Unde va ajunge Dacia?, in viitorul apropiat
![]() ![]() ![]() |
Unde va ajunge Dacia?, in viitorul apropiat
AND |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|||
vis-a-vis |
![]()
Post
#2
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca Renault va urma exemplul Volkswagen in cazul Skoda.
Ne-au scos ochii cu niste masini ieftine, in prima faza hibride (vezi SuperNova si Solenza la renault si Skoda Felicia transformat din Skoda Favorit la Volkswagen) apoi un model ieftin (vezi Logan, la Renault si Skoda Felicia cu facelift la Volkswagen). Apoi Volkswagen a imprumutat platformele lui Golf si Polo, modelelor Octavia si Fabia, Skodei. Deja pretul acestor autoturisme este mai ridicat decat al Skodei felicia, au devenit masini cu pretentii. In viitor ma astept la aceeasi mutare din partea Renault. O platforma tehnica a unui model Renault sau Nissan, sub un model Dacia. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
AND |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Deja avem platforma Modus/Micra la Logan
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
simon |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 735 Joined: 30 October 04 ![]() |
Dupa 'revolutia Logan' adica masina ieftina cu echipare buna care este de un succes nebun in tarile saracute sint convins ca Renault va continua pe aceasta linie. Vedeti in cite tari isi propune s-o produca. Are o piata imensa si este cam singura firma cu asemenea oferta. Eu cred ca Logan a devenit o clasa (in oferta pentru piata occidentala) si o piatra de hotar in marketingul auto.
|
--------------------
Renault
Megane III
2009 Dinamique 1.6 16V
|
|
AND |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca treaba se va mentine tot asa! Renault va produce si masini mai scumpe pentru Dacia ! Logan-ul probabil se va comercializa in continuare si dupa aparitia unui alt model mai scump.
Insa sunt curios daca cineva de pe forum stie de vre-un zvon sau ceva legat de planurile Renault ..nu doar speculatii. |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#6
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Intr-adevar Dacia va progresa. Insa nu cred ca intr-un viitor foarte apropiat Dacia va produce 2 tipuri de masini simultan. Vezi cazul SLZ care a fost scoasa din fabricatie (desi cerere exista pentru ea) ca sa faca loc LGN. Probabil peste 3 ani LGN va iesi si el din fabricatie sa lase locul altei masini mai noi. Deocamdata Dacia nu e in stare sa fabrice simultan mai multe tipuri de vehicule. Nu vorbesc de faptul ca intr-adevar acum se mai fac pick-up-urile diesel, ca acelea sunt pe platforma batranei 1310 si liniile de fabricatie sunt adaptate (in fine, adaptate, mai bine zis relicve) acelei masini.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
teodor |
![]()
Post
#7
|
. Group: Members Posts: 176 Joined: 27 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca la nivel de caroserie ar trebuii sa umble, sa apara un model pe o caroserie mai dichisita, si de ce nu cu caluti mai dotati si mai multi.
Sau scris atat de multe in occident despre DACIA Logan si se vor mai scrie, indiferent de modele viitoare, cred si sper ca marca DACIA sa fie un concurent fiabil pe piata occidentala. In Romania se va vinde Dacia mult si bine, chiar cu unele ,,lipsuri" din considerente financiare.Francezii se misca mai incet , sper sa aduca si sa construaisca in Romania modele noi pentru occidentali. Dar durerea mea sunt si vor ramane piesele de schimb, aici trebuie sa investeasca in fabricarea si introducerea unor piese de schimb fiabile. |
--------------------
Passat 4Mot 2.0TDI
SLZ 1,9 Diesel
2006
- BZ-xx-www M-am trezit Luni si m-am gandit Marti sa ma duc Miercuri la munca...Da` cand am vazut Joi ca vine Vineri, ce dreaq` sa caut Sambata la munca...cand Duminica e zi libera ...
|
|
Kramer |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Eu cred ca daca Logan se va dovedi un succes major, cum se prefigureaza, Renault nu va face shift-ul spre modele mai scumpe cum a facut Skoda. Tocmai asta mi se pare strategia lor de baza, sa ocupe un segment de piata - de fapt sa-l "inventeze" - pe care, deocamdata, sa fie singuri.
Piata masinilor gen Skoda e foarte aglomerata si competitiva. Putem sa ne gandim cu banii pentru o Skoda Octavia ce alte optiuni in clasa ei avem, iar apoi sa facem acelasi lucru cu Logan. |
-------------------- |
|
Ov |
![]()
Post
#9
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.511 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#10
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Voi ati calculat cat costa un LGN in alta tara. Mai mult decat in Ro. Inutil de spus acum de ce. Ideea e insa ca grosul vanzarilor sunt in Romania, iar la un moment dat piata se va suprasatura. Pana acum marea parte a vanzarilor au fost facute pe credit. Si credite din astea pe 5 sau 7 ani. Deci cine si-a luat acum un LGN 5 ani sta pe tusa. Nu spun ca e cazul tuturor, dar oricum e cazul unei bune parti a loganistilor. Probabil ca de aici si senzatia de S-Klasse pe care o afiseaza cand se dau jos din ele. Eu cred ca in 2 ani deja piata nu va mai inghiti LGN-uri pt simplul motiv ca cine a vrut sa-si ia si-a luat. Dupa aia probabil va urma un alt model si LGN va ajunge ca si SLZ amintire. E normal, lucrurile avanseaza. Cred ca am scapat de mentalitatea berlinei in care masina aia s-a pastrat practic neschimbata 30 de ani.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Kramer |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 367 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
|
-------------------- |
|
bonzai |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 709 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Strategia Renault pentru Dacia este o masina pentru pietele in dezvoltare =>Logan. A face un model mai performant si scump, inseamna si schimbarea pietei tinta, ceea ce ma indoiesc ca vor cei de la Renault. Pentru urmatorii 3 ani se va continua dezvoltarea Loganului cu alte caroserii(break, papuc, poate 5 usi). Din pacate pentru noi nu cred ca Dacia va avea 3-4 modele diferite gen Skoda. Doar unul in mai multe variante de caroserie (eventual imbunatatit), si poate cine stie un model mai mic, de oras (pentru toti cei care plang dupa Solenza).
Pe de alta parte, peste cativa ani, presupunand ca noi suntem in UE si presupunand ca totusi vor mai creste si la noi salariile, costul de productie al Loganului va creste, punand in pericol existenta modelului. |
--------------------
Renault
Megane 4 GT
2017
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Asta e viitorul Daciei...a Loganului cel putin
Attached thumbnail(s) logan.JPG ( Size: 58.98k ) Number of downloads: 136 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
kurupt |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
Dupa cum se vede pana acum, Dacia nu o sa fie ce este Skoda la nemtii. Adica renault nu vrea sa fie modelele de la dacia, concurenta directa cu modelele lor, adica sa fie sub modelele produse de ei, atat din punct de vedere de calitatea materialelori, technologia folosita [motoare mai vechi fara know how ultramodern de gen common rail, injectie directa, siguranta mai slaba [lipsa airbagurilori laterale, centuri pretensionate] fara control de stabilitate, cutii automate sofisticate, pt a tine pretul de fabricare mai mic si pt a asigura ca nu face din dacie concurenta directa cu modelele renault!
Ei au vrut o masina simpla, relativ ieftina dar fara sa afecteze numele renault daca modelul scos esua, pt asta au ales dacia cu care au intrat pe o piata relativ inacesibila de producatori occidentali si japonezi, cea a piatei din europa de est, unde modele lor care porneau de la 12.000 euro in sus nu prea asigura vinzari suficiente. Cu cumpararea daciei au intrat cu succes pe o piata care era inacesibila pt modelele renault, dacia fiind cunoscuta pe piata de est, unde exista un potential mare de piata. Cred ca succesul loganului a surprins si pe francezii, fapt ce dovedeste ca au fost nevoiti sa scoata solenza mai repede din productie pt a face fata cererii mare de logan! Si faptul ca in prezent trebuie sa astepti 3 luni pt un logan confirma faptul ca merge bine vanzarile. Pe viitor greu de estimat, probabil peste 2 max 3 ani o sa apara logan 2 cu o restilizare de caroserie, cu abs in serie [daca o sa fim intrati pana atunci in UE, unde nu se poate vinde masina fara abs] cu motoare mai noi, eventual si cu mai multe airbaguri. Ca piata noastra se satura in 2 ani? Nu prea cred avand in vedere nr mare a masinilori de peste 12 ani! Si mai exista o gramada de dacii 1300, 1310 care au deja o varsta mare, o gramada de masini sh aduse din occident care au trecut cu mult peste 10 ani, care nu mai corespund din punct de vedeere technic. Aceste masini o sa fie schimbate in urmatorii ani! Dovada vezi cererea mare la programul de 30 milioane pt rable veche, care daca nu era limitat nr masinilori acceptate, poate se depasea si 100.000 masini casate. Si sa nu uitati ca si pe piata occidentala exista cerere pt logan! Recesiunea a ajuns si in germania, franta unde nu se mai castiga asa de bine, si multi prefera sa investeasca mai putin intr-o masina noua. Deci in urmatrii ani nu o sa deie faliment dacia, in viitor probabil o sa apare si un model nou cu caroseria mai mica, un pick up [pt a se scapa de vechea model depasit, aflata inca in productie] bazata probabil pe logan, cu un model logan break. |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#15
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Nu am spus ca piata se va satura in 2 ani. Se va satura de LGN. Adica se va satura segmentul publicului tinta. Cat depre Skoda vs Dacia, no comment. cand o sa ajungem noi sa ne apropiem macar de stilul de munca al cehilor atunci sa speram. Plus ca nu comparam VW cu Renault. Cand a fost fondata Skoda de Laurin & Klement (parca) era masina de lux, a participat si la competitii etc. Din pacate boala comunismului a facut-o sa decada. Dar macar are un trecut. dacia nu are nimic.
Eu sper sa creasca si la noi nivelul de trai si sa nu mai fim obligati sa ne multumim cu lucruri ieftine si proaste. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
litza |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
QUOTE(kurupt @ 1 Aug 2005, 17:01) o gramada de masini sh aduse din occident care au trecut cu mult peste 10 ani, care nu mai corespund din punct de vedeere technic. Faptul ca nu corespund se datoreaza strict posesorilor. Nu vad de ce o masina ingrijita nu ar corespunde tehnic. Ce Logan nou cu discuri simple pe fata franeaza mai bine decat o masina veche cu discuri ventilate ? Sau la ce te referi ? |
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
kurupt |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 282 Joined: 29 May 05 ![]() |
Poate nu m-am exprimat bine, ai dreptate unele corespund, dar majoritatea [bineinteles din cauza lipsei de intretinere corespunzatoare] nu corespunde! Si nu ma refer numai la frana, majoritatea au amortizoare terminate, motorul scoate niste nori de fum, ca te gandesti ce spaga a luat cel care a dat verificarea technica, dar la varsta lor si la km ce au rulat nu e de mirare. Bineinteles ca mai vezi si masini super intretinute si in stare technica perfecta, dar foarte rar, majoritatea masinilor peste 12 ani sunt niste jeguri de care proprietarul trage zi si noapte, fara sa mearga cu el la service pt o revizie, sau macar sa schimbe cel putin piesele uzate care sunt evidente, numai din lipsa de inconstiinta si de a economisi ceva bani mai umbla cu masina, pana nu se intampla ceva.... Dar stii cum se spune, un barbat adevarat se cunoaste dupa cum are grija de masina lui
![]() |
--------------------
Logan
Ambiance
- ##### --=-- The KING Of The Hill --=--
|
|
dizzy |
![]()
Post
#18
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Gama Dacia va arata in viitor cam asa (dupa parerea mea):
- Gama Logan - restilizata dupa 5-6 ani de productie cu urmatoarele variante: - Logan 3 volume 1.4 1.6 1.5dci /65-80CP (mai incolo) - Logan Break - Logan papuc/ Logan gen Kangoo - Gama mai mica (asta e inventia mea): - o masina bazata pe Twingo dar mai mare, de vreo 3,8 m lungime si cu vreo 25% mai ieftina, speciala pt oras |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
madkat |
![]()
Post
#19
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
dacia va ajunge in urmatorii (multi) ani sa fabrice cam aceeasi structura de modele ca renault pe platforme cu o generatie in urma la preturi mai mici - cam in genul skodei poate oleaca mai jos... pentru ca la fel si skodele sunt simtitor in urma VW-ului (voit) tocmai pentru a nu face concurenta directa (idem audi vw)
|
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
AND |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu de exemplu daca vreau peste 3 - 4 ani sa-mi dau Loganul ca avans pentru alta Dacie (buy-back) .. ce as avea de ales? Poate un 1.5 dci 80 cai Break cu facelift si interior imbunatatit etc ..zic eu
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#21
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Problema este ca nici foarte scump nu au cum sa il faca. Deja 8500 e cam la limita zic eu, in conditiile in care cu 12.000 EUR iti poti lua ceva mult mai bun. Daca il fac 10-11.000 deja tentatia de a lua ceva strain va fi si mai mare si practic si-ar taia siguri craca de sub picioare.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
catalinm |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 11 April 05 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 1 Aug 2005, 15:47) Gama Dacia va arata in viitor cam asa (dupa parerea mea): - Gama Logan - restilizata dupa 5-6 ani de productie cu urmatoarele variante: - Logan 3 volume 1.4 1.6 1.5dci /65-80CP (mai incolo) - Logan Break - Logan papuc/ Logan gen Kangoo - Gama mai mica (asta e inventia mea): - o masina bazata pe Twingo dar mai mare, de vreo 3,8 m lungime si cu vreo 25% mai ieftina, speciala pt oras salut, de acord 90% +: - loganul va tine vreo 12 ani cu face lift la jumatatea perioadei - practic el va reintra in clasa mica alaturi de clio IV, deaceea este construit pe o platforma "extinsa" pt a avea ciclu de viata mai lung - astazi acesta este de 6-7-8 ani - ciclu marit de viata inseamna si amortizare lenta a investitiei si de-aici pret relativ mic.... - gama mica va insemna urmasa solenzei - ceva gen clio 2 (amortizat deja) - berlina tot 3 volume - se va evita producerea de "2 volume" - sunt masini nepotrivite pt piata tinta - utilitara va constitui si ea un mare succes avand in vedere ecartul enorm de pret fata de concurenta - 30-40% probabil ca loganul cu facelift se va apropia de octavia I ca tehnica si fiabilitate - deasemenea se va lucra la punctele slabe gen suspensii, design exterior si interior poate si cutia de viteze care va adaptata noilor motoare (sper deja incepand cu dieselul de 65.....) |
--------------------
renault
CLIO
|
|
AND |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Sunt sigur ca pana in 2009 vor fii disponibile pe Logan cel putin un diesel common-rail de 80 cai , daca nu cel de 100. Insa eu as fi sperat la un model ceva mai maricel decat Logan-ul. Ceva cam intre 10.000 - 14.000 DDP
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
Seeker |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 18 February 05 From: Iasi ![]() |
In urma cu ceva timp , la vre-o luna sau doua dupa ce am cumparat loganul a venit un tip sa faca un sondaj de opinie pt. Dacia.
Va spun pe ce se pare ca va pune Renault baza la face-lift( ce reiesea din intrebari si din discutia ulterioara cu tipul ): - calitate mai buna a materialelor si finisajelor interioare - deschidere centralizata portbagaj - insonorizare mai buna - motoare mai bunicele - micsorare spatiu portbagaj - securitate activa si pasiva imbunatatita - volan reglabil pe inaltime Mai erau multe chestii de dotari , semana cu oferta de megane , nu mai retin exact ca au trecut citeva luni si a fost lung chestionarul , a durat mai mult de o ora toata tarasenia.. Stiu doar ca ma plinsesem si de calitatea pneurilor si apoi au marit pretul dar au bagat Michelin si Kormoran(semn bun , tin seama de parerea clientului, foarte multi se plinsesera de montane). Era o intrebare referitoare la cit as fi dispus sa platesc pt un logan mai bine dotat , eu am ales 10.000-12.000 euroi si tipul mi-a zis ca marea majoritate a respondentilor tot asa a ales, deci e posibil ca un Ambition sa ajunga 12.000 euro. Poate mai e cineva printre noi chestionat si cu amintiri mai proaspete ca eu cam atit imi aduc aminte la ora asta. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition 1.6
2005
- IS-XX-XXX Ford Focus Ghia 2007
|
|
Codrin |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
12.000 e deja alta mancare de peste, concureaza cu Megane & co
Piata pentru masini din clasa Logan e deocamdata imensa, si cererea trebuie satisfacuta. Si cum in clasa Logan e doar Logan, ghiciti cine va face vanzari big time cel putin in urmatorii 5-7 ani cu ACELASI model, la un pret imbatabil? |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
ashu |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru erectil Group: Members Posts: 674 Joined: 10 December 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(AND @ 1 Aug 2005, 21:08) Sunt sigur ca pana in 2009 vor fii disponibile pe Logan cel putin un diesel common-rail de 80 cai , daca nu cel de 100. Insa eu as fi sperat la un model ceva mai maricel decat Logan-ul. Ceva cam intre 10.000 - 14.000 DDP ![]() ![]() Pai la 14000 iti iei direct Megan 2 sedan. De ce ai vrea o copie facuta de Dacia la aceeasi bani? ![]() ![]() |
--------------------
Pejo
206 2.0 HDi
2002
- - Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
|
|
AND |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Prin absurd! Dar m-am referit la ceva de genul : model de top Dacia la 14.000 euro facut cu tehnologie de Megane II ; pe cand oferta Renault in 2009 probabil va avea un Megane III sau IV . 14.000 euro pentru aceasta copie de pe Megane II prin 2009 , as zice ca ar fii un FULL OPTIONS cu tot cu GE , vopsea , CASCO etc , iar un Megane III/IV l-ai lua cu 14.000 euro la cea mai slaba dotare si cu 19-20.000 euro full options.
Eu asta imi doresc..ca Dacia sa nu ramana o marca a omului sarac! Sa poti sa-ti in viitorul apropiat o Dacie , iar europa sa reactioneze asa cum au reactionat si cand a aparut Octavia. Stiu stiu ..e noapte tarziu ! Bine gata ma culc! ![]() This post has been edited by AND: 2 Aug 2005, 02:36 |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
maddan |
![]()
Post
#28
|
![]() Speedy Gonzales Group: Members Posts: 795 Joined: 27 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Stati linistiti... cand am avut ocazia sa vorbesc cu Dl. Stroe, am pus cam aceleasi intrebari despre viitorul Dacia. Raspunsul a fost fara echivoc: Dacia este si va ramane pana in 2012 marca populara a Renault. Cine va dori ceva mai bun, va avea Clio. Cine va dori ceva si mai bun, va avea Megane. Dacia va fi mereu entry-levelul. Nu are absolut nici un rost ca Dacia sa dezvolte in paralel modele noi la preturi intermediare.
Eventual Renault va asambla in Romania modele precum Twingo, Clio si Megane, si de aici va putea infiltra piata romana cu un pret mai bun. Dar sa se apuce sa conceapa un vehicul perceput de noi ca premium (in realitate o clasa medie), dl. Stroe a avut doua cuvinte: NO WAY! Renault nu intentioneaza absolut deloc sa faca din Dacia o noua Skoda. Intregul concept datorita caruia a venit in existenta Logan se bazeaza pe: costuri mici, preturi mici, masini ieftine, accesibile. Singura modalitate in care veti vedea un Logan, de exemplu, cu echipare superioara, este aceea de a apela la un tuner. Este insa posibil ca unele echipamente de securitate sa fie accesibile pe Logan II. ESP-ul mai ales. |
--------------------
Renault
Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege...
2006/7
- Bsiceva... Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
|
|
AND |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Sper ca nu spui ca pana in 2012 , nu vom avea la Logan macar un Face-Lift , totari suplimentare , 2-3 airbag-uri in plus etc...schimbare de ambianta la interior si asa mai departe!
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
vv |
![]()
Post
#30
|
![]() dilbert.com Group: Members Posts: 1.080 Joined: 10 June 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Grand Scenic
2008
- B.00.XXX It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 10:00 |