Frana Dacia berlina injectie
![]() ![]() ![]() |
Frana Dacia berlina injectie
aslan |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Berlina Injectie
2003
- is-04-akw
|
|||
tunderbird |
![]()
Post
#2
|
![]() tunzator de iarba & atacator de integritatzuri Group: Members Posts: 3.193 Joined: 26 October 04 From: Bucuresti ![]() |
Pe la roti s-a umblat?
|
--------------------
Dacia
Dacia
1100 - '69, '70 ; 1300 - '70,'81 ; 1310cli - 2000
- B 13 ABC Renault Twingo 1,2 16V - 2001
Renault Laguna Concorde 1,6 16V - 1999 Cocoșul e mai frumos ca vulturul, numai că nu poate zbura! (N. Iorga) |
|
aslan |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 February 09 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Berlina Injectie
2003
- is-04-akw
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 2 Aug 2011, 10:24) Frane pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp? aerisitor pompa frana, s-a dus... Probleme frane, Pedala se duce foarte jos Pedala de frana tine mai jos Probleme limitator frana spate?, Dacia berlina cu servofrana. jante...prea fierbinti Problme cu franele ..merg rotiile infranate Ordine pistoane pompa frana dublu circuit Da' niciunul din topicurile de la probleme des intalnite nu era acceptabil de-o trebuit sa deschidem unul nou? |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
aslan |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 February 09 ![]() |
Da , am preferat sa deschid unul nou , consum prea multa hartie ?
Am dat si eu search pe forum si nu am gasit ce ma intereseaza . "Probleme cu franele ..merg rotiile infranate" In afara de topicul de mai sus specificat de tine , si unde solutia a ramas "ca in tren" - adica nu a postat rezolvarea/nici daca sa remediat .. nici unul din cele enumerate de tine nu mi se aplica . Si ma scuzi ca am indraznit sa te ofenzez dar la ce probleme am eu cu "roaba" mea , ale tale "palesc"; cred ca poti incerca sa ma suporti un pic , daca nu-s prea nesimtit . Asa ca daca ai o solutie te rog posteaz-o daca nu lasa-ma in durerea mea . |
--------------------
Dacia
Berlina Injectie
2003
- is-04-akw
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE("Regulamentul") 2. ![]() Da, regulamentul pe care l-ai acceptat cand te-ai inscris pe forum. Si daca dai de un topic in care se discuta problema ta, iti postezi problema acolo, in continuare. Si in ambele topic-uri bolduite de mine mai sus sunt destule intrebari daca a, b, sau c sunt in stare ok. Ar fi o treaba sa faci o lista cu raspunsuri la intrebarile alea, daca niste amarate de frane n-au fost rezolvate dupa mai multe plimbari la mecanici, si schimb de pompa + repartitor. Sau no, poate preferi s-o luam de la zero de fiecare data cand are cineva o problema. Daca tot nu se consuma hartie... This post has been edited by bucatzel: 6 Oct 2014, 16:29 |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
ChrisSs |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 123 Joined: 9 December 12 From: Arad ![]() |
Exact aceeasi problema am avut si eu, doar ca la mine a aparut dupa ce am schimbat servofrana cu una noua de ASAM, orice as fii facut nu era padala buna.
Daca reglam servofrana cum se face in mod normal primele 4-5 pedale de frana erau ok si dupa incepea sa mearga infranata masina, daca faceam ca tine sa o las cateva minute oprita iar erau bune primele 4-5 frane. Daca te hotarasti sa schimbi servofrana cauta una veche de AUTONOVA, sunt cele mai bune. Bafta! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 Break
2004 CLi
|
|
Iuli |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
infiletati o tura doua surubul de la tija servofranei care ataca pompa de frana si scapati de problema
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
payty |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
daca merge infranata, probabil sunt etrierii de vina. Pistonul nu se retrage cand ridici piciorul de pe frana.
In mod normal pistonul trebuie sa se poata misca usor, daca tragi de el. Daca e intepenit, atunci aici e problema. Pt asta, ii dai jos, pompezi usor, fara sa scoti furtunul, pana iese pistonul aproape de tot. Scoti garnitura din interior, cureti cu atentie canalul in care sta garnitura (asta e partea ce mai importanta, pt ca etrierul se oxideaza si oxidul ala nu mai permite garniturii sa stea cum trebuie). Apoi cu smirghel fin cureti pistonul de rugina si alte mizerii, evident, pe partea unde intra in contact cu garnitura. Montezi garnitura, cu atentie sa vina cum trebuie in canal, dai cu lichid de frana pe piston si in interiorul etrierului, apoi bafi pistonul la loc cu grija sa nu ciupesti garnitura, eventual rotind usor de el pe masura ce impingi. Dupa ce intra in locul lui, ar trebui sa se miste destul de usor. Montezi etrierul, aerisesti si drum bun. This post has been edited by payty: 14 Oct 2014, 08:22 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
Ov |
![]()
Post
#10
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.510 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
alte cauze mai ciudate pot fi:
1. blocarea rotilor din fata: racorduri imbatranite care acumuleaza resturi de cauciuc in interior 2. blocarea rotilor din spate: taler slabit de punte cu toate astea eu cred ca pompa are in continuare o problema |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#11
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
domnilor,
prbl respectiva este din tija servo! omul a spus ca a facut aerisiri repetate.daca era vreuna infrinata masina mergea greu de la inceput!a zis clar:dupa km efectuati se infrineaza-o las putin si plec iar.solutia este scrisa mai sus de cineva-se strige capul axului servo o tura.normal are 9mm.e si o schema pe net1 slt! |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
razvan1985 |
![]()
Post
#12
|
![]() membru...unic Group: Members Posts: 2.046 Joined: 18 May 11 From: bucuresti ![]() |
QUOTE(ct_71_ccl @ 17 Oct 2014, 11:20) domnilor, prbl respectiva este din tija servo! omul a spus ca a facut aerisiri repetate.daca era vreuna infrinata masina mergea greu de la inceput!a zis clar:dupa km efectuati se infrineaza-o las putin si plec iar.solutia este scrisa mai sus de cineva-se strige capul axului servo o tura.normal are 9mm.e si o schema pe net1 slt! subscriu,la ce afirma colegul(am trecut prin aceasta situatie acum cativa ani). |
--------------------
Dacia/Delta
1410/1310/L/MLS
1996/1988
- B 91 RZN/B 191 RZN decat una proasta,mai bine mai multe bune...(masina)
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Se va schimba lichidul de frana.
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Ce treaba are lichidul ? Apa nu ar face la fel, sau tuica? Daca mai sus, doi spun la fel, inseamna ca aia e! Tija de la servo sta lipita de primul piston al pompei si la vibratii in mers, pompeaza marunt, pana franeaza, dar nu mai mult decat greutatea pedalei o poate face. Deci, ori deglezi piulita din capul tijei de la servo, in asa fel incat sa stea departata de piston, ori testezi cu seva distantiere intre pompa si servo, sa vezi daca mai face asta. Alegi doua seibi subtiri, de maxim 1mm, si le bagi intre pompa si servo, ca s-o departezi putin. Pune si la peda, arcul care-l are din constructie. La pompa care ai schimbat-o ( dupa cum am inteles eu, se ducea usor la fund, la podea), nu erau de vina garniturile. Exista asa un fix al celor mandrii de ei, cu "schimba garniturile" , iar la servis, ai nimerit chiar la unii din astia, care din pacate, numai asa sunt prin astfel de servicii. Pistoanele au niste supape mici in diametru, care daca s-au ciupit sau prin presare a prins ceva ce s-a lipit intre partile de etansare, scapa lichidul inapoi. E simplu sa faci proba "la limba" sa vezi de scapa. Apoi, in timp, "coditele" lor se uzeaza in asa fel, incat la revenire nu mai sunt actionate de splinturile ce le-ai vazut si scos, prin locul unde sta prins vasul. Coditele se pot reactiva, daca pilesti usor pe langa ele, pana raman in afara , macar o jumatate de mm. Deci, solutia la pompa care ai renuntat la ea, era sa schimbi pistoanele (daca nu stiai sa le repari chiar si la supape, unde umblai prin scoaterea acelui capac gaurit ca o sita ). Ori de cate ori schimbi pompa, e obligatoriu sa reglezi tija (piulita merge foarte greu, pentru a nu se misca in timpul sctiunii ei).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
dacia_gpg |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 473 Joined: 2 November 07 From: POCREACA ![]() |
Ai vazut garnituri umflate de la lichidul de frana de Guzu chim? Eu da!
|
--------------------
dacia
DACIA 2000 ,
2000
|
|
aslan |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 February 09 ![]() |
salut , scuze am uitat sa mai postez rezultatul.
Chipurile trebuia reglat nus ce tija de la pedala - a reglat-o un mecanic si merge ok . PS. http://vindecoder.eu/check-vin/UU1R1171143376341 Poate sa-mi spuna cineva daca masina este euro 2 sau 3 ? Are catalizator si e pe injectie . |
--------------------
Dacia
Berlina Injectie
2003
- is-04-akw
|
|
alex81 |
![]()
Post
#17
|
![]() Dacia Driver... Group: Members Posts: 27 Joined: 11 January 13 From: Timisoara ![]() |
Este euro 2.
This post has been edited by alex81: 2 Dec 2014, 19:16 |
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
aslan |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 6 February 09 ![]() |
Euro 2 ... trist moment pentru mine....
Multumesc tuturor pentru solutiile postate . Topic inchis. |
--------------------
Dacia
Berlina Injectie
2003
- is-04-akw
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 17:30 |