Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: carburator dublucorp
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
IQ5
QUOTE(SiloS @ 29 Jun 2006, 22:10)
madmaxtata , Weber 32/36 DFEV a fost montat pe reno 5 1400cmc .

Daca vrei carb sincron , cred ca Weber 32/32 DGAV sau 34/34sunt potrivite pentru 1400 cmc .

Maxim pt motorul de 1600cmc sunt 38/38 .

Alfa 33 are dellorto 40 dhla . Aia e alta treaba . reno 12 Gordini are weber 40 dcoe
*



Am ramas in ceata sad.gif
Unii spun ca ce adevarat ar fi un carburator de 40 pe Dacie si SiloS spune ca maxim 38 se poate pune pe 1600.
Deci pana la urma merge pus carburator de 40 pe Dacie sau nu ? (pe mine m-ar interesa pe 1400 daca merge biggrin.gif )
payty
eu zic sa cauti un weber 32 dir (dar atentie sa nu aiba joc la clapeta principala) si daca nu iti ajunge, poti incerca unul mai mare.

40 e deja prea mult pentru motorul de 1400 de dacie.

Oricum ce conteaza cel mai mult e dimensiunea difuzorului nu neaparat diametrul clapetei.
IQ5
Tot legat de dublucorp: doua dublu corp au aceasi performante ca 4 monocorp? (putere, consum, fiabilitate etc.) nedumerire.gif
djasu82
se ajunge la modificari de jicloare pentru carburile dublu corp ... e mai confortabil in schimb de montat dar poti pune si 4 corpuri atunci cilindri o sa fie alimentati corect cu combustibil plus scade consumul dupa reglajele de rigoare la fiecare carb... demarajul in schimb se schimba in bine biggrin.gif
br17rfg
QUOTE(djasu82 @ 1 Aug 2009, 17:46)
... demarajul in schimb se schimba in bine biggrin.gif
*


Schimbi dicul de ambreiaj mai des.....biggrin.gif tongue.gif
IQ5
Deci 4 monocorp dau o "putere" mai mare (nu cu mult) motorului decat 2 dublucorp din moment ce se poate regla alimentarea pe fiecare cilindru in parte(asa reiese din ce a spus djasu82)


QUOTE(djasu82 @ 1 Aug 2009, 17:46)
plus scade consumul dupa reglajele de rigoare la fiecare carb...
*



Pai eu zic ca 4 monocorp consuma mai mult decat 2 dublucorp. Din cauza ca la 2 dublucorp poti merge pe 2 camere deodata, iar daca ai apasat acceleratia mai tare ai 4 camere deshise; insa la 4 monocorp vei merge cu 4 camere mereu smile.gif Asta la consum general ca daca compari 2 dublucorp cu toate camerele deschise VS 4 monocorp castiga monocorpurile la consum biggrin.gif Corectati-ma daca gresesc excl.gif
payty
sper ca nu te gandesti sa pui patru monocorp de dacie, nu? smile.gif
IQ5
Eu ma gandesc cum ies mai bine la raport putere/consum biggrin.gif
kindeeru56
are cineva ideie ce tip de carburator este acesta?
vali vtk
QUOTE(kindeeru56 @ 26 Aug 2009, 12:41)
are cineva ideie ce tip de carburator este acesta?
*


Daca nu ma inseala privirea e un carburator HOLLEY cu 4 camere ce se foloseste in general la masinile americane. Nu ai ce face cu el la Dacie.
kindeeru56
ce ziceti va da vrun rezultat pe dacie?
bmf_panzer
pentru o montare pe 1.3 carburatorul de lada 1500 trebuie rejetat ?
iuliano_smile
QUOTE(bmf_panzer @ 27 Aug 2009, 09:11)
pentru o montare pe 1.3 carburatorul de lada 1500 trebuie rejetat ?
*


Din cate stiu eu nu. Pentru ca (daca numa insel) lada are tot motor de 1300cm3 deci jetarea ar fi perfecta laugh.gif
kindeeru56
stie cineva ce tipuri de carburatoare sau montat pe reno18 gtl, 3 prezoane la roata cu shock automat, (pe apa )mono corp cu prindre ca la dacie din gama solex?apropo este unu la remat in militari cu cutie si motor

2 Sep 2009, 01:17:
sar parea ca ar corespunde cu SOLEX 32 EITA dar nu sunt sigur nu gasesc nicio documntatie despre el

2 Sep 2009, 23:13:
ceva idei?
tmkrf
QUOTE(kindeeru56 @ 2 Sep 2009, 00:57)
stie cineva ce tipuri de carburatoare sau montat pe reno18 gtl, 3 prezoane la roata cu shock automat, (pe apa )mono corp cu prindre ca la dacie din gama solex?apropo este unu la remat in militari cu cutie si motor

<span class='edit'>2 Sep 2009, 01:17:</span>
sar parea ca ar corespunde cu SOLEX 32 EITA  dar nu sunt sigur nu gasesc nicio documntatie despre el

<span class='edit'>2 Sep 2009, 23:13:</span>
ceva idei?
*


e cumva vorba despre modelu asta : ????
kindeeru56
da

3 Sep 2009, 00:28:
ce sti despre el?
tmkrf
QUOTE(kindeeru56 @ 3 Sep 2009, 00:27)
da

<span class='edit'>3 Sep 2009, 00:28:</span>
ce sti despre el?
*


tot ce pot sa iti zic e ca nu e mai bun decat cel de brasov ... am avut intr un timp pe masina asa ceva si mergea prost de tot si apoi am trecut pe dublucorp... daca vrei iti dau poze cu el .... ca am cateva in comp
kindeeru56
ok pune pozele


3 Sep 2009, 11:17:
nu cred ca putea sa mearga mai prost ca ala de brasov

4 Sep 2009, 00:21:
alte pareri?
bmf_panzer
imi pare rau dar nu am inteles cum poate sa fie perfect un carb facut pentru un motor de 1500 cc pe un motor de 1300 cc .... nu stiu daca lada 1200 a avut dublucorp fiind ca ala e perfect pentru 1300
kindeeru56
nu este motor de 1.3 este de 1.4
bmf_panzer
cine?
za_kristake
Am montat si eu un carb dublu de r25, dar treaba e ca porneste pe la 3-4 mii de ture dupa care isi revine, dar in cele mai multe cazuri motorul moare. Daca mai are cineva montat asa ceva si poate pune poze ar fi excelent.
br17rfg
porneste la 3-4000 pentru ca are soclu automat si oricum ar trebuii reglat si ala deoarece e prea mare turatia si la rece o sa se cam duca draq motorul.....
za_kristake
Socul nu are treaba, daca te uiti in poza clapetele sunt deschise (am desfacut parghia de actionare). Ma interesa mai mult daca are cineva montat sa vad unde a tras furtunele ca are cateva in plus
tmkrf
depinde is de pe ce masina ai luat carburatoru ( capacitatea cilindrica)
G I M
Am vazut ca in a doua poza ai facut o sageata spre acea supapa...supapa aceea se leaga la + contact. Fara acel fir nu ar trebui sa isi tina relantiul.
za_kristake
Carburatorul provine de pe un motor de 2000 cmc, iar la papucul acela am dat plus direct de pe baterie si tacane, deci functioneaza supapa
G I M
Da dar monteaza-l pe + contact ca are si ea un rol...din cate imi aduc aminte impiedica inecarea motorului dupa ce motorul este oprit.
tmkrf
stiti careva de carburatoru asta ceva ? (soc electronic + electrovalva)
florin_vily
mi se pare k e de citroen
eu am 1 citroen visa II club si seamana carbu cu al tau tmkrf
se poate monta pe dacia?
tmkrf
QUOTE(florin_vily @ 6 Oct 2009, 18:46)
mi se pare k e de citroen
eu am 1 citroen visa II club si seamana carbu cu al tau tmkrf
se poate monta pe dacia?
*


nu lam incercat daca merge ... dar dupa ochi asa pare ca ar merge si pe galeria de dacie smile.gif ma voi uita maine daca se nimereste sau nu
Minel
Azi am avut timp si am spalat cam superficial ( interior ,exterior ) bijuteria din dotare ... wub.gif

La primavara , dupa ce fac motorul si rodajul acesta va fi pe masina , Webber 32 DRT..., pana atunci am timp de adunat restul de piese ( galerie , "cagula", etc )

[attachmentid=1627563974] [attachmentid=1627563976]
[attachmentid=1627563977] [attachmentid=1627563978] [attachmentid=1627563979]

Scuze pt calitatea pozelor , facute cu Nokia 6300.... happy.gif
Florinel 86`
.... biggrin.gif frumos...e cumva Webber 32 DRT...am si eu unul care asteapta sa fie montat...
ment
Florinel 86` din ce ai facut 'distantieru' ala negru dintre galerie si carburator ? Ca trebuie sa fac si eu unul si caut material biggrin.gif.
Florinel 86`
....acel distantier este din material plastic...asa lam luat...nu este necesar,daca vrei sa montezi un astfel de carburator....
....multumesc frumos lui KRF pt carburator...sper ca in scurt timp sal urc sus... rolleyes.gif
Minel
Avand un pic de timp am studiat carburatorul meu ,Weber 32 DRT si imi lipseste ( se pare ca a fost rupta .... sad.gif ) o piesa foarte importanta si anume , actionarea vacumatica a clapetei de soc ...... sad.gif ( se monteaza cu ajutorul a 3 suruburi M4 de capacul carburatorului .. )

Atasez si pozele aferente :

Cu actionare vaccumatica : [attachmentid=1627566588]

Fara actionare vaccumatica :[attachmentid=1627566589]

Trebuie neaparat sa intru in posesia acestei piese , fara de care nu are rost sa il montez .... daca este cineva si ma poate ajuta ..... unsure.gif
iuliano_smile
WTF 022.gif 251.gif Nenorocitii....hua......

Minel, vezi ca lada 1500 sau 2105 avea deschiderea a 2a vacuamtica. Vezi daca se potriveste. Sper sa o gasesti cat mai repede.
Nu cred ca mai deschid acea poza, ca mi se rupe inima 251.gif
emircea
Actioarea vacuumatica a clapetei de soc? Esti sigur? Care i-ar fi sensul? Sa inchida socul cand simte vacuum, sau cum?

Daca acolo n-ai gaura care sa comunice cu restul carburatorului, inseamna ca modelul tau n-a fost prevazut cu mecanismul ala, deci nu te agita. Clapeta de soc la tine e electrica, deci se deschide numai dupa ce s-a incalzit rezistenta aia. Dezavantaj: la porniri dese, cu motorul cald, astepti pana se-ncalzeste si rezistenta aia, ca nu stie sa faca diferenta - deci consum ceva mai mare.

Cred ca ce-ti lipseste tie e un circuit de imbogatire la putere, dar care n-a fost desfacut deliberat, ci asa e modelul - ti-o confirma faptul ca gaurile care ar trebui sa comunice cu restul carburatorului sunt astupate. Daca nu, atunci a fost umblat la el de un 'meserias'.
Minel
QUOTE(emircea @ 10 Nov 2009, 12:21)
Actioarea vacuumatica a clapetei de soc? Esti sigur? Care i-ar fi sensul? Sa inchida socul cand simte vacuum, sau cum?

Daca acolo n-ai gaura care sa comunice cu restul carburatorului, inseamna ca modelul tau n-a fost prevazut cu mecanismul ala, deci nu te agita. Clapeta de soc la tine e electrica, deci se deschide numai dupa ce s-a incalzit rezistenta aia. Dezavantaj: la porniri dese, cu motorul cald, astepti pana se-ncalzeste si rezistenta aia, ca nu stie sa faca diferenta - deci consum ceva mai mare.

Cred ca ce-ti lipseste tie e un circuit de imbogatire la putere, dar care n-a fost desfacut deliberat, ci asa e modelul - ti-o confirma faptul ca gaurile care ar trebui sa comunice cu restul carburatorului sunt astupate. Daca nu, atunci a fost umblat la el de un 'meserias'.
*




Carburatorul nu a fost "manarit" de nici un meserias , l-am luat de pe o masina functionala , sper ca documentatia atasata mai jos sa te lamureasca ... smile.gif

[attachmentid=1627566626] [attachmentid=1627566627]
woden665plus1
QUOTE(emircea @ 10 Nov 2009, 12:21)
Actioarea vacuumatica a clapetei de soc? Esti sigur? Care i-ar fi sensul? Sa inchida socul cand simte vacuum, sau cum?

Daca acolo n-ai gaura care sa comunice cu restul carburatorului, inseamna ca modelul tau n-a fost prevazut cu mecanismul ala, deci nu te agita. Clapeta de soc la tine e electrica, deci se deschide numai dupa ce s-a incalzit rezistenta aia. Dezavantaj: la porniri dese, cu motorul cald, astepti pana se-ncalzeste si rezistenta aia, ca nu stie sa faca diferenta - deci consum ceva mai mare.

Cred ca ce-ti lipseste tie e un circuit de imbogatire la putere, dar care n-a fost desfacut deliberat, ci asa e modelul - ti-o confirma faptul ca gaurile care ar trebui sa comunice cu restul carburatorului sunt astupate. Daca nu, atunci a fost umblat la el de un 'meserias'.
*



acel vacuum deschide clapeta de soc, ea fiind comandata de acea cutie neagra cilindrica ce pare a fi un senzor de temperatura. Cred doar pt ca eu nu am folosit socul cand am avut pe masina un asemenea carb.

QUOTE(Minel @ 10 Nov 2009, 09:03)
Avand un pic de timp am studiat carburatorul meu ,Weber 32 DRT si  imi lipseste ( se pare ca a fost rupta .... sad.gif  ) o piesa foarte importanta si anume , actionarea vacumatica a clapetei de soc ...... sad.gif  ( se monteaza cu ajutorul a 3 suruburi M4 de capacul carburatorului .. )

Atasez si pozele aferente :

Cu actionare vaccumatica : [attachmentid=1627566588]

Fara actionare vaccumatica :[attachmentid=1627566589]

Trebuie neaparat sa intru in posesia acestei piese , fara de care nu are rost sa il montez ....  daca este cineva si ma poate ajuta ..... unsure.gif
*




Cred ca inca mai este pe la mine piesa aia. Ma uit zilele astea printre piese si daca este platesti doar curierul.
Minel
QUOTE(woden665plus1 @ 10 Nov 2009, 22:00)

Cred ca inca mai este pe la mine piesa aia. Ma uit zilele astea printre piese si daca este platesti doar curierul.
*




Sa nu ne imbatam cu apa rece , daca o gasesti ....... rolleyes.gif
emircea
Daca cumva nu ma inseala memoria(cum ca Minel scria mai de mult ca are soc electric), 'senzorul' ala de temperatura este o rezistenta electrica la 12V, infasurata ca un melc. Primeste un + prin contact iar masa o face prin suruburi si partile metalice ce se ating de restul carburatorului.
Functioneaza pe principiul ca, o data incalzita, se dilata (adica se lungeste) si-ti muta clapeta de soc pe pozitia deschis. E posibil ca vacuumul acela sa ajute deschiderea clapetei, dar n-o face de unul singur.

Mi-au trecut ceva carburatoare prin mana, ca mi-am cautat si eu unul. Daca ar fi fost complete, as fi mers pe varianta de soc pe apa; am preferat ceva cu soc manual (weber32dir) primit de la varu' sobolan.

La socul pe apa e tot un material infasurat ca un melc, dar incalzit de lichidul de racire. Socul in inchide tot din cauza ca se dilata si muta o parghie.
Minel
Sper ca din poza asta [attachmentid=1627566972] sa clarificam odata si sa numai existe diferente de opinie .

Ceea ce imi lipseste mie este piesa cu contur rosu , iar cea neagra , nu stiu ce este ...... unsure.gif

Din cate vad si nu numai la mine( am inspectat pe carburatorul meu ) , am mai studiat si alte poze nu reiese nici unde ca are avea vreun + contact sau vreo mufa care sa denote ca este soc electronic , sau ....... huh.gif

Nu doresc sa intru in polemici interminabile , doar sa deslusim rolul acelei capsule negre ... unsure.gif
Darckdgc
Salut, are cineva documentatia de la carburatoru ozon 2, cred ca asa se numeste este cel cu vacum de pe lada 1500 . S-a dereglat nu stiu ce are dry.gif , nu mai pot porni motoru . Am atasat si o poza cu carburatorul[attachmentid=1627567052]
woden665plus1
QUOTE(Minel @ 11 Nov 2009, 06:16)
Sa nu ne imbatam cu apa rece , daca o gasesti ....... rolleyes.gif
*




Ai pm
Gaba
Stie cineva cumva ce carburator e acesta ? si daca se poate monta pe dacie...
Tipul zicea ca e de la un motor de 1,6 litri (audi sau wolksvagen)
payty
vreun Pierburg, ceva...
yonutz85
QUOTE(za_kristake @ 20 Sep 2009, 15:53)
Am montat si eu un carb dublu de r25, dar treaba e ca porneste pe la 3-4 mii de ture dupa care isi revine, dar in cele mai multe cazuri motorul moare. Daca mai are cineva montat asa ceva si poate pune poze ar fi excelent.
*



Mai mult ca sigur trebuie sa te legi si cu tur si retur de la instalatia de racire. Atunci iti va functiona si socul automat. Poti sa te legi la furtunul ce iese din chiulasa si intra in teul de deasupra pompei de apa.
MECCA
Salutare !
Am facut si eu rost de un carburator, simplu corp de care anul trecut cand l-am avut pe masina am fost foarte multumit, a trebuit insa sa fac ITP-ul la masina, si l-am dat jos, iar acum dupa RK la motor l-am remontat.Problema este ca odata ce porneste motorul merge bine, insa dupa oprirea motorului, carburatorul este inundat de benzina, atat de multa incat a curs in cilindri iar din cilindri in baia de ulei.Carburatorul este destul de simplu are 2 jicloare inauntru + cuiul poantou.As dori sa-i cumpar un set de reparatie, insa nu stiu ce model este.Daca recunoaste cineva modelul si ma poate ajuta cu un sfat unde as putea gasi un kit de repartie as fi recunoscator.Carburatorul este SOLEX....cel din imaginea de mai jos !!Daca trebuie sa-l fotogarfiez din mai multe unghiuri va rog sa-mi spuneti!
[attachmentid=1627576699] [attachmentid=1627576700] [attachmentid=1627576701] [attachmentid=1627576702]
tmkrf
QUOTE(MECCA @ 15 Dec 2009, 19:12)
Salutare !
Am facut si eu rost de un carburator, simplu corp de care anul trecut cand l-am avut pe masina am fost foarte multumit, a trebuit insa sa fac ITP-ul la masina, si l-am dat jos, iar acum dupa RK la motor l-am remontat.Problema este ca odata ce porneste motorul  merge bine, insa dupa oprirea motorului, carburatorul este inundat de benzina, atat de multa incat a curs in cilindri iar din cilindri in baia de ulei.Carburatorul este destul de simplu are 2 jicloare inauntru + cuiul poantou.As dori sa-i cumpar un set de reparatie, insa nu stiu ce model este.Daca recunoaste cineva modelul si  ma poate ajuta cu un sfat unde as putea gasi un kit de repartie as fi recunoscator.Carburatorul este SOLEX....cel din imaginea de mai jos !!Daca trebuie sa-l fotogarfiez din mai multe unghiuri va rog sa-mi spuneti!
[attachmentid=1627576699]  [attachmentid=1627576700] [attachmentid=1627576701] [attachmentid=1627576702]
*


posibil sa nu iti mai inchida cuiu in camera .... sau ori ai returu infundat ... de la pompa de benzina ( ca ,carburatorul nu vad sa aibe retur ca si alte modele de la solex)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.