Azi am avut timp mi-am pus Weber-ul 32 DRT pe masina ..... ( scuze calitatea pozelor ) [attachmentid=1627595209] [attachmentid=1627595210] cabluri si furtune a nu se lua in seama pe perioada testelor ...
Am reusit cat de cat sa il reglez la ochi si apoi i-am dat cheie ( am scos intentionat tija de actionare a celei de-a 2 camere ,asta doar pe perioada testelor ) a pornit la prima cheie cu turatia undeva la 2000 ....
Bun toate bune si frumoase pana s-a incalzit si am zis sa reglez ralantiul ... mai jos de 1100 de ture nu puteam sa il las ( de fapt l-am lasat si la 850 mergea frumos de tot, dar nu pt mult timp ca o balbaia si murea ...)
Pe urma am scos-o pe "roscata " la o tura scurta sa vad cu trage ... diferenta mareeee intre carfil si Weberu asta
( urca muuuult mai repede in ture , parca ii dopata .... ) fara probleme in 5000 ,mi-a parut rau sa ii dau mai mult ..... nici macar treapta a IV-a nu am apucat sa ii dau , ca se termina drumu ....
Atunci am trecut la reglajul ralantiului care uneori ba il balbaia , uneori mergea parfum , ( aer fals se exclude , talpa planata, diuza calibrata de 1,5 mm , etc) ii clar ca este infundat ....tinand cont ca surubul de amestec era strans la maxim , pe masura ce il desurubam mersul motorului se inrautatea ...
O sa ii trag si la asta o ciorba de carburator si vedem ce iasa ....
P.S.
Trebuie adaptate cabluri de acceleratie si cel de soc , acceleratia ii relativ simplu dar la soc.... ( ii cam scurt si ar trebui altul ) sau prelungit cumva ....