DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Arta de a conduce automobilul, Lectura obligatorie

autom
post 16 Jun 2008, 18:38
Post #1


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Am gasit pe un site oarecum asemanattor cu Dacia club (ma refer la Daweoo club) un link extrem de interesant.

Este vorba de o directionare spre un site in care este scanata aceasta carte cu adevarat folositoare.
Daca ar fi fost lectura obligatorie in scolile de soferi si, daca chestionarele politiie ar fi avut incluse elemente de conduita preventiva inspirate din acasta carte, cu siguranta ca ar fi fost mult mai multe tragedii pe sosele.

Am citit ,,pe nerasuflate,, si mi-am dat raspunsuri la catve intrebari oarecum incalcite. Trebuie citit, este de un real folos.

Citez pe un coleg forumist de pe Daewoo club: ,,........desi prezinta sfaturi provenite din experienta autorului ce dateaza din perioada interbelica si celei care i-a urmat, pastreaza esenta abordarii diverselor manevre specifice artei condusului... sfaturi aplicabile si in zilele noastre.........,,

Arta de a conduce....

Ps. propun sa fie ,,lipicios,, acest topic.


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 16 Jun 2008, 18:51
Post #2


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Tare mi-e ca o sa dispara topicu' asta... nici vorba de lipicios wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 16 Jun 2008, 19:09
Post #3


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




atasez si eu asta, cred ca tot de pe forum o am...


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razzu
post 16 Jun 2008, 19:25
Post #4


.


Group: Members
Posts: 40
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




faci asta in ziua de azi si rudele decedate iti vor fi luate la bairam, frigiderul umplut cu cane, etc.

Captur_.JPG ( Size: 104.02k ) Number of downloads: 2380


--------------------
vw golf 2001 - b-99-hyu
Experienta ne invata ca oamenii nu inavta nimic din experienta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 16 Jun 2008, 19:58
Post #5


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




QUOTE(razzu @ 16 Jun 2008, 20:25)
faci asta in ziua de azi si rudele decedate iti vor fi luate la bairam, frigiderul umplut cu cane, etc.


Cartea mi se pare OK , am rasfoit-o intr-un anticariat , era 40 lei .

Ce bari aveau masinile in 80 (cind a aparut cartea) ? ....Aveau si tampoane de cauciuc biggrin.gif . Incearca sa iei ce-i folositor (si aplicabil) , ca asa , ai sa gasesti multe .

In 1937 , cind conducea autorul , exista cod rutier ? Politist de circulatie ? Limita de viteza , in exterior ? biggrin.gif ..... Radar ?

This post has been edited by logan1.5dci: 16 Jun 2008, 21:07


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 16 Jun 2008, 20:11
Post #6


Gangester


Group: Members
Posts: 4.298
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Cand am citit cartea asta nu aveam permis de conducere si deja eram mai sofer decat multe cizme pe care le intalnim zi de zi in trafic !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XanRO
post 16 Jun 2008, 20:31
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 16 May 06
From: Bucuresti




Am citit-o si eu inainte sa am carnet. Cred ca mai e si acum prin biblioteca lui taicamiu.
Ai fi uimit, dar chiar am vazut un mos care parca pana atingea bara in fata si in spate.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 2006 - B-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 16 Jun 2008, 21:03
Post #8


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Daca atingi bara unuia poti sa te astepti sa-ti "atinga" si el una. radmasa.gif radmasa.gif
Deci dupa parerea super soferului asta masina se lasa scoasa din viteza si fara frana de mana trasa ? (ca sa poata fi impinsa de altii). Cred ca asta era CFR-ist nu sofer. Am carnetul din '83, dar asa aberatii nu am auzit. wacko.gif

This post has been edited by Amedeus: 16 Jun 2008, 21:06


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_dsn
post 16 Jun 2008, 21:16
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 730
Joined: 14 September 07
From: Cluj-Napoca




aia cu parcarea pana dai in bara la ala din spate sau din fata e practicata in franta. Acolo majoritatea barilor de la masini sunt putin zgariate sau suportii de numar putin rupti.


--------------------
Kia Ceed SW 1.4 TGDI 2020
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 16 Jun 2008, 21:21
Post #10


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




N-am zis ca e imposibil sa lovesti o masina in timp ce parchezi, dar sa te dai si "artist" dupa aia, e prea de tot. radmasa.gif


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan
post 16 Jun 2008, 21:28
Post #11


Quite opinionated


Group: Members
Posts: 1.449
Joined: 18 January 08
From: Cluj-Napoca




Si in Italia la fel (Roma mai ales), dar aia nu e arta de a conduce, e altceva... nu o sa zic ce. radmasa.gif
Imi place la nebunie sa citesc manuale din astea vechi. Mi se par haioase, in unele parti, utile in alte parti.

Attached thumbnail(s)
Untitled.jpg ( Size: 52.71k ) Number of downloads: 2402


--------------------
Volkswagen Golf 7 Variant 1,4 TSI 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 16 Jun 2008, 21:32
Post #12


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




Da e posibil sa fi curentat daca este traznita masina ? dry.gif

Ultima oara cand am verificat cauciucul nu conducea electricitate si masina nu era legata la pamant prin alte metode.


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tkx
post 16 Jun 2008, 21:33
Post #13


Armwrestler


Group: Members
Posts: 932
Joined: 20 April 07
From: Pitesti




petre cristea... pai de ce nu ziceti asa? mai am niste carti de ale lui pe acasa. le-am citit si recitit de mai multe ori


--------------------
Dacia Logan 2007 1.4MPI Laureate
Orice lucru provizoriu ramane definitiv.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 16 Jun 2008, 22:12
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Sush>Ultima oara cand ai verificat nici lemnul, nici cimentul si chiar nici aerul nu conduce electricitate, asa ca poti sa stai in copac. E vorba ca electricitatea se scurge prin caroserie si nu prin tine.

Mie imi face placere sa citesc cartea, e chiar interesanta. Partea trista e ca el visa la aparate fotografice pentru monitorizarea traficului, iar noi nu prea avem asa ceva nici azi.

This post has been edited by eXtenSion: 16 Jun 2008, 22:19


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afh
post 16 Jun 2008, 22:14
Post #15


!!!!


Group: Members
Posts: 142
Joined: 11 November 04




QUOTE(Shush @ 16 Jun 2008, 21:32)
Da e posibil sa fi curentat daca este traznita masina ? dry.gif

Ultima oara cand am verificat cauciucul nu conducea electricitate si masina nu era legata la pamant prin alte metode.
*



pe furtună cu trăsnete este cel mai sigur să stai în mașină, iar asta nu are legătură cu faptul că ai cauciucuri care te izolează de pământ, ci cu faptul că e mai ușor pentru curent să se descarce prin caroserie în pământ decât să treacă prin tine...
eu cel puțin așa știu smile.gif .


--------------------
toyota corolla sedan 2010
nu face niciodată ceva pentru prima oară!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SebyAvrig
post 16 Jun 2008, 22:14
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 351
Joined: 28 October 07




interesanta cartea ,am citit si eu putin,oricum am salvat documentul pe calculator.mai citesc din cand in cand.


--------------------
VW Golf 1993 GT 1.8
Prietenii imi bat in geam.Nu-i aud…am termopan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 16 Jun 2008, 22:15
Post #17


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




shush de unde stii ca nu e trolebuz 04.gif ?


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 16 Jun 2008, 22:22
Post #18


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




QUOTE(Shush @ 16 Jun 2008, 22:32)
Da e posibil sa fi curentat daca este traznita masina ? dry.gif

Ultima oara cand am verificat cauciucul nu conducea electricitate si masina nu era legata la pamant prin alte metode.
*




Te poti curenta daca ai un picior pe pamant si atingi masina (metal) , de exemplu .
Daca te afli in masina ,ai usa inchisa , deci nu poti pune piciorul pe pamant , chiar daca atingi metalul , nu esti curentat , datorita efectului cusca Faraday .

A era sa uit , fulgerul te trasneste (masina) numai daca ai legatura cu pamantul , daca nu , te lasa in pace . wink.gif smile.gif

This post has been edited by logan1.5dci: 17 Jun 2008, 16:05


--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xcss
post 16 Jun 2008, 23:11
Post #19


Born to Be Epic


Group: Members
Posts: 1.669
Joined: 24 August 07




Multi ar trebui sa-si doreasca sa conduca precum Petre Cristea... Da' mai bine hai sa facem misto, ca e mai usor.

Numai ca idee:

QUOTE
In 1936, Petre Cristea, impreuna cu Gogu Constantinescu si Ionel Zamfirescu, cistiga Raliul Monte Carlo pe un Ford modificat de catre cei trei, realizind prima victorie a firmei Ford in acest celebru raliu.


This post has been edited by xcss: 16 Jun 2008, 23:13


--------------------
- - -
Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutzp
post 16 Jun 2008, 23:40
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 27 August 04
From: Bucuresti




Omului asta i-au trecut prin mana zeci sau sute de masini, din anii '30 pana pe la anii '80, a fost unul din cei care au facut istoria automobilismului sportiv la noi, castigator al raliului Monte Carlo. O remarca, pentru unii destepti care cred ca masinile au aparut de la Logan incoace: nici superba limuzina de Mioveni nu pateste nimic daca atinge frontal cu bara alta masina in parcare.

This post has been edited by ionutzp: 16 Jun 2008, 23:41


--------------------
Dacia Logan 2005 - Laureate 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Shush
post 16 Jun 2008, 23:44
Post #21


٩(Ś̯Ś)۶


Group: Members
Posts: 2.117
Joined: 30 January 07
From: Brasov




QUOTE(logan1.5dci @ 16 Jun 2008, 22:22)
Te poti curenta daca ai un picior pe pamant si atingi masina (metal) , de exemplu .
Daca te afli in masina ,ai usa inchisa , deci nu poti pune piciorul pe pamant , chiar daca atingi metalul , nu esti curentat , datorita efectului cusca Faraday .

A era sa uit , fulgerul te trasneste (masina) numai daca ai legatura cu pamantul , daca nu te lasa in pace . wink.gif smile.gif
*


Cam asta vroiam sa zic si eu smile.gif


--------------------
Seat Leon 2008 Reference 1.6 - Bv-29-Trei Litere
Yamaha YZF-R125 2009 - Bv-88-Aceleasi Trei Litere
ex Dacia Logan 2005 Laureate 1.4
If a vegetarian eats vegetables, what does a humanitarian eat ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 17 Jun 2008, 04:45
Post #22


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




De aceea e preferabil sa iti iei soacra la plimbare cu masina cand ploua.....

1. Nu se vor gasi eventualele urme....... 243.gif 243.gif 243.gif
2. Daca se renunta la prima varianta, se pune soacra sa dea antena jos la primele fulgere vazute. Operatiunea se repeta pana cand se indura unul..... radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif

This post has been edited by autom: 17 Jun 2008, 04:48

Attached thumbnail(s)
Untitled.jpg ( Size: 41.45k ) Number of downloads: 2127


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 17 Jun 2008, 07:11
Post #23


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Amedeus @ 16 Jun 2008, 22:03)
Cred ca asta era CFR-ist nu sofer. Am carnetul din '83, dar asa aberatii nu am auzit.  wacko.gif
*




QUOTE(Amedeus @ 16 Jun 2008, 22:21)
sa te dai si "artist" dupa aia, e prea de tot.  radmasa.gif
*



Mi-a luat-o xcss inainte...

QUOTE(xcss @ 17 Jun 2008, 00:11)
Multi ar trebui sa-si doreasca sa conduca precum Petre Cristea... Da' mai bine hai sa facem misto, ca e mai usor.
*



Petre Cristea e cel mai mare pilot pe care l-a avut Romania vreodata!!! Niciun roman n-o sa aiba-n vecii vecilor rezultatele acelui om. Chit ca e un "CFR-ist" care provoaca ilaritate unora...

Da' nu pot sa nu ma gandesc ca dac-ar fi fost vorba de vreun fotbalist stia toata lumea de el si orice ar fi scris, oricat de interpretabil, ar fi fost ridicat la rang de lege...

This post has been edited by Muttley: 17 Jun 2008, 07:13


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logan1.5dci
post 17 Jun 2008, 07:54
Post #24


Nu Există Informații


Group: Members
Posts: 881
Joined: 29 September 05
From: Dobrogea




Nu stiam , am cautat , am gasit ....... tongue.gif as vrea sa fiu si eu CFR-ist ca el :


Petre Cristea - "regele derapajelor"




Petre Cristea este incontestabil cel mai mare pilot roman al tuturor timpurilor. Cariera sa s-a legat indisolubil de firma Ford. Prototipurile de competitii create de Petre Cristea plecand de la platforma Ford-ului V8 de 95 CP au impresionat lumea sportului cu motor si au adus firmei Ford prima victorie in Raliul Monte Carlo. Asa cum ii placea sa spuna lui Cristea, poreclit de prieteni Trucu, inainte de victotia din '36 "si-a rupt dintii" in alte patru editii: 1931-start din Iasi - locul 11 din 140 de concurenti, 1933 - start din Atena-abandon (defectiune tehnica) la Sofia, 1934 - start din Bucuresti, copilot al lui Alexandru Berlescu-locul 18, 1935 - start din Palermo - copilot al lui Mihai Sontag - locul 15 din 300 de participanti. In 1936 regulamentul prevedea 9 puncte de start, Cristea preferand sa ia startul din Atena cu un Ford V8 (numar de inmatriculare 1701-B, numar de concurs 16) alaturi de Ionel Zamfirescu (copilot) si Gogu Constantinescu (mecanic). Pe Ionel Zamfirescu (nascut in 1913- decedat in anii '90) Cristea il caracteriza drept un conducator sigur, caruia ii putea incredinta volanul pe portini din traseu in care pilotul avea nevoie de odihna. O parte din operatiunile reclamate de prepararea masinii cu care s-a concurat in '36 a avut loc in atelierele firmei Ford Romana cu sprijinul subdirectorului comercial Nicu Ruleta. Caroseria automobilului, realizata din materiale de aviatie, a fost realizata, in garajul Fabricii de ciocolata "Zamfirescu", la conceptia ei Zamfirescu avand o contributie majora. In 1934/36/38/39 echipajele care au luat startul din Atena au castigat raliul. Concurentii porneau din Atena cu o "zestre" de puncte proportionala cu dificultatea traseului, Atena beneficiind de punctaj maxim 506 puncte pentru 3868 km, desi traseele cele mai lungi erau Palermo si Tallin. Drumurile in Peninsula Balcanic- erau la acea ora extrem de proaste, in unele zone lipsind pur si simplu. Cristea descrie intr-unul din articolele sale portiunea cuprinsa intre Salonic si frontiera bulgara ca fiind "un camp vast cu iarba marunta si cu sute de urme ramase de la autocamione si carute, dupa ploi fiind necesare lanturi la rotile din spate" Diferenta de trei puncte fata de Bucuresti (situat pe locul 2 ca nr. de puncte acordate), caracterizata drept "ridicola" de Cristea nu a fost singurul motiv in alegerea locului de start: portiunea cea mai grea (Szeged-Atena si retur) era cunoscuta din editia '33, iar starea drumurilor in Romania era deplorabila. La Monte Carlo din cele 15 echipaje ajunse fara penalizari 6 luasera startul din Atena. A doua zi urma proba speciala desfasurata pe cheiul portului. Cristea efectuase in tara peste 1000 de antrenamente si pregatise masina atent pentru aceasta proba: alesese cutia de viteze cu cele mai scurte rapoarte si blocase satelitii diferentialului avand prin urmare osia spate rigida. Fiecare masina avea dreptul la doua evolutii, una dimineata si una seara. Romanii stabilisera sa participe in prima mansa Cristea si in cea de a doua Zamfirescu. Cristea uita sa execute un "opt" si Laury Scheel obtine cel mai bun timp, multI vazandu-l castigator. Intr-un superb gest de prietenie Zamfirescu il lasa pe Cristea sa evolueze si in a doua manta, Cristea obtinand cu 0,4 secunde un timp mai bun decat al lui Scheel. Decernarea premiilor are loc in 31 ianuarie 1936 zi in care Cristea implinea 27 de ani. Victoria lui Cristea, un pilot privat din Romania, provoaca valuri in presa vremii. Ziarul francez "L'Intransigeant" titreaza : "Cand regele derapajelor face acrobatii la sol" in timp ce in presa romaneasca toate referirile la Cristea se fac cu apelativul "campionisimul". Printre invinsii sai echipele de uzina ale celor mai renumite marci. Pe nationalitati echipajele care au terminat cursa in 1936 proveneau din Franta-22, Olanda- 12, Romania-6, Germania-5 Danemarca, Norvegia si Cehia-4, Italia, SUA, Portugalia, Suedia si Ungaria-2, Elvetia, Grecia, Rusia, Polonia si Turcia-1. Trecand peste automobilele superioare de care dispuneau ceilalti concurenti trebuie spus ca echipajul romanilor a fost de trei pentru ca includea si un mecanic, Gogu Constantinescu, existenta unei masni de asistenta neintrand in discutie. Victoria lui Cristea a demonstrat pe langa talentul de pilot si virtutiile sale tehnice. Piloti cu faima precum Laury Shell (Delahaye-locul secund-plecat tot din Atena), Donald Healey (Triumph Dolomite Straight Eight-pozitia a 8-a) sau Jean Trevoux (Riley 1500) s-au inclinat in fata lui Cristea in 1936. Marii fotografi ai vremii, precum francezul Germaine Krull raspandesc in intreaga lume fotografii cu ciudata masina cu care concurase Cristea. Reprezentantii firmei Ford sunt luati prin surprindere intrucat in cursa nu participa nici o masina "de uzina". In 1937 Cristea reediteaza succesul din anul precedent, cu o masina complet noua care avera intreaga caroserie reconstruita. Juriul ii acorda o penalizare datorita faptului ca rotile spate depaseau dimensiune aripilor fapt care il retrogradeaza pe pozitia a 7-a. Castigator este declarat echipajul clasat pe pozitia secunda, echipajul francez Rene LeBegue/J. Quinlin (pe Delahaye). Din cercetarile noastre reiese faptul ca era vorba de un nou automobil (numar de inmatriculare 1660-B, numar de concurs 1), prevazut cu roti duble pe puntea spate. Automobilul avea inscris pe capota din stanga a motorului numele "Gloria" nume purtat de fiica lui Cristea nascuta imediat dupa victoria din '36. Palmaresul lui Petre Cristea pe Ford V8 este impresionant : 1934 - Raliul Monte Carlo (locul 18 din 177 echipaje), Cupa Carpatilor (3), 1935 - Monte Carlo (15 din 169), Marele Premiu al Brasovului (1 lla categoria Sport), Cursa Internationala de Coasta Feleac (1 cat. Sport)-Sinaia (2), Cupa Carpatilor (4). 1936 - Monte Carlo (1 din 107), Mari Premii : Bucuresti (1 cat. Sport si 3 cat. Curse)-Brasov (2 cat. Curse), Curse de Costa: Feleac (4)-Poiana Brasov (1)- Brad (2), Cupa Carpatilor (10), 1937 - Raliul Monte Carlo (7 din 172), Raliul Balcanic (1), Mari Premii : Bucuresti (3 cat. Sport, 4 cat. Curse)-Brasov (1 cat. Sport, 2 cat. Curse), Cupa Carpatilor (1), Raliul Sibiului (2), Curse de Coasta : Sinaia (1)-Poiana Brasov (1)-Brad (3 cat. Sport)-Feleac (1 cat. Sport, 2 cat. Curse), 1938 - Cupa carpatilor (1). In 1986 Petre Cristea si Ionel Zamfirescu au fost invitati la Monaco de uzinele Ford din Koln (unde Zamfirescu, dupa plecarea din Romania, lucra ca arhivist) si de Automobile Club de Monaco pentru a celebra o jumatate de secol de la victoria romanilor. Cu ocazia festivitatii de premiera romanii au fost prezentati asistentei ca fiind "cei care au realizat cea mai mare surpriza a raliului". Pentru Ford victoria in Raliul Monte Carlo s-a repetat in 1939 si in alte editii desfasurate pana in prezent. Pentru Romania aceasta victorie a ramas din pacate unica si de aceea ea are o semnificatie aparte iar cuvintele sunt de prisos in elogierea "Regelui Derapajelor" - Petre Cristea.



--------------------
Nu Există Informații Nu Există Informații Nu Există Informații - Nu Există Informații
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 17 Jun 2008, 08:11
Post #25


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




" Pentru Romania aceasta victorie a ramas din pacate unica si de aceea ea are o semnificatie aparte iar cuvintele sunt de prisos in elogierea "Regelui Derapajelor" - Petre Cristea. "

He he... L-ar omori manelistii cu pietre daca le-ar atinge barele-n parcare.

Offfffffffff..........

LE: acu' vazui...
QUOTE(Amedeus @ 16 Jun 2008, 22:03)
Deci dupa parerea super soferului asta ...........
*



Amedeus, da' cum ai tu permis DE CONDUCERE in ROMANIA din anii '83??? Tu n-ai rasfoit niciodata nicio revista auto? Niciun almanah, nicio brosura, niciun ziar, chiar nimic??? Am citit inca de mic copil zeci, poate sute de articole despre omul asta prin gramezile de publicatii de le-avea tata prin casa. Nu stiu fratie, mi se pare aiurea sa vorbesti asa despre cineva. Chit ca nu stiai de el, macar aveai certitudinea c-a publicat o carte conform primului post din topic. Putina diplomatie nu strica, io-te cat de tare poti umple de muci fasolica...

This post has been edited by Muttley: 17 Jun 2008, 08:17


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 17 Jun 2008, 10:38
Post #26


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Prietene, nu conteaza cine e omu' (n-am auzit deloc de el) daca abereaza, abereaza. Unde are dreptate, are dreptate. Cum am condus 25 de ani fara sa ma opresc in bara celui din spate, pot conduce si in continuare si fara sfaturile "artistului". Auzi la el : sa ma dau jos din masina pe furtuna sa bag antena ca sa nu ard radioul de la bord radmasa.gif
Probabil cartea e scrisa de niste "consilieri" ca dupa aia sa fie publicata sub numele unui cunoscut (daca ziceti voi ca e asa celebru)

Muttley spune sincer, daca veneam pe forum si spuneam ca in urma vastei mele experiente la volan am ajuns la concluzia ca cel mai bine e sa dai cu spatele pana vezi ca se misca masina din spate dupa care o mai si las scoasa din viteza si fara frana de mana trasa, ce parere ai fi avut si cum m-ai fi caracterizat ?

This post has been edited by Amedeus: 17 Jun 2008, 10:47


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 17 Jun 2008, 10:53
Post #27


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Dragi colegi,

si aici (ca de atitea ori in viata) ar rebui sa avem capacitatea de a discerne intre lucrurile universal valabile si cele impuse de nivelul tehnicii la un moment dat. Sigur ca-i usor sa ne amuzam de unele sfaturi reduse la desuetitudine de evolutia tehnologica; dar lucrarea (care mie imi era pina acum necunoscuta - subliniez: lucrarea, nu persoana) contine multe lucruri care-s din pacate neintelese de multi - spre exemplu descrierea supra- si subvirarii, ori lucruri la care putini se gindesc - spre exemplu posibilitatea ca pe un pod sa fie polei cind in rest drumul e uscat.

Despre parcarea "pina atingi bara" - asa, si? Uite, mie mi se mai intimpla sa ating masina din spate cu bara (caci senzorii de parcare pe care-i are masina mea nu mai indica bine sub 25 cm distanta).

Ca sa ma citez - de aia merge treaba asa bine in Romania, ca toata lumea se pricepe. La ce se pricepe? La orice.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 17 Jun 2008, 10:57
Post #28


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Unii romani nu concep atigerea tinichelei luate in rate pe x ani si atat de indragite nici cu un fulg, atingerea in parcare(in bara! nu tabla) e crima cu premeditare wacko.gif In alte tari civilizate, in orasele aglomerate e o practica comuna, si nu se supara nimeni.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 17 Jun 2008, 10:57
Post #29


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Deci, dupa 25 de ani de condus n-am voie sa spun ca ma pricep si eu putin ? Macar atat cat sa nu parchez dupa ureche ?

argon, as fi curios sa vad cum te-ai manifesta cand, vazandu-ti masina noua putin stramba, sau usor zgariata, l-ai intreba pe individul respectiv : "Ce faci domle' nu te uiti cand dai cu spatele?" si el ti-ar raspunde : "Asa parcheaza pilotii de raliu" smile.gif

This post has been edited by Amedeus: 17 Jun 2008, 11:12


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 17 Jun 2008, 11:23
Post #30


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Nici eu nu-s de acord cu atingerea barei. Dar asta pt ca masina mea are bare de metal, care se deformeaza plastic. Cele de pe masinile noi n-au nici pe dracu.

Amedeus, mi s-a patut inadecvata abordarea, apelativele si comparatiile. Nu m-am legat de ideea-n sine ci de formulare.



This post has been edited by Muttley: 17 Jun 2008, 11:34


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 17:22
Forum Renault