Masina trage usor dreapta
![]() ![]() ![]() |
Masina trage usor dreapta
guvernul |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 April 03 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
MoneyTalks |
![]()
Post
#2
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Mergi la un service unde verifica si regleaza directia.
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
laurh |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Mai si la mine cam face, dar am dat vina pe pe sosea ca e aplecata in dreapta, ba pe presiune pneuri.
posibil sa fie de la sosea, teoretic ar trebui sa fie toate inclinate spre dreapta pe sensul de mers , nu ? |
-------------------- |
|
guvernul |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 April 03 ![]() |
Laurh: Asa credeam si eu initial ca e de la sosea, insa am mers si pe mijlocul drumului si facea la fel.
Moneytalks: ma gandeam sa merg la un service, insa geometria au scos-o din serviciile in garantie, si parca 2-3 milioane cat am auzit ca e pe la cobalcescu, nu imi vine sa-i dau, ca sa imi spuna un mester smecher ca nu are nimic sau ca "asa face toate". |
-------------------- |
|
Valentine |
![]()
Post
#5
|
![]() Old Timer Group: Members Posts: 1.074 Joined: 20 September 03 From: California ![]() |
a mea nu tragea inainte sa intr-un in santul ala nenorocit.
de fapt nici dupa nu tragea (cand i-au inlocuit pivotul). dupa ce i-au inlocuit bascula a inceput sa traga. mai intai tragea stanga. am schimbat rotile si acuma trage dreapta. mi s-a spus ca e de la roti, si deci trebuie sa schimb rotile fata-spate, si sa le echilibrez, si ca sa il citez pe guvernul, mie chiar mi-au spus ca "asa face toate" - s-a urcat unu in masina, a lasat intr-o parcare sa se duca masina si tragea asa evident in dreapta, si ala "uite vezi ca nu trage?" ... inca n-am apucat sa ajung la vulcanizare , ca nu am avut nici un dram de timp liber :| |
--------------------
Ford
Focus
2009 Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
Atentie, atentie, si iar atentie! |
|
laurh |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 8 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Hai mai ca trage si ea putin acolo sa se odihneasca pe dreapta. Ce aveti cu ea ? V-ati luat mertan ?
![]() |
-------------------- |
|
florinc |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
si mie imi trage dar spre stanga. presupun ca "asa trebuie sa faca"/"asa fac toate". nici nu imi mai vine sa ma duc la embelii aia de la service :|
|
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
DSops |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Daca trage pe mijlocul drumului si in ambele sensuri, inseamna ca trage. Si eu am avut asemenea probleme si stiu ca este foarte obositor de condus, in plus scade stabilitatea pe alunecus. Cel mai probabil de la cauciucuri. Schimbi stanga cu dreapta (fata) si daca trage invers si tot cam la fel, e clar. Invarti rotile pana gasesti o solutie acceptabila si altadata nu mai cumperi marca rspectiva de cauciucuri.
Daca nu, trebuie verificat / reglat. Nu sunt preturi atat de mari, cateva sute de mii cel mult (daca, bineinteles nu ai deformari grave). |
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Am mers tot bulevardul expozitiei "fara miini". Motiv pentru care stiu ca in momentul in care trage usurel dreapta (cum zici tu) e de la inclinatia drumului, iar lucrul asta e destul de frecvent. Cind va incepe sa traga stinga voi incepe si eu sa ma ingrijorez
![]() |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
daciaclub-cj666 |
![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 20 May 03 From: Cluj ![]() |
A mea trage stinga usor, asa ca nu e de la drum. Nu tragea de loc, dar am gasit o mica ciupitura in cauciucul dreapta fata pe lateral si pentru ca nu-mi plac exploziile pe fata, dar sint obisnuit cu cele pe spate, am schimbat rotile intre ele. De atunci trage stinga, asa ca cred ca e o diferenta de greutate din cauciuc.
|
-------------------- |
|
Marty |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Oameni buni, dati-mi voie sa va spun ceva: ASA FACE TOATE! Aia din service au maaaaare dreptate. Problema nu vine din anvelope, vine din coloana de directie (capete de bara). Nici un moment nu trebuie sa uitati ca Topoloveniul are niste piese puse pe masinile domniilor voastre!
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
AL |
![]()
Post
#12
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE ma gandeam sa merg la un service, insa geometria au scos-o din serviciile in garantie, si parca 2-3 milioane cat am auzit ca e pe la cobalcescu, nu imi vine sa-i dau, ca sa imi spuna un mester smecher ca nu are nimic sau ca \"asa face toate\". iar incepeti cu prostiile!?....chiar asa creduli suntem?... orice defect are masina, se remediaza in garantie! punct. asa e legea in tara asta, nu cum o face vreo maimuta din service sau vreo firma de doi lei... te duci la service si le spui ca masina trage dreapta... e treaba lor ce ii fac dar nu semnezi de receptie decat cand nu va mai trage dreapta, dupa proba de drum... daca refuza sau cer vreun ban ii pui sa scrie asta pe foaia de constatare.... dupa care VC, ANPC etc.... ii poti ameninta cu faptul ca te duci la RAR/ITP (chiar daca nu ai facut 2 ani) si daca iti dau refuz, ii dai in judecata! atentie insa!.... daca ai dat cu masina in vreo groapa si asta a lasat urme, e problema matale!.... de-abia atunci incepi sa bagi manuta in buzunar, in portofel etc. ... dar pana atunci, daca buba a aparut din senin, e problema lor sa o determine!... si diagnosticarea in garantie e GRATIS |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
roadx |
![]()
Post
#13
|
![]() dado Group: Members Posts: 50 Joined: 19 February 04 From: Sibiu ![]() |
Stiu pe unu' care a cumparat cauciucuri cu cantaru'... :shock: Omu' le-a pus pe cantar pe primele 2 alese la nimereala si, ce sa vezi: diferenta de 220gr. intre ele... :shock: In fine, a ales cetatzeanu' 2 cat de cat apropiate si cand sa plece, l-am intrebat:"Nene, venisi ca la piatza...care e shmecheria?" Cica, greutatea aia suplimentara e suficienta sa-ti faca probleme de directie. Asa o fi, ca doar nu carase omu' degeaba cantaru ala fain dupa el. Apoi, am stat si-am cugetat: dar daca acea greutate suplimentara ar rezulta dintr-o circumferinta mai mare cu 3..4mm, sau dintr-o depunere mai groasa pe pereti ('carnea' cauciucului), atunci ar duce (la aceesi presiune), la deformari diferite ale cauciucurilor atunci cand masina se aseaza pe sosea... :shock: Desi ar parea neverosimil (pen'ca matritele ptr. turnat cauciucurile nu's facute pe genunchi... :? ), totusi e posibil. De unde si exemplul cu diferenta de greutate...Bine, bine, acuma n-are rost sa divagam pe subiectul 'unde se duce diferenta de greutate'...Locurile pot fi multiple...Spuneam doar un exemplu...
![]() In alta ordine de idei, dezechilibrarea directiei (acolo unde exista servo) nu denota o malfunctie a acesteia? (Poate ca exista acolo un comparator, care s-a defectat sau care e prost calibrat si zero-ul lui e usor modificat spre partea cu trasu'...) |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
2004 O facui si p'asta!
|
|
Cipri |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 January 04 ![]() |
De ce trage dreapta?Asa face toate!
![]() |
-------------------- Un dac intr-o Dacie,nu?
|
|
AL |
![]()
Post
#15
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Diferenta de greutate apare datorita neomogenitatii materialului...diferentei de densitate de la o sarja la alta... etc. De aici pot sa apara greutati diferite ale anvelopelor sau greutati diferite ale diferitelor zone ale aceleiasi anvelope.... acestea din urma sunt compensate de plumbii care se pun la echilibrare. Daca dezechilibrul este mai mare de un anumit prag, anvelopa este considerata rebut!... in cazul meu, in garantie, am schimbat 3 anvelope (inutil sa spun marca....M) pentru ca aveau dezechilibre de peste 80 grame si la turatie mare se comportau precum un ou....
Legat de subiect .... daca rotile (anvelopa + janta + capac) nu au aceeasi greutate (se adimite totusi o diferenta intre anumite limite) sau sunt umflate la presiuni diferite, masina va trage intr-o parte... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
miki |
![]()
Post
#16
|
![]() #Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.215 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE De ce trage dreapta?Asa face toate Nu cred! Eu am mers pe Grozavesti intre Semanatoarea si Pod fara miini pe volan si nu trage de loc! PS Inainte de asta am verificat presiunea in pneuri si era egala stinga dreapta |
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX #Hırsızlargibigeceniniçine
Funken Kurbelwelle Uzun Araç! Değer Așılırsa |
|
mike |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 February 04 ![]() |
Verifica unghiurile de cadere ale rotilor fata.Trasul usor intr-o parte se datoreaza unei abateri a unghiului de cadere pe acea parte, fata de valorile prescrise.Abaterea ptr acest unghi care nu se regleaza, poate fi ca urmare a unei defectiuni de fabricatie sau ca urmare a unui soc puternic pe acea parte. :arrow: lonjeron deplasat pe partea respectiva.
|
-------------------- |
|
roadx |
![]()
Post
#18
|
![]() dado Group: Members Posts: 50 Joined: 19 February 04 From: Sibiu ![]() |
mike, soc puternic zici? :shock: Pai daca ajunge sa se deformeze lonjeronul, ala a fost accident, nu gluma... :shock: si nu cred ca pe dedesubt, in cazul acelui soc, mai e ceva la locul sau...(brat, tije...) asa ca omu' ar fi trebuit sa renunte la expresia 'usor dreapta'... :shock:
|
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
2004 O facui si p'asta!
|
|
AL |
![]()
Post
#19
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE mike, soc puternic zici? :shock: Pai daca ajunge sa se deformeze lonjeronul, ala a fost accident, nu gluma... poate fi si de la o intrarea intr-o groapa in timpul unei franarii mai bruste (determinata eventual chiar de acea groapa... deci o incercare nereusita de a evita prin franare o gropa) |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
mike |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 5 February 04 ![]() |
QUOTE poate fi si de la o intrarea intr-o groapa in timpul unei franarii mai bruste (determinata eventual chiar de acea groapa... deci o incercare nereusita de a evita prin franare o gropa) Corect. Vorbim aici de deformatii care conduc la abateri ale unghiului mentionat de cel mult 1grad/+ sau -, nu de deformatii puternice ca urmare a accidentelor grave. |
-------------------- |
|
roadx |
![]()
Post
#21
|
![]() dado Group: Members Posts: 50 Joined: 19 February 04 From: Sibiu ![]() |
QUOTE Vorbim aici de deformatii ok! ...ma refeream ca acolo, ca sa ajunga sa se deformeze lonjeronul (care este o piesa din structura de rezistenta a masinii), mai sunt si altele care preiau din soc (spuneam de brat, etc...) si ca daca ajunge sa se deformeze acel lonjeron, inseamna ca nimic nu mai e la locul lui prin zona si ca socul TREBUIE sa fi fost PUTERNIC in cazul asta... Oricum, cauza cred ca, daca nu sunt cauciucurile astea minunate numite Matador, tot ce e posibil sa fie din unghiuri... |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
2004 O facui si p'asta!
|
|
DSops |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Nu e chiar asa. Teoretic un lonjeron are un grad de elasticitate, care absoarbe socurile slabe. Practic acest lonjeron poate sa aiba tensiuni interne din procesul de fabricatie, iat timpul, diferentele de temperatura, loviturile si vibratiile sa determine o "relaxare" a lui. Vorbim aici de 0.5..1 grad. Chiar temperaturile iarna / vara pot influenta un unghi atat de mic. Daca din fabrica reglajul a fost la limita, iar anumite piese au deformari usoare in acelasi sens, se simte. Apropopou, ar trebui verificate si bucsele brat pe ambele parti.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
roadx |
![]()
Post
#23
|
![]() dado Group: Members Posts: 50 Joined: 19 February 04 From: Sibiu ![]() |
Poate fi si asa DSops! Ar fi nasol in cazu' asta...
![]() Cred ca cel mai putin costisitor pentru guvernul ar fi varianta cu unghiu' ( ca si cauciucurile costa ceva-ceva...) Oricum, o schimbare IN DIAGONALA a rotilor, ar fi edificatoare daca ele (sau macar una din ele) ar fi cauza 'tragerii usoare spre dreapta', am dreptate? |
--------------------
Dacia
Solenza 1.4 MPI
2004 O facui si p'asta!
|
|
DSops |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara ![]() |
Nu in diagonala, ci stanga-dreapta fata. Eu am avut aceeasi problema cand am schimbat cauciucurile acum 2 luni si m-am chinuit mult pana am gasit doua la fel pe fata.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
geo.meg |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Oameni buni , totul se rezolva , la mine dupa 5 k incepuse sa traga rau de tot , am luat eu cateva gropi dar nu rau . Am fost la dealer si am pus problema ca directia nu a fost reglata bine din fabrica si sa fie rezolvata pe garantie . Mecanicul de la aparatul de reglat mi-a dat dreptate ca a fost reglata prost din fabrica .
CONCLUZIE : toate SLZ ies din fabrica cu n.. defecte pe care noi trebie sa le remediem pe garantie sau pe langa cu o tona de nervi asa ca faceti bine si va duceti si remediati unghiul de directie NUMAI dupa ce ati verificat presiunea din roti . |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#26
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
QUOTE in cazul meu, in garantie, am schimbat 3 anvelope (inutil sa spun marca....M) pentru ca aveau dezechilibre de peste 80 grame si la turatie mare se comportau precum un ou....
Ca un ou crud sau fiert? ![]() ![]() |
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
ynu22 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 November 03 From: Oradea ![]() |
QUOTE la mine dupa 5 k incepuse sa traga rau de tot , am luat eu cateva gropi dar nu rau . Am fost la dealer si am pus problema ca directia nu a fost reglata bine din fabrica si sa fie rezolvata pe garantie . Mecanicul de la aparatul de reglat mi-a dat dreptate ca a fost reglata prost din fabrica . Si la mine trage dreapta, la inceput mai putin dar acuma incepe sa traga tot mai tare plus ca la mine au aparut si niste troncaneli la rotile din fata, un sunet asemanator cu lovirea unei butati de fier cu un plastic mai ales la o succesiune de denivelari mici (sa fie de la buchsi?), ceea ce vreau sa te intreb este : - reglarea directiei ai facut-o pe garantie sau a trebuit sa platesti pt. ea? Multumesc anticipat. :wink: |
--------------------
Dacia Solenza
Rapsodie
|
|
geo.meg |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 17 February 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE reglarea directiei ai facut-o pe garantie sau a trebuit sa platesti pt. ea? Nu , nu am platit , a fost facuta pe garantie deoarece nenea mecanicul nu a constata ca ar fi ceva stramb de la vreo groapa , deci daca esti sigur ca nu ai vreo problema cu bascula ,bieleta sau pivot poti sa te duci linistit dar sa insisti asupra lor ca altfel te pun sa platesti chiar daca este defect din garantie . Bafta.! Dar e o problema , daca spui ca se aude un zgomot metalic e bine sa o verifici oricum deoarece e posibil sa fi luat o groapa mai serioasa si sa fi deranjat vreo bucsa ceva .Fuguta la service , si dupa ce se constata ca nu ai probleme la articulatie poti sa le spui de directie . :x |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.1
-Expression
|
|
bogdann |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 2 February 04 From: Bucuresti ![]() |
eu sunt de "dreapta",rotile le-am echilibrat degeaba.Motive:directia,presiune,sau chiar cauciucurile(strambe,ovalizate...etc...iti dai seama cand o pune la echilibrat).Puteti varia presiunea(nerecomandat desigur) intre cele 2 pneuri sa contrabalansati pierderea directiei sau....
![]() |
-------------------- Drive your car on the highway of life...no speed limits
|
|
daciaclub-cj666 |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 20 May 03 From: Cluj ![]() |
Apropos de directie. De vreo 2 saptamini, la viteza mare imi cam tremura volanul. Uneori incepind pe la 120, alteori pe la 125, alteori pe la 130. E clar ca la 140 se zgiltiie destul de bine, dar asta vara am mers si cu 150-160 in Italia si nu vibra nimic. In principiu cred ca rotile nu sunt echilibrate (da de ce s-au dezechilibrat nu stiu). Poate fi si alta cauza? Sa nu ma apuc sa le reechilibrez, ca am mai patit-o, la masina veche tremura volanul pe la 100, dupa ce am "echilibrat" rotile nu puteam merge cu mai mult de 80.
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 13:55 |