Motor de R5 Alpine pe berlina, ...si alte imbunatatiri aferente
![]() ![]() ![]() |
Motor de R5 Alpine pe berlina, ...si alte imbunatatiri aferente
bodel |
![]()
Post
#181
|
||
![]() rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|||
Muttley |
![]()
Post
#182
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(bodel @ 14 Aug 2007, 13:40) Muttley din simpla curiozitate poti atasa o poza cu galeria de evacuare? Am vazut mai multe tipuri de galeri si trasee folosite. Am vazut eu ceva intr-o poza pusa de tine dar nu prea e clar ca in mare parte e acoperita de un sac. Am poze cu galeria. Am sa le postez cand ajung la calculatorul unde le-am descarcat. E o galerie artizanala 4-2-1. Chiar excelent lucrata. Pacat ca e cam veche da' merge mai mult decat bine. Din pacate anunt cu tristete ca am stagnat lucrarea. Vorba cuiva care spunea ca lui i-a luat 1 an ca sa puna la punct un motor. Eu am alocat 2 saptamani jumate si nu a fost suficient. Cel mai mult m-oftic ca am si pus motorul sus. Iata ce s-a-ntamplat... Ati vazut c-am dat jos motorul de Dacie si am pregatit carcasa d-ambreiaj. Ei bine, ieri dimineata am pus motorul de Alpine. Am fost foarte incantat de faptul ca vine PERFECT pe suporti si pe cutie. Parca era de acolo. Starea euforica s-a transformat in depresie puternica cand am incercat sa pun alternatorul. Nu incapea intre bloc si aripa nici fara carburatoare. Am scos suportul de alternator de pe bloc si nici asa nu-ncapea. Blocul asta de gtt are o umflatura in zona alternatorului. Am pus carburatoarele ca sa-mi fac o idee de ce se-ntampla acolo. Nici intr-o mie de ani nu intra alternator in locul ala. Sunt doua solutii posibile la problema - ori modificat contraaripa, ori confectionat un suport si coborat alternatorul sub lonjeron. Situatie-n care se impune si folosirea unui intinzator suplimentar, de vreme ce cu un asemenea montaj cureaua se infasoara pe fulia arborelui cotit pe un sector de cerc mult prea mic => nu pericol de patinare, ci patinare sigura a curelei. In oricare din variante - repet, modificat aripa (taiat, sudat, vopsit) sau coborat alternatorul sub masina (suporti, intinzator), mi-ar fi fost necesara o saptamana. Se adauga carburatoarele care vin f aproape de contraaripa deci ideea mea cu filtre de ulei a picat. Singura solutie-s filtre ca ale lui bodel, montate sub unghi la primii doi cilindri. Dar filtrele astea-mi lipsesc. Nu mai zic de sistemul de atasare care ar mai fi consumat ceva timp. Nu mai pun eventualele probleme care ar fi aparut sau nu la pornire, reglajele si cate si mai cate. Deci nu mi-au trebuit mai mult de 10 minute sa hotarasc ca trebuie sa aman scandalu' pentru alta data. Oricum, ma durea stomacul de suparare, asa ca n-a fost greu sa-mi bag picioarele. Nu-mi venea sa cred ca am ajuns asa aproape si ca sunt nevoit sa renunt. Cum masina-mi trebuie, tot aseara am dat alpinu' afara si am luat inapoi suportii, volanta si ambreiajul. Azi dimineata le-am pus inapoi pe motorul de Dacie si l-am urcat sus. Antigel, ulei, filtru de ulei, bani aruncati pe fereastra. O nimica toata daca privesc imaginea de ansamblu. Asadar sufletu' Dacia Alpine, e-n continuare Alpine wannabe. Probabil la urmatorul concediu sa revin asupra lui, sau altfel... Vedem. PS: am cateva poze cu alpinu' pe masina si cu carburatoarele puse. Am sa le postez cand oi putea sa le descarc (acu-s la net cafe) sa va dati o parere cu locul ala de alternator. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
madalinu |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 25 July 07 ![]() |
te lasi asa usor de meserie????????????nu se poate..........................................
![]() |
--------------------
dacia
berlina
1985
- SV XX XXX ce'si face omu cu mana lui se cheama lucru manual........
|
|
argon |
![]()
Post
#184
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
probabil s-a gandit ca asa ceva se face intr-un concediu...acum s-a convins ca nu-i asa.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Chiar daca nu am spus nimic, am urmarit intens topicul. Pacat ca s-a terminat asa (sper ca pt moment
![]() ![]() QUOTE(finutu @ 15 Aug 2007, 23:15) driverx ai mai fost si moderator la clt, nu ai cunostinte prea bune in materie si faci misto aiurea. ![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
kostake |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru relaxat Group: Members Posts: 187 Joined: 1 February 06 ![]() |
E ca in "Greu de ucis".Astept partea aIIa...
Bafta ! |
--------------------
dacia
logan 1,4
2005 laureat
- B 10 xxx
|
|
argon |
![]()
Post
#188
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#189
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
hm. Cam nasol. Stie cineva cumva care sunt diferentele intre motorul de 5 alpine si cel de 8G? Ma intereseaza puterea in principal, desi nu numai. Ma gindesc ca poate era mai usor sa mergi pe traseul modificarii motorului catre un 8G folosind cit se poate de mult din piesele de 5A (daca, sau in masura in care e posibil asa ceva). Asta ti-ar fi scutit problemele cu adaptarea motorului pe sasiu in principal care par a fi cele mai mari. Din ce vazui p-aci paree ca ar putea fi folosita chiulasa (care seamna cu cea cross-flow de 8G) ceea ce ar fi un mare pas inainte.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#190
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(argon @ 16 Aug 2007, 06:50) Nu, de cineva care se interesa din timp ce inseamna sa pui un alt motor pe o dacie.......(adaptari, modificari etc) La mine motorul a fost facut, pus pe masina si pornit + plecat in rodaj in 2 zile pentru ca am avut toate adaptarile facute din timp....... 16 Aug 2007, 08:19: QUOTE(Gheorghedracu @ 16 Aug 2007, 07:47) hm. Cam nasol. Stie cineva cumva care sunt diferentele intre motorul de 5 alpine si cel de 8G? Ma intereseaza puterea in principal, desi nu numai. Ma gindesc ca poate era mai usor sa mergi pe traseul modificarii motorului catre un 8G folosind cit se poate de mult din piesele de 5A (daca, sau in masura in care e posibil asa ceva). Asta ti-ar fi scutit problemele cu adaptarea motorului pe sasiu in principal care par a fi cele mai mari. Din ce vazui p-aci paree ca ar putea fi folosita chiulasa (care seamna cu cea cross-flow de 8G) ceea ce ar fi un mare pas inainte. lasand la o parte ca sfaturile de la tine sunt multe, ia lumineazane si pe noi de unde facea rost micul tuner de piese de 8G ???????????? sunt foarte curios de raspunsul tau......... poate daca aviatore spui si ceva practic.......... solutia la problema cu alternatorul este urmatoarea : - suport de alternator de motor de r18........ (eu asta am gasit care sa se potriveasca sau faci unu home made) - aplatizarea tablei din dreptul alternatorului ( contra aripa luata la ciocan.....) - curea mai lunga nu merge cea de dacie....(masori si tu) problema cu carburile se rezolva usor trebuie doar sa dai cateva ciocane ca sa intre filtrele, trompete sau ce ai tu....... voi credeti ca motorul il luati si il puneti pe masina tac - pac ??????? fara sa umblati la table, fara multa munca poate ar trebuie sa lasati visele acasa si uitatul la discovery cand fac aia masini........ mari probleme la punerea unui motor pe o masina...... un alt suport de alternator, o tabla luata la ciocan si o sudura in spate la chiulasa.......... This post has been edited by AAlpine1: 16 Aug 2007, 08:19 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
emircea |
![]()
Post
#191
|
![]() membru cu Te-FiSI Group: Members Posts: 756 Joined: 14 June 04 From: Timisoara ![]() |
Daniel, uleiul sper ca a ramas in motor si ai recuperat antigelul. Deci nu sunt bani aruncati.
Nu te pot ajuta cu nici un sfat la ce te doare mai tare, alternatorul, ca n-am facut si nici n-am vazut inca asa ceva. Te pot ajuta cu o idee legata de aprindere, sa nu umbli pe coclauri: da un PM la Gotronic (il gasesti aici) si-l rogi sa-ti trimita o aprindere cu senzor de-a lui; costa in jur de 60 ron, senzorul se instaleaza usor in locul platinei si merge super-ok. A fost dezvoltat pentru dacie, daca platina ta e identica cu cea de dacie ca dimensiuni, apeleaza cu incredere la solutia asta. Eu am de la el de la inceputul anului un model incipient si e beton. Stati linistiti, n-am nici o intentie de a face reclama... Bafta multa si nu dispera, mai mult de jumatate din probleme s-au dus. Poti sa iei motorul la B, il depozitezi in siguranta, aduni restul de piese, iar pusul pe masina si pornitul le poti termina intr-un wk-nd, cu ceva ajutoare. This post has been edited by emircea: 16 Aug 2007, 11:58 |
--------------------
Dacia 1300, 1981;
Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009;
1981 / 1977 / 2009
- MH / TM / B Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#192
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Da, si eu as cuteza sa te incurajez sa nu te dai batut. Cam asa mi se intimpla si mie, un pas inainte si doi inapoi. Si daca nu crezi, iti spun ca 17G ul meu asteapta de sapte ani sa fie pus la loc intr-o singura bucata. Si nu fara motiv. Dar cred ca e mai bine asa, caci tot ceea ce e terminat e facut ca lumea, si nu mai e nevoie sa o iau de la capat. Sunt convins ca daca te mai gindesti o sa gasesti o solutie cu alternatorul. Uneori ca sa rezolvi o problema corect cel mai bine e sa nu te mai gindesti la ea de loc.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Siconi |
![]()
Post
#193
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pacat ca o lasi asa... din ambitie si mi-as lua vreo 2 zile de fara plata ca sa rezilv treaba. Mi-as face un suport home-made dupa masuratorile de rigoare si gata. Acuma, vezi tu ce-i de facut. Poti lucra si dupa servici, asta daca nu ai vreun job gen "slave"...
O scoti tu la capat. Eu de cat timp tot zic ca ma apuc sa fac una-alta dupa servici (termin la ora 15, uneori si mai repede), dar inca nu m-am apucat de etapa a 2-a a masinii mele. Poate intr-o zi imi iau inima-n dinti si m-apuc de treaba. Cred ca asa o sa faci si tu... |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Muttley |
![]()
Post
#194
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Deci am o greata-n mine si o lipsa de chef cum nu cred c-ati simtit vreodata. Abia am terminat sa-l car inapoi in casa afurisitu. Parca atat de greu n-a fost niciodata si l-am tot carat. L-am imbracat in coli de hartie, am tras perdeaua peste el si sa nu-l mai vad! Mi-e antipatic o vreme. Sunt terminat si fizic si nervos, tre' sa ma bucur de ultima zi de concediu, sa ma pun pe picioare.
AAlpine1, "micul tuner" nu se atinge de tabla masinii. Eu va inteleg si pe voi p-undeva, doua ciocane (da' CIOCANE, d-alea de le ridici in 2 oameni) si se rezolva toate problemele in 5 minute. Imi pare rau ca nu pot gandi si eu ca voi. Serios. La mine nu conteaza doar functia, ma mai doare si forma cateodata. Si ce am indurat astea doua saptamani e o nimica toata pe langa munca pe care am depus-o acu' 4 ani cand am facut tabla la masina. Exista si unele implicatii sentimentale, ma rog, nu insist. Astea-s fixurile mele. Uneori prefer sa escaladez muntele si sa cobor pe partea cealalta decat s-o iau prin tunel. In sfarsit... Va dau si eu niste sfaturi in caz ca vreodata va bagati la asa ceva... 1) nu conteaza daca aveti sau nu timp. Va trebuie SPATIU!!! Va trebuie o curte a voastra, un garaj ar fi ideal, unde sa fiti dezordonati, unde sa va puteti lasa masina bucati fara sa va phoota nimeni la cap ca-i incurcati, ca ati lasat dezordine sau ca la ora 18 se inchide pravalia. Si sa va puteti intinde pe perioada indefinita. Si 10 ore pe saptamana sunt suficiente daca aveti asa ceva. N-am scris pana acum ca mi s-a parut de prost gust sa postez asta, da' scria cineva la un moment dat ca lucrez in mizerie, ca tin piesele pe jos. Pe perioada cat am curatat motorul n-aveam nici macar voie sa bag masina-n curte! O tineam afara, pe strada, daca-mi trebuia o pensula sau o sticla de diluant, o carpa, sau dracu mai stie ce, trebuia sa ma duc la masina. Sa ma intind cu piesele prea mult n-aveam voie, ca incurcam. Mi s-a pus la dispozitie bena unei dacii papuc, cred c-ati remarcat in poze. A trebuit sa ma descurc cu multe ziare si pungi de plastic. Cand a fost de curatat galeria de evacuare de rugina si am inceput sa dau cu flexul si peria de sarma a trebuit sa ma opresc, ca faceam zgomot. Chestii de genul asta te consuma nervos, tot ce-ti mai trebuie la o poveste dintr-asta-i stresul. Nu ma lamentez p-aici, doar va recomand sa va alegeti bine locul unde lucrati. Va invidiez tare pe cei care aveti garaje, ati face bine sa constientizati norocul ce-l aveti... 2) va trebuie o a doua masina. Daca p-aia pe care lucrati ati imobilizat-o n-aveti cum sa va duceti dupa saibe de 8 cu tramvaiul. De fapt sa reformulez... Masina pe care o modificati nu are voie sa fie masina de zi cu zi! Intra pe planul doi, devine "masina de suflet". Pentru treburile zilnice va trebuie alta. Va multumesc mult pt incurajari. Nu stiu cand sau daca voi relua lucrul la acest motor. Oi vedea... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#195
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cred ca-i deprimat de nu mai zice nimic...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#196
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
mai Muttley...ce pot sa zic...imi pare rau...stiu cum e sa lucrezi pe unica masina si apoi sa alergi cu tramvaiul dupa saibe....am patit si eu asta ,mai demult....parca imi pare mie rau ....
![]() mai gandeste-te....nu lua decizia deodata.... ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#197
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Muttley @ 16 Aug 2007, 20:54) 2) va trebuie o a doua masina. Daca p-aia pe care lucrati ati imobilizat-o n-aveti cum sa va duceti dupa saibe de 8 cu tramvaiul. De fapt sa reformulez... Masina pe care o modificati nu are voie sa fie masina de zi cu zi! Intra pe planul doi, devine "masina de suflet". Pentru treburile zilnice va trebuie alta. Recomand un scuter ![]() Lasa ma, ca-l faci tu, am incredere. Lucrurile cu adevarat bune, nu se obtin usor. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#198
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(sobolan @ 16 Aug 2007, 21:19) Stai mai usor ca nu-l dau la gunoi sau il duc la fier vechi. L-am amanat pt alta data sa zicem... 16 Aug 2007, 21:26: QUOTE(vis-a-vis @ 16 Aug 2007, 21:23) Pe vremuri foloseam bicicleta ![]() Da' eu altceva ziceam... Trebuie o a doua masina in general. This post has been edited by Muttley: 16 Aug 2007, 20:26 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#199
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Logan?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#200
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am gasit o HF Integrale (marea mea dragoste) la un pret bun. E economica si n-am batai de cap cu ea.
![]() Hai ma, ce naiba, doar nu-mi cumpar masina ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
sobolan |
![]()
Post
#201
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
loganu' e frigider
![]() recomand cu toata increderea HF Integrale...e prea tare masina ![]() This post has been edited by sobolan: 16 Aug 2007, 20:52 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
madmaxtata |
![]()
Post
#202
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 26 October 05 From: focsani-bucuresti ![]() |
e nasoala treaba cu garaju. sa stai mereu sa te uiti dupa gard cand te duci sa iti iei pensula ca poate te lasa aia fara suruburi sau fara cheie si apoi iti cere la inventar. dar las ca data viitoare stii care e treaba si te pregatesti mai mult psihic sau poate iti gasesti in alta parte.
Concediu placut, cea mai ramas din el si spor la munca sa faci bani de restul de piese. |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
88
- vn-01-slk
|
|
sobolan |
![]()
Post
#203
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
muttley : sa stii ca multi ar vrea sa faca ce ai facut tu....nu te lasa...respect maxim din partea mea !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Batranii iti recomanda un ciocan de 5 KG si un lemn de fag pe a face loc alternatorului. Deasemenea iti recomanda un delco de alpine turbo, o volanta cu cititor, si o aprindere electronica !
![]() Attached thumbnail(s) DSCF0004.JPG ( Size: 268.19k ) Number of downloads: 792 Motor_alpine.jpg ( Size: 66.37k ) Number of downloads: 848 dellorto_SGM.JPG ( Size: 198.85k ) Number of downloads: 890 Imag007.jpg ( Size: 76.13k ) Number of downloads: 828 Imag017.jpg ( Size: 60.62k ) Number of downloads: 804 Imag014.jpg ( Size: 76.54k ) Number of downloads: 518 Imag0011.jpg ( Size: 84.36k ) Number of downloads: 493 hlt028.jpeg ( Size: 11.84k ) Number of downloads: 480 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#205
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
poze cu motaurul meu
![]() 17 Aug 2007, 08:29: QUOTE(Muttley @ 16 Aug 2007, 19:54) AAlpine1, "micul tuner" nu se atinge de tabla masinii. Eu va inteleg si pe voi p-undeva, doua ciocane (da' CIOCANE, d-alea de le ridici in 2 oameni) si se rezolva toate problemele in 5 minute. atunci uitate la discovery ![]() auzi sa pui motor si sa nu te atingi de table ![]() vrei dacia sa fie mai masina trebuie sa te atingi putin de table...... nu te descuraja, o scoti tu la capat numai ca iti mai trebuie ceva timp si sa acorzi mai mult timp adaptarilor........ bafta This post has been edited by AAlpine1: 17 Aug 2007, 08:29 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Sa pui 3.5 pe BMW E30 nu este asa usor, trebuie sa tai din masina, I-ai dat un exemplu prost
![]() This post has been edited by B-34-SGM: 17 Aug 2007, 13:43 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Siconi |
![]()
Post
#207
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Cea mai nasoala treaba de pana acum pe care am auzit-o o intampina Muttley. Chiar e stresant sa te tot bubuie la cap ca faci zgomot, ca faci mizerie, ca nu e loc ca car ca mar... eu mi-as fi impachetat totul in cel mai scurt timp posibil si as fi cautat alt loc, chiar daca era cu 5-10 lei mai scump ca si chirie.
Cum, bunica mea, sa lucrezi cu flexul fara sa faci zgomot?! numai sa-l pornesti si urla, dar mai sa dai cu el pe tabla sau fier... minte de om idiot p-ala... Muttley, or mai fi ei si altii disponibili sa te ajute. Nu te lasa doborat de un om care nu stie ce faci, ce sa mai vorbim de a aprecia munca ?! ![]() ![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ydaniel |
![]()
Post
#208
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
puteai sa vi la mine la curte
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
madalinu |
![]() ![]()
Post
#209
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 25 July 07 ![]() |
ai avut din prima oportunitatea de a veni la un garaj destul de mare,cu banc pt motoare,scule,tot ce vrei.....................da nah asta e...tot ce te sfatuiesc este sa nu te lasi..succes
|
--------------------
dacia
berlina
1985
- SV XX XXX ce'si face omu cu mana lui se cheama lucru manual........
|
|
Muttley |
![]()
Post
#210
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Si restul de poze...
000_0198.jpg ( Size: 288.11k ) Number of downloads: 651 000_0202.jpg ( Size: 348.11k ) Number of downloads: 646 Deci realizati ca daca ar fi mers prapaditu' ala de alternator, alpinu' era demult pornit. ![]() Si problema cu pricina... 000_0203.jpg ( Size: 669.47k ) Number of downloads: 648 Se vede aici ca numai un dinam de bicicleta ar fi avut loc. M-am tot gandit zilele astea, si solutia de departe cea mai eleganta este cu alternatorul sub lonjeron. Sunt multe masini cu montajul asta. Are loc si de scut, nici nu coboara periculos de mult. In plus, flansa pata calda care se vede in poza zboara. Chit ca trebuie modificata galeria ca sa vina carburatoarele pe ea, ma enerveaza cumplit. E mare si urata. Oricum, sunt multe lucruri care trebuiesc puse la punct. Si timp se prea pare ca am pana la anu' la viitorul concediu. Ca sa termin, poza cu galeria de era curios s-o vada bodel... 000_0124.JPG ( Size: 34.66k ) Number of downloads: 664 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd May 2025 - 07:42 |