DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vine iarna, vreau caldura

RaduWra
post 20 Nov 2013, 18:15
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Buna seara, de curand am bagat un amestec de antigel + apa distilata in vasul de expansiune (l-am curatat inainte de a pune noul amestec). Problema este atunci cand vreau sa aerisesc. Din ce am citit pe forum ridic vasul de expansiune cat de sus posibil, iar dupa incep sa desfac pe rand acele "surubele". Dar credeti ca e asa usor? Ei bine, de cate ori am incercat o aerisire, m-am trezit ca nici bine nu desfac acele suruburi ca deja presiunea de pe circuitul de racire e foarte mare. Prima data, cand am mai incercat sa aerisesc, nici bine nu am desfacut surubul, ca din teul acela deja arunca lichid peste tot(stropea peste tot). Nu am mai intalnit asa ceva, pe forum am citit diverse topicuri, dar nu am vazut sa zica cineva ca atunci cand desurubeaza acel surub sa iasa asa mare presiunea. Este vreo probema ceva ? Caldura am, dar parca nu-i asa "puternica". Astept sfaturi, invat si eu...nu ma luati tare... PE scurt si mai la obiect, ridic vasul de expansiune sus, desfac aerisitoarele, si nu le pot destrange de tot pentru ca imi scoate foarte mult aer si lichidul este inprastiat peste tot.
Multumesc frumos.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 20 Nov 2013, 18:19
Post #2


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.464
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




Si era ABSOLUTA nevoie sa deschidem un topic nou...

QUOTE(bucatzel @ 2 Aug 2011, 16:06)



--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 20 Nov 2013, 18:24
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Imi cer mii de scuze, bucatzel, dar am citit acele topicuri de N ori la rand, tot nu reusesc sa-mi dau seama de ce tasneste asa cand desurubez...


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IONEL87
post 20 Nov 2013, 19:08
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 21 April 13
From: Arad




Ii ceva normal sa tasneasca apa cand desfaci aerisitoarele, doar are pompa si se creaza o mica presiune in circuit.
Trebuie sa astepti sa se incalzeasca motorul in jur de 90 grade ca sa se deschida termostatul si pe urma desfaci aerisitoarele, le ti deschise pentru cateva secunde si le inchizi si tot asa de cateva ori si ar trebui sa scapi de tot aerul din instalatie


--------------------
Dacia 1310Break 2003 CLI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 20 Nov 2013, 20:15
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




O sa incerc o aerisire cand o sa fie scoasa masina din garaj. Mai precis in weekend.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 20 Nov 2013, 21:43
Post #6


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




Aerul e "fugarit" de apa, e normal sa iasa cu presiune, chiar daca apa abia se misca prin conducte. La instalatia de incalzire din casa nu am presiune absolut deloc, e cu vas de expansiune deschis, dar cand prinde aer fluiera aerisitoarele de parca as sufla in ele cu compresorul.


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 21 Nov 2013, 19:58
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Mersi de sfaturi baieti.
Care este ordinea corecta de aerisire? Aici ma refer la acele surubele de aerisire, pe care-l desfac primul cand aerisesc ? Pe cel din teul acela, sau pe cel care pleaca din caloriferul de caldura ?


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310FE
post 21 Nov 2013, 20:04
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 10 December 12
From: Bucuresti




Primul cel de la motor.


--------------------
Dacia 1310 FE 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 21 Nov 2013, 20:06
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Mersi frumos.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 24 Nov 2013, 10:36
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cu motorul OPRIT, ridici vasul, strangi de furtunul de sus, de la radiator, sa se faca vacuum (se vad bule de aer in vas), si cat poti de repede, deschizi la motor robinetul de aerisire, ti asa pana nu mai iese aer, inchizi si deschizi pe celalalt. Daca nu mai curge din vas, repeti faza cu stransul furtunului de la radiator (cu surubul strans), si aici ti asa, pana iese aerul (caldura sa fie deschisa). Chiar daca va mai ramane (teoretic) ceva pana-n termostat, se va elimina in vas.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 24 Nov 2013, 12:13
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Multumesc frumos domnule Boa. O sa incerc in weekendul urmator solutia dvs.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 22 Dec 2013, 19:32
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Salut, astazi masina mea a inceput sa nu mai bage caldura. Am facut un scurt drum de vreo 30 de km si geamurile inca erau aburite (doar putin s-au dezaburit). Intrebarea mea este de ce nu baga caldura ? Inainte dupa ce faceam maxim 1 km baga instant caldura, o simteai cum iti venea in fata... antigel are, lichidul in vasul de expansiune este la maxim, termostatul este ok(este cel din fabrica, din cate m-am documentat deschide la 89 de grade, poate gresesc), radiatorul este facut la Brasov daca nu ma insel(tot din fabrica) singurul lucru schimbat este radiatorul de caldura(cel original era din plastic daca nu ma insel si a crapat). Tin sa mentionez ca am bordul scoica, si robinetul este deschis pe jumatate.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 22 Dec 2013, 20:21
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




de ce nu deschizi robinetul de tot?


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 23 Dec 2013, 07:43
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Am sa incerc si aceasta varianta.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pais_valenciano
post 23 Dec 2013, 15:41
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 24 April 09




care este pozitia deschis la maxim la acest robine?

Attached thumbnail(s)
images.jpg ( Size: 8.68k ) Number of downloads: 249


--------------------
DACIA 1310 BREAK 1997 - B77CHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 23 Dec 2013, 15:59
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




In partea dreapta.


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 23 Dec 2013, 18:54
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




In poza robinetul este pe DESCHIS maxim

This post has been edited by DJ-55-AMC: 23 Dec 2013, 18:55


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 23 Dec 2013, 22:01
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Daca radiatorul pentru incalzire este pozitionat in fata (sub grila), cum este normal la modelele scoica, s-ar putea ca la schimbarea lui sa fi neglijat etansarea cu orificiile plansei spre habitaclu. Este f. f. important. Lipsa de etansare duce la frig in habitaclu chiar daca radiatorul este fierbinte!


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 23 Dec 2013, 22:21
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




perdelutele alea daca nu inchid degeaba baga rece


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaduWra
post 24 Dec 2013, 06:48
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 477
Joined: 3 November 12




Salut, da, radiatorul este pozitionat sub grila. M-am uitat la el si este pozitionat oke. Repet, caldura am avut pana acum cateva zile, sincer eram chiar profund impresionat pentru caldura oferita de acest bord.
Ieri am observat ca robinetul de la calorifer pierde putin lichid de racire, eu ma gandesc ca pe acolo trage si aer pe instalatie, si daia nu mai baga caldura cum trebuie, poate gresesc..voi ce parere aveti ?


--------------------
Dacia 1310 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pais_valenciano
post 24 Dec 2013, 13:00
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 24 April 09




QUOTE(DJ-55-AMC @ 23 Dec 2013, 19:54)
In poza robinetul este pe DESCHIS maxim
*



asa il tin si eu, cand la m cumparat m am uitat la el dar acum am uitat in ce pozitie functioneaza, totusi de ce merge in ambele parti si de ce robinetul devine un teu? unde merge al doilea furtun? blink.gif


--------------------
DACIA 1310 BREAK 1997 - B77CHG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 24 Dec 2013, 15:51
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Caloriferul are 2 trasee de apa care se intalnesc la capatul celalalt si se unesc.


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 17:20
Forum Renault