Dodo a incercat si a reusit cu "Ozonul" de Lada.
Sugestia mea:
carburator de Tico SL. Se pot face doua flanse suprapuse, de 10-15mm grosime: cea de jos cu o gaura (deschidere), iar cea de deasupra tot cu o deschidere (dar ovala), care sa le uneasca pe cele doua ale talpii noului carburator. In aceasta configuratie se poate monta pe galeria obisnuita (monocorp) de Dacie.
Caracteristici carburator:
- dublu corp inversat, in trepte;
- comanda corpului II este vacuumatica; se poate regla sau anula;
- diametru difuzoare mari: 21 si 26mm
- jiclor principal: 98.8 (corp I) si 180 (corp II)
- socul este automat (comandat de temperatura lichidului de racire), durata actiunii lui este reglabila
- turatie de ralanti la rece reglabila (pe durata actiunii clapetei de soc)
- reglare turatie ralanti la cald
- reglare amestec ralanti
- capsula, surub si electrovalva pentru ralanti accelerat (actioneaza cand turatia de ralanti scade sub o anumita valoare critica, la actionarea AC, franare brusca, etc.); se poate anula;
- electrovalva pentru "taierea" alimentarii la intreruperea contactului cheii;
- are jicloare speciale pentru regimul de frana de motor
- are supapa de aer de saracire a amestecului la cald
- stutul pentru avansul vacuumatic are priza deasupra clapetei de acceleratie, dar pentru delcoul de Dacie se poate lua vacuum de la o alta priza (cred ca mai are vreo doua...);
- stutul pompei de accelerare trimite un jet mult mai precis decat Carfil.
- executie foarte precisa a pieselor.
Momentan nu am o Dacie pe care sa fac acest experiment, dar cred ca ar merge de minune. Suma valorilor jicloarelor si a difuzoarelor este mult mai mare decat la Carfilul de Dacie, asa ca la deschidere maxima motorul este "supraalimentat".
Daca se hotaraste cineva sa faca experimentul, ma straduiesc sa colaborez (schite, poze, reglaje, pareri tehnice
).
Mult succes!