has been edited by GBi: 12 Jun 2009, 10:57


--------------------
Daciaaa Golan :)) KissFM 1.6 08 / ex. Laureate 1.4 04
Tot ce e bun tre' sa dispara !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 12 Jun 2009, 10:56
Post #1991


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




@Ciochy
Este folie la sul de 10mp dublu adeziva, grosime 2mm. Este foarte aderenta odata ce e incalzita bine-bine cu un pistol cu aer cald.

@GBi
Daca mergi pe asfalt neted, ma indoiesc sa simti mare diferenta, dar odata ce-ai intrat pe o portiune de drum betonata, o sa vezi de ce merita efortul. Eu am pus prin tot portbagajul, desi nu era strict necesar dpdv al zgomotelor. Ce sa-i faci, daca cu aprox 100lei iei 10mp si nu stii unde sa-i mai pui?
Referitor la montantul C, acesta suna a gol odata ce e ciocanit cu degetul, chiar rezoneaza pe o frecventa joasa, care se transmite in toata caroseria. Odata aplicate materiale pentru damping, suna mult mai plin, aproape inert.
Nu stiu antifonul la pistol cum e, dar folia bituminoasa prezentata este cea mai indicata dpdv cost/performante. Totul e sa ai un pistol bun de aer cald.

This post has been edited by dia_ph2: 12 Jun 2009, 11:15


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 12 Jun 2009, 11:55
Post #1992


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Daca tai fasii si le lasi la soare nu se lipesc bine?


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 12 Jun 2009, 12:16
Post #1993


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




@dia_ph2 De unde ai luat folia? Presupun ca e mai ieftina decat Alubandul. Din punct de vedere al eficacitatii e vreo diferenta fata de acesta? Klaus spunea undeva ca a testat multe tipuri de folie si ca a ramas la Aluband, unul din factorii importanti fiind faptul ca nu se dezlipeste pe suprafete verticale, se aplica bine si cand e mai frig, etc. Ma intreb daca n-ar fi mai economic sa punem (cei ce n-am facut inca insonorizarea) pe podea Arco si pe usi Aluband.

Stie cineva unde se gaseste fonomin sau ceva similar in Iasi?

This post has been edited by LuluMOB: 12 Jun 2009, 12:17


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 12 Jun 2009, 12:55
Post #1994


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Este mult mai ieftina si cel putin la fel de aderenta, numai ca nu se poate aplica incalzita numai la soare sau cu feonul. Trebuie caldura serioasa sa topeasca stratul superficial, numai asa adera foarte bine. Eu am deja si pe suprafetele verticale, din toamna trecuta si nu da semne ca s-ar dezlipi. Este mai anevoios insa de aplicat.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 12 Jun 2009, 12:55
Post #1995


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Ce a spus klaus despre Aluband este adevarat. Se lipeste foarte bine daca ai o temperatura de minim 15 grade si nu ai nevoie de foehn. Daca este soare afara e si mai bine. O rola de vreo 20 cm latime si 10 metri lungime este aproximativ 100 lei.
Rola de mai sus a costat 100 lei si are 10 mp, dar trebuie incalzita.
Pasla se gaseste la Praktiker. Are denumirea de "pasla pentru lac". Dar nu are grosimea acelei pasle de culoare verde care vine din fabrica. Se poate pune in mai multe straturi.
Daca vrei exact ca cea care este pe masina, vezi la anunturi topicul despre mochete pentru portbagajul Solenzei.

This post has been edited by cristio_79: 12 Jun 2009, 13:00


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 12 Jun 2009, 14:53
Post #1996


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(dia_ph2 @ 6 Jun 2009, 10:03)
Masuratorile au fost facute cu microfonul amplasat pe locul pasagerului fata, la nivelul capului, viteza 4-a, cate 5 secunde "curate" pentru fiecare regim de turatie astfel: 2000 - caramiziu, 2500 - albastru, 3000 - verde, 3500 - violet, 4000 - galben. Pentru a usura citirea graficului, am translatat cu 10db masuratorile corespunzatoare 2500 si 3000rpm, si cu 20db pe cea de la 2000.

[attachmentid=1627529255]

Frecventa de functionare a motorului se calculeaza cu relatia f=rpm/60. Fiind un motor in 4 cilindri, rezulta frecventa aprinderii rpm/30, aceasta numindu-se armonica de ordin 2.
Din relatiile prezentate, rezulta frecventa fundamentala 33/42/50/58/67hz pentru 2000/2500/3000/3500/4000rpm, si armonica a doua 66/84/100/116/134hz. Din cate se observa pe grafic, frecventele sunt destul de bine corelate si cu o abatere destul de mica.
Ce trebuie vazut este nivelul armonicii a doua, care numai la 3500rpm depaseste nivelul fundamentalei.

Pentru viteza 5-a am efectuat masuratori numai la 2000rpm (caramiziu) si 2500rpm (albastru).

[attachmentid=1627529256]
*




se poate vedea clar armonica de ordin doi de unde se poate calcula turatia

se vede o accelerare brusca pana la turatia maxima apoi o decelerare lina
functia de transfer se poate calcula simplu de aici cu unm program de convertire din turatie intrun grafic Db Hz

ACEST E UN CALCUL SPECTRAL ( CACULATE SPECTRAL MAP)

de obicei se calculeaza la 3000 rpm acesta fiind un etalon pentru turatia masinii benzina ,
adica un prag psihologic , un nivel de referinta sa zic asa,



frecventa f =turatia/timp

deoarece turatia=3000rmp

timpl 60 sec
dar deoarece o rotatie completa a axului se face cu doua miscari de piston

dar in aceste 60 sec piston face 2 miscari timpul devine 30 sec

atunci f=rmp/timp=3000rmp/30sec=100Hz

aceasta se cheama armonica de ordin 2


armonica de ordin 4 inseamna ca in timpul a dou a rotatii ale axului se executa 4 miscari a cilindrului

asa mai departe cu 6 8 10 ..

cea mai importanta e cea de ordin 2
nu sunt la curent cu asa ceva dar parac asa era nu?

This post has been edited by valerica1: 12 Jun 2009, 20:42


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
loganmpi16
post 12 Jun 2009, 21:16
Post #1997


Membru autentic


Group: Members
Posts: 227
Joined: 31 March 09
From: Alexandria,




Pt LuluMOB si ceilalti interesati: cateva posturi inainte Victorine a dat o adresa de net cu o firma din Bistrita care produce si vinde fonomin de culoare verde ce se gaseste in porbagaj la Sandero sub denumirea de vata polimerizata. Am comandat acum o luna 13 placi de dimensiune 1050x950 cu greutatea de 600 g. Coletul a costat 74 ron iat taxele de curier 34 ron. S-au miscat foarte repede si au raspuns promt. Comanda poti sa faci la SC NETEX SA - BISTRITA Tel/fax: 0263 234338
Mobil: 0756 151770.

This post has been edited by loganmpi16: 12 Jun 2009, 21:18

Attached File(s)
Attached File  VATA_POLIMERIZATA_1.pdf ( 95.37k ) Number of downloads: 152


--------------------
Renault Megane III Sport Tourer 1,5 dci 90hp 2011 Bussines
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 15 Jun 2009, 09:31
Post #1998


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(dia_ph2 @ 11 Jun 2009, 06:21)
Poze nu am apucat sa fac, pentru ca era prea intuneric si telefonul nu ma ajuta prea mult in asemenea situatii. Dar ca sa se inteleaga mai bine despre ce vorbesc, pentru cei care nu stiau, montantul C este aripa de spate. Accesul se face inlaturand mochetele din portbagaj (asa cum am spus intr-un post anterior), nu neaparat in totalitate, ci macar in partea cea mai din spate, rezultand o gaura de acces pentru maini mai mici. Zgomotul de rulare se diminueaza foarte mult (Atentie: pe suprafete cu iregularitati uniforme si marunte, gen drumuri cu beton, piatra cubica) si asta datorita dampingului suprafetei mari de tabla care intra in rezonanta. Chiar imi pare rau ca nu am apucat sa fac niste masuratori inainte.
*



QUOTE(loganmpi16 @ 12 Jun 2009, 21:16)
Pt LuluMOB si ceilalti interesati: cateva posturi inainte Victorine a dat o adresa de net cu o firma din Bistrita care produce si vinde fonomin de culoare verde ce se gaseste in porbagaj la Sandero sub denumirea de vata polimerizata. Am comandat acum o luna 13 placi de dimensiune 1050x950 cu greutatea de 600 g. Coletul a costat 74 ron iat taxele de curier 34 ron. S-au miscat foarte repede si au raspuns promt. Comanda poti sa faci la  SC NETEX SA - BISTRITA Tel/fax: 0263 234338
Mobil: 0756 151770.
*



daca ai timp sa faci masuratori intre ce ai pus tu ce ce a pus loganmpi16 diferentele sunt

aceste foli si fonomim este in jur de de 5 Db
intre fonomim si masina fara nimic este in jur de 10 Db
poate ma insel cu cifrele dar un lucru e clar fonomimul e multl mai eficient

This post has been edited by valerica1: 15 Jun 2009, 09:32


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 15 Jun 2009, 11:43
Post #1999


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 10:31)
...
poate ma insel cu cifrele dar un lucru e clar fonomimul e multl mai eficient
*



Din care masuratori ai tras concluzia asta? Pentru ca fonominul singur nu este mai eficient decat folia bituminoasa. Doar in combinatie cu un material cu o densitate mare si asta numai la greutati comparabile pe aceeasi suprafata. Si daca citeai posturile mele, ai fi observat ca am pus folie pe montantii C cu scop de damping, nu de bariera acustica.

PS c-l-o-n-a?


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 15 Jun 2009, 12:18
Post #2000


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(dia_ph2 @ 15 Jun 2009, 11:43)
Din care masuratori ai tras concluzia asta? Pentru ca fonominul singur nu este mai eficient decat folia bituminoasa. Doar in combinatie cu un material cu o densitate mare si asta numai la greutati comparabile pe aceeasi suprafata. Si daca citeai posturile mele, ai fi observat ca am pus folie pe montantii C cu scop de damping, nu de bariera acustica.

PS c-l-o-n-a?
*



poate nu m-am uitat atent
eu ma refeream la testul tau facut cu microfonul la nivelul urechii(daca am inteles bine)
dar repet si daca vrei sa ma contrazici fa niste teste si pe urma mai vb

repet
1 fonominul ( simplu fara altceva pe el)intre 1000 Hz si 5000 Hz adica frecvente inalte are in jur de 10 Db mai silentios decat o masina fara nimic(fara folie sau altceva)
2
pune folie si fa iar testul cu microfonul si compara rezultatele intre
fonomin si masina goala
folie si fonomin

pe urma zimi rezultatele


daca sub fonomin aplici o parte cauciucata rezultatele scad si mai mult
ca cat nu stiu dar scad sigur
dar repet si sustin ce am zis fonominul la frecvente inalte la testul cu microfonul e mai absorbant ca folia ta
fa testele si mai vb


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Jun 2009, 12:27
Post #2001


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Poate pe el nu frecventele medii il deranjau, ci poate alea joase.
Zic si eu, nu dau cu paru'.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 15 Jun 2009, 12:33
Post #2002


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Cand am spus fonomin in combinatie cu altceva, m-am referit la "altceva" deasupra, nu dedesubt. E plin internetul (si oricand Gogu' poate fi prietenul oricui) de informatii despre damping, absorbtie, reflexie, bariere acustice, etc. Fonominul singur e aproape frectie pentru: tabla subtire si rezonanta (insuficient rigidizata cu nervuri, etc.), armonicile motorului si ale evacuarii, etc. E bun probabil pentru frecvente de peste 1khz, dar poate o sa observi ponderea unor astfel de zgomote in totalul zgomotelor transmise in habitaclu.

Fa un test simplu-simplu, chiar daca nu ai acces la ceva de masurat (poate nu lucrezi chiar la LMS sau B&K...): ia o bucata de fonomin, una de aluband, una de burete, etc, pozitioneaza-ti urechea spre o sursa de zgomot (poate fi ventilatorul mai zgomotos al unei surse pentru a aprecia zgomotul intre 1-5khz, etc) si acopera pe rand urechea cu aceste materiale. Spune-mi pe urma ce ai constatat.

LE:
QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 13:18)
...
pune folie si fa iar testul cu microfonul si compara rezultatele intre
fonomin si masina goala
folie si fonomin

pe urma zimi rezultatele
...fa testele si mai vb
*



Daca te oferi voluntar cu masina ta, pot sa ti-o golesc. Daca nu, coeficientul de absorbtie sau atenuare se poate determina si prin alte metode, nu numai prin dezasamblarea masinii. Am mai auzit pe cineva mai inainte (care scria cu destule greseli) si care se lauda ca a facut astfel de teste. Daca tot tu esti acela, nu are rost sa continuam.

This post has been edited by dia_ph2: 15 Jun 2009, 12:42


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 15 Jun 2009, 14:14
Post #2003


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(dia_ph2 @ 15 Jun 2009, 12:33)
Cand am spus fonomin in combinatie cu altceva, m-am referit la "altceva" deasupra, nu dedesubt. E plin internetul (si oricand Gogu' poate fi prietenul oricui) de informatii despre damping, absorbtie, reflexie, bariere acustice, etc. Fonominul singur e aproape frectie pentru: tabla subtire si rezonanta (insuficient rigidizata cu nervuri, etc.), armonicile motorului si ale evacuarii, etc. E bun probabil pentru frecvente de peste 1khz, dar poate o sa observi ponderea unor astfel de zgomote in totalul zgomotelor transmise in habitaclu.

Fa un test simplu-simplu, chiar daca nu ai acces la ceva de masurat (poate nu lucrezi chiar la LMS sau B&K...): ia o bucata de fonomin, una de aluband, una de burete, etc, pozitioneaza-ti urechea spre o sursa de zgomot (poate fi ventilatorul mai zgomotos al unei surse pentru a aprecia zgomotul intre 1-5khz, etc) si acopera pe rand urechea cu aceste materiale. Spune-mi pe urma ce ai constatat.
*



sub am zis adica folie ca la logan peste care aplici fonominul

eu nu ma mai contrazic cu tine pana nu faci testtele de care am zis si pe urma compara rezultatul

una e cu o sursa de zgomot unidirectionata si alta e masina unde zgomotele se si reflecta ,se mai absorb(fonomin) ....

in timpul mersului ai trei surse de zgomot

motorul.aerul,roulement-ul ( ansamblu rotilor pe asfalt)
nivelul zgomotului

1 la 50 km/ 10% rotile 90% motorul

2 la 90 Km /h 30% aerul, 40%rotile,30% motorul

3 peste 120Km/h , 50% aerul ,40% rotile,10% motorul



cel mai bun material este cel care absoarbe nu cel care respinge

folia iti respinge zgomotele dar fonominul ti le absoarbe
de aia se pune folie si peste folie fonomin ,

amandoua sunt mai bune izolatoare decat una singura( fie ca e folie sau fonomin) dar daca le iei pe fiecare in parte o sa vezi ca fonominul e mai bun ca absorbant decat folia

tu fa testele si pe urma vb

tu lucrezi l adacia?
ca cei de acolo se ocupa de asa ceva in romania

nu sunt acea persona care oricum are dreptate in ce zice
dar nu stie sa se exprime

cei de la lms din ce am vazut pe site-ul lor cu asa ceva se ocupa deci daca spunea ca asta face nu mintea
asta daca chiar lucra la Lms

This post has been edited by valerica1: 15 Jun 2009, 14:20


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 15 Jun 2009, 14:31
Post #2004


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




deleted

PS. Nici clona ta nu stia sa se exprime.

This post has been edited by dia_ph2: 15 Jun 2009, 14:41


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 15 Jun 2009, 14:47
Post #2005


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




[quote=dia_ph2,15 Jun 2009, 12:33]
Cand am spus fonomin in combinatie cu altceva, m-am referit la "altceva" deasupra, nu dedesubt.

citeste poate mai inveti ceva atotstiutorule,


pune tu folie peste fonomin radmasa.gif

<span class='edit'>15 Jun 2009, 14:52:</span>
[quote=dia_ph2,15 Jun 2009, 12:33]Cand am spus fonomin in combinatie cu altceva, m-am referit la "altceva" deasupra, nu dedesubt. E plin internetul (si oricand Gogu' poate fi prietenul oricui) de informatii despre damping, absorbtie, reflexie, bariere acustice, etc. Fonominul singur e aproape frectie pentru: tabla subtire si rezonanta (insuficient rigidizata cu nervuri, etc.), armonicile motorului si ale evacuarii, etc. E bun probabil pentru frecvente de peste 1khz, dar poate o sa observi ponderea unor astfel de zgomote in totalul zgomotelor transmise in habitaclu.


*

[/quote]


citeste poate mai inveti ceva atotstiutorule, eu nu stiu nici programul ala de care vb tu nu stiu sa il folosec
dar daca e gratis nu e prea bun , programu bun costa mii de euro voi la dacia acolo il folositi si stii despre ce vb


pune tu folie peste fonomin radmasa.gif

This post has been edited by valerica1: 15 Jun 2009, 14:55


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Jun 2009, 14:57
Post #2006


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 15:14)
folia iti respinge zgomotele dar fonominul ti le absoarbe de aia se pune folie si peste folie fonomin ,
Asa deci, folia respinge zgomotele
QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 15:14)
amandoua sunt mai bune izolatoare decat una singura( fie ca e folie sau fonomin) dar daca le iei pe fiecare in parte o sa vezi ca fonominul e mai bun ca absorbant decat folia
Pai nu ziceai fix mai sus ca folia respinge zgomotele si fonominul le absoarbe? Ce naiba cauta comparatie de absorbtie intre cele doua produse, daca ele sunt destinate unor scopuri diferite? Pai e relevant atunci gradul de absorbtie a foliei bituminoase daca ea nu are acest rol?
QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 15:14)
nu sunt acea persona care oricum are dreptate in ce zice dar nu stie sa se exprime
coffee_spitsk.gif . Ce naiba, e clar, treaba e incheiata aici, daca dom' portar de la uzinele Dacia avea dreptate in enormitatile pe care le debita, dar nu stia sa se exprime...
Iesi si tu un pic prin curte, ca poate-l (aproape sigur) intalnesti, mai schimbati o parere, o opinie, o idee. Evident, competente.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 15 Jun 2009, 16:20
Post #2007


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(klaus @ 15 Jun 2009, 14:57)
Asa deci, folia respinge zgomotele
Pai nu ziceai fix mai sus ca folia respinge zgomotele si fonominul le absoarbe? Ce naiba cauta comparatie de absorbtie intre cele doua produse, daca ele sunt destinate unor scopuri diferite? Pai e relevant atunci gradul de absorbtie a foliei bituminoase daca ea nu are acest rol?
coffee_spitsk.gif . Ce naiba, e clar, treaba e incheiata aici, daca dom' portar de la uzinele Dacia avea dreptate in enormitatile pe care le debita, dar nu stia sa se exprime...
Iesi si tu un pic prin curte, ca poate-l (aproape sigur) intalnesti, mai schimbati o parere, o opinie, o idee. Evident, competente.
*



da iti zic si tie la fel fa testele ce am zis mai sus si pe urma date mare
vorbesti in necunostiinta de cauza

folia repet respinge dar asta inseamna ca il reflecta in alta parte , in timp ce foniminul il absoarbe,



dupa ce ai facut testele o sa vezi ca am dreptate pana atuncii... blink.gif

daca ar respinge in totalitate nu ar mai fi nevoie de nimic nu?


deci faceti testele si vedeti realitatea ,daca dovediti cu teste ca NU AM DREPTATE IMI cer scuze

va incapatanati sa spuneti aa esti prost nu stii ce vb,dar ai testat ceva? ai facut ceva de genul asta?

atunci nu poti spune ca stii
cand veniti cu date concrete va cred pana atunci vb din auzite sunt egal cu zero,





--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Jun 2009, 17:08
Post #2008


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Si totusi insonorizantii fuzibili in foi absorb sau nu sunetul? Ca eu tot nu inteleg comparatia de absorbtie a undelor sonore.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 16 Jun 2009, 06:43
Post #2009


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(valerica1 @ 15 Jun 2009, 17:20)
da iti zic si tie la fel fa testele ce am zis mai sus si pe urma date mare
vorbesti in necunostiinta de cauza


dupa ce ai facut testele o sa vezi ca am dreptate pana atuncii... blink.gif

deci faceti testele si vedeti realitatea ,daca dovediti cu teste ca NU AM DREPTATE IMI cer scuze

va incapatanati sa spuneti aa esti prost nu stii ce vb,dar ai testat ceva? ai facut ceva de genul asta?

atunci nu poti spune ca stii
cand veniti cu date concrete va cred pana atunci vb din auzite sunt egal cu zero,
*



Domnul valerica1 - aka vasii m, aveti nevoie de date pentru lucrarea de licenta de tot repetati obsesiv chestia cu testele? Sau parca dvs lucrati deja la LMS, pardon - scuzele mele.
In alta ordine de idei, unii dintre noi am facut ceva teste, nu la fel de elaborate precum cele descrise de B&K sau LMS. Mai "subtirele", caci atat ne permitem. Apoi am citit si ceva teorie, pe care dumneata o cam incurci insa. Zice-se asa: suprafetele mari de tabla goala se ranforseaza pentru a le spori rigiditatea, se aplica materiale visco-elastice pentru dampingul suprafetei (mutarea frecventei proprii de rezonanta), se aplica materiale cu rol de absorbtie (burete cu celule deschise, pasla, etc), peste care se aseaza o folie cu rol reflexiv (vinil, plumb, etc - ceva cu densitate mare), dupa care urmeaza obisnuita mocheta a masinii. Absorbtia si reflexia in cele 2 straturi formeaza asa-numita bariera acustica (impropriu spus bariera, caci eficienta nu este de tip totul sau nimic). Mocheta impreuna cu tapiteria, plafonul si alte materiale textile de prin masina au rolul de a absorbi sunetele reflectate in habitaclu (din ce ai spus pana acum, pare ca te referi exact la aceasta utilizare a materialelor pentru absorbtie).

In atata off-topic cu d-l valerica1, sper ca am adus si ceva util pentru cei care nu stiau deja aceste lucruri.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Jun 2009, 08:29
Post #2010


-


Group: Members
Posts: 22.548
Joined: 19 April 05
From: Romania




Chiar nu inteleg ce dracu pierdeti timpul cu personajul asta. Voi ii explicati, el se duce la sefi cu lectia facuta si gata ...

This post has been edited by IRONICK: 16 Jun 2009, 08:41


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 65 66 67 68 69 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 07:37
Forum Renault