Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: carburator dublucorp
DaciaClub - Forum Dacia > Celelalte modele Dacia - 1100, Berlina, Papuc, Nova > Imbunatatiri - Dacia Clasic
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
payty
sa ne zici te rog impresii despre cum merge. eu am pus un weber 32 DIR din asta si nu prea eram multumit de relanti deloc.

Posibil sa nu fi fost nici el in stare prea buna, dar o a doua impresie conteaza.
bashtalu
momentan nu am reusit sa o pernesc, cred ca am inecat-o. vineri incerc sa scot bujiile sa vad in ce stare sunt si postez

smile.gif

spor la treaba!
bashtalu
am reusit sa o fac sa mearga, mi-a dat de furca galleria de admisie, va trebui sa iau alta ca asta are prea multe gauri si neastupate nu porneste

am dat o tura prin oras, ca prima impresie...se accelereaza f tare, urca in ture mult mai repede, dar huruie tare motorul

prinde viteza, este ok, problema este ca nu sta f bine la ralanti. aproape ca moare motorul cand pun frana, trebuie sa pisc acceleratia, deci trebuie sa merg la reglaj cu ea

o alta mica problema este ca nu am arcul original care sa-mi tina parghia de la acceleratie si cu improvizatia mea, revenirea din acceleratie este, parca prea lina. urca f repede la 3000 rpm si cand schimb o preiau de la 2400. in schimb, preluarea sub 2000 rpm este mai rapida fata de carfilul mono

nu am facut mai mult de 20km, deci nu ma pot pronunta asupra consumului, probabil este mare dat fiind ca nu este f bine reglat carburatorul

nu am facut poze inca, voi face pe lumina ca sa fie clare


cam atat,

seara buna!
bashtalu
daca imi inunda bujiile inseamna ca nu este bine reglat plutitorul? asta, plutitorul, se regleaza strangand din surubul care tine cuiul ?

multumesc,
payty
verifica si cuiul poantou, ca poate nu inchide.

kippy90
Salutare ! De curand am achizitionat un carburator dublu corp cu tot cu galeria de admisie/evacuare pentru 1310 si gatul de lebada pentru el .

As vrea daca ma puteti ajuta un pic cu montarea lui , adica daca puteti sa imi spuneti si mie cam ce si cum se conecteaza ....

Are o electrovalva care am inteles ca se leaga la + bobina .

As mai vrea sa stiu care cum sunt intrarea si iesirea pentru alimentare si mai are pe gatul de lebada un stiut care nu stiu ce se conecteaza in el . Ar mai fii furtunul din capacul culbutorilor care am inteles ca vine in alta parte ....

Nu stiu prea multe de aceea intreb.si in mare as vrea sa stiu cam tot despre montarea lui.

Multumesc si astept raspunsurile voastre.

O zi buna va doresc !

P.S. Atasez si cateva poze cu carburatorul achizitionat
payty
n-am poza la indemana, dar am asa ceva pe una din dacii (cea cu motor de 1.6).

e un carburator foarte bun, in ciuda celor ce se spun pe aici (pun pariu ca cei care afirma ca consuma mult o spun din auzite). Mai toate circuitele lui sunt mai bine gandite de cate la celalalt monocorp.


La mine, consumul masurat in afara localitatii e 6.2%, motor de 1.6.

Ideea e sa nu fi fost umblat la surubul de progresiune, in rest e superior la toate capitolele carburatorului mono de pe dacie.


La montarea pe masina trebuie sa ai in vedere cateva chestii:


1. Distantierul de textolit de sub el (presupun ca il ai) are o gaura in el care face comunicatia intre galerie si furtunul de vacuum. Atentie cum il pui, sa nu obturezi canalul ala ca altfel n-ai vacuum la delcou si o sa mearga motorul ca naiba si evident o sa consume mult.
Distantierul se poate pune in mai multe feluri, asa ca roteste-l si tu pana gasesti pozitia potrivita.

2. Ai sub bord doua randuri de papuci de unde poti lua + pt electrovalva. Unul e + permanent, altul trece prin contact (adica daca scoti contactul, se intrerupe si +-ul). Deci tre sa iei de la ala care se intrerupe, altfel o sa stea eletrovalva mereu alimentata. N-ar fi rau sa ii faci si o proba,ii scoti jiclorul ala din cap si o alimentezi sa vezi daca se retrage cuiul.

3. nu exista pata calda, deci circuitul ala de apa prin talpa carburatorului de la monocorp trebuie anulat. E un furtun acolo special pt motoarele de 1.6.

4. Din cate imi aduc aminte, recuperarea gazelor din carter vine in capacul de legatura dintre filtru si carburetor si in partea de jos merge in galleria de admisie.

5. Alimentarea se face altfel ca la cel mono. Atentie ca returul nu mai e din pompa ci din carburetor. La mine e astupat returul din pompa. Vezi ca pe capacul carburatorului ai doua stururi de benzina cu sageti care arata sensul bezinei. Pui turul de la pompa pe aia care intra si pe urma cu un alt furtun mai lung vii din ala care iese si il bagi in conducta de retur care inainte venea de la pompa.
kippy90
mulțumesc pentru detalii ...poți sa îmi spui si mie modelul carburatorului? ca vreau sa caut si un set de garnituri pt el sa fie pt orice eventualitate.stiu ca e carfil dar cam atât.adică sa stiu pt ce model caut setul.mulțumesc....
legat de distanțier am galeria cu totul pt 1310 din 2 bucăți.admisie si evacuare
ai cumva vreo "notiță" cum se reglează etc sau o carte tehnica despre el?
mulțumesc si aștept răspunsul tau .
payty
carfil 28/30 dci.

nu am documentatie de reglaj. in principiu, daca nu s-a umblat la surubul de progresiune, se regleaza ca cel monocorp.

Eu asa am facut.

Ups 7
Salutare băieți, scriu în speranța că cineva va vedea postul. Știe cineva dacă ar merge unul sau doua carburatoare dublu corp pe un motor 1.6 de nova ? E o postare mai veche făcută de valy vtk. Din ce am citit merg bine doua dellorto ori weber 45 dcoe. A încercat cineva, în ce putere ar ajunge motorul. Precizez ca toate
astea doresc sa le pun pe o dacia 1300!
motu
Buna,
Am un aro 10 cu motor dacia 1410. As dori sa pun un carburator dublu corp de dacia. Ma puteti ajuta cu sfaturi. ( carburator carfil dublu de 1400, 1600)
Multumesc anticipat
einstein1984
QUOTE(Ups 7 @ 28 Jul 2018, 00:41)
Salutare băieți, scriu în speranța că cineva va vedea postul. Știe cineva dacă ar merge unul sau doua carburatoare dublu corp pe un motor 1.6 de nova ? E o postare mai veche făcută de valy vtk. Din ce am citit merg bine doua dellorto ori weber 45 dcoe. A încercat cineva, în ce putere ar ajunge motorul. Precizez ca toate
astea doresc sa le pun pe o dacia 1300!
*


daca motorul e nemodificat, o sa mearga bine cam niciodata. Si or sa coste 2 DCOEuri cat toata masina.
sobolan
QUOTE(motu @ 6 Sep 2018, 15:43)
Buna,
Am un aro 10 cu motor dacia 1410. As dori sa pun un carburator dublu corp de dacia. Ma puteti ajuta cu sfaturi. ( carburator carfil dublu de 1400, 1600)
Multumesc anticipat
*



e o mizerie ala de dacie dublucorp,cauta de lada 1200s happy.gif
pcv
Salut!Stie cineva unde se leaga electrovalva la un carburator de Lada 1500?La plus prin contact sau la plus bobina inductie?
BN64FLO
Plusul de la bobina e plus prin contact...deci e acelasi lucru
BLUE R 19
Da, prin contact. Cand nu este alimentata se obtureaza circuitul de ralanti.
pcv
Ok,am inteles!Mulțam fain !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.