Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: PIESE DE UZINA
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Piese auto - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
tzepesch
Propun, daca nu deranjez pe nimeni, initierea acestui topic, care are ca scop prezentarea tuturor marcilor de piese bune pt dacie, fabricanti, etc.

asta pt a nu ne lua teapa cu piesele de Uzina, care nu-s intotdeauna cele care trebuiesc in cutiile albastre. si in plus sa luam direct cerand de fabricantul cutare, ex Topoloveni sau Carfil, sau io stiu ce de Urziceni sau Electro-Precizia... intelegeti voi...

asta in contrast cu topicul anti-piese ASAM & Co. jegul de "firma" care ne pune noua si celorlalti viata in pericol.

sau macar daca sunt ingineri care s-au desprins din firmele mari si si-au facut ei SRL, si care produc in continuare piese de calitate f buna. ex: etrieri PULSOR. facuti de niste neni care au plecat de la firma mare care fac pompe de ulei.


deci, asta e un topic pe principiul, dai un ban dar stii ca face!


gresesc?
ydaniel
pai:
-rofep urziceni:ferite,perii colectoare,fise bujii
-pulsor scornicesti:pompe:benzina,ulei,apa
-selfi:becuri
-topoleveni:bielete,pivoti
-romcat borla:sisteme de esapament
-romcarbon:filtre benzina/aer/motorina/ulei
-sinterom cluj napoca:bujii mas+mac
-electroprecizia sacele:sisteme de aprindere,electromotoare,alternatoare,sonde,borduri
-fermit rm sarat:garnituri,elemente de frictiune(saboti,placute,discuri)
-gerom buzau:parbrize,geamuri laterale
-elba tm:iluminat
-electroarges-curtea de arges:pompe electrice de stropit parbrizul/luneta
-carfil bv-carburatoare( nu mai exista)
-sc ana imep sa pitesti-electroventilatoare racire,motor stergatoare,motor aeroterma
-sc electroaparataj bucuresti-diverse piese plastic si motoare electrice(nu mai exista)
-uamt oradea:oglinzi,robinete caldura,alte elemente dacia
-sc rolast sa pitesti -elemente cauciuc(nu mai exista din mai 2006)