alexblondul
16 May 2006, 14:38
si alta chiuloasa pt respectivele carburatore se poate procura ???
ydaniel
16 May 2006, 19:47
da de reno alpine.
sobolan
29 May 2006, 13:29
care batrani mai nene ?CONCRET care ati pus alt carb pe dacia ,de care, e bun la dacia, si care spuneai ca papucu are galerii din aluminu?care dintre voi a reusit sa slefuiasca galeriile la interior ? (nu ma incumet sa pun un solex de papuc ca consuma mult ...un echivalent al lui dar nu 'made in romania' cred ca consuma mult mai putin ?
cristidb
29 May 2006, 15:12
Madcos : carbul de nova seamana foarte mult cu cel de oltcit 1300, dar nu e identic. Difuzoarele sunt mai mari si are alte jicloare, iar prinderea cablului de acceleratie e altfel. In rest e la fel.
A doua treapta deschide cam la 70% din cursa pedalei. s-ar putea face sa deschida mai devreme inlocuind parghiile de comanda. Nu se umbla la surubul de limitare a treptei 2. Daca il desfaci clapeta va atinge de corpul carburatorului si il va strica, iar daca il strangi ai stricat amestecul la relanti si progresiune. Nu ai motiv sa umbli acolo decat daca si-a bagat nasul un meserias inainte.
Eu am slefuit galeria de aluminiu. Cu rabdare merge.
danS22
29 May 2006, 17:44
Ajunge sa ti pui carburator de nova 1600 dublu si o galerie si vei observa ca masina iti inebuneste ....adevarul e ca poti trai senzatii tari cu o dacie/////
Nu e chiar asa, ii da putina viata in plus, dar nu e cum umbla vorba prin targ.
Plus ca motorul se va distruge mult mai repede, uleiul va trebui schimbat mult mai des, pentru ca se va contamina cu benzina..etc, nu merita.
Muttley
29 May 2006, 17:53
argon, de ce-ti place sa strici cheful si bucuria baietilor?
La cati bani a investit danS22 de exemplu in galeria, carburatorul ala si restu anexelor, daca verdictul lui este ca a "inebunit masina" ce treaba ai tu?
Inseamna ca nu se va mai cunoaste investitia intr-un set nou din cand in cand.
QUOTE(danS22 @ 29 May 2006, 18:44)
Ajunge sa ti pui carburator de nova 1600 dublu si o galerie si vei observa ca masina iti inebuneste ....adevarul e ca poti trai senzatii tari cu o dacie/////
Mi se pare doar o solutie de compromis! si multe belele.......si in final se ajunge tot la 32IRM.
Weber,Dellorto-sincron , doua sau unul, vertical sau orizontal.....astea modificari adevarate
matrafox
29 May 2006, 20:55
pot sa imi iau si warn dar nu ma pot abtine.nu am vazut frate unul care sa isi puna unul din carburile astea si sa zica direct"da frate,nu pot sa plec de pe loc decat cu scart "sau "nu se simte cine stie ce diferenta" toti o dam cotita.daca tot vrem sa fim "uniti" macar spuneti lucrurilor pe nume.el a fost singurul care a spus de carbul de nova ca face diferenta mare intre ce era si ce este acum motorul masinii lui.astept parerile celor ce au shimbat carbul si apoi sa vb pe marginea lor
danS22
30 May 2006, 01:02
da nu stiu cum sa va povestesc ,imi 'place' ca multa lume isi tunningheaza daciile vopsidu le ca pe un papagal sau punandu si tot felul de lumini...dar sub capota ...nimik ............nu stiu cum sa va zic dar la deschiderea camerei a doua simti cum masina iti fuge de sub tine,dar mai bine sa continuam toti sa ne punem leduri verzi si albastre ca asa i la moda
-oricum la un semafor nu tre sa dai cu masini puternice dar nici nu mi placea inainte ca un kkt de matiz sau tico te ia ,e acuma cu carb.1600 treaba se schimba
-deocamdata mi am luat inca o masina si cam toate economiile mele sau cam risipit ...dar am si planuri putin mai serioase pt motorul de dacia ,iar cu prostiile aste ca schimbi uleiul mai repede si set motor ,nu e asa ,daca ii dai un ulei bun tot atat poate tragi cu un set,,,iara daca chiar ajungi sa ti pui un weber dco40 45 si o axa cu came mai smechera ,si pistoanele se pot trata(cementa) pt o rezitenta mai mare la uzura)forja .......
-dar voi stiti .......pote mai bine ,eu sunt doar un novice
Muttley
30 May 2006, 01:50
danS22, argon se referea la faptul ca exista posibilitatea ca motorul sa functioneze cu un amestec mai bogat din cauza dublu-corpului. Asta inseamna ca pelicula de ulei de pe cilindri risca sa fie spalata de benzina in exces, pistoanele si segmentii fiind nevoite-n cele din urma sa lucreze "pe uscat". Astfel se duce setul mai repede. Si are oarecare dreptate, si spun asta si cand ma gandesc ca la un mom dat te plangeai pe forum de fum negru in esapament, fix un simptom de "motor inecat". Aceeasi poveste valabila si cu uleiul, se dilueaza cu benzina si nu-si mai face treaba.
Dar daca reusesti sa gasesti un reglaj optim al carburatorului n-ai de ce sa-ti faci griji.
Reglaj cum ar fi jiglere de maxim 1400
Daca pe tine asta te intereseaza sa faci liniute la stop, pune-ti ce carburator vrei, dar sa te asteptio la o viata mai scurta a motorului.
ydaniel
30 May 2006, 20:39
asa si pana la urma normal:talpa=distractie scumpa:))
sobolan
7 Jun 2006, 13:51
QUOTE(matrafox @ 29 May 2006, 21:55)
pot sa imi iau si warn dar nu ma pot abtine.nu am vazut frate unul care sa isi puna unul din carburile astea si sa zica direct"da frate,nu pot sa plec de pe loc decat cu scart "sau "nu se simte cine stie ce diferenta" toti o dam cotita.daca tot vrem sa fim "uniti" macar spuneti lucrurilor pe nume.el a fost singurul care a spus de carbul de nova ca face diferenta mare intre ce era si ce este acum motorul masinii lui.astept parerile celor ce au shimbat carbul si apoi sa vb pe marginea lor
Foarte corect ! care ati pus alt carb pe dacia spuneti de care si cum merge ....cum aveau batranii.... lasati batranii noi suntem tinerii!
am vazut o dacie cu carb de golf :merge da' nu prea bine ,pote trebe reglat respectivu carb ...
cristidb
7 Jun 2006, 13:59
Pai cati cai in plus poate sa dea un carburator? 5-10. Nu face racheta din masina dar sigur se simte.
sobolan
7 Jun 2006, 14:04
QUOTE(cristidb @ 7 Jun 2006, 14:59)
Pai cati cai in plus poate sa dea un carburator? 5-10. Nu face racheta din masina dar sigur se simte.
sigur ca da ! ai dreptate ...dar la cat de slabuta e dacia ,comparativ cu alte masini,se merita sa pui alt carb. care iti face masina mai nervoasa chiar daca iti mai da macar 3 cai ,se simte.....
bogdan B-14-FNF
7 Jun 2006, 16:39
"pot sa imi iau si warn dar nu ma pot abtine.nu am vazut frate unul care sa isi puna unul din carburile astea si sa zica direct"da frate,nu pot sa plec de pe loc decat cu scart "sau "nu se simte cine stie ce diferenta" toti o dam cotita.daca tot vrem sa fim "uniti" macar spuneti lucrurilor pe nume.el a fost singurul care a spus de carbul de nova ca face diferenta mare intre ce era si ce este acum motorul masinii lui.astept parerile celor ce au shimbat carbul si apoi sa vb pe marginea lor "
QUOTE(sobolan @ 7 Jun 2006, 14:51)
Foarte corect ! care ati pus alt carb pe dacia spuneti de care si cum merge ....cum aveau batranii.... lasati batranii noi suntem tinerii!
am vazut o dacie cu carb de golf :merge da' nu prea bine ,pote trebe reglat respectivu carb ...
salut baieti , eu mi-am pus carb dublu de R5 Alpine si il folosesc si pe gpl , intradevar consuma un pic mai mult dar masina mea nu a scrtait in viata ei in a 2 a irar acum poate , chiar se merita sa iti pui , cat despre motor la cat costa un set il poti reface oricand
. Super senzatie cand se deschide a 2a camera
marius-gabriel
7 Jun 2006, 17:52
ti se pare ca, consuma mai mult pe gpl carburatorul ala sau numai pe benzina?
pe gpl nu vad de ce ar consuma mai mult..
cristigeo69
7 Jun 2006, 22:07
QUOTE(marius-gabriel @ 7 Jun 2006, 07:52)
ti se pare ca, consuma mai mult pe gpl carburatorul ala sau numai pe benzina?
pe gpl nu vad de ce ar consuma mai mult..
lui ii vine gaz pe ambele camere...are 2 suruburi pentru debit la gaz. 1 pt. o cam.2pt. o cam.
dar se si da la ea
marius-gabriel
7 Jun 2006, 22:30
pai daca te dai la ea consuma pe orice
practic pe gaz ramane doar clapeta de acceleratie(in cazul de fata 2)
sobolan
8 Jun 2006, 07:37
Concret:care ati pus alt carb. pe dacia spuneti cum merge cum si instaleaza(cu sau fara flansa).m-ar interesa si pe mine un carb care merge pus pe galerie stock fara flansa ,am inteles ca sunt care merg direct(ex.
e wv golf cu o camera)
cristigeo69
8 Jun 2006, 08:41
QUOTE(sobolan @ 7 Jun 2006, 21:37)
Concret:care ati pus alt carb. pe dacia spuneti cum merge cum si instaleaza(cu sau fara flansa).m-ar interesa si pe mine un carb care merge pus pe galerie stock fara flansa ,am inteles ca sunt care merg direct(ex.
e wv golf cu o camera)
la carb. de vw cu o cam.trebuiesc majorate gaurile in exterior si daca vrei sa pui carb de dacie pe vw gaurile trebuiesc majorate gaurile in spre interior...eu am pus carb de dacie pe vw dar de vw pe dacie inca nu
Si cum mergea cu carburatorul de dacia pe wv ??
cristigeo69
8 Jun 2006, 11:20
QUOTE(danS22 @ 7 Jun 2006, 23:48)
Si cum mergea cu carburatorul de dacia pe wv ??
mergea bine! era un motor de 1.6 dar nu a vrut sa mearga deloc cu carbu original!!
ps:carbu de dacie era de 1400!
am auzit si eu pe cineva ca si a pus carb de dacia pw golf 1 ,dar cu carburatorul de dacie era cam puturos
sobolan
8 Jun 2006, 12:36
Care ati mai incercat alte carburi postati va rog. sunt hotarat pun alt carb. pe a mea dar nu stiu exact de care preferabil fara flansa
Mario_b
8 Jun 2006, 15:32
Ca tot veni vorba, cunosc un tip care are carb de Nova pe un Audi 80 si merge foarte frumos, rotund motorul, dar nu mai trage ca inainte!
cristidb
8 Jun 2006, 15:35
Nu prea are sens inlocuirea cu un carburator care e tot monocorp. Cel dublu e mai bun din toate punctele de vedere.
Pentru a pune dublu corp trebuie neaparat alta galerie.
Se poate pune o galerie (renault) pe care a fost un weber sau una de papuc.
Carburatoarele Weber au talpa dreptunghiulara si din cauza asta trebuie puse cu flansa pe galeria de papuc.
...chiar din toate punctele de vedere nu e mai bun cel dublu corp are si el dezavantajele lui..
cristidb
8 Jun 2006, 16:51
QUOTE(danS22 @ 8 Jun 2006, 19:03)
...chiar din toate punctele de vedere nu e mai bun cel dublu corp are si el dezavantajele lui..
Ca de exemplu...?
La mers normal tot o camera o sa lucreze (la cele progresive), care de obicei e mai mica decat la cel monocorp, ceea ce duce la un consum mai mic si raspuns mai bun. Daca vrei mai multa putere apesi mai tare acceleratia.
marius-gabriel
8 Jun 2006, 17:21
dezavantajul ar fi ca e un pic mai greu de reglat, eu altul nu vad...
cristigeo69
8 Jun 2006, 20:13
un dezavantaj e ca nu te poti abtine sa nu deschizi a 2 cam
si daia consuma cat o raba
mda...alt dezavantaj ca tre sa dai o caciula de bani pt un reglat..
sobolan
9 Jun 2006, 11:13
suntem pe daciaclub.ro nu pe audiclub.de sau wvclub.me....era vb. de dacia...carburi compatibile la dacia....
cristigeo69
9 Jun 2006, 22:43
azi am pus carbu si galeria de papuc-nova 1.6
in concluzie:E MAI REA
din 3000rpm urca pana in 6500 frumos de tot,cu carbu precedent se cam plafona pe la 5000(si nu urca repede in ture)
nu ma intrebati de consum,inca nu stiu
ps:i-am dat aproape o masina la o berlina mai obosita(100si ceva de mii de km)pe injectie
Si nu te simti mai bine dupa modificarile astea ?
Nu vrei mai mult ? O sa mai urmeze si altceva ... cum ar fi un 1.6 ?
Cristigeorge, belinele pe injectie, mai obosite, si mai ales cu catalizatorul ne-scos sunt foarte lenese, nu e reper asta.
sobolan
10 Jun 2006, 14:20
as vrea sa-l schimb cu alt carb nu neaparat dublucorp,dar sa sti care merge.am dezmembrarile pe langa mine dar nu stiu ce sa iau...
- Weber DIR 32 / 36
- Weber 38/38
- Weber DTMR 32/34
Acuma esti multamit ?
sobolan
10 Jun 2006, 14:30
QUOTE(SiloS @ 10 Jun 2006, 15:27)
- Weber DIR 32 / 36
- Weber 38/38
- Weber DTMR 32/34
Acuma esti multamit ?
te rog mult, fii mai explicit .de la ce masina se ia carburile alea.nu de alta dar aia au curtea plina de masini si nu stiu de und sa demontez !
cristigeo69
10 Jun 2006, 23:15
QUOTE(SiloS @ 10 Jun 2006, 00:30)
Si nu te simti mai bine dupa modificarile astea ?
Nu vrei mai mult ? O sa mai urmeze si altceva ... cum ar fi un 1.6 ?
logic ca ma simt un pic mai bine
NORMALLL ca as vrea si mai mult...mai la vara
ca trebuie schimbat si blocu'...(am cu palier normal)
danS22
13 Jun 2006, 19:25
poti pune orice carburator vor muschii tai ,dar le tre o flansa ,iar fara flansa cred ca merge cel de golf 1 35pdsi(monocorp) i ar pe galeria de papuc nici o sansa sa ti potriveasca fara flansa cel dublu de la straine
-ti as recomanda un carburator dublu de golf 2 ,1800cmc,vei fi uimit ce diferenta este fata de cel de nova sau papuc
Hormonelul
13 Jun 2006, 21:46
Sau carb dublu corp de Renault 12 TS caruia NU ii trebuie nici o flansa !!!!
cristidb
13 Jun 2006, 22:40
Nu ii trebuie flansa pe galeria lui. Pe cea originala nu se poate monta.
danS22
14 Jun 2006, 12:47
meserias carburator hormonelule
cristigeo69
14 Jun 2006, 13:07
se vede ca merge la consum
madmaxtata
14 Jun 2006, 19:17
mai am cautat si eu carburator dublu si am gasit un weber 32/34 de la un fiat. dar de unde stiu de pe ce motor era(cilindree)? am vazut ca mai era o serie scrisa pe el. si ce inseamna DIR SAU DTMR? si inca ceva: sub carburatoru de dacie 1400 are o flansa sau ce e aia care circula apa prin ea, daca schimbi carburatoru cum mai poti pune flansa aia si ce rol are ea? merge si fara?
si care carburator e mai bun: cel care deschide a 2 clapeta mecanic sau cel cu deschidere vacumatica?
Chestia aia ce e sub talpa carburatorului are rolul de a incazi carburatorul. Daca ti-ai luat weber dublcorp sigur ai incalire in talpa la el. Carburile cu deschiderea celui de-al doilea corp prin vacuum sunt ceva mai economice, iar cele cu actionare mecanica sunt mai violente.
kristalloz
15 Jun 2006, 08:50
un dublu corp de alfa giulieta ar fi interesant dar sunt cam pe cale de disparitie...
sobolan
15 Jun 2006, 08:53
mai baieti am dezmembrarile langa mine si nu stiu ce carb sa iau !ala de acolo nu se prea pricepe ,ce vreau eu aia imi da dar eu nu stiu ce sa iau ptr. dacie. care ati mai pus alte carburi postati va rog !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.