Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
![]() ![]() ![]() |
Antifonare capotă, inclusiv blană, pedalier
Victorine |
![]()
Post
#1561
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|||
Lostboy |
![]()
Post
#1562
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Am blana originală prinsă cu brăduți. Dar în timp s-a lăsat.
17 Mar 2008, 18:08: QUOTE(Victorine @ 17 Mar 2008, 16:42) 1. Daca te uti cu atentie, in dreptul fantelor din masca aceea de plastic nu exista orificii in tabla. Si nici nu vreau sa fac eu. Deci daca o sa constat ca e nevoie o sa fac eu cu surubelnita cateva gauri in folia aplicata peste gaura aia cvasi-dreptunghiulara. Eu mă refeream să tai din aluband exact în dreptul fantelor din plastic. Nu să dai în tablă găuri sau altele modificări. This post has been edited by Lostboy: 17 Mar 2008, 18:08 |
--------------------
.
.
.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1563
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Am inteles la ce te refereai. Ideea e ca daca "tai din aluband exact in dreptul fantelor de plastic" dai de tabla ...
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1564
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Și totuși, eu cu ce lipesc blana? Se bălăngăne într-o parte!
|
--------------------
.
.
.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1565
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Cu scuze pentru postarea consecutivă revin cu câteva concluzii în urma operațiilor de insonorizare pe care le-am făcut la mașina din dotare în week-end. Am aplicat un material similar cu Alu Band-ul (procurat de la Giony) și o mochetă „cauciucată”.
După dezechipare (am scos scaunele, bancheta și spătarul, ornamentele stâlpilor centrali, demontat centurile de siguranță, consola centrală și mocheta originală a mașinii, ultimele fiind paddingurile din polistiren+pâslă), am purces la lipirea a două straturi succesive de folie cauciuc bituminos cu Al (o să-i spun simplu folie). Așa cum s-a prezentat deja de către alți colegi forumiști, am început cât mai de sus, sub bord, atât cât îmi permitea insonorizantul de pâslă+cauciuc. De asemenea am insistat și pe oalele roților, o sursă însemnată de zgomot fiind roțile și rularea propriu-zisă, lucru constatat cred de toată lumea imediat ce schimbă anvelopele de vară cu unele de iarnă. În paranteză fie spus, am fost nevoit să întrerup lucrările, să montez rapid scaunul șoferului și bancheta spate cu spătarul și să fug sa le iau pe nevastă-mea și fiică-mea. Vreau sa va spun că fără nimic altceva pe podea în afară de folia bituminoasă și garniturile de la uși atârnând în interior, am avut senzația că n-am nimic sub picioare si motorul și coloana de eșapament se află cu mine în habitaclu. Și mi-am dat seama că de fapt insonorizarea din fabrică nu e chiar așa slabă cum umblă vorba… Mai ales ca la dezechipare am fost plăcut surprins să constat că mocheta originală are și ea lipit un material fonoabsorbant constând din pâslă groasă de cca. 1,5 cm, chiar dacă doar în 4 plăci, la picioareDSCF0030.JPG ( Size: 347.63k ) Number of downloads: 1764 . Am lipit așadar în afară de zona pedalierului și tunelul central (2 straturi) și pe podea și pragurile față, peretele vertical de sub bancheta spate, și câteva fâșii sub bancheta spate într-un singur strat. De asemenea, am lipit o fâșie lată de 20 cm pe toată lățimea mașinii sub traversa banchetei spate, acolo unde am văzut ca unele modele mai noi au deja o folie bituminoasă. Peste tot am încercat sa urmăresc cât mai bine nervurile tablei, lucrând cu un foehn de uz casnic (de fapt mai degrabă de călătorie, mă mir că n-a crăpat – ce cred că-mi auzeam de la consoartă… ![]() Am așezat padding-urile din polistiren la locul lor și am decupat din mochetă „cauciucată” niște suprafețe pe care le-am așezat deasupra padding-urilor, cu părul în jos, ridicate pe praguri și încheiate cu câte un pop-nit ca să-și păstreze formaDSCF0032.JPG ( Size: 350.49k ) Number of downloads: 1898 DSCF0033.JPG ( Size: 325.59k ) Number of downloads: 1743 DSCF0034.JPG ( Size: 358.4k ) Number of downloads: 1604 . La fel am procedat și în spate și pe tunelul central (cu excepția pop-niturilor). Am avut grijă să nu depășesc înălțimea pragurilor, astfel încât mocheta originală să se așeze cât mai bine la loc. N-a fost ușor, însă am reușit, plusul de material permițând cam la limită așezarea mochetei… De ce pun ghilimele când vorbesc de mocheta „cauciucată”: pentru că aceasta are pe dos de fapt un poliuretan cam moale, care se roade destul de ușor dacă e frecat cu ceva cât de cât abraziv. De exemplu dacă pășești pe el în timp ce decupezi mocheta…DSCF0038.JPG ( Size: 351.13k ) Number of downloads: 1593 . Una peste alta, am dat 108 lei pe 7 mp la BritHouse în Timișoara și mă întreb dacă în lipsa unei mochete care să aibă pe dos cauciuc adevărat (cum sunt acele preșuri heavy duty de iută + cauciuc de șters picioarele la intrare) nu ar fi mai potrivită o mochetă din aceea groasă pe suport de pâslă. Nu știu care e diferența de preț. Am mai cumpărat și o îmbrăcăminte inferioară planșă bord cu vreo 22 lei la Ciclop în Timișoara, pe care am prins-o cu 3 holz-șuruburi scurte de 15 mm cu șaibe (sau șeibi ) + un brăduț. Mașina mea nu avea prevăzute găuri de prindere cu brăduți de planșa de burd sau vreo ureche a UCH+ului… dar stă foarte bine așa DSCF0037.JPG ( Size: 384.67k ) Number of downloads: 1005 . Astăzi am reușit să intru în sfârșit în posesia unui material din PEE (poli etilenă expandată) cu celule închise și având densitate foarte redusă, bun izolant fonic și mai ales termic, sub forma unor plăci de 200 x 100 cm și grosimi diferite: 1, 1.5 și 2 cm DSCF0046.JPG ( Size: 305.93k ) Number of downloads: 859 . Intenționez să le folosesc în special pentru izolarea termică a plafonului, ușilor, dar și la portbagaj, capota motor și de ce nu, să înlocuiesc mocheta de pe podea cu acest material. E mult mai eficient decât folia de parchet, care din câte știu eu este tot PEE, însă cu pori ceva mai mari, altă densitate, vezi transmiterea căldurii de la fața caldă la cea rece prin intermediul convecției aerului din pori, etc… Problema e ca a fost destul de scumpuț… Dacă însă iese ceva bun, o sa puteți găsi materialul la bursă, am 8 plăci de 1 cm, numai bun pentru termoizolarea plafonului DSCF0048.JPG ( Size: 308.04k ) Number of downloads: 746 . Am și fișe cu caracteristici tehnice. De asemenea am luat EPDM – un cauciuc expandat de 4 cm grosime la 200 x 100 cm foaiaDSCF0047.JPG ( Size: 370.56k ) Number of downloads: 596 , din care intenționez să confecționez niște baghete cu care să umplu grotele alea din dreptul stâlpului A, aripă-contra aripă. Per total, aș spune că efectul nu mă dă pe spate… Poate ar trebui să fac schimb cu o mașină fără insonorizare suplimentară ca să mă pot bucura apoi mai mult de efortul depus. Însă am observat că s-a redus zgomotul la rulare (și am încă anvelope de iarnă, azi dimineață era ud pe jos și nu se mai auzea sfârâiala aia cum se lipesc cauciucurile de asfalt). De asemenea mi se pare că s-a redus puțin zgomotul la viteze peste 100 km/h. Dar s-ar putea să fie placebo. La ralanti aproape că nu se aude motorul, dar asta nu e foarte diferit de situația anterioară… GMV se aude și se simte la fel, AC la fel, parca-parcă s-au mai diminuat vibrațiile, dar cum ziceam, poate sunt subiectiv… Aș vrea să mai confecționez o blană pentru capotă din PEE în alveole, iar stratul final de finisaj să fie din PEE aluminizată. Pentru că o bună parte din zgomotul produs de motor se transmite și prin capota motor și parbriz, știut fiind faptul că sticla e practic „transparentă” la zgomot. Poate reușesc să găsesc o soluție cu materialele pe care le am acum și pentru peretele de foc în compartimentul motor (folie bituminoasă + PEE + PEE aluminizată). În stâlpi vreau să introduc cordoane de EPDM pentru ruperea vibrațiilor, iar sub ornamentele din plastic de pe stâlpi, acolo unde este suficient loc – PEE pentru reducerea scârțâielilor, vâjâielilor și chiar pentru termoizolare, ca se încinge fierul acela vara, ceva de groază… aceleași materiale aș vrea să le mai folosesc în aripile spate în portbagaj și în ușa de la portbagaj, iar pe dosul mochetei din portbagaj aș vrea să lipesc PEE sau mocheta care mi-a mai rămas, cu părul în jos. După care o să mă opresc. Un sfat: pentru folii din cauciuc bituminos cu folie Al, există variante muuuult mai ieftine decât Dynamat sau AluBand… eu am luat de la Giony (merci!) 10 mp cu 180 lei + taxe poștale (prețul vechi, am lichidat stocul 2007) DSCF0045.JPG ( Size: 328.66k ) Number of downloads: 863 . Pe o rolă de 10 cm și una de 15 cm AluBand de la Den Braven am dat jumătate din banii ăștia, și sunt doar 2,5 mp… P.S. A se observa mizeria care trece prin mochetă și se regăsește pe paddingul din polistiren în zona în care ținem piciorul stâng, pe oală. Am găsit și pete de umezeală (apă scursă) în zona pedalei de accelerație, sub padding... This post has been edited by Victorine: 17 Mar 2008, 20:30 Attached thumbnail(s) DSCF0029.JPG ( Size: 283k ) Number of downloads: 1063 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
dl_dr25 |
![]()
Post
#1566
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 571 Joined: 4 August 07 From: Bucuresti ![]() |
bv cea mai complexa descriere (daca este bine sau nu ce ai facut ramine sa isi dea alti cu parerea) dar pt munca depusa la masina si pe forum BVVVV FELICITARI
|
--------------------
dacia
logan
2007 dci
- B
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1567
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Sărumâna... adevărul este că deși nu sunt în totalitate mulțumit de rezultat raportat la banii investiți (mai ales ca nu prea-mi place cârpăceala...) mi-a făcut plăcere să adun materialele și să lucrez la insonorizare. Însa la sfârșitul zilei am fost rupt... mă dureau toate oasele, mai ales la mâini, cum am întins folia de cauciuc bituminos... + tăieturi urâte pe la dește în bavurile alea de neam prost de pe la plastice, că am decupat și montat și filtru de aer habitaclu, (dar pentru asta există alt topic) aiurea poziție, dacă tot aveam scaunele scoase...
Atenție la scaune, nu le prindeți de levierele de reglaj atunci când le scoateți sau introduceți în mașină! S-a mai scris pe forum și deși am avut grijă, atunci când erau prinse deja în cele două șuruburi din spate, am tras de levier și cred că s-au defazat dinții ăia de reglare, că parcă acum scaunul șoferului stă într-o parte puțin, aproape insesizabil. Si nu vă apucați de întins cauciucul bituminos decât la vară, când arde tabla!!!! Eu nu m-am mai răbdat cu toate materialele în curte și m-am apucat, dar cred că se depune jumate din efortul pe care l-am făcut eu cu degetele și foehnul... Costuri materiale: Alu Band - cca 100 lei/ 2,5 mp Folie cauciuc bituminos cu Al - 180 lei/ 10 mp + 40 lei taxe poștale Mochetă - 108 lei/ 7 mp PEE și EPDM (am scris dimensiuni și cantități) - 500 lei! ![]() PEE aluminizată 5 mm irosită pe teste - 12 lei/ 1 mp, mai trebuie să cumpăr vreo 2 mp Rolă de tapet (credeam că o sa ma ajute mai mult, la recomandările lui Klaus) 5 lei și iese tot timpul buretele, nu m-am putut mobiliza să ung butucul cu niște adeziv... Vârfuri torx T10, T20, T30 și T40 pentru mașina de înșurubat și găurit cu acumulatori - total să zicem 12 lei Insonorizant planșă bord - 22 lei Nu mai socotesc benzina și telefoanele cheltuite pe când prospectam piața pentru materiale.... și probabil că am mai uitat alte mărunțișuri. |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1568
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#1569
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai asa si pretul materialelor nu ar mai trebui amintit, ca deh e pasiune.
|
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1570
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Nu am zis-o cu răutate!
|
--------------------
.
.
.
|
|
vijelie |
![]()
Post
#1571
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nici eu.
Intotdeauna raman placut surprins cand vad oameni pasionati, eu nu am predispozitie catre chestii din astea. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1572
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Mai Lost Boy, fără supărare
![]() ![]() Păi n-am zis io de benzină și telefoane că nu le mai pun la socoteală?! Și-apoi... vorba lui vijelie, mergea mașina și așa, puteam să bag benzină de banii ăștia și sa mă duc în durerea mea undeva, corect? Ii luam un citro la nevastă decât sa ma strădui să-i esplic cum nu se mai aude cum cuplează ambreiajul de la compresorul de AC și-mi rămînea și mie de-o ciorba... This post has been edited by Victorine: 17 Mar 2008, 22:00 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1573
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Din câte observ s-a înțeles cu totul altceva. O să închei aici cu off-topicul.
@Victorine - ai făcut o treabă f bună acolo. |
--------------------
.
.
.
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1574
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Stai linistit
![]() Dupa cateva zile de mers prin oras, as fi vrut sa fiu ceva mai multumit de efectele lucrarilor in raport cu efortul (mai ales financiar) facut... dar, cum spuneam, poate o sa am ocazia sa fac schimb cu o masina fara insonorizare suplimentara si o sa precizez atunci daca simt ceva diferente. |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1575
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Astazi am continuat seria imbunatatirilor la Logan prin realizarea unei blane de capota. In alveole am lipit folie bituminoasa, de care am lipit cu adeziv de tip prenadez de la Bison PEE de 15 mm. Peste am mascat cu o alta folie PEE aluminizata prinsa in braduti. Rezultat - motorul s-a incalzit mai repede si parca zgomotul s-a diminuat foarte putin. Deja nu-mi mai dau seama prea bine de imbunatatiri, musai sa fac o tura cu o masina la care nu s-a facut nimic... Insa dupa un drum de cca. 100 km, am fost multumit de nivelul zgomotului interior. la 110-120 km/h cel mai deranjant ramane in continuare zgomotul pneurilor (de iarna) si vantul. Si am avut vant in zona astazi, nu gluma. Abia am lucrat cu toate foliile alea, cred ca daca nu batea vantul terminam lucrarea in jumatate din timp si fara draci...
Acelasi lucru (folie bituminoasa + PEE 20 mm) am facut si cu usa de la portbagaj. Am incercat si sa pun mocheta insa am renuntat plin de draci... Mi s-a parut foarte greu sa tai pe contur (atat la capota, cat si la usa portbagaj), chiar daca am beneficiat si de ajutorul nevăstuicii mele, cu manutele ei de aur ![]() Dupa drumul de care va spuneam am deschis din nou capota si am constatat ca folia aluminizata de PEE s-a dilatat putin de la caldura si sttea usor valurita. Per total insa am fost multumit de cum se aseaza prinsa doar in braduti si furtule, prin intermediul agrafelor acestora de prindere, respectiv prinderea piciorului de sprijin al capotei. Am dat vreo 45 de lei pe braduti astazi... Mama lor de braduti ! Si i-am injurat pe astia de la Dacia-Renault la greu din cauza ca n-au pus insonorizant calumea de la bun inceput pe toate versiunile, ca se gasesc greu braduti in Timisoara si sunt scumpi ai naibii, ca batea vantul, ca am taiat gresit, ca m-am lovit la maini s.a.m.d. Poate unii dintre voi considerati ca am exagerat, da' m-am gandit sa le las si un aconto de injuraturi ![]() Poze: Attached thumbnail(s) DSCF0011_1.jpg ( Size: 78.65k ) Number of downloads: 1027 DSCF0012_1.jpg ( Size: 80.43k ) Number of downloads: 755 DSCF0010_1.jpg ( Size: 81.96k ) Number of downloads: 726 DSCF0014_1.jpg ( Size: 90.71k ) Number of downloads: 856 DSCF0015_1.jpg ( Size: 80.89k ) Number of downloads: 726 DSCF0016_1.jpg ( Size: 65.09k ) Number of downloads: 692 DSCF0017.jpg ( Size: 93.62k ) Number of downloads: 807 DSCF0021.jpg ( Size: 81.42k ) Number of downloads: 916 DSCF0024.jpg ( Size: 80k ) Number of downloads: 962 DSCF0029.jpg ( Size: 82.92k ) Number of downloads: 1043 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#1576
|
![]() - Group: Members Posts: 22.542 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Dupa ce o insonorizezi peste tot, da o tura cu o masina din tarile cu apa calda. O sa ai senzatia ca ai muncit degeaba la logan ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1577
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Merci pentru incurajare
![]() Mda... ma temeam ca undeva cam pe-acolo o sa fie efectul final... cel putin din ceea ce am experimentat eu pana acum. Adica nu cine stie ce efect pozitiv. Dar stii ce, IRONIK? ![]() Adevarul este ca AM VRUT sa plec urechea doar la comentariile care descriau cum au crezut proprietarii de logan ca conduc o cu totul alta masina (in sens bun) dupa operatiile efectuate. In plus, raman cu orele de munca petrecute creativ lucrand la insonorizare/ termoizolare si la foarte multele informatii care m-au mai destupat la cap (o proportie foarte mare aflate pe daciaclub). Desi ma intrebam cateodata ironic (! ![]() ![]() This post has been edited by Victorine: 23 Mar 2008, 21:37 |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#1578
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.365 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Oare cum isi petrec timpul liber posesorii de Focus, Golf sau Octavia? Trebuie sa fie enervant sa ai o masina fara nimic de imbunatatit in fata blocului, cu insonorizare din fabrica si sa vrei sa o conduci pe aia care o ai, nu "alta".
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
vijelie |
![]()
Post
#1579
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Am un cumnat care are un Golf nou.
In timpul liber joaca fotbal. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
han_1.6 mpi |
![]()
Post
#1580
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.273 Joined: 8 May 06 From: bucuresti ![]() |
stai calm ca si multi posesori de dacii 1300 joaca fotbal . acuma mai tine si de pasiune treaba asta cu antifonarea.
|
--------------------
dacia,ford,
logan,mondeo
- B-00-000 protejati biciclistii in trafic!
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1581
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Einstein, vrei sa initiezi un flame de fapt? Sau in ce fel vine sa completeze sau sa contrazica ceea ce am scris eu remarca ta sarcastica?
Timpul meul liber are o calitate care ii adauga un plus de valoare pentru mine - e al meu. |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1582
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
Tot eu...
Chiar daca rolul principal e de izolare termica a plafonului, postez tot aici. Deci am lipit pe jumatatea anterioara a plafonului o fâșie lată de folie bituminoasa cu Al. N-as mai fi pus deloc, pentru că plafonul are un rol relativ redus în transmiterea zgomotului, însă am zis că dacă tot am dat jos capitonajul, să rigidizez puțin tabla aia goală, așa cum au făcut din fabrică în partea din spate a plafonului. ciocănind puțin cele două porțiuni de tablă am constatat că deși suprafața din spate a plafonului e mai mare, faptul că are lipită membrana aia bituminoasă groasă o ajută să vibreze mai puțin, așa că am lipit și eu pe același principiu și în partea dinaintea traversei. de stricat nu poate să strice. DSCF0030_1.jpg ( Size: 80.94k ) Number of downloads: 997 În poză se vede o bandă mai groasă de Al rezultată la înnădirea foliei Al în procesul de fabricație, nu e un defect. Apoi am decupat PEE expandată de 10 mm DSCF0029_1.JPG ( Size: 327.16k ) Number of downloads: 789 și am lipit-o cu adeziv de contact Bison doar în zona cu folie bituminoasă. În general am evitat să pun adeziv direct pe tablă la toate lucrările. Marginile le-am prins cu powertape (deși nu era musai). N-am poză decât în față. La partea din spate a ieșit mai fain, am acoperit mai bine toată suprafața cu PEE, dar n-am mai apucat să fac poze că se ducea soarele și mai aveam de pus toate alea la loc... DSCF0032_1.jpg ( Size: 62.58k ) Number of downloads: 850 Observații: am tras în dușmănie de prinderile alea de la parasolar din apropierea plafonierei ca să le dau jos, cu toate instrucțiunile celorlalti forumiști care au făcut asta nu mi-a fost prea ușor... Una dintre ele cred ca va trebui s-o cumpar acum, ca nu mai pot s-o prind la loc... Protectiile de plastic de la parbriz, deși se dau jos relativ ușor prin tragere și declipsare, se pun destul de greu inapoi la loc, mai ales în zona aceea de unghi ascuțit de lângă parbriz. Stanga trebuie s-o cumpăr pentru că i-am rupt un picioruș dintr-ăla. Este la bursă cu 15 lei (!) fără taxe poștale... Nu mă întrebați încă de rezultat că n-am apucat să merg decât prin oraș de-acasă la scârbici și retur, iar soare n-am prea avut la Timișoara... Sper să fi crescut puțin eficiența AC cu treaba asta... |
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
PaulT |
![]()
Post
#1583
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Sambata am inceput si eu insonorizarea golanului.Avand in vedere perioada scurta din timpul zilei in care temperatura a fost in jur de 15 grade prima zona lucrata a fost cea mai accesibila,adica portbagajul(complet).Materialul folosit:folie bituminoasa autoadeziva(tot de la giony...).A reusit sa inghita 3,5 mp.Efectul observat imediat a fost in domeniul audio..Parca as avea un mic subwoofer pe acolo..
![]() |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1584
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
Cine poate să îmi zică cu ce pot lipi blana de capotă (materialul este un fel de pâslă) de capotă?
Menționez că este prinsă în brăduți, dar s-a lăsat într-o parte și mă enervează cum arată? Ms frumos! |
--------------------
.
.
.
|
|
klaus |
![]()
Post
#1585
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cu un adeziv de contact (tip prenadez).
Cu silicon. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Lostboy |
![]()
Post
#1586
|
![]() Finding my way! Group: Members Posts: 3.261 Joined: 17 May 06 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
driverx |
![]()
Post
#1587
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Vreau sa umplu spatiul dintre aripa si stalpul A. Materialele care le am la dispozitie sunt niste tuburi dinalea de izolat tevile de AC. Merita sa le pun acolo pentru a reduce din zgomotele aerului si eventual a rotilor?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
PaulT |
![]()
Post
#1588
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Am scapat de zgomotele de la roti dupa ce am facut cu aluband tot interiorul ,cu 2-3 straturi pe oalele rotilor si pe stalpii fata.Ieri am terminat,si tocmai m-am intors de la un test pe piatra cubica de la televiziune la ambasada chineza.A disparut uruitul de la roti,a disparut si zgomotul de rulare al anvelopelor.Mai ramane sa fac un test pe A2,zona din beton,sa vad cum se aude pe la 120-140km/h.Mai am de facut usile.Sper sa termin azi...
|
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
Victorine |
![]()
Post
#1589
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.001 Joined: 20 April 05 From: Timișoara ![]() |
@ driverx - Verifica inainte daca sunt absorbante. Teoretic nu ar trebui sa fie, pentru ca unele dintre aceste izolatii au si aplicatii de exterior, iar absorbtia de apa le-ar diminua drastic capacitatile izolatoare prin cresterea coeficientului de conductivitate termica.
|
--------------------
Toyota
Auris Touring Sports HSD
2014
|
|
liviuprd |
![]() ![]()
Post
#1590
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 May 08 ![]() |
Antifonarea capotei motor all ready exists pe logan diesel si se poate cumpara de la orice show rooom dacia la aprox 250 ron
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate plus
2006
- vl61luc
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2025 - 16:08 |