cristigeo69
15 Jun 2006, 09:22
QUOTE(sobolan @ 14 Jun 2006, 22:53)
mai baieti am dezmembrarile langa mine si nu stiu ce carb sa iau !ala de acolo nu se prea pricepe ,ce vreau eu aia imi da dar eu nu stiu ce sa iau ptr. dacie. care ati mai pus alte carburi postati va rog !
iti poti lua un weber progresiv...dar pe galeria de papuc trebuie facuta o mica modificare!
pana acum n-am vazut weber dublu cu incalzire in talpa, pt ca nu trebuie; la montare nu trebuie flansa, trebuie galerie de dublucorp, care se modifica, care vreti detalii...pm; merg multe carburatoare montate, dar cel mai important ce trebuie urmarit la ele...sa fie in stare buna, sa nu fie desfacut cu flexu...sa nu aiba canale sau jiglere decalibrate, piese lipsa
...merge inclusiv sincronu 38/38..poate gasiti vreun Dino sa-l furati
danS22
15 Jun 2006, 12:09
Carburatoarele de obicei cumparate din dezmembrari sunt cam varza si incomplete.Plus ca cea mai ''pretentioasa'' piesa din care se compune un motor,dupa parerea mea,este carburatorul .Cel mai indicat e sa ti gasesti un carburator in care nu sa umblat nici odata(masini straine lovite sau ceva de genu).Orice carburator nou isi merita bani desi au preturi destul de ridicate.Un carburator weber dcoe 40/45(ca cele de pe alfa ,noi , ajung pe la 500 de euro).
Eu in Oradea am fost pe la toate dezmembrarile si va zic ca am gasit la carburatoare de numa numa,dar cam toate sunt varza,dereglate,incomplete sau decalibrate,cu care nici odata nu vei putea scoate performante consum/putere.
Iar dupa cum vad (din experienta) carburatorul de nova (dublu),nu prea isi face datoria,eu vreau sa ma orientez spre un solex de pe golf 2 (dublu),cu care sper sa pot scoate performante mult mai bune. cred ca cel de nova nu este contruit pt a fi condus sportiv ....
madmaxtata
16 Jun 2006, 13:04
mai oameni dar weberu 38/38 de unde il scoti? ca am vazut ca e pus pe masini cu cilindree mare (2000 si peste cu v6). la motoru nostru de 1400 nu intra prea multa benzina?
madmaxtata
16 Jun 2006, 13:09
a si inca o belea. daca e sa iei un carb cu filtru de aer il iei sau o dam ca romanii cu improvizatii?
Pai si cu schimbarea carburatorului ? Nu e tot o improvizatie ? Daca schimbi carburatorul si pui unul adevarat ... lasa motorul sa respire si nu ii mai pui nici un filtru de aer .
carburatoarele weber 45 dcoe au fost puse pe gordini Gr B .
Carburatoarele dellorto 40 dhla sunt de pe alfa romeo si se potrivesc pe dacie , trebuie facute galeriile si evident , jetarile .
madmaxtata
16 Jun 2006, 22:47
si ce presupune jetarea? adica sa schimbi jigloarele pt 1400? sau sa reglezi nivelul benzinei si aeru?
cristigeo69
16 Jun 2006, 23:01
QUOTE(madmaxtata @ 16 Jun 2006, 12:47)
si ce presupune jetarea? adica sa schimbi jigloarele pt 1400? sau sa reglezi nivelul benzinei si aeru?
sa le reglezi...
cristidb
16 Jun 2006, 23:17
QUOTE(cristigeo69 @ 17 Jun 2006, 02:01)
N-ai nimerit-o mestere... jetare = schimbarea jigloarelor.
cristigeo69
16 Jun 2006, 23:19
QUOTE(cristidb @ 16 Jun 2006, 13:17)
N-ai nimerit-o mestere... jetare = schimbarea jigloarelor.
imi cer scuze mestere...oboseala...aveam altceva in cap
madmaxtata
17 Jun 2006, 00:42
pai atunci nu intervine aici beleaua? iei alt carburator dar cu jigloarele ce faci ca nu le gasesti la magazin. sau le gasesti? dar un carb de la un motor de 1600 merge fara sa ii schimbi jigloarele sau tot multa benzina vine?
kristalloz
17 Jun 2006, 01:30
QUOTE(SiloS @ 16 Jun 2006, 14:13)
Pai si cu schimbarea carburatorului ? Nu e tot o improvizatie ? Daca schimbi carburatorul si pui unul adevarat ... lasa motorul sa respire si nu ii mai pui nici un filtru de aer .
carburatoarele weber 45 dcoe au fost puse pe gordini Gr B .
Carburatoarele dellorto 40 dhla sunt de pe alfa romeo si se potrivesc pe dacie , trebuie facute galeriile si evident , jetarile .
sau iti iei un filtru sport conic... si respira de n-ai treaba...
Din punctuk meu de vedere , , avatan tinp at nmontezu carbruatiare adevarate , nu are importnast filtru de aer ,
Filtrul de aer isi isi face efectul la un motor turbo .
ps : beat .
Muttley
17 Jun 2006, 06:48
SiloS, daca editezi mesajul de mai sus esti cel mai mare $%@(#.
Rog pe aceasta cale si moderatorii sa nu intervina.
E aur curat!
Mario_b
17 Jun 2006, 19:51
Dar de fapt ce vroiai sa zici??
jicloarele le cumperi ca altfel nu faci nimic!
cristigeo nu mi se pare mare cistig sa faci o dacie pe injectie(si obosita) cind aveam 1310 meu merea super bine motor cu 70000km si tragea foarte bine pt o dacie.150km/h viteza maxima si nu ma faceau prea multe dacii.motor normal fara modificari in el.masina era din 89 si era model pt ungaria.super daciuta.si mai am un prieten cu o berlina din 99 ultimele modele pe carb si cind avea motoru 30000km fuge si a lui 150km/h constant de se soca lumea cind meream la timisoara si teceam pe linga ei cu dacia cu 4 pers in masina.acuma dupa ce si-o facut motoru(a 2 oara)mai mult de 140 nu prinde si trebuie sa aiba drum.imi pare rau dupa daciuta mea ca am vindut-o.cui am vindut-o era uimit ce bine trage.is curios cine si-o pus dublu carb cit fuge si citi cai cistigi
lord_sith
18 Jun 2006, 15:36
Salut mai baieti, ma intereseaza si pe mine un carburator dublu corp 32/36....se gaseste asa ceva? parca am auzit ca ar fii un webber dar nu stiu sigur, ce ar mai fii cu prima camera mai mica (32) si cu a 2-a de 36-38?? daca puteti sa imi enumerati si mie cateva modele si preturi aproximative as fii deplin recunoscator!
ydaniel
18 Jun 2006, 15:41
pai da un anunt la bursa
cristigeo69
18 Jun 2006, 19:23
QUOTE(WPO @ 17 Jun 2006, 17:18)
cristigeo nu mi se pare mare cistig sa faci o dacie pe injectie(si obosita) cind aveam 1310 meu merea super bine motor cu 70000km si tragea foarte bine pt o dacie.150km/h viteza maxima si nu ma faceau prea multe dacii.motor normal fara modificari in el.masina era din 89 si era model pt ungaria.super daciuta.si mai am un prieten cu o berlina din 99 ultimele modele pe carb si cind avea motoru 30000km fuge si a lui 150km/h constant de se soca lumea cind meream la timisoara si teceam pe linga ei cu dacia cu 4 pers in masina.acuma dupa ce si-o facut motoru(a 2 oara)mai mult de 140 nu prinde si trebuie sa aiba drum.imi pare rau dupa daciuta mea ca am vindut-o.cui am vindut-o era uimit ce bine trage.is curios cine si-o pus dublu carb cit fuge si citi cai cistigi
am zis ca eu mi-am pus carb.dublu de nova-papuc si nu ca mi se pare chiar este o diferenta intre cel mono si asta...
nu stiu cati cai am castigat nu am unde sa o duc pe stand
din cate spune "lumea" 3-4 catari chinuiti...
Psyche
18 Jun 2006, 20:24
asta l-am gasit la bunica-miu in garaj .......... nu stiam ce e........ de la jeg...
deci il pastrez, sau imi trebuie ceva mai bun, daca vreau sa fuga??
stiu ca weber is cam cele mai bune, dar nu le am prea tare cu mecanica....
bunica-miu in schimb mi-o promis ca o sa vina la mine...am sa postez eu impresiile lui.
Psyche
18 Jun 2006, 20:24
asta l-am gasit la bunica-miu in garaj .......... nu stiam ce e........ de la jeg...
deci il pastrez, sau imi trebuie ceva mai bun, daca vreau sa fuga??
stiu ca weber is cam cele mai bune, dar nu le am prea tare cu mecanica....
bunica-miu in schimb mi-o promis ca o sa vina la mine...am sa postez eu impresiile lui.
QUOTE(Psyche @ 18 Jun 2006, 21:24)
asta l-am gasit la bunica-miu in garaj .......... nu stiam ce e........ de la jeg...
deci il pastrez, sau imi trebuie ceva mai bun, daca vreau sa fuga??
stiu ca weber is cam cele mai bune, dar nu le am prea tare cu mecanica....
bunica-miu in schimb mi-o promis ca o sa vina la mine...am sa postez eu impresiile lui.
asta e cel de daciana simplu. carfil. daca vrei sa fuga iti trebuie ceva mai serios.
Atata timp cat scrie Made in Romania sub licenta WEBER nu cred ca e prea sportiv ...
kristalloz
18 Jun 2006, 22:58
QUOTE(SiloS @ 18 Jun 2006, 22:34)
Atata timp cat scrie Made in Romania sub licenta WEBER nu cred ca e prea sportiv ...
hahahaha ... good point... si da e ala simplu de dacie
madmaxtata
27 Jun 2006, 19:56
sal. am gasit si eu un carb weber sincron 38/38 dar arata cam rau. daca ar fi sa il iau jetarile cum pot sa le fac? gasesc jigloare si garnituri pt el?
Cu cat ai gasit ? De ce arata rau ? In principiu merita .
danS22
27 Jun 2006, 22:20
QUOTE(madmaxtata @ 27 Jun 2006, 20:56)
sal. am gasit si eu un carb weber sincron 38/38 dar arata cam rau. daca ar fi sa il iau jetarile cum pot sa le fac? gasesc jigloare si garnituri pt el?
de pe ce masina a fost dat jos?
madmaxtata
28 Jun 2006, 01:57
nu stiu de pe ce masina a fost dat jos ( zicea ceva de un bmw dar nu era sigur). l-am gasit la 500 de mii dar nu avea garnitura mare de sus si nici jigloarele de aer parca nu le-am vazut. si nici nu stiu ce era in el.
madmaxtata
28 Jun 2006, 03:13
super site cu carburatoare weber. cred ca o sa fie de ajutor
http://www.piercemanifolds.com/
madmaxtata
28 Jun 2006, 22:10
stie cineva cum se lustruesc galeriile? cica cu biax, dar ce e aia si cum se face nu vrea nimeni sa mai zica
Muttley
28 Jun 2006, 22:14
Biaxul e o unealta care se-nvarte tare si e actionata cu aer comprimat.
danS22
28 Jun 2006, 23:18
..eu nu am auzit de asa ceva dar am auzit de smierghel si de pila pt metale,iei una bucata smerghel si o pila si freci 5 zile in fiecare zi cam 2 ,3 ore cu pauza,la inceput iei cu un smierghel mai dur si la sfarsit iei unul mai fin,foloseste un smierghel umezit (cu apa) pt o aderenta mai bunicica
madmaxtata
29 Jun 2006, 21:54
cum spuneam si cum povesteam: am gasit carb 36/36 si ce imi spune Ford_6V(
) ca motoru de 1.4 nu il poate amorsa. dar daca fac modificari si lla chiuloasa atunci ar merge?
madmaxtata
29 Jun 2006, 21:55
dar am vazut pe alfa romeo 33 carb orizontale cate un carb pt 2 cilindri, aia cum de merg?
madmaxtata , Weber 32/36 DFEV a fost montat pe reno 5 1400cmc .
Daca vrei carb sincron , cred ca Weber 32/32 DGAV sau 34/34sunt potrivite pentru 1400 cmc .
Maxim pt motorul de 1600cmc sunt 38/38 .
Alfa 33 are dellorto 40 dhla . Aia e alta treaba . reno 12 Gordini are weber 40 dcoe
madmaxtata
30 Jun 2006, 03:16
mai ia fiti antena aici: deci motorul de 1.4 nu poate sa amorseze carburatoru 38/38( sau cel putinla turatii mici), dar daca il ajutam oleaca cu un fel de turbina dar care sa nu bage presiune mare, un fel de ventilator electric pe o teaxa, intre carb si filtru de aer, sa impinga oleaca aerul in carb. nu ar merge?
eu zic sa tragi un furtun in masina(care sa vina chiar in capul carburatorului) si sa sufli in el cand vrei sa bagi mai multi cai=benzina.
hahhahahahaha.
sunteti dusi bai baieti.
madmaxtata , irecuperabil .
cristigeo69
30 Jun 2006, 09:04
QUOTE(SiloS @ 29 Jun 2006, 22:49)
madmaxtata , irecuperabil .
ca si silos de altfel
joke
madmaxtata
30 Jun 2006, 10:23
da ma si. eram si eu dus oleaca, mai mult.
silos tu la ce faci comentarii, ia uitate pe pagina anterioara ce-ai scris, eu cred ca am reusit sa evit greselile gramaticale si-asa m-am chinuit juma de ora sa scriu 3 propozitii.
si pana la urma ar merge carburatorul 38/38?
ideea cu cvasiturbina aia o mai studiez eu(in alt moment asemanator). voi nu stiti ca ideile de geniu vin cand e omu mai visator, sfideaza realitatea.
madmaxtata
30 Jun 2006, 10:26
si apropo eu am terminat sesiunea.
si au marcat si profi de 5 ori intr-un an, asa ca poate la toamna cand vin facem noi o liniuta.
Ce am scris eu pe pagina anterioara , de fapt ce am incercat sa scriu se numeste arta .
madmaxtata
30 Jun 2006, 16:03
Alex27Buc
30 Jun 2006, 17:53
QUOTE(marius-gabriel @ 22 Apr 2006, 13:50)
ii poti pune cam orice carburator gasesti provenind de la o masina care sa aiba cat de cat aceasi capacitate cilindrica.
cel dublu corp de dacie(olcit) e cam pacatos si se regleaza extrem de greu.
galerie trebuie neaparat alta+flansa pt tipul de carb care il alegi.
gresit, cel de oltcit 1,1l se regleaza extrem de greu iar cel de oltcit 1,3l se regleaza cam la fel cu cel monocorp... de cel de 1,6 nu stiu nimica ca nu am avut acea capacitate
dc vrei 60CP fara alte modificari pune carb monocorp cu care venea dacia din fr initial, este insa la fel de pretentios la reglaje ca cel de oltcit dar plaetsti un reglaj de noxe pe tester si scapi de galerie plus carb care il gasesti in targ
Nu te mai chinui cu carbul de dacie. Pune cu incredere un weber sus si o sa merga masina mai bine si o sa consume mai putin decat cu cel de daciana. Eu am avut pe nova gunoi ala dublu mostenit de la oltsit si imi manca 14 in oras. Am pun un solex cu jiglere pt motor de 1,8 in el si mergea masina muuuuult mai bine. Si surpriza, consuma numai 10. La talpa cam 14-15, spre deosebire ce cel de nova care lua 20. Bafta!
corbex
22 Mar 2007, 15:46
baieti, poate ca sint mai multe modele de dublu corp, la al meu, cel standard de pe nova cu motor de 1600, progresiv, clapeta a doua are comanda mecanica si se deschide atunci cind prima clapeta a ajuns la 45 de grade, n-are nici o legatura cu turatia. Pur si simplu comanda acceleratiei actioneaza intii prima clapeta si apoi, in continuare, si pe cea de-a doua. Daca-i dai talpa la maxim, in demaraj lucreaza amindoua difuzoarele (clapetele).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.