DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan Diesel versus Cielo Standard GPL, va rog sa ma ajutati sa decid!

Cristian W
post 18 Jul 2006, 08:51
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 July 06




Buna ziua, sunt nou pe forum si INCA nu m-am hotarat ce model sa aleg... Am o masina veche pe GPL si consider ca factorul "consum" este foarte important in alegerea automobilului. Am mai avut automobile trecute pe GPL si in general am fost multumit de prestatia lor.
Este adevarat ca traficul din Bucuresti da toate calculele peste cap.... insa, dintr-o indelungata experienta in traficul mixt urban( Bucuresti)+ extraurban, doresc sa va cer o parere:
Renteaza Logan Diesel? Stim ca Loganul consuma cam 6% motorina in oras, iar din cate-mi dau seama Cielo GPL sare de 11-12 l GPL/100km in oras...
Mentionez, numai ca fapt divers, ca eu parcurg in medie 50-52 km zilnic din care 1/2 extraurban. Rablaciune pe care o am consuma in medie 11-11,7 l GPL/100 km in conditiile descrise mai sus.
Multumesc anticipat pt. sfaturi.
---------
Later edit: Daca nu am postat unde trebuie, rog moderatorul sa mute mesajul si sa ma indrume...
Consider totusi ca mi-ar fi utile sfaturile celor care au DEJA LOGAN DIESEL SI CIELO GPL.
---------------
Dieselul are un mare avantaj.... Este un motor Renault, cuplat cu o cutie a aceluiasi producator, este fiabil in timp si robust. Necesita mai putine reglaje decat un motor alimentat si cu GPL... va rog sa ma ajutati cu sfaturi.
Si mai ales: Loganul Diesel consuma intr-adevar sub 6% in oras?! Mentionez ca eu NU conduc sportiv!


This post has been edited by Cristian W: 18 Jul 2006, 08:53


--------------------
Daewoo Cielo Standard/GPL 2006
GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian W
post 18 Jul 2006, 08:57
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 July 06




Stimati colegi,

Eu nu sunt un om din categoria celor care isi iau o masina pentru 3 ani, nu-mi permite buzunarul. Am avut pana acum numia SH si m-am saturat si de rable.... si crede-ma ca le tot "incerc" din 1992 incoace!
Revenind la masina pe care doresc s-o cumpar si pe care o voi cumpara la inceputul lui August ( atunci am toata suma): Este vorba de plata cu banii jos.
Am de ales intre Cielo Standard cu GPL si Logan Diesel.
Consider ca raportul consum/pret carburant este important pentru unul ca mine pe care banii nu-l dau afara din casa si care circula in medie 1000-1200 km/luna.
Am butonat pe Dacia club si am ramas uimit de problemele cu care se confrunta posesorii de Logan! E adevarat ca multe din probleme sunt specifice modelelor pe benzina, despre Diesel sunt mai putine mesaje cu nereguli, insa sunt.
De pilda, este inacceptabil sa se blocheze pedala de acceleratie in pozitia turat! Se pare ca multi posesori de Logan benzina se confrunta cu asta. Eu am intalnit fenomenul asta O SINGURA DATA in 14 ani, la prima mea Dacie ( si aia o vechitura). Am tras-zgaltait de cablul de acceleratie ( la parghia aia de la carburator) si apoi nu s-a mai intamplat.
Se pare ca Logan nu e nici pe departe o masina ...buna. Iar ce citesc pe diverse forumuri imi confirma cele spuse de taximetristii cu care am discutat.
Pe de alta parte , la Cielo ma sperie consumul reclamat de unii colegi pe forumuri si calitatea din ce in ce mai slaba, mai ales la finisari.
Si.... sa nu radeti... insa daca eu nu am banii necesari DECAT la inceputul lui August... asta se cheama ca am pierdut reducerea de 400 Euro promo la Cielo Standard LGP si va trebui sa dau 7900 Euro pe modelul acesta, pe cand Logan Diesel ramane la 7440 Euro ( e drept FARA servodirectie!).
Una peste alta... balanta este echilibrata, cu marea rezerva cauzata de consumul masainilor. ( iarasi e o chestie si cu consumul asta.... daca rabla mea din 1992 cu motor de conceptie invechita si 1458 cm3 consuma 11-12 l GPL/100.... cum naiba sa consume un Cielo modern si nou in halul in care reclama unii colegi pe aici?! )
Ce ziceti de asta?
Rog consiliere.


--------------------
Daewoo Cielo Standard/GPL 2006
GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 18 Jul 2006, 08:57
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu zic sa te duci sa faci un drive test cu ambele masini.
Ca sa dormi linistit ca ai ales in cunostinta de cauza si nu pe baza parerii altora...

ps: si se muta la diverse


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian W
post 18 Jul 2006, 08:59
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 July 06




De acord. Insa parerea celor cade deja au si conduc Logan Diesel este foarte importanta. Un drive test nu e relevant in privinta consumului si a fiabilitatii. In aceste cazuri, numai parerile userilor sunt relevante.
Multumesc.
------------
Intr-adevar, citind pe Dacia Club am constatat ca problemele cele mai mari le au modelele pe benzina, nu cele diesel. , iar consumul de motorina este super-acceptabil osciland in jur de 6 l/100! ( DACA INTR-ADEVAR ASA ESTE...)
Prin comparatie, Cielo cu GPL pare mult mai gurmand, DIN PACATE!. Chiar aseara citisem cateva posturi de pe UN ANUME forum in care cativa colegi reclamau un consum de ........... 15-17l /100!!!! . In aceste conditii, cu toate ca GPL e 17.200 lei litrul, comparatia NU se ma poate face. Este adevarat, ca am vazut si exemple de consumuri mai rezonabile, 12-13. Pot sa fac comparatia cu masina mea care nu trece ( de obicei) de 11-12 l/100 gpl. Chiar acum o ora i-am facut plinul la gaz si am constatat un consum de 12,89/100, - insa recunosc ca zilele astea am frecat-o pe la semafoarele din Bucuresti de ma plicitsisem!
Intr-adevar, situatia se prezinta destul de echilibrata intre cele 2 modele. Ambele au plusuri si minusuri.
Ne mai gandim... impreuna?
Ce ma sfatuiti? sad.gif

This post has been edited by Cristian W: 18 Jul 2006, 09:08


--------------------
Daewoo Cielo Standard/GPL 2006
GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian W
post 18 Jul 2006, 09:21
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 July 06




Si inca o precizare: mi se pare cam mult 405 euro pentru optionala servodirectie pentru Logan Dci....
Avand in vedere faptul ca pana acum am avut numai masini fara servodirectie, se justifica banii?
Cielo ofera in standard servodirectie.
Iar masina pe care o am acum se comporta binisor si fara directie asistata. E adevarat ca sunt obisnuit sa "trag" de volan mai ales la manevre "pe loc", dar nu strica un sfat din partea colegilor de forum. smile.gif


--------------------
Daewoo Cielo Standard/GPL 2006
GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neumann
post 18 Jul 2006, 09:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 783
Joined: 6 November 03
From: Spermezeu




Cielo euro 3 pe GPL a avut multe probleme, care nu stiu daca s-au rezolvat intre timp. Uita-te pe site-ul asta, daca nu cumva o fi cazut iar. Nu as lua cielo sub nici o forma, e deja depasit demult si situatia DAE e incerta, nu stii cat timp o sa mai ai piese, la ce pret, etc.


--------------------
... .. ..
Americanii il vor pe Ciolos.. i-au dat si viza!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 18 Jul 2006, 09:47
Post #7


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Cristian W @ 18 Jul 2006, 09:59)
...citind pe Dacia Club am constatat ca problemele cele mai mari le au modelele pe benzina, nu cele diesel...
*


Modelele pe benzina se comercializeaza de peste 18 luni, in timp ce alea pe motorina de cam 6 luni, deci nu se poate face o comparatie corecta din acest punct de vedere. In plus, anul trecut, UAP a mai facut oarece imbunatatiri.
Citeste mai atent, problemele reclamate, comentate si ras-comentate pe acest forum sunt in proportie de 95% fara legatura cu tipul de motor.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Jul 2006, 10:06
Post #8


Gangester


Group: Members
Posts: 4.298
Joined: 23 February 04
From: Buzau




As merge pe LGN din toate punctele de vedere . Cielo este o masina mai veche decat Loganul , ba chiar este o copie dupa Opel Kadett , iar acum ce se vinde este umbra unei masini bune care a fost acum 7 - 8 ani . Nu merita sa dai in 2006 banii pe o masina care sa nu iti ofere nici un airbag , nici o calitate , ba chiar nici sa nu stii cat timp o sa se mai fabrice . Loganul Diesel , chiar daca foloseste motorul de pe Clio , se comporta onorabil . Din orice punct de vedere este peste Cielo . Servo-directia ... hmmm ... daca spui ca ai avut numai masini fara si ca nu simti nevoia ... mai bine testeaza o masina CU servo si una FARA servo . Banii tai , decizia ta .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 18 Jul 2006, 10:09
Post #9


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Total de acord cu Vijelie !

Dar eu tot Logan ti-as recomanda - masina produsa in Romania , piesele se vor ieftini considerabil , mai ales pe la binevoitorii ce lucreaza in fabrica !

Un drum pe la Mioveni cred ca iti va confirma cele spuse de mine !

Apoi motoarele si cutiile de pe Logan sunt testate si ras-testate pe alte modele Renault , indiferent daca sunt benzina sau motorina !

Iar probleme de finisare sunt la ambele modele !


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 18 Jul 2006, 10:21
Post #10


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




Date fiind ultima patanie cu Loganul ...never again Dacia so votez pentru Cielo
dar nu e chiar o masina de lepadat nici Loganul ... ma refer la ce e facut de francezi si nu de romani ...

This post has been edited by avathan: 18 Jul 2006, 10:23


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 18 Jul 2006, 10:29
Post #11


Gangester


Group: Members
Posts: 4.298
Joined: 23 February 04
From: Buzau




"Date fiind ultima patanie cu Loganu" - care ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 18 Jul 2006, 10:39
Post #12


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Din experiența personală, am avut consum mediu de 6.1 astă iarnă în oraș (-20gC) și din primăvară până acum consumul mediu nu a sărit de 5.5, preponderent în oraș (Buzău), cu AC pornit 95% din timp.
Mers calm, fără excese, nici nu prea am unde, Buzăul fiind un oraș mic, cu străzi înguste, scurte și plin de semafoare, nici nu apuci să pornești că trebuie să te oprești...
Dacă mai ieși și prin afara orașului consumul mediu se va duce la 5.0.
Dacă rulezi foarte mult în afara orașului consumul mediu ajunge pe la 4.6, cu viteză legală sau foarte apropiată.
Sunt extrem de mulțumit de motor, niciodată nu am mers cu o mașină care să facă 950 de Km numai prin oraș, cu un plin de 50 de litri!


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUYgescu
post 18 Jul 2006, 11:15
Post #13


membru diesel-ist


Group: Members
Posts: 164
Joined: 21 November 05
From: ploiesti




am citit ca vrei parerea celor care au diesel...al meu are 9000km(il am din decembrie 2005)...sunt multumit de masina, in special de comportamentul motorului si mai ales de consum(te saturi mergend cu ea biggrin.gif )...
parerea mea e ca un drive test cu ambele modele nu te va lamuri, asa ca orice ai alege iti urez succes...

imi permit un sfat, nu iti lua fara servodirectie, am condus masina unui prieten, tot dci, si nu mi-a placut deloc, mai ales la parcari...

numai de bine si sa o stapanesti sanatos, indiferent ce va fi...


--------------------
DACIA LogaN...1.5dci preferance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian W
post 18 Jul 2006, 11:22
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 July 06




DFA, extrem de incurajator mesajul tau!
Ca sa fiu cinstit, aceleasi probleme le-am ridicat si pe forumul DAEWOO, tot pentru a afla parerile celor de pe acolo. Remarc faptul ca aproape 1/2 dintre forumistii de acolo au recomandat tot LOGAN diesel. Iar cei care au recomandat Cielo cu GPL au fost mult influentati de parerea ( larg raspandita pe acolo) ca Logan este o masina instabila la viteze mari si ca ar avea ceva probleme cu fuzetele.... sad.gif Nu stiu ce sa zic despre asta, am vazut pozele postate cu Loganuri cu fuzeta rupta, dar nu ma pot pronunta asupra cauzelor.
In fine, ce sa zic.... inteleg ca problemele mari sunt la Logan cu benzina, inclusiv faptul ca au un consum mare in oras. Cum eu doresc diesel, nu ma voi referi pe viitor la modelele pe benzina.
Daca stie cineva anumite necazuri cu turbo-suflanta de la DCI, rog sa ma informeze. Nu de alta, dar pe alte forumuri parerile sunt impartite si nu pot sa-mi fac o idee clara.
Inca o data va spun ca dieselele imi sunt necunoscute. Am avut numai masini pe benzina, pe care le-am trecut pe GPL ( instalatii autorizate, nu improvizatii).
O singura data am condus de la Spitalul de Urgenta Floreasca pana in Bucurestii-Noi un Opel Corsa 1,5 diesel , fabricat in 1992 ( parca...) si am ramas placut surprins de comportamentul motorasului chiar daca masina avea mult peste 150.000 km reali! smile.gif
Deci, orice parere legata de Logan Diesel ( parere buna/proasta) este bine-venita pentru mine!


--------------------
Daewoo Cielo Standard/GPL 2006
GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian W
post 18 Jul 2006, 11:28
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 July 06




Deci fara directie asistata e f greu de manevrat!

This post has been edited by Cristian W: 18 Jul 2006, 11:29


--------------------
Daewoo Cielo Standard/GPL 2006
GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian W
post 18 Jul 2006, 11:33
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 July 06




QUOTE(LUYgescu @ 18 Jul 2006, 12:15)


imi permit un sfat, nu iti lua fara servodirectie, am condus masina unui prieten, tot dci, si nu mi-a placut deloc, mai ales la parcari...

numai de bine si sa o stapanesti sanatos, indiferent ce va fi...
*



Probabil ca pneurile foarte mari fac directia mai greu manevrabila chiar ca la Dacia standard, daca nu ai servo.... deci inca 405 euro...


--------------------
Daewoo Cielo Standard/GPL 2006
GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian W
post 18 Jul 2006, 11:35
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 July 06




QUOTE(avathan @ 18 Jul 2006, 11:21)
Date fiind ultima patanie cu Loganul ...never again Dacia so votez pentru Cielo
dar nu e chiar o masina de lepadat nici Loganul ... ma refer la ce e facut de francezi si nu de romani ...
*



Ce anume probleme?


--------------------
Daewoo Cielo Standard/GPL 2006
GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 18 Jul 2006, 11:47
Post #18


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




QUOTE(SiloS @ 18 Jul 2006, 11:29)
"Date fiind ultima patanie cu Loganu" - care ?
*


am incercat sa-ti dau pm dar nu merge
acceleratie blocata la 120 in depasire ... mai precis ma bagasem la loc dar masina inca se accelera ...
1.scos din viteza
2. tras de pedala o data de pedala (fara rezultat)
3. tras energic de pedala ... cu rezultat
vestitul cablu de acceleratie ...


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUYgescu
post 18 Jul 2006, 11:53
Post #19


membru diesel-ist


Group: Members
Posts: 164
Joined: 21 November 05
From: ploiesti




QUOTE(Cristian W @ 18 Jul 2006, 12:33)
Probabil ca pneurile foarte mari fac directia mai greu manevrabila chiar ca la Dacia standard, daca nu ai servo.... deci inca 405 euro...
*



parerea mea este ca directia manuala la logan merge mai greu decat la berlina...

daca esti din ploiesti sau din imprejurimi facem o tura cu a mea...poate asa iti dai seama mai bine de comportamentul dci-ului...

legat de problema lui avathan.....dci-urile spre deosebire de mpi-uri au acceleratie electronica(nu au cablu de acceleratie), asa ca nu trebuie sa ti faci griji in ceea ce priveste acest cablu...



numai de bine...

This post has been edited by LUYgescu: 18 Jul 2006, 11:56


--------------------
DACIA LogaN...1.5dci preferance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 18 Jul 2006, 12:47
Post #20


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




nu vreau sa creez o polemica dar nu reusesc sa imi dau seama cum un dci Renault reuseste contraperformanta de a consuma considerabil mai mult decat motoarele diesel de pe la altii...
Intr-adevar ai acceleratie electronica ... si un demaraj un pic mai bun decat un 1.4 ... dezavantaje ar fii reviziile dese la 10.000 de km si un pic mai scumpe (?)

Am fost si am testat dci-ul dar m-a impresionat mai mult negativ... daca nu te deranjeaza sa i o masina cotata ca fiind depasita ,nu te uiti la cele 3 stele de la euroncap...mergi pe Cielo ...
nu iti lua o masina fara servo-directie pentru ca este utila ...

This post has been edited by avathan: 18 Jul 2006, 12:54


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 18 Jul 2006, 12:48
Post #21


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(Cristian W @ 18 Jul 2006, 12:22)
........cei care au recomandat Cielo cu GPL au fost mult influentati de parerea ( larg raspandita pe acolo) ca Logan este o masina instabila la viteze mari si ca ar avea ceva probleme cu fuzetele.... sad.gif
*


Cielo este într-adevăr mai joasă decât Logan și "stă mai bine pe drum" la viteze mari și în curbe. Dar nici cu Loganu' nu mi-e rușine..., nu mi-a dat până acum senzația că ar fi instabilă și am condus-o cam în toate condițiile pe care le întâlnești pe aici, pe la noi. Când o să ajungi la munte cu o mașină diesel atunci o să-ți dai seama de ce este preferată o mașină diesel de către "munteni" și de ce când o să treci prin regiunile muntoase ale Europei o să vezi doar mașini diesel prin curțile oamenilor... wink.gif
QUOTE(Cristian W @ 18 Jul 2006, 12:22)
Daca stie cineva anumite necazuri cu turbo-suflanta de la DCI, rog sa ma informeze. Nu de alta, dar pe alte forumuri parerile sunt impartite si nu pot sa-mi fac o idee clara.
*


Până acum nu s-au semnalat probleme cu turbina, doar niște pierderi de ulei la "conductă aer ieșire" din cauză că (probabil) în fabrică cineva a strâns prea tare colierul de fixare și conducta s-a deformat. S-a înlocuit în garanție.
Istoric, motorul 1.5dCi nu are probleme cu turbina. El a avut probleme cu pompa de injecție, la motoarele fabricate înainte de 2002-2003.

La Loganul Diesel, în plus față de benzinare ai:
- frâne cu discuri duble ventilate (Laureate/Ambition)
- aerotermă electrică (nu doar bazată pe căldura motorului)
- servo-direcție electro-hidraulică (Laureate/Ambition)
- accelerație electronică (nu pe cablu)

Pentru o comparație de costuri între MPi și dCi poți citi aici.

Pentru problemele curente ale Logan-ului poți citi aici.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 18 Jul 2006, 12:54
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.636
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




daca te uiti doar la consum ia logan dci! am cielo gpl la firma fabr 2004 si consuma...de n`ai timp sa vezi acul smile.gif si pe gaz si pe benzina consuma mult!


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 18 Jul 2006, 13:03
Post #23


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




La Loganul Diesel, în plus față de benzinare ai:
- frâne cu discuri duble ventilate (Laureate/Ambition) -motor mai greu => necesitate
- aerotermă electrică (nu doar bazată pe căldura motorului) - normal pentru ca altfel posesorii de diesel s-ar incalzi in 1 ora iarna ,inutila prezenta pe benzina

- servo-direcție electro-hidraulică (Laureate/Ambition) huh e alta decat cea de pe benzina ?

- accelerație electronică (nu pe cablu) asta vreau si io biggrin.gif

@sorin1983
nu comparam diesel benzina-gpl ci dieselul 1.5 dci de la Renault cu alte diesel-uri ...

adica eu nu consider dci-urile de pe renault (mai ales asta de 1.5) ca fiind cine stie ce... sper ca nu s-a ofensat nimeni .

This post has been edited by avathan: 18 Jul 2006, 15:28


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 18 Jul 2006, 13:09
Post #24


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(avathan @ 18 Jul 2006, 14:03)
- servo-direcție electro-hidraulică (Laureate/Ambition)  huh e alta decat cea de pe benzina ?
*


Din lipsă de spațiu pe cureaua de accesorii și din cauza AC-ului au montat servo-direcția de pe Renault Clio dCi.

QUOTE(avathan @ 18 Jul 2006, 14:03)
nu comparam diesel benzina-gpl ci dieselul 1.5 dci de la Relaunt cu alte diesel-uri ...
*


Păi subiectul acestui topic e "Logan Diesel versus Cielo Standard GPL"...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avathan
post 18 Jul 2006, 13:10
Post #25


eu.


Group: Banned
Posts: 586
Joined: 16 March 05
From: Buc




QUOTE(DFA @ 18 Jul 2006, 14:09)
Din lipsă de spațiu pe cureaua de accesorii și din cauza AC-ului au montat servo-direcția de pe Renault Clio dCi.
*


aha ... merci de info

This post has been edited by avathan: 18 Jul 2006, 13:11


--------------------
a Rosu 1800 - @
unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian W
post 18 Jul 2006, 13:22
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 July 06




QUOTE(DFA @ 18 Jul 2006, 14:09)
Din lipsă de spațiu pe cureaua de accesorii și din cauza AC-ului au montat servo-direcția de pe Renault Clio dCi.
Păi subiectul acestui topic e "Logan Diesel versus Cielo Standard GPL"...
*



OK, lamurit in privinta necesitatii servo-directiei la Logan Diesel...
Acum inca o treaba, repet ca habar nu am de Logan ( diesel ori nu):
Inteleg ca sunt probleme la incalzirea habitaclului pe timp de iarna? Va rog sa retineti ca NU intentionez sa achizitionez o masina peste 8000 euro, deci variantele de "top" de la Logan ( eventual Cielo LGP) IES DIN DISCUTIE. Nu dispun de o suma mai mare de 8000 euro.
In consecinta, rog sa mi se explice daca intr-adevar exista probleme la incalzirea cabinei , iarna, la modelul Diesel.
Multumesc.


--------------------
Daewoo Cielo Standard/GPL 2006
GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 18 Jul 2006, 13:31
Post #27


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Motoarele Diesel moderne, cu injecție directă (Common Rail) sunt foarte eficiente, adică cea mai mare parte din căldura/energia degajată de arderea motorinei se consumă pe propulsie și în blocul motor ajunge mai puțină, în special în partea superioară a motorului, acolo unde este circuitul de apă care încălzește radiatorul din habitaclu.
Ca atare, radiatorul se încălzește mai greu și de aceea s-au montat în aerotermă 4 rezistențe electrice, cuplate 2 câte 2 în 2 trepte, activate de calculatorul motorului, pentru a asigura căldură până când motorul ajunge la o temperatură suficientă, după care le decuplează.
Astă iarnă, când a fost foarte frig nu am avut absolut nici o problemă de încălzire, primești aer cald aproape imediat cum ai pornit motorul! Dacă nu ești atent cu butoanele de reglaj ale aerotemei mori de cald în mașină! biggrin.gif

Motoarele Diesel vechi, cu injecție indirectă se comportă cam la fel cu benzinarele, au pierderi mari de energie în blocul motor și se încălzesc foarte repede și se răcesc mai greu.
La 1.5dCi e invers, motorul se încălzește mai greu și se răcește mai repede.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 18 Jul 2006, 13:36
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




De ce nu mergi tot pe ceva sh? Cu suma de 8000e iti aduci frumos din germania un Fiat Stilo 1.9 JTD 115cp, cu mult mai putin de 100.000km la bord si rezolvi cu tot cu taxe fara sa-ti depaseasca bugetul.

Intre Logan by Renault si Cielo by Opel Kadett...alegerea e simpla, nu crezi? smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian W
post 18 Jul 2006, 14:03
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 7 July 06




QUOTE(AND @ 18 Jul 2006, 14:36)
De ce nu mergi tot pe ceva sh? Cu suma de 8000e iti aduci frumos din germania un Fiat Stilo 1.9 JTD 115cp, cu mult mai putin de 100.000km la bord si rezolvi cu tot cu taxe fara sa-ti depaseasca bugetul.

Intre Logan by Renault si Cielo by Opel Kadett...alegerea e simpla, nu crezi? smile.gif
*



In nici un caz nu voi mai opta pentru masini SH. Am mai spus, de 14 ani de zile numai asa ceva am avut si sunt satul. De asemenea am destui prieteni care s-au bucurat de preturile "mici" ale unor masini SH straine si si-au muscat mainile dupa cateva luni de la achzitionare, cand au aparut problemele..... si cand ( dupa ce au umblat de le-au iestit ochii dupa piese) s-au trezit cu niste preturi....
DFA, inca o data merci pentru informatii! smile.gif
Am vazut din linkurile date ca variantele cu directie normala sunt nu numai dificil de manevrat "pe loc" dar si mai slabe ca fiabilitate. Corect?
Deci... mai dau inca 405 euro pe servodirectie. Sa zicem ca am optat pentru:

Logan Ambiance, 1,5 dci, culoare Alba cu directie asistata.
7845 Euro

NU optez pentru AC.... imi depaseste bugetul alocat pentru masina si sunt obisnuit sa "scot limba" in ambuteiajele din Bucuresti. sad.gif
Am citit ca ADRAS ofera si facilitatea inmatricularii vehicolului, plus RAR ( contra cost).
Banuiesc ca trebuie sa platesc pentru alarma ( mi se pare firesc) si sa platesc pentru setul de covorase de cauciuc din interior, care nu intra in dotare ( ciudat asta...).
Deci undeva pe la 8050 Euro ma duce toata povestea, ok?
Am calculat bine? Am ales bine? Ce ziceti?

This post has been edited by Cristian W: 18 Jul 2006, 14:04


--------------------
Daewoo Cielo Standard/GPL 2006
GPL e "mama sanatatii" si..... BUZUNARULUI!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 18 Jul 2006, 14:13
Post #30


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.561
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(Cristian W @ 18 Jul 2006, 15:03)
Am vazut din linkurile date ca variantele cu directie normala sunt nu numai dificil de manevrat "pe loc" dar si mai slabe ca fiabilitate. Corect?
*


Da, cutiile de direcție manuale par să fie mai slabe calitativ decât cele cu servo.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st July 2025 - 07:08
Forum Renault