DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

102 Pages « < 68 69 70 71 72 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier

klaus
post 26 Jun 2009, 22:32
Post #2071


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti






--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 5 Jul 2009, 19:00
Post #2072


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(Ciochy @ 11 May 2009, 12:33)
E nasol sa dai gaura in caroserie biggrin.gif, nu prea este loc de motor, ceva dublu adeziv sau cumva ?
*
Cand va prind montatorii de alarme goarnele in tablier cu holzsuruburi nu mai face nimeni galagie. Nu mai zice nimeni ca rugineste ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 6 Jul 2009, 10:21
Post #2073


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Am luat blanita de capota si cea de perete foc.

2009_07_02_13_35_22_0001_resize.JPG ( Size: 208.17k ) Number of downloads: 2474
2009_07_02_13_36_06_0002_resize.JPG ( Size: 217.7k ) Number of downloads: 2661


Pe capota am pus patratele aluband in decupajele din dublura, 1 strat. Era bine sa fi pus 2? Era important sa fi umplut complet decupajele?

2009_07_02_13_38_49_0006_resize.JPG ( Size: 206.25k ) Number of downloads: 2702
2009_07_02_13_39_31_0007_resize.JPG ( Size: 277.81k ) Number of downloads: 2598


Pentru peretele antifoc ce tratament ar fi bun sub insonorizant? Aluband (in mai multe straturi, eventual), plus pasla?

Cand am tras fir pentru CB, am scos trecerea de fire groasa, de langa servofrana si am desfacut-o din greseala in bucati, dupa care n-am mai pus-o foarte bine la loc. Mi-am dat seama inca o data acum, cand am reusit s-o montez corect, cat de mult zgomot intra pe acolo. Chiar si cu trecerea montata corect, e loc de imbunatatire. Oricum, acel mic panou de sub bord, in zona pedalelor, ajuta mult, e o zona nevralgica acolo. Bine, astea s-au mai spus demult si de multe ori.

This post has been edited by LuluMOB: 6 Jul 2009, 10:24


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 6 Jul 2009, 10:26
Post #2074


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pe capota nu este chiar asa de necesar alubandul. La peretele de foc merge sa pui 2 straturi de aluband (doar peste tabla, nu si traversa) si un strat de pasla suplimentar sub insonorizant. Daca ai mai avea inca o bucata de insonorizant negru sa astupi si gaura unde este cotul conductelor de ac este foarte bine.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 7 Jul 2009, 12:49
Post #2075


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Pe scutul de sub motor se poate aplica vreun tratament? L-am data jos sa-l indrept si ma intreb daca merita sa aplic ceva folie bituminoasa de genul celei puse de dia_ph2 sau vreun burete.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 7 Jul 2009, 12:54
Post #2076


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pe ala nu poti decat sa lipesti un alt insonorizant preluat de la alta masina. De genul aluia negru, dar pe centru in dreptul tevii de la esapament folie metalica.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 16 Jul 2009, 07:47
Post #2077


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Am schimbat ultimii 2 suporti ai coloanei de esapament cu unii mai elastici (se vad in poza cateva posturi mai sus), si, parca nu se mai transmit asa puternic vibratiile in habitaclu. Poate o sa mai caut un suport pentru prima prindere, unul care sa reziste la temperaturi mai mari (pe cei originali, ultimii 2, scrie epdm si 80).
Stie cineva daca pufaitul esapamentului provine de la toba finala sau cea intermediara? Sau de la gatuirea de la iesirea tobei finale?


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 17 Jul 2009, 19:21
Post #2078


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Am pus insonorizantul de perete antifoc, cam mult chin si nu s-a asezat chiar perfect, el fiind facut pentru dieselare. A trebuit sa-l tai putin in dreptul conductei tur de benzina, ma intreb daca in timp conducta aia nu o sa se toceasca, fiindca acum ea freaca putin in pasla iar motorul evident se mai misca misca. O fi drobul de sare?
Bradutii de prindere pe care-i aveam nu prea mai tin, probabil au fost smulsi in loc sa fie desfiletati si aripioarele unisens ce tin loc de filet s-au cam rupt, cert e ca nu mai tin bine. Si nu cred ca gasesc in Iasi.
Efecte sunt, se reduce zgomotul in zona mediilor si spre inalte, frecventele joase parca mai putin. Asta la ureche, fara aparate.
Partea buna e ca modelul asta acopera si pompa abs, cum recomanda IRONICK.
Urmeaza podeaua. Am gasit folie asemanatoare cu cea a lui dia_ph2, am s-o folosesc pe zonele mari, iar cu aluband ma bag prin colturi, pe la nervuri, etc.

This post has been edited by LuluMOB: 17 Jul 2009, 19:50


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 18 Jul 2009, 18:19
Post #2079


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




am vibratii(zgomot) puternice de la muzica, la bara de reglare a scaunelor ... vreo idee cum sa le atenuez vibratiile ?


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 19 Jul 2009, 07:24
Post #2080


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




2009_07_17_16_30_00_0001_resize.JPG ( Size: 207.9k ) Number of downloads: 2449
2009_07_17_16_30_00_0002_resize.JPG ( Size: 173.87k ) Number of downloads: 1088
2009_07_17_16_30_00_0003_resize.JPG ( Size: 220.38k ) Number of downloads: 1040


L-am pus de proba, sa vad cum se aseaza. O sa-l desfac in partea de sus sa bag folie bituminoasa.

This post has been edited by LuluMOB: 19 Jul 2009, 07:26


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 20 Jul 2009, 06:57
Post #2081


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




In urma unor cautari intense, am aflat cine este raspunzator pentru pufaitul de la ralanti al tevii de esapament, mai ales cu AC pornit: toba intermediara. Sunetul este cam asa: Attached File  a.mp3 ( 101.07k ) Number of downloads: 194

Gasind eu aceasta lucrare interesanta Attached File  Theoretical_and_experimental_investigation_of_mufflers.pdf ( 3.45mb ) Number of downloads: 77
, mi-am dat seama ca, toba intermediara la motorizarea de 1.4, este de fapt o camera de expansiune, cu o atenuare de circa 6db la frecventele de aprox 325hz-975hz-etc, si cu atenuare nula la 650-1300hz-etc (vazusem in prealabil o astfel de toba sectionata la un centru de dezmembrari, fiind absolut goala). Analizand spectrul de zgomot al evacuarii la circa 1m distanta de capatul tevii, am aflat ca pufaitul este datorat insuficientei atenuari la frecvente medii-inalte (peste 1khz, cu precadere la frecventele mentionate 1300hz-2600hz-etc).
Am confectionat din pvc urmatoarea toba, pe care am pus-o in prelungirea tevii de esapament:
1.jpg ( Size: 192.8k ) Number of downloads: 1227
2.jpg ( Size: 190.73k ) Number of downloads: 917
3.jpg ( Size: 176.98k ) Number of downloads: 876

Lungimea acesteia a fost aleasa ca fiind un sfert din lungimea efectiva a tobei intermediare existente, adica 67mm (cei curiosi pot face calculele pe baza materialului de mai sus, pentru a afla de ce am ales aceasta lungime). Diametrul "tobei" a fost ales pentru o atenuare de circa 9db cu toba goala, dar pe care am umplut-o pana la urma cu material absorbant, pentru a scapa de minimul/maximul de atenuare specific camerelor de expansiune goale.
Per total, in acest grafic se vede rezultatul inainte/dupa, cu mentiunea ca, la ultima masuratoare, microfonul a fost mai aproape de teava de esapament cu lungimea tobei experimentale.
untitled.jpg ( Size: 142.96k ) Number of downloads: 730


Rezultatul este acesta: Attached File  b.mp3 ( 94.5k ) Number of downloads: 166


Ca si o concluzie, cine nu vrea sa-si schimbe toba intermediara, poate confectiona o astfel de toba cu dimensiunile prezentate, care se poate atasa dupa toba finala (taind bineinteles teava si inserand-o aici). Dimensiunile sunt alese pentru a se putea incadra perfect in spatiul disponibil. Tip: nu uitati ca acesta a fost un experiment, de aceea am folosit pvc-ul.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 20 Jul 2009, 07:44
Post #2082


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




@dia_ph2 tota stima ptr munca depusa de tine si ceilalti membrii ai forumului in combaterea zgomotelor,dar,am si eu o inrebare ptr tine si nu numai,anume m-am mai pricopsit cu un batator acustic de 380 gr si as vrea sa-l montez imediat dupa intermediara sau altundeva,fac ceva sau ma agit degeaba,mentionez ca am unu de 400 gr in pozitia de fabrica si unul de 380 gr in ultimul cot al evacuarii.

This post has been edited by burtosu: 20 Jul 2009, 07:45


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 20 Jul 2009, 08:05
Post #2083


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Eu am pastrat un singur batator acustic pe pozitia care vine din fabrica. Asta spune aproape totul, din moment ce am experimentat destul de mult pozitia celui de-al doilea batator. Nu am experimentat insa cu cele 2 batatoare prinse in acelasi punct. Teoretic, asta ar insemna cresterea atenuarii la frecventa pe care sunt acordate (proportionala cu masa). Poate cel de diesel este acordat pe alta frecventa (invers proportionala cu elasticitatea), dar asta nu am cum sa stiu decat verificand experimental. Atunci da, s-ar putea obtine rezultate.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Jul 2009, 15:55
Post #2084


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




Mie a inceput sa imi treaca de modificari ... mai am niste materiale de pus prin masina si cam atat.

This post has been edited by IRONICK: 20 Jul 2009, 15:55


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 20 Jul 2009, 16:05
Post #2085


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Pai normal, cand incepi sa nu mai stii daca e pornit motorul sau nu, si cand te uiti la turometru sa vezi pe unde sta acul, te opresti.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 20 Jul 2009, 16:07
Post #2086


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Am pus doua batatoare de benzinar pe pozitia de fabrica,iar cel de diesel l-am pus in ultimul cot al evacuarii,acum trebuie sa ies la un drum mai intins sa vad rezultatele(miercuri pana la Bucuresti).


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Jul 2009, 18:34
Post #2087


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.912
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Ciochy @ 18 Jul 2009, 19:19)
am vibratii(zgomot) puternice de la muzica, la bara de reglare a scaunelor ... vreo idee cum sa le atenuez vibratiile ?
*


O greutate pe mijlocul ei sau izolata de restul cadrului cu bucse de cauciuc.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciochy
post 20 Jul 2009, 21:02
Post #2088


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 15 February 08




mie nu vor sami dea aia de la dezmembrari batatoare, zic ca nu descompleteaza traseul de evacuare, retardatii


--------------------
Oltcit Club 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 20 Jul 2009, 21:19
Post #2089


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(LuluMOB @ 20 Jul 2009, 17:05)
Pai normal, cand incepi sa nu mai stii daca e pornit motorul sau nu, si cand te uiti la turometru sa vezi pe unde sta acul, te opresti
radmasa.gif
Nu este nici chiar asa cum spui tu, dar daca o faceau asa din fabrica cum o am eu acum, nu se mai plangea nimeni de insonorizare. Eu am preferat varianta cea mai ieftina, efectul maxim. Mai am niste materiale de Megane&Clio, burete cu strat de cauciuc si niste pasla groasa. Saptamana viitoare vreau sa le pun si pe alea si termin cu capitolul insonorizare Logan. Ca nu am mai facut aproape mai nimic de anul trecut.
In momentul de fata este in studiu impreuna cu YRX ceva carenaje, deflectoare si vortex. Sa speram ca nu trece iar anul ...

This post has been edited by IRONICK: 20 Jul 2009, 21:23


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 20 Jul 2009, 21:32
Post #2090


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




QUOTE(dia_ph2 @ 20 Jul 2009, 06:57)
In urma unor cautari intense, am aflat cine este raspunzator pentru pufaitul de la ralanti al tevii de esapament, mai ales cu AC pornit: toba intermediara. Sunetul este cam asa: Attached File  a.mp3 ( 101.07k ) Number of downloads: 194

Gasind eu aceasta lucrare interesanta Attached File  Theoretical_and_experimental_investigation_of_mufflers.pdf ( 3.45mb ) Number of downloads: 77
, mi-am dat seama ca, toba intermediara la motorizarea de 1.4, este de fapt o camera de expansiune, cu o atenuare de circa 6db la frecventele de aprox 325hz-975hz-etc, si cu atenuare nula la 650-1300hz-etc (vazusem in prealabil o astfel de toba sectionata la un centru de dezmembrari, fiind absolut goala). Analizand spectrul de zgomot al evacuarii la circa 1m distanta de capatul tevii, am aflat ca pufaitul este datorat insuficientei atenuari la frecvente medii-inalte (peste 1khz, cu precadere la frecventele mentionate 1300hz-2600hz-etc).
Am confectionat din pvc urmatoarea toba, pe care am pus-o in prelungirea tevii de esapament:
1.jpg ( Size: 192.8k ) Number of downloads: 1227
2.jpg ( Size: 190.73k ) Number of downloads: 917
3.jpg ( Size: 176.98k ) Number of downloads: 876

Lungimea acesteia a fost aleasa ca fiind un sfert din lungimea efectiva a tobei intermediare existente, adica 67mm (cei curiosi pot face calculele pe baza materialului de mai sus, pentru a afla de ce am ales aceasta lungime). Diametrul "tobei" a fost ales pentru o atenuare de circa 9db cu toba goala, dar pe care am umplut-o pana la urma cu material absorbant, pentru a scapa de minimul/maximul de atenuare specific camerelor de expansiune goale.
Per total, in acest grafic se vede rezultatul inainte/dupa, cu mentiunea ca, la ultima masuratoare, microfonul a fost mai aproape de teava de esapament cu lungimea tobei experimentale.
untitled.jpg ( Size: 142.96k ) Number of downloads: 730


Rezultatul este acesta: Attached File  b.mp3 ( 94.5k ) Number of downloads: 166


Ca si o concluzie, cine nu vrea sa-si schimbe toba intermediara, poate confectiona o astfel de toba cu dimensiunile prezentate, care se poate atasa dupa toba finala (taind bineinteles teava si inserand-o aici). Dimensiunile sunt alese pentru a se putea incadra perfect in spatiul disponibil. Tip: nu uitati ca acesta a fost un experiment, de aceea am folosit pvc-ul.
*




de acord cu tine dar dupa graficul tau se vede clar ca ai atenuat mai mult frecventele inalte si in nici un caz pe cele joase pe care daca tin bine minte tu vroiai sa le atenuezi

e ff bine s-a atenuat destul de mult ,

inca o chestie vezi ca la frecvente de peste 1000Hz daca misti pozitia microfonului chiar cu si 2 cm fata de pozitia in care ai masurat prima configuratie , o sa ai niste diferente de masuratori de o sa te miri si zici ce buna configuratie am facut si in realitatea diferenta sa fie din cauza pozitiei microfonului



This post has been edited by valerica1: 20 Jul 2009, 21:39


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Jul 2009, 21:37
Post #2091


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 20 Jul 2009, 22:19)
radmasa.gif
Nu este nici chiar asa cum spui tu, dar daca o faceau asa din fabrica cum o am eu acum, nu se mai plangea nimeni de insonorizare.
*


Daca le faceau aia din fabrica cum e masina matale, nu mai vindea nici dracu' clio symbol...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 21 Jul 2009, 06:17
Post #2092


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




QUOTE(valerica1 @ 20 Jul 2009, 22:32)
de acord cu tine dar dupa graficul tau se vede clar ca ai atenuat  mai mult frecventele inalte si in nici un caz pe cele joase pe care daca tin bine minte tu vroiai sa le atenuezi
*



Era vorba doar de pufaitul de la ralanti al tevii de esapament, lucru de care "m-am mai plans" pe-aici, pufait care se aude doar la ralanti, doar in exteriorul masinii, mai ales cu AC pornit.

@Ironick: ce masuri ai luat pentru micsorarea zgomotului si vibratiilor induse in caroserie?


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 21 Jul 2009, 07:32
Post #2093


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Inainte de Logan am avut un R9 diesel pe care l-am donat cuiva de la tara. Masina aia avea blana pe capota, folii bituminoase pe peretele antifoc, covoare de cauciuc+burete dens sub mocheta pe toata podeaua, plus bucati mari de folie bituminoasa, la fel in usi si pe aripile spate, iar in portbagaj o 'mocheta' groasa gen pasla si pe lateral 'carenaje' interioare facute dintr-un soi de epdm. Daca as fi stiut, le-as fi pastrat. (Ca masina, era mai silentioasa troaca aia din 83 decat asta din 2007.)

dia_ph2, felicitari pentru localizarea pufaitului. Oare nu gasim o toba intermediara de la alta masina, care sa fie mai usor de adaptat?


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 21 Jul 2009, 15:15
Post #2094


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Da, cea de pe Logan 1.6/8v sau 1.6/16v (cu camera dubla).


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livium
post 24 Jul 2009, 15:12
Post #2095


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 23 April 07
From: Suceava




sa inteleg ca pentru 1.4 o toba mai buna ar fi de 1.6/8v sau 1.6/16v. Dar pt. 1.6/8v, ce ar fi recomandat ca sa mai scada din pufaituri?


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 29 Jul 2009, 07:42
Post #2096


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




cum arata o toba sectionata


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 29 Jul 2009, 10:07
Post #2097


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Si eu care am crezut ca o sa ne arati o toba de Logan... nicidecum un fel de catalizator de pe cine stie ce masina...


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valerica1
post 29 Jul 2009, 10:41
Post #2098


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 5 June 09




in afara de forma nu difera cu nimic fata de cea de logan,


e de renault


--------------------
sandero 2009 diverse
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 30 Jul 2009, 14:26
Post #2099


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Stie cineva daca la Symbol cu motorul 1.2/16v, suportul motor este hidroelastic sau nu? Sandero cu aceasta motorizare, am vazut acum ca-l are identic cu cel de Logan 1.4. Ciudat este ca, la lansare, era expus un Sandero 1.2 cu suport motor diferit de ce este pe Logan.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burtosu
post 31 Jul 2009, 07:55
Post #2100


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 3 April 08




Am un prieten cu simbol 1.2 16V si o sa fac o poza la suport si-o s-o postez.


--------------------
dacia logan logan 2008/kiss fm,1.6 - BZ-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
102 Pages « < 68 69 70 71 72 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 06:46
Forum Renault