Ulei recomandat
![]() ![]() ![]() |
Ulei recomandat
andr3y_yoo |
![]()
Post
#841
|
||
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|||
nh1980ro |
![]()
Post
#842
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
http://www.daciaclub.ro/Ce-ulei-bagati-in-...t72616-s60.html
Ca sa-ti faci o idee ce ulei baga lumea prin Solenze.. ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
ramsen |
![]()
Post
#843
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
va salut....
nh1980ro am citit de en ori acolo....totusi iti multumesc. la schimbul acesta pe care o sa il fac peste 2000 km o sa pun un ulei ELF 5 W 40 sau o sa ii pun totusi la loc ulei ELF 10W40, numai ca nu mai am incredere in el ca este imbuteliat la brasov( 10W40),si nu stiu daca mai are proprietatile de ungere pe care le avea inainte ca doar sintem romani si mai lungim putin produsul ![]() ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#844
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Eu asta vara am pus ELF 10W40 d-asta de lubrifin la revizie. (inainte am pus tot ELF, dar facut in Franta sau unde il faceau ei)
Culoarea uleiului e normala dupa aproape 5000km, in sensul ca a inceput sa se innegreasca, cum e si normal. Singura chestie care nu situ daca are legatura cu uleiul (si poate fi doar din cauza motorului-tacheti) e ca la pornire am un tacanit pentru vreo 1-2 minute care dispare mai apoi. Inainte asta se intampla cand ma apropiam de revizie (9000-10.000km), acum tacanitul a ramas si dupa ce am schimbat uleiul. Dar in rest nu vad nicio diferenta fata de cum mergea masina cu uleiul facut in Franta. Poate iti spune andr3y_yoo daca lui ii tacane ceva dupa ce a pus ulei din asta.. ![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#845
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
Eu am pus ELF EVOLUTION SXR 5W40.
Sper sa scap de acel tacanit de tacheti pe care il aud cand se incalzeste motoru.. Am doar 2 zile de cand l-am pus si o sa va spun mai incolo daca are acest efect sau nu.. La cati km se recomanda reglarea tachetilor? |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
poeluci |
![]()
Post
#846
|
![]() Membru fan Renault Group: Members Posts: 112 Joined: 1 August 06 From: Iasi ![]() |
Nu se umbla la tacheti ! Se lasa asa cum sunt reglati din fabrica ! Atata timp cat folositi uleiul pe care il recomanda producatorul 10 W 40 !!!
|
--------------------
Renault
Arkana
2021/ETECH full hibrid 1.6
- IS 04 WNW
|
|
ramsen |
![]()
Post
#847
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
Va salut
Am fost in vizita de lucru sau mai bine zis am spionat pe forumul Renault unde se discuta si pe acolo aceasta problema despre ulei.Tot asa se intreaba userii de acolo ce ulei sa bage in motor -ELF 10W40 sau -ELF 5W40.IN urma acestei spionari am ajuns la o concluzie: voi baga in motor ulei ELF 5W40(chiar daca in masina de cind este fabricata s-a folosit numai ELF 10W40) este bun si iarna si vara si are gradul de viscozitate mare,parerea este a mea si nu oblig pe nimeni sa faca ce fac eu....eu am dat decit o sugestie ce voi face peste 2000km la schimbul de ulei.In schimb o mare greseala pe care multi CRED ca o faceti nu o so fac eu si anume de a trece de la schimb la schimb de la un model de fima de ulei la altul, adika de la ELF la MOBIL 1 la CASTROL etc etc etc.BAFTA si va urez sanatate lunga masinilor voastre si voua bineinteles |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#848
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai daca schimbi tipul de ulei, nu mai conteaza firma. Adica daca e 5W40 in loc de 10W40, nu mai conteaza ca e ELF sau Castrol sau mai stiu eu ce.
@sky79ct Tu ai tacanit de tacheti cand se incalzeste motorul? La mine e invers, tacane ceva cand pornesc motorul si e rece. |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
ramsen |
![]()
Post
#849
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
scuze nh daca deranjez.... dar eu m-am referit la faptul sa nu schimbi de fiecare data cind faci schimbul de ulei la masina sa pui o data ELF,urmatorul CASTROL,urmatorul MOBIL 1 ETC etc etc.acum intelegi ce vreau eu sa zic... si nu valoarea uleiului de la 5W la 10W dar sa fie tot timpul de aceiasi firma producatoare de ulei.eu bag numai ulei ELF 5W40 si 10W40BAFTA
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#850
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Am inteles ce vrei sa spui.
Ideea e ca daca schimbi de la 10W40 semisisntetic, la 5W40 (full synth cred), e cam acelasi lucru cu a schimba producatorii intre ei (castrol ,elf etc). Adica nu conteaza daca e tot ELF producatorul, atat timp cat tu schimbi produsul in sine. Dar daca faci asta o singura data si apoi pui acelasi ulei 5W40 de la ELF, cred ca e ok. Oricum daca bagi 5W40 sa ne spui si noua daca se aud mai tare sau mai incet tachetii (cand e motorul rece sau cand e cald). |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
ramsen |
![]()
Post
#851
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
cu acel ulei ELF 10W40 cind porneam dimineata vreo 20 secunde se auzea o bataie de tachetii,dupa ce am facut schimbul si am pus ulei ELF 5W30 si dupa vreo 150-200 km de mers cu masina nu se mai aude nimik nici dimineata si nici cind este cald afara..... si parca motorul merge mai bine si mai frumos cu acest ulei 5w30 pe care o sa il schimb peste 1500km cu un ulei ELF 5W40
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
ursu_83 |
![]()
Post
#852
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 208 Joined: 17 September 08 From: Bucuresti ![]() |
a folosit cineva pana acum ulei TOTAL QUARTZ 10-40w???am auzit ca este un ulei bun,care rezista chiar mai bine de 10.000 km.
am un prieten care are logan pe scoala de soferi cu motor de 1.4 ca si al nostru de la solentza,si el a folosit numai total quartz,si il schimba la peste 15.000 km,precizez ca are motorul impecabil si masina are peste 200.000km,nu se aude nici un cloncanit de tachetzi sa mai stiu eu ce... |
--------------------
dacia
solenza
2003/clima
- B 30 URS
|
|
Brambus |
![]()
Post
#853
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
5W 40 Castrol SLX Professional + Metabond Megalene (aditiv benzina).
Sunt la al 3-lea schimb si sunt super multumit de el. |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#854
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
ptr nh1980ro:
cand se incalzeste motorul se aude doar ce am schimbat uleiul si sper in max o luna sa va spun ca s-a diminuat sunetul... momentan nu observ nici o schimbare This post has been edited by sky79ct: 22 Jan 2009, 09:01 |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
ramsen |
![]()
Post
#855
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
Brambus nu te supara ca te intreb ceva si eu: tu cum folosesti aditivul METABOND pentru benzina???
Eu l-am folosit la 3 plinuri de benzina si acum nu il mai pun ca masina merge super bine in clipa asta.Sper ca nu te-ai suparat! |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Brambus |
![]()
Post
#856
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ramsen @ 22 Jan 2009, 14:35) Brambus nu te supara ca te intreb ceva si eu: tu cum folosesti aditivul METABOND pentru benzina??? Eu l-am folosit la 3 plinuri de benzina si acum nu il mai pun ca masina merge super bine in clipa asta.Sper ca nu te-ai suparat! Pai nu trebuia pus asa. 20ml/plin. la primii 200 l dupa care 10ml/plin. Flaconul trebuia folosit la 1 t de benzina. Nu am de ce sa ma supar . Bafta, Acum am inteles ! am crezut ca l-ai folosit tot la 3 plinuri. Oricum indicat este sacontinui tratamentul ca sa dea rezultate, adica foloseste tot flaconul. This post has been edited by Brambus: 22 Jan 2009, 18:20 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
ramsen |
![]()
Post
#857
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
QUOTE(Brambus @ 22 Jan 2009, 14:55) Pai nu trebuia pus asa. 20ml/plin. la primii 200 l dupa care 10ml/plin. Flaconul trebuia folosit la 1 t de benzina. Nu am de ce sa ma supar . Bafta, Acum am inteles ! am crezut ca l-ai folosit tot la 3 plinuri. Oricum indicat este sacontinui tratamentul ca sa dea rezultate, adica foloseste tot flaconul. Da corect... dar eu am folosit decit vreo 100ml (plinul + 20 ml) si imi merge masina super bine.Asa ca nu am mai continuat sa mai pun ca poate imi arde, doamne fereste, inelele de la injectoare 22 Jan 2009, 19:14: Brambus... exista METABOND si pentru ulei This post has been edited by ramsen: 22 Jan 2009, 19:14 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Brambus |
![]()
Post
#858
|
![]() member Group: Members Posts: 647 Joined: 24 May 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ramsen @ 22 Jan 2009, 20:12) Da corect... dar eu am folosit decit vreo 100ml (plinul + 20 ml) si imi merge masina super bine.Asa ca nu am mai continuat sa mai pun ca poate imi arde, doamne fereste, inelele de la injectoare <span class='edit'>22 Jan 2009, 19:14:</span> Brambus... exista METABOND si pentru ulei Nu iti arde nimic! te referi la oringuri banuiesc. Da exista si pt.motor il pui odata cu schimbul de ulei Metabond Gold parca ii spune si este undeva la 140 lei. This post has been edited by Brambus: 22 Jan 2009, 20:04 |
--------------------
Renault
Megane 2
2007 Megane 2 R26
- B969FEF
|
|
andr3y_yoo |
![]()
Post
#859
|
![]() Membru ma Group: Members Posts: 1.060 Joined: 18 November 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(nh1980ro @ 18 Jan 2009, 23:33) Eu asta vara am pus ELF 10W40 d-asta de lubrifin la revizie. (inainte am pus tot ELF, dar facut in Franta sau unde il faceau ei) Culoarea uleiului e normala dupa aproape 5000km, in sensul ca a inceput sa se innegreasca, cum e si normal. Singura chestie care nu situ daca are legatura cu uleiul (si poate fi doar din cauza motorului-tacheti) e ca la pornire am un tacanit pentru vreo 1-2 minute care dispare mai apoi. Inainte asta se intampla cand ma apropiam de revizie (9000-10.000km), acum tacanitul a ramas si dupa ce am schimbat uleiul. Dar in rest nu vad nicio diferenta fata de cum mergea masina cu uleiul facut in Franta. Poate iti spune andr3y_yoo daca lui ii tacane ceva dupa ce a pus ulei din asta.. ![]() eu am bagat elf dala din franta nu dala imbuteliat in brasov si nu am nici un tacanit This post has been edited by andr3y_yoo: 22 Jan 2009, 20:36 |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 GT Turbo
- B-68-BMD Daca Ai cap Iese Altfel Dacia 4 ever :X |
|
sky79ct |
![]()
Post
#860
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
QUOTE(sky79ct @ 22 Jan 2009, 10:00) ptr nh1980ro: cand se incalzeste motorul se aude doar ce am schimbat uleiul si sper in max o luna sa va spun ca s-a diminuat sunetul... momentan nu observ nici o schimbare pot sa va spun ca nu se mai aude tacanitul ala la motor... am mers mult si prin oras si mai turat si mai lejer si nu se mai aude.. acu sa sper sa tina cat mai mult.. |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
bion |
![]()
Post
#861
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Tacanitu` la pornire e dat de lipsa uleiului in rampa. Pana cand urca oloiu` si unge tot dureaza un pic. Chestia e data de calitatea proasta a supapei din filtrul de ulei. Cand aia nu mai retine uleiul dureaza pana cand se reumple tot circuitul de ungere. Personal dupa mai multe experiente am observat ca cu filtre bosch nu mai am decat 3-4 secunde tacanit la pornit. Cele mai pacatoase erau filtrele pe care scria renault
![]() |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#862
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
@bion S-ar ptuea sa ai dreptate, pentru ca tacanitul disparea mai repede daca acceleram putin dupa ce porneam motorul si apoi il lasam la ralanti.
Pai ce-i drept e ca am pus filtru 'de origine', dar produs de Purflux si nu de Mann cum era inainte. Mama lor de frantuji.. ![]() Data viitoare caut Mann. This post has been edited by nh1980ro: 27 Jan 2009, 17:05 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#863
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
M-am bucurat prea devreme....
Dupa ce am calcat-o un pic si am schimbat pe la 4k vitezele ( motorul era incalzit) am inceput iar sa aud tacanitu ala.. Daca schimb filtru de ulei e posibi sa ma ajute? (eu am lua de la Blue ca asa avea acolo si mi-au spus ca e bun ) Si mai am o problema... Cand plec de pe loc si sunt in panta se aude un scartait ..ca si cum ar patina .. Cand plec cu a doua se aude si mai tare.. Am 40k si nu am schimbat distributia.. This post has been edited by sky79ct: 2 Feb 2009, 09:04 |
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
alinushy |
![]()
Post
#864
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
castrol
la MODEL SEARCH bagati solenta logan....etc This post has been edited by alinushy: 2 Feb 2009, 12:27 |
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#865
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Pai distributia ar cam trebui schimbata la 4 ani.
Zgomotul se aude de pe la curele sau de la ambreiaj? |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
alexandrusiri |
![]()
Post
#866
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 830 Joined: 18 December 07 From: iasi ![]() |
salut.stiti cumva daca la schimbarea uleiului se mai schimba si acea bucsa de la busonul; baii de ulei?la solenza mai e asa ceva ca la vechea dacie sau nu?ca as vrea sa imi schimb si eu uleiul si nu stiu daca la busonul de la baia demerci ulei mai are acea garnitura ca la vechea dacie.
|
--------------------
dacia
Lodgy 1.5 dci 107 cp
2013
- IS-54-SIR
|
|
nh1980ro |
![]()
Post
#867
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Mie nu mi-a schimbat niciodata shaiba aia.
![]() |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
CIPTUNING |
![]()
Post
#868
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 891 Joined: 22 November 05 ![]() |
Nici eu nu am schimbat acea garnitura si nu pierde nimic.
Va intreb aici, pentru a nu mai face un nou topic. Am observat pe busonul de alimentare cu ulei, ala galben,usoare urme de spuma. Am o mie de km de cand am pus acest Castrol Magnatec 10w40, in locul Elfului 10w40. Se vorbeste ca este de la condens, dar din ce motiv se face el, ca pana acum nu am avut asa ceva. Sa fie oare din cauza drumurilor scurte, dimineata pe frig, cand motorul nu apuca sa se incalzeasca?Pana iarna asta aveam garaj, acum nu. Garnitura nu cred sa o am ciupita la fel cum nu cred sa fie o reactie intre cele doua uleiuri. Daca las motorul sa mearga cu busonul scos, in ciuda celor cateva picaturi de ulei pierdute, iese condensul afara? ![]() Voi aveti asa ceva? |
--------------------
SLZ
SCALA
- BZ 04 XLZ "Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug" Eminescu- Imparat si proletar ;) |
|
nh1980ro |
![]()
Post
#869
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. ![]() |
Spuma poate sa apara si din cauza ca cele 2 uleiuri nu se inteleg. Cred ca difera totusi culoarea daca e spuma de la ulei sau e spuma de la antigel cu ulei. La berlina cand se amesteca antigel cu ulei, spuma era ceva gen lapte cu cacao..
![]() Urmareste cu atentie nivelul antigelului. Sterge spuma in mod regulat. Daca e de la faptul ca nu se inteleg uleiurile, ar trebui sa dispara dupa oarecare numar de km. La mine n-am vazut niciodata spuma, dar am pus numai ELF 10W40. (nu stiu ce a fost inainte, dar la revizie cand am schimbat uleiul n-a aparut nicio spuma). E drept ca n-am verificat decat foarte rar (cam o data intre revizii). |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
sky79ct |
![]()
Post
#870
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 296 Joined: 27 November 07 ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2004 scala
- CT xx SKY
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 04:50 |