Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
![]() ![]() ![]() |
Logan MCV ("break"), a aparut..., impresii, pareri, teste...
radioman |
![]()
Post
#961
|
||
![]() membru D'ala mare Group: Members Posts: 378 Joined: 31 May 05 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Octavia 3
VW Polo V
2017/2019
- CT-xx-HIT [COLOR=red]Unii se nasc ca un 'original' și mor ca o "copie"..[/COLOR].
|
|||
trahanache |
![]()
Post
#962
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 10 December 05 ![]() |
Drive test cu MCV 16V, 7 locuri.
Masina e lenesa. Prinde viata doar la turatii de peste 4000, cand e cam zgomotoasa. Pare mai stabila si mai asezata pe sosea la viteze mari decat dci-ul meu. In schimb dci-ul e mai vioi. Nu stiu cum se comporta la curbe. Am avut ocazia sa o calc doar pe loc drept. Nu intreb cum se comporta motorizarile mai slabe. Dealerul a recunoscut ca 1.4 mpi e catastrofa. Am stat si pe locurile din spate. La cei 1,75 m ai mei, raman cam 5 cm pana la tavan, dar se sta comod. Mai greu a fost cand am intrat si cand am iesit din masina. This post has been edited by trahanache: 21 Oct 2006, 17:06 |
--------------------
logan
dci
- 1
|
|
ady85btz |
![]()
Post
#963
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
Am fost azi la test drive cu Mcv-ul si spre dezamagirea mea nu a fost conform asteptarilor.Ma asteptam la mai mult de la la un motor 1,6 16V si 105 cai(am 1,5 dci 65cai). Ma gandeam ca la 105 cai o sa zboare....dar nu prea a fost asa
![]() |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
adip |
![]()
Post
#964
|
![]() Banned Group: Members Posts: 2.177 Joined: 12 July 06 From: Melbourne, Victoria ![]() |
Ultimele 2 posturi vin din partea unor diesel-isti. In amandoua impresia e ca MCV de 16V nu trage conform asteptarilor. Sper ca nu ati condus-o ca pe dci, nu-i asa? Oameni buni, e benzinar, dati-i ture si o sa vedeti ca trage! A spune ca un diesel de 65CP e mai vioi decat un benzinar de peste 100CP e incalificabil
![]() This post has been edited by adip: 21 Oct 2006, 23:46 |
--------------------
*
*
* What you live with you learn.
What you learn you practice. What you practice you become. What you become has consequences . |
|
PanDa |
![]()
Post
#965
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Bine zice adip.
Sub 2000-2500 de ture cred si eu ca "dci-ul e mai vioi". Poate poti sa te astepti mai mult de la 16V 105 cai dar nu poti sa spui ca la aceeasi masina (berlina sau MCV ) dieselul mai mic trage mai bine. Poate ar fi bine sa ne amintim niste valori oferite de fabrica pentru MCV: 0-100km/h 7locuri berlina 1.4 MPI -- 15.6s --------- 14.1 1.6 MPI -- 13.4s 13.7s 13.5 1.616V -- 11.8s 12.1s 10.2 1.5dCi -- 17.7 18.0s 16.7 Dupa cum se poate vedea in nici un caz dieselul actual nu se compara cu motoarele pe benzina (nici chiar cu 1.4 ) la acceleratie. O fi mai fiabil si mai economic dar atat. Nici macar berlina diesel nu e mai rapida decat MCV-ul 1.4 de 5 locuri. Poate ar fi fost "mai vioi" decat MCV-ul 1.4 de 7 locuri; paote asta nu se face MCV de 7 locuri ![]() Cred totusi ca actualul Logan ca si Logan MCV sunt niste masini CORECTE dpdv raport performanta/pret. Daca vrei ieftina clar 1.4 MPI. Daca vrei viteza 1.6 16v berlina Daca vrei fiabilitate si mergi mult dai mai multi bani la inceput iti iei diesel si renunti la liniutze. Daca ai copii bunici catei purcei MCV 7 locuri cu respectivele variante de motorizare...etc. Daca iti "pute" Dacia mai dai ceva bani si ai o oferta si mai variata: Seat, Skoda, Opel, Audi, Mercedes, Volvo, Maseratti, Bugatti, Maibach, Mcllaren F1 ![]() ![]() ![]() chiar daca e dacie, facuta la noi si sufera de indolentza specifica romanilor in ceea ce priveste retailul si serviciile post vanzare, prefer sa-mi iau un varf de gama decat sa "mai pui 2-3000 de euro" si sa-mi iau o masina mult mai slab dotata doar pentru ca e facuta afara. Bafta This post has been edited by PanDa: 22 Oct 2006, 04:05 |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
fermi |
![]()
Post
#966
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 18 January 05 ![]() |
am fost si eu la drive test logan MCV 1,6 16v 7 locuri. o prima impresie: cam zgomotos la turatii mari. consilierul vanzari din dreapta sustine ca din cauza faptului ca motorul nu-i rodat, masina avand doar 600 km. apoi oglinda retrovizoare aproape ca nu-si mai are rostul din cauza atator tetiere + a usilor spate (cat poate fi diferenta de pret de nu pun tetiere tip lacrima pe bancheta ca la clio sau megane?). mai zicea consilierul de vanzari ca modelele MCV au altfel de cutie de viteze. din pacate nu a dezvoltat subiectul si nici eu nu am fost atat de ager sa-l intreb mai multe. chiar asa este? este nevoie de alt tip de cutie de viteze pentru cele 200 kg pe care le are in plus MCV-ul?
later edit: am citit comunicatul oficial. doar pt motorul de 16 valve este alt tip de cutie de viteze tip JH cu 5 trepte, sincronizare îmbunătățită și comandă prin cablu. This post has been edited by fermi: 22 Oct 2006, 09:24 |
--------------------
DACIA
Logan 1.4 Mpi Laureate
2005
|
|
zodrac |
![]()
Post
#967
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(PanDa @ 22 Oct 2006, 05:00) Aici gresesti oleaca, asta daca nu cumva te refereai strict la viteza maxima furnizata de producator. Cand faci aseamnea afirmatie iei in consideratie doar datele alea de accelerati 0-100, sau le-ai condus pe amandoua? "Motorinarii" cred ca au uitata sa mai conduca un benzinar daca zic ca au tura-o pana la 4000 inseamana ca au shimbat pe la 2500 ![]() Diselul pare (poate si este fata de 1.4) mai vioi in reprize de acceleratie si nu in acceleratie sustinuta gen liniute (aici castiga chiar si 1.4) unde reprizele lungi cu un cuplu constant mare ale unui motor pe benzina cum este 1.6 16v -ul. Da dar numai in conditiile sa schimbi pe la 5000+. ![]() |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#968
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Parerea ProMotor despre MCV la adresa http://www.protv.ro/emisiuni/divertisment/pro-motor
Selectati la Video 10/07/2006 - Standul Dacia a găzduit, la Paris, premiera primului Logan Break ![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
Sorinator |
![]()
Post
#969
|
![]() Toriphile (EWF) Group: Members Posts: 188 Joined: 23 June 06 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan Prestige 1.6, 16 V,
2006
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#970
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
....n-am condus masini pe motorina si am permis de 20 ani.
oricat ati da-o la intors, mcv e lenesa - 100 CP ??? poate ca noua cutie e mult mai slaba decat cea de pe prestige; in orice caz , in oras iti trebuie putere in treptele mici de viteza si asta este exact ce NU are. ironiile nu-si au rostul. |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
PanDa |
![]()
Post
#971
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(zodrac @ 22 Oct 2006, 13:00) Aici gresesti oleaca, asta daca nu cumva te refereai strict la viteza maxima furnizata de producator. Cand faci aseamnea afirmatie iei in consideratie doar datele alea de accelerati 0-100, sau le-ai condus pe amandoua? Dupa cum am spus vorbeam de specificatiile uzinei. 0-100km/h. Dupa parerea mea testele de genul "de la razoare pana la eroilor fac cu 1.4 25 s si cu 15dci 23s" sunt irelevante pentru ca sunt mult prea multe variabile pe care nu le pote lua in calcul un sofer (indiferent de experientza lui, sau tocmai datorita experientei lui). Restul sunt speculatii si pareri personale formate in 10-20 minute de drive test pe un motor si o masina cu care nu esti obisnuit si de la care nu ai cum sa scoti mult pana nu te inveti cu el. eu la drive test am condus 1.6 8V si senzatia mea a fost ca e mai lent (mai putin vioaie)decat DSN 1.4 cu care sunt obisnuit dar care si are 40k km(deci e "rodat" motorul). Daca vrei sa evidentiezi neaparat anuimite calitati ale unei motorizari poti incerca sa faci teste de la 0 la 30 la 50 la 80 la 100 la 120 km/h, sau plecand de la 20, 30, 50km/h, ... schimband la 1500, 2000, 2500....5500 RPM. Sunt sigur ca pe unele din palierele astea o sa gasesti un motor diesel 1.1~50CP mai "vioi" decat un benzinar 2.0 ~ 200CP ![]() ![]() zodrac pe la sfarsitul saptamanii te scot la niste liniute dci-ul tau cu mcv-ul meu 1.6 16v 7 locuri? ![]() ![]() ![]() Bafta |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
pleosc |
![]()
Post
#972
|
![]() Membru Group: Members Posts: 128 Joined: 1 March 04 From: Constanta ![]() |
Am vazut la loganul break de 1.6 16v material din acela sub capota,care probabil e ptr reducerea zgomotului de la motor.Am intrebat un nene de la dacia daca se poate pune si la celelalte dacii,si a zis ca da...nu vede de ce nu,ca,capota e la fel.Ar fi frumos,s-ar auzi motorul super incet.Oare se poate cumpara?(asta am uitat sa-l intreb
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- CT-54-XXX Orice solutie genereaza noi probleme.
|
|
cetatzeanu |
![]()
Post
#973
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 August 04 From: Bucuresti, oras lovit. ![]() |
pentru slz se gaseste in targ - cred ca si ptr. logan - da` mare lucru nu rezolvi; nu pe-acolo vine zgomotul.
problema e ca daciile de la o vreme incoace nu mai sunt insonorizate si antifonate.......cica "aide dom`ne, la banii astia ?"...de parca ar fi vorba de 2-3000 euro.....da` cum e sa cumperi o masina de 12000 euro fara antifonare si insonorizare ???? sa-ti "fasaie" nisipul prin aripile rotilor si sa zgarie vopseaua.....penibil. oare si cele de export or fi asa ? sau renault logan ? |
--------------------
solenza confort AC
---------
- ---------- ghinion de nesansa, suntem romani.
|
|
ionutm82 |
![]()
Post
#974
|
![]() Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 19 February 06 From: Bucuresti ![]() |
Am testat si eu astazi Loganul MCV 1.6 16V. In masina eram 7 persoane, toate avand sub 75kg (erau si 2 fete pe la 55Kg). Impartasesc parerea lui trahanache si a lui ady85btz. Masina in conditiile de mai sus a fost mai lenesa decat diesel-ul meu cu 5 persoane. Si n-am condus-o ca pe diesel, diesel-ul il am doar de 3 luni si pana acum am condus doar benzinare. In plus am mai sesizat si o trepidatie in volan la turatii mari.
Trecand peste demarajul slabut, am remarcat pozitia confortabila de pe scaunele din randul 3 chiar si pentru cei 1.85m ai mei. Spatiu de depozitare mare, iar daca se rabateaza si scaunele din randul 2 e spatiu imens. |
--------------------
Renault
Megane 3 1.6 16V
Dynamique 2009
- B-yy-XXX
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#975
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
: prima impresie, pozitiva :
Am fost azi la dealerul din Iasi si am admirat MCV-ul. Orima impresie e ca din poze parea ca spatele va fi mult prea inalt insa cand am ajuns langa masina am constatat ca eu sunt mai inalt decat masina. A fost un lucru pozitiv pentru impresia generala despre masina. La prima vedere design-ul nu pare nicidecum fortat ci chiar in linie. Ma temeam ca solutia cu usile batante sa fie gresita insa ca idee si design nu e, cel putin cand esti langa masina. O sa vedem cum o sa ne simtim cand vom trece in trafic pe langa astfel de masini. : 5 locuri sau 7 locuri ? : Prima chestie care trebuie sa te frapeze la MCV e raportul pret/numar_maxim_pasageri din punctul asta de vedere varianta cu 5 locuri mi se pare un fel de alegere gresita. E un fel de berlina (5 locuri) dar cu spatiu de bagaje suplimentar si posibilitatea de a cara obiecte mai voluminoase. Varianta cu 7 locuri e speciala. Poate fi folosita ca si varianta de 5 locuri dar in plus ai cele 2 locuri, lucru care e foarte tentant pentru familiile mari sau pentru tinerii cu multi prieteni. La balamalele usilor din spate am observat niste garnituri de cauciuc (in corpul caroseriei unde culiseaza bratul usii) care la deschidere totala ies din locasul lor nu tocmai elegant si nu tocmai revin in pozitia initiala. De asemenea portiera mai lunga pare prea usoara si atunci cand trebuie inchisa trebuie literalmente izbita. Nu merge ca la portiere. Am exersat putin cu diferite viteze de inchidere si am facut ceva galagie pe acolo prin show-room. Zicea cineva ca face galagie rabatarea banchetelor... ciudat... n-am reusit sa le fac sa faca galagie. Am observat ca la plierea banchetelor tetiera poate fi impinsa mai tare in jos ca sa intre bancheta in spatele scaunelor din fata daca sunt ceva mai in spate date. : test drive pe locurile din spate, randul 3 : N-am putut face test-drive pentru ca sunt facute programari pana in mijlocul saptamanii care urmeaza insa am urcat in spate pe locurile suplimentare la unul din test-driveri. Confortul este super ! Spatiu mai mult decat suficient ! As putea spune ca se sta mai bine decat pe locurile din randul 2 in berline. Geamurile din spate care se pot deschide doar la varianta asta cand sunt deschise nu genereaza nici un vajait suplimentar deci pot fi folosite abuziv. Cand sunt inchise izoleaza bine de zgomotul de afara iar sistemul de actionare pare facut cu simt de raspundere daca e folosit cu simt de raspundere. In dreptul rotilor sunt acele piese din plastic care sunt prezente doar la varianta cu 7 locuri care mi s-au parut foarte utile. Au un spatiu sus de pus o sticla/cutie de suc ceva si mai au si jos la picioare un loc unde se poate pune similar o sticla ceva de 2 litri (e destul de mare) sau poate alte lucruri. Stau si ma gandesc cu un zambet mai tamp pe fata de un moment in care am inghesuit 7 oameni in Ambition-ul meu si ma gandesc... oare acum 9 se poate ? ![]() Un lucru care-l mai pot zice e ca la denivelari pe strada nu se simte cine stie ce chestie (am trecut peste niste cocoase din alea mici) chiar daca pe locurile din spate stai fix deasupra rotilor. Nu simti crapaturile de pe strada in creier insa... ai oarece tendinta sa fii catapultat in sus in mod involuntar si chiar ridicol la hopuri mai mari lucru care nu-l prea simti pe locul soferului. Efectul insa e minim (nici hopurile nu erau exagerate)... cumva cam ca in maxi-taxi dar nu la fel de exagerat ![]() : imeeeensa ! lenesa ? : La un moment dat soferul a intors masina si abia atunci am realizat cat de lunga este (imensa!) eu eram undeva in dreptul mijlocului strazii (strada cu 2 benzi pe sens) si botul undeva departe pe banda intai. Din spate nu prea se aude motorul, o bucata buna de vreme am crezut ca soferul il subtureaza insa era acul pe la 3000 cand schimba ceea ce e relativ ok. Ori soferul conducea relaxat ori combinatia motor/cutie (1.6 16v era) de pe MCV e ceva mai putin sportiva pentru ca scaunul din spate nu l-am simtit deloc la reprizele de accelerari insa ca viteza a prins un 90 spre 100 ca mai mult de atat nu prea era se putea pe unde s-a mers, lipsa de spatiu, trafic ceva mai abundent. : ganduri finale : Sincer, sa fiu pus in postura de a cumpara un Logan din nou nu stiu daca as lua MCV insa nu din cauza ca masina nu merita. As fi tentat cu siguranta foarte tare sa optez pentru varianta cu 7 locuri datorita versatilitatii pe care o gasesti doar la masini ori mult mai urate ori cu preturi duble. Berlina pare o masina mai cuminte ca dimensiuni si cu siguranta mult mai accesibila ca pret. Cu ceva in jur de 9000 poti cumpara o berlina dotata cu ABS, vopsea metalizata si garantie extinsa pe cand MCV-ul cu ABS pleaca lejer de la 10000 in sus. Chiar si varianta Prestige care e cu ceva pretentii sta relaxat sub 10000 daca nu o cumperi cu garantia extinsa si vopsea metalizata. Printre cele cateva dezavantaje la MCV se numara si faptul ca iarna e mai usor de incalzit o berlina. E suficient sa umbli putin la bagaje in spate si ai racit toata masina. In caz ca ce transporti are vreun miros neplacut la MCV simti lucrul asta din plin fata de o berlina. Roata de rezerva e ceva mai greu accesibila. N-as lua un MCV si pentru ca de multe ori merg singur in masina si ar fi foarte ciudat si incomod chiar sa plimb ditamai masina printr-un oras si asa chinuit de trafic. L-as lua insa pe cel cu 7 locuri cu echipare Diesel pentru facut concedii in afara tarii cu masina burdusita de prieteni. : zvon : Cica MCV-ul in primavara - vara va primi 4 stele la testul euro N-Cap. This post has been edited by DigitalScribe: 22 Oct 2006, 15:46 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
zodrac |
![]()
Post
#976
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 13 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma gandesc ca o limitare a testelor de acuma cu 1.6 16v este si faptul ca inca nu sunt rodate destul. Si la felul cum se trage de ele acuma nu cred ca se vor roda cum trebuie.
Panda, nu e nevoie sa vii vu 16v-ul ca la o liniuta ar trebui sa ma faca si un 1.4 ![]() Da ca sa fiu rau: "sa testam si consumul dupa liniute" ![]() |
--------------------
*
*
* Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
|
|
rue |
![]()
Post
#977
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 18 September 05 From: Internet ![]() |
salut
nici nu m am apucat sa citesc cateva pagini anterioare. am fost azi in trecere in lugoj si am intrat la dacia si am plecat in DT cu mcv 7 locuri in 15 minute de astepare. era 16 v laureate. trage binela 3500 ture si la drum parca nici nu iti vine sa o lasi altfel si nici nu da semne ca i place mai usor. consumul mediu era 9.2 si asa a ramas. am condus cativa km in afara orasului si am ajuns bine si pana aproape de 140 la ora. pt firme poate fi o varianta buna si 1.6 daca o muncesc serios, dar parerea mea ca daca vrei si economie nu merita daca nu ai dci ul. locurile +2 sunt confortabile dar am nevoie sa am un sofer cu experienta si de incredere la drum ca sa am curaj sa stau acolo. ideal este ambiance dci pt firme si bag mana ca asta se va vinde in top. |
--------------------
Dacia
Logan
2021, 1.0 TCE eco-G, Comfort
- RUE
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#978
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Odata cu MCV-ul si Prestige a aparut o mica imbunatatire:
IMG_2364a.jpg ( Size: 68.07k ) Number of downloads: 849 IMG_2365a.jpg ( Size: 67.91k ) Number of downloads: 760 IMG_2366a.jpg ( Size: 48.79k ) Number of downloads: 818 PS. Este de bine, dar tot design to cost PS. La MCV doar la Laureat este prezenta This post has been edited by IRONICK: 22 Oct 2006, 18:59 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#979
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
la versiunea de 5 locuri se poate rabata bancheta din spata ca sa ai spatui acela de 2350l ?
|
--------------------
None
None
N/A
|
|
cosmintr |
![]()
Post
#980
|
Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 22 October 06 ![]() |
Salut am condus de 2 zile un Logan Laureate de 16V cu 7 locuri, apoi am stat in spate in timp ce un prieten coducea, frane , manevrabilitate f buna, demaraj bun, finisaje si confort ok la banii ei, fapt pt care am si comandat unu de 1.5 dci, Laureate 7 locuri (livrare decembrie 2006).
![]() Nu mai am rabdare sa vina o data! Va fi greu in luna noiembrie! ![]() Pt curiosi am avut si Dacia 1310, Pasat 1.9 Tdi, Mitsubishi Pajero 2.5Tdi, Matiz in ordinea asta! Este ok Dacia MCV si pretul e bun imi iese de fapt 12500 euro ca pretul care se da este cursul BNR + 0.5 suta nu stiu ce dif + vopsea metalizata! |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 dci
2006 Laureate
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#981
|
![]() - Group: Members Posts: 22.548 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Duza de apa spate este alimentata din acelasi bazin pentru fata. Daca nu are supapa de sens o sa curga apa in spate dupa o jumatate de ora. Mie nu mi-a dat prin cap sa vad daca comanda este pe aceeasi maneta, dar bazinul nu parea ca are doua pompe. De verificat pentru cei care mai fac drive-test
Iesirea din rezervor ... IMG_2367a.jpg ( Size: 42.24k ) Number of downloads: 664 Intrarea in habitaclu ... IMG_2368a.jpg ( Size: 40.69k ) Number of downloads: 611 MCV 16v mult mai zgomotoasa decat Prestige. Mai mult zgomot metalic de la esapament in habitaclu. Ori este mai putin insonorizata, ori lungimea marita a esapamentului isi face efectul (cu acelasi puncte de sustinere). Zgomot de rulare de la rotile din spate destul de mic la cata tabla goala este pe acolo. Mocheta are pasla lipita pe ea. Plafonul are un luft destul de mare la imbinare. Ca este din doua bucati. Spatiul ala de depozitare prins de plafon, este tocmai bun de dat cu capu'. QUOTE(DigitalScribe) As putea spune ca se sta mai bine decat pe locurile din randul 2 in berline. Bancheta spate (nu, nu ultimele locuri dar si ale nu sunt departe) este mult mai confortabila decat spatarul ordinar de la berlina. Este mai moale si nu mai prezinta cocoasa aia. Adica te afunzi cu spatele in spatar. Chiar daca sunt conducte pentru ultimii doi pasageri, parerea mea este ca o sa ajunga putin aer pe acolo. Nu ajung pana la pasagerii spate, ele ies sub bancheta din mijloc (ca atunci cand se incarca masina sa nu le "striveasca"). Puteau sa le duca lateral si sa iasa aerul pe acolo. This post has been edited by IRONICK: 23 Oct 2006, 16:55 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
george_slz |
![]()
Post
#982
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Am vazut si eu Logan MCV la dealerul de langa parcul Moghioros. Au acolo parcate pe trotuar vreo zece bucati, cel putin, plus cea de drive test. Diferenta principala intre LOGAN MCV si LOGAN este plafonul....are capacul ala adaugat ca sa realizeze un plafon cat mai inalt. Nu am observat asta la Loganul Steppe...poate nu am fost atent, dar asa ceva nu am vazut la vreo berlina din care sa deriveze un break. In concluzie LOGAN MCV e orice altceva, dar break NU!
Si e naspa....rau rau! ![]() This post has been edited by george_slz: 22 Oct 2006, 21:22 |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
bendix |
![]()
Post
#983
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO ![]() |
Azi am avut prilejul sa cercetez mai pe indelete Loganul Break. Ba chiar am vazut unul pe dedesupt. Foarte ingrijit ! Planetarele sunt diferite, iar cei de acolo spuneau despre cutia de viteze ca e similara cu Laguna.
Inca ceva, am facut o mica comparatie cu locurile din spate de la Renault Espace. Se pare ca la acest capitol Loganul da clasa. N-as fi crezut. Poate ma intorc in clubul fanilor Logan Break ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
klaus |
![]()
Post
#984
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Loganul are ampatament mai mare si decat grand espace, nu mai vorbesc de espace.
Din acest punct de vedere este ditamai monospace-ul/van-ul etc. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Cypher4laguna |
![]()
Post
#985
|
![]() Honda Driver Group: Members Posts: 931 Joined: 2 November 04 From: Bucuresti ![]() |
Ironik... da e pe aceeasi maneta comanda stergatorului, la capatul butucului.
|
--------------------
Honda
Civic & Jazz
ex-'06 Logan Laureate 1,5 dci
|
|
BAC |
![]()
Post
#986
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin ![]() |
Am facut si eu un drive test scurt, ca atata permite traseul prestabilit, pe doua strazi in jurul centrului din Reghin, mai mult de a doua n-am putut. Ca unul obisnuit cu diesel de 4 ani pot zice ca pornirea e moale, e mai bine cu Loganul diesel. Masina de test era 1.6 16v dar n-am simtit nimic in plus, de la 2000 de ture in colo e ceva. In fine s-ar putea sa fiu subiectiv, neavand o benzinara de mult timp si nici n-am putut sa-mi formez o impresie din cauza drumului scurt. Masina nu mi s-a parut asa inalta din afara, cu toate ca are plafonul inaltat, ciudat nu? La interior un singur lucrau vreau sa subliniez, ca sa nu repet ce au spus si ceilalti. Am vazut ca la geamurile de la usile din spate nu este cheder sau masca in interior, contactele la rezistenat de dezaburire se vad urat. Intre geam si tabla usi o sa intre apa si praf iar in timp pot sa creasca si buruieni in spatiul acela. MCV-ul e OK pt firme, pietari si famili numeroase si care nu au exigente. O motorizare cu un diesel mai mare ar fi mai potrivita si mai atractiva.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#987
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Dar modelul de 5 locuri? se poate sau nu sa se rabateze bancheta din spate?
|
--------------------
None
None
N/A
|
|
ovidiusoft |
![]()
Post
#988
|
![]() Membru de sub patura Group: Members Posts: 999 Joined: 3 June 05 From: Bucuresti ![]() |
@BAC, pai bravo, stimabile, tu mergi pana in 2000 de ture cu 1.6 16v si te miri ca nu misca?
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Ambitios 1.6MPI-8V
promotia 2005 aici ar veni semnatura, nu?
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#989
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Trebuie calcata bine jucaria. Mai ales 1.6 16v-ul care de pe la 3750 parca are cuplul optim. Daca nu-i dai 4000... degeaba...
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
GicaPopescu |
![]()
Post
#990
|
Membru Group: Members Posts: 116 Joined: 18 October 05 ![]() |
Mi se par cel putin penibili cei care ii tot dau zor ca MCV-ul cu motor 1,6 16V (105 CP) e mai lenes decat dci-ul lor de 65 CP. Cred ca daca bagau la drive-test un MCV dci de 68 CP (nu are 70 cum se debiteaza prin reclame) si il incarcau cu 7 persoane, ar fi fost un miracol sa treaca de 100-120 km/h, mai ales intr-un timp scurt cat dureaza testul.
Nu e mare lucru sa te uiti pe cifrele date de producator (18 sec. de la 0 la 100/h), ca sa vezi cum se taraste o asemenea greutate cu motorul dci de 68 CP. N-o avea nici cu motorul de 105 CP demaraj ca pe berlina, dar oricum nu se poate compara cu un diesel atat de rahitic. Daca e ceva de apreciat la un asemenea diesel, asta e consumul, in nici un caz demarajul. |
--------------------
Dacia
Logan
2006 Ambition 1,6MPI
- DJ-XX-XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 11:32 |