Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
![]() ![]() ![]() |
Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
Mjeefo |
![]()
Post
#601
|
||
![]() Racer Group: Members Posts: 78 Joined: 5 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL
- TL LIV CT MAV CT CFG Dacia este in sufletele noastre.
|
|||
Kinetix |
![]()
Post
#602
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Electrozi din aur? Glumesti?
Si ce crezi ca o sa obtii cu ei? Motor cu reactie? Mai bine vinzi aurul ala si iti cumperi o Aprindere Electronica cu Plasma. Daca mai adaugi un barbotor cu apa distilata, plasma aia iti descompune vaporii de apa (care ajung in cilindrii motorului) in gazele componente pe care apoi le arde. Probabil vei obtine rezultate mai bune decat cu ce ti-ai propus tu. Succes si intelepciune! This post has been edited by Kinetix: 22 Jul 2010, 10:28 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#603
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
daca afla vreunu ce vrei sa pui pe masina iti fura masina si iti ia jucaria de pe ea:))
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Mjeefo |
![]()
Post
#604
|
![]() Racer Group: Members Posts: 78 Joined: 5 February 07 ![]() |
Nu e vb de un gramaj mare, e vb doar de 2 electorzi, placile din interior vor fi tot din inox. Aprinderea electronica cu plasma mi se pare mai dificil de pus in functiune pe motoru de dacie decat generatorul de hidrogen. O sa revin cu poze cand il finalizez.
|
--------------------
Dacia
1310
00' Break ; 1310 L 97' ; 1410 TXL
- TL LIV CT MAV CT CFG Dacia este in sufletele noastre.
|
|
kukyca |
![]() ![]()
Post
#605
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 July 10 ![]() |
Am un Renault Master Microbus 2500cm3 si am auzit ca in Ungaria este un sistem HHO omologata .deci am mers acolo si am cumparat unu! Ca la noi nu este nici un sistem omologata. celputin eu nu-am gasit
Deatunci din 10l de Motorina/100km mai consuma 6-6.3l/100km ![]() |
--------------------
Renault
Master
2002 dci120
- kuk205
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#606
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Bun, si acuma ce faci? Doar te lauzi?
Pune si tu niste poze cu aparatul, da si tu ceva detalii tehnice (eventual de pe cutia de ambalare sau din prospect). La ce pret l-ai achizitionat? |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
gotronic |
![]()
Post
#607
|
![]() Ati scapat de platina si problemele ei !!! Group: Members Posts: 2.016 Joined: 24 March 06 From: Tg. Mures ![]() |
Voi chiar credeti ce spune omu' in legatura cu consumul??
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero Stepway 100 TCE Blue Line
2020 Iulie
- MS-10-GOT MS-10-GOT
Cu nebunii sa nu te pui, ca au mintea odihnita !!! |
|
kukyca |
![]()
Post
#608
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 July 10 ![]() |
poza este din catalogul lor ! dar miercuri mi se intorce unul din masinile mele din cursa si va fac poza. Am unul in R. Master si celalalt intro Mazda pretul a fost 900 Eur fara tva/buc. + drumul pana la Budapesta montatul adurat 3 ore . Acest model este facut pentru masini intre 2000-2500cm3 dar au pana la 6500cm3 inca 3 tipuri.
acesta cosuma curent 30A. consuma numai H2O distilata rezervorul 2l consumul 1l/1500km •injector pe benzina•carburator pe benzi •diesel•turbo diesel•diesel pe ijectie ,sant modele pe care ei monteaza 1 ani de garantie si 10ani de viata, merita la cei care strabat multi km-i eu sant multumit! ![]() 25 Jul 2010, 14:18: deocamndata nu am nici un interes de a spune lucruri care nu sant constate real de mine si de colegi mei! Daca Ai drum spre arad te asteptam sa probez cele spuse de mine facem un drum arad - oradea -arad 230km cu si fara hho.Te asteptam! This post has been edited by kukyca: 25 Jul 2010, 13:18 Attached thumbnail(s) hhopow1kk.jpg ( Size: 17.61k ) Number of downloads: 2348 |
--------------------
Renault
Master
2002 dci120
- kuk205
|
|
ghitza |
![]()
Post
#609
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
de unde esti din arad mai exact?si eu sunt din arada mai escat langa arad la 25km
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
kukyca |
![]()
Post
#610
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 24 July 10 ![]() |
Arad Gradiste!
|
--------------------
Renault
Master
2002 dci120
- kuk205
|
|
otonel |
![]()
Post
#611
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Cum mai stati cu constructia electrizoarelor ca eu am scos dacia din circulatie (poate fac vreun atv din ea sau vreo masina gen mad max) iar din cele 2 electrizoare pe care le-am construit de-a lungul timpului am facut de proba un aparat de sudura folosind drept lampa o seringa cu ac si am obtinut o flacara nu foarte mare dar suficient de puternica pentru topit sarma.
Acuma eu nu am facut partea electrica a electrizorului care sa dea impulsuri etc am copiat doar designul electrizorului unde placile le-am facut din teava de inox de la conducte hidraulice taiata cu flexul pe jumatate si facuta tabla subtire si au rezistat destul de bine fara a avea nevoie de cine stie ce materiale scumpe. Sunt curios daca a facut cineva o schema electronica pt generarea impulsurilor functionala care sa mareasca randamentul electrizorului,pt ac eu nu sunt specialist in electronica sa-mi realizez una dar as avea nevoie sa o folosesc la aparatul de sudura pentru a-i marii productia de gas sa pot folosi la el o torta de autogen |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
otonel |
![]()
Post
#612
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Sa inteleg ca nu a facut nimeni pana acuma o schema electrica functionala si testata pentru generator?
|
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
0000 |
![]()
Post
#613
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
Pana la urma cum a ramas cu instalatia cumparata din Ungaria?..sau a fost doar o gluma?
![]() |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
mircea.bidian |
![]()
Post
#614
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 9 August 08 ![]() |
Poate ca are cineva vreme sa faca o sinteza de aici:
http://pesn.com/2010/08/17/9501689_QA_Fred...y_Concepts_Inc/ http://pesn.com/2010/08/10/9501686_Future_...ercent_Hydroxy/ merci This post has been edited by mircea.bidian: 21 Aug 2010, 17:54 |
--------------------
N/A
N/A Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
|
|
Gaba |
![]()
Post
#615
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
Pai acolo zice de niste presiuni uriase ... 60 PSI ? si in plus la 15 psi in mod normal hidrogenul se autoaprinde ... deci ceva smecherie e folosita... asta numai legat de stocarea in rezervorul "intermediar"
Trebuie apoi separare in 2 etape cu ionizare (habar n-am cum s-ar face treaba asta) pls ca generatorul de curent al masinii este ridicat la 200 A fata de cel 50A ai daciei ? Partea buna ar fi ca masina pe care o montat ei are cel mai mic motor din fabrica de 5000 cm cubi , deci cel de dacie nu ar avea nevoie decit de un sfer din debitul aluia... Poate sa dea cineva mai multe detalii constructive ?? ma refer in special la dimensiuni constructive electrolizor ? |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
os |
![]()
Post
#616
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Gaba -> zi-ne si noua sa nu murim fraieri: cat de "uriasa" e presiunea de 60 PSI? Dar 15 PSI?
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
0000 |
![]()
Post
#617
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 338 Joined: 18 June 08 From: Rm Sarat ![]() |
60 psi=4 bari (4 atm)..daca nu gresec
This post has been edited by 0: 23 Aug 2010, 20:54 |
--------------------
dacia
1310
1990
|
|
os |
![]()
Post
#618
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Sa socotesc presiuni cam stiu si eu, dar vreau s-aud de la colegul Gaba cum e cu presiunile "uriase".
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
special k |
![]()
Post
#619
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 November 10 ![]() |
salutare la toata lumea! sun nou pe acest forum si ma intereseaza foarte tare subiectul generator hho. nu am avut timp sa citesc toate cele 21 de pagini ale discutiei dar in mare am reusit sa le parcurg... sper ca subiectul sa nu fie mort. si eu sunt interesat sa imi fac o instalatie hho si sa o montez pe masina mea (motor 3000cmc) si ma gandeam ca pentru a suplini consumul de curent sa montez un alternator in plus masinii (am unul care il tin degeaba) si ca amestec combustibil sa folosesc gpl+hidrogen, masina avand deja o instalatie de gpl (pentru aspiratie nu secventiala, desi masina e pe injectie) deci sistemul de "pacalire a injectie este deja montat in cadrul instalatiei gpl. pentru forma constructiva a hidrolizorului voi opta pentru schema cu generator de impulsuri, iar semnalul de intrare/comanda a curentului ce pleaca spre hidrolizor m-am gandit sa-l iau direct de la senzorul de acceleratie. astea sunt doar cateva puncte de vedere la inceput de drum, se pot schimba functie de obstacolele intalnite. generatorul de hho il voi confectiona din inox recuperat de la 2 sifoane (sifon de baut) de inox de 7 litri capacitate, deci cred ca am destul inox de buna calitate la dispozitie, un impediment cred ca ar fi grosimea tablei care este de 1,2 mm, dar incerc asa. nu urmaresc sa fac masina sa mearga pe hho ci doar sa imi reduca consumul care este ff mare ( motor 3000cmc...). stiu toate argumentele care se spun impotriva instalatiei dar tot sunt dispus sa incerc. am gasit un capitol interesant intr-o carte aparuta acum vreo 20 de ani in anglia pe care intamplator o aveam acasa numita "Energy- a guidebook" scrisa de o anume Janet Ramage; capitolul se numeste " the hydrogen economy" si poate reusesc sa il transcriu pe caluclator (are doar 2 pagini dedicate hidrogenului) si sa il postez pe forum cand intru data viitoare, sunt niste chestii foarte interesante spuse acolo. din pacate nu am gasit cartea pe net in format electronic ca dadeam un copy/paste. accept orice critica, sfat etc care m-ar putea ajuta.
|
--------------------
bmw
sedan
e32 / 1988
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#620
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
eu zic sa nu te omori degeaba, daca vrei sa faci util care sa se vada ceva ia o masina cu motor mai mic si daca nu vrei atunci lupta sa produci ceva mai multi bani pentru consumul actual, a treia varianta nu este materializabila si iti explic si de ce, si anume din cauza pierderilor de energie care apar la transformarea energiei: din combustibil=>energie calorica, mai departe prin expandarea gazelor rezulta energie mecanica cu pierderi in functie de cat de bine e realizata camera de ardere, apoi pierderi prin frecare la nivelul curelei de accesorii... etc, apoi pierderi la transformarea energiei mecanice in energie electrica, pierderi de energie electrica pe fire, apoi presupunand ca un montaj de genu celor discutate aici produce hidrogen acesta se produce cu un anumit randament care iarasi nu e 100% si vor exista pierderi, daca insumezi pierderile vei ajunge la concluzia ca arzi gazu de pomana si in loc sa faci economie, maresti consumul si mai si distrugi alternatoru sau altceva la masina, aceasi poveste si la "turbo" suflantele electrice, consuma si alea o gramada si nu produc decat pe hartie ca in practica nu fac nimic
asta ca sa iti dau de gandit tie si altora care vor sa se mai joace cu energiile sa tina cont ca fiecare transformare se face cu pierderi implicit nu exista randament de 100% This post has been edited by danciusergiu84: 12 Nov 2010, 14:46 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
ghitza |
![]()
Post
#621
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
special K:ai zis ca ai GPL si ai injectie ,si mai ziceai ca ai ceva de pacalit ECU la injectie cand este GPL.Pune o poza daca ai cu acel sistem de pacalire a injectiei,caci as fi interesat caci am si eu GPL pe injectie dar fara ECU de GPL
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#622
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ghitza,sa pacalesti sonda va trebui sa suntezi semnalul de la sonda lambda cat timp circuli pe gaz.Asa ECU va vedea sonda deconectata si cel mai important nu va incerca sa adapteze valorile,deci nu se vor modifica timpii de injectie fata de situatia initiala.O alta varianta ar fi sa tai alimentarea cu tensiune a ECU cand functionezi pe gaz.Asa ECU se va reseta de fiecare data cand circuli pe gaz iar la functionarea pe benzina se va adapta la parametrii tai de pe masina.
Spor. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
djasu82 |
![]()
Post
#623
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pare aiurea sa suntezi sonda ! Mai bine se face un montaj eletronic care se adapteaza si se regleaza la valorile obtinute pe gaz gpsl sau ce folositi voi.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#624
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
djasu82,nu poti sa faci asa ceva,ECU va memora acele valori pe gaz si va adapta timpii de injectie iar cand vei trece pe benzina vei constata ca masina nu mai merge bine si trebuie iar asteptat un timp pana se vor adapta dinnou asa ca solutia cea mai simpla este cea mentionata mai sus.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#625
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
Paulorossi
1 - nu se poate taia alimentarea la ECU fiindca ramai fara scanteie ![]() ECU are 2 tipuri de alimentari, una de functionare a motorului si una pentru memoria parametrilor invatati, ce se poate face daca nu fentezi sonda lambda e sa se lege si alimentarea memoriei de pe direct la baterie la alimentarea functionare motor care e prin contact, deci la fiecare oprire motor se reseteaza ECU 2 - suntare inseamna punerea in scurt-circuit, ceea ce nu mi se pare ok nici pentru sonda lambda (genereaza din cate stiu eu ~0,45v), si nici pentru ECU daca are ceva tensiune la acele terminale, un releu pentru deconectare ar fi suficient cu stima |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#626
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
danciusergiu84,m-am referit la alimentarea pt memoria parametrilor,logic, poate m-am exprimat impropriu,tu stii despre cei vorba.
Cand am spus suntare,impropriu spus, m-am refeit la deconectare,am mentionat mai sus ca ECU va vedea sonda deconectata,personal as face prin releu. Spor. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
ghitza |
![]()
Post
#627
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
fratilor facetimi si o schemuta cu treab asta ca o aplic ,de ce nu?care este cea mai indicata (mentionez ca nu am ECU la GPL)este pe clasic cum se zice.La cea mai indicata rezolvare de a voastra faceti o schemuta cat de simpla ca ma descurc ,doar a imi aratati ce trebuie sa tai si unde sa mearga.mss
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ronny |
![]()
Post
#628
|
![]() o sa vedeti voi ce smechere s masinile voastre noi in 2030 Group: Members Posts: 188 Joined: 2 August 09 From: fix in patria hotilor ![]() |
cautam o schema de-a lui Dyogenes si am dat si de topicu asta
![]() sa pun si eu un post la subiect : Am incercat asta anul trecut dupa cum se vede si din data pozelor asta deja aveam 6 luni cu primul sistem m-au pasionat incercarile si am mers si cu biodiesel si cu hho consumu scade dar nu 40% eu as opta cu MAXIM 30% cu legatura directa pe baterie , desi stiu prea bine ce este PWM si mai ales cum se face am mers fara ca sunt lenes cu pwm nu obtii mai mult ...doar pui bateria in scurt mai putin. o sa incerc din nou cu hho , de anul trecut am mers cu benz si mai nou de 2luni cu gpl eu am experienta sa iti bubuie un vas de siguranta de 100ml vol si jumate era cu apa 3 zile mi-au tiuit urechile ..... drept e ca pe masina nu a dat backfire dar cand m-am jucat cu bricheta sperand sa fac si un bec de sudura cu hho .... a facut SPOOF ! (in mod sigur nu as vrea sa ia boala asta si instalatia de gpl ....) uite niste poze cu executia la generatorul nr 3 la restu' nu mai am poze ca le-am dat la prieteni primul a fost din tabla subtire - super reusit merge pe o masina acum in club olcit al doilea a fost defapt primul incercat in doua piese facut din plexiglas si bobine de inox cu spira dubla dar nu l-am montat pe masina niciodata si la asta cu poze ma uit de vreo 6 luni ca mi-a fost lene sa-l montez ca trebuie sa imi fac pwm ul si pt asta am nevoie de o pauza de la shootere .... ![]() ![]() daca se merita : DA daca se econmiseste : DA daca sunt adevarate vorbele cu economiile alea de 40 - sau cine stie cat .... NU....hho doar ajuta sa arda toata benzina mai bine , imbunatateste cu detonarea mult mai rapida uite poze cu executia si produsul finit : Image002.jpg ( Size: 334.55k ) Number of downloads: 1968 Image003.jpg ( Size: 178.53k ) Number of downloads: 1544 Image004.jpg ( Size: 377.19k ) Number of downloads: 1448 Image005.jpg ( Size: 539.31k ) Number of downloads: 1427 Image006.jpg ( Size: 533.95k ) Number of downloads: 327 Image007.jpg ( Size: 470.28k ) Number of downloads: 376 Image008.jpg ( Size: 554.1k ) Number of downloads: 385 Image012.jpg ( Size: 431.69k ) Number of downloads: 367 Image013.jpg ( Size: 405.11k ) Number of downloads: 445 Image014.jpg ( Size: 328.89k ) Number of downloads: 483 Image015.jpg ( Size: 390.93k ) Number of downloads: 417 Image016.jpg ( Size: 466.68k ) Number of downloads: 447 Image017.jpg ( Size: 666.36k ) Number of downloads: 536 pun si un filmulet cu electrolizorul pe baterie ..mda am renuntat ...nu merge sa pui 3gp uri ... timp acestui topic nu mai aloc azi ... ca lucrez la un PWM... o zi super tutulora ! ! ! |
--------------------
DACIA
1300
1976
- PH 60 SOR DACIA 1300/1310 1976/1986 - PH 60 SOR/PH 05 NEE ... pentru ca imi resetez cipul cu cheia de 11 si imi curat sonda lambda cu lichid de frana !
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#629
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(ghitza @ 15 Nov 2010, 18:00) fratilor facetimi si o schemuta cu treab asta ca o aplic ,de ce nu?care este cea mai indicata (mentionez ca nu am ECU la GPL)este pe clasic cum se zice.La cea mai indicata rezolvare de a voastra faceti o schemuta cat de simpla ca ma descurc ,doar a imi aratati ce trebuie sa tai si unde sa mearga.mss Ghitza,ai mai jos una din variante. Functionare: cand comutatorul e trecut pe benzina se va alimenta releul care isi va inchide contactele 30-87 si sonda lambda va transmite semnal de functionare la ECU.Cand comutatorul e pe gaz, releul nu va fi alimentat iar circuitul sondei lambda va fi deconectat.In mod normal ECU va simula o valoare defaul pt sonda deconectata urmand ca la conectarea sondei sa restabileasca parametrii initiali de functionare a masinii. Succes. Attached thumbnail(s) releu_suntare_pompa.GIF ( Size: 7.49k ) Number of downloads: 542 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
special k |
![]()
Post
#630
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 November 10 ![]() |
salut! pt ghitza: scuze ca nu am postat mai repede, am reusit sa fac poze la modulele de la instalatie gpl; unu este pentru sonda lambda si unul pentu comanda instalatiei.
Attached thumbnail(s) DSC05742.JPG ( Size: 119.75k ) Number of downloads: 443 DSC05743.JPG ( Size: 157.75k ) Number of downloads: 361 DSC05745.JPG ( Size: 122.85k ) Number of downloads: 380 |
--------------------
bmw
sedan
e32 / 1988
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.
Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban. Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat. Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban. Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 05:44 |