Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
![]() ![]() ![]() |
Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate
pcyp cyp |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 June 06 ![]() |
Attached thumbnail(s) Imag010.jpg ( Size: 237.78k ) Number of downloads: 2791 Imag016.jpg ( Size: 208.21k ) Number of downloads: 2992 Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
Dacia by Renault
Logan 1.4
2006 laureate
- bc-05-xxx
|
|||
Kinetix |
![]()
Post
#242
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Salutare, pcyp.
Foarte fain montajul electrozilor. E pe principiul cu electrozi neutri, nu-i asa? Daca vei folosi doar electrolizorul pe Logan, s-ar putea sa nu obtii nici o reducere de consum... Pentru ca ECU sa nu suplimenteze cu benzina (anuland avantajul electrolizorului), va trebui sa realizezi un mic montaj electronic de suplimentare a semnalului sondei lambda, pentru a "pacali" calculatorul. Este vorba de montaje gen EFIE, COSM sau variante mai simple. Mult succes! |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
pcyp cyp |
![]()
Post
#243
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 June 06 ![]() |
Va salut,
Intradevar azi am facut ceva teste cu generatorul montat pe logan. Am parcurs ~ 40 km si .....surpriza.... ![]() O problema: senzorul de oxigen e chiar la iesirea din blocul motor pe evacuare ,nu? De aceea va rog care stiti sau cunoasteti vreo schema de "pacalit " senzorul de oxigen.... Sau poate sunt off-topic.... Va multumesc anticipat Numai bine. Attached thumbnail(s) Imag018.jpg ( Size: 364.82k ) Number of downloads: 3027 Imag019.jpg ( Size: 362.97k ) Number of downloads: 2747 |
--------------------
Dacia by Renault
Logan 1.4
2006 laureate
- bc-05-xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#244
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Trebuie cuplat calculatorul masini la un laptop cu softul aferent pentru controlul tuturor functiilor si vei rezolva problema. Acuma durerea de unde soft se stie doar ca are un prte de peste 900 de euro.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
djasu, este mult mai simplu decat pare.
Nu ai nevoie de soft si nu modifici nimic in ECU. Doar intrerupi firul de semnal de la sonda lambda si intercalezi un montaj de suplimentare reglabila a voltajului ei. cyp, atasez si niste scheme de astfel de montaje, destul de usor rezlizabile. Sonda lambda genereaza un semnal cam de 0.2V-0.9V. Valoarea medie de 0.45-0.5V este interpretata de ECU drept "amestec optim". Se prea poate ca, prin introducerea de HHO in admisie, sa scada aceasta valoare trimisa de sonda, astfel ca ECU va interpreta asta ca "amestec sarac" si va trimite un pic mai multa benzina pentru a corecta amestecul. Astfel se pierde economia potentiala de combustibil, pe care generatorul de hidrogen ar putea-o aduce. Pentru a preintampina aceasta situatie, in paralel cu folosirea generatorului de gaz, se intercaleaza montajul corector si se regleaza astfel incat sa suplimenteze valoarea semnalului trimis de sonda cu cateva sute de milivolti. Mult succes! This post has been edited by Kinetix: 12 Jul 2008, 08:20 Attached thumbnail(s) 02_Extender_1_.png ( Size: 18.68k ) Number of downloads: 3083 alternative_1_.jpg ( Size: 17.12k ) Number of downloads: 1441 corector_semnal_sonda_lambda.JPG ( Size: 54.19k ) Number of downloads: 1326 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#246
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Dar avansul nu il mai poti modifica doar cu soft... Si de unde isi da seama de un reglaj foarte bun ? ai trebuie bujia color tune daca nu se dispune de softul adecvat.
This post has been edited by djasu82: 12 Jul 2008, 08:17 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#247
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Da, ai dreptate cu privire la reglarea avansului.
Totusi, datorita cantitatii mici de gaz introdus in admisie, necesitatea de a modifica avansul este posibil sa fie neglijabila. |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#248
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Deci daca sonda lambda citeste o mai mare cantitate de oxigen la iesire injecteaza mai multa benzina daca citeste o cantitate mai mica de oxigen reduce presiune la pompa de benzina implicit injectia are un timp mai mic. Acuma oxigenul arde cu hidrogenul si cu benzenul oare dupa ardere ce rezulta ?
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
pcyp cyp |
![]()
Post
#249
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 9 June 06 ![]() |
Multumesc pentru scheme.
Un lucru nu inteleg. cred ca la diferite turatii ale motorului sonda lambda transmite diferite valori la ECU. In cazul EFIE, va functiona cu o valoare fixa sau tot se va modifica? Oricum trebuie realizat montajul. Lucrez cu fratele care deja a comandat piesele (integratul vine mai greu...) Va anunt cind am noutati. O discutie pe aceiasi tema: http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=367655&st=360 Numai bine. |
--------------------
Dacia by Renault
Logan 1.4
2006 laureate
- bc-05-xxx
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#250
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
ma incanta ideea daca facem rost de un motogenerator in 4 timpi pentru incercari... eu nu-mi pun masina la bataie daca nu sunt sigur . Iar pe plasma .... urmeaza... |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#251
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
djasu, din cate am inteles eu, atunci cand iese mai mult oxigen pe evacuare, sonda interpreteaza asta ca fiind o ardere incompleta, adica amestec sarac. Astfel ca va trimite un semnal de valoare redusa la ECU, iar acesta suplimenteaza cu benzina. Economie - ioc!
Montajele propuse mai sus suplimenteaza (maresc) semnalul cu cateva sute de milivolti, pacalind calculatorul ca amestecul este normal, sau chiar bogat, ca sa-l faca "sa stea linistit", chiar daca "vede" mai mult oxigen pe evacuare. cyp, cele doua montaje cu integrat adauga o valoare fixa (reglabila in trepte) semnalului de la sonda lambda. Semnalul insumat va fi dinamic, variabil, dar aceasta variatie se va face de la o anumita valoare de baza (adaugata de montaj) in sus. Pentru mai multe lamuriri (in limba engleza), cititi PDF-ul intitulat "Chapter 10", parca, pe care l-am atasat cu vreo pagina in urma. Multumim pentru link-ul respectiv. Ma bucur ca nu suntem singurii "visatori" pe tema asta. ![]() Nu uitati de prepararea electrozilor. Se pare ca are un efect foarte bun in reducerea intensitatii curentului, pastrandu-se aceeasi productie de gaz. La electrolizorul meu am observat ca, pe masura ce se depune stratul ala izolator albicios, cu aceiasi 500mA (la 15-16V) obtin din ce in ce mai mult gaz. Dupa terminarea procesului de depunere voi face o masurare a productiei gazoase. Mult succes! This post has been edited by Kinetix: 12 Jul 2008, 20:04 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#252
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Kinetix daca am dat lovitura cu siguranta vor crapa toti pe forum
![]() 13 Jul 2008, 12:31: Am converitit din word in pdf documentul bob boyce This post has been edited by djasu82: 13 Jul 2008, 11:31 Attached thumbnail(s) BB.jpg ( Size: 53.35k ) Number of downloads: 1401 Attached File(s) ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
n3m0 |
![]()
Post
#253
|
![]() Membru sadic Group: Members Posts: 297 Joined: 3 February 07 From: Campina ![]() |
Probabil vor crapa de ras!
|
--------------------
Dacia,Toyota Avensis
L
1998/2007
- PH-04-xxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#254
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.366 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Incearca sa aflii ceva date despre motorul lui Mihai Rusetel. Ar putea fi interesant.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
george_slz |
![]()
Post
#255
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Ati aruncat o privire pe povestea asta cu carburatorul domnilor Garrett(tata si fiu)?
http://keelynet.com/energy/garrett.htm. Sau povestea cu generatorul de curent a lui Nikola Tesla http://waterpoweredcar.com/teslascar.html Sau droaia de proiecte interesante de pe http://jnaudin.free.fr/ This post has been edited by george_slz: 13 Jul 2008, 19:19 |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#256
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
george_slz, fii binevenit.
Da, link-urile sunt interesante. Multumim. Carburatorul lui Garrett e nastrusnic, o constructie foarte compacta. In esenta e un electrolizor (alimentat in CC) cuplat la un carburator. Ar fi interesant sa stim ce eficienta avea electrolizorul, cam cat gaz producea in unitatea de timp si ce putere electrica a consumat... Generatorul lui Tesla e fain, dar e mai greu de construit si nu face obiectul discutiei de pe acest topic. E foarte instructiv site-ul lui J.Naudin. El a realizat o replica a experimentului lui Stanley Meyer si a demonstrat eficienta lui. Toate cele bune. This post has been edited by Kinetix: 13 Jul 2008, 20:20 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#257
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Interesant acel carburator oare se obtine gaz in cantitati mari ? si la ce curent ? Totusi raman la ideea cu 100 de celule se poate genera gaz in proporti mari chiar si daca nu se respecta acel vas realizat de bob boyce. Eu vreau sa fac altfle ceva in genul cum a realizat Kinetix dar cu 100 de celule si fiecare placuta de inox sa fie de 15,5X15,5 iar ca distantier voi folosi suruburi. Daca am avea un aparat care sa sudeze in puncte de tensiune , argon sau chiar cu plasma am putea face punti de sudura cu inox si am scoate definitiv suruburile din calcul . Oricum momentan pentru experiment se meita sa se realizeze cu tabla si cu surube daca se obtine gaz in cantitati mari se trece la treaba. Deci in loc sa ne jucam cu 2-3-10 celule mai bine direct la experimente de gabarit mare.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
flaviand |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Interesanta discutie, multumesc lui djasu pentru ca mi-a dat un pont cu acest topic. Pana acum am tratat aceeasi tema pe forumul softpedia unde nu am avut insa prea multi parteneri seriosi de discutie.
Va arat ce am reusit eu pana acum, iar dupa de voi citi topicul de aici cap coada sper sa colaboram mai departe. Prima proba: 14 LPM @ 2000W (aprox 9 AMP x 230 V) Asta inseamna 2000W/14 = aprox 142W pentru a obtine 1 litru de gaz Varianta youtube: Varianta High Definition: http://82.78.149.55/flavian/hho/02.zip In varianta High Definition se pot vedea mai usor masuratorile de voltaj si amperaj facute. Scuze pentru miscarile camerei, fratele meu nu face pe cameramanul de obicei iar eu eram ocupat cu celula smile.gif Bidonul folosit este de 5 litri si se umple in aprox 21 secunde, rezultand un volum de aprox 14 Litri Pe Minut gaz HHO. Se vede usor volumul mare de gaz produs si dupa bulele scoase in apa. Va trebui sa montez un furtun mai gros pe viitor. A doua proba: Rezultatul in puteti vedea mai jos. Varianta youtube: Varianta High Definition: http://82.78.149.55/flavian/hho/03.zip Si un scurt rezumat ca sa pricepeti ce si cum: - se da una bucata celula care produce 14LPM gaz si una buc generator pe benzina cu un motoras in 4 timpi - generatorul este de 2KW, motorul e standard, fara nici o modificare la aprindere sau avans/retard - am improvizat 2 bublere plus un filtru pe furtunul de gaz pentru a preveni accidentele in cazul rateurilor - se porneste generatorul cu alimentarea pe benzina, capacul de la filtrul de aer scos si celula pregatita - se conecteaza furtunul de gaz la alimentarea cu aer a motorului - se taie alimentarea cu benzina de la rezervor - motorul simte ca incepe sa piarda putere si incearca sa se tureze consumand benzina ramasa in carburator - benzina se termina si motorul isi schimba zgomotul semn ca alimentarea se face acum doar cu HHO - incerc sa reglez acceleratia la motor astfel incat sa nu se opreasca - arat inca o data ca alimentarea la benzina e oprita si motorul functioneaza DOAR pe HHO - incerc sa aprind intrerupatorul unei lampi de 500W conectata la iesirea generatorului - lampa ramane aprinsa, motorul functioneaza IN SARCINA producand 500W la 220V - scot lampa din priza generatorului, motorul merge mai usor fara sarcina - conectez iar lampa de 500W la generator, motorul rezista in sarcina dar se aude modificarea turatiei acestuia - in momentul in care iau furtunul de gaz de la gura de alimentare a carburatorului motorul se opreste Inainte de a face un calcul de genul "consum 2000W pentru a produce 500W" la un randament de 25% reamintesc ca motorul generatorului nu este reglat pentru functionarea cu HHO deloc. Are aprinderea originala si compresia slaba ca la un motoras mic pe benzina. La un motor cu compresie mai ridicata si aprinderea reglata cum trebuie, randamentul va fi cu totul altul. This post has been edited by flaviand: 13 Jul 2008, 21:14 |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#259
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
flaviand vezi sa nu turbeze toti aici pe forum
![]() This post has been edited by djasu82: 13 Jul 2008, 21:46 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
flaviand |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Mda, inainte de toate trebuie sa mentionez ca am testat si varianta Meyers cu tot cu PWM dar nu producea suficient gaz.
Vedeti pe softpedia ca am poze si cu celula respectiva si tevile de inox. Apoi am trecut la Bob Boyce, unde am ajuns la stadiul pe care il vedeti. Momentan rodez celula pentru depunerea stratului alb si lucrez la electronica. Bafta tuturor si moarte shpionilor care ma "filateleaza" ![]() |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#261
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Vezi sa nu ai si tu parte cum a avut Meyers mai ales la noi in romania doamne fereste , iti dai seama ce insemana acest lucru toate rablele romanilor in proportie de 80% trec pe hidroxil ce se face tariceanu ca nu-si mai vine citroenul sau dilari
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
flaviand |
![]()
Post
#262
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Mda, inteleg ce vrei sa zici.
O sa vin sa va fac o prezentare inainte sa dau coltul pentru a va dovedi LIVE ca tehnologia este reala ![]() Iar documentul lui bob boyce il gaseste oricine pe net daca e dornic sa se apuce de constuit. Pe bob l-au cam luat la puricat pe vremea cand facea primele experimente, dar in ultima vreme se pare ca si pe el l-au lasat in pace. Au organizat chiar un raliu la care a participat si el si a dat interviuri. Vedeti pe youtube dupa BOOSTER RALLY pentru curiosi. This post has been edited by flaviand: 13 Jul 2008, 22:19 |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#263
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Tu spui ca celula genereaza 14 litri de gaz pe minut nu crezi ca genereaza prea mult mai redu tensiunea ca sa mai scada curentul prin montaj implicit gazul si vezi dupa aceea daca functioneaza motogeneratorul. Daca functioneaza fara sa cuplezi lampa de 500W poti cupla iesirea de 220 de la motogenerator la eletrolizor si daca se mentine atunci te vei juca cu adaus de catalizator KOH . Doamne de ne-am uni toti cred ca am rezolva totul mult mai rapid. Bine ca exista internetul .
Pune si tu aici http://www.mediafire.com acele filmulete fiindca vor fi descarcate mult mai repede. This post has been edited by djasu82: 13 Jul 2008, 22:31 |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
flaviand |
![]()
Post
#264
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Nu genereaza prea mult, ci prea putin
![]() Bob Boyce vorbeste de volume de peste 50 LPM dupa adaugarea toroidului. In rest, am testat cu 5LPM dar nu duce motorasul de la generator. Daca ma joc cu reglajele de la motor, poate am sanse sa-l fac sa mearga cu mai putin de 14 LPM dar sincer n-am vrut sa mai probez pana nu termin rodajul si electronica. Filmuletele le-am pus pe serverul meu, dar am fost nevoit sa bag o limitare de trafic, pentru ca imi omorau banda la un moment dat. O sa las mai multa banda in seara asta. Dar cine vrea variantele High Definition zic eu ca are rabdare sa astepte cateva minute ![]() P.S. Revin si aici cu o intrebare, ca poate sunt mai multi electronisti din Bucuresti in zona: gasesc undeva in Romania fir de cupru argintat cu izolatie de teflon pentru bobinaje ? This post has been edited by flaviand: 13 Jul 2008, 22:44 |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
otonel |
![]()
Post
#265
|
Membru Group: Members Posts: 130 Joined: 9 April 06 From: Dn1 ![]() |
Stii unde am vazut fir de cupru argintat,la instalatia radio de la avioane,poate ai ceva cunostinte uzina de av de la Bacau.Si avea si izolatie pe el nu stiu daca era teflon
This post has been edited by otonel: 13 Jul 2008, 23:51 |
--------------------
Renault
Megane
1999 1,9 break Care pata de ulei?
E sudoarea cailor putere! |
|
flaviand |
![]()
Post
#266
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
Multumesc de recomandare. Curios ca mi-a mai zis cineva acelasi lucru de IAR Ghimbav care este chiar langa Brasov.
O sa ma interesez la ei, dar nu stiu daca imi poate face cineva de acolo rost exact de dimensiunile la care am nevoie. Mai imi dadea cineva idei pentru argintarea cuprului, dar asta nu rezolva problema stratului de teflon. Si oricum nu vreau sa ma complic cu asa ceva. Pentru cine intreba de ce am nevoie neaparat de fir argintat cu izolare de teflon, mentionez ca frecventele sunt de 44Khz, 22K si 11K, dar acestea se intercaleaza simultan si sunt defazate, rezultand o forma de unda complexa de frecventa mult mai mare. In plus, am sincer incredere ca omul care a proiectat designul stie ce face si nu le-ar fi pus aiurea daca nu era cazul. Daca reusesc primul experiment, voi incerca ulterior modificari sa vad exact ce pot elimina la costuri si ce nu. Asta daca nu perfectioneaza djasu metoda cu plasma la bujie pana atunci ![]() This post has been edited by flaviand: 14 Jul 2008, 00:00 |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#267
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Sper sa nu-mi sara un piston in nas
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Kinetix |
![]()
Post
#268
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 26 February 06 From: Iasi ![]() |
Salutare, flaviand.
Multumim pentru contributia ta la dezvoltarea topicului nostru. E interesant ce ai realizat. Bravo. La un calcul estimativ, se pare ca, in cazul sistemului tau, se consuma 2.38Wh/L. Asta e bine, dar totusi e un pic mai mult decat a calculat Faraday (2.36Wh/L). Tot rasfoind forumurile, am gasit relatari despre sisteme care aveau un consum enegetic mult mai mic... Inteleg ca acum aplici pe electrolizor 230V redresati, la frecventa retelei, nu-i asa? Probabil ca dupa cuplarea sistemului electronic al lui Bob Boyce, randamentul va creste. De ce nu ti-a reusit varianta lui Meyer? - ai preparat electrozii (tevile)? - ai potrivit tevile, acordandu-le pe aceeasi frecventa acustica? - ai folosit generatorul de trenuri de impulsuri al lui Dave Lawton sau altul? - ai inserat si cele doua socuri bobinate in circuit? Totusi, ca sa fim rezonabili, nu cred ca ceea ce facem noi aici chiar reprezinta o amenintare pentru producatorii de petrol, si nici nu isi propune sa fie asa. ![]() Faptul ca unii din noi vor obtine, poate, sisteme foarte eficiente si le vor monta pe masini, nu va garanta ca TOTI posesorii de masini vor fi atat de doritori sa-si suflece manecile si sa treaca prin procesul dificil, obositor si monoton de a-si realiza propria lor replica acasa. Iar in ce priveste productia de serie..., va trebui sa asteptam multa vreme omologarea... Vreau sa va sugerez insistent sa va domoliti entuziasmul si sa va cantariti cuvintele (scrise si vorbite) in ce priveste desfiintarea combustibililor fosili. Nu noi i-am introdus in folosinta si cred ca nu noi ii vom scoate. Daca ne vom face masinile sa polueze mai putin, sa aiba ceva mai multa putere si un consum mai redus, cred ca e suficient in ce priveste scopul deschiderii acestui topic. Ceea ce trece peste asta ar putea primi alte conotatii si ar putea atrage si altfel de interese, lucru pe care nu cred ca il doreste cineva din club. Unii ar putea crede ca cine stie ce razmerita se pune la cale aici, daca s-ar lua dupa vorbele pompoase ale unora dintre noi. Si nu e decat un biet topic de amatori... Daca am fost prea criptic in ceea ce am spus, ati putea incerca sa cititi printre randuri si veti intelege. Sunteti baieti isteti. Asa ca: dati-i inainte cu experimentele, dar pastrati modestia in comunicare. Toate cele bune. This post has been edited by Kinetix: 14 Jul 2008, 23:50 |
--------------------
Dacia
1410/'93
berlina / Tico E2 2000
- IS-##-### Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#269
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(djasu82 @ 12 Jul 2008, 08:13) Dar avansul nu il mai poti modifica doar cu soft... Si de unde isi da seama de un reglaj foarte bun ? ai trebuie bujia color tune daca nu se dispune de softul adecvat. Tocmai, ca avansul il reglezi numai din soft, din acea harta, n-ai acces acolo. QUOTE(djasu82 @ 12 Jul 2008, 09:18) Deci daca sonda lambda citeste o mai mare cantitate de oxigen la iesire injecteaza mai multa benzina daca citeste o cantitate mai mica de oxigen reduce presiune la pompa de benzina implicit injectia are un timp mai mic. Acuma oxigenul arde cu hidrogenul si cu benzenul oare dupa ardere ce rezulta ? Nu reduce presiunea in pompa, doar umbla la TIMPII de injectie; tocmai de aia se cere presiune CONSTANTA in rampa de injectie. Oxigenul se combina cu orice produs inflamabil dar depinde de reactivitatea fiecarui produs. Si cred ca reactivitatea sau afinitatea HIDROGENULUI pt oxigen e mai mare decit a oricarui compus din benzina. Unu' mai tare la chimie sa ne confirme. Ca urmare, daca e asa, 2H++ + O- = H2O, oxigenul care ramine pt benzina e tot cel aspirat din aer, cantitativ mai mic (o parte din umplere e preluata de acele particule HHO..etc. QUOTE(djasu82 @ 13 Jul 2008, 21:59) [...] toate rablele romanilor in proportie de 80% trec pe hidroxil ce se face tariceanu ca nu-si mai vine citroenul sau dilari [...] Stai linistit, DACA e viabil, nu se omologheaza, daca nu se omologheaza, cresc numarul si intensitatea contoalelor RAR in trafic (cu rezultate foarte bune, zic eu). Pai si asa is troace "cimitir pe roti" si fara fel de fel de improvizatii. Daca isi mai pun si "cazan de tuica" pe masini - si aici ma refer la faptul ca multi vor monta bidoane de plastic si alte gaselnite - iti dai seama ce iese. Iar conditiile omologarii sint destul de drastice: 1. Nu se cunosc efectele prea bine, deci, va fi putin scepticism, legislatie "in aer" 2. La orice omologare de produs - intrebati pe gotronic cum se omologheaza o aprindere - te pureca pentru o intreaga lista de conditii = ca sa pui la punct orice sistem trebuie sa fie SIGUR, iar asta va duce la un pret prohibitiv. repet, asta DACA sistemul se dovedeste viabil..lucru de care...ma indoiesc. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
flaviand |
![]()
Post
#270
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 October 04 From: Brasov ![]() |
@Kinetix - eu socotesc un pic altfel, am simplificat calculul:
Stiu ca aprox 130W pentru 1 LPM inseamna randament unitar. Momentan am cam 140W pentru 1 LPM ceea ce e destul de aproape ![]() Cu meyer am preparat tevile, daca cauti pe softpedia pozele cu celula o sa vezi ca sunt chiar albe interioarele. Am incercat intai modelul original, cu tevile in paralel, legate la un PWM facut dupa designul lui Dave Lawton fara bobinele aditionale. Pe osciloscop scoteau o forma de unda chiar frumoasa, pe care o puteam regla din potentiometre. Dar de produs mai mult n-au produs. Poate n-am reusit eu sa prind frecventa necesara de rezonanta, cine stie. Am incercat apoi sa bag tevile in serie fiecare pereche o celula separata pentru metoda bruta. Nici asa n-am obtinut cine stie ce productie, pentru ca nu aveam suprafata. Intre timp aflasem de metoda boyce si m-am apucat de ea, asa ca tevile si cutia de la meyers au ramas uitate prin garaj. Sincer boyce mi se pare o metoda mult mai stabila si puternica, acum ca le-am inteles suficient de bine pe amandoua si pot sa fac o comparatie. Daca vrei sa te apuci de ceva serios apuca-te de ea. Sau de metoda lui s1r9a9m9 cu plasma la bujie pe care o testeaza si djasu. @diaconuliviu - pentru implementare auto am mai propus o data solutia asta: Vedeti instalatiile GPL care au depasit deja majoritatea problemelor instalarii unui rezervor si alimentarii cu gaz a motorului. Unele au kituri GPL au si injectoare proprii sau cipuri programabile pentru anumite modele de motoare. This post has been edited by flaviand: 14 Jul 2008, 11:25 |
--------------------
Logan
Ambiance
Arctic
- Mai 2006 Logan Laureat Rosu - Nov 2004
|
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.
Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban. Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat. Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban. Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00 |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 05:10 |