DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 5 6 7 8 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor de R5 Alpine pe berlina, ...si alte imbunatatiri aferente

bodel
post 14 Aug 2007, 12:40
Post #181


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




Muttley din simpla curiozitate poti atasa o poza cu galeria de evacuare? Am vazut mai multe tipuri de galeri si trasee folosite. Am vazut eu ceva intr-o poza pusa de tine dar nu prea e clar ca in mare parte e acoperita de un sac.
Ca tip ptr aprindere daca ai de gand sa pastrezi ruptorul original te sfatuiesc sa folosesti arcurile de la avansul centrifugal din delcoul de oltcit si deasemenea placa care iti limiteaza curba de avans. Si evita sa folosesti platina vb cu Fabian ptr o aprindere cu cititor optic sau pe senzor Hall, eu am avut asemenea delocou custom made si a mers si merge excelent.

This post has been edited by bodel: 14 Aug 2007, 12:43


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 15 Aug 2007, 19:04
Post #182


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(bodel @ 14 Aug 2007, 13:40)
Muttley din simpla curiozitate poti atasa o poza cu galeria de evacuare? Am vazut mai multe tipuri de galeri si trasee  folosite. Am vazut eu ceva intr-o poza pusa de tine dar nu prea e clar ca in mare parte e acoperita de un sac.
*


Am poze cu galeria. Am sa le postez cand ajung la calculatorul unde le-am descarcat. E o galerie artizanala 4-2-1. Chiar excelent lucrata. Pacat ca e cam veche da' merge mai mult decat bine.

Din pacate anunt cu tristete ca am stagnat lucrarea. Vorba cuiva care spunea ca lui i-a luat 1 an ca sa puna la punct un motor. Eu am alocat 2 saptamani jumate si nu a fost suficient. Cel mai mult m-oftic ca am si pus motorul sus.
Iata ce s-a-ntamplat... Ati vazut c-am dat jos motorul de Dacie si am pregatit carcasa d-ambreiaj. Ei bine, ieri dimineata am pus motorul de Alpine. Am fost foarte incantat de faptul ca vine PERFECT pe suporti si pe cutie. Parca era de acolo. Starea euforica s-a transformat in depresie puternica cand am incercat sa pun alternatorul. Nu incapea intre bloc si aripa nici fara carburatoare. Am scos suportul de alternator de pe bloc si nici asa nu-ncapea. Blocul asta de gtt are o umflatura in zona alternatorului. Am pus carburatoarele ca sa-mi fac o idee de ce se-ntampla acolo. Nici intr-o mie de ani nu intra alternator in locul ala. Sunt doua solutii posibile la problema - ori modificat contraaripa, ori confectionat un suport si coborat alternatorul sub lonjeron. Situatie-n care se impune si folosirea unui intinzator suplimentar, de vreme ce cu un asemenea montaj cureaua se infasoara pe fulia arborelui cotit pe un sector de cerc mult prea mic => nu pericol de patinare, ci patinare sigura a curelei.
In oricare din variante - repet, modificat aripa (taiat, sudat, vopsit) sau coborat alternatorul sub masina (suporti, intinzator), mi-ar fi fost necesara o saptamana.
Se adauga carburatoarele care vin f aproape de contraaripa deci ideea mea cu filtre de ulei a picat. Singura solutie-s filtre ca ale lui bodel, montate sub unghi la primii doi cilindri. Dar filtrele astea-mi lipsesc. Nu mai zic de sistemul de atasare care ar mai fi consumat ceva timp.
Nu mai pun eventualele probleme care ar fi aparut sau nu la pornire, reglajele si cate si mai cate.

Deci nu mi-au trebuit mai mult de 10 minute sa hotarasc ca trebuie sa aman scandalu' pentru alta data. Oricum, ma durea stomacul de suparare, asa ca n-a fost greu sa-mi bag picioarele. Nu-mi venea sa cred ca am ajuns asa aproape si ca sunt nevoit sa renunt. Cum masina-mi trebuie, tot aseara am dat alpinu' afara si am luat inapoi suportii, volanta si ambreiajul. Azi dimineata le-am pus inapoi pe motorul de Dacie si l-am urcat sus. Antigel, ulei, filtru de ulei, bani aruncati pe fereastra. O nimica toata daca privesc imaginea de ansamblu.

Asadar sufletu' Dacia Alpine, e-n continuare Alpine wannabe.
Probabil la urmatorul concediu sa revin asupra lui, sau altfel... Vedem.


PS: am cateva poze cu alpinu' pe masina si cu carburatoarele puse. Am sa le postez cand oi putea sa le descarc (acu-s la net cafe) sa va dati o parere cu locul ala de alternator.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalinu
post 15 Aug 2007, 20:47
Post #183


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 25 July 07




te lasi asa usor de meserie????????????nu se poate.......................................... ohmy.gif


--------------------
dacia berlina 1985 - SV XX XXX
ce'si face omu cu mana lui se cheama lucru manual........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 15 Aug 2007, 20:51
Post #184


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




probabil s-a gandit ca asa ceva se face intr-un concediu...acum s-a convins ca nu-i asa.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 15 Aug 2007, 22:39
Post #185


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Chiar daca nu am spus nimic, am urmarit intens topicul. Pacat ca s-a terminat asa (sper ca pt moment biggrin.gif). Incearca sa vezi partea buna ai lucrurilor: ai timp (de bani stiu ca nu duci lipsa ... wink.gif) sa mai pui la punct unele aspecte legate de motor (gen semering palier).


QUOTE(finutu @ 15 Aug 2007, 23:15)
driverx ai mai fost si moderator la clt, nu ai cunostinte prea bune in materie si faci misto aiurea.
*


lurk0000.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 16 Aug 2007, 01:08
Post #186


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(argon @ 15 Aug 2007, 22:51)
probabil s-a gandit ca asa ceva se face intr-un concediu...acum s-a convins ca nu-i asa.
*



Asa ceva se face in 3 zile in mod normal wink.gif


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kostake
post 16 Aug 2007, 02:52
Post #187


Membru relaxat


Group: Members
Posts: 187
Joined: 1 February 06




E ca in "Greu de ucis".Astept partea aIIa...

Bafta !


--------------------
dacia logan 1,4 2005 laureat - B 10 xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Aug 2007, 06:50
Post #188


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(B-34-SGM @ 16 Aug 2007, 01:08)
Asa ceva se face in 3 zile in mod normal wink.gif
*




de catre tine wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 16 Aug 2007, 07:47
Post #189


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




hm. Cam nasol. Stie cineva cumva care sunt diferentele intre motorul de 5 alpine si cel de 8G? Ma intereseaza puterea in principal, desi nu numai. Ma gindesc ca poate era mai usor sa mergi pe traseul modificarii motorului catre un 8G folosind cit se poate de mult din piesele de 5A (daca, sau in masura in care e posibil asa ceva). Asta ti-ar fi scutit problemele cu adaptarea motorului pe sasiu in principal care par a fi cele mai mari. Din ce vazui p-aci paree ca ar putea fi folosita chiulasa (care seamna cu cea cross-flow de 8G) ceea ce ar fi un mare pas inainte.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 16 Aug 2007, 08:04
Post #190


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(argon @ 16 Aug 2007, 06:50)
de catre tine wink.gif
*




Nu, de cineva care se interesa din timp ce inseamna sa pui un alt motor pe o dacie.......(adaptari, modificari etc)

La mine motorul a fost facut, pus pe masina si pornit + plecat in rodaj in 2 zile pentru ca am avut toate adaptarile facute din timp.......

16 Aug 2007, 08:19:
QUOTE(Gheorghedracu @ 16 Aug 2007, 07:47)
hm. Cam nasol. Stie cineva cumva care sunt diferentele intre motorul de 5 alpine si cel de 8G? Ma intereseaza puterea in principal, desi nu numai. Ma gindesc ca poate era mai usor sa mergi pe traseul modificarii motorului catre un 8G folosind cit se poate de mult din piesele de 5A (daca, sau in masura in care e posibil asa ceva). Asta ti-ar fi scutit problemele cu adaptarea motorului pe sasiu in principal care par a fi cele mai mari. Din ce vazui p-aci paree ca ar putea fi folosita chiulasa (care seamna cu cea cross-flow de 8G) ceea ce ar fi un mare pas inainte.
*



lasand la o parte ca sfaturile de la tine sunt multe, ia lumineazane si pe noi de unde facea rost micul tuner de piese de 8G ???????????? sunt foarte curios de raspunsul tau.........

poate daca aviatore spui si ceva practic..........

solutia la problema cu alternatorul este urmatoarea :

- suport de alternator de motor de r18........ (eu asta am gasit care sa se potriveasca sau faci unu home made)

- aplatizarea tablei din dreptul alternatorului ( contra aripa luata la ciocan.....)

- curea mai lunga nu merge cea de dacie....(masori si tu)

problema cu carburile se rezolva usor trebuie doar sa dai cateva ciocane ca sa intre filtrele, trompete sau ce ai tu.......

voi credeti ca motorul il luati si il puneti pe masina tac - pac ??????? fara sa umblati la table, fara multa munca poate ar trebuie sa lasati visele acasa si uitatul la discovery cand fac aia masini........

mari probleme la punerea unui motor pe o masina...... un alt suport de alternator, o tabla luata la ciocan si o sudura in spate la chiulasa..........

This post has been edited by AAlpine1: 16 Aug 2007, 08:19


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 16 Aug 2007, 11:53
Post #191


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Daniel, uleiul sper ca a ramas in motor si ai recuperat antigelul. Deci nu sunt bani aruncati.

Nu te pot ajuta cu nici un sfat la ce te doare mai tare, alternatorul, ca n-am facut si nici n-am vazut inca asa ceva.

Te pot ajuta cu o idee legata de aprindere, sa nu umbli pe coclauri: da un PM la Gotronic (il gasesti aici) si-l rogi sa-ti trimita o aprindere cu senzor de-a lui; costa in jur de 60 ron, senzorul se instaleaza usor in locul platinei si merge super-ok. A fost dezvoltat pentru dacie, daca platina ta e identica cu cea de dacie ca dimensiuni, apeleaza cu incredere la solutia asta. Eu am de la el de la inceputul anului un model incipient si e beton.

Stati linistiti, n-am nici o intentie de a face reclama...

Bafta multa si nu dispera, mai mult de jumatate din probleme s-au dus. Poti sa iei motorul la B, il depozitezi in siguranta, aduni restul de piese, iar pusul pe masina si pornitul le poti termina intr-un wk-nd, cu ceva ajutoare.

This post has been edited by emircea: 16 Aug 2007, 11:58


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 16 Aug 2007, 15:31
Post #192


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Da, si eu as cuteza sa te incurajez sa nu te dai batut. Cam asa mi se intimpla si mie, un pas inainte si doi inapoi. Si daca nu crezi, iti spun ca 17G ul meu asteapta de sapte ani sa fie pus la loc intr-o singura bucata. Si nu fara motiv. Dar cred ca e mai bine asa, caci tot ceea ce e terminat e facut ca lumea, si nu mai e nevoie sa o iau de la capat. Sunt convins ca daca te mai gindesti o sa gasesti o solutie cu alternatorul. Uneori ca sa rezolvi o problema corect cel mai bine e sa nu te mai gindesti la ea de loc.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 16 Aug 2007, 17:16
Post #193


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pacat ca o lasi asa... din ambitie si mi-as lua vreo 2 zile de fara plata ca sa rezilv treaba. Mi-as face un suport home-made dupa masuratorile de rigoare si gata. Acuma, vezi tu ce-i de facut. Poti lucra si dupa servici, asta daca nu ai vreun job gen "slave"...
O scoti tu la capat.
Eu de cat timp tot zic ca ma apuc sa fac una-alta dupa servici (termin la ora 15, uneori si mai repede), dar inca nu m-am apucat de etapa a 2-a a masinii mele. Poate intr-o zi imi iau inima-n dinti si m-apuc de treaba.
Cred ca asa o sa faci si tu...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 16 Aug 2007, 19:54
Post #194


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Deci am o greata-n mine si o lipsa de chef cum nu cred c-ati simtit vreodata. Abia am terminat sa-l car inapoi in casa afurisitu. Parca atat de greu n-a fost niciodata si l-am tot carat. L-am imbracat in coli de hartie, am tras perdeaua peste el si sa nu-l mai vad! Mi-e antipatic o vreme. Sunt terminat si fizic si nervos, tre' sa ma bucur de ultima zi de concediu, sa ma pun pe picioare.

AAlpine1, "micul tuner" nu se atinge de tabla masinii. Eu va inteleg si pe voi p-undeva, doua ciocane (da' CIOCANE, d-alea de le ridici in 2 oameni) si se rezolva toate problemele in 5 minute. Imi pare rau ca nu pot gandi si eu ca voi. Serios. La mine nu conteaza doar functia, ma mai doare si forma cateodata. Si ce am indurat astea doua saptamani e o nimica toata pe langa munca pe care am depus-o acu' 4 ani cand am facut tabla la masina. Exista si unele implicatii sentimentale, ma rog, nu insist. Astea-s fixurile mele. Uneori prefer sa escaladez muntele si sa cobor pe partea cealalta decat s-o iau prin tunel. In sfarsit...


Va dau si eu niste sfaturi in caz ca vreodata va bagati la asa ceva...
1) nu conteaza daca aveti sau nu timp. Va trebuie SPATIU!!! Va trebuie o curte a voastra, un garaj ar fi ideal, unde sa fiti dezordonati, unde sa va puteti lasa masina bucati fara sa va phoota nimeni la cap ca-i incurcati, ca ati lasat dezordine sau ca la ora 18 se inchide pravalia. Si sa va puteti intinde pe perioada indefinita. Si 10 ore pe saptamana sunt suficiente daca aveti asa ceva.
N-am scris pana acum ca mi s-a parut de prost gust sa postez asta, da' scria cineva la un moment dat ca lucrez in mizerie, ca tin piesele pe jos. Pe perioada cat am curatat motorul n-aveam nici macar voie sa bag masina-n curte! O tineam afara, pe strada, daca-mi trebuia o pensula sau o sticla de diluant, o carpa, sau dracu mai stie ce, trebuia sa ma duc la masina. Sa ma intind cu piesele prea mult n-aveam voie, ca incurcam. Mi s-a pus la dispozitie bena unei dacii papuc, cred c-ati remarcat in poze. A trebuit sa ma descurc cu multe ziare si pungi de plastic. Cand a fost de curatat galeria de evacuare de rugina si am inceput sa dau cu flexul si peria de sarma a trebuit sa ma opresc, ca faceam zgomot. Chestii de genul asta te consuma nervos, tot ce-ti mai trebuie la o poveste dintr-asta-i stresul.
Nu ma lamentez p-aici, doar va recomand sa va alegeti bine locul unde lucrati. Va invidiez tare pe cei care aveti garaje, ati face bine sa constientizati norocul ce-l aveti...

2) va trebuie o a doua masina. Daca p-aia pe care lucrati ati imobilizat-o n-aveti cum sa va duceti dupa saibe de 8 cu tramvaiul. De fapt sa reformulez... Masina pe care o modificati nu are voie sa fie masina de zi cu zi! Intra pe planul doi, devine "masina de suflet". Pentru treburile zilnice va trebuie alta.

Va multumesc mult pt incurajari. Nu stiu cand sau daca voi relua lucrul la acest motor. Oi vedea...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 16 Aug 2007, 19:54
Post #195


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




cred ca-i deprimat de nu mai zice nimic...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Aug 2007, 20:19
Post #196


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




mai Muttley...ce pot sa zic...imi pare rau...stiu cum e sa lucrezi pe unica masina si apoi sa alergi cu tramvaiul dupa saibe....am patit si eu asta ,mai demult....parca imi pare mie rau .... sad.gif .....eu zic sa revii asupra faptului.....daca erai din galati iti lasam garajul meu....nu ai tovarasi buni pe la tine care sa te ajute ????
mai gandeste-te....nu lua decizia deodata.... sad.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 Aug 2007, 20:23
Post #197


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(Muttley @ 16 Aug 2007, 20:54)
2) va trebuie o a doua masina. Daca p-aia pe care lucrati ati imobilizat-o n-aveti cum sa va duceti dupa saibe de 8 cu tramvaiul. De fapt sa reformulez... Masina pe care o modificati nu are voie sa fie masina de zi cu zi! Intra pe planul doi, devine "masina de suflet". Pentru treburile zilnice va trebuie alta.
*

Recomand un scuter biggrin.gif

Lasa ma, ca-l faci tu, am incredere.
Lucrurile cu adevarat bune, nu se obtin usor. wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 16 Aug 2007, 20:24
Post #198


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(sobolan @ 16 Aug 2007, 21:19)
mai gandeste-te....nu lua decizia deodata.... sad.gif
*


Stai mai usor ca nu-l dau la gunoi sau il duc la fier vechi.
L-am amanat pt alta data sa zicem...

16 Aug 2007, 21:26:
QUOTE(vis-a-vis @ 16 Aug 2007, 21:23)
Recomand un scuter biggrin.gif
*


Pe vremuri foloseam bicicleta radmasa.gif E si asta o solutie.
Da' eu altceva ziceam... Trebuie o a doua masina in general.

This post has been edited by Muttley: 16 Aug 2007, 20:26


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 Aug 2007, 20:33
Post #199


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Logan? nedumerire.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 16 Aug 2007, 20:40
Post #200


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Am gasit o HF Integrale (marea mea dragoste) la un pret bun. E economica si n-am batai de cap cu ea. radmasa.gif

Hai ma, ce naiba, doar nu-mi cumpar masina tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Aug 2007, 20:51
Post #201


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




loganu' e frigider biggrin.gif ....exceptand "prestige-ul" ...aia mai merge parca....
recomand cu toata increderea HF Integrale...e prea tare masina up.gif

This post has been edited by sobolan: 16 Aug 2007, 20:52


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madmaxtata
post 16 Aug 2007, 21:55
Post #202


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 26 October 05
From: focsani-bucuresti




e nasoala treaba cu garaju. sa stai mereu sa te uiti dupa gard cand te duci sa iti iei pensula ca poate te lasa aia fara suruburi sau fara cheie si apoi iti cere la inventar. dar las ca data viitoare stii care e treaba si te pregatesti mai mult psihic sau poate iti gasesti in alta parte.

Concediu placut, cea mai ramas din el si spor la munca sa faci bani de restul de piese.


--------------------
dacia 1310 dacia 1310 88 - vn-01-slk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 Aug 2007, 21:57
Post #203


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




muttley : sa stii ca multi ar vrea sa faca ce ai facut tu....nu te lasa...respect maxim din partea mea !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 17 Aug 2007, 01:29
Post #204


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Batranii iti recomanda un ciocan de 5 KG si un lemn de fag pe a face loc alternatorului. Deasemenea iti recomanda un delco de alpine turbo, o volanta cu cititor, si o aprindere electronica ! icon_mrgreen.gif

Attached thumbnail(s)
DSCF0004.JPG ( Size: 268.19k ) Number of downloads: 792
Motor_alpine.jpg ( Size: 66.37k ) Number of downloads: 848
dellorto_SGM.JPG ( Size: 198.85k ) Number of downloads: 890
Imag007.jpg ( Size: 76.13k ) Number of downloads: 828
Imag017.jpg ( Size: 60.62k ) Number of downloads: 804
Imag014.jpg ( Size: 76.54k ) Number of downloads: 518
Imag0011.jpg ( Size: 84.36k ) Number of downloads: 493
hlt028.jpeg ( Size: 11.84k ) Number of downloads: 480


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 17 Aug 2007, 08:25
Post #205


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




poze cu motaurul meu biggrin.gif:D:D

17 Aug 2007, 08:29:
QUOTE(Muttley @ 16 Aug 2007, 19:54)

AAlpine1, "micul tuner" nu se atinge de tabla masinii. Eu va inteleg si pe voi p-undeva, doua ciocane (da' CIOCANE, d-alea de le ridici in 2 oameni) si se rezolva toate problemele in 5 minute.
*



atunci uitate la discovery tongue.gif

auzi sa pui motor si sa nu te atingi de table radmasa.gif ce masina crezi ca ai BMW unde dai jos 1.6 si pui 3.5 fara probleme ?

vrei dacia sa fie mai masina trebuie sa te atingi putin de table......

nu te descuraja, o scoti tu la capat numai ca iti mai trebuie ceva timp si sa acorzi mai mult timp adaptarilor........

bafta

This post has been edited by AAlpine1: 17 Aug 2007, 08:29


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 17 Aug 2007, 13:43
Post #206


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Sa pui 3.5 pe BMW E30 nu este asa usor, trebuie sa tai din masina, I-ai dat un exemplu prost smile.gif

This post has been edited by B-34-SGM: 17 Aug 2007, 13:43


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 17 Aug 2007, 19:16
Post #207


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Cea mai nasoala treaba de pana acum pe care am auzit-o o intampina Muttley. Chiar e stresant sa te tot bubuie la cap ca faci zgomot, ca faci mizerie, ca nu e loc ca car ca mar... eu mi-as fi impachetat totul in cel mai scurt timp posibil si as fi cautat alt loc, chiar daca era cu 5-10 lei mai scump ca si chirie.
Cum, bunica mea, sa lucrezi cu flexul fara sa faci zgomot?! numai sa-l pornesti si urla, dar mai sa dai cu el pe tabla sau fier... minte de om idiot p-ala...

Muttley, or mai fi ei si altii disponibili sa te ajute. Nu te lasa doborat de un om care nu stie ce faci, ce sa mai vorbim de a aprecia munca ?! wacko.gif mad.gif


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 17 Aug 2007, 19:19
Post #208


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




puteai sa vi la mine la curte icon_mrgreen.gif


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madalinu
post 17 Aug 2007, 20:20
Post #209


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 25 July 07




ai avut din prima oportunitatea de a veni la un garaj destul de mare,cu banc pt motoare,scule,tot ce vrei.....................da nah asta e...tot ce te sfatuiesc este sa nu te lasi..succes


--------------------
dacia berlina 1985 - SV XX XXX
ce'si face omu cu mana lui se cheama lucru manual........
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 Aug 2007, 15:27
Post #210


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Si restul de poze...
000_0198.jpg ( Size: 288.11k ) Number of downloads: 651
000_0202.jpg ( Size: 348.11k ) Number of downloads: 646


Deci realizati ca daca ar fi mers prapaditu' ala de alternator, alpinu' era demult pornit. sleep.gif

Si problema cu pricina...
000_0203.jpg ( Size: 669.47k ) Number of downloads: 648

Se vede aici ca numai un dinam de bicicleta ar fi avut loc. M-am tot gandit zilele astea, si solutia de departe cea mai eleganta este cu alternatorul sub lonjeron. Sunt multe masini cu montajul asta. Are loc si de scut, nici nu coboara periculos de mult. In plus, flansa pata calda care se vede in poza zboara. Chit ca trebuie modificata galeria ca sa vina carburatoarele pe ea, ma enerveaza cumplit. E mare si urata. Oricum, sunt multe lucruri care trebuiesc puse la punct. Si timp se prea pare ca am pana la anu' la viitorul concediu.

Ca sa termin, poza cu galeria de era curios s-o vada bodel...
000_0124.JPG ( Size: 34.66k ) Number of downloads: 664


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 5 6 7 8 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2025 - 07:42
Forum Renault