Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
![]() ![]() |
Impreza WRX SW 2002, ...si Ignis Sport 2004
Muttley |
![]()
Post
#14911
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
tatabobu |
![]()
Post
#14912
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
La o Dacie 1300 as fi zis din ochi că "merge". Măsoară cu ceva lere jocul, să știi sigur că e pa
![]() |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
radugns |
![]()
Post
#14913
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
Deci vreau sa il vad pe ala ce a zis ca sunt praf, tare as vrea sa vad ce fel de ceasuri repara el.
Au fost motoare ce aratau asa, functionale fara zgomot. Screenshot_20230728_113012.jpg ( Size: 487.72k ) Number of downloads: 87 Poti pune plasti gauge sa vezi toleranta, desi nu e too notch ca precizie, iei si un smirhhel de 5000 si faci un polish daca vrei si ar fi ceva high spots, dar sa apui ca nu arata ok jurnalele alea la arborii cu came e ridicol. |
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14914
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Nu ma dau mecanic, doar vreau sa spun ca acele zgarieturi nu exista pe motorul fordului meu care are real ~350.000km
Suprafetele de contact intre axe si chiulasa sunt polisate, ca oglinda, nu exista linii vizibile Si eu as zice PAS la acele piese... Edit, nu am o poza de aproape ca nu am considerat necesar dupa inspectie This post has been edited by psychoo: 28 Jul 2023, 11:09 Attached thumbnail(s) Screenshot_20230728_120824_Gallery.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 91 Screenshot_20230728_120559_Gallery.jpg ( Size: 1.71mb ) Number of downloads: 89 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
eviltuning |
![]()
Post
#14915
|
![]() 峠ドライバ Group: Members Posts: 494 Joined: 28 November 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(psychoo @ 28 Jul 2023, 11:02) Nu ma dau mecanic, doar vreau sa spun ca acele zgarieturi nu exista pe motorul fordului meu care are real ~350.000km Suprafetele de contact intre axe si chiulasa sunt polisate, ca oglinda, nu exista linii vizibile Si eu as zice PAS la acele piese... Edit, nu am o poza de aproape ca nu am considerat necesar dupa inspectie Adevarat, dar daca este diesel nu are cum sa aibe uzuri mari deoarece nu trece de 4000 rpm. Plus de alta la el este si motor boxer si nu poti sa stii cum a ajuns uleiul pe acolo. |
--------------------
Renault
Megane 99' 2.o 16s RXE /
Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
- BV 99 EVL
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14916
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Nici la solenza de 220.000km nu arata asa, aia vedea frecvent peste 4000rpm
Mie imi pare ca a avut uleiul contaminat, altfel nu inteleg cum ar putea sa arate in halul ala |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14917
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(psychoo @ 28 Jul 2023, 12:30) Si tu, mah? ![]() ![]() ![]() QUOTE(Muttley @ 28 Jul 2023, 11:04) Istoric chiulase: ~120kkm, pana cand s-a dus un cuzinet de biela. S-a continuat a se merge asa se pare, de vreme ce o biela a scos caputul prin bloc. Eu cred ca cuzinentul ala s-a plimbat astfel prin tot motorul, sub forma de pudra, si a caftit si fusurile alea. Am avut un puseu de a mai scrie pe forumul asta totusi, dar deja m-am dezumflat. Pun si poza, ca-n generatia tictoc e mai atractiva decat cuvintele scrise cu tastele. IMG_20230728_120521.jpg ( Size: 306.58k ) Number of downloads: 84 Radu, evl, context: - motorul meu e pisdit, compresie partiala pe un cilindru. - fac motor 2, cu shortblock NOU. - pretul chiulaselor din poza: "imi dai chiulasele tale mai incolo". - ideea era sa las motorul 1, ala pus pe masina de Subaru in 2002, intreg, si sa-l uit sub vreo masa din garaj. Si mai ales, sa ma mai tarai cu masina vara asta pe unde mai am de mers. Acum are sens sa zic pas? Normal ca n-o sa pun chiulase cu cuzinet plimbat prin ele pe un motor care o sa coste nu zic cat. Mai degraba le pun pe ale mele, bune, rele, macar sunt ale mele. Singura oftica majora e ca deja incep sa vina sculele de portare. Si mi-am luat si concediu 2 saptamani ca sa fac chiulasele. Aia e, imi voi gasi altceva de lucru. IMG_20230728_120216.jpg ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 76 Propunere. Eu am sa scriu aici in continuare cum, dupa cum se vede, am nevoie de ajutor. Regula de postat: cititi inainte. E mult, aia e, pare rau si nu prea. Cititi tot. Nu va place sa cititi, nu postati, treceti peste, mergeti la ugabuga din ale stiti voi cui topicuri si aia e. Alta varianta nu vad. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14918
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Eu citisem ce ai scris, dar nu cred niciodata ce zice vanzatorul de sehas. Poate zice adevarul, poate nu, totdeauna imi trag concluziile cat mai aproape de fapte.
Treaba cu "imi pare" era strict legata de cum arata uzurile si este in acord cu ce ai zis tu si vanzatorul de sh. Am vrut sa intreb de ce te complici cu sehas, nu se gasesc noi? Dar nu stiam pt ce ai nevoie asa ca m.am rezumat sa fiu parerolog |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14919
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Ok, my bad atunci. "Vanzatorul" e prieten, avea si blocul spart alaturi.
Sunt si noi, dar costa prea mult pentru un experiment (ca asta va fi motorul asta). E aiurea sa pun biaxul pe o chiulasa noua. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
radugns |
![]()
Post
#14920
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
QUOTE(psychoo @ 28 Jul 2023, 11:02) Nu ma dau mecanic, doar vreau sa spun ca acele zgarieturi nu exista pe motorul fordului meu care are real ~350.000km Suprafetele de contact intre axe si chiulasa sunt polisate, ca oglinda, nu exista linii vizibile Si eu as zice PAS la acele piese... Edit, nu am o poza de aproape ca nu am considerat necesar dupa inspectie La cat jeg ai in motor si ce fel de silicon ai folosit, eu zic ca nu esti prea avizat sa iti dai cu parerea. Nu te supara pe ce spun, dar asta dai impresia. 28 Jul 2023, 13:55: QUOTE(Muttley @ 28 Jul 2023, 12:50) Ok, my bad atunci. "Vanzatorul" e prieten, avea si blocul spart alaturi. Sunt si noi, dar costa prea mult pentru un experiment (ca asta va fi motorul asta). E aiurea sa pun biaxul pe o chiulasa noua. Eu ti-am aratat poza de pe un motor ce functiona in parametri, presiune de ulei normala, fara zgomote sau prostii. La schimbarea axelor cu came s-a constatat si intr-adevar renuntat la chiulasa respectiva. Din pacate nu am gasit poze cum arata chiulasa mea, aveam julituri de le simteai pe deget, nu la unghie. Si 40mii km mai tarziu am presiune ok de ulei, motorul trage bine (evl poate confirma) si la fel nu consuma ulei. Inclusiv axa cu came avea uzura, iti voi face poza la ea. Eu as spune ca linistit poti sa o portezi (dragute freze) si sa iti faci motorul cu ea. Daca e ceva sa te ingrijoreze la chiulase, nu sunt acele zgarieturi. Degeaba comparam mere cu pere, realitatea e asta, se masoara tolerantele si se decide. This post has been edited by radugns: 28 Jul 2023, 13:55 |
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14921
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Motorul din pozele lui psychoo e foarte curat pentru un diesel.
Am masurat. Pe fuga si superficial. Pas. QUOTE(Muttley @ 28 Jul 2023, 11:04) cam.jpg ( Size: 97.39k )
Number of downloads: 575 ...la micrometrul din umar, acolo e joc de 0.3-0.5mm. Desi n-ar prea conta pentru mine, dupa ce am realizat ce a facut spanul ala portocaliu. Mersi! This post has been edited by Muttley: 28 Jul 2023, 14:02 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
radugns |
![]()
Post
#14922
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
20190822_200936.jpg ( Size: 400.29k )
Number of downloads: 597
Asa arata motorul, la 250mii km, uzura si la axe se vede, cea din stanga e schimbata cu alta sh. |
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14923
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(radugns @ 28 Jul 2023, 14:49) La cat jeg ai in motor si ce fel de silicon ai folosit, eu zic ca nu esti prea avizat sa iti dai cu parerea. Nu te supara pe ce spun, dar asta dai impresia. [...] Pozele sunt din timpul curatarii admisiei si am murdarit zona, cea cu siliconul era cu galeria curatata cat am putut mecanic Siliconul folosit este Reinzosil ca nu mi-a convenit ca WSE-M4G323-A4 de la ford are temperatura pana in 200 grade, asta avand specificatia pana la 300 grade Cordonul l-am pus si in jurul gaurilor ca nu m-am zgarcit iar cum arata e de la tremuratul mainii, dar respecta cantitatea din manual si anume diametru de 3mm, doar ca e triunghiular Oricum nu ma declar mecanic, am facut ce am crezut eu ca e mai bine pentru bunul meu Ar fi fost SI mai bine daca aveam un aparat de sablat cu coaja de nuci pt admisie, poate cu alta ocazie. Acolo a trebuit schimbat lantul de distributie, restul a fost o curatenie de bun simt (zic eu) This post has been edited by psychoo: 28 Jul 2023, 14:33 Attached thumbnail(s) Screenshot_20230728_152040_Gallery.jpg ( Size: 1.98mb ) Number of downloads: 599 Screenshot_20230728_152130_Gallery.jpg ( Size: 1.77mb ) Number of downloads: 574 Screenshot_20230728_152052_Gallery.jpg ( Size: 1.84mb ) Number of downloads: 572 Screenshot_20230728_152356_WPS_Office.jpg ( Size: 255.63k ) Number of downloads: 51 |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Muttley |
![]() ![]()
Post
#14924
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am spume de-mi ies si pe urechi.
Clientul a plecat in vacanta, deci mi s-a recomandat sa-mi iau liber si eu. Am acceptat, bucuros. Mi-am comandat de toate, am fost sa iau chiulase... Am zis ca 2 saptamani sunt la fix, poate merg si la Pitesti pentru planare, rectificare scaune, supape majorate, de toate. Si toate s-au dus de rapa cand un elvetian a auzit ca bate motorul si nu l-a oprit. I-a dat pana a scos biela prin bloc ![]() ![]() ![]() Sa fie grupate, toate... ![]() IMG_20230728_120216.jpg ( Size: 1.41mb ) Number of downloads: 79 IMG_20230728_151018.jpg ( Size: 602.43k ) Number of downloads: 78 IMG_20230728_152520_2.jpg ( Size: 1.3mb ) Number of downloads: 71 Azi am mai aflat ceva nou dupa ce am rasfoit manualul, si anume ca exista piatra pentru curatat piatra (punguta dintr-a 2-a poza). Stiam ca flexul are 11krpm, enorm. Ma asteptam ca asta, la 28 mii, sa fie wow. Nu e deloc, imi inspira viteza normala. Proba cu una dintre freze, in gol, fu ok. Putina vibratie doar inainte de oprirea completa. Am zis sa verific pentru ca manualul biaxului zice a nu fi distanta mai mare de 10mm intre capul aschietor/polizor si mandrina. Dupa cum se vede, sunt in ilegalitate severa, gen 700 la ora pe limita de 50. Scule am. Caut un curs de stomatologie, ca 2 saptamani... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
radugns |
![]()
Post
#14925
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
QUOTE(psychoo @ 28 Jul 2023, 14:32) Pozele sunt din timpul curatarii admisiei si am murdarit zona, cea cu siliconul era cu galeria curatata cat am putut mecanic Siliconul folosit este Reinzosil ca nu mi-a convenit ca WSE-M4G323-A4 de la ford are temperatura pana in 200 grade, asta avand specificatia pana la 300 grade Cordonul l-am pus si in jurul gaurilor ca nu m-am zgarcit iar cum arata e de la tremuratul mainii, dar respecta cantitatea din manual si anume diametru de 3mm, doar ca e triunghiular Oricum nu ma declar mecanic, am facut ce am crezut eu ca e mai bine pentru bunul meu Ar fi fost SI mai bine daca aveam un aparat de sablat cu coaja de nuci pt admisie, poate cu alta ocazie. Acolo a trebuit schimbat lantul de distributie, restul a fost o curatenie de bun simt (zic eu) Foarte ciudat sa folosesti silicon aerob si nu sigilant anaerob pentru asa ceva. Eu cand am folosit reinz mi-a curs la scurt timp, iar la final am folosit ce recomanda producatorul, loctite 518,si nu am mai avut probleme. |
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14926
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
@Muttley nu poti scurta coada frezei ca sa fi putin mai legal? Poate ajuta la un control mai bun si bataie mai mica in momentul in care aplici forta
@radugns: au trecut 2 ani de la operatiune, totul uscat pe acolo Poti cauta datasheetul produsului ca este facut pentru asa ceva QUOTE This highly elastic universal sealing compound is resistant to all mineral oils and numerous synthetic oils, lubricants, gasoline, diesel oil, greases, hot and cold water, cleaning agents, sunlight, ozone, and sea water. There is no outgassing, i.e. no gas escapes from REINZOSIL highly elastic universal sealing compound under the effects of temperature, so it does not influence electronic sensors. REINZOSIL is a neutral-bonding silicone, so it does not attack metallic surfaces, i.e. REINZOSIL does not trigger oxidation in its surroundings which can have negative effects on sensors, electronics, or electrical com- ponents. ... Due to its special properties, REINZOSIL is used in the most varied applications, e.g. as FIPG (formed-in-place gasket) for wet assembly, i.e. for sealing small gaps under pressure as well as for cylinder liners in piston machines, and also to compensate for extensive component warping. Moreover, the compound is also used to seal constructional fissures or cracks, and for seals that are subjected to considerable relative movement. |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#14927
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.375 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
radugns |
![]()
Post
#14928
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
Folosesc reinzosil oriunde am un gap de 0.1mm+ in rest, nu prea imi inspira incredere.
|
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14929
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Chiulasa de Subaru H4 are un canal de evacuare dubios, ii zic 'mericanz "dog leg". Unul e direct si drept, chicioru' de chine e intortocheat. De ce... Subaru stie, probabil constrangeri de integrare colector. Functional, e amboulea pe toata linia.
Iar ca sa faci arta, trebuie freza lunga. Iar freza lunga, in Romanica, am gasit cu google pe 2 saituri. Unul vinde set, desi mie-mi trebuie o singura freza din alea 4. Altul aduce in 2-4 saptamani, la bucata. Mai bine nu ziceai, motiv nou de oftica, era ok si-n 2-4 luni. Freze scurte sunt pe toate drumurile, dar ma voi opri la Hornbach, Dedeman e cu vaca la preturi. Frezele astea lungi, desigur ca le voi taia la lungimea minima, cum bine ai zis, pentru precizie. Sa adaug tija mai greu. Arta despre care spuneam mai sus aici: https://youtu.be/2E1zeH5kyP4 ainjtain, habar n-am. Insa toti le folosesc pentru portat chiulase. Zic sar'na ca n-a trebuit sa le comand din state, ca sa-mi compromit concediul ![]() This post has been edited by Muttley: 28 Jul 2023, 15:06 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14930
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(radugns @ 28 Jul 2023, 16:03) Sa ma scuzi, dar dupa ce ai zis ca iti pare nesemnificativa acea uzura (si ma refer aici la cea din pozele tale nu ale lui Muttley) as considera mai mult un datasheet de producator consacrat de renume mondial decat increderea ta in acel produs. Fara suparare, exprim doar o parere referitor la probe, fara legatura cu persoana ta. @Muttley am rugamintea sa documentezi ce faci ca imi pare mega interesant Eu recunosc ca nu as avea curaj sa ma inham in acest moment, dar asa reticent am fost si cu distributia, ulterior dupa ce am citit manualul si "sleep on it" am capatat mai mult decat curaj, chiar eram nerabdator sa ma apuc ![]() |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
radugns |
![]()
Post
#14931
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
QUOTE(psychoo @ 28 Jul 2023, 20:31) Sa ma scuzi, dar dupa ce ai zis ca iti pare nesemnificativa acea uzura (si ma refer aici la cea din pozele tale nu ale lui Muttley) as considera mai mult un datasheet de producator consacrat de renume mondial decat increderea ta in acel produs. Fara suparare, exprim doar o parere referitor la probe, fara legatura cu persoana ta. Sigur ca da, dar inainte sa te dai cunoscator cu si despre silicon de etansare si unde se foloseste, puteai sa citesti despre reinzosil si sa intelegi destinatia lui. Faptul ca eu am spus ca la Muttley nu vad nici o problema, si am dat exemple ce motoare au mers ok, dar nu am subliniat nicaieri ca nu ar fi uzate, ma duce cu gandul ca esti depasit si de limba romana. Haide sa incercam intr-un soi de engleza. "gap" iti spune ceva? Screenshot_20230728_221101.jpg ( Size: 374.82k ) Number of downloads: 78 Iar acuma la vedem despre loctite 518 sau ideea de gasket maker anaerob Screenshot_20230728_221139.jpg ( Size: 376.2k ) Number of downloads: 63 Asa ca, inainte sa alegi produsele, dupa cum ai sugerat chiar tu, arunca un ochi peste specificatii si intelege ce si unde se foloseste. Succes! |
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
Muttley |
![]()
Post
#14932
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Radu, informatia e foarte interesanta, gap/no gap. Realizez ca am folosit gresit Reinzosil la capacul cutiei de transfer.
Dar haideti va rog sa folosim o adresare colegiala. Eu unu-s satul de mocirla. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
radugns |
![]()
Post
#14933
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 26 May 15 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 28 Jul 2023, 21:18) Radu, informatia e foarte interesanta, gap/no gap. Realizez ca am folosit gresit Reinzosil la capacul cutiei de transfer. Dar haideti va rog sa folosim o adresare colegiala. Eu unu-s satul de mocirla. Eu am avut reinzosil la capacul epurator, a inceput sa curga in cateva luni, sarac eu ca nu am asteptat 30zile dupa garnitura. La demontare am observat ca era portiuni goale de reinzosil, lucru care era de asteptat fiind vorba de contact "perfect". In mod normal reinzosil se foloseste astfel: 1. Sa ai gap macar 0.1-0.2 2. Sa aplici uniform pe mijloc sau spre exterior, dupa caz 3. Sa strangi, nu de tot, ansamblul, ci la mana 4. Dupa 1 ora ii dai la cuplu si gata. Eu am ajuns la aceste detalii dupa multe incercari si nereusite. Oricum si consistenta lui te-ar face sa te gandesti de 2 ori cand il folosesti la "gap" zero. |
--------------------
Renault
Clio
172
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14934
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Ma retrag din discutie.
Asa e cum zici tu radule, "las ca merge si asa" castiga din nou csf ncsf Promit totusi sa scriu pe acest forum cand voi avea scurgeri de ulei de la acea garnitura, ba mai mult si cand pierd lichidul de racire, ca am folosit acelasi silicon intre capac de aluminiu si carcasa plastic, bineinteles improvizate de mine |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#14935
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
|
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
bion |
![]()
Post
#14936
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Puteai sa ii speli masina lui tata.
![]() This post has been edited by bion: 29 Jul 2023, 11:39 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
Muttley |
![]()
Post
#14937
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(tomageorgian @ 29 Jul 2023, 12:14) ![]() ![]() ![]() Nu m-as fi putut gandi la ceva mai fake. La o revizualizare, nush ce sa zic. Finala e stock, portbagajul e plin ochi. La masinile astea nu ai voie sa ai nici macar o sacosa goala in portbagaj, iar finala stock ii distruge farmecul. Zic ca e fake pentru ca daca esti atat de țapăn, incepi sa-ti bp-n ea masina, o folosesti si gata, nu iei rays gramzurile la carpa cu artrita rupandu-te-n acelasi timp. Eu am cam inceput sa-mi bp-n ele de la 3x ani, dar poate nu-s reprezentativ. O explicatie spre non-fakeness ar fi ca omul si-a dorit-o o viata si si-a luat-o de curand, si mna... N-am instagram, sa vad comentariile. Ceva print-screen cu alea cu indoiala? Ca tre' sa fie. Poza de acum, ambele nespalate de vreo 2 luni. Eu, care-ntr-o vreme le spalam zilnic. IMG_20230729_143052_2.jpg ( Size: 1.98mb ) Number of downloads: 98 This post has been edited by Muttley: 29 Jul 2023, 13:33 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
tomageorgian |
![]()
Post
#14938
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.387 Joined: 22 February 10 From: Franta ![]() |
Si io cred ca e fake ca pare sa ploua , deci merge pe ploaie cu ea?!
![]() N'am insta. |
--------------------
.
.
. Kia Niro Phev
Laguna3 2.0dCI ex. Latitude 2.0dCI C5 x7 2.0hdi Logan 1.6mpi E39 530D Laguna 3 2.0dCi Qashqai 1.5dCI Twingo 2 1.2i E28 520i |
|
Muttley |
![]()
Post
#14939
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Touché.
Crec-am mai zis, cand doftoru' neemigrant imi mai da cativa ani de trait, ii pun anvelope de iarna si-i rup capu' prin sare. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
psychoo |
![]()
Post
#14940
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.685 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Socrul meu are aproape 60 ani, nu foloseste umblator, dar zilnic puțulește la mașină
Cand deschizi capota e luna si bec, ca din showroom. Asemenea exteriorul si interiorul Deh, pensionar cu prea mult timp liber plus placerea lui personala, mai exista din astia |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:03 |