pentru bv-08-fgm in caz ca nu ai observat la mine e vorba de un motor de r5 alpine care e din fabrica cu carburator cu doua camere deci nu stiu ce sa zic in legatura cu distrusul motorului(mai depinde si cum mergi cu masina), eu spre exemplu mai mult de 100-110 nu merg decat cand sunt foarte grabit cu toate ca motorul poate duce si mai mult, si cu motorul de golf 2 diesel nu prea faci mare treaba deoarece in scurt timp se va distruge caroseria.
Payty am avut o tentativa sa decalibrez jiclorul dar am renuntat pentru ca mi-am dat seama ca mai rau stric decat sa realizez ceva.dar am facut alta treaba am desurubat un pic jiglerul de relanti si am facut din nou reglajele si spre surprinderea mea mergea mult mai prost asa ca mi-am adus aminte ca am scos un fel de garnitura care vine la baza carburatorului.am montat si respectiva garnitura si spre surprinderea mea acum merge frumos motorul si la relanti si pot pleca si usor cu ea de pe loc.Jiclorul de 47 nu il am in bucuresti e pe un alt carburator(de piese) care este la 100 km departare.cand ajung la tara o sa il pun pana atunci merg asa cu el si sper sa nu sara consumul mult ca il dau jos instantaneu