O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
![]() ![]() ![]() |
O pata de ulei (probabil), Pe capota si pe la pompa ABS
george_c_ro |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 15 February 07 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Logan
2006 Laureate Plus 1.4 mpi
|
|||
LLX |
![]()
Post
#62
|
![]() autentic Group: Members Posts: 34 Joined: 4 June 03 From: Bucuresti ![]() |
Si eu patit-o. La numai 4000 de km.Ambition 1.6 MPI, August 2006.
Am fost la service si mi-a dat cu silocon la surubul ala. Din cate am citit pe forum, urmeaza si simeringul. Apropo, si-a rezovcat cineva problema numai prin siliconarea surubului? This post has been edited by LLX: 23 Apr 2007, 14:23 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- LLX
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
in manualul de service scrie clar ca in cazul desfacerii cadrului motor este obligatorul verificarea sau refacerea geometriei rotilor.
This post has been edited by Giurisici Fabian: 23 Apr 2007, 16:00 |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
radium |
![]()
Post
#64
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 27 February 03 ![]() |
Salut!
Am patit si eu problema cu simeringul, cu toate ca nu observasem nimic anormal la suprafata (a se citi pe capota). Problema a fost depistata si fixata azi, cand am mers pentru prima revizie, masina avand acum 11300 de km si 9 luni vechime. Mecanicul a observat "urme" de ulei pe partea din spate a rotii din dreapta fata, motiv pentru care a zis sa atunce un ochi la simering, problema de care mi-a spus ca a mai avut parte. Mi-au fost schimbate simeringul si cureaua de distributie, totul pe garantie. Mentionez ca pe curea nu era ulei deloc. |
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI
2006
|
|
GLC |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru cu mici probleme Group: Members Posts: 55 Joined: 17 April 07 From: Pitesti-Arges ![]() |
@george_c_ro
Eu am ceva care te-ar putea ajuta dar fisierul este prea mare si nu pot sa-l atasez pe forum ( nu mi se accepta).daca-mi dai o adresa de e-mail valida as putea sa ti-l trimit privat |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / Laureate 1,4 MPI
- AG-XX-GLC
|
|
Kojak |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
@radium: de ce ai facut revizia la 11300km, respectiv 9luni?
|
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
radium |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 27 February 03 ![]() |
Uleiul era destul de urat, aproape negru as putea spune. Eu umblu destul de mult prin Bucuresti si nu am vrut sa mai stau pana in vara cand faceam anul, oricum la cat merg probabil ca atunci atingeam ambele termene. Initial am vrut sa-l schimb la 7500, dar nu am putut din motive independente de mine, asa ca am preferat sa-l schimb acum si de acum incepand sa il schimb din 7500 in 7500 asa cum se recomanda si in cartea de intretinere.
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPI
2006
|
|
Kojak |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, s-a rezolvat , de NU se poate!
Azi, din intamplare, mi-am aruncat o privire in zona distributiei si SURPRIZA: din nou se vad pete de ulei pe carterul inferior al distributiei (capacul ala negru care mi-a mancat zilele). Este a 3, subliniez, A TREIA oara cand intampin problema asta... Prima data au etansat teaca jojei de ulei la baza acesteia ( la imbinarea cu baia de ulei, partea superioara), semering "curat" cica fara probleme, deci nu s-a umblat la el...("coafura aka semeringul rezista") A doua oara s-au etansat suruburile din zona distributiei care intra in blocul motor si au legatura directa cu circuitul de ungere, semering "curat" (din nou) nu s-a intervenit la el...("coafura aka semeringul rezista") Si acum, ptr. a treia oara din nou a "dat-o-n fericire" , cred ca de data asta o sa-mi schimbe si semeringul ala afurisit (asta daca de la el o fi problema), daca nu, ce sa fac, sa ii pun sa-mi schimbe tot motorul?! Se pare ca nu pot sa ma bucur de masina asta in liniste....sau am fost eu "baftos" la masina asta sau loganu' e de kakao! Inclin sa cred varianta 2... La ora actuala, am 14000Km si cred ca o sa astept pana la revizie Ca periodicitate, interventile in service au fost astfel: - 10200km - 1st interventie - 12800Km - 2nd interventie - probabil 15000Km - 3rd interventie....si tot asa! Si inca ceva, mai ciudat este ca am vazut si eu la ambele interventii cu ochii mei semeringul sau, ma rog, zona cu pricina si era intr-adevar curata, fara urme de ulei prelins, zona respectiva... Bineinteles, toate ''carpelile" s-au realizat pe garantie. Se pare ca pe garantie se rezolva doar temporar problemele... Colegi forum-isti, astept parerile voastre vis-a-vis de situatia prezentata mai sus. Un sfat, o sugestie... |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
in ce zona a capacului apare pata de ulei?
am pus poza sa incercuiesti |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
Kojak |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Da, rectific: este vorba de carterul inferior al distribuiei (capacul negru), nu de cel superior...(sorry, my bad
![]() C.I. - carter inferior al distributiei C.S. - carter superior al distributiei Zona cu scurgerile de ulei incercuita in poza este foarte aproximativa, in realitate, suprafata este mult mai restransa Attached image(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
omc |
![]()
Post
#71
|
![]() Loganist dezamagit :( Group: Members Posts: 23 Joined: 27 March 07 ![]() |
A aparut din nou pata de ulei
![]() La 2200 km am fost in service si s-a schimbat pe garantie (semering, curea distributie si 2 suruburi). Toate bune si frumoase - in urmatorii 400 km am tot urmarit sa vad daca mai scapa ulei si nimica. Acum am 3800 km si pata a aparut din nou mai pronuntat. Ma intreb: oare nu au schimbat nimica in service ? or fi curatat doar la exterior ? Cum pot sa verific ce fac ei in service, ca nu ma lasa sa stau langa masina ? |
--------------------
Dacia1310GPL-1988,
LOGAN Ambiance
1.4 MPI 2006
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(omc @ 7 May 2007, 07:40) A aparut din nou pata de ulei ![]() La 2200 km am fost in service si s-a schimbat pe garantie (semering, curea distributie si 2 suruburi). Toate bune si frumoase - in urmatorii 400 km am tot urmarit sa vad daca mai scapa ulei si nimica. Acum am 3800 km si pata a aparut din nou mai pronuntat. Ma intreb: oare nu au schimbat nimica in service ? or fi curatat doar la exterior ? Cum pot sa verific ce fac ei in service, ca nu ma lasa sa stau langa masina ? pai dute la un service unde te lasa sa stai langa masina. |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
LLX |
![]()
Post
#73
|
![]() autentic Group: Members Posts: 34 Joined: 4 June 03 From: Bucuresti ![]() |
Siliconarea surubului cu pricina nu a mers la mine.
Azi am fost din nou in service (la 4800 km) si au schimbat simeringu + curele. Interesant ca nu s-au atins de directie. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- LLX
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
pai da si normal ca nu se desface nimic de la puntea fata cand se schimba semeringul si cureaua de distributie dar daca desfacea cadrul motor atunci era alta treaba.
|
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
omc |
![]() ![]()
Post
#75
|
![]() Loganist dezamagit :( Group: Members Posts: 23 Joined: 27 March 07 ![]() |
Azi am fost pentru a doua oara in service - am 4100km.
S-a schimbat din nou semering+curea distributie - din ce am inteles a durat mai mult pentru a a venit greu aprobarea de la uzina pentru piese (mi se pare foarte ciudat - la 2200 km s-au schimbat aceleasi piese, cred ca garantia acum venea din partea atelierului de service !!). Ce am vazut dupa ce am luat masina - nu au schimbat si cureaua de accesorii care are ulei pe ea, este ulei aruncat si pe capota !!!! Cum ar trebui sa procedez in cazul acesta ? Nu prea mai am chef sa merg in service, insa cred ca era corect sa schimbe si cureaua de accesorii - daca se intinde pot apare si alte defecte ??? Astept sfaturile voastre ... |
--------------------
Dacia1310GPL-1988,
LOGAN Ambiance
1.4 MPI 2006
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#76
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Cureaua de accesorii si galetii (ca sunt doi) se schimba dupa fiecare demontare. Poti sa le faci mare scandal cu vocea clientului.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
LLX |
![]()
Post
#77
|
![]() autentic Group: Members Posts: 34 Joined: 4 June 03 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai am sunat la VC legat de inlocuirea curelei de accesorii.
Raspunsul de la tehnic a fost ca aceea curea nu trebuie inlocuita. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 2006
- LLX
|
|
YRX |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ei, se pare ca si la mine, la MCV problema scurgerii de ulei a aparul din nou...
De fapt nici nu cred ca a disparut vreodata. Sa va povestesc: Acu' ceva timp am fost cu MCV-ul in service pentru scurgere de ulei pe la capacul distributiei. S-a diagnosticat problema si s-a schimbat pinion pompa ulei, simering distributie (ala de jos de la vibrochen), kit de distributie, etansat toate alea, inclusiv teaca jojei de ulei. Am relatat problema pe larg mai inapoi ceva posturi. Am mers ceva timp cu ea si problema a reaparut foarte repede in toata splendoarea (cantitatea pe care o scuipa era cam tot la fel, locul de asemenea). M-am prezentat in service din nou, s-au uitat, s-au consultat intre ei Dacotecii pana cand, in disperare de cauza, au lasat motorul in functiune 10 minute cu capacele distributiei scoase. Nu curgea pe la vreun simering ci tocmai prin surubul fuliei arborelui cu came al evacuarii (ala din spate). Dupa spusele lor arborii cu came sunt gauriti (tevi) si prin ei se plimba uleiul. L-au schimbat, au mai schimbat odata kitul de distributie (fara cureaua accesorii) si acum o urmaresc sa vad daca mai face. Asa ca s-au chinuit degeaba prima oara cu simering si alte povesti pentru ca n-au diagnosticat bine problema. De data asta au primit si o comisie de la Pitesti. Faza frumoasa a fost la "diagnoza", exact cand se pregateau sa-mi toarne un "n-are nimic dom'le" i-a sarit mecanicului o picatura de ulei drept in ochi. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
GLC |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru cu mici probleme Group: Members Posts: 55 Joined: 17 April 07 From: Pitesti-Arges ![]() |
si cam la cati km ti-a reaparut problema ? Nu de alta dar am avut aceeasi problema si dupa inlocuire pinion nu am mai avut probleme ...si am facut cam 3000 km de atunci. Si sper chiar sa nu mai apara!!! ca fac infarct
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / Laureate 1,4 MPI
- AG-XX-GLC
|
|
Kojak |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
@YRX:
de curiozitate, ce motorizare ai pe MCV? ![]() Scurt istoric al interventiilor(desi ma repet): prima interventie: s-a etansat teaca jojei de ulei la baza acesteia, in zona imbinarii cu partea superioara a baii de ulei. S-au inlocuit: curea de distributie si curea de accesorii cu galetii intinzator si infasurator a 2-a interventie: s-au etansat cele 2 suruburi din zona distributiei care au trecere directa prin circuitul de ulei al motorului. Nu s-a inlocuit nimic, ptr. ca nu s-a dat jos cureaua de distributie. la a 3-a interventie s-a inlocuit tot chitul de distributie (curea accesorii, curea distributie, intinzatorul, si s-au schimbat inclusiv cele 2 suruburi amintite mai sus). Interventia am avut-o la 14400Km. Actualmente am 15400km si deoacamdata, "e liniste" (zona e absolut curata), sper ca s-a rezolvat definitiv... De retinut: de fiecare data, semeringul de distributie era o.k. (uscat, fara pierderi in jurul lui, ultima data chiar l-au desfacut si mi l-au aratat) asa ca nu s-a recurs la inlocuirea lui. E o problema care mi-a scos ceva fire albe (noroc ca nu se vad ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
GLC |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru cu mici probleme Group: Members Posts: 55 Joined: 17 April 07 From: Pitesti-Arges ![]() |
Kojak tata , este ambition ...deci 1,6 mpi...
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / Laureate 1,4 MPI
- AG-XX-GLC
|
|
Kojak |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Corect, n-am fost atent!
![]() ...Asadar se poate si "la case mai mari". ![]() L.E.: ''Dacia Logan 2005 Ambition - B-26-YRX'' scrie in semnatura user-ului - se pare ca amandoi nu am fost atenti...MCV-ul NU are cum sa fie an fabr. 2005 ![]() This post has been edited by Kojak: 28 May 2007, 21:00 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
GLC |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru cu mici probleme Group: Members Posts: 55 Joined: 17 April 07 From: Pitesti-Arges ![]() |
da frate ai dreptate ...am furat-o amandoi.daca nu cumva YRX are doua masini si una este Ambition din 2005 si alta MCV
![]() atunci sa raspunda YRX... |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / Laureate 1,4 MPI
- AG-XX-GLC
|
|
Kojak |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
...sa-l asteptam deci pe YRX
![]() Apropos, la tine ce au schimbat in cadrul "operatiunii distributia"? |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
GLC |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru cu mici probleme Group: Members Posts: 55 Joined: 17 April 07 From: Pitesti-Arges ![]() |
deci s-a schimbat una bucata pinion cu una renault , cel de pe masina dupa spuselor meseriasilor era de sinterom si prost (nu este in cote), s-a schimbat toata distributia (curea, intinzator. etc)...si acum vad ca totul este ok.chiar daca intre timp am facut cateva drumuri de PIT-BUC pe autostrada la viteze frumusele(130-140km/h). Sper sa nu mai am probleme....
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 / Laureate 1,4 MPI
- AG-XX-GLC
|
|
Kojak |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GLC @ 28 May 2007, 22:15) deci s-a schimbat una bucata pinion cu una renault , cel de pe masina dupa spuselor meseriasilor era de sinterom si prost (nu este in cote Am mai auzit teoria asta. Inseamna ca toate pinioanele cu pricina sunt Sinterom (echiparea standard din fabrica)?! ![]() Ce sa mai cred, al meu de ce se prezinta o.k., totusi? Deci ai avut o singura interventie in zona. Ideea e, ca in mod paradoxal, (sau nu) cureaua de distributie (si tot ce tin de angrenajul distributiei) este cel mai mult solicitata la plecarea de pe loc si in cazul franei de motor. Cele mai mici solicitari sunt in cazul rularii cu viteze constante (chiar si viteze mai mari). Asa ca sansele sa apara pete de ulei la mersul "macinat" de oras sunt mai mari decat la mersul "in afara". Vorbesc din proprie experienta, pata de ulei se marea vizibil, daca faceam drumul de la serv. - acasa, tur- retur (cca.30Km), neglijabil mai mica la o deplasare de cateva sute de Km pe sosea. Toate astea in cazul in care acolo "e o buba"! This post has been edited by Kojak: 28 May 2007, 21:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
YRX |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.045 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Scuze de exprimare....
Am doua masini, Ambition-ul din semnatura si un MCV 1.6 16V din dec 2006. Problemele cu scurgerile de ulei sunt la MCV, Ambition-ul n-are nimic. Deci, istoricul interventiilor la distributie au fost: - prima interventie, s-a schimbat pinion + simering distributie (ala de jos de la vibrochen) cu rezultate zero. De fapt, uleiul nu curgea pe acolo, diagnosticarea problemei a fost de doi lei, au muncit degeaba. - a doua interventie, cea de care va povesteam mai sus, a constat in diagnosticarea aprofundata a problemei ( va spuneam ca au curatit zona bine, au lastat motorul sa mearga in timp ce ne uitam sa vedem pe unde scapa) si schimbarea prezonului pe care este montata fulia arborelui cu came al evacuarii (fiind 16v are doi, primul - cum te uiti la motor - este admisia, al doilea este evacuarea), bineinteles impreuna cu cureaua & stuff. Au schimbat prezonul (nu l-au etansat) pentru ca ar avea un produs special de etansare pe el (asa vine). Prezonul, in sine, costa 0,5 Euro. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
GLC |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru cu mici probleme Group: Members Posts: 55 Joined: 17 April 07 From: Pitesti-Arges ![]() |
@YRX
Deci a aparut aceasta problema si la 16V ?!? Eu stiam ca motoarele de 16V sunt importate, nu ca cele de 1,4 si 1,6Mpi care sunt asamblate la uzina.Esti primul pe care-l aud ca are astfel de probleme la 16V.Sper ca acum este totul ok. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 / Laureate 1,4 MPI
- AG-XX-GLC
|
|
router |
![]()
Post
#89
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
Azi am deschis capota si am observat ulei sau vaselina foarte putina pe capota in interior.
Eu cred ca este de la vaselina ce se baga in capota si apoi se pun foliile acealea de plastic transparente sa nu curga prin gauri. Sper sa nu am aceasta problema cu un Logan care abia are 2 luni si 2000 de km. Stiti cumva daca problema cu uleiul si semeringul a continuat pana in martie anul 2007? Celor ce au avut probleme de genul acesta : se observa scaderea nivelului de ulei pe la joja? |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
omc |
![]()
Post
#90
|
![]() Loganist dezamagit :( Group: Members Posts: 23 Joined: 27 March 07 ![]() |
NU , nu se observa pe joja o scadere a nivelului, pierderile nu sunt foarte mari, dar nu cred ca este bine pentru o masina noua.
se mai pot observa scurgeri pe scut, dar in principal in zona distributiei se vede cel mai bine. eu deocamdata ma mentin "curat" la 1200km dupa cea de-a doua interventie. |
--------------------
Dacia1310GPL-1988,
LOGAN Ambiance
1.4 MPI 2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 06:04 |